Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Οι ομάδες ηλεκτρολόγων μηχανικών και σχεδιαστών της Tesla βρίσκονται κατά κύριο λόγο στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και πιο συγκεκριμένα στη Καλιφόρνια, αν και η εταιρεία προσπαθεί τα τελευταία χρόνια να επεκταθεί στο συγκεκριμένο τομέα και σε παγκόσμια κλίμακα, δημιουργώντας αντίστοιχες ομάδες στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ολλανδία και στη Γερμανία.

     

    Τώρα, μαθαίνουμε ότι η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων πρόκειται να δημιουργήσει ένα μικρό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην Αθήνα, στην Ελλάδα για να αναπτύξει νέες τεχνολογίες ηλεκτροκινητήρα. Τα νέα έρχονται αφότου έγινε γνωστό ότι η Tesla Motors, ίδρυσε στη χώρα μας την Tesla Greece, που όπως επιβεβαιώνεται και από την καταχώρηση στο ΓΕ.ΜΗ, θα διατηρεί αρχικά τη βάση της στο Δημόκριτο, με την εταιρία να προγραμματίζει στο άμεσο μέλλον 50 προσλήψεις εξειδικευμένων στελεχών στον χώρο της έρευνας και ανάπτυξης (σε δεύτερη φάση η Tesla θα ασχοληθεί με την ενέργεια).

     

    Κάτι ακόμα που έγινε γνωστό είναι ότι η εταιρεία του Elon Musk σκοπεύει να εγκαταστήσει πέντε σταθμούς ταχείας φόρτισης στην Ελλάδα και σε πέντε διαφορετικές πόλεις, στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη, στα Ιωάννινα, στη Λαμία και στη Σπάρτη.

     

    Η Tesla επιβεβαίωσε τη δημιουργία μονάδας R&D στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα electrek: “Η Tesla ιδρύει ένα μικρό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην Ελλάδα, που θα στελεχωθεί από μία εξαιρετικά καταρτισμένη ομάδα μηχανικών. Η συγκεκριμένη ομάδα θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σε περιορισμένες δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρων μέσω της στενής συνεργασίας της με την ομάδα της εταιρείας στις ΗΠΑ” διαβάζουμε στις δηλώσεις εκπροσώπου της Tesla.

     

     

    Τρεις από τους κορυφαίους μηχανικούς και σχεδιαστές της εταιρείας είναι Έλληνες, με τους Principal Motor Designer Konstantinos Laskaris, Motor Design Engineer Konstantinos Bourchas, και Staff Motor Design Engineer Vasilis Papanikolaou, να προέρχονται από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

     

    Η εταιρεία επιθυμεί να προσελκύσει και άλλους ταλαντούχους ηλεκτρολόγους μηχανικούς από τη χώρα μας διατηρώντας ένα γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην πρωτεύουσα. Ο εκπρόσωπος της Tesla πρόσθεσε: “Η Ελλάδα διαθέτει ταλαντούχους ηλεκτρολόγους μηχανικούς και τεχνικές σχολές, προσφέροντας εξατομικευμένα προγράμματα και εξειδικευμένες δεξιότητες πάνω στη τεχνολογία των ηλεκτρικών κινητήρων”. Αρχικά, σύμφωνα με το electrek η ομάδα θα αποτελείται από μόλις 10 μηχανικούς.

     

    Electrek - https://electrek.co/2018/02/24/tesla-electric-motor-research-group-greece/

     

    Πηγή: https://www.insomnia.gr/articles/transport/tesla/tesla-research-center-greece-superchargers/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    zefuros

    Δημοσιεύτηκε

    Ο καθένας με το μακρύ του και το κοντό του....

     

    Διαβαστε προσεκτικότερα την ειδηση και θα καταλάβετε πως προέκυψε αυτή η αποφαση...

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Η είδηση σαν είδηση μια χαρά είναι, απλά μη κάνουμε σαν να ανακαλύψαμε τον τροχό. 

     

    Αυτό που θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει είναι η διαδικασία στελέχωσης ώστε να καταλάβουμε τι ακριβώς ζητούν. Θα γίνει δια της ακαδημαϊκής οδού (αριστούχοι φοιτητές κλπ), από τον επαγγελματικό κόσμο; με κάποιο διαγωνισμό, ανοιχτό στον οποιοδήποτε; κι αν ναι, τι θα ζητάει; θεωρητικό υπόβαθρο; (πχ μαθηματικά μυαλά), εργαστηριακή εμπειρία; (κατασκευή πρωτοτύπων)... 

    Edited by georgios_m
    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Το θέμα είναι πολύπλευρο και μπορεί να γίνει μία πολύ ωραία συζήτηση!

    Και εμένα η απάντησή μου είναι απολύτως φιλική και με εκτίμηση.

     

    Πράγματι, μπορεί να γίνει μια πολύ ωραία συζήτηση, η οποία επί του τεχνικού μέρους ήδη έχει ξεκινήσει εδώ:

    http://www.michanikos.gr/topic/52109-%CF%84%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%8C%CF%83%CE%BF-%CE%AD%CE%BD/

     

    Αν όμως βρισκόμασταν 5 χρόνια πριν, το πρώτο σχόλιο που θα παρουσιαζόταν στο νήμα θα ήταν κάπως έτσι:

    "Ο Μασκ είναι ένας φιλελεύθερος, θατσεριστής και εθνικιστής. Πιστεύει ότι το καλύτερο κράτος του κόσμου είναι η Αμερική και σε αυτό όλος ο υπόλοιπος κόσμος οφείλει τα πάντα. ο μόνος λόγος που έρχεται στην Ελλάδα είναι για να ανταλλάξει μερικά εργατικά μυαλά με σταθμούς φόρτισης που θα πληρώσει ο Έλληνας καταναλωτής, προκειμένου να προωθήσει τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά του." 

    Και φυσικά θα ακολουθούσαν κι άλλα του στυλ: "Να πάει από εκεί που ήρθε το *****...Να πουλήσει αλλού το σανό του" κλπ.

    Εμένα προσωπικά, αν τα πρώτα σχόλια ήταν κάπως έτσι, πάλι δεν θα με πείραζε...

    Edited by Konstantinos IB
    ntanos

    Δημοσιεύτηκε

    Σύμφωνοι αλλά πλέον πιστεύω ότι δεν πρόκειται για μία μαζική στάση - άποψη της ελληνικής κοινωνίας και ότι όλες οι απόψεις πλέον εκπροσωπούνται. Αυτό το μαζικό "χ" δηλαδή έναντι των επενδύσεων δεν οφείλεται σε αυτό αλλά πιο πολύ στη γραφειοκρατία (πχ έλλειψη κτηματολογίου - ένας τίτλος αγοράς δεν διασφαλίζει πραγματικά καμία περιουσία με πιθανότητα 100%)

    Γιάννης

    Δημοσιεύτηκε

    Τα οφ-τοπικ και λοιπά άσχετα μηνύματα διαγράφηκαν. Παρακαλώ μείνετε στο αρχικό θέμα. Όπως έχουμε πει πολλές φορές, στην κατηγορία Ειδήσεις, θα υπάρχει μεγαλύτερη αυστηρότητα

    Ευχαριστώ για την κατανόηση...

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Ναι @ntanos, εντάξει, αλλά...

     

    Το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο είναι περιβαλλοντική λύση υπό όρους. Μόνο στην περίπτωση που η ηλεκτροπαραγωγή μιας χώρας γίνεται κυρίως από ΑΠΕ και σταθμούς συμπαραγωγής με φυσικό αέριο. Για πυρηνική ενέργεια δεν το συζητώ διότι μετά τη Φουκουσίμα υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις παγκοσμίως και μερικές χώρες (π.χ. η Γερμανία) θέλουν να κλείσουν τους πυρηνικούς σταθμούς τους.

     

    Περισσότερα στοιχεία για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο άλλο νήμα.

     

    Συνεπώς πολύ καλύτερη συζήτηση θα γινόταν, αν το θέμα ήταν πχ οι τεχνολογίες MagLev, παρότι αυτές δεν είναι για την Ελλάδα, ή η μαγνητική ψύξη.

     

    Επιπλέον οι στόχοι της Tesla και των λοιπών εταιρειών του ομίλου Musk μου φαίνονται λίγο "ταρατατζούμ". Παντού ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ταξίδια στον Άρη και εποικισμός του εντός εικοσαετίας(!), φιλοδοξίες ανάληψης του διαστημικού προγράμματος των ΗΠΑ κλπ κλπ. Δεν πιστεύω καλά καλά αν οι στόχοι αυτοί μπορούν να υλοποιηθούν γενικά. Για την Ελλάδα δεν το συζητώ, ούτε  για το 0,5% όλων αυτών, με ή χωρίς γραφειοκρατία. 

     

    Μια πολύ καλή επένδυση που θα μπορούσαμε να συζητήσουμε εντός Ελλάδος είναι πχ η ρομποτική. Απαιτεί καλή επιστημονική γνώση (την έχουμε), χαμηλό πάγιο κεφάλαιο (βρίσκεται), δεν χρειάζεται συγκεντρωμένο και καθετοποιημένο κεφάλαιο (που δεν τα έχουμε), είναι επιστήμη και τεχνολογία του μέλλοντος κλπ.

    Edited by Konstantinos IB
    ted78

    Δημοσιεύτηκε

    Νομίζω ότι το ζουμί αυτής της είδησης είναι ότι υπάρχει μία θετική ψήφος εμπιστοσύνης στα ελληνικά πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα. Παρ' όλα τα προβλήματα, κάτι καλό γίνεται και αυτό βγαίνει προς τα έξω. 

    Τώρα, το να προσπαθεί κάποιος να δώσει πολιτικό πρόσημο στην αριστεία ή την αχρηστία με αφορμή αυτό το θέμα, το βρίσκω τουλάχιστον κωμικοτραγικό. 

    loser

    Δημοσιεύτηκε

    50  ατομα  θα  απασχολησει 

    ουτε  καν  500

    η  ρομποτικη  είναι  κεφαλαιο  για  χωρες  του  δυτικου  κοσμου

    όχι  για μπανανιες οπου  οι  πολιτες  πανηγυριζουν  στο  συνταγμα

    όταν  κλεινουν  τις τράπεζες !!!

    οι τράπεζες  δινουν  δανεια  σε  επιχειρήσεις  και  αυτές  με  την  σειρα  τους  κανουν

    ερευνα  με  εξαγωγες  στο  εξωτερικο  και  μειωνουν  την  ανεργια

    γιαυτο  θυμαμαι  τον  χαρυ  κλιν  που  ειχε  πει  πριν  αρκετα  χρονια 

    ότι  η  ελλαδα  είναι  η  μονη  αφρικανικη χωρα  με  λευκους  κατοικους

    στην  ελλαδα δεν  υπαρχει  συνδεση  πανεπιστημιακης  ερευνας  με  βιομηχανια

    γιατι  δεν  υπαρχει  βιομηχανια  από  την  μια  ενώ  από  την  άλλη  ,  πολλα 

    ανωτατα  εκπαιδευτικα  ιδρυματα  λειτουργουν  μονο  για  την στελεχωση  του δημοσιου  τομεα

    και  τιποτα  άλλο  .

    Dio_the_Theo

    Δημοσιεύτηκε

    Ούτε ανάπτυξη ήρθε αλλά ούτε και είχε η Τεσλα ανάγκη τα ελληνικά πανεπιστήμια, την ανύπαρκτη υποδομή τους και τα χαρτιά που δίνουν.

     

    Το σημαντικό είναι ότι για αρχή 50 νέοι επιστήμονες (ενδεχομένως με τις οικογένειές τους) θα μείνουν στη χώρα των Stage και του rooms to let και των εκτός ΑΣΕΠ προσλήψεων.

     

    Δυστυχώς δεν είναι 50,000 και ξέρουμε καλά τους λόγους όσοι είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες ή και επιχειρηματίες. 

     

    Τώρα αν μείνουν εκτός νυμφώνος 49950 μηχανικοί, δεν πειράζει ας συνεχίσουμε με ΠΕΑ και την επόμενη φορά που θα ψηφίσουμε να αναλογιστούμε καλά ποιο είναι το πραγματικό μας συμφέρον.

    john_bar

    Δημοσιεύτηκε

    Κατ’ αρχήν το γεγονός ότι η Tesla δημιούργησε εταιρεία στην Ελλάδα είναι από μόνο του κάτι πάρα πολύ θετικό. Μπορεί να μην είναι η απίστευτα τεράστια επένδυση κτλ., αλλά αυτό δεν αναιρεί τα όσα θετικά και ποιος ξέρει ίσως να επιφυλάσσει και κάτι καλύτερο στο μέλλον. Αυτό που αδυνατώ να καταλάβω είναι γιατί ακόμα και άτομα του χώρου μας (από αυτά που διάβασα παραπάνω), βλέπουν αυτήν την κίνηση αρνητικά, την μειώνουν, την σνομπάρουν κιόλας και ούτω καθεξής.

    Το πρόβλημα μερικών ποιο είναι ακριβώς; Ότι θα προσλάβει μόνο 50 άτομα; Ότι θα γίνει στον Δημόκριτο; Ότι μπορεί να συμμετάσχει σε ευρωπαϊκά προγράμματα; Απίστευτα πράγματα. Αυτή η εταιρεία (και η οποιαδήποτε άλλη εταιρεία) ανήκει σε κάποιους. Δεν είναι υποχρεωμένοι να δώσουν σε κανέναν λογαριασμό για το ποιον θα προσλάβουν, πόσους θα προσλάβουν, ούτε και αν τους την βιδώσει και πάρουν το κεφάλαιο της εταιρείας και το βάλουν σε μια σόμπα και του βάλουν φωτιά.

    Αφήστε λοιπόν την μιζέρια και εστιάστε α) στο γεγονός ότι μια πρωτοποριακή εταιρεία εγκαταστάθηκε στα μέρη μας και β) στις τεχνολογίες που αυτή εφαρμόζει.




    Guest
    This is now closed for further comments

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.