Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

  • Τεχνολογία

    Τεχνολογία

    858 ειδήσεις in this category

    1. Τεχνολογία

      Engineer

      Ο Dave Hakkens, δημιουργός του αρθρωτού smartphone της Phoneblocks, από το οποίο η Motorola (υπό την ιδιοκτησία της Google) εμπνεύστηκε το Project Ara, δηλώνει πως δεν είναι “ενθουσιασμένος” με τον τρόπο που εξελίσσεται η εν λόγω πλατφόρμα.
       
      Το 2013 ο Hakkens ανέβασε στο YouTube το πρώτο βίντεο της Phoneblocks, λαμβάνοντας μέχρι σήμερα περίπου 22 εκατομμύρια θεάσεις, αναφέροντας ότι στόχος την υλοποίησης του ήταν η μείωση του WEEE (Waste Electrical and Electronic Equipment) μέσω των αρθρωτών smartphones.
       
      Η ιδέα του προσέλκυσε το ενδιαφέρον των χρηστών και αργότερα των στελεχών της Motorola, τα οποία αποφάσισαν να επενδύσουν σε αυτήν και να την αναπτύξουν, για τους δικούς τους εμπορικούς σκοπούς.
       
      Μέσα από την προσωπική του ιστοσελίδα, ο Hakkens καταθέτει ένα κείμενο με τίτλο «Re-think Project Ara» και τονίζει δυο σημεία. Το πρώτο είναι ότι η Google τροποποίησε την αρχιτεκτονική και ενσωμάτωσε την οθόνη στη “ραχοκοκαλιά” της συσκευής, οπότε αν αυτή σπάσει ο χρήστης πρέπει να αλλάξει τηλέφωνο.
       
      Το δεύτερο είναι πως η αμερικανική εταιρεία έχει κυρίαρχο ρόλο στην κατασκευή των “modular” κομματιών, γεγονός το οποίο της επιτρέπει να ορίζει και τις προδιαγραφές τους, αλλάζοντας τη συμβατότητα τους κατά βούληση.
       

       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/google/google/%CE%B4%CF%85%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BD%CE%B5%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-project-ara-%CE%B1%CF%80%CF%8C-r11830
    2. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Lilium Aviation, μία start-up εταιρεία, υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Διαστήματος (ESA) σχεδιάζει τη δημιουργία ενός ηλεκτροκίνητου αεροσκάφους κάθετης απογείωσης και προσγείωσης.
       
      Το Lilium Jet, όπως είναι η επίσημη ονομασία του αεροσκάφους, συνδυάζει τις ικανότητες κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL) των ελικοπτέρων με τις ταχύτητες και τις ικανότητες πτήσης των αεροσκαφών σταθερών πτερύγων.
       
      Για την κίνησή του διαθέτει κινητήρες που λαμβάνουν ενέργεια από μία επαναφορτιζόμενη μπαταρία ισχύος 320 kW, σε μία διάταξη που θυμίζει ανάλογες σχεδιάσεις της αμερικανικής DARPA. Για τον χειρισμό του ο πιλότος έχει στη διάθεσή του joystick με υποβοήθηση fly-by-wire, ενώ το αεροσκάφος διαθέτει ακόμη ανασυρόμενα σκέλη προσγείωσης, θύρες εισόδου που ανοίγουν προς τα επάνω ενώ η μέγιστη ταχύτητά του πρόκειται να φθάνει τα 400 χιλιόμετρα ανά ώρα.
       

       
       
      Στόχος των δημιουργών του Lilium είναι το αεροσκάφος «ιδιωτικής χρήσης» να είναι διαθέσιμο εμπορικά από το 2018. Μάλιστα, προβλέπεται ότι το εν λόγω μοντέλο θα κατηγοριοποιηθεί στα Ελαφρά Αθλητικά Αεροσκάφη για την Ευρώπη, κατηγορία που απαιτεί ελάχιστο 20 ωρών εκπαίδευσης.
       
      «Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε ένα αεροσκάφος που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην καθημερινότητά μας», δηλώνει ο Daniel Wiegand, διευθύνων σύμβουλος και εκ των τεσσάρων ιδρυτών της εταιρείας. «Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα σκάφος που θα μπορεί να απογειώνεται και να προσγειώνεται κάθετα και δεν θα χρειάζεται τις περίπλοκες και ακριβές υποδομές ενός αεροδρομίου», συμπληρώνει.
       
      Πάντως, στο αρχικό στάδιο, το Lilium πρόκειται να πετάει μόνο από αεροδρόμια ενώ στόχος της εταιρείας είναι στην τελική του έκδοση να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε επίπεδη επιφάνεια έκτασης 15×15 μέτρων, όπως δηλαδή ένας ευμεγέθης κήπος.
       

       
       
      Μετά την απογείωση, απ’ όπου και αν αυτή γίνεται, το Lilium Jet θα στρέφει τους κινητήρες του σε οριζόντια θέση και θα πετά όπως ένα τυπικό αεροσκάφος σταθερών πτερύγων αναπτύσσοντας μάλιστα ταχύτητα 300 χιλιομέτρων ανά ώρα και με εμβέλεια σε αποστάσεις έως και 500 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση. Η μέγιστη ταχύτητα θα μπορεί να φτάνει τα 400 km/h αλλά αυτό θα έχει επίδραση στην εμβέλεια του αεροσκάφους.
       
      Η Lilium Aviation είναι μία εταιρεία που ιδρύθηκε το 2015 από μία ομάδα μηχανικών και πτυχιακών φοιτητών του Πολυτεχνείου του Μονάχου, ενώ για την ανάπτυξη του αεροσκάφους χρησιμοποιήθηκαν κεφάλαια προερχόμενα από ιδιώτες επενδυτές. Όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, η αρχική ιδέα του Lilium Jet έχει δοκιμαστεί στην πράξη χρησιμοποιώντας μοντέλα υπό κλίμακα, βάρους 25 κιλών.
       

       
       
      Επόμενο βήμα αποτελεί η πρώτη επανδρωμένη πτήση, η οποία σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί με το πρωτότυπο του αεροσκάφους το 2017. Στη συνέχεια προγραμματίζεται η πλήρης αξιολόγηση και πιστοποίηση του αεροσκάφους από τις αρμόδιες αρχές έως το 2018, κάτι που θα επιτρέψει την εισαγωγή του σε πλήρη παραγωγή.
       
      Αν και δεν ανακοινώθηκε εκτίμηση κόστους για το μελλοντικό Lilium Jet εντούτοις η κατασκευάστρια εταιρεία υποστηρίζει ότι η τιμή του θα είναι «πολύ χαμηλότερη» από την τιμή αεροσκαφών αντίστοιχου μεγέθους ενώ επιπρόσθετα θα διαθέτει πολύ χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα.
       
      Πηγή: http://www.pestaola.gr/lilium-ilektrokinito-aeroskafos-kathetis-apgeiosis-kai-prosgeiosis/
    3. Τεχνολογία

      Engineer

      Διαθέσιμη προς λήψη είναι πλέον η εφαρμογή OASA Telematics, που παρέχει στους επιβάτες του ΟΑΣΑ όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια των λεωφορείων καθώς και ενημέρωση για την θέση στην οποία βρίσκονται «σε πραγματικό χρόνο».
       
      Πάνω από 2000 λεωφορεία της πρωτεύουσας έχουν πλέον τον απαραίτητο εξοπλισμό τηλεματικής, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μπορούν να ενημερωθούν άμεσα για:
      Πλησιέστερες Στάσεις: Η συσκευή αναγνωρίζει την θέση μέσω GPS και μας εμφανίζει τις πλησιέστερες στάσεις και τα δρομολόγια που περνάνε από αυτές.
      Θέσεις Λεωφορείων: Η λειτουργία εμφανίζει την θέση στην οποία βρίσκεται το λεωφορείο σε πραγματικό χρόνο.
      Αφίξεις: Ενημερώνει για την ώρα άφιξης του λεωφορείου, όπως και οι «έξυπνες» στάσεις.
      Βέλτιστη διαδρομή: Βασιζόμενη στα δεδομένα του Google Transit, η εφαρμογή προτείνει το καλύτερο δρομολόγιο ή συνδυασμό δρομολογίων, για τον προορισμό μας.
      Γραμμές: Σε αυτό το υπομενού υπάρχουν απλές πληροφορίες για τα δρομολόγια, τις στάσεις και τις ώρες αναχώρησης των λεωφορείον από την εκκίνησή τους.

      Η εφαρμογή βρίσκεται στο Play Store, για τους χρήστες των Android, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμο για iOS και Windows 10 Mobile.
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/170051/deite-ola-ta-leoforeia-se-pragmatiko-hrono-trehei-i-efarmogi-toy-oasa
    4. Τεχνολογία

      Engineer

      Τα μη επανδρωμένα πλοία μπορούν να χρησιμοποιούν 10-15% λιγότερα καύσιμα και είναι τεχνολογικά εφικτή η παραγωγή τους πριν από το τέλος της δεκαετίας, σύμφωνα με Φινλανδούς ερευνητές, που σε συνεργασία με τη βιομηχανία αισθητήρων και συστημάτων τηλεχειρισμού υπόσχονται να φέρουν επανάσταση στο θαλάσσιο εμπόριο.
      Η απουσία πληρώματος σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει ανάγκη για συστήματα στέγασης, παροχής νερού, θέρμανσης, κλιματισμού και επεξεργασίας λυμάτων.
       
      Η Ρολς Ρόις, η οποία αναπτύσσει την απαιτούμενη τεχνολογία, εκτιμά ότι η χρήση καυσίμου θα μειωθεί κατά 10-15%, και κατά συνέπεια θα μειωθούν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
       
      «Οι τεχνολογίες που απαιτούνται για να κάνουν τα αυτόνομα πλοία πραγματικότητα υφίστανται ήδη. Η τεχνολογία αισθητήρων που απαιτείται είναι αξιόπιστη και εμπορικά διαθέσιμη, και οι αλγόριθμοι που απαιτούνται για την άρτια λήψη αποφάσεων βρίσκονται πολύ κοντά», δήλωσε ο Γιόνε Πόικονεν του Πανεπιστημίου του Τούρκου, προσθέτοντας ότι απαιτείται επίσης το κατάλληλο ρυθμιστικό πλαίσιο.
       
      Άλλοι τομείς έρευνας πάνω στην πιο «πράσινη» ναυσιπλοΐα περιλαμβάνουν την επιστροφή στη χρήση του ανέμου, που θα μπορούσε να μειώσει τη χρήση καυσίμων από 10 έως 60%., σύμφωνα με υπολογιστικά μοντέλα του Πανεπιστημίου UCL.
       
      Εξάλλου, έρευνα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) για τις μελλοντικές εκπομπές της ναυτιλίας προβλέπει ότι αυτές θα αυξηθούν από 50 έως 250% μέχρι το 2050, εάν δε ληφθούν περαιτέρω μέτρα, καθώς η ζήτηση για το εμπόριο αυξάνεται.
       
      Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα οι αντιπρόσωποι των διεθνών κυβερνήσεων στον Οργανισμό δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν σε ένα σχέδιο εργασίας για τον καθορισμό ενός στόχου μείωσης των εκπομπών.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1098902/mi-epandromena-kai-tilekateuthunomena-ploia-gia-tin-eksoikonomisi-kausimon-kai-ti-meiosi-ton-ekpompon-anthraka
    5. Τεχνολογία

      Engineer

      Στα μέσα του περασμένου μήνα ένα βίντεο έκανε το γύρο του διαδικτύου αφού σ'αυτό εμφανιζόταν μια εντυπωσιακή δοκιμαστική πτήση του Flyboard, από τον Franky Zapata, ιδρυτή της εταιρείας Zapata Racing.
       
      Αν και πολλοί αμφισβήτησαν την αυθεντικότητα του βίντεο, εντούτοις το hoverboard του Zapata είναι πέρα για πέρα αληθινό, και μάλιστα σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, με πιο πρόσφατo την πτήση 2,2 χιλιομέτρων, τη μεγαλύτερη που έχει καταγραφεί ποτέ από αντίστοιχη κατασκευή. Η πτήση έλαβε χώρα στην ακτή της Sausset-les-Pin που βρίσκεται κοντά στη Μαρσειγ της Γαλλίας, με αρκετούς παρευρισκομένους μεταξύ των οποίων και το Guinness το οποίο κατέγραψε το ρεκορ.
       
      Σύμφωνα με το νέο (πιο αναλυτικό) βίντεο αλλά και τις πληροφορίες που έδωσε ο ίδιος ο Zapata στη συνέντευξη τύπου, η τελευταία γενιά του Flyboard μπορεί να μείνει στον αέρα για 10 λεπτά με τη χρήση μια «Ανεξάρτητης Προωθητικής Μονάδας» όπως την ονομάζει η εταιρεία. Μπορεί να φτάσει σε ύψος έως 10.000 ποδιών ενώ είναι αρκετά γρήγορο με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 150χλμ/ώρα.
       

       
       
      Σε δηλώσεις του ο Zapata ανέφερε ότι η όλη εμπειρία είναι απίστευτη και αρκετά γαλήνια ενώ ο ίδιος κατά την πτήση ανοίγει τα χέρια του προκειμένου να ελέγχει καλύτερα την κίνηση του Flyboard Air. Πάντως για την ώρα επιλέγει όλες οι δοκιμαστικές πτήσεις να γίνονται πάνω από νερό για μεγαλύτερη ασφάλεια ενώ πρόσφατα κατά τη διάρκεια δοκιμών χρειάστηκε να προσγειωθεί στη θάλασσα μετά από δυσλειτουργία του συστήματος μπαταρίας.
       
      Οι δοκιμές θα συνεχιστούν τους επόμενους μήνες, με τον Zapata να θέλει να αγγίξει τα σύννεφα με το Flyboard Air όπως ο ίδιος δήλωσε, ενώ για την ώρα δεν υπάρχουν πληροφορίες για εμπορική κυκλοφορία.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/variousgadgets/%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CF%81%CE%B5%CE%BA%CF%8C%CF%81-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-flyboard-air-r11649
    6. Τεχνολογία

      Engineer

      Ξεχάστε τις παλιές κόντρες, όπως Chevrolet εναντίον Ford ή Honda εναντίον Toyota. Αυτές δεν είναι τίποτα μπροστά στον νέο πόλεμο που ετοιμάζεται να ξεσπάσει μεταξύ General Motors και Tesla Motors. Σύντομα και οι δύο εταιρείες θα ξεχυθούν στο κυνήγι των καταναλωτών που είναι έτοιμοι να δώσουν 30.000 δολ. ή και περισσότερα για ένα ηλεκτροκίνητο όχημα: η GM λανσάρει στα τέλη του έτους το Chevy Bolt και η Tesla ξεκινά να πουλά το Model 3 το 2017. Η GM παρουσίασε το Bolt τον Ιανουάριο, ενώ τα αποκαλυπτήρια του Model 3 της Tesla έγιναν στις 31 Μαρτίου.
       
      Η GM προορίζει το Bolt για μαζικές πωλήσεις, κάτι που θα βοηθήσει την εταιρεία να πιάσει τους στόχους των ρυθμιστικών Αρχών για τις πωλήσεις οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων και να αναδείξει την τεχνολογία που ανέπτυξε με το πρώτο ηλεκτρονικό αυτοκίνητό της, το EV1, που κυκλοφόρησε το 1996. Όταν η GM σταμάτησε την παραγωγή του EV1, το 2002, η Toyota έγινε η αγαπημένη μάρκα των περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένων αγοραστών με το υβριδικό της Prius. Στο μεταξύ, η Tesla θέλει να αποδείξει ότι το Model 3 μπορεί να πουλήσει μαζικά αυτοκίνητα που κινούνται με μπαταρία και να αποφέρει κέρδος.
       
      Και τα δύο αυτοκίνητα θα έχουν τιμή εκκίνησης τα 30.000 δολάρια ή και λιγότερα, εάν συνυπολογιστεί η έκπτωση φόρου 7.500 δολαρίων. Και τα δύο μπορούν να διανύσουν τουλάχιστον 320 χιλιόμετρα με πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Το Bolt διαθέτει πέντε θέσεις επιβατών, ένα ευρύχωρο πορτμπαγκάζ και προσφέρει περισσότερη άνεση στους επιβάτες του πίσω καθίσματος, αφού η πλάτη των μπροστινών καθισμάτων είναι μία ίντσα πιο λεπτή απ' ό,τι στα περισσότερα αυτοκίνητα. Η Tesla δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες, αλλά το Model 3 αναμένεται να είναι περίπου στο μέγεθος της BMW 3 Series.
       
      Στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων του Λας Βέγκας τον Ιανουάριο, η διευθύνουσα σύμβουλος της GM, Mary Barra, περιγράφοντας τα πλεονεκτήματα του Bolt, είπε πως "οι αγοραστές του Bolt δεν θα χρειάζεται να μεταβαίνουν σε άλλη πολιτεία για να αγοράσουν, να επισκευάσουν ή να βρουν υπηρεσίες υποστήριξης για τα οχήματά τους". Οι ιδιοκτήτες οχημάτων Tesla εκτός Καλιφόρνιας πρέπει κάποιες φορές να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις για συντήρηση και επισκευές – η Tesla διαθέτει λιγότερα από 100 καταστήματα σε όλη τη χώρα, ενώ η Chevy έχει 3.000 αντιπροσωπείες.
       
      Τον Φεβρουάριο, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Elon Musk καλωσόρισε το Bolt στην αγορά, αλλά διευκρίνισε πως δεν το θεωρεί αντίπαλο. "Το Model 3 θα πρέπει να θεωρηθεί ευθέως ανταγωνιστικό της BMW 3 Series και του A4 της Audi", εξήγησε. Ο Musk στόχευσε με επιτυχία σε πολυτελείς μάρκες όπως η Audi, η ΒΜW ακόμη και η Porsche, όταν λάνσαρε το Model S, το πρώτο τετραθέσιο ηλεκτρονικό αυτοκίνητο της Tesla που κυκλοφόρησε στους αμερικανικούς δρόμους το 2012. Η τιμή του σήμερα ξεκινά από τα 75.000 δολ. και μπορεί να ξεπεράσει τα 100.000 δολάρια.
       
      Περιττή πολυτέλεια;
       
      H Τesla περπατά σε τεντωμένο σκοινί, προσπαθώντας να γίνει μια μαζική παραγωγός αυτοκινήτων.
       
      "Από τη μια πλευρά, εάν η Tesla ακολουθήσει ένα λιγότερο φιλόδοξο και πιο περιπετειώδες μονοπάτι με το Model 3, θα επωφεληθεί από την ευκολότερη και ταχύτερη πρόσβαση στην παραγωγή", σχολίασε πρόσφατα σε σημείωμα προς τους πελάτες του αναλυτής της Barclays. "Από την άλλη, όμως, θα δημιουργήσει πιθανότατα ένα λιγότερο διαφοροποιημένο όχημα – ένα εύλογο ρίσκο, δεδομένου του σημαντικού ανταγωνισμού σε αυτά τα επίπεδα τιμών".
       
      Η Chevy θα διαφημίσει τις αξίες και τις πρακτικές ευκολίες του Bolt. "Τα ανούσια gadgets δεν κάνουν τη διαφορά", εξηγεί o Darin Gesse, διευθυντής μάρκετινγκ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της GM. Είναι οι φουτουριστικές πόρτες του Model Χ, που ανοίγουν κάθετα σαν φτερά γερακιού, περιττές; "Τείνουν να είναι", απαντά. Ο Musk υποστηρίζει ότι οι πόρτες δεν είναι απλώς για φιγούρα, καθώς το άνοιγμα προς τα πάνω διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο από το όχημα.
       
      H Tesla αρχικά προώθησε τα αυτοκίνητά της ως σπορ και μοναδικά και μετά ως ηλεκτρικά και "πράσινα", λέει ο Alexander Edwards, πρόεδρος της Strategic Vision, η οποία παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες μάρκετινγκ με έδρα το Σαν Ντιέγκο. Γι' αυτό οι πωλήσεις της κινούνται ανοδικά, παρά το γεγονός ότι τα φθηνά καύσιμα σφυροκοπούν τα υβριδικά-ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το Prius.
       
      Παρά τις διαφορετικές προσεγγίσεις μάρκετινγκ των δύο εταιρειών, ο Edwards δηλώνει ότι το 8% των νέων αγοραστών αυτοκινήτου που ενδιαφέρονται για ένα ηλεκτρικό αμάξι θα στραφούν τόσο στο μοντέλο της Tesla όσο και της Chevrolet.
       
      *Αναδημοσίευση από το "Κεφάλαιο" της 21ης Απριλίου
       
      Πηγή: http://www.capital.gr/story/3122840
    7. Τεχνολογία

      Engineer

      Σύμφωνα με το Electrek, ο Elon Musk, CEO της Tesla, υποστηρίζει ότι η λειτουργία Autopilot της εταιρείας, η οποία καθιστά το όχημα ημι-αυτόνομο, μειώνει τις πιθανότητες τροχαίου δυστυχήματος κατά 50%.
       
      Για την ακρίβεια, ο Elon Musk δήλωσε: "Οι πιθανότητες ατυχήματος είναι μειωμένες κατά 50%, εάν έχετε ενεργοποιημένη τη λειτουργία Autopilot, ακόμη και την πρώτη έκδοση". Τις συγκεκριμένες δηλώσεις πραγματοποίησε σε ένα event στη Νορβηγία, χωρίς όμως να προσφέρει περαιτέρω λεπτομέρειες και ποσοστά.
       
      Η λειτουργία Autopilot αναμένεται να βελτιώνεται συνεχώς, καθώς η Tesla την εξελίσσει και αντιμετωπίζει bugs που κάνουν την εμφάνισή τους.
       
      Το Autopilot έκανε αρχικά την εμφάνισή του στο Model S και στη συνέχεια, η Tesla το πρόσθεσε στο Model X και στο Model 3. Η εταιρεία το παρουσιάζει κυρίως ως υποστηρικτική λειτουργία προς τον οδηγό. Τον περασμένο Ιανουάριο, η εταιρεία πραγματοποίησε και μερικές αλλαγές στο σύστημα για να το κάνει ακόμη πιο ασφαλές.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/elon-musk-%CF%84%CE%BF-autopilot-%CF%84%CE%B7%CF%82-tesla-%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%84-r11624
    8. Τεχνολογία

      Engineer

      Την επίσπευση των διαδικασιών τεχνολογικού εκσυγχρονισμού των ΟΤΑ με στόχο την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες αποφάσισαν από κοινού η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και οι επικεφαλής της ΕΝΠΕ, της ΚΕΔΕ, και της ΕΕΤΑΑ.
       
       
      Σε ευρεία σύσκεψη που συγκάλεσε ο υπουργός Παναγιώτης Κουρουμπλής συμφωνήθηκε να συσταθούν άμεσα η ομάδα διοίκησης έργου και οι επιμέρους ομάδες εργασίας για την εξειδίκευση του έργου και τον προσδιορισμό των αναγκαίων διαδικασιών και χρονοδιαγράμματος υλοποίησης.
       
      Πρόκειται για το «Στρατηγικό Σχέδιο για την Προτυποποίηση και Απλούστευση των διαδικασιών λειτουργίας με την αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση», το οποίο καταρτίστηκε από την ΚΕΔΕ, υιοθετήθηκε από την επιτροπή παρακολούθησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μεταρρύθμιση του Δημόσιου Τομέα» και εγκρίθηκε ως «έργο-σημαία» του υπουργείου, τον Ιούνιο του 2015.
       
      Για την εξασφάλιση και παρακολούθηση του αναγκαίου συντονισμού, αποφασίστηκε η σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ των συναρμόδιων για την υλοποίηση του έργου φορέων της κεντρικής διοίκησης με την συμμετοχή των ΕΝΠΕ (περιφέρειες), ΚΕΔΕ (δήμοι) και ΕΕΤΑΑ (Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης).
       
      Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υφυπουργός Εσωτερικών Γιάννης Μπαλάφας, γενικός γραμματέας του υπουργείου Κώστας Πουλάκης, οι πρόεδροι της ΕΝΠΕ Κώστας Αγοραστός, της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης και της ΕΕΤΑΑ Δημήτρης Καλογερόπουλος, καθώς και αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου.
       
      Για τα αποτελέσματα της σύσκεψης ο Π. Κουρουμπλής τόνισε ότι υπάρχει πνεύμα σύγκλισης όλων των πλευρών και ανάγκη συμμετοχής όλων των σχετικών φορέων, ενώ για την οικονομική πρακτική που θα ακολουθηθεί για την υλοποίηση αυτού του έργου, υπογράμμισε ότι: «δεν θα βάλω καμία υπογραφή γιατί κατά το παρελθόν δόθηκαν πολλά χρήματα για τα πληροφοριακά συστήματα, χωρίς όμως, το ανάλογο αποτέλεσμα.
       
      Δεν θα βάλω καμία υπογραφή για κανένα έργο, το οποίο δεν θα έχει τις προϋποθέσεις για το προσδοκώμενο αποτέλεσμα και δεν θα συμβάλλει στη λειτουργική αναβάθμιση των δήμων και των περιφερειών της χώρας και στην άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη. Θα βάλω τέλος στο πέταμα χρημάτων».
       
      Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης υπογράμμισε πως η ΚΕΔΕ θα είναι συνοδοιπόρος σε όλες τις διαδικασίες υλοποίησης μιας μεταρρύθμισης η οποία, όπως ανέφερε, θα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τους δήμους στην προσπάθεια τους να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους και να διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των πολιτών.
       
      Ο υφυπουργός Εσωτερικών Γ. Μπαλάφας, τόνισε την ανάγκη άμεσης υλοποίησης του έργου με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ο πρόεδρος της ΕΝΠΕ κ. Αγοραστός, την επίσπευση των διαδικασιών υλοποίησης του προγράμματος. Τον συντονισμό των ομάδων εργασίας θα αναλάβει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εσωτερικών κ. Πουλάκης.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Apofasistike_i_amesi_technologiki_anabathmisi_ton_OTA/#.VwOe4vmLS70
    9. Τεχνολογία

      Engineer

      Μπορεί να το περιμέναμε για το 2016, αλλά τα σχέδια της Samsung για αναδιπλούμενο smartphone φαίνεται πως έχουν μετατοπιστεί για το 2017, όπως προκύπτει από πηγές εντός της Samsung. Μάλιστα, οι φήμες λένε ότι θα δούμε μια συσκευή με OLED οθόνη 7 ιντσών, που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως tablet, αλλά και να μικρύνει στις 5 ίντσες για να χρησιμοποιηθεί ως smartphone.
       
      Τα αναδιπλούμενα smartphones ίσως αποτελέσουν το «next big thing» στην mobile βιομηχανία, στην οποία είναι εμφανή τα σημάδια κορεσμού και σύμφωνα με την Gartner θα δούμε σημαντική μείωση της ανάπτυξης του τομέα αυτού. Συγκεκριμένα, αναμένεται να πωληθούν «μόλις» 1,5 δισεκατομμύρια συσκευές, που σημαίνει 7% αύξηση σε σχέση με το περασμένο έτος. Μπορεί το νούμερο να ακούγεται μεγάλο, αλλά πρόκειται για το χαμηλότερο ποσοστό ανόδου πωλήσεων τα τελευταία χρόνια και αυτό είναι κάτι που φυσικά ανησυχεί τις εταιρείες.
       
      Σύμφωνα με διάφορες πηγές, λέγεται ότι η Samsung δουλεύει πάνω σε αυτές τις οθόνες τρία χρόνια και αναζητά την κατάλληλη στιγμή και τον κατάλληλο τρόπο για να τις εισάγει στην αγορά των smartphones. Τον περασμένο Ιανουάριο, ο Lee Chang-hoon, διευθυντής του τμήματος Display της Samsung, είχε δηλώσει ότι η ανάπτυξη των αναδιπλούμενων οθονών προχωράει βάσει του πλάνου της εταιρείας, ενώ η μαζική παραγωγή και διάθεση τέτοιων οθονών είναι ακόμα υπό συζήτηση με τους συνεργάτες της εταιρείας.
       
      Μένει να δούμε αν η Samsung πράγματι θα καταφέρει να εισάγει στην αγορά του χρόνου αναδιπλούμενα smartphones και αν θα είναι τόσο επαναστατικά, όσο και η capacitive οθόνη αφής, όπως θεωρούν αρκετοί. Εσείς τι πιστεύετε;
       
      Πηγή: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=433748&utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
    10. Τεχνολογία

      Engineer

      Μια απίστευτη δυνατότητα προσφέρει το FlightRadar24, ο ιστότοπος που καταγράφει σε πραγματικό χρόνο το στίγμα όλων των πτήσεων που πραγματοποιούνται παγκοσμίως.
       
      Επιλέγοντας την πτήση για την οποία ενδιαφέρεστε και πατώντας την επιλογή 3D μπορείτε να μεταφερθείτε στους… αιθέρες, παρακολουθώντας ένα μοντέλο του αεροσκάφους να πετάει στις πραγματικές συντεταγμένες στις οποίες κινείται.
       
      Στρέφοντας με το ποντίκι το μοντέλο μπορείτε να «πετάξετε» παράλληλα με το αεροπλάνο, να δείτε από ψηλά τις περιοχές τις οποίες διασχίζει ή να μπείτε στη θέση των πιλότων και να πάρετε μια «γεύση» από την θέα που απολαμβάνουν οι πιλότοι.
       
      Δείτε όλες αυτές τις απίστευτες δυνατότητες στο FlightRadar24.com
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/165449/apisteyto-mporeis-na-deis-opoiadipote-ptisi-se-3d-se-pragmatiko-hrono-taxidi-se-ola
    11. Τεχνολογία

      Engineer

      Η S&P Global Market Intelligence πραγματοποίησε πρόσφατα έρευνα (Mobile Money Survey 2016), σχετικά με τις συνήθειες των Αμερικανών Πολιτών, όσον αφορά το mobile banking. Στη συγκεκριμένη έρευνα συμμετείχαν 3.897 ενήλικοι Αμερικανοί.
       
      Αρχικά, έγινε εμφανές ότι οι δημοφιλέστερες εφαρμογές mobile banking, είναι εκείνες που αφορούν την πληρωμή λογαριασμών, καθώς το 73%, από το σύνολο των Αμερικανών πολιτών που αξιοποιούν το mobile banking, βασίζεται σε μια τέτοια εφαρμογή.
       
      Δεύτερες στην κατάταξη έρχονται οι εφαρμογές που αξιοποιούν το e-banking για αγορά υπηρεσιών και προϊόντων λιανικής, καταλαμβάνοντας το 41% των χρηστών.
       
      Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι, το 34% των χρηστών, βασίζεται σε εφαρμογές επιβράβευσης, μέσω εξαργύρωσης πόντων.
       
      Λιγότερο δημοφιλείς είναι οι εφαρμογές που αφορούν τη μεταφορά χρημάτων από έναν χρήστη σε έναν άλλο, καθώς χρησιμοποιούνται από το 23% των χρηστών.
       

       
       
      Η χρήση φορητών συσκευών για πληρωμή λογαριασμών φαίνεται να αυξάνεται σταθερά από το 2011. Σε έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Fiserv, αποδείχτηκε ότι το 33%, από όλους τους ενήλικους χρήστες του internet στις Ηνωμένες Πολιτείες, βασίζεται σε φορητές συσκευές για την πληρωμή λογαριασμών.
       
      Τις χρονιές 2011, 2012, 2013 και 2014, η χρήση mobile συσκευών για πληρωμή λογαριασμών αυξήθηκε από 6% σε 8%, σε 16% και τέλος σε 27% αντίστοιχα. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το 60% των Αμερικανών χρηστών του διαδικτύου βασίζεται στην ιστοσελίδα και όχι στην αντίστοιχη εφαρμογή για την πληρωμή λογαριασμών.
       

       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/providers-telecoms/%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C/%CE%B7-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-r11384
    12. Τεχνολογία

      ted78

      Από ότι φαίνεται το Steam Controller που έβγαλε η Valve δεν είχε την απήχηση που ήθελε η εταιρεία έτσι σε μια προσπάθεια της να το βελτιώσει έδωσε στην δημοσιότητα όλα τα αρχεία CAD του χειριστηρίου.
       
      Τα αρχεία είναι διαθέσιμα μέσω άδειας creative commons, ο χρήστης μπορεί να πειραματιστεί όσο θέλει ακόμα και να κάνει 3D εκτύπωση αν έχει αυτή την δυνατότητα.
       
      Σε περίπτωση που θέλει να πουλήσει την ιδέα του τότε θα πρέπει πρώτα να μιλήσει με την εταιρεία ώστε να πάρει την σχετική άδεια.
       
      Ας έχετε την τεχνική κατάρτιση για να πειραματιστείτε μπορείτε να κατεβάσετε τα CAD αρχεία κάνοντας κλικ εδώ.
    13. Τεχνολογία

      Engineer

      Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι φθηνότερα από τα συμβατικά αυτοκίνητα μέχρι το 2022, σύμφωνα με έκθεση δημοσίευσε πρόσφατα το Bloomberg New Energy Finance (BNEF).
       
      Μοχλός αυτής της εξέλιξης που θα αλλάξει άρδην την εικόνα του κλάδου του αυτοκινήτου θα είναι η κατακόρυφη πτώση του κόστους των μπαταριών.
       
      Η διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε μεγάλη κλίμακα θεωρείται κρίσιμος παράγοντας για τη μείωση των ρύπων του θερμοκηπίου και την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στα μεγάλα αστικά κέντρα, μιας από τις βασικές αιτίες πρόωρων θανάτων σε όλο τον κόσμο.
       
      Όμως, παρά τις επιδοτήσεις σε πολλές χώρες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακριβότερα από τα συμβατικά και έχουν περιορισμένη αυτονομία που τα καθιστά αποκλειστικά «αυτοκίνητα πόλης». Αυτή τη στιγμή μόλις το 1% των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως αντιστοιχεί σε ηλεκτροκίνητα.
       
      Η ανάλυση του BNEF που δημοσιοποιήθηκε στις 25 Φεβρουαρίου 2016 δείχνει ότι το συνολικό κόστος κατοχής -κόστος αγοράς και λειτουργικά κόστη- των αποκλειστικά ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα είναι χαμηλότερο από αυτό των συμβατικών οχημάτων με μηχανές εσωτερικής καύσης ως το 2022, ακόμα κι αν τα συμβατικά αυτοκίνητα μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων κατά 3,5% ετησίως.
       
      Η ανάλυση βασίζεται στις εκτιμήσεις της αμερικανικής κυβέρνησης για τιμές του αργού πετρελαίου μεταξύ 50 και 70 δολαρίων ανά βαρέλι κατά την επόμενη δεκαετία.
       
      —Το κόστος των μπαταριών
       
      Το κόστος των μπαταριών ιόντων-λιθίου έχει ήδη μειωθεί κατά 65% από το 2010 στα 350 δολάρια ανά Κιλοβατώρα το 2015. Σύμφωνα με τους αναλυτές του BNEF θα διαμορφωθεί κάτω από τα 120 δολάρια ανά Κιλοβατώρα ως το 2030.
       
      Το κόστος των μπαταριών και κατ” επέκταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα συμπιέσουν επενδύσεις όπως το Gigafactory της Tesla Motors που θα παράγει μπαταρίες με κόστος κατά 30% χαμηλότερο από τις υπόλοιπες. Άλλωστε η μπαταρία αντιστοιχεί στο 25%-50% του κόστους ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος.
       
      Η έκθεση υποστηρίζει ότι ένα στα τρία αυτοκίνητα που θα πωλούνται το 2040, περίπου 41 εκατομμύρια κομμάτια, θα είναι ηλεκτρικά.
       
      Αυτό μεταφράζεται σε μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου κατά 14% και στο 8% της καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας.
       
      —Η εικόνα των πωλήσεων
       
      Οι νέες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αντιστοιχούν στο ήμισυ των συνολικών το 2040 εάν διαδοθούν σε στόλους εταιρικών οχημάτων και σε προγράμματα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης. Αντιθέτως, θα αντιστοιχούν στο 25% των συνολικών εάν οι τιμές του πετρελαίου παραμείνουν σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα για πολλά χρόνια.
       
      Οι προηγούμενες εκτιμήσεις ήταν υπερφιλόδοξες, όπως αυτή του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα περί ενός εκατ. ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2015 έναντι 280.000 EVs που πωλήθηκαν.
       

       
       
      Αυτές οι αστοχίες οφείλονταν σε περιορισμένα στοιχεία πάνω για τις πραγματικές πωλήσεις και στο μειούμενο κόστος των μπαταριών, ενώ παράλληλα θεσπίζονται αυστηρότερα μέτρα καταπολέμησης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και αύξησης της αποδοτικότητας στην κατανάλωση καυσίμων.
       
      Από το 2009 και μετά το πλέον ευπώλητο ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι το Nissan Leaf με 186.000 κομμάτια με το Tesla model S να ακολουθεί με 79.000 κομμάτια. Στα υβριδικά ηγείται το Chevrolet Volt με 87.000 τεμάχια.
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2016/03/24/ilektrika-autokinita-poliseis-129268/
    14. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Panasonic ετοιμάζει έναν εξωσκελετό που θα προσφέρει επιπλέον δύναμη στον εργαζόμενο που τον φοράει. Πρόκειται για τα PLN-01 και AWN-03 που αναπτύσσονται από το τμήμα Activelink της Panasonic και έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους εργαζόμενους να σηκώνουν βαριά αντικείμενα, χωρίς να επιβαρύνουν τη μέση τους.
       
      Το AWN-03 χρησιμοποιείται ήδη σε ορισμένους χώρους εργασίας, υποστηρίζοντας τη μέση των εργαζομένων κατά τη διάρκεια της μεταφοράς αντικειμένων. Το σύστημα παρακολουθεί την κίνηση του χρήστη και, όταν ανιχνεύσει ότι προσπαθεί να σηκώσει κάποιο αντικείμενο, ασκεί επιπλέον δύναμη.
       
      Σύμφωνα με την Panasonic, το AWN-03 μειώνει την επιβάρυνση της μέσης έως και κατά 15 κιλά. Από την άλλη μεριά, το PLN-01 βοηθάει το τρέξιμο, το περπάτημα και την πεζοπορία. Ενισχύει τα πόδια και τα γόνατα, επιτρέποντας στον χρήστη να διανύσει μεγαλύτερη απόσταση.
       
      Επιπλέον, το Activelink ετοιμάζει και μια αντίστοιχη έκδοση για τον κορμό, που θα επιτρέπει στον χρήστη να σηκώνει μέχρι και 45 κιλά, χωρίς να καταβάλλει προσπάθεια.
       
      Ακόμη, η Panasonic ετοιμάζει και το Power Loader, έναν μεγάλο εξωσκελετό με μεγάλα χέρια, ο οποίος θυμίζει τον αντίστοιχο που φορούσε η Sigourney Weaver στην ταινία Aliens. Το σύστημα διαθέτει τέσσερις αισθητήρες και η Panasonic πιστεύει ότι θα αξιοποιηθεί στον τομέα των κατασκευών. Βέβαια μέχρι την τελική κυκλοφορία του, η Panasonic σκοπεύει να μειώσει το μέγεθός του.
       

       

       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/hardware/panasonic/%CE%B7-panasonic-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CE%B5%CE%BE%CF%89%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CE%BF-r11350
    15. Τεχνολογία

      Engineer

      oogle παρουσίασε ένα νέο νευρωνικό δίκτυο με όνομα PlaNet το οποίο μπορεί να αναγνωρίζει τη τοποθεσία σε μία φωτογραφία χωρίς την ετικέτα τοποθεσίας.
       
      Επικεφαλής του εγχειρήματος είναι ο Tobias Reynard, computer vision specialist της Google. Το πρόγραμμα με τη βοήθεια ενός AI μπορεί να ξεπεράσει την ικανότητα ενός ανθρώπου να αναγνωρίζει την τοποθεσία μίας φωτογραφίας, και μάλιστα υπάρχει ένας αλγόριθμος που μπορεί να βρει ακόμη και την τοποθεσία φωτογραφιών που έχουν τραβηχθεί σε εσωτερικό χώρο.
       
       
      Η ομάδα δημιούργησε μία βάση δεδομένων 126 εκατομμυρίων φωτογραφιών με ετικέτες τοποθεσίας από το Internet και χρησιμοποίησε αυτά τα δεδομένα για να προσδιορίσει τη τοποθεσία της φωτογραφίας. Χρησιμοποιώντας 91 εκατομμύρια από αυτές τις φωτογραφίες έμαθε στο νευρωνικό δίκτυο να αναγνωρίζει τη τοποθεσία.
       

       
      Η ομάδα του Reynard χρησιμοποίησε το PlaNet για να βρει τη τοποθεσία σε 2,3 εκατομμύρια εικόνες και το σύστημα βρήκε με επιτυχία τη τοποθεσία στο 10,1% από αυτές, και τη χώρα στο 28,4%. Στις μισές φωτογραφίες (48%) βρήκε με επιτυχία την ήπειρο.
       
      Το PlaNet θα μπορεί σε μερικά χρόνια να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες υπηρεσίες, όπως στο Google Photos, για να εμφανίζει σε όλες τις αποθηκευμένες φωτογραφίες τη σωστή τοποθεσία. Βέβαια η εταιρία θα έχει και άλλα σχέδια για το PlaNet.
       
      Πηγή: http://www.xblog.gr/google-planet-ai/
    16. Τεχνολογία

      Engineer

      Το WiFi είναι απαραίτητο για κάθε σημερινή συσκευή και σχεδόν κάθε σπίτι με σύνδεση στο Διαδίκτυο διαθέτει από ένα WiFi router. Ωστόσο αυτή η τεχνολογία καταναλώνει πολλή ενέργεια και είναι ένας από τους κυρίους υπαίτιους για τη χαμηλή διάρκεια ζωής των smartphones μας.
       
      Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον τώρα κατάφεραν να δημιουργήσουν μία νέα έκδοση του WiFi, με όνομα Passive WiFi, η οποία καταναλώνει απειροελάχιστη ενέργεια από τη μπαταρία του κινητού. Χαρακτηριστικά αναφέρουν ότι είναι 10,000 φορές λιγότερο ενεργοβόρο από το συμβατικό WiFi και 1,000 λιγότερο από τα Bluetooth LE ή ZigBee που καταναλώνουν λίγη ενέργεια.
       
      Οι Αμερικάνοι ερευνητές προσπάθησαν να δημιουργήσουν το λιγότερο ενεργοβόρο WiFi και τελικά κατάφεραν να ρίξουν τη κατανάλωση ενέργειας στα 10μW για μετάδοση με ταχύτητα 11Mbps σε απόσταση έως 30 μέτρα. Φυσικά οι επιδόσεις δεν μπορούν να φτάσουν αυτές των συμβατικών routers, όμως μπορεί να καλύπτει τον διπλάσιο χώρο από το Bluetooth και έτσι αποτελεί την ιδανική λύση για τις συσκευές του Internet of Things και το ‘έξυπνο σπίτι.
       

       
      Πηγή: http://www.xblog.gr/passive-wifi-unveiled/
    17. Τεχνολογία

      jim21

      Αυτό το μηχάνημα ονομάζεται SLJ900/32 Segmental Bridge Launching Machine και θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο χτίζουμε σε δυσπρόσιτα σημεία.
       
       
      Με σχεδιασμό και παραγωγή από το Beijing Wowjoint Machinery Company, αυτό το μηχάνημα έχει σχεδιαστεί για να τοποθετεί τα κομμάτια μιας γέφυρας με πολύ πιο γρήγορα ρυθμό από όσο ήταν μέχρι τώρα δυνατόν.
       
      Μέσα σε λεπτά, το SLJ900/32 κατάφερε να χτίσει ένα ολόκληρο τμήμα μιας γέφυρας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για πολλούς λόγους πέρα από τον χρόνο που γλιτώνει, αφού προσφέρει πρόσβαση σε σημεία που μέχρι τώρα θεωρούνταν πολύ δύσκολο.
       

       
      Πηγή: http://trelovideo.gr/2016/03/06/afto-to-michanima-pou-chtizi-gefires-irthe-na-allaxi-ton-kosmo-vinteo/
    18. Τεχνολογία

      Engineer

      Με το μέλλον του ντίζελ ως καυσίμου κίνησης να αμφισβητείται στον απόηχο του σκανδάλου που έχει ρίξει τη Volkswagen σε βαθιά κρίση, τα ηλεκτρικά οχήματα που για καιρό δυσκολεύονταν να βρουν αγοραστές στην Ευρώπη τελικά επιδοκιμάζονται από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
       
      Κατά τη διάρκεια του Geneva International Motor Show αυτή την εβδομάδα, αυτοκινητοβιομηχανίες από την Peugeot Citroen μέχρι τη Mercedes-Benz της Daimler, υποσχέθηκαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με δυνατότητα μεγαλύτερης αυτονομίας και πιο προσιτές τιμές, σε σχέση με την αμερικανική Tesla.
       
      Αφού αγνοούσαν την τεχνολογία για χρόνια εν μέσω ασθενούς ζήτησης, το ανανεωμένο ενδιαφέρων των κατασκευαστών για αυτοκίνητα που κινούνται με μπαταρία είναι απαραίτητη ώστε οι εταιρίες να ανταποκριθούν στους αυστηρότερους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, οι οποίοι θα εφαρμοστούν από το 2020.
       
      Το σκάνδαλο της VW ώθησε τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες «προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», επιβεβαίωσε ο Karl-Thomas Neumann, επικεφαλής της μονάδας Opel της General Motors, σε συνέντευξή του. Η εταιρεία σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το Ampera-e τον επόμενο χρόνο, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Opel μετά το υβρίδιο Ampera του 2011, το οποίο πάλευε να προσελκύσει αγοραστές λόγω της υψηλής τιμής του.
      Οι κινητήρες ντίζελ έχουν συνήθως 25% υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τη βενζίνη, συνεπώς έχουν σημαντικό ρόλο να παίξουν στη μείωση των εκπομπών. Ωστόσο, η αποκάλυψη του σκανδάλου της VW, τον περασμένο Σεπτέμβριο, έχει πυροδοτήσει μια αύξηση στους εξονυχιστικούς ελέγχους,. Αυτό έχει καταστήσει αναπόφευκτη επιλογή για τους κατασκευαστές τα αυτοκίνητα που κάποτε απέφευγαν.
       
      Πηγή: http://www.energia.gr/article.asp?art_id=102940
    19. Τεχνολογία

      Engineer

      Το τμήμα Buildings Technologies της Siemens και η IBM ανακοίνωσαν λύσεις που βασίζονται στο cloud, οι οποίες θα αξιοποιήσουν την εξειδίκευση της Siemens στην ανέγερση και διαχείριση κτιρίων και την αντίστοιχη της IBM στο Internet of Things (IoT) προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η προοπτική που έχουν τα συνδεδεμένα κτίρια καθώς και τα δεδομένα που δημιουργούν.
       
      Θα βοηθήσουν έτσι τους ιδιοκτήτες των κτηρίων που προορίζονται για επαγγελματική χρήση σε πολλαπλές βιομηχανίες να πετύχουν καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα αλλά και τους στόχους ενεργειακής απόδοσης που έχουν θέσει.
       

       
       
      Η ευφυΐα των κτηρίων αναπτύσσεται μέσα από τις αναδυόμενες τεχνολογίες στο υπολογιστικό νέφος (cloud computing), την ανάλυση δεδομένων και τις ευφυείς συσκευές του κλάδου, συγχωνεύοντας αποτελεσματικά τον εικονικό και τον πραγματικό κόσμο μέσα στο κτιριακό περιβάλλον.
       
      Αυτή η μετατόπιση προσφέρει μια ευκαιρία μετατροπής των ακινήτων σε ενεργό παράγοντα για την επιτυχία της επιχείρησης. Η λύση ανταποκρίνεται σε αυτή την ευκαιρία, παρέχοντας μεγαλύτερη διαφάνεια και ευελιξία για την υποστήριξη της διαδικασίας λήψης αποφάσεων, ενώ παράλληλα οδηγεί σε μεγαλύτερη αποδοτικότητα και εξοικονόμηση κόστους, επηρεάζοντας τα κέρδη της επιχείρησης.
       
      Η Siemens ενσωματώνει το λογισμικό της IBM Watson IoT Business Unit, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης δεδομένων και assets στην πλατφόρμα ενέργειας και διαχείρισης βιωσιμότητας Navigator, που βασίζεται σε cloud.
       
      Σύμφωνα με τις 2 εταιρείες, ο συνδυασμός αυτός θα βοηθήσει να επωφεληθούν οι πελάτες εταιρικών ακινήτων με πολλούς τρόπους, όπως:
       
      - Ιδιοκτήτες ακινήτων που τα προορίζουν για επαγγελματική χρήση και οι διαχειριστές τους θα είναι πλέον σε θέση να αξιοποιήσουν εσωτερικά και εξωτερικά δεδομένα στην πλατφόρμα Navigator της Siemens, προκειμένου να συγκρίνουν τις επιδόσεις των κτηρίων και να κάνουν προβλέψεις για τους επιχειρησιακούς τους προϋπολογισμούς.
       
      - Τα εργαλεία αναλυτικής τεχνολογίας πρόβλεψης (Predictive analytics) μπορούν να εφαρμοστούν για την ανίχνευση και διάγνωση βλαβών, έτσι ώστε πιθανά ζητήματα να μπορούν να αντιμετωπιστούν προτού συμβεί οτιδήποτε.
       
      - Η λειτουργία αναγνώρισης κειμένου και η ανάλυση δεδομένων για την επικύρωση τιμολογίων μπορεί να εντοπίσει λάθη τιμολόγησης και να βελτιώσει την ποιότητα των πληροφοριών.
       
      - Εφαρμογές στο κινητό μπορούν να επιτρέψουν ενεργειακούς ελέγχους και τη δημιουργία εκθέσεων ελέγχου από οπουδήποτε.
       
      Η πλατφόρμα Navigator της Siemens παρέχει μια γκάμα υπηρεσιών που προσαρμόζονται αναλόγως των αναγκών και επιτρέπουν την παρακολούθηση και καταγραφή της απόδοσης του συστήματος του κτηρίου, την ενεργειακή ζήτηση και τον ενεργειακό εφοδιασμό, πιο αποτελεσματικά και αποδοτικά σε ένα μόνο κτήριο, μια πανεπιστημιούπολη, ή ένα ολόκληρο χαρτοφυλάκιο ακινήτων.
       
      Με τις τεχνολογίες IoT της IBM ενσωματωμένες στη νέα πλατφόρμα Navigator, οι πελάτες θα βιώσουν, σύμφωνα με τις 2 εταιρείες, μια φιλική προς το χρήστη διεπαφή και θα επωφεληθούν από πιο προηγμένες ικανότητες ανάλυσης δεδομένων καθώς και την ικανότητα επεξεργασίας πιο αξιόπιστων συνόλων δεδομένων από τα χαρτοφυλάκια ακινήτων τους. Η πλατφόρμα Navigator μπορεί επίσης να ενσωματωθεί σε οποιοδήποτε σύστημα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος διαχείρισης κτηρίου της Siemens Desigo CC και τεχνολογιών τρίτων. Η νέα λειτουργία Navigator θα παρουσιαστεί στο κοινό σε «πακέτα» υπηρεσιών για τα επόμενα χρόνια ξεκινώντας από φέτος, με κυκλοφορίες το Μάιο και τον Οκτώβριο.
       
      Πηγή: http://www.emea.gr/ibm-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-siemens-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%C2%AB%CE%AD%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%BD%CE%B1%C2%BB-%CE%BA/474632
    20. Τεχνολογία

      Engineer

      Ανεβαίνει διαρκώς η συμμετοχή της παγκόσμιας βιομηχανίας του mobile στο τελικό οικονομικό προϊόν που παράγει ο πλανήτης. Το 2015 ο κλάδος συμμετείχε με 3,1 τρισ. δολάρια στο παγκόσμιο ΑΕΠ, με τη συνδρομή να μεταφράζεται ποσοστιαία σε 4,2%, ενώ ως το 2020 η οικονομική συνδρομή της κινητής τηλεφωνίας αναμένεται να ανέλθει σε 3,7 τρισ. δολάρια.
       
      Σύμφωνα με νέα μελέτη της διεθνούς Ενωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (Groupe Speciale Mobile Association-GSMA), σχεδόν τα τρία τέταρτα του παγκόσμιου πληθυσμού θα είναι συνδεδεμένα σε κάποιο δίκτυο κινητής ως το 2020. Εντός της προσεχούς τετραετίας εκτιμάται ότι θα προστεθούν ένα δισεκατομμύριο νέοι συνδρομητές κινητής, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους σε 5,6 δισ., που ισοδυναμεί με το 72% του παγκόσμιου πληθυσμού.
       
      Το 2016 το οικοσύστημα του mobile αναμένεται να διευρύνει περαιτέρω τη συμμετοχή του στο παγκόσμιο οικονομικό προϊόν, με το 4G/LTE να είναι η τεχνολογία, η οποία καθοδηγεί αυτή την ανοδική πορεία. Σύμφωνα με την έρευνα, ήδη η παγκόσμια αγορά του 4G κατάφερε να διπλασιαστεί σε μέγεθος το 2015, με τις σχετικές συνδέσεις να υπερβαίνουν το ορόσημο του 1 δισεκατομμυρίου. Με τη διείσδυση της κινητής ευρυζωνικότητας να ενισχύεται τόσο στις αναδυόμενες όσο και στις αναπτυγμένες αγορές του πλανήτη, οι εκτιμήσεις για τις συνδέσεις επόμενης γενιάς παραμένουν κάτι παραπάνω από θετικές. Συγκεκριμένα, αναμένεται ότι εντός της προσεχούς τετραετίας οι συνδέσεις 4G/LTE θα αντιστοιχούν στο ένα τρίτο όλων των συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως, οι οποίες υπολογίζονται σε 9 δισ. ως το 2020.
       
      «Η επιταχυνόμενη στροφή σε τεχνολογίες 3G και κυρίως 4G τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναπτυσσόμενες αγορές τροφοδοτεί την ψηφιακή καινοτομία, επιταχύνει την υιοθέτηση των smartphones και την αύξηση των δεδομένων κινητής τηλεφωνίας» αναφέρει σχετικά η μελέτη.
       
      Συνδέσεις 4G
       
      Η έρευνα παραθέτει μια σειρά από στοιχεία, τα οποία συνηγορούν υπέρ του δυναμισμού της παγκόσμιας αγοράς κινητών ευρυζωνικών υπηρεσιών. Σύμφωνα με αυτά, οι συνδέσεις 4G/LTE το 2015 ανήλθαν σε 1 δισ. από τα 7,3 δισ. των συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας. Στα τέλη του 2015 υπήρχαν διαθέσιμα 451 δίκτυα 4G/LTE σε 151 χώρες παγκοσμίως, με σχεδόν το ήμισυ αυτών να φιλοξενείται στις αναπτυσσόμενες αγορές του πλανήτη. Οι συνδέσεις 3G και 4G αντιστοιχούσαν το 2015 στο 50% των συνολικών συνδέσεων, ποσοστό που αναμένεται να διαμορφωθεί σε 70% ως το 2020.
       
      Η αυξανόμενη διείσδυση της κινητής ευρυζωνικότητας σε συνδυασμό με την ανοδική πορεία υιοθέτησης των smartphones ευθύνεται άλλωστε για τη διεύρυνση της χρήσης mobile data παγκοσμίως. Τα smartphones ευθύνονταν για το 45% των παγκόσμιων συνδέσεων mobile το 2015 (από μόλις 8% το 2010), ενώ άλλες 2,6 δισ. συνδέσεις smartphone αναμένεται να προστεθούν ως το 2020. Συνολικά, ως το 2020 αναμένεται να υπάρχουν στην παγκόσμια αγορά 5,8 δισ. smartphones από 2,6 δισ. στα τέλη του 2015.
       
      Πηγή: http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=779800
    21. Τεχνολογία

      Engineer

      To πρώτο κινητό τηλέφωνο στον κόσμο με ενσωματωμένη θερμική κάμερα παρουσίασε η Cat Phones στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη.
       
      Η εταιρεία είναι γνωστή για τα ιδιαίτερα ανθεκτικά και «σκληροτράχηλα» τηλέφωνά της, και ως εκ τούτου, το Cat S60 είναι και αδιάβροχο. Η θερμική κάμερα της συσκευής είναι κατασκευασμένη από τη FLIR, και, σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για ένα τηλέφωνο που ενδείκνυται για μια σειρά από πρωτοποριακές χρήσεις που δεν έχουν εμφανιστεί ξανά σε smartphone, όπως ο έλεγχος παραθύρων για διαρροές/ απώλειες θερμότητας σε παράθυρα και πόρτες, τον εντοπισμό υγρασίας, την κατάδειξη ηλεκτρικών συσκευών που υπερθερμαίνονται και φυσικά τη νυκτερινή όραση.
       
      Η θερμική κάμερα οπτικοποιεί τη θερμότητα που είναι αόρατη στο γυμνό μάτι, και μπορεί να την «πιάσει» σε απόσταση μέχρι και 15 -30 μέτρων, ενώ είναι ικανή να «δει» και μέσα από καπνό κ.α. Επίσης, η συσκευή είναι αδιάβροχη σε βάθος μέχρι και 5 μέτρων για μια ώρα, κάτι που επιτρέπει τη χρήση του κινητού και ως υποβρύχιας κάμερας. Ακολουθώντας την παράδοση της εταιρείας, μπορεί να αντέξει πτώση σε τσιμέντο από 1,8 μέτρα και είναι και ανθεκτικό στη σκόνη, ενώ ο χρήστης μπορεί να χειριστεί την οθόνη αφής του (ενδείκνυεται και για χρήση σε δυνατό φως του ήλιου) και με βρεγμένα χέρια ή γάντια. Ακόμη, είναι προστατευμένη από Gorilla Glass 4.
       

       
      Στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται επεξεργαστής Snapdragon 617, 32 GB αποθηκευτικού χώρου, 3 GB RAM, Android Marshmallow και οπίσθια κάμερα 13 ΜΡ με διπλό φλας και εμπρόσθια 5 ΜΡ, ενώ είναι των 4,7 ιντσών.
       
      Η διάθεσή του αναμένεται να αρχίσει αργότερα μέσα στο έτος, στα 649 ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1070205/to-proto-kinito-tilefono-me-thermiki-kamera-ston-kosmo
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.