Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • Τεχνολογία

    Τεχνολογία

    842 ειδήσεις in this category

    1. Τεχνολογία

      Engineer

      Το πρώτο εξάμηνο οι τυπικοί πάροχοι λογισμικού ή διαδικτυακών πλατφορμών επλήγησαν περισσότερο από την πτώση της αγοράς από ό,τι οι τεχνολογικές εταιρείες που σχετίζονται με κλάδους «υλικών», αναφέρει η BCM Begin Capital Markets.
      Ο τομέας της τεχνολογίας αντιμετωπίζει ένα από τα χειρότερα μισά του χρόνου στη μεταπολεμική ιστορία όσον αφορά τον χρηματιστηριακό τομέα, ενώ η Ευρώπη, στο σύνολό της, υφίσταται σημαντικές συνέπειες από τον πόλεμο στην Ουκρανία.
      Η εταιρεία που μέχρι πρότινος βρισκόταν στην κορυφή, ο γερμανικός κολοσσός λογισμικού SAP, «εκτοπίστηκε» από μια τεχνολογική εταιρεία που εστιάζει στην υγειονομική περίθαλψη, τη Medtronic.
      Αντίστοιχα, η ελβετο-σουηδική ΑΒΒ βελτίωσε τη θέση της και πλέον κατατάσσεται 4η, αποφεύγοντας τη βαθιά πτώση της κεφαλαιοποίησης της αγοράς, όπως δείχνει το σχετικό γράφημα που ενημερώθηκε μετά το πρώτο εξάμηνο του 2022.
      «Συγκρίνοντας τις διαφορές των διαγραμμάτων για το πρώτο εξάμηνο του έτους, φαίνεται ότι οι τυπικοί πάροχοι λογισμικού ή διαδικτυακών πλατφορμών επλήγησαν περισσότερο από την πτώση της αγοράς από ό,τι οι τεχνολογικές εταιρείες που σχετίζονται με κλάδους «υλικών», όπως η υγειονομική περίθαλψη ή τα μηχανήματα», σχολίασε ο Tomas Kolomaznik, επικεφαλής αναλυτής της BCM Begin Capital Markets, της εταιρείας που έκανε γνωστό το συγκεκριμένο γράφημα για πρώτη φορά τον περασμένο Ιανουάριο και παρουσίασε τη μελέτη της για τους ηγέτες της ευρωπαϊκής τεχνολογίας.
      «Ενώ τα έτη 2020 και 2021 ήταν ευνοϊκά για τον τεχνολογικό τομέα, η ανάπτυξη από την αρχή του τρέχοντος έτους κινήθηκε προς την αντίθετη κατεύθυνση. Σε κάποιον βαθμό, αυτό οφείλεται στη σταδιακή εξασθένηση της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και στην επικείμενη έναρξη μιας παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης λόγω του πληθωρισμού που έσπασε ρεκόρ, ενώ, τέλος, μεγάλο ρόλο διαδραμάτισε και ο συνεχιζόμενος πόλεμος στην Ουκρανία», πρόσθεσε ο Tomas Kolomaznik.
      Η κατάταξη των δέκα κορυφαίων παικτών τεχνολογίας στην Ευρώπη βασίζεται στην κεφαλαιοποίηση της αγοράς, αλλά υπάρχουν άλλοι παράγοντες που μπορούν να προστεθούν στο γράφημα, όπως η θέση της εταιρείας στο τμήμα της αγοράς και η εξέλιξη των τριμηνιαίων οικονομικών στοιχείων.

      Η BCM Begin Capital Markets CY Ltd εποπτεύεται και ρυθμίζεται από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου (CySEC), τον εποπτικό και ρυθμιστικό φορέα για εταιρείες επενδυτικών υπηρεσιών στην Κύπρο, με αριθμό άδειας ΚΕΠΕΥ 274/15.
      Προειδοποίηση κινδύνου: Τα CFD είναι πολύπλοκα μέσα και διατρέχουν υψηλό κίνδυνο γρήγορης απώλειας χρημάτων λόγω μόχλευσης. | Το 86,86% των λογαριασμών επενδυτών λιανικής χάνουν χρήματα όταν ανταλλάσσουν CFD με αυτόν τον πάροχο. | Θα πρέπει να σκεφτείτε εάν καταλαβαίνετε πώς λειτουργούν τα CFD και αν μπορείτε να αναλάβετε τον υψηλό κίνδυνο απώλειας των χρημάτων σας
      Σημείωση: Πηγή εσόδων και καθαρών εσόδων όλων των εισηγμένων είναι η Ετήσια Έκθεση 2021 της αντίστοιχης εταιρείας.
    2. Τεχνολογία

      Engineer

      Ιδιαίτερα καλή φαίνεται ότι είναι η σχέση των Ελλήνων με το Διαδίκτυο, αφού σύμφωνα με έρευνα της Focus on Tech Life, το 68,6% κάνουν καθημερινή χρήση του Ίντερνετ.
       
      Συγκεκριμένα, το 77,6% των Ελλήνων σερφάρει στο Διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα, ενώ το 31,5%, δηλαδή 1 στους 3 δήλωσε ότι επισκέπτονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε καθημερινή βάση.
       
      Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι στις ηλικίες 13-34 το ποσοστό αυτό φτάνει το 50%.
       
      Επιπλέον, η μέση διάρκεια που οι Έλληνες χρήστες παραμένουν συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο αγγίζει τα 191 λεπτά.
       
      Συγκεκριμένα, στις ηλικίες 18-24 ο χρόνος αυτός φτάνει τις 4 ώρες την ημέρα, ενώ στις ηλικίες 65-74 η μέση διάρκεια είναι 2 ώρες.
       
      Όσον αφορά τη χρήση κινητών τηλεφώνων, 2 στους 3 Έλληνες, δηλαδή το 68,3%, διαθέτουν smartphone, ενώ 9 στους 10 αυτών είναι ηλικίας 13-24.
       
      Από την έρευνα προκύπτει επίσης ότι το 48,4% των Ελλήνων επιλέγουν να συνδεθούν στο Ίντερνετ μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, ενώ στις ηλικίες 18-24 ετών το ποσοστό αυτό είναι διπλάσιο και συγκεκριμένα 85,5%.
       
      Επιπλέον, το 45,2% των ερωτηθέντων, δηλαδή 1 στους 2 Έλληνες, δήλωσαν ότι κατεβάζουν διάφορες εφαρμογές στο κινητό τους τηλέφωνο, με πιο δημοφιλή αυτές που αφορούν στη κοινωνική δικτύωση (31,5%), χάρτες και μετακινήσεις (22,4%), παιχνίδια (22,2%), μουσική και βίντεο (20,8%) και ενημέρωση (18,7%). Συνεχίζοντας με τα ευρήματα της έρευνας, 2 στα 3 νοικοκυριά, δηλαδή το 67,7% έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, στο οποίο συνδέονται είτε μέσω του κινητού τους τηλεφώνου (58,3%), είτε μέσω laptop (49,9%), είτε μέσω του σταθερού τους ηλεκτρονικού υπολογιστή (35%).
       
      Επιπλέον, από την έρευνα προκύπτει ότι 1 στα 4 νοικοκυριά -και συγκεκριμένα 916.000- διαθέτουν πακέτα συνδρομητικής τηλεόρασης. Στα νοικοκυριά με 4 μέλη και παραπάνω, η κατοχή συνδρομητικής τηλεόρασης φτάνει το 30,6%.
       
      Όσον αφορά τη σχέση των παιδιών με το Διαδίκτυο, 7 στα 10 Ελληνόπουλα, δηλαδή το 70,5%, που φοιτούν στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό χρησιμοποιούν το Ίντερνετ.
       
      Η διείσδυση για ηλικίες 10-12 ετών είναι σημαντικά υψηλότερη, αφού το ποσοστό αυτό φτάνει το 84,1%.
       
      Οι 3 δημοφιλέστερες συσκευές που χρησιμοποιούν τα παιδιά προκειμένου να σερφάρουν στο Διαδίκτυο είναι τα tablets (30,1%), τα laptop (24,8%) και οι σταθεροί υπολογιστές (21,9%).
       
      Τέλος, και όπως προκύπτει από την έρευνα, 1 στα 6 παιδιά διαθέτει κινητό τηλέφωνο (17,2%).
       
      Συγκεκριμένα, το 3,2% που διαθέτουν συσκευή κινητής τηλεφωνίας είναι ηλικίας 6-9 ετών, ενώ σημαντικά υψηλότερο είναι το ποσοστό αυτό στις ηλικίες 10-12 ετών, αφού φτάνει το 35,5%.
       
      Η έρευνα της Focus on Tech Life διενεργήθηκε την περίοδο Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2016.
       
      Πηγή: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=588716&catID=22
    3. Τεχνολογία

      Engineer

      Έχοντας χαμηλότερο κόστος ανάπτυξης για το δίκτυο οπτικής ίνας έως και 40%, η ΔΕΗ διεκδικεί σημαντικό κομμάτι της πίτας στην αγορά της χονδρικής ακολουθώντας επιθετική εμπορική πολιτική.
      Με ένα ιδιαίτερο φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο και επιθετική εμπορική πολιτική, η ΔΕΗ φιλοδοξεί να αποτελέσει το αντίπαλο δέος για τον ΟΤΕ στην αγορά χονδρικής, στον επόμενο μεγάλο πόλεμο των τηλεπικοινωνιών. Ξεκινώντας πιλοτικά από το Περιστέρι, η ΔΕΗ στοχεύει να φτάσει τα 3 εκατ. συνδέσεις και έχοντας χαμηλότερο κόστος ανάπτυξης του δικτύου, η ενεργειακή εταιρεία έχει την ευκαιρία να κερδίσει ένα σημαντικό κομμάτι της πίτας χονδρικής στις τηλεπικοινωνίες.
      Καθώς η ΔΕΗ ανακοίνωσε την έναρξη του πιλοτικού της δικτύου στο Δήμο Περιστερίου, το ερώτημα που επικρατεί είναι αν η εταιρεία ενέργειας θα καταφέρει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των τηλεπικοινωνιών. Από την πλευρά της η ΔΕΗ δείχνει πως έχει στοιχηματίσει αρκετά στην είσοδο της στις τηλεπικοινωνίες, ευελπιστώντας να διαθέτει μια σταθερή ροή εσόδων ετησίως που θα της επιτρέπει να αποπληρώνει τον τεράστιο δανεισμό που έχει.
      Όπως είχε αναφέρει το BD, ο επικεφαλής της ΔΕΗ έχει πραγματοποιήσει επαφές με όλους τους εναλλακτικούς παρόχους προς διερεύνηση πιθανής συνεργασίας. Ο κ. Στάσσης έχει εκφράσει τις προθέσεις να δημιουργήσει δίκτυο με τιμές πολύ χαμηλότερες του ΟΤΕ, με τις πληροφορίες από την αγορά να αναφέρουν πως η έκπτωση αυτή είναι της τάξεως του 20%.
      Στελέχη της αγοράς αναφέρουν στο BD ότι η ΔΕΗ έχει τις δυνατότητες να προχωρήσει πολύ γρήγορα το ιδιαίτερα φιλόδοξο σχέδιο της διαθέτοντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα που της επιτρέπει να «χτυπήσει» τις τιμές και να πάρει το δικό της μερίδιο στην αγορά χονδρικής. Ενσωματώνοντας δίκτυο οπτικής ίνας σε ένα υπάρχον ενεργειακό δίκτυο, η ΔΕΗ θα έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει το τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο με κόστος χαμηλότερο περίπου κατά 40% από τους παρόχους, που αναπτύσσουν υπόγεια δίκτυα υψηλότερου κόστους. Παράδειγμα τέτοιας επιτυχημένης ανάπτυξης δικτύου είναι η Ρουμανία, που έχει χαμηλότερες χρεώσεις και πολύ υψηλότερες ταχύτητες από την Ελλάδα.
      Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι μεγάλο μέρος του κόστους ανάπτυξης υπόγειου δικτύου οπτικής ίνας αποτελούν τα έργα που πρέπει να πραγματοποιηθούν. Το σκάψιμο των δρόμων, τα υλικά αποκατάστασης της οδοποιίας κοστίζουν αρκετά, ενώ και ο αριθμός των εργαζομένων που απαιτείται είναι πολλαπλάσιος. Με την εξάλειψη αυτών των έργων, η ΔΕΗ έχει την ευελιξία να κινηθεί σε χαμηλότερα επίπεδα τιμών σε σχέση με τον ΟΤΕ.
      Ωστόσο εκφράζονται επιφυλάξεις για το αν μπορεί η ΔΕΗ να πραγματοποιήσει την μετάβαση στις τηλεπικοινωνίες με επιτυχία. Πηγές της αγοράς σημειώνουν ότι η ενεργειακή εταιρεία μπορεί να έχει το πλεονέκτημα της λιγότερο δαπανηρής ανάπτυξης δικτύου, ωστόσο η έλλειψη τεχνογνωσίας μπορεί να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα που μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις, ενώ τονίζουν ότι, γενικότερα, οι τηλεπικοινωνίες «αποτελούν ένα πολύ ακριβό σπορ».
      Επιπλέον, υπενθυμίζουν, ότι την περυσινή χρονιά και μετά τις πυρκαγιές που ξέσπασαν σε όλη την Ελλάδα, ο ΔΕΔΔΗΕ είχε προαναγγείλει την υπογειοποίηση του δικτύου. Κάτι το οποίο δείχνει να έχει «παγώσει», ωστόσο το ζήτημα παραμένει ότι όσο ευάλωτο στις φλόγες είναι το δίκτυο ηλεκτρισμού άλλο τόσο θα είναι και το δίκτυο οπτικών ινών, ειδικά εκτός του αστικού ιστού.
      Επίσης, ήδη ο ΟΤΕ μαζί με την Vodafone και τη Nova-Wind έχουν ανακοινώσει τα δικά τους επενδυτικά σχέδια που στοχεύουν να καλύψουν περίπου 4,8 εκατ. συνδέσεις. Η ανάπτυξη δικτύου της ΔΕΗ θα έρθει και σε περιοχές όπου θα υπάρχουν ήδη άλλοι παίκτες που θα λειτουργούν ως πάροχοι χονδρικής και εκεί θα παρουσιαστεί το ερώτημα αν η ΔΕΗ θα μπορέσει να κερδίσει την μάχη των τιμών, απέναντι όχι μόνο στον ΟΤΕ αλλά και σε Vodafone ή Nova-Wind.
      Το σχέδιο της ΔΕΗ για την οπτική ίνα και τα κέρδη
      Σύμφωνα με τον Αναπληρωτή Διευθύνων Σύμβουλο της ΔΕΗ Αλέξανδρο Πατεράκη, η εταιρεία εξέταζε για δυο χρόνια την είσοδό της στις τηλεπικοινωνίες ως πάροχος χονδρικής με τον στόχο να είναι να καλύψει περίπου 3 εκατ. νοικοκυριά μέχρι το 2027. Εκτιμάται ότι, από το προσεχές φθινόπωρο, η ΔΕΗ σε συνεργασία με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους θα προσφέρει αρχικά ταχύτητες 1 Gbps.
      Το έργο κοστολογείται περίπου στα 800 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 530 εκατ. θα καλυφθούν μέσω ομολόγου και τα υπόλοιπα με ίδια κεφάλαια που θα προέλθουν από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
      Περιγράφοντας τα χαρακτηριστικά του εν λόγω έργου, ο κ. Πατεράκης τόνισε ότι η ΔΕΗ διαθέτει μακροχρόνια εμπειρία στο να διαχειρίζεται την υποδομή ενέργειας (στύλους, κολώνες, υπόγειες υποδομές κ.ά.). Αυτό λοιπόν το δίκτυο θα το εκμεταλλευτεί ώστε το δίκτυο οπτικών ινών να «περάσει» στην υπάρχουσα υποδομή, ενώ όπου δεν υπάρχει εναέριο δίκτυο θα βασιστεί στο υπόγειο δίκτυο.
      Υπενθυμίζουμε πως η διοίκηση της ΔΕΗ είχε αναφέρει στο ενημερωτικό δελτίο της αύξησης κεφαλαίου πιο χαμηλές εκτιμήσεις για τις επενδύσεις, σημειώνοντας πως προτίθεται να επεκταθεί στις τηλεπικοινωνίες με ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών επενδύοντας 680 εκατ. μέχρι το 2026. Οι τηλεπικοινωνίες, σύμφωνα με το σχέδιο, θα γίνουν βασική πηγή κερδοφορίας για τη ΔΕΗ που επιδιώκει να αποκτήσει ηγετική θέση στην παροχή χονδρικής υπηρεσίας πρόσβασης για ευρυζωνικές υπηρεσίες υψηλών ταχυτήτων σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
      Εκεί προέβλεπε, πως μέχρι το 2030 θα διαθέτει περίπου ένα εκατομμύριο πελάτες στις τηλεπικοινωνίες μέσω συνεργασιών με παρόχους που θα χρησιμοποιούν το δίκτυο της ΔΕΗ για να παρέχουν υπηρεσίες σε αυτούς τους πελάτες και έσοδα γύρω στα 120 εκατ. ευρώ ετησίως με σημαντικότατα περιθώρια κερδοφορίας.
    4. Τεχνολογία

      Engineer

      Το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο υπερψήφισε ένα νέο μέτρο, με βάση το οποίο όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, θα πρέπει να εγκαταστήσουν στα μοντέλα τους, ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά, τον κυβισμό ή την τιμή του ένα χαρακτηριστικό κλήσης έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος.
      Όλα τα νέα αυτοκίνητα και μικρά φορτηγά από τις 31 Μαρτίου του 2018, θα εξοπλίζονται από το εργοστάσιο με το σύστημα eCall.
       
      Το σύστημα eCall, καλεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, σε περίπτωση ατυχήματος και όπως καθορίζεται από τους ενσωματωμένους αισθητήρες στο αυτοκίνητο, όπως εκείνοι που ενεργοποιούν τους αερόσακους του οχήματος. Το eCall καλεί στα τηλεφωνικά κέντρα των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης και αυτόματα μεταδίδει βασικά δεδομένα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ο τύπος του αυτοκινήτου, η τοποθεσία και ο χρόνος του ατυχήματος.
       
      Οι επιβάτες ή οι μάρτυρες του ατυχήματος θα μπορούν επίσης να ενεργοποιούν το σύστημα κλήσεως έκτακτης ανάγκης eCall χειροκίνητα και πατώντας ένα ειδικό κουμπί που θα βρίσκεται στο αυτοκίνητο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η εγκατάσταση του eCall θα στοιχίσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες περίπου €100 ανά όχημα, αν και οι οδηγοί που θα θελήσουν να το εγκαταστήσουν στα υπάρχοντα οχήματα αναμένεται να πληρώσουν περισσότερα.
       
      Σύμφωνα με την Olga Sehnalová (Σοσιαλιστές, Τσεχία) "o στόχος είναι να καταφέρουμε να κάνουμε τα σωστικά συνεργεία πιο αποτελεσματικά με τυποποιημένο τρόπο, ώστε να μειώσουν τον χρόνο άφιξης τους στα έκτακτα περιστατικά. Επομένως, η νέα νομοθεσία είναι απαραίτητη γιατί βασίζεται σε ένα σύστημα αυτόματης ειδοποίησης σε περίπτωση ατυχήματος, το οποίο θα χρησιμοποιεί τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112, αφαιρεί το εμπόδιο της γλώσσας και λειτουργεί πέρα από τα στενά σύνορα μιας χώρας".
       
      Όσο αφορά στα ερωτήματα για τα προσωπικά δεδομένα η Olga Sehnalová δήλωσε: "Από την αρχή δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία των δεδομένων. Θέλαμε να κάνουμε ξεκάθαρο ότι αυτό το σύστημα δεν ισοδυναμεί με συνεχή έλεγχο. Η πληροφορία μεταφέρεται μόνο αν συμβεί σοβαρό ατύχημα και ενεργοποιηθούν οι αισθητήρες των αερόσακων. Τότε, αποστέλλεται στις υπηρεσίες διάσωσης ένα τυποποιημένο σύνολο πληροφοριών, που επιλέγεται από κάθε κράτος μέλος. Το δε σύστημα καλεί το αυτοκίνητο προκειμένου να αποφεύγεται η αποστολή σωστικών συνεργείων για μικροατυχήματα".
       
      Πέρυσι, στους Ευρωπαϊκούς δρόμους είχαμε 25.700 θανάτους από ατυχήματα και το eCall αναμένεται να μειώσει κατά σχεδόν 40% τον χρόνο άφιξης των σωστικών συνεργείων στον τόπο των ατυχημάτων κοντά στις πόλεις και περίπου κατά 50% στους επαρχιακούς δρόμους. Το σύστημα αναμένεται να βοηθήσει στην διάσωση τουλάχιστον 2500 ανθρώπων τον χρόνο.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/ecall-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B9%CF%82-31-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF%CE%BF%CF%85-2018-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BF%CF%87%CE%AE%CE%BC%CE%B1-r9139
    5. Τεχνολογία

      Engineer

      oogle παρουσίασε ένα νέο νευρωνικό δίκτυο με όνομα PlaNet το οποίο μπορεί να αναγνωρίζει τη τοποθεσία σε μία φωτογραφία χωρίς την ετικέτα τοποθεσίας.
       
      Επικεφαλής του εγχειρήματος είναι ο Tobias Reynard, computer vision specialist της Google. Το πρόγραμμα με τη βοήθεια ενός AI μπορεί να ξεπεράσει την ικανότητα ενός ανθρώπου να αναγνωρίζει την τοποθεσία μίας φωτογραφίας, και μάλιστα υπάρχει ένας αλγόριθμος που μπορεί να βρει ακόμη και την τοποθεσία φωτογραφιών που έχουν τραβηχθεί σε εσωτερικό χώρο.
       
       
      Η ομάδα δημιούργησε μία βάση δεδομένων 126 εκατομμυρίων φωτογραφιών με ετικέτες τοποθεσίας από το Internet και χρησιμοποίησε αυτά τα δεδομένα για να προσδιορίσει τη τοποθεσία της φωτογραφίας. Χρησιμοποιώντας 91 εκατομμύρια από αυτές τις φωτογραφίες έμαθε στο νευρωνικό δίκτυο να αναγνωρίζει τη τοποθεσία.
       

       
      Η ομάδα του Reynard χρησιμοποίησε το PlaNet για να βρει τη τοποθεσία σε 2,3 εκατομμύρια εικόνες και το σύστημα βρήκε με επιτυχία τη τοποθεσία στο 10,1% από αυτές, και τη χώρα στο 28,4%. Στις μισές φωτογραφίες (48%) βρήκε με επιτυχία την ήπειρο.
       
      Το PlaNet θα μπορεί σε μερικά χρόνια να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες υπηρεσίες, όπως στο Google Photos, για να εμφανίζει σε όλες τις αποθηκευμένες φωτογραφίες τη σωστή τοποθεσία. Βέβαια η εταιρία θα έχει και άλλα σχέδια για το PlaNet.
       
      Πηγή: http://www.xblog.gr/google-planet-ai/
    6. Τεχνολογία

      Engineer

      Τα site των Le Monde και Le Figaro συγκαταλέγονται στις ιστοσελίδες των 7 μεγάλων ειδησεογραφικών ομίλων στη Γαλλία που τέθηκαν εκτός λειτουργίας την Τετάρτη, λόγω κυβερνοεπίθεσης.
       
      Στόχος της επίθεσης ήταν η εταιρεία Cedexis, οι υποδομές της οποίας επιταχύνουν την εμφάνιση του περιεχόμενου των site στους αναγνώστες.
       
      Όπως ανακοίνωσε η Cedexis, βρέθηκε στο στόχαστρο μίας “περίπλοκης και ιδιαίτερης” επίθεσης DdoS από υπολογιστές μολυσμένους με malware, με συνέπεια να καταρρεύσουν τα δίκτυά της. Η εταιρεία κατάφερε σε μερικές ώρες να αποκαταστήσει τη λειτουργία των υποδομών της, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα για τους δράστες της επίθεσης.
       
      Σύμφωνα πάντως με τον Όμιλο που εκδίδει το περιοδικό L'Obs, ο οποίος επίσης επηρεάστηκε από την κυβερνοεπίθεση, το πρόβλημα στα δίκτυα της εταιρείας είχε ως αποτέλεσμα να τεθούν offline και οι ιστοσελίδες αρκετών μεγάλων γαλλικών κατασκευαστικών επιχειρήσεων, οι οποίες είναι επίσης πελάτες της Cedexis.
       
      Η κυβερνοασφάλεια έχει αναγορευθεί σε μείζον θέμα στη Γαλλία, ιδιαίτερα μετά την αποκάλυψη για τη διαρροή χιλιάδων εγγράφων από το επιτελείο του Emmanuel Macron, νέου Γάλλου προέδρου πλέον, δυο μόλις ημέρες πριν από τη διεξαγωγή του 2ου γύρου των εκλογών.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/hacking/offline-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7-7-%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%83%CE%B5%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%AC-si-r14062
    7. Τεχνολογία

      Engineer

      Πριν 15 χρόνια ακριβώς, το Google Maps εμφανίστηκε και άλλαξε τον τρόπο που μετακινούμαστε και βρίσκουμε σημεία που μας ενδιαφέρουν στις πόλεις. H Jen Fitzpatrick ηγείται της σχετικής ομάδας στην Google και έδωσε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Wired.
      To Google Maps έδειξε εκείνη την εποχή πως σε έναν browser μπορεί να τρέξει μια τόσο απαιτητική εφαρμογή. Ανέδειξε επίσης μία νέα κλάση δεδομένων για την Google. Πριν έστελνε έναν web crawler και μάζευε δεδομένα από το web. Τώρα έπρεπε να στείλει έναν crawler στον πραγματικό κόσμο.
      Η Jen Fitzpatrick μας λέει ποια ήταν τα μεγάλα τεχνικά προβλήματα που είχε να αντιμετωπίσει. Όπως η συγκέντρωση των δεδομένων από πολλαπλές πηγές, η εξακρίβωση της ορθότητας τους, η γρήγορη ενημέρωση, η υποστήριξη νέων περιοχών στο πλανήτη κτλ
      Πως από ένας απλός ψηφιακός χάρτης, εξελίχτηκε σε navigation εφαρμογή, με την εμφάνιση των smartphones.
      Σήμερα εξελίσσεται με AR χαρακτηριστικά και ο μελλοντικός στόχος είναι να καλύπτει τον χρήστη στην μετακίνηση του, όποιο μέσο και να χρησιμοποιεί, πέρα από το αυτοκίνητο που καλύπτει κυρίως σήμερα.
      Μας μιλάει, επίσης, για τον ανταγωνισμό με την Apple και την αντίστοιχη εφαρμογή που έχει αυτή.
      Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη εδώ.
    8. Τεχνολογία

      Engineer

      Κέντρα δεδομένων (data centers) που θα τροφοδοτούνται από ωκεάνια ενέργεια, θα ψύχονται από το παγωμένο νερό στα βάθη των ωκεανών εξοικονομώντας εκατομμύρια Κιλοβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας και που θα είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά πρόκειται να ποντίσει η Microsoft.
       
      Ειδικά η ενέργεια που καταναλώνεται για την ψύξη των διακομιστών αντιστοιχεί στο μεγαλύτερο ποσοστό του κόστους της λειτουργίας τους. Μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας όπως το Facebook και η Google μεταφέρουν αυτές τις υπηρεσίες σε χώρες με πιο ψυχρό κλίμα ώστε να μειώσουν το κόστος της ψύξης.
       
       
      Επίσης, η Apple έχει εγκαταστήσει ένα μεγάλο φωτοβολταϊκό πάρκο και άλλες πράσινες τεχνολογίες στο κέντρο δεδομένων του Maiden στη Βόρεια Καρολίνα, ενώ η Amazon ψύχει με αιολική ενέργεια το data center της Amazon Web Services στο Φάουλερ Ριτζ της Ινδιάνα.
       
      Η Microsoft αποφάσισε να κάνει μια μεγάλη βουτιά στον ωκεανό αναζητώντας την απαιτούμενη δροσιά.
       
      Ήδη ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός έχει ποντίσει και έχει θέσει σε δοκιμαστική λειτουργία δύο τέτοια υποθαλάσσια data centers: την κάψουλα Leona Philpot στα ανοιχτά της κεντρικής Καλιφόρνιας στον Ειρηνικό Ωκεανό τον Αύγουστο του 2015 και πρόσφατα το Project Natick που πήρε το όνομά του από την πόλη Νατίκ της Μασσαχουσέττης.
       
      —Πράσινη ενέργεια και εξοικονόμηση
       
      Δύο είναι οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί της Microsoft: η εξοικονόμηση ενέργειας για την ψύξη των διακομιστών δεδομένων, αλλά και η παραγωγή «πράσινης» ηλεκτρικής ενέργειας από την κίνηση των ωκεανίων ρευμάτων ώστε να διασφαλιστεί η ενεργειακή επάρκεια του συστήματος.
       
      Εάν οι δοκιμές ολοκληρωθούν με επιτυχία η μαζική παραγωγή data center εγκιβωτισμένων σε υποθαλάσσιες κάψουλες μπορεί να ξεκινήσει σε τρεις μόλις μήνες αντί για δύο χρόνια που προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός.
       
      H Microsoft λειτουργεί ήδη περισσότερα από 100 κέντρα δεδομένων σε ολόκληρο τον πλανήτη, αριθμός που αυξάνεται αναλογικά με τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω cloud.
       
      Πέρα από τα ενεργειακά οφέλη που προσφέρει ο εγκιβωτισμός διακομιστών δεδομένων (servers) σε υποθαλάσσιες κάψουλες, η Microsoft Research υποστηρίζει ότι με αυτό τον τρόπο θα επιταχυνθεί σημαντικά η ανταλλαγή δεδομένων μέσω διαδικτύου καθώς ο μισός πληθυσμός της γης κατοικεί κοντά στο νερό -κατά μέσο όρο σε απόσταση 200 χιλιομέτρων-, αλλά αρκετά μακρύτερα από τα data center, τα οποία εγκαθίστανται σε απομακρυσμένα και συχνά άγνωστα, για λόγους ασφαλείας, σημεία.
       
      Τέλος, η Microsoft Research σχεδιάζει την πόντιση καψουλών κατασκευασμένων εξολοκλήρου από ανακυκλώσιμα υλικά.
       
      —Περιβαλλοντικός αντίκτυπος
       
      Το πρώτο πρωτότυπο της Microsoft, η κάψουλα Leona Philpot, περιείχε έναν μόνο υπολογιστή σφραγισμένο σε ένα δοχείο γεμάτο άζωτο υπό συνθήκες υψηλής πίεσης.
       
      Περισσότεροι από εκατό διαφορετικοί αισθητήρες παρακολουθούσαν τις συνθήκες -όπως η υγρασία, η πίεση και η κίνηση, εντός και εκτός της κάψουλας.
       
      Οι αισθητήρες μέτρησαν ακόμα τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της κάψουλας: ο θόρυβος από τους ανεμιστήρες των σέρβερ βρισκόταν σε επίπεδα χαμηλότερα από αυτά του θαλάσσιου οικοσυστήματος, ενώ η θερμότητα που εξέπεμπε το σύστημα μεταδιδόταν σε απόσταση μερικών μόλις εκατοστών γύρω από την κάψουλα.
       
      Σε κάθε περίπτωση, η επιβράδυνση του Νόμου του Μουρ, που λέει ότι η υπολογιστική ισχύς διπλασιάζεται κάθε δύο χρόνια σημαίνει ότι θα παρατείνεται ο χρόνος αντικατάστασης των servers στα δέκα χρόνια. Εντούτοις, εκτιμάται ότι κάθε πέντε χρόνια οι κάψουλες θα ανασύρονται από τη θάλασσα, ο εξοπλισμός τους θα αναβαθμίζεται και θα ξαναποντίζονται.
       
      Μετά από 20 χρόνια το υλικό του εξοπλισμού θα ανακυκλώνεται.
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2016/02/01/microsoft-datacenters-natick-128196/
    9. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Google μόλις κυκλοφόρησε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εφαρμογές κινούμενου περιεχόμενου (animation) του 2018, το Google Earth Studio, ένα εργαλείο με προγράμματα περιήγησης βασισμένο σε 3d και δορυφορικές εικόνες του Google Earth.
      Το Google Earth Studio είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες να αξιοποιήσουν πλήρως το τεράστιο αρχείο δορυφορικών και αεροφωτογραφιών της Google. Τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν όχι μόνο γεωλογικές απεικονίσεις και εικόνες εδάφους (βουνά, κοιλάδες και άλλα μεγάλης κλίμακας τοπογραφικά χαρακτηριστικά), αλλά επίσης και μια αυξανόμενη αποθήκη τρισδιάστατων δεδομένων για αστικές περιοχές και μεμονωμένα κτίρια αυτών.
      Παρέχονται πληροφορίες σχετικά με το πως μπορεί να εμπλουτιστεί η εφαρμογή, συμπεριλαμβανομένης της στόχευσης της κάμερας, της επεξεργασίας καμπύλης κίνησης, των επιλογών πολλαπλών προβολών, της υπερδειγματοληψίας για αυξημένη ποιότητα προβολής και της εξαγωγής της τρισδιάστατης φωτογραφικής απεικόνισης.
      Η έκδοση-προεπισκόπηση του Earth Studio απαιτεί έναν λογαριασμό Google και αυτή τη στιγμή λειτουργεί μόνο στο Google Chrome. Η πρόσβαση παρέχεται μετά από online αίτηση.
      Παρόλο που το Earth Studio αναφέρεται ως εργαλείο για εκπαιδευτικό και ενημερωτικό κινούμενο περιεχόμενο (animation), θα μπορούσε να έχει ευρύτερες δυνατότητες στο μέλλον όσον αφορά περιεχόμενο ψυχαγωγίας κλπ.
      Δείτε το εδώ: https://www.google.com/earth/studio/
    10. Τεχνολογία

      Engineer

      Η κορυφή ενός βουνού ύψους 3.000 μέτρων στις Χιλιανές Άνδεις θα ανατιναχτεί την Πέμπτη 19 Ιουνίου προκειμένου να δημιουργηθεί ένα οροπέδιο, όπου θα εγκατασταθεί το μεγαλύτερο οπτικό τηλεσκόπιο του κόσμου, το Ευρωπαϊκό Υπερβολικά Μεγάλο Τηλεσκόπιο (E-ELT) του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου (ESO).
       
      Η έκρηξη θα τινάξει στον αέρα τα τελευταία 40 μέτρα ενός βουνού στη Βόρεια Χιλή, σκορπώντας ολόγυρα σχεδόν ένα εκατ. τόνους βράχων. Μάλιστα, η σπάνια και θεαματική έκρηξη θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω διαδικτύου (στις 19:30 έως 21:30 ώρα Ελλάδος), στο Livestream (new.livestream.com/ESOastronomy) ή στο YouTube (youtube.com/user/ESOobservatory), για να τις παρακολουθήσει όποιος θέλει από οπουδήποτε στη Γη.
       
      Το E-ELT, που θα έχει διάμετρο 39 μέτρων και θα κάνει παρατηρήσεις στο οπτικό και στο εγγύς υπέρυθρο τμήμα του ηλεκτρομαγνητικού φάσματος, έχει ήδη βαφτιστεί «το μεγαλύτερο μάτι του κόσμου προς τον ουρανό». Θα είναι σε θέση να συλλάβει 15 φορές περισσότερο αστρικό φως από οποιοδήποτε άλλο οπτικό τηλεσκόπιο σήμερα λειτουργεί. Οι εικόνες του από το σύμπαν θα είναι 16 φορές πιο καθαρές από αυτές του διαστημικού τηλεσκοπίου Ηubble.
       
      Οι αυξημένες αυτές δυνατότητες κάνουν από τώρα τους αστρονόμους να ονειρεύονται τις νέες ανακαλύψεις που θα μπορέσουν να κάνουν, στα βάθη του χώρου και του χρόνου, έως τις εσχατιές του ορατού σύμπαντος. Πιθανότατα επίσης, για πρώτη φορά, θα μπορούν να κάνουν απευθείας οπτικές παρατηρήσεις εξωπλανητών, εν δυνάμει φιλόξενων για ζωή.
       
      Το τηλεσκόπιο, που αναμένεται να είναι έτοιμο το 2022, κατασκευάζεται από μία κοινοπραξία 15 χωρών και θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες διακρατικές επιστημονικές συνεργασίες στην παγκόσμια ιστορία.
       
      Εξάλλου, μια άλλη αξιοσημείωτη εξέλιξη ήταν ότι πλέον είναι πλήρες το μεγαλύτερο ραδιοτηλεσκόπιο της Γης, το ALMA (Atacama Large Millimeter Array), επίσης του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου (ESO), που βρίσκεται εγκατεστημένο στην κατάξερη έρημο Ατακάμα της Χιλής, σε υψόμετρο περίπου 5.000 μέτρων.
       
      Η τελευταία από τις συνολικά 66 τεράστιες αντέννες του τηλεσκοπίου μόλις έφτασε στην περιοχή. Οι αντέννες, που είναι «πιάτα» διαμέτρου 12 μέτρων η κάθε μία, συναρμολογούνται και δοκιμάζονται σε χαμηλότερο υψόμετρο (2.900 μέτρων) και σταδιακά μετακινούνται στην τελική θέση τους πάνω σε τεράστια φορτηγά που έχουν 28 γιγάντιους τροχούς.
       
      Σύντομα οι 66 αντέννες του τηλεσκοπίου ALMA θα λειτουργούν από κοινού, δίνοντας έτσι αυξημένες δυνατότητες στο τηλεσκόπιο, το οποίο ήδη, έστω και με λιγότερα «πιάτα» όλο αυτό το διάστημα (και παρά τις απεργίες των εργαζομένων που ζητούν μεγαλύτερες αμοιβές λόγω των δύσκολων συνθηκών εργασίας σε τόσο ακραίο περιβάλλον), έχει ήδη κάνει σημαντικές αστρονομικές παρατηρήσεις.
       

       
      Πηγή: http://www.gothess.gr/docs/mixnews/?ID=27671
    11. Τεχνολογία

      Engineer

      Ο Romain Jaquet Lagreze γεννήθηκε στο Παρίσι το 1987 και ασχολήθηκε από νεαρή ηλικία με τη φωτογραφία. Ξεκίνησε την καριέρα του φωτογραφίζοντας αστικά τοπία, κατά προτίμηση από μεγάλο ύψος. Σε ηλικία 21 ετών μετακόμισε με την οικογένειάτου στο Χονγκ Κονγκ και εκεί πλέον γνώρισε τον ορίζοντα μιας πόλης με τεράστια κτήρια και πολύ ψηλούς ουρανοξύστες. Στο χάος των οικοδομικών τετραγώνων της μεγαλούπολης ο ουρανός φάνταζε μακρινός και ο Romain θέλησε να αποδώσει φωτογραφικά την αρμονία του.
       
      Σκέφτηκε τότε ότι η κάθετη φωτογραφία της πόλης και των ουρανοξυστών ήταν ο καλύτερος τρόπος και απλώς γύρισε τοκεφάλι προς τα επάνω. «Μια μαγεία με συνεπήρε και σκέφτηκα ότι οκόσμος θα έπρεπε να γνωρίσει τον ουρανό τους Χονγκ Κονγκ μέσα από τα κτήρια. Έβγαλα πολλες φωτογραφίες και καθεμία ήταν και μια δήλωση ζωής μέσα σε αυτό το χάος, την πυκνότητα αλλά και τη ζωντάνια αυτής της πόλης», λέει ο ίδιος.
       

       

       

       

       

       

       

       
      Πηγή: http://perierga.gr/2014/02/%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%ac%ce%b8%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9-%ce%bf%cf%81%ce%af%ce%b6%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%87%ce%bf%ce%bd%ce%b3%ce%ba-%ce%ba%ce%bf%ce%bd%ce%b3%ce%ba/#sthash.AunkSVol.dpuf
    12. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Ιαπωνία διαθέτει πλέον περισσότερους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων από ότι πρατήρια καυσίμων, όπως ανέφερε η Nissan σε έκθεσή της.
       
      Η εταιρεία τόνισε σχετικά ότι στη χώρα υπάρχουν σήμερα 40.000 σημεία φόρτισης έναντι 35.000 πρατηρίων. Συγκριτικά, στις ΗΠΑ υπάρχουν 9.000 σημεία φόρτισης και 114.500 πρατήρια.
       
      Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση της Ιαπωνίας επιδοτεί σημαντικά την απόκτηση ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη και του σχετικού δικτύου.
       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/perissoteroys-stathmoys-fortisis-para-venzinadika-diathetei-pleon-i-iaponia
    13. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Ελλάδα και η Νέα Ζηλανδία είναι από τις πρώτες χώρες στις οποίες η Google ενεργοποιεί την υπηρεσία Android Earthquake Alerts.
      Η υπηρεσία απευθύνεται σε κατόχους android smartphone χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες που αυτό ενσωματώνει, προκειμένου να ενημερώσει τον κάτοχό του για επικείμενο σεισμό καθώς και τρόπους προστασίας. Όπως αναφέρει η Google, οι χρήστες κινητών Android θα λαμβάνουν αυτόματες έγκαιρες ειδοποιήσεις κάθε φορά που σημειώνεται σεισμός στη περιοχή τους ενώ όσοι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν αυτές τις ειδοποιήσεις θα μπορούν να απενεργοποιήσουν την υπηρεσία από τη συσκευή τους.
      Για να γίνει κάτι τέτοιο εφικτό, η υπηρεσία χρησιμοποιεί το επιταχυνσιόμετρο που διαθέτουν σχεδόν όλα τα android smartphones της αγοράς για τον εντοπισμό σεισμικών κυμάτων που υποδεικνύουν την πιθανότητα σεισμού. Εάν το κινητό καταγράψει μια δόνηση την οποία “αντιλαμβάνεται” ως σεισμική, τότε στέλνει σήμα στο διακομιστή ανίχνευσης σεισμών, μαζί με υπόδειξη της περιοχής όπου σημειώθηκε η δόνηση. Στη συνέχεια, ο διακομιστής διασταυρώνει τις πληροφορίες από πολλά κινητά ώστε να εντοπίσει το σεισμό, το μέγεθος του, και την ακριβή τοποθεσία του.
      Η υπηρεσία Android Earthquake Alert λανσαρίστηκε τον Αύγουστο του 2020, με τη Google να συνεργάζεται με το United States Geological Survey (USGS) και το ShakeAlert, παρέχοντας έγκαιρες ειδοποιήσεις στους χρήστες Android στην Καλιφόρνια. Στη συνέχεια, η υπηρεσία επεκτάθηκε στο Όρεγκον, ενώ μέσα στο Μάιο θα είναι διαθέσιμη και στην Ουάσιγκτον.
    14. Τεχνολογία

      Engineer

      Ένα από τα μεγαλύτερα παράπονα των χρηστών smartphones σήμερα είναι η αυτονομία της μπαταρίας τους. Οπότε είναι φυσικό πολλές ερευνητικές ομάδες να εργάζονται πάνω στον συγκεκριμένο τομέα, σε μία προσπάθεια να προσφέρουν καλύτερες μπαταρίες, δηλαδή ασφαλέστερες, οικονομικότερες και με μεγαλύτερη αυτονομία.
       
      Το Πανεπιστήμιο του Berkeley εργάζεται πάνω σεSupercapacitors ενώ η εταιρεία Sοlid Energy θέλει να κατασκευάσει μία μπαταρία που να διαρκεί πολύ για το αρθρωτό smartphone της Google, που έχει την κωδική ονομασία Project Ara ενώ κατά καιρούς έχουμε δει πολλούς ερευνητές να έχουν κάνει ανακοινώσεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Από το 2011 μάλιστα διαβάζουμε για την… αιώνια μπαταρία. Σήμερα, έχουμε κολλήσει στις μπαταρίες Ιόντων Λιθίου και στις… γνωστές χωρητικότητες.
       
      Το Πανεπιστήμιο του Stanford πάντως έκανε πρόσφατα μία σπουδαία ανακοίνωση. Ερευνητές κατάφεραν να δημιουργήσουν μία μπαταρία Ιόντων Αλουμινίου, η οποία σύμφωνα με όσα ισχυρίζονται είναι ασφαλέστερη από τις σημερινές και μπορεί να φορτιστεί μέσα σε ένα λεπτό.
       
      Η μπαταρία σχεδιάστηκε για να είναι ασφαλέστερη από τις σημερινές αλκαλικές μπαταρίες ή τις μπαταρίες Ιόντων Λιθίου (υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης). “Η νέα μας μπαταρία δεν θα πιάσει φωτιά ακόμα και αν την τρυπήσετε” (με τρυπάνι) λέει ο Καθηγητής Χημείας Hongjie Dai του Πανεπιστημίου του Stanford.
       
      Ο κύκλος ζωής (αριθμός φορτίσεων) της μπαταρίας είναι επτά φορές μεγαλύτερος από αυτόν μίας μπαταρίας Ιόντων Λιθίου (7500 κύκλους φόρτισης χωρίς απώλειες στην χωρητικότητα, σε σχέση με τους 1000 κύκλους μίας μπαταρίας Ιόντων Λιθίου).
      Χάρη μάλιστα στα ευέλικτα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, μπορεί να λυγίζει ή ακόμα και να διπλωθεί, οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ηλεκτρονικές συσκευές με κυκλικό σχήμα.
       
      Η μπαταρία του Πανεπιστημίου του Stanford θέλει βεβαίως ακόμη δουλειά αφού βρίσκεται στα 2V την ώρα που οι μπαταρίες Ιόντων Λιθίου μπορούν να παράγουν 3.5V. Παρόλα αυτά, ο καθηγητής Hongjie Dai πιστεύει ότι αν βελτιώσουν το υλικό στην κάθοδο θα καταφέρουν να αυξήσουν τα volts.
       

       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B7/%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-st-r8962
    15. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν χθες (29 Μαΐου) να διαθέσουν 120 εκατ. Ευρώ για την παροχή δωρεάν ασύρματου δικτύου έως το 2020 σε έως και 8.000 δήμους στην ΕΕ οι οποίοι βρίσκονται σε περιοχές που δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
       
      Η πρωτοβουλία θα χρηματοδοτηθεί από τον τρέχοντα προϋπολογισμό της ΕΕ ύψους ενός τρισεκατομμυρίου ευρώ, ο οποίος θα διαρκέσει από το 2014 έως το 2020. Οι πόλεις θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση για να λάβουν τα κεφάλαια «κατ ‘αρχήν βάσει προτεραιότητας», αν και θα αναζητηθεί κάποια γεωγραφική ισορροπία μεταξύ των 28 κρατών μελών της ΕΕ, δήλωσε η Μαλτέζικη Προεδρία της ΕΕ, η οποία διαμεσολάβησε στη συμφωνία. Το πρόγραμμα θα είναι ανοικτό σε οποιαδήποτε τοπική οντότητα με δημόσια χαρακτήρα – συνήθως τοπικές κοινότητες, αλλά και βιβλιοθήκες ή κέντρα υγείας – για τη χρηματοδότηση του κόστους εξοπλισμού και εγκατάστασης, εξήγησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
       
      Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να χρηματοδοτήσει δωρεάν Wi-Fi «σε πλατείες, πάρκα, νοσοκομεία και άλλους εσωτερικούς ή εξωτερικούς δημόσιους χώρους», δήλωσε η Κομισιόν. Η πρωτοβουλία WiFi4EU θα συμβάλει στο όραμα της ύπαρξης «κάθε ευρωπαϊκού χωριού και κάθε πόλης με δωρεάν ασύρματη πρόσβαση στο Internet γύρω από τα κύρια κέντρα δημόσιας ζωής έως το 2020», δήλωσε ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γιούνκερ όταν ξεκίνησε την πρωτοβουλία πέρυσι .
       
       
      Τα τρία θεσμικά όργανα της ΕΕ – το Συμβούλιο, το Κοινοβούλιο και η Επιτροπή – αποφάσισαν ότι τα κονδύλια για την πρωτοβουλία για δωρεάν Wi-Fi θα προκύψουν από περιορισμένη αναθεώρηση του επταετούς προϋπολογισμού της ΕΕ. Ο πολιτικός συμβιβασμός της Δευτέρας θα πρέπει να ακολουθηθεί από μια τεχνική συμφωνία για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι πόροι του προϋπολογισμού της ΕΕ για τη χρηματοδότηση του νέου σχεδίου. Ο προϋπολογισμός της ΕΕ δεν μπορεί να αυξηθεί, αλλά τα κονδύλια μπορούν να μεταφερθούν εν μέρει. Νέοι πόροι θα μπορούσαν επίσης να προέρχονται από πρόστιμα σε επιχειρήσεις ή από άλλα εφάπαξ έσοδα.
       
      «Ο στόχος είναι να συμφωνηθεί ο προϋπολογισμός του προγράμματος και να οριστικοποιηθεί εγκαίρως το τεχνικό έργο για να τεθεί σε ισχύ το πρόγραμμα μέχρι τα τέλη του 2017», δήλωσε η Μαλτέζικη Προεδρία της ΕΕ. Ο Andrus Ansip, αντιπρόεδρος της Επιτροπής για την Ψηφιακή Ενιαία Αγορά, δήλωσε ότι η συμφωνία WiFi4EU ήταν «ένα ευπρόσδεκτο πρώτο βήμα» προς την κατεύθυνση της καλύτερης σύνδεσης στην Ευρώπη.
       
      Πρόσθεσε όμως ότι «πρέπει να γίνουν πολύ περισσότερα για τη διασύνδεση υψηλής ταχύτητας σε ολόκληρη την επικράτεια της ΕΕ – όπως η βελτίωση του συντονισμού σε ευρωπαϊκό επίπεδο του ραδιοφάσματος και η τόνωση των επενδύσεων με σκοπό τη δημιουργία δικτύων μεγάλης χωρητικότητας που χρειάζεται η Ευρώπη. »
       
      Πηγή: http://www.euractiv.gr/section/oikonomia/news/dorean-wi-fi-apo-tin-ee-se-polis-choris-prosvasi-sto-diadiktyo/
    16. Τεχνολογία

      Engineer

      Στην εκτόξευση δύο δορυφόρων “SuperView-1” προχώρησε η Κίνα, χρησιμοποιώντας έναν πύραυλο-φορέα (Long March 2D) σύμφωνα με το κέντρο διαστημικών εκτοξεύσεων στην επαρχία Σανσί.
       
      Οι δύο δορυφόροι σύμφωνα με πληροφορίες, διαθέτουν αισθητήρες υψηλής ανάλυσης και θα μπορούν να παρέχουν εικόνες για εμπορική εκμετάλλευση.
       
      Πηγή: http://www.presspublica.gr/%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%8C%CE%BE%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CF%8D%CE%BF-%CE%B4%CE%BF%CF%81%CF%85%CF%86%CF%8C%CF%81%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7/
       

       
      Περισσότερα για το project: http://www.siweidg.com/english/Satellite/SuperView_1/
    17. Τεχνολογία

      Engineer

      Λίγες ώρες απομένουν μέχρι την έναρξη του φετινού Μουντιάλ. Οι 32 ομάδες βρίσκονται ήδη στα στάδια και προπονούνται για την μεγάλη ημέρα. Αλλά αυτό το γνωρίζεις ήδη. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι πως αυτό το Μουντιάλ θα είναι το πιο σύγχρονο από άποψη τεχνολογίας. Ας δούμε 2 + 1 καινοτομίες που θα εφαρμοστούν για πρώτη φορά αυτές τις μέρες στην Βραζιλία.
       
      Τεχνολογία γραμμής χωρίς λάθη
       
      Πως θα εξελίσσονταν ο αγώνας της Αγγλίας με την Γερμανία για την φάση των 16 στο Μουντιάλ του 2010 αν ο linesman είχε αποφανθεί πως το γκολ του Frank Lampard έπρεπε να μετρήσει κανονικά; Πως η μπάλα είχε περάσει την γραμμή; Τότε ίσως και θα μιλούσαμε για ένα διαφορετικό παιχνίδι. Ίσως και όχι. Τώρα δεν θα μπορέσουμε να μάθουμε.
       
      Λίγους μήνες νωρίτερα ο ισχυρός άνθρωπος της FIFA Sepp Blatter δήλωνε πως η τεχνολογία γραμμής δεν έχει θέση στο ποδόσφαιρο, γιατί είναι ένα άθλημα στο οποίο συμμετέχουν άνθρωποι, που όπως είναι λογικό κάνουν λάθη στο γήπεδο. Ο συγκεκριμένος αγώνας όμως τον έκανε να αλλάξει γνώμη: "Είναι προφανές ότι θα ήταν ανοησία να μην ανοίξει εκ νέου αυτή τη συζήτηση. Προσωπικά, αποδοκιμάζω κάθε φορά που βλέπω προφανή λάθη διαιτητών."
       
      Έτσι το Μουντιάλ της Βραζιλίας αποφασίστηκε να είναι η πρώτη σημαντική διοργάνωση στην οποία θα λειτουργήσει η τεχνολογία γραμμής. Η όλη οργάνωση ανατέθηκε στην γερμανική GoalControl.
       

       
      Σύμφωνα με τα σχέδια της, 14 κάμερες υψηλής ταχύτητας έχουν τοποθετηθεί σε κάθε ένα από τα 12 στάδια που θα φιλοξενήσουν τους αγώνες. Οι κάμερες αυτές συνδέονται σε έναν υπολογιστή, που είναι ικανός να αφαιρεί από το πλάνο κάθε αντικείμενο που δεν έχει το σχήμα της μπάλας. Λέγεται πως μπορεί να παρακολουθεί την θέση της μπάλας στον χώρο με ακρίβεια χιλιοστού. Κάθε φορά που αυτή θα περνάει την γραμμή, το ειδικό ρολόι που φοράει ο διαιτητής θα δονείται και θα εμφανίζει στην οθόνη του τη λέξη "GOAL". Κι όλα αυτά θα συμβαίνουν μέσα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο.
      Ειδικό σπρέι για τα φάουλ
       
      Μια από τις πιο ενοχλητικές εικόνες σε ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου αφορά τη διαδικασία εκτέλεσης ενός φάουλ. Κάθε φορά ο διαιτητής δείχνει που πρέπει να τοποθετηθεί το τείχος και κάθε φορά με το που γυρνάει την πλάτη του, το τείχος μετακινείται πιο κοντά στην μπάλα. Σαν να τραβάει μια μυστηριώδης δύναμη τους παίχτες, ένα πράγμα.
       
      Το ειδικό σπρέι που θα φέρουν μαζί τους οι διαιτητές αναμένεται να βάλει τέλος σε αυτές τις τακτικές. Ο διαιτητής θα μαρκάρει την γραμμή που πρέπει να τοποθετηθεί η μπάλα και έτσι κανείς δεν θα μπορεί να πει κάτι διαφορετικό. Λίγο αργότερα η γραμμή αυτή θα εξαφανίζεται από μόνη της.
       
      Η ουσία που θα βγάζει το σπρέι θα έχει ως βάση το νερό και θα μοιάζει με τον απλό αφρό ξυρίσματος. Σύμφωνα με την FIFA η ουσία αυτή δεν είναι επιβλαβής ούτε για τους παίχτες, ούτε για το περιβάλλον.
       
      Δες το και στην πράξη σε έναν αγώνα μεταξύ της Ουρουγουάης και του Περού:
       

       
       
      Η μπάλα Brazuca
       
      Πολλά είχαν γραφτεί πριν από την έναρξη του προηγούμενου Μουντιάλ για την Jabulani, την επίσημη μπάλα του τουρνουά. Υποτίθεται πως θα ήταν αεροδυναμικά ανώτερη από τις υπόλοιπες. Πολλές ήταν οι διαμαρτυρίες όμως που ακολούθησαν από τους παίχτες. Ο Júlio César για παράδειγμα της έδωσε τον εξής απλό χαρακτηρισμό: "απαίσια". Αυτή τη χρονιά η Jabulani αντικαθίσταται από την Brazuca, πάλι από την Adidas. Τα πρώτα σχόλια είναι αρκετά θετικά.
       

       
      Μία από τις καινοτομίες που χρησιμοποιήθηκαν στην Jabulani ήταν η μείωση των panels από 32 σε 8. Θεωρητικά αυτό σήμαινε πως θα υπάρχουν λιγότερες ραφές, άρα η μπάλα θα είναι πιο σφαιρική και άρα θα υπάρχει λιγότερη τριβή και λιγότερες αναταράξεις. Στην πράξη όμως δεν συνέβει κάτι τέτοιο. Οι ραφές μιας συνηθισμένης μπάλας βλέπεις, μπορεί να δημιουργούν περισσότερες αναταράξεις, αλλά φαίνεται πως τις περισσότερες φορές η μία ανατάραξη αναιρεί την άλλη. Δημιουργείται δηλαδή μια ισορροπία. Κι έτσι η μπάλα κινείται όπως πρέπει. Είναι σαν η τροχιά της να μην επηρεάζεται από το μεγάλο πλήθος των ραφών. Στην Jabulani όμως είχαμε μεγάλες επιφάνειες χωρίς ραφές και αρκετά λιγότερες ραφές. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει αλληλοαναίρεση των αναταράξεων και άρα η μπάλα άλλαζε κάπως τυχαία την πορεία της.
       
      Το δεύτερο πρόβλημα με την Jabulani ήταν ακόμα μεγαλύτερο. Σε ένα καλό ελεύθερο χτύπημα η μπάλα φεύγει συνήθως με ταχύτητα 112 km/h. Επιπλέον έχει υπολογιστεί πως μια συνηθισμένη μπάλα τείνει να αλλάζει ύψος και τροχιά όταν ταξιδεύει με ταχύτητα 32 - 48 km/h. Όπως καταλαβαίνεις, στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής μιας συνηθισμένης μπάλας ο τερματοφύλακας μπορεί να προβλέψει πάνω-κάτω την τελική της θέση. Οι ερευνητές της NASA που μελέτησαν την Jabulani βρήκαν πως οι αντίστοιχοι αριθμοί για αυτή ήταν αρκετά μεγαλύτεροι, στα 72 - 80 km/h. Αυτό σήμαινε πως η μπάλα άρχισε να αλλάζει πορεία πολύ νωρίτερα και συνεπώς ο τερματοφύλακας είχε πολύ πιο δύσκολη δουλειά.
       
      Για την Brazuca η Adidas επέλεξε να μειώσει ακόμα περισσότερο τα panels, από 8 σε 6. Αυτή τη φορά όμως η καινοτομία εντοπίζεται αλλού: Πάνω στην μπάλα συναντάμε πλέον μικρούς κόμπους πολυουρεθάνης, οι οποίοι σκληραίνουν την επιφάνεια της. Με αυτό το πράγμα οι μηχανικοί της Adidas καταφέρνουν να μιμηθούν τις ραφές που συναντάμε σε μια συνηθισμένη μπάλα ποδοσφαίρου με 32 panels.
       
      Οι πρώτες εργαστηριακές δοκιμές δείχνουν πως η κίνηση της Brazuca είναι πολύ πιο σωστή από αυτή της προκατόχου της. Θετικές είναι και οι πρώτες αντιδράσεις από τους παίχτες που την έχουν δοκιμάσει. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε όμως πως, κυρίως λόγω του παρελθόντος, το πρώτο πράγμα που μπορεί να κατηγορήσουν οι παίχτες όταν κάνουν κάποιο ανόητο λάθος είναι η ίδια η μπάλα.
       
      [via, via]
       
      Πηγή: http://www.away.gr/2014/06/11/world-cup-2014-tech-innovations/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Awaygr+(Away.gr)
    18. Τεχνολογία

      Engineer

      Ο Δήμαρχος του Λονδίνου, Σαντίκ Καν, παρουσίασε το πρώτο διώροφο λεωφορείο κυψελών καυσίμου υδρογόνου στον κόσμο, το οποίο θα ξεκινήσει δοκιμές στους δρόμους της βρετανικής πρωτεύουσας τον επόμενο χρόνο.
       
      Το νέο λεωφορείο είναι μέρος ενός φιλόδοξου σχεδίου για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην πόλη. Μιλώντας στη Διάσκεψη Λεωφορείων Μηδενικών Εκπομπών στο δημαρχείο του Λονδίνου, ο Καν ανακοίνωσε επίσης ότι η πόλη θα διακόψει εντελώς την απόκτηση λεωφορείων ντίζελ για το κεντρικό Λονδίνο από το 2018.
       
      «Θέλω το Λονδίνο να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία ηλεκτρικών λεωφορείων και λεωφορείων υδρογόνου», δήλωσε ο Καν. «Ο μετασχηματισμός του στόλου των λεωφορείων του Λονδίνου με την επιτάχυνση της εισαγωγής λεωφορείων μηδενικών εκπομπών είναι σημαντικός και σκοπεύω να συνεργαστώ με κατασκευαστές λεωφορείων, άλλες δημοτικές αρχές και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το σκοπό αυτό», πρόσθεσε.
      Εκτιμάται ότι 9.400 πρόωροι θάνατοι συμβαίνουν κάθε χρόνο στο Λονδίνο, λόγω ασθενειών που προκαλούνται από τη μακροχρόνια έκθεση στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα αναγνωρίζονται ως σημαντική πηγή ρύπανσης και των σχετικών επιπτώσεων στην υγεία.
       
      Το Λονδίνο έχει δεσμευτεί για την προμήθεια περίπου 300 λεωφορείων μηδενικών εκπομπών μέχρι το 2020. Ο Καν έχει καλέσει άλλες μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Λονδίνου και να απαλλάξουν τους κατοίκους τους από τα πιο ρυπογόνα συστήματα μεταφορών.
       
      Αν και τα «πράσινα» λεωφορεία είναι συνήθως πιο ακριβά από ό,τι τα πετρελαιοκίνητα, έντεκα μεγάλες πόλεις του κόσμου, όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Άμστερνταμ και η Κοπεγχάγη, έχουν ήδη συμφωνήσει να αρχίσουν τη σταδιακή κατάργηση των πετρελαιοκίνητων στόλων μέχρι το 2020. Επιπλέον, το Παρίσι, η Μαδρίτη και η Πόλη του Μεξικό έχουν δεσμευτεί να απομακρύνουν τα λεωφορεία ντίζελ από τις πόλεις τους ως το 2025.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1177773/londino-apokaluptiria-tou-protou-diorofou-leoforeiou-udrogonou-ston-kosmo
    19. Τεχνολογία

      Engineer

      H πλατφόρμα Firedanger - Διαδραστικός Χάρτης Εκτίμησης Κινδύνου Πυρκαγιάς παρέχει έναν χάρτη εκτίμησης κινδύνου πυρκαγιάς για όλη την επικράτεια σε βάθος πέντες (5) ημερών. 
      Πρόκειται ένα διαδραστικό χάρτη εκτίμησης κινδύνου πυρκαγιάς για τον Ελλαδικό χώρο που είναι ελεύθερα προσβάσιμος στο
      www.firedanger.gr. Με τη χρήση μαθηματικών μοντέλων για μετεωρολογικές παραμέτρους, όπως η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, η βροχόπτωση, η σχετική υγρασία και η ταχύτητα του ανέμου, υπολογίζονται τόσο η πιθανότητα εκδήλωσης και
      εξάπλωσης πυρκαγιάς όσο και ο κίνδυνος ανάφλεξης .
      Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται σε έναν έγχρωμο διαδραστικό χάρτη με πέντε διαφορετικά επίπεδα επικινδυνότητας: πράσινο για χαμηλό κίνδυνο, μπλε για μεσαίο κίνδυνο, κίτρινο για υψηλό κίνδυνο, πορτοκαλί για πολύ υψηλό κίνδυνο και κόκκινο για κατάσταση συναγερμού.
      Έτσι, ο χρήστης μπορεί να δει την εκτίμηση για βάθος πέντε (5) ημερών και ανά τρίωρο, είτε αναζητώντας και επιλέγοντας την περιοχή ενδιαφέροντος, είτε ενεργοποιώντας την ανίχνευση της τρέχουσας τοποθεσίας του.
      Η εφαρμογή απευθύνεται τόσο σε απλούς πολίτες, όσο και σε στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης, και είναι προσβάσιμη δωρεάν, μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής.
    20. Τεχνολογία

      Ροδοπουλος

      Sure, 3D printing is fun and cute. And products like the Makerbot and Form 1 will most certainly disrupt manufacturing, even if it’s only on a small scale. But the possibilities of 3D printing stretch far beyond DIY at-home projects. In fact, it could entirely replace the construction industry.
       
      We’ve already seen folks at MIT’s Research Labs working on ways to 3D print the frame of a home in a day, as opposed to the month it would take a construction crew to do the same. But it isn’t just geeks taking an interest; a Dutch architect is interested in 3D printing a home, with the hopes that it’ll be ready by 2014.
       
      The architect’s name is Janjaap Ruijssenaars of Universe Architecture, and his project is a part of the Europan competition, which lets architects in over 15 different countries build projects over the course of two years.
       
      Ruijssenaars will work with Italian inventor Enrico Dini, founder of the D-Shape 3D printer. The plan is to print out 6?9 chunks of frame, comprised of sand and inorganic binder. From there, they’ll fill the frame with fiber-reinforced concrete.
       
      The final product will be a single flowing design, a two-story building.
       
      Πηγή: http://techcrunch.com/2013/01/20/the-worlds-first-3d-printed-building-will-arrive-in-2014-and-it-looks-awesome/
    21. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι αρχηγοί των clouds Amazon.com, Microsoft, Google, IBM και η πρωτοεμφανιζόμενη DigitalOcean ξοδεύουν δισεκατομμύρια δολάρια για να κατασκευάσουν τεράστια κέντρα δεδομένων σε όλο τον κόσμο ώστε να αποθηκεύουν τις γιγάντιες πλέον βάσεις τους.
       
      Μόνο η Microsoft, σύμφωνα με το bloοmberg.com, ξοδεύει $15 δισεκατομμύρια και υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι που γίνεται επιβεβλημένη πια η επέκταση των εγκαταστάσεών.
       
      Οι εταιρίες θα πρέπει να στήνουν περισσότερους servers κοντά στα σε αστικά κέντρα που εμφανίζουν υψηλή ανάπτυξη διαδικτυακής κίνησης και θα πρέπει να συμμορφώνονται με όλο και περισσότερο απαιτητικά νομικά πλαίσια που επιβάλλουν αποθήκευση δεδομένων μόνο σε μια χώρα ή ακόμη ούτε και αυτό.
       
      Το άμεσο αποτέλεσμα αυτών των δύο παραμέτρων είναι η συγκέντρωση αυτών των κέντρων σε συγκεκριμένες γεωγραφικές τοποθεσίες.
       
      Ποιές όμως είναι αυτές οι τοποθεσίες που Amazon.com, Microsoft, Google, IBM και DigitalOcean επιλέγουν τελικά και γιατί…?
      Σιάτλ γιατί έχει φθηνή υδροηλεκτρική ενέργεια. Κεμπέκ γιατί αναδεικνύεται σε περιφερειακό κόμβο. Ντάλας και Χιούστον γιατί είναι κοντά σε Κεντρική Αμερική και Μεξικό και προσφέρουν φορο-ελαφρύνσεις.
       
      Silicon Valley γιατί παρά το ότι είναι όλα πανάκριβα εκεί έχει άφθονους πελάτες! Σάου Πάουλο, Βραζιλία γιατί είναι μια από τις αγορές Cloud με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.
       
      Στην Ευρώπη Λονδίνο, Δουβλίνο και Φρανκφούρτη παίρνουν τα σκήπτρα της στέγασης των clouds κυρίως διότι έχουν αντιστοίχως ένα συμπυκνωμένο χρηματοοικονομικό κέντρο, μια ακμάζουσα τεχνολογική βιομηχανία με πολύ χαμηλή επιχειρηματική φορολογία και τους πιο ευαίσθητους σε ότι αφορά τα απόρρητα δεδομένα πελάτες, τους Γερμανούς.
       
      Στην Ινδία, το Πιούν, Τσενάι και Μουμμπάη έχουν την τιμητική τους καθώς παρά το ότι δεν έχουν υποδομές είναι γιαγάντιες αγορές.
       
      Στην Κίνα το Χονγκ Κονγκ προσφέρει πολύ λιγότερους περιορισμούς από ότι άλλες περιοχές.
       
      Στην Ιαπωνία το Τόκυο και η Σιγκαπούρη είναι η μτρίτη μεγαλύτερη αγορά clouds στο κόσμο και ο παράδεισος των κυβερνητικών χρηματοδοτήσεων σε υποδομές αντίστοιχα.
       
      Τέλος η Μελβούρνη και το Σύδνευ ακριβώς επειδή οι πελάτες είναι εξαιρετικά απομακρυσμένοι από τα άλλα παγκόσμια κέντρα χρειάζονται τα δεδομένα τους «κοντά».
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Pou_epilegoun_ta_Clouds_na_stegasoun_tous_servers_tous/#.Vj2t97fhDDd
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.