Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Θα επιδοτηθούν με 100 εκ. ευρώ 27.500 ηλεκτρικά οχήματα, ΙΧ, ΤΑΞΙ, ποδήλατα και σκούτερ - Πλήρης οδηγός για το πώς θα υποβάλλονται οι αιτήσεις.

    Στις 24 Αυγούστου, προβλέπεται να ανοίξει η πλατφόρμα του “Κινούμαι Ηλεκτρικά” μέσα από την οποία θα επιδοτηθεί η αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά.«H ηλεκτροκίνηση δεν είναι πλέον εξαγγελία, αλλά νόμος του κράτους”, τόνισε την Τετάρτη σε συνέντευξη τύπου ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κωστής Χατζηδάκης, παρουσιάζοντας τον οδικό χάρτη του προγράμματος που θα ενεργοποιηθεί με αρχικό προϋπολογισμό 100 εκατ. ευρώ, πόροι που θα προέλθουν από το Ταμείο Ρύπων και θα καλύψουν χρονικά την περίοδο έως και το τέλος του 2021.

    «Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας, με το ποσό αυτό μπορούν να επιδοτηθούν περί τα 15.000 αυτοκίνητα (ΙΧ και Ταξί) και 12.500 δίκυκλα (ποδήλατα και σκούτερ) Μιλάμε δηλαδή για 27.500 ωφελούμενους. Αυτό είναι μια έμπρακτη απάντηση σε όσους έσπευσαν να αμφισβητήσουν το νόμο, υποστηρίζοντας ότι είναι «για λίγους» δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης.

    Όπως μάλιστα επισήμανε, οι πόροι αυτοί θα είναι μόνο η αρχή καθώς ανάλογα με τη ζήτηση που θα παρουσιαστεί στην αγορά θα υπάρξει αύξηση των πόρων. Ήδη σημαντικοί πόροι για την ηλεκτροκίνηση προβλέπονται στο Ταμείο Ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Οι ενδείξεις στην αγορά είναι ότι ο νόμος έχει ήδη ξεκινήσει να λειτουργεί. Ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε ότι τα πρώτα στοιχεία στον τομέα για τον τομέα των ποδηλάτων δείχνουν ότι οι αναμονές ως προς τις παραγγελίες έχουν ήδη φτάσει τους τέσσερις μήνες! Από την πλευρά της η Γενική Γραμματέας κ. Αλεξάνδρα Σδούκου, παρουσίασε αναλυτικά όλο τον προγραμματισμό της ενεργοποίησης της πλατφόρμας. Πιο συγκεκειμένα:

    -Τη Δευτέρα 3 Αυγούστου, Δευτέρα, η ειδική ιστοσελίδα για το ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ (http://kinoumeilektrika.ypen.gr) θα είναι στον αέρα και θα παρέχει on line πολλές χρηστικές πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους. Την ίδια μέρα θα ξεκινήσει η λειτουργία του help desk με 5 τηλεφωνικές γραμμές και την δυνατότητα αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος αλληλογραφίας (στη διεύθυνση [email protected]) για να απαντώνται τα ερωτήματα των πολιτών.

    -Μέχρι την Παρασκευή 7 Αυγούστου θα έχει δημοσιευτεί το ΦΕΚ της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (των Υπουργείων Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών) και από την ημέρα αυτή υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας ή αγοράς ηλεκτρικού οχήματος. «Η 7η Αυγούστου είναι «η ημέρα που το ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ξεκινάει επίσημα, υπό την έννοια ότι μπορεί ο ενδιαφερόμενος για συμμετοχή στη δράση να κάνει την δαπάνη. Δηλαδή, να παραγγείλει ένα από τα επιλέξιμα οχήματα, να δώσει προκαταβολή, να το αγοράσει».

    -Στις 24 Αυγούστου η πλατφόρμα της δράσης θα ενεργοποιηθεί και θα υποδέχεται αιτήματα συμμετοχής

    Πιο συγκεκριμένα η δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας δίνεται μέσω των τηλεφωνικών γραμμών: 2131513640 , 2131513643, 2131513797, 2131513124 , 2131513139, ενώ η ηλεκτρονική επικοινωνία θα γίνεται μέσω του email: [email protected]

    Επιπλέον την ίδια ημέρα θα λειτουργήσει η ιστοσελίδα της δράσης http://kinoumeilektrika.ypen.gr, στην οποία θα αναρτώνται όλα τα νέα για την δράση καθώς και συνοπτικές χρηστικές οδηγίες όπως για παράδειγμα λίστα επιλέξιμων ηλεκτρικών και υβριδικών plug in χαμηλών εκπομπών (έως 50γρ/χλμ)αυτοκινήτων, τεχνικές προδιαγραφές, διαρκώς ανανεούμενο αρχείο συχνών ερωτήσεων-απαντήσεων, οδηγίες χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κλπ

    Από τις 7 Αυγούστου θα μπορεί ο ενδιαφερόμενος για συμμετοχή στην δράση να κάνει δαπάνη, δηλαδή να παραγγείλει ένα από τα επιλέξιμα οχήματα, να καταβάλει προκαταβολή, να αγοράσει επίσης όχημα ή και να συνάψει σύμβαση μίσθωσης.

    Στις 24 Αυγούστου θα ξεκινήσει η λειτουργία της πλατφόρμας για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής. Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δίκυκλα, τρίκυκλα, επαγγελματικά van και ποδήλατα.Κατά την αξιολόγηση των αιτήσεων δεν υπάρχουν αξιολογικά κριτήρια παρά μόνο η χρονική προτεραιότητα υποβολής της αίτησης συμμετοχής .

    Ποιους αφορά η δράση

    Συμμετοχή στο Κινούμαι Ηλεκτρικά μπορούν να αιτηθούν οι παρακάτω κατηγορίες :

    1.Φυσικά πρόσωπα , τα οποία μπορούν να αγοράσουν ή να μισθώσουν μέσω σύμβασης μακροχρόνιας μίσθωσης αμιγώς ηλεκτρικό όχημα ΙΧ. Επιπλέον έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν εναλλακτικά την αγορά ηλεκτρικού δικύκλου ή τρικύκλου καθώς και ηλεκτρικού ποδηλάτου. Το οικολογικό bonus που προβλέπεται για αυτή την κατηγορία είναι :

    Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€ , η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.

    Για την αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων από 30.001€ έως και 50.000€ η επιδότηση διαμορφώνεται στο 15% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€

    Για την αγορά δικύκλου ή τρικύκλου το οικολογικό bonus αναλογεί στο 20% της αξίας με μέγιστο ποσό τα 800€

    Για την αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου τέλος, δίνεται ποσοστό 40% επί της αξίας και με μέγιστο ποσό τα 800€

    Τα φυσικά πρόσωπα έχουν επίσης την δυνατότητα, εφόσον το επιλέξουν, να επιδοτηθούν με 500€ για την αγορά έξυπνου οικιακού φορτιστή υπό την προϋπόθεση ότι θα τεκμαίρεται η δυνατότητα τους να τον εγκαταστήσουν σε ιδιόκτητο ή μισθωμένο σημείο στην κύρια κατοικία τους.

    Ειδικές κατηγορίες που δικαιούνται επιπλέον επιδότησης είναι οι πολύτεκνοι και τα Άτομα με Αναπηρίες, οι οποίοι λαμβάνουν επιπλέον 1.000€ για την αγορά αυτοκινήτου ή 500 ευρώ για την αγορά δικύκλου,τρικύκλου και ποδηλάτου.

    Τέλος, δίνεται προαιρετικά η δυνατότητα απόσυρσης παλαιού οχήματος το οποίο έχει ταξινομηθεί στην Ελλάδα από την 1.1.2013 και πίσω ενώ βρίσκεται στην ιδιοκτησία του αιτούντος τουλάχιστον από την 1η Ιανουαρίου 2020. Η απόσυρση αυτοκινήτου επιβραβεύεται με 1.000€ ενώ αυτή του δικύκλου με 400€ .

    Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο γεγονός ότι οι ωφελούμενοι δεν μπορούν να επιδοτηθούν μεμονωμένα για την αγορά φορτιστή ή για τη απόσυρση, αλλά μόνον εφόσον επιλέξουν να αγοράσουν ή να μισθώσουν ηλεκτρικό όχημα , ενώ εξαιρούνται της απόσυρσης τα ποδήλατα.

    2.Η δεύτερη κατηγορία είναι αυτή των ιδιοκτητών Επιβατικών Δημοσίας Χρήσης-ΤΑΞΙ οχημάτων. Για τη συγκεκριμένη κατηγορία προβλέπεται οικολογικό Bonus:

    Για την αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος, σε ποσοστό έως 25% επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων, με μέγιστη τιμή τις 50.000€ και μέγιστο ποσό επιδότησης τις 8.000€

    Για την αγορά ή μίσθωση υβριδικού plug in οχήματος χαμηλών εκπομπών (έως 50γρ/χλμ) με ποσοστό 15% επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων, με μέγιστη τιμή τις 50.000€ και μέγιστο ποσό επιδότησης τις 5.500€

    Και για τις δυο παραπάνω κατηγορίες είναι υποχρεωτική η απόσυρση παλαιού οχήματος ταξί ,με ημερομηνία ταξινόμησης την 1.1.2013 και πίσω, και η οποία επιβραβεύεται με 2.500€. Έτσι το μέγιστο ποσό οικολογικού Bonus διαμορφώνεται στις 10.500€ ή στις 8.000€ για υβριδικό όχημα.

    Ειδικές κατηγορίες που δικαιούνται επιπλέον επιδότησης είναι οι πολύτεκνοι και τα Άτομα με Αναπηρίες, οι οποίοι λαμβάνουν επιπλέον 1.000€

    3.Η τρίτη κατηγορία αφορά τις νομικές οντότητες ανεξαρτήτως μορφής (ατομική, ΑΕ, ΙΚΕ, ΕΕ,ΟΕ, ΕΠΕ, ΚΟΙΝΣΕΠ) και μεγέθους (πολύ μικρή, μικρή, μεσαία και μεγάλη επιχείρηση) . Για την συγκεκριμένη κατηγορία παρέχεται η δυνατότητα επιλογής έως τριών οχημάτων ή έως έξι (6) εφόσον η εταιρία διαθέτει δραστηριότητα σε νησιωτικό Δήμο. Η επιλογή των οχημάτων γίνεται από τις παρακάτω κατηγορίες :

    Αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 50.000€ , με ποσοστό 15% και μέγιστο ποσό οικολογικού bonus τις 5.500€

    Ηλεκτρικά δίκυκλα ή τρίκυκλα, με ποσοστό 20% επί της αξίας τους και μέγιστο ποσό τα 800€

    Αμιγώς ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα μάζας έως 3,5 τόνων , με ποσοστό 15% επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (μέγιστη αξία οι 50.000€) και μέγιστο ποσό τις 5.500€

    Υβριδικά plug in επαγγελματικά οχήματα (χαμηλών ρύπων έως 50γρ/χλμ) μάζας έως 3,5 τόνων , με ποσοστό 15% επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (μέγιστη αξία οι 50.000€) και μέγιστο ποσό τις 4.000€

    Η επιλογή των οχημάτων μπορεί να γίνει συνδυαστικά από τις τρείς κατηγορίες ή και από μια από αυτές.

    Δίνεται επιπλέον η δυνατότητα απόσυρσης ενός αυτοκινήτου και ενός δικύκλου, με ποσό 1.000€ και 400€ αντίστοιχα.

    Τονίζεται ότι για κάθε μια από τις παραπάνω τρεις κατηγορίες ωφελούμενων δίνεται η δυνατότητα υποβολής μιας αίτησης ανά ΑΦΜ.

    Η δαπάνη του ΦΠΑ δεν είναι επιλέξιμη .

    Η διαδικασία υποβολής περιλαμβάνει δυο στάδια , αυτό της υποβολής του αιτήματος συμμετοχής και αυτό της καταβολής του οικολογικού bonus.

    Διαδικασία υποβολής αιτημάτων

    Η υποβολή των αιτημάτων θα γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας http://kinoumeilektrika.ypen.gr.

    Η διαδικασία είναι πολύ απλή και συνοδεύεται από την επισύναψη των απαιτούμενων δικαιολογητικών ανά κατηγορία ωφελούμενου .

    Πιο συγκεκριμένα για το αίτημα συμμετοχής ο ωφελούμενος θα εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κάνοντας χρήση των κωδικών πρόσβασης στο taxisnet, θα βρίσκει προσυμπληρωμένα τα στοιχεία του , θα επιλέγει την κατηγορία οχήματος , το μοντέλο κα την αξία, θα δηλώνει εάν επιθυμεί οικιακό φορτιστή (μόνο φυσικά πρόσωπα), απόσυρση και εάν υπάγεται στις ειδικές κατηγορίες (μόνον φυσικά πρόσωπα και ΕΔΧ ΤΑΞΙ) και στην συνέχεια θα επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά έτσι ώστε να υποβάλει οριστικά την αίτηση.

    Η αποδοχή της θα γίνεται σε χρονικό διάστημα λίγων ημερών, ο ωφελούμενος θα ενημερώνεται άμεσα με ηλεκτρονικό μήνυμα και στην συνέχεια εφόσον αγοράσει ή μισθώσει το όχημα για το οποίο επιδοτείται έχει την δυνατότητα υποβολής του αιτήματος καταβολής του οικολογικού bonus.

    Δίνεται η δυνατότητα και ενός ενδιάμεσου σταδίου, αυτού του αιτήματος τροποποίησης, στην περίπτωση που ο ωφελούμενος μεταξύ της αρχικής υποβολής και του αιτήματος πληρωμής αποφασίσει να αγοράσει ή μισθώσει διαφορετικό όχημα (της ίδιας όμως κατηγορίας) από αυτό που αρχικά είχε δηλώσει.

    Έτσι για παράδειγμα εάν κάποιος αρχικά είχε επιλέξει να επιδοτηθεί για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μάρκας Χ έχει την δυνατότητα να τροποποιήσει το αίτημα του μόνον εφόσον επιλέξει να επιδοτηθεί για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μάρκας Υ, ομοίως για δίκυκλο ή ποδήλατο.

    Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα αναρτηθούν άμεσα στην ιστοσελίδα της δράσης και θα περιέχονται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση που θα εκδοθεί .

    Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στον τύπο του ηλεκτρικού ποδηλάτου που επιδοτείται καθώς και στον τύπο του έξυπνου οικιακού φορτιστή, δυο κατηγορίες για τις οποίες υπάρχουν συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές που επίσης θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της δράσης.

    Οι συμμετέχοντες για να υποβάλλουν αίτημα συμμετοχής πρέπει προηγουμένως να έχουν πάρει επίσημη προσφορά από τον προμηθευτή του οχήματος που επιθυμούν (αυτοκίνητο,δίκυκλο/τρίκυκλο, ποδήλατο) η οποία θα φέρει υποχρεωτικά σφραγίδα και υπογραφή του πωλητή. Χωρίς τη επισύναψη επίσημης προσφοράς καμία αίτηση δεν θα γίνεται δεκτή και θα επιστρέφεται στον αιτούντα προς συμπλήρωση του συγκεκριμένου δικαιολογητικού συμμετοχής.

    Τονίζεται ότι δεν γίνονται δεκτά και δεν είναι επιλέξιμα μεταχειρισμένα οχήματα, οχήματα που προέρχονται από μετατροπή (ακόμα και αν είναι καινούρια) και οχήματα που δεν ανήκουν στις επιλέξιμες κατηγορίες ή ξεπερνούν (για αυτοκίνητα) την Λιανική Τιμή Προ Φόρων των 50.000€ .

    Τέλος, για την επιδότηση σε περίπτωση μίσθωσης , η αγορά του οχήματος στην λήξη της μισθωτικής περιόδου θα είναι υποχρεωτική ώστε να περιέλθει στην κυριότητα του ωφελούμενου.


    Πηγή: https://www.protothema.gr/greece/article/1030863/kinoumai-ilektrika-anoigei-stis-24-augoustou-i-platforma-gia-tin-agora-ilektrikon-ohimaton/



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Dio_the_Theo

    Δημοσιεύτηκε

    Η πολιτική του υπουργείου διακρίνεται από την εκτεταμένη γελοιότητα, ίσως επειδή απευθύνεται σε άσχετους. Σήμερα η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, μηχανής κλπ είναι αντιοικονομική κίνηση. Πολλοί θα το αγοράσουν επειδή είναι μόδα και θα έχουν να λένε στους φίλους τους για μόστρα κλπ.

    Προσωπικά πάω σε 200ρι ΜΕΚ μηχανάκι.  

    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    Γιατί είναι αντιοικονομική λύση; Δείξε μου σε παρακαλώ τους υπολογισμούς που έκανες.

    Dio_the_Theo

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε τρελούς υπολογισμούς. Αυτονομία ηλεκτρικού vs MEK, Αξιοπιστία κινητήρα και κόστος και έχεις όλη την εικόνα. 

    Η "εμπορική" εξέλιξη των ηλεκτρικών τώρα ξεκίνησε. Όποιος τρώει το τυράκι του υπουργείου (επιδότηση 1000 € για ηλεκτρικό μηχανάκι ή 5Κ για αυτοκίνητο) πρακτικά καταλήγει να χρηματοδοτεί τα νέα προϊόντα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

    Δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση αγαπητέ. Αν έχεις ηλεκτρικό, πες μου ποιο αγόρασες και να το συγκρίνουμε με το δικό μου ΜΕΚ.

    AMHxaNos

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    ύφεση τέλος, ήρθε η ανάπτυξη.
    Για ενδιαφερόμενουςενδιαφερόμενα  https://www.tesla.com/el_gr
    TESLA-0-800.jpg
    τιμοκατάλογος:
    Model S: από 83,990€ - 1.219 €/μήνα παράδοση Nov 2020 (estimate)

    Model 3: από 45,990€ - 599€/μήνα παράδοση Nov 2020 (estimate)

    Model X: από 89,990€ - 1,317€/μήνα παράδοση Nov 2020 (estimate)
    TESLA800.jpg
    να εμφανιστείς με TESLA στην πλατεία ή παραλιακή, priceless.

    Edited by AMHxaNos
    curzondax

    Δημοσιεύτηκε

    Το S έχει μια έκδοση που πάει από 0 στα 100 σε 2 δευτερόλεπτα και μισό. Θα σου σπάσει κανένα κόκκαλο η ίδια η επιτάχυνση αν δεν κάθεσαι καλά.

    Αλλά κάνει μόνο 99 χιλιάδες και 990 ευρώ οπότε γλιτώνεις το 10άρικο.

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Η αντιοικονομικότητα της πρότασης αυτής δεν έγκειται τόσο στα ενεργειακά στατιστικά, όσο στο γεγονός ότι ο κόσμος δεν είναι σε θέση γενικώς να αντικαταστήσει το όποιο όχημα του, πόσο μάλλον και με ένα τόσο ακριβό και να πρέπει να μπει και σε νέο τρόπο υπολογισμού των εξόδων του. Το 20% θα τον σώσει; Πρέπει να δώσουν πολύ παραπάνω και μόνο με κοινωνικά κριτήρια.

    Τα 27500 άτομα λογικά φαίνονται ως αριθμός πιθανών ενδιαφερομένων, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι τους θεωρούμε μεγάλο πλήθος. Δηλ. οι λίγοι πόσοι θα ήταν;

    Έπειτα αν όντως γίνεται για το περιβάλλον, ας μπει στο παιχνίδι και η μετατροπή των συμβατικών σε ηλεκτρικά. Για οικονομία και στα άλλα υλικά κατασκευής. Γιατί να εκποιηθεί ολόκληρο το "παλιό" όχημα;

    AMHxaNos

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    1 hour ago, georgios_m said:

    ... Τα 27500 άτομα λογικά φαίνονται ως αριθμός πιθανών ενδιαφερομένων, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι τους θεωρούμε μεγάλο πλήθος. ...

    το 27500 έχει και ταξί και σκούτερ μέσα. Κρίση, ύφεση και μνημόνια αφορά μόνον το 70%-80% του πληθυσμού, μπορεί να υπάρχουν και άλλοι 30,000 που να τα δίνουν cash.

    1 hour ago, georgios_m said:

    ...  ας μπει στο παιχνίδι και η μετατροπή των συμβατικών σε ηλεκτρικά. Για οικονομία και στα άλλα υλικά κατασκευής. Γιατί να εκποιηθεί ολόκληρο το "παλιό" όχημα;

    γατί δεν συμφέρει τις βιομηχανίες και εισαγωγείς αυτό, αν δεν βγάλουν την μετατροπή αντισυνταγματική σε dt και αν κάποιος το κάνει τότε δεν θα περνάει κτεο ή και θα συλλαμβάνεται ή θα του βάζουν 10πλάσιο φόρο και άλλα τόσα πρόστιμο. edit: δεν είμαι μηχ μηχ και δεν ξέρω, μπορεί πράγματι να μην υπάρχει συμβατικό που να μετατρέπεται σε EV ή και αν κάποιο μετατρέπεται η μετατροπή μόνον να κοστίζει όσο 2 Rolls-Royce.

    Για αρχη ας δώσουν μόνον σε ταξί και δημόσια οχήματα που κινούνται μέσα σε πόλεις συνέχεια. Για επιδοτήσεις ΙΧήδων ας το δουν αργότερα.
    Επίσης όλα αυτά τα ηλεκτρικά αυξάνουν την κατανάλωση σε εθνικό επίπεδο, κάπου εδώ διάβαζα ότι οι λιγνίτες σιγά-σιγά σταματάνε, τι θα κάνουν τοτε, θα αυξήσουν τις εισαγωγές ρεύματος? Κάποια στιγμή μπορεί να δούμε κόσμο να βγαίνει από ηλεκτρικά EV και να πυροβολεί ανεμογεννήτριες με κυνηγετικά, νομίζω ότι το κράτος έχει κάμποσα να λύσει πριν επιδοτήσει.

    Edited by AMHxaNos
    curzondax

    Δημοσιεύτηκε

    Η μετατροπή είναι τεχνικά δύσκολη. Δε μπορείς απλά να πετάξεις μπαταρία και μοτέρ σε οτιδήποτε.

    Εν πάση περιπτώσει θα ήθελε παγκόσμια υποστήριξη και δεν είναι συνηθισμένη ούτε έξω.

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    το ότι υπάρχουν 30 χιλιάδες (για όλα μαζί) δεν είναι περίεργο. το ότι θεωρούνται και πολλοί είναι το περίεργο..

    αντισυνταγματική είναι η απαγόρευση της δυνατότητας μετατροπής, εάν το όχημα περνάει τους διαφόρους ελέγχους. μετατροπές γίνονται πχ στις ΗΠΑ. τελοσπάντων το θέμα είναι ότι θέλουν απλά να αλλαχτούν τα οχήματα, όχι η μέθοδος κίνησης.

     

    Edited by georgios_m
    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    19 ώρες πριν, Dio_the_Theo said:

    Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε τρελούς υπολογισμούς. Αυτονομία ηλεκτρικού vs MEK, Αξιοπιστία κινητήρα και κόστος και έχεις όλη την εικόνα.

    Αυτά είναι να χαμε να λέγαμε να χαμε να πούμε. Έναν υπολογισμό έχεις κάνει ποτέ σου;




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.