Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • Τεχνολογία

    Τεχνολογία

    842 ειδήσεις in this category

    1. Τεχνολογία

      Engineer

      Το μέτρο αφορά τους σταθμούς Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο, Ακρόπολη, Ομόνοια, Πειραιά, Νερατζιώτισσα και Δουκίσσης Πλακεντίας.
       
      Επτά βασικοί σταθμοί του Μετρό και του Ηλεκτρικού εντάχθηκαν ήδη στο σύστημα δωρεάν χρήσης Wi Fi και οι επιβάτες θα μπορούν να σερφάρουν, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο.
       
      Το μέτρο αφορά τους σταθμούς Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο, Ακρόπολη, Ομόνοια, Πειραιά, Νερατζιώτισσα και Δ. Πλακεντίας, ενώ σταδιακά προβλέπεται να καλυφθεί το σύνολο των σταθμών των τριών γραμμών. Από τις 15 Ιουλίου θα ενταχθούν και αρκετοί σταθμοί του τραμ.
       
      Πηγή: http://www.efsyn.gr/?p=203581
    2. Τεχνολογία

      Engineer

      Η υπηρεσία Street View η οποία επιτρέπει στους χρήστες να πλοηγηθούν στους δρόμους μιας πόλης με βάση πανοραμικές φωτογραφίες 360 μοιρών, είναι έτοιμη να συμπεριλάβει και την Ελλάδα σύμφωνα με πρόσκληση που λάβαμε πριν λίγα λεπτά από τη Google.
       
      Η παρουσία του Street View στη χώρα μας έχει περάσει από χίλια κύματα, αρχής γενομένης από τον Απρίλιο του 2009 όταν και εντοπίστηκαν στους δρόμους της Αθήνας τα πρώτα ειδικά αυτοκίνητηα της Google, που αναλαμβάνουν τη φωτογράφηση των δρόμων. Ένα μήνα μετά, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έβαζε πάγο στα σχέδια της Google γνωστοποιώντας ότι δεν έδινε την απαραίτητη άδεια μέχρι η εταιρεία να προσκομίσει συμπληρωματικά στοιχεία ώστε να κριθεί από την Αρχή η νομιμότητα της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων των προσώπων που απεικονίζονται μέσα από την υπηρεσία.
       
      Δύο χρόνια μετά μαθαίναμε ότι τα αυτοκίνητα της Google θα έκαναν και πάλι την εμφάνιση τους στους ελληνικούς δρόμους, αυτή τη φορά για τη συλλογή πληροφοριών για λογαριασμό όμως της υπηρεσίας Google Maps, χωρίς αυτές οι πληροφορίες να δημοσιευθούν στο Internet.
       
      Το πεδίο άρχισε να ξεκαθαρίζει τέσσερα χρόνια μετά και συγκεκριμένα το Νοέμβριο του 2013 όταν και η αρχή προστασίας δεδομένων πήρε τα απαραίτητα στοιχεία από τη Google και ήρε τις ενστάσεις της, δίνοντας το πράσινο φως για το λανσάρισμα της υπηρεσίας. Σύμφωνα με την απόφαση, δεδομένα που αφορούν πρόσωπα και πινακίδες αυτοκινήτων θα θολώνονται αυτόματα ενώ θα υπάρχει εργαλείο με το οποίο θα μπορεί να ζητηθεί η θόλωση δεδομένων σε περίπτωση που αυτά δεν έχουν ήδη θολωθεί συμπεριλαμβανομένων και της πρόσοψης οικιών.
       
      Περισσότερες πληροφορίες όπως τις πόλεις οι οποίες θα υποστηρίζονται κατά το λανσάρισμα της υπηρεσίας θα γίνουν γνωστές κατά την επίσημη παρουσίαση της Google η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 5 Ιουνίου, με το Insomnia να βρίσκετε εκεί για να σας μεταφέρει όλες τις εξελίξεις.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/google/earth/%CF%84%CE%BF-google-street-view-%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CF%83%CE%AC%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84-r6774
    3. Τεχνολογία

      Engineer

      Αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα θα κατασκευάζει η Google. Το «πανέξυπνο» διθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα διαθέτει μόνο δύο πλήκτρα ενεργοποίησης απενεργοποίησης (go-stop) και θα οδηγείται μόνο του.
       
      Τα δικά της πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα θα αρχίσει σύντομα να κατασκευάζει η Google, αντί να κάνει τροποποιήσεις αυτοματισμού σε οχήματα άλλων κατασκευαστών. Το «πανέξυπνο» διθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα διαθέτει μόνο δύο πλήκτρα ενεργοποίησης απενεργοποίησης (go-stop) και θα οδηγείται μόνο του.
       
      Πατάς απλώς το κουμπί «ξεκίνα», λες στον υπολογιστή του αυτοκινήτου-ρομπότ που θέλεις να πας και αυτό σε πάει. Αν πανικοβληθείς ή θέλεις να σταματήσεις, πατάς το «στοπ». Θα μπορείς επίσης να καλέσεις το όχημα -χάρη στο κατάλληλο λογισμικό του- μέσω του «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου σου. Πρόκειται για μια περαιτέρω βελτίωση και αυτοματοποίηση του (απλώς) «έξυπνου» αυτοκινήτου της Google, το οποίο διαθέτει παράλληλα τιμόνι και πεντάλ - για την περίπτωση που ο οδηγός χρειαστεί να επέμβει. Ήδη μερικοί ονειρεύονται ταξί χωρίς οδηγό.
       
      Η αμερικανική εταιρεία, η οποία μετά το διαδίκτυο φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση και στις μεταφορές, παρουσίασε σε συνέδριο στην Καλιφόρνια εικόνες του πρώτου υπό ανάπτυξη πλήρως αυτόνομου αυτοκινήτου της, που προορίζεται για μετακινήσεις στις πόλεις και τα προάστια και όχι σε δρόμους υψηλής ταχύτητας. Σκοπίμως, σύμφωνα με το ΒΒC και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», το αυτοκίνητο διαθέτει ένα φιλικό «πρόσωπο», σχεδόν σαν αστείο καρτούν, ώστε να καθησυχάζει όσους τρέμουν και μόνο στην ιδέα ενός αυτοκινήτου που θα κινείται στους δρόμους χωρίς ανθρώπινο έλεγχο, αλλά μόνο υπό την καθοδήγηση ενός υπολογιστή.
       

       
      Η εταιρεία δήλωσε ότι το αυτοκίνητό της (που μοιάζει λίγο με Fiat 500 ή με Smart) θα βελτιώσει τις ζωές των ανθρώπων και θα μεταμορφώσει τον τρόπο που μετακινούνται, μειώνοντας τα τροχαία, τα μποτιλιαρίσματα και τη ρύπανση. 'Αλλοι ειδικοί είναι πάντως πιο επιφυλακτικοί, φοβούμενοι ότι η νέα τεχνολογία οδήγησης άνευ οδηγού μπορεί να κάνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα ακόμη χειρότερο, ενθαρρύνοντας τις μετακινήσεις με αυτοκίνητο (και όχι με τα μέσα μαζικής μεταφοράς), από τη στιγμή που δεν θα χρειάζεται κανείς να οδηγεί ο ίδιος.
       

       
      Αν και προς το παρόν ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου αποτελεί μυστικό, νέα στοιχεία βλέπουν πλέον το φως. Το παραδοσιακό καπό θα έχει εξαφανιστεί και οι τέσσερις ρόδες θα βρίσκονται στις γωνίες του οχήματος. Θα μπορεί να δεχτεί δύο ανθρωππους (οδηγό και συνοδηγό), ο κινητήρας του θα είναι ηλεκτρικός και η αρχική ταχύτητά του (για λόγους ασφάλειας και εμπέδωσης ενός αισθήματος εμπιστοσύνης στο ευρύ κοινό) δεν θα ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα την ώρα.
       
      Κατά την αρχική φάση των δοκιμών, το αυτοκίνητο θα διαθέτει και συμβατικά χειριστήρια ελέγχου (πεντάλια, τιμόνι κ.α.), ώστε ο οδηγός να μπορεί να ανακτήσει τον έλεγχο του οχήματος, αν κάτι δεν πάει καλά με το αυτόματο σύστημα. Όμως, καθώς θα εμπεδώνεται η εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο-ρομπότ, δεν θα παραμείνει τελικά τίποτε περισσότερο από δύο μόνα πλήκτρα που θα δίνουν τις εντολές «ξεκίνα» ή «σταμάτα».
       
      Το μπροστινό τμήμα του οχήματος -στη θέση του προφυλακτήρα- θα είναι επενδυμένο με ένα μαλακό αφρώδες υλικό, ώστε να προστευτεί ο πεζός σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ το παρμπρίζ θα είναι από εύκαμπτο υλικό, προς αποφυγή τραυματισμού των επιβατών σε ένα τροχαίο.
       
      Η αυτόνομη οδήγηση θα βασίζεται σε ένα συνδυασμό λέιζερ και αισθητήρων ραντάρ, σε συνδυασμό με τα στοιχεία από τις κάμερες που θα καταγράφουν συνεχώς το δρόμο μπρος-πίσω και αριστερά-δεξιά σε μια περιμετρική ακτίνα περίπου 200 μέτρων. Φυσικά, θα γίνεται αξιοποίηση των ψηφιακών χαρτών της Google και του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης GPS.
       
      Αρχικά, η Google θα κατασκευάσει 100 πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα χωρίς τιμόνι και πεντάλια και αισιοδοξεί ότι το πρώτο θα κυκλοφορεί δοκιμαστικά στους δρόμους σε ένα περίπου χρόνο (στόχο που πολλοί θεωρούν υπεραισιόδοξο). Ήδη τα πιλοτικά οχήματά της (με πρόσθετα συμβατικά χειριστήρια ελέγχου) έχουν διασχίσει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και πλέον δοκιμάζονται σε πολυσύχναστους δρόμους πόλεων.
       
      Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mercedes, η BMW και η Volvo αναπτύσσουν τα δικά τους αυτόνομα οχήματα, δεν έχουν όμως φτάσει στο σημείο να «ξεφορτωθούν» τελείως τον οδηγό, όπως η Google.
       
      Ήδη τρεις αμερικανικές πολιτείες (Καλιφόρνια, Νεβάδα, Φλόριντα) επιτρέπουν την κυκλοφορία αυτόνομων οχημάτων στους δρόμους τους, αλλά με δεδομένο ότι ο οδηγός θα έχει τα κατάλληλα χειριστήρια σε περίπτωση ανάγκης. Πάντως η Google ελπίζει ότι στο απώτερο μέλλον θα πείσει τις αρμόδιες Αρχές ότι ούτε καν αυτό δεν θα χρειάζεται.
       
      Όμως ο διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Αυτοκίνησης του Πανεπιστημίου Στάνφορντ προειδοποίησε ότι εξαιτίας των αυτόνομων οχημάτων οι άνθρωποι σιγά-σιγά θα ξεχάσουν να οδηγούν, πράγμα επικίνδυνο σε μια επείγουσα περίπτωση, όταν ο υπολογιστής του αυτοκινήτου «κολλήσει» και χρειαστεί να αντιδράσουν οι ίδιοι.
       
      Πηγή: http://www.skai.gr/news/technology/article/258929/i-google-tha-ftiaxei-autokinita-horis-odigo-timoni-kai-frena-/#ixzz336y8wwEL
      Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook
    4. Τεχνολογία

      Engineer

      Ένα εντυπωσιακό βίντεο δείχνει όλες τις πτήσεις που περνούν από την Ευρώπη μια καλοκαιρινή μέρα μέσης κίνησης. Ο ουρανός καλύπτεται από τις πορείες των αεροπλάνων, δείχνοντας πόσο συνωστισμένος είναι πλέον ο εναέριος χώρος. Το βίντεο δημιουργήθηκε από τη βρετανική υπηρεσία ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας NATS, με βάση στοιχεία από τα βρετανικά ραντάρ και πληροφορίες από τα ευρωπαϊκά σχέδια πτήσης.
       
      Σύμφωνα με τη NATS, περίπου 30.000 πτήσεις περνούν από τον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο μια τυπική μέρα του Ιουλίου, με το ένα τέταρτο από αυτές να περνούν από τον βρετανικό εναέριο χώρο.
       
      Η συνολική απόσταση που καλύπτουν αυτά τα αεροπλάνα σε διάστημα 24 ωρών είναι 46 εκατομμύρια χιλιόμετρα.
       
      Η απόσταση αυτή είναι 998 φορές η περίμετρος της Γης ή 104 φορές η απόσταση Γης–Σελήνης.
       
      Το βίντεο είναι 1.440 φορές ταχύτερο από τον πραγματικό χρόνο.
       
      Δείτε το βίντεο εδώ:
       

       
      Πηγή: http://www.o-klooun.com/gallery/vinteo-me-oles-tis-ptiseis-mias-meras-se-oli-tin-evropi#.U2squvl_tc-
    5. Τεχνολογία

      grgk

      Μία οικολογική, αλλά… τσουχτερή οικονομικά πρόταση παρουσίασε ένα ζευγάρι από το Αινταχο των ΗΠΑ, οι οποίοι μέσω της εταιρείας τους Solar Roadways αναζητούν 1.000.000 δολάρια, προκειμένου να αντικαταστήσουν την κλασική άσφαλτο στους δρόμους με ηλιακές κυψέλες.
       
      Ο ηλεκτρολόγος μηχανικός Σκοτ Μπρούσο και η σύζυγός του Τζούλι σχεδίαζαν αυτή την ιδέα από το 2006: δρόμοι από γυάλινα πάνελ που παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα αντλώντας ενέργεια από τον ήλιο, λιώνουν το χιόνι και αντικαθιστούν τα φώτα του δρόμου.
      Μία πρώτη ώθηση για την ιδέα τους ήταν η δωρεά ύψους 100.000 δολαρίων από το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ και 750.000 από την αμερικανική Ομοσπονδιακή Αρχή Αυτοκινητόδρομων, για να κατασκευάσουν ένα λειτουργικό πρωτότυπο.
       
      Όπως εξηγούν οι ίδιοι, τα εξάγωνα φωτοβολταϊκά πάνελ τους, έχουν ήδη δοκιμαστεί με επιτυχία σε πραγματικές συνθήκες και είναι κατασκευασμένα από σκληρό γυαλί σε πολλά επίπεδα, με διάρκεια ζωής περίπου 20 χρόνια. Μάλιστα, τα σπασμένα πάνελ μπορούν απλώς να αντικατασταθούν, αντί να στρωθεί από την αρχή ένα τμήμα του δρόμου.
       
      Μία οικολογική, αλλά… τσουχτερή οικονομικά πρόταση παρουσίασε ένα ζευγάρι από το Αινταχο των ΗΠΑ, οι οποίοι μέσω της εταιρείας τους Solar Roadways αναζητούν 1.000.000 δολάρια, προκειμένου να αντικαταστήσουν την κλασική άσφαλτο στους δρόμους με ηλιακές κυψέλες.
       
      Ο ηλεκτρολόγος μηχανικός Σκοτ Μπρούσο και η σύζυγός του Τζούλι σχεδίαζαν αυτή την ιδέα από το 2006: δρόμοι από γυάλινα πάνελ που παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα αντλώντας ενέργεια από τον ήλιο, λιώνουν το χιόνι και αντικαθιστούν τα φώτα του δρόμου.
       
      Μία πρώτη ώθηση για την ιδέα τους ήταν η δωρεά ύψους 100.000 δολαρίων από το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ και 750.000 από την αμερικανική Ομοσπονδιακή Αρχή Αυτοκινητόδρομων, για να κατασκευάσουν ένα λειτουργικό πρωτότυπο.
       
      Οπως εξηγούν οι ίδιοι, τα εξάγωνα φωτοβολταϊκά πάνελ τους, έχουν ήδη δοκιμαστεί με επιτυχία σε πραγματικές συνθήκες και είναι κατασκευασμένα από σκληρό γυαλί σε πολλά επίπεδα, με διάρκεια ζωής περίπου 20 χρόνια. Μάλιστα, τα σπασμένα πάνελ μπορούν απλώς να αντικατασταθούν, αντί να στρωθεί από την αρχή ένα τμήμα του δρόμου.
       
      Πηγή: http://polytexnikanea.gr/WP3/?p=31986
    6. Τεχνολογία

      ΝΙΚΟΣΤΡΙ

      Σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα από το 2017 η υπηρεσία e-call
       
      Από το 2017, όλα τα καινούργια αυτοκίνητα στην Ευρώπη θα έχουν το ειδικό σύστημα e-Call, με το οποίο θα καλούνται αυτόματα οι αρμόδιες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, σε περίπτωση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.
       
      Το e-Call είναι μια υπηρεσία έκτακτης ανάγκης, σε περίπτωση αυτοκινητιστικού ατυχήματος και λειτουργεί ως εξής: ένας πομποδέκτης κινητής τηλεφωνίας ενσωματωμένος στο όχημα, καλεί αυτόματα το κέντρο έκτακτης ανάγκης για βοήθεια και θα κοινοποιεί το ακριβές σημείο όπου συνέβη το ατύχημα και θα καταφθάνουν τα σωστικά συνεργεία.
       
      Η κλήση γίνεται μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου Εξυπηρέτησης Έκτακτης Ανάγκης (112) και περιέχει δεδομένα σχετικά με το όχημα (τύπος οχήματος, αριθμός πλαισίου, γεωγραφικές συντεταγμένες εντοπισμού της θέσης του οχήματος, κατεύθυνση κίνησης, κα), σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
       
      Η ενεργοποίηση θα γίνεται ταυτόχρονα με το άνοιγμα των αερόσακων του οχήματος.
      Αυτό θα συμβαίνει ακόμη και σε περίπτωση που κανένας από τους επιβάτες δεν θα είναι σε θέση (λόγω τραυματισμού) να συνομιλήσει με το κέντρο. Επίσης, η ενεργοποίηση του e-Call θα μπορεί να γίνεται και χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού, προκειμένου να ειδοποιηθεί το κέντρο έκτακτων αναγκών για κάποιο ατύχημα.
       
      Πρόκειται για μέτρο που σχεδίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ενέκρινε ομόφωνα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στη διάρκεια της ελληνικής Προεδρίας
       
      To e-call, όπως τόνισε ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχ. Παπαδόπουλος κατά τη διάρκεια παρουσίασης, αποσκοπεί στη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, μέσω της έγκαιρης άφιξης και παροχής εξειδικευμένης βοήθειας στους οδηγούς που εμπλέκονται σε σύγκρουση ή ατύχημα, οπουδήποτε στην Ευρωπαική Ενωση. «Η Ευρώπη επιστρατεύει νέες τεχνολογίες προς όφελος της ασφάλειας των πολιτών της» τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος. Παράλληλα, ο κ. Παπαδόπουλος, επεσήμανε τη σημασία των ευφυών συστημάτων μεταφορών στην ανάπτυξη, τη δημιουργία θέσεων εργασίας, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και την εξοικονόμηση οικονομικών πόρων καθώς και για την αποφυγή και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Η Ελλάδα, όπως σημείωσε ο υφυπουργός, είναι ήδη εταίρος στο πιλοτικό πρόγραμμα HeERO που προωθεί την εφαρμογή του e-Call σε ολόκληρη την Ευρώπη.
       
      Επίσης, σύμφωνα με τους ειδικούς το σύστημα e-Call , έχει ως στόχο να μη χάνονται τα πρώτα πολύτιμα λεπτά, ειδικά στις περιπτώσεις σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων. Οι ειδικοί επισημαίνουν, ότι με το σύστημα αυτό θα μπορούσαν να σωθούν ανθρώπινες ζωές και να μειωθούν οι συνέπειες από έναν σοβαρό τραυματισμό, καθώς η ιατρική βοήθεια θα έφτανε πολύ νωρίτερα στο σημείο του ατυχήματος. Με το e-Call εκτιμάται, ότι σύμφωνα με έκθεση του Ευρωκοινοβουλίου, θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές το χρόνο, μειώνοντας την σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.
       
      Τέλος, όπως σημείωσαν οι ειδικοί, αφού η χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας από το 2017 και μετά θα είναι υποχρεωτική ήδη κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ξεκινήσει σταδιακά να παρέχουν αυτή την υπηρεσία ενώ για τα αυτοκίνητα που είναι ήδη σε χρήση θα προβλέπεται η τοποθέτηση ανάλογων συσκευών, σε προσιτές τιμές.
       
      Η παρουσίαση της υπηρεσίας e-call έγινε κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου με θέμα «ευφυή συστήματα μεταφορών, e-call και οδική ασφάλεια», στο πλαίσιο της ελληνικής Προεδρίας.
       
      Πηγή: καθημερινη
       
      Υπηρεσία ecall: http://www.ecall-hellas.eu/?q=node/1
    7. Τεχνολογία

      dsts

      Οι μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας ένωσαν τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας μία πρωτοβουλία που θα επιχειρήσει να αποτρέψει την εμφάνιση νέου κενού ασφαλείας, όπως ήταν το πρόσφατο Heartbleed.
       
      Πιο συγκεκριμένα, οι Amazon, Cisco, Dell, Facebook,Fujitsu, Google, IBM, Intel, Microsoft, NetApp, Qualcomm, Rockspace και VMware δημιούργησαν το «Core Infrastructure Initiative», μία πρωτοβουλία που θα αναλάβει τη χρηματοδότηση και υποστήριξη δημιουργών λογισμικού ανοικτού κώδικα.
       
      Η ανακοίνωση της πρωτοβουλίας έγινε από το μη κερδοσκοπικό Linux Foundation, το οποίο ανέλαβε και την οργάνωσή της. Το ποσό που θα συνεισφέρει ο κάθε ένας από τους συμμετέχοντες δεν ανακοινώθηκε, ωστόσο σε δημοσίευμά του το Reuters ορίζει το ποσό που θα διαθέσει η κάθε εταιρεία στα 300.000 δολάρια.
       
      Με τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα υποστηριχθεί η ανάπτυξη ασφαλούς λογισμικού ανοικτού κώδικα, το οποίο αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο του Διαδικτύου και της τεχνολογικής εξέλιξης.
       
      Όπως σημειώνει ο Jim Zemlin, εκτελεστικός διευθυντής του Linux Foundation, αρκετοί από τους δημιουργούς τέτοιων εφαρμογών δεν έχουν την απαραίτητη χρηματοδότηση για να υποστηρίξουν τη δουλειά τους.
       
      Αξίζει να σημειωθεί ότι το Heartbleed ήταν ένα από τα μεγαλύτερα κενά ασφαλείας στην ιστορία του Διαδικτύου. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από μία γραμμή κώδικα στο ανοικτής αρχιτεκτονικής λογισμικό OpenSSL, στο οποίο βασίζεται ένα ποσοστό 66% των web servers για την κρυπτογράφηση δεδομένων.
       
      Το κενό ασφαλείας στο OpenSSL ουσιαστικά σήμαινε ότι τα κρυπτογραφικά κλειδιά, τα οποία διασφαλίζουν ότι όλοι οι «μυστικοί» κωδικοί και τα passwords των χρηστών μεταδίδονται ασφαλώς, θα μπορούσαν να υποκλαπούν από έναν web server, χωρίς να γίνει αντιληπτό. Το Heartbleed bug υπήρχε στο OpenSSL για περισσότερα από δύο χρόνια, πριν γίνει αντιληπτό και ανακοινωθεί δημόσια.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/799409/protoboulia-gia-tin-apofugi-tou-epomenou-heartbleed
       
      Επιπλέον πληροφορίες για το θέμα στο: The Heartbleed Bug
    8. Τεχνολογία

      Engineer

      Σε ένα τμήμα αυτοκινητόδρομου έξω από το Άμστερνταμ στην Ολλανδία, γραμμές από ειδική βαφή στην οποία έχει προστεθεί “φωσφορίζουσα” σκόνη, αντικατέστησαν τις ενεργοβόρες κολώνες φωτισμού σε μήκος 500 μέτρων. Το αποτέλεσμα είναι οι οδηγοί να νιώθουν ότι οδηγούν τα οχήματα τους στο μέλλον του… Tron.
       
       
      Το Studio Roosegaarde είχε παρουσιάσει το σχετικό concept πριν από δύο περίπου χρόνια, με στόχο οι βαφές που αντλούν ενέργεια από την ήλιο, και «φωσφορίζουν» το βράδυ να μειώσουν σημαντικά την κατανάλωση της ενέργειας. Σήμερα, σε συνεργασία με την κατασκευαστική εταιρεία Heijmans έκανε την ιδέα πραγματικότητα στον αυτοκινητόδρομο Ν329 στο Oss. “Μοιάζει σαν να οδηγείς σε παραμύθι” επισημαίνει η Ολλανδική ιστοσελίδα Nos.nl.
       
      Η αρχική ιδέα συμπεριλάμβανε πέρα από γραμμές και διάφορες σημάνσεις με απώτερο σκοπό, την βελτίωση του φωτισμού, την έγκαιρη προειδοποίηση των οδηγών και βεβαίως την μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Για την ώρα η τεχνολογία έχει εφαρμοστεί μόνο στις γραμμές του δρόμου, κατά μήκος μισού χιλιομέτρου, αφού ο δημιουργός του studio, Daan Roosegaarde όσο και η κατασκευάστρια εταιρεία Heijmans δεν έχουν εξασφαλίσει τα απαραίτητα συμβόλαια από την Ολλανδική κυβέρνηση για την επέκταση του έργου.
       
      Οι γραμμές λάμπουν για περίπου 8 ώρες, ωστόσο η ειδική βαφή χρειάζεται να δοκιμαστεί αρκετά στις καιρικές συνθήκες και στα συνεχή «περάσματα» από τα αυτοκίνητα ωσότου αξιοποιηθεί σε μεγαλύτερο βαθμό.O Roosegaarde είπε στο wired.co.uk ότι η εταιρεία Heijmans έφτασε την φωτοβόλο βαφή του στα άκρα: “Είναι σχεδόν ραδιενεργή” είπε.
       

       

       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%82/%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CE%AC%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CE%AD%CF%86%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BE-r6481
    9. Τεχνολογία

      Engineer

      Η χώρα μας μπορεί κατά καιρούς να φιγουράρει στις πρώτες θέσεις λιστών με τις πιο ωραίες παραλίες, την καλύτερη νυχτερινή ζωή ή τα ομορφότερα αξιοθέατα, και τα τοπικά προϊόντα (φέτα, ελιές, λάδι) να βραβεύονται και να διακρίνονται σε διεθνείς διαγωνισμούς, αλλά ελάχιστοι περιμένουν ότι δεν τα πάει καθόλου άσχημα και στον τομέα της τεχνολογίας. Ναι, της τεχνολογίας. Δες πέντε περιπτώσεις όπου δεν περίμενες ότι θα διακρινόταν κάποια ελληνική εταιρεία ή οργανισμός.
       
      1. Το καλύτερο data center
       

       
      Το τραπεζικό τοπίο άλλαξε αρκετά μέσα στα τελευταία χρόνια, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την Τράπεζα Πειραιώς από το να επενδύει στον σχεδιασμό των συστημάτων της προκειμένου να ολοκληρώσει ομαλά την ενοποίηση 6 τραπεζών σε μια ενιαία, λειτουργική δομή. Δεν θα περίμενες ποτέ από μια τράπεζα να διακρίνεται σε επίπεδο τεχνολογίας, κι όμως η Τράπεζα Πειραιώς έλαβε πρόσφατα πιστοποίηση κατηγορίας Tier 4 από το Διεθνές Ινστιτούτο Πιστοποίησης Uptime Institute των Ηνωμένων Πολιτειών, για το σχεδιασμό των υποδομών του νέου υπερσύγχρονου Μηχανογραφικού Κέντρου του Ομίλου (Group Data Center). Τι σημαίνει αυτό το Tier 4; Είναι η υψηλότερη βαθμίδα πιστοποίησης μηχανογραφικών κέντρων σε παγκόσμιο επίπεδο και στην ουσία πιστοποιεί ότι το data center της Τράπεζας Πειραιώς διαθέτει την τεχνολογική ετοιμότητα για να λειτουργεί χωρίς προβλήματα 24 ώρες το 24ωρο. Για παράδειγμα, η πολυβραβευμένη υπηρεσία winbank που περιλαμβάνει τα εναλλακτικά δίκτυα της Τράπεζας Πειραιώς (μεταξύ άλλων, τα Web Banking, Phone Banking, Mobile Banking, Λεφτά στο Λεπτό κ.ά.) υποστηρίζεται από το συγκεκριμένο data center. Αξίζει να σημειωθεί ότι λιγότερες από 50 τράπεζες σε όλο τον κόσμο έχουν λάβει αντίστοιχη διάκριση. Και φυσικά, είναι η μόνη ελληνική τράπεζα που την έλαβε.
       
      2. Έξυπνη πόλη
       

       
      Υπάρχει μια ελληνική πόλη που στον τομέα της τεχνολογίας διαπρέπει. Τόσο πολύ μάλιστα, ώστε βρίσκεται στη λίστα του Intelligent Community Forum ανάμεσα στις 21 πιο «έξυπνες» πόλεις του πλανήτη. Μάλιστα, είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πόλη της λίστας. Δεν είναι η Αθήνα. Δεν είναι η Θεσσαλονίκη. Δεν είναι καν τα Τρίκαλα. Είναι το Ηράκλειο! Ναι, το Ηράκλειο της Κρήτης, αυτή η φοιτητούπολη, διαθέτει ευρυζωνική συνδεσιμότητα, αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες στον τομέα της εργασίας, στηρίζει την καινοτομία, επιτρέπει στους πολίτες της να χρησιμοποιούν την τεχνολογία στην καθημερινότητά τους και την αξιοποιεί για να προβληθεί ως πόλη. Όλα αυτά είναι κριτήρια που αξιολογεί το ICF, ενώ ιδιαίτερο ρόλο παίζει και ο τρόπος που ο πολιτισμός επηρεάζει τη ζωή των πολιτών και ενισχύει τις έξυπνες πρωτοβουλίες μέσα στην πόλη. Είναι η τρίτη χρονιά που το Ηράκλειο λαμβάνει τη μοναδική αυτή διάκριση, καθώς στη λίστα βρισκόταν τόσο το 2012 όσο και το 2013.
       
      3. Μπαταρίες για βαριά χρήση…
       

       
      Την εταιρεία Sunlight πιθανότατα τη γνωρίζεις από τις μπαταρίες που παράγει. Αν δεν τη γνωρίζεις πιθανότατα αυτό οφείλεται στο γεγονός πως το 95% της παραγωγής της εξάγεται. Πρόκειται για μια ελληνική εταιρεία που έχει επενδύσει τεράστια ποσά (58 εκατομμύρια ευρώ μόνο μέσα στην τελευταία πενταετία) για έρευνα και ανάπτυξη, για τη δημιουργία νέων προϊόντων, για τον εκσυγχρονισμό της, αλλά και για την ανακύκλωση των μπαταριών ώστε να μη μολύνει το περιβάλλον. Οι εγκαταστάσεις της βρίσκονται στην Ξάνθη, αλλά δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία σε πολλές αγορές του εξωτερικού στην Ασία, την Ευρώπη, την Αμερική και την Αυστραλία. Πρόσφατα, λοιπόν, η εταιρεία ανακοίνωσε πως πλέον κατέχει την πρώτη θέση παγκοσμίως στις μπαταρίες τεχνολογίας υποβρυχίων (!) και είναι ανάμεσα στις τρεις πρώτες στον τομέα βιομηχανικών μπαταριών στην Ευρώπη!
       
      4. Ολογράμματα!
       

       
      Ξέρεις τι είναι οι οπτικοί κλώνοι; Είναι ολογράμματα (ναι, σαν αυτά στο Star Wars), και μάλιστα έγχρωμα, και χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ολογραφίας στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο της Αθήνας! Τα έγχρωμα ολογράμματα, που έχουν ληφθεί in situ (δηλαδή στο σημείο όπου βρίσκεται κανονικά το έκθεμα) με τη χρήση πρότυπων φορητών συστημάτων, εκτίθενται στους χώρους του μουσείου στη θέση των πρωτότυπων τεχνουργημάτων για την περίοδο που αυτά ταξιδεύουν σε άλλα μουσεία στο εξωτερικό. Η έγχρωμη αναλογική ολογραφία αποτελεί την πλέον ρεαλιστική μορφή τρισδιάστατης απεικόνισης αντικειμένων – άλλωστε δεν λέγονται τυχαία Οπτικοί Κλώνοι (Optoclones)- και η μέθοδος λήψης in situ με ειδική ολογραφική κάμερα του ΕΙΟ αποτελεί παγκόσμια πρωτιά, καθώς μέχρι τώρα τα εκθέματα μεταφέρονταν σε εργαστήρια για να φωτογραφηθούν . Να λοιπόν ένας λόγος για να πας στο Βυζαντινό Μουσείο αυτήν την περίοδο!
       
      5. e-learning αλά ελληνικά
       

       
      Τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν πολλές πρωτιές. Αλλά μια πρωτιά σε πρόγραμμα e-learning μάλλον δεν την περίμενες. Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών έλαβε το 2013 το Βραβείο Καινοτομίας από τον οργανισμό πιστοποίησης Association of MBAs, έχοντας να ανταγωνιστεί πολλά άλλα προγράμματα σπουδών μεγάλων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων του εξωτερικού. Η AMBA χορηγεί τα βραβεία με βάση αρκετά κριτήρια και στη συγκεκριμένη περίπτωση το MBA International του ΟΠΑ (i-MBA) θεωρήθηκε πως συνδυάζει την υψηλότερη θεωρητική και πρακτική γνώση, τις παραδοσιακές αρχές των MBA και τις νέες τεχνολογίες. Ολόκληρο το πρόγραμμα σπουδών παρέχεται online και τα μαθήματα αφορούν θέματα Search Engine Optimization (SEO), Web Analytics, social media, conversion optimization και mobile marketing. Μόλις 1% των πανεπιστημιακών προγραμμάτων παγκοσμίως έχει πιστοποιηθεί από την AMBA.
       
      Πηγή: http://www.away.gr/2014/04/09/five-greek-tech-achievements-you-didnt-know-about/
    10. Τεχνολογία

      Engineer

      Μια νέα επιβάρυνση αναμένεται να έχουν σύντομα οι ιδιοκτήτες ακινήτων για τις ανάγκες συμπλήρωσης και ανανέωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας των κτιρίων.
       
      Όπως αναφέρει το «Εθνος», το Προεδρικό Διάταγμα του υπουργείου Περιβάλλοντος έχει ήδη σταλεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας και εκτιμάται ότι μέσα στο 2014 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του θεσμού ο οποίος προβλέπει την υποχρεωτική καταγραφή όλων των κτιρίων της χώρας, εντός μίας 10ετίας.
       
      Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι για τη σύνταξη της ηλεκτρονικής ταυτότητας με την αμοιβή του μηχανικού να είναι από 150 έως 200 ευρώ για κάθε διαμέρισμα.
       
      Η ηλεκτρονική ταυτότητα προβλέπει την υποχρεωτική καταγραφή των κτιρίων μέσα σε μία δεκαετία ενώ όσα κτίρια δεν δηλωθούν θα χαρακτηρίζονται αυθαίρετα και θα υπάρχουν κυρώσεις.
       
      Επίσης σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων οι μηχανικοί θα κινδυνεύουν με πρόστιμα από 2.000 έως 20.000 ευρώ και αναστολή άδειας άσκησης επαγγέλματος για 2-24 μήνες.
       
      Σύμφωνα με την εφημερίδα στις πολιτικατοικίες μπορεί να γίνει καταγραφή στο σύνολο του κτιρίου είτε για κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά. Οι ένοικοι μπορούν να συμφωνήσουν και να φτιάξουν την ταυτότητα του κτιρίου, αν όμως δεν συμφωνέι η πλειοψηφία μπορεί κάποιος ιδιοκτήτης στην έκδοση ταυτότητας μόνο για το διαμέρισμά του.
       
      Πηγή: http://www.newmoney.gr/article/46501/erhetai-neo-haratsi-150-eos-200-eyro-gia-kathe-diamerisma
    11. Τεχνολογία

      grgk

      "Εξυπνο νάνο - τσιμέντο" με ελληνική σφραγίδα ετοιμάζει κοινοπραξία από τρία μεγάλα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σε συνεργασία με τον Όμιλο Τιτάν ο οποίος συντονίζει το έργο, την εταιρεία ΝΙΚΙ και την ΟΝΕΧ μέσω της θυγατρικής της εταιρίας νανοτεχνολογίας Glonatech.
       
      Όπως αναφέρει σχετική εταιρική ανακοίνωση, «Nano-modified Smart Concrete (NSC) - Νανοδομημένο Έξυπνο Σκυρόδεμα» ονομάζεται το εν λόγω ερευνητικό πρόγραμμα το οποίο χρηματοδοτείται από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας και αφορά στην ανάπτυξη νανο-τροποποιημένου σκυροδέματος, για την παρακολούθηση της δομικής ακεραιότητας των κατασκευών.
       
      Έτσι, με την προτεινόμενη έρευνα θα παρασκευαστούν υψηλής απόδοσης "έξυπνα" νανοσύνθετα υλικά με δυνατότητες δομικής παρακολούθησης και στόχο την πρόβλεψη του επίπεδου των ζημιών ή / και της πιθανής αστοχίας της εκάστοτε δομής.
       
      Πηγή: http://www.express.gr/news/finance/746319oz_20140331746319.php3
    12. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους της Malaysia Airlines παραμένουν άκαρπες. Τρεις εβδομάδες μετά, οι έρευνες επικεντρώνονται στον Ινδικό Ωκεανό, 2.500 χλμ. νοτιοδυτικά των αυστραλιανών ακτών.
       
      Νέες ελπίδες για τον εντοπισμό του μοιραίου αεροσκάφους, στο οποίο επέβαιναν 239 άνθρωποι, έδωσαν χθες λήψεις από γαλλικό δορυφόρο, οι οποίες δείχνουν περισσότερα από 100 τμήματα συντριμμιών σε μία θαλάσσια έκταση 400 τ.χλμ.
       
       
       
      Αν οι μονάδες ερευνών διαπιστώσουν ότι τα συντρίμμια προέρχονται όντως από το σώμα του αεροσκάφους, θα μπορέσουν να περιορίσουν ακόμη περισσότερο την ακτίνα των ερευνών. Τις έρευνες θα μπορέσουν να συνδράμουν στη συνέχεια και αυτόνομα, μη επανδρωμένα υποβρύχια ρομπότ τύπου Abyss. Παγκοσμίως υπάρχουν μόλις τρία τέτοια ρομπότ. Το ένα ανήκει στο ινστιτούτο ωκεανογραφικών ερευνών GEOMAR στο Κίελο και τα υπόλοιπα στο ίδρυμα ωκεανογραφίας Woods Hole στη Βοστόνη των ΗΠΑ.
       
      Επιτυχής εντοπισμός του αεροσκάφους της Air France
       
      Όπως εξήγησε στην DW ο Πέτερ Χέρτσιχ, διευθυντής του ινστιτούτου GEOMAR: «Αυτό είναι ένα μηχάνημα που έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλές περιπτώσεις και στο οποίο μπορούμε κατ’ αρχήν να βασιζόμαστε. Ωστόσο, δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι ότι θα αναδυθεί και πάλι από το βυθό».
       
      Τα τρία ρομπότ έχουν τη δυνατότητα να ερευνήσουν τον πυθμένα της θάλασσας σε βάθος έως και 6.000 μέτρων και να χαρτογραφήσουν λεπτομερώς την περιοχή που ερευνούν, ενώ είναι σε θέση να εντοπίσουν αντικείμενα με μέγεθος που δεν ξεπερνά αυτό ενός κουτιού για παπούτσια. Η αποτελεσματικότητα των τριών υποβρύχιων ρομπότ αποδείχθηκε περίτρανα και στην περίπτωση του αεροσκάφους της Air France, που συνετρίβη τον Ιούνιο του 2009 στον Ατλαντικό Ωκεανό. Μετά από ενδελεχή χαρτογράφηση, τα τρία ρομπότ ανακάλυψαν τελικά τον Απρίλιο του 2011 τα συντρίμμια του αεροσκάφους σε βάθος 4.000 μ.
       

       
      Ο διευθυντής του ινστιτούτου GEOMAR τονίζει ότι η χρήση των υποβρύχιων ρομπότ είναι πολύ σημαντική, πέρα από τις ανάγκες εντοπισμού συντριμμιών ενός αεροσκάφους, και για τη διεύρυνση των επιστημονικών γνώσεων. Όπως εξηγεί: «Με τη βοήθειά τους έχουμε δει ότι υπάρχουν πολύ περισσότερα υψώματα και ρήγματα στο βυθό. Όλα είναι πολύ διαφορετικά από ό,τι φαίνεται από τη χαρτογράφηση που γίνεται από ένα σκάφος, το οποίο πλέει τέσσερα χλμ. πάνω από το βυθό».
       
      Fabian Schmidt / Άρης Καλτιριμτζής /dpa
       
      Πηγή: http://www.dw.de/%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B2%CF%81%CF%8D%CF%87%CE%B9%CE%B1-%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CF%8C%CF%84-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CF%8E%CE%BD/a-17523545
    13. Τεχνολογία

      pantsel

      Τι σημαίνει η λήξη παροχής υποστήριξης των Windows XP;
      Η Microsoft παρέχει υποστήριξη για τα Windows XP τα τελευταία 12 χρόνια. Έφτασε όμως η ώρα να επενδύσουμε, τόσο εμείς όσο και οι συνεργάτες μας στον τομέα υλικού και λογισμικού, τους πόρους μας στην υποστήριξη πιο πρόσφατων τεχνολογιών ώστε να είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε να προσφέρουμε νέες εξαιρετικές εμπειρίες.
       
      Επομένως, μετά τις 8 Απριλίου 2014, δεν θα είναι πλέον διαθέσιμες η τεχνική υποστήριξη για τα Windows XP και οι αυτόματες ενημερώσεις που βοηθούν στην προστασία του υπολογιστή σας. Την ίδια ημερομηνία, η Microsoft θα σταματήσει να παρέχει το Microsoft Security Essentials για λήψη στα Windows XP. (Αν έχετε ήδη εγκαταστήσει το Microsoft Security Essentials, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε ενημερώσεις για υπογραφές προστασίας από λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας για περιορισμένο χρονικό διάστημα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο υπολογιστής σας θα προστατεύεται, αφού η Microsoft δεν θα παρέχει πλέον ενημερώσεις ασφαλείας για να συμβάλλει στην προστασία του υπολογιστή σας.)
       
      Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τα Windows XP μετά τη λήξη της υποστήριξης, ο υπολογιστής σας θα εξακολουθεί να λειτουργεί αλλά ίσως γίνει πιο ευάλωτος σε κινδύνους ασφάλειας και ιούς. Επίσης, καθώς περισσότεροι κατασκευαστές υλικού και λογισμικού συνεχίζουν να βελτιστοποιούν τα προϊόντα τους για τις πιο πρόσφατες εκδόσεις των Windows, μπορείτε να περιμένετε ότι θα συναντήσετε μεγαλύτερο αριθμό εφαρμογών και συσκευών οι οποίες δεν θα λειτουργούν με τα Windows XP.
       
      Τι σημαίνει ότι η έκδοση των Windows που διαθέτω δεν υποστηρίζεται πλέον;
       
      Ποια έκδοση των Windows έχω στον υπολογιστή μου;
       
      Πώς μπορώ να παραμείνω προστατευμένος;
       
      Για να μείνετε προστατευμένοι μετά τη λήξη της υποστήριξης, έχετε δύο επιλογές:
       
      Αναβαθμίστε τον υπολογιστή που έχετε ήδη
       
      Ελάχιστοι παλιότεροι υπολογιστές θα έχουν τη δυνατότητα να εκτελούν τα Windows 8.1, την πιο πρόσφατη, δηλαδή, έκδοση των Windows. Προτείνουμε να κάνετε λήψη και εκτέλεση του Βοηθού αναβάθμισης των Windows για να ελέγξετε αν ο υπολογιστής ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις συστήματος για τα Windows 8.1 και μετά να ακολουθήσετε τα βήματα για την αναβάθμιση, αν το επιτρέπει ο υπολογιστής σας. Για αναλυτικότερες πληροφορίες, διαβάστε τις Συνήθεις ερωτήσεις.
      Λάβετε και εκτελέστε τον Βοηθό αναβάθμισης των Windows
      Πρόγραμμα εκμάθησης: Αναβαθμίστε το σύστημά σας σε Windows 8.1 από Windows XP

      Αποκτήστε έναν νέο υπολογιστή
       
      Αν ο υπολογιστής που έχετε δεν μπορεί να εκτελέσει τα Windows 8.1, ίσως είναι καιρός να εξετάσετε την πιθανότητα αγοράς ενός νέου. Εξερευνήστε την πλούσια επιλογή που παρέχουμε σε νέους υπολογιστές. Είναι πιο ισχυροί, ελαφριοί και κομψοί από ποτέ, ενώ η μέση τιμή τους είναι σημαντικά φθηνότερη από αυτήν του μέσου υπολογιστή πριν από 10 χρόνια.
       
      Βρείτε τον ιδανικό υπολογιστή για εσάς
       


      Τι μου προσφέρουν τα Windows 8.1;


       
      Windows 8.1
       
       

    14. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Δομική Ενημέρωση προσφέρει εντελώς δωρεάν στα μέλη του Michanikos.gr το δεύτερο (2ο) βιβλίο με θέμα:
       
      Νέος Οικοδομικός Κανονισμός - Κωδικοποίηση & Ανάλυση του ν.4067/2012
       
      Συγγραφέας: Ελένη Μπούτου-Λεμπέση, Αρχιτέκτων Μηχανικός - Βιογραφικό
       
      Το βιβλίο Νέος Οικοδομικός Κανονισμός - Κωδικοποίηση & Ανάλυση του ν.4067/2012 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
      εύχρηστα εργαλεία για τη μελέτη του Οικοδομικού Κανονισμού,
      αναλυτικά περιεχόμενα, αλφαβητικό και αριθμητικό ευρετήριο,
      περισσότερα από 140 επεξηγηματικά σχήματα κατά παράγραφο,
      συσχέτιση διατάξεων του ΝΟΚ με προγενέστερες διατάξεις ΓΟΚ/73, ΓΟΚ/85, Κτιριοδομικός Κανονισμός κλπ με σχολιασμό,
      παρουσίαση κατ' άρθρο, ανάλυση κατά παράγραφο, κωδικοποίηση διοικητικής ερμηνείας (εγκύκλιοι, έγγραφα) που εκδόθηκαν για το ΓΟΚ/85, και εξακολουθούν να ισχύουν για την εφαρμογή του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού (ΝΟΚ).

      Δείτε μια αναλυτική παρουσίαση του βιβλίου από την Δομική Ενημέρωση
       
      Δηλώσεις συμμετοχών ω ς την Τρίτη 25/03/2014 στις 15:00 για το δεύτερο βιβλίο στο θέμα του διαγωνισμού εδώ: http://www.michanikos.gr/topic/38528-%CE%9A%CE%BB%CE%AE%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%9D%CE%BF2-%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CF%8E%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF-%CE%9D%CE%9F%CE%9A-%CE%9A%CF%89%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7/
    15. Τεχνολογία

      georgegaleos

      Κάποτε υπήρχαν οι δισκέτες, μετά ήρθαν τα CD και τα DVD...
       
      Στη συνέχεια περάσαμε στα USB και πλέον φαίνεται πως πλησιάζει το πλήρωμα του χρόνου για να… τα αποχαιρετίσουμε και να περάσουν πια κι αυτά στην ιστορία!
       
      Η μεταφορά δεδομένων από έναν υπολογιστή σε έναν άλλο γίνεται ακόμη πιο εύκολη και απλή με τη βοήθεια των Datastickies.
       
      Τα Datastickies δεν είναι άλλα από μικρές αποθηκευτικές μονάδες, οι οποίες μοιάζουν με τα γνωστά σε όλους μας αυτοκόλλητα Post-it και οι οποίες μπορούν να μεταφέρουν φακέλους σε έναν υπολογιστή μόλις ο χρήστης τα κολλήσει επάνω σε έναν υπολογιστή (ή οποιαδήποτε άλλη «έξυπνη» συσκευή).
       
      Πηγή: http://datastickies.com/
    16. Τεχνολογία

      Engineer

      Στο real estate εισέρχεται η Google μέσω του Google Capital, του επενδυτικού της οχήματος, το οποίο ανακοίνωσε την τοποθέτηση 50 εκατ. δολαρίων στην Auction.com, τη δυναμικά αναπτυσσόμενη διαδικτυακή πλατφόρμα συναλλαγών σε ακίνητα. Το 2013, κατά την Αuction.com, κατοικίες και εμπορικά ακίνητα αξίας 7 δισ. δολαρίων και πλέον άλλαξαν χέρια στην πλατφόρμα της. Πρόκειται για επενδυτικές κινήσεις, τις οποίες συνηθίζει η Google Capital. Συγκεκριμένα, ενδιαφέρεται για μειοψηφικά μερίδια σε μη εισηγμένες εταιρείες σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης.
       
      Τον Φεβρουάριο είχε επενδύσει στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα Renaissance Learning, ενώ είχαν προηγηθεί οι επενδύσεις στον ηλεκτρονικό επενδυτικό οίκο Lending Club και την εταιρεία λογισμικού δημοσκοπήσεων Survey Monkey. Ενα ενδιαφέρον στοιχείο έχει να κάνει με το ότι η ίδια η Goοgle συγκρότησε την εταιρεία Google Capital το 2013, αλλά μόλις τον Φεβρουάριο αποκάλυψε την ύπαρξή της. Οπως αναφέρει η Wall Street Journal, επικαλούμενη έγκυρες πηγές, η μητρική εταιρεία δέσμευσε 300 εκατ. δολάρια για την Goοgle Capital αναφορικά με το τρέχον έτος. Επικεφαλής της έχει τοποθετηθεί ο πρώην επικεφαλής της ομάδας εταιρικής ανάπτυξης της Google, Ντέιβιντ Λόβι. Πέραν τούτου ο κολοσσός της Google διαθέτει ένα ακόμα επενδυτικό όχημα, το οποίο έρχεται να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς την Google Capital. Λέγεται Google Ventures και λειτουργεί με τη μορφή επενδυτικών καινοτομικών κεφαλαίων. Η Google Ventures επιλέγει εταιρείες σε πρώιμα στάδια ανάπτυξης και αποκτά μειοψηφικά μερίδια.
       
      Τα διαθέσιμα κεφάλαια και στους δύο επενδυτικούς βραχίονες της Google προέρχονται από την ίδια, χωρίς να εμπλέκονται εξωτερικοί επενδυτές. Τέλος, αναφορικά με την επιλογή της Auction.com για την τωρινή επένδυση της Google Capital, πρόκειται για εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2007. Το 2008 τα ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια Stone Point Capital απέκτησαν μερίδιο σε αυτήν. Το 2013 υπήρξε στην αγορά και μεταξύ επενδυτών μία συζήτηση για τις προθέσεις της διαδικτυακής πλατφόρμας ακινήτων να εισαχθεί στο χρηματιστήριο.
       
      Αφορμή δόθηκε με την πρόσληψη από την Auction.com του βετεράνου της υψηλής τεχνολογίας Μπρους Φελτ, ο οποίος ανέλαβε γενικός οικονομικός διευθυντής της.
       
      Πηγή: http://www.kathimerini.gr/757007/article/texnologia/diadiktyo/h-google-eisvallei-sto-internetiko-real-estate
       
      Διαβάστε την ανακοίνωση στο Auction.com: http://www.auction.com/lp/company-information/press-releases/google-capital-invests-50-million-in-auction-dot-com/?page_source=%7CAuction.com%7C&page_medium=%7CINTERNAL%7CBanner%7C-%7C&page_campaign=%7CABOUT%7C-%7C-%7C&page_content=%7CGoogle%7C-%7C&page_term=%7CMarketingModule1%7C-%7C
    17. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Δομική Ενημέρωση προσφέρει εντελώς δωρεάν στα μέλη του Michanikos.gr τρία βιβλία με θέμα:
      Νέος Οικοδομικός Κανονισμός - Κωδικοποίηση & Ανάλυση του ν.4067/2012
      Συγγραφέας: Ελένη Μπούτου-Λεμπέση, Αρχιτέκτων Μηχανικός - Βιογραφικό
       
      Το βιβλίο Νέος Οικοδομικός Κανονισμός - Κωδικοποίηση & Ανάλυση του ν.4067/2012 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
      εύχρηστα εργαλεία για τη μελέτη του Οικοδομικού Κανονισμού,
      αναλυτικά περιεχόμενα, αλφαβητικό και αριθμητικό ευρετήριο,
      περισσότερα από 140 επεξηγηματικά σχήματα κατά παράγραφο,
      συσχέτιση διατάξεων του ΝΟΚ με προγενέστερες διατάξεις ΓΟΚ/73, ΓΟΚ/85, Κτιριοδομικός Κανονισμός κλπ με σχολιασμό,
      παρουσίαση κατ' άρθρο, ανάλυση κατά παράγραφο, κωδικοποίηση διοικητικής ερμηνείας (εγκύκλιοι, έγγραφα) που εκδόθηκαν για το ΓΟΚ/85, και εξακολουθούν να ισχύουν για την εφαρμογή του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού (ΝΟΚ).

      Δείτε μια αναλυτική παρουσίαση του βιβλίου από την Δομική Ενημέρωση
       
      Δηλώσεις συμμετοχών ως την Τρίτη 11/03/2014 στις 15:00 για το πρώτο βιβλίο στο θέμα του διαγωνισμού εδώ: http://www.michanikos.gr/topic/38382-%CE%9A%CE%BB%CE%AE%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%9D%CE%BF1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CF%8E%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF-%CE%9D%CE%9F%CE%9A-%CE%9A%CF%89%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7/
    18. Τεχνολογία

      Engineer

      Νομιμοποίηση κεραιών και αλλαγές στην αδειοδότηση κατασκευής κεραιών περιλαμβάνει τροπολογία που εντάχθηκε στο νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση της Ελληνικής Αστυνομίας.
       
      Με την τροπολογία:
       
      - παύει η υποχρέωση των κατόχων κεραιών, για παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών για τις οποίες υπάρχουν σχετικές μελέτες, καθώς και των κατόχων κατασκευών κεραιών που ήδη λειτουργούν χωρίς την απαιτούμενη άδεια, για λήψη σχετικών αδειών εντός της ρητά οριζόμενης αποκλειστικής προθεσμίας, οι οποίοι, εφεξής, οφείλουν ν α συμπληρώσουν μόνο το φάκελο της αίτησης για χορήγηση από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) της προαναφερόμενης άδειας με τα απαιτούμενα στοιχεία και δικαιολογητικά εντός της προβλεπόμενης ημερομηνίας.
       
      - η ΕΕΤΤ υποχρεούται να εκδώσει την άδεια ή να την απορρίψει εντός της οριζόμενης προθεσμίας.
       
      - μέχρι την έκδοση της άδειας ή την απόρριψή της από την ΕΕΤΤ οι εγκατεστημένες κεραίες θεωρούνται ότι λειτουργούν νόμιμα και αναστέλλεται η κατεδάφισή τους, με την επιφύλαξη τυχόν αντίθετων δικαστικών αποφάσεων.
       
      Διαβάστε την τροπολογία: http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/8363678.pdf
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/772047
    19. Τεχνολογία

      Engineer

      Ο Romain Jaquet Lagreze γεννήθηκε στο Παρίσι το 1987 και ασχολήθηκε από νεαρή ηλικία με τη φωτογραφία. Ξεκίνησε την καριέρα του φωτογραφίζοντας αστικά τοπία, κατά προτίμηση από μεγάλο ύψος. Σε ηλικία 21 ετών μετακόμισε με την οικογένειάτου στο Χονγκ Κονγκ και εκεί πλέον γνώρισε τον ορίζοντα μιας πόλης με τεράστια κτήρια και πολύ ψηλούς ουρανοξύστες. Στο χάος των οικοδομικών τετραγώνων της μεγαλούπολης ο ουρανός φάνταζε μακρινός και ο Romain θέλησε να αποδώσει φωτογραφικά την αρμονία του.
       
      Σκέφτηκε τότε ότι η κάθετη φωτογραφία της πόλης και των ουρανοξυστών ήταν ο καλύτερος τρόπος και απλώς γύρισε τοκεφάλι προς τα επάνω. «Μια μαγεία με συνεπήρε και σκέφτηκα ότι οκόσμος θα έπρεπε να γνωρίσει τον ουρανό τους Χονγκ Κονγκ μέσα από τα κτήρια. Έβγαλα πολλες φωτογραφίες και καθεμία ήταν και μια δήλωση ζωής μέσα σε αυτό το χάος, την πυκνότητα αλλά και τη ζωντάνια αυτής της πόλης», λέει ο ίδιος.
       

       

       

       

       

       

       

       
      Πηγή: http://perierga.gr/2014/02/%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%ac%ce%b8%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9-%ce%bf%cf%81%ce%af%ce%b6%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%87%ce%bf%ce%bd%ce%b3%ce%ba-%ce%ba%ce%bf%ce%bd%ce%b3%ce%ba/#sthash.AunkSVol.dpuf
    20. Τεχνολογία

      Ροδοπουλος

      Sure, 3D printing is fun and cute. And products like the Makerbot and Form 1 will most certainly disrupt manufacturing, even if it’s only on a small scale. But the possibilities of 3D printing stretch far beyond DIY at-home projects. In fact, it could entirely replace the construction industry.
       
      We’ve already seen folks at MIT’s Research Labs working on ways to 3D print the frame of a home in a day, as opposed to the month it would take a construction crew to do the same. But it isn’t just geeks taking an interest; a Dutch architect is interested in 3D printing a home, with the hopes that it’ll be ready by 2014.
       
      The architect’s name is Janjaap Ruijssenaars of Universe Architecture, and his project is a part of the Europan competition, which lets architects in over 15 different countries build projects over the course of two years.
       
      Ruijssenaars will work with Italian inventor Enrico Dini, founder of the D-Shape 3D printer. The plan is to print out 6?9 chunks of frame, comprised of sand and inorganic binder. From there, they’ll fill the frame with fiber-reinforced concrete.
       
      The final product will be a single flowing design, a two-story building.
       
      Πηγή: http://techcrunch.com/2013/01/20/the-worlds-first-3d-printed-building-will-arrive-in-2014-and-it-looks-awesome/
    21. Τεχνολογία

      Engineer

      Την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για smartphones η οποία θα βοηθά τους κατοίκους των πόλεων να επιλέγουν τους πλέον οικολογικούς τρόπους μετακίνησης έχει ως στόχο το ερευνητικό έργο PEACOX (Usable Persuasive Trip Advisor for Reducing CO2-consumption), στο οποίο συμμετέχει η Μονάδα Διοίκησης Πληροφοριακών Συστημάτων του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών.
       
      Το έργο συνδυάζει μεθόδους αυτόματου προσδιορισμού του μέσου μετακίνησης και του σκοπού ταξιδιού των χρηστών, δυναμικά προφίλ και μεθόδους εξαγωγής των προτιμήσεων των χρηστών για εξατομικευμένες προτάσεις οικολογικών μέσων μετακίνησης και διαδρομών, υπολογιστικά μοντέλα εκτίμησης των εκπομπών ρύπων, καθώς και στρατηγικές παρουσίασης της πληροφορίας με τρόπο που να ωθεί τους χρήστες να διαλέξουν τα οικολογικά μέσα μεταφοράς και μακροπρόθεσμα να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους.
       
      Η ελληνική ομάδα, με επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή Ε.Μ.Π. Γρηγόρη Μέντζα και υπεύθυνο ερευνητικής ομάδας τον Δρ. Ευθύμιο Μπόθο, σχεδίασε και υλοποίησε αλγόριθμους που επιλέγουν και παρουσιάζουν στους χρήστες οικολογικές διαδρομές σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους και ανάλογα με τις συνήθειες τους. Οι προτεινόμενες διαδρομές μπορούν να συνδυάζουν περισσότερα από ένα μέσα μεταφοράς.
       

       
       
      Στο έργο συμμετέχουν οκτώ φορείς από έξι χώρες (Αυστρία, Ελβετία, Ιρλανδία, Τσεχία, Ολλανδία, Ελλάδα) μεταξύ των οποίων είναι πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα (ETHZ – Swiss Federal Institute of Technology Zurich, TCD – Trinity College Dublin, CURE – Center for Usability Research and Engineering), εταιρείες παροχής λογισμικού πλοήγησης (TOMTOM International Bv, Fluidtime Data Services GmbH, TMX – Telematix Software a.s.) και δημόσιοι οργανισμοί (ITS Vienna Region). Συγχρηματοδοτείται από την Ε.Ε. μέσω του ‘7th Framework Programme’ και διαρκεί τρία έτη.
       

       
      Η πρώτη έκδοση της εφαρμογής είναι ήδη διαθέσιμη και αξιολογήθηκε από 60 κατοίκους της Βιέννης το καλοκαίρι του 2013. Τα αποτελέσματα αξιολογήθηκαν ως ενθαρρυντικά, καθώς οι χρήστες ήταν ευχαριστημένοι από τη λειτουργικότητά της, ενώ θετικά αξιολογήθηκαν και οι εξατομικευμένες προτάσεις εναλλακτικών και οικολογικών διαδρομών. Επιπρόσθετα, η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι αυξήθηκε η οικολογική συνείδηση των συμμετεχόντων με τη χρήση της εφαρμογής ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρξε και αλλαγή συμπεριφοράς όπως μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου με ταυτόχρονη αύξηση των μετακινήσεων με μέσα μαζικής μεταφοράς.
       
      Μελλοντικά η εφαρμογή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σε ελληνικές πόλεις με προβλήματα ρύπανσης του αέρα και αυξημένης κυκλοφορίας, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/763351
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.