Η εταιρία εξηγεί ότι τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή και την διακόσμηση, είναι φιλικά προς το περιβάλλον και ότι η βιωσιμότητα αποτελεί βασική προτεραιότητα.
Η πρόθεση της Google είναι ο επισκέπτης που εισέρχεται στο κατάστημα «να βρίσκει έναν φωτεινό χώρο, που εστιάζεται στο να δείξει την χρησιμότητα των προϊόντων». Κοντά στην είσοδο, υπάρχει μια γυάλινη κατασκευή σχεδόν 5 μέτρων, όπου οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με αυτό που η Google ονομάζει “Imagination Space”. Έτσι, η πρώτη εμπειρία που έχει κάποιος βασίζεται στο Google Translate, το οποίο θα μεταφράζει ταυτόχρονα ότι λέμε σε 24 γλώσσες.
Οι άλλοι χώροι του καταστήματος, προορίζονται για δοκιμές των προϊόντων της εταιρίας, σε χώρους ζεστούς και άνετους, σαν να ήμασταν σπίτι μας. Υπάρχουν σημεία hands-on, όπου μπορούμε να δοκιμάσουμε τα τελευταία Pixel κινητά, Pixelbook, Nest και Fitbit προϊόντα.
Θα υπάρχει χώρος που θα προορίζεται για workshops και events, όπως επίσης και “Sandboxes”, όπου οι πελάτες θα μπορούν να δοκιμάσουν πολλές εμπειρίες της Google. Θα υπάρχει ένα Nest Sandbox, όπου θα προσομοιώνεται ένα καθιστικό σπιτιού, ένα Stadia Sandbox όπου μπορεί να γίνει streaming παιχνίδια στο Stadia και ένα Pixel Sandbox, όπου μπορεί ο πελάτης να δοκιμάσει όλες τις δυνατότητες των Pixel καμερών. Πέρα από όλα αυτά, θα υπάρχει φυσικά και τμήμα επισκευών για τις συσκευές.
via: https://www.gsmarena.com/google_offers_a_look_into_its_first_permanent_google_store_in_new_york-news-49627.php