Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Τη διαδικασία πληρωμής των ωφελουμένων (ομάδα-στόχου) και των παρόχων κατάρτισης της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με αρ. πρωτ. 286/2.4.2020, για τη συμμετοχή στη δράση «ειδικό πρόγραμμα τηλεκατάρτισης με πιστοποίηση για επιστήμονες πληττόμενους από τον covid-19, που εντάσσονται στους έξι βασικούς επιστημονικούς κλάδους της χώρας, βάσει Κωδικών Αριθμών Δραστηριότητας (ΚΑΔ), οριζομένων από το υπουργείο Οικονομικών», καθορίζει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), την οποία υπογράφουν ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων 'Αδωνις Γεωργιάδης, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννης Βρούτσης και ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Ιωάννης Τσακίρης.

    Όροι και διαδικασία πληρωμής ωφελουμένων

    Η καταβολή του εκπαιδευτικού επιδόματος στους ωφελούμενους γίνεται, ως εξής:

    Το εκπαιδευτικό επίδομα είναι αξίας 600 ευρώ (100 ώρες x 6 ευρώ ανά ώρα κατάρτισης) και καταβάλλεται σε δύο δόσεις, ως ακολούθως:

    Α. Αμέσως μετά την ενεργοποίηση της επιταγής κατάρτισης, καταβάλλεται προκαταβολή εκπαιδευτικού επιδόματος, ύψους 400 ευρώ.

    Συγκεκριμένα:

    - Όσες επιταγές κατάρτισης ενεργοποιήθηκαν, μέσω της εφαρμογής www.elearning.yeka.gr, έως και τις 12/4/2020 και ώρα 23:59, θα πληρωθούν από τις 16 έως τις 17/4/2020.

    - Όσες επιταγές κατάρτισης ενεργοποιηθούν, μέσω της εφαρμογής www.elearning.yeka.gr, από τις 13/4/2020 έως τις 16/4/2020, θα πληρωθούν από τις 24 έως τις 27/4/2020.

    - Όσες επιταγές κατάρτισης ενεργοποιηθούν, μέσω της εφαρμογής www.elearning.yeka.gr, από τις 17/4/2020 έως τις 25/4/2020, θα πληρωθούν από τις 4 έως τις 7/5/2020.

    Β. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος κατάρτισης, καταβάλλεται η δεύτερη δόση του εκπαιδευτικού επιδόματος, ύψους 200 ευρώ, ως εξής:

    - Για όσους ωφελούμενους αναρτηθούν από τον πάροχο κατάρτισης στην εφαρμογή www.elearning.yeka.gr τα απαιτούμενα αποδεικτικά υλοποίησης φυσικού αντικειμένου από τις 4/5/2020 έως τις 10/5/2020, οι αντίστοιχες πληρωμές θα πραγματοποιηθούν από τις 15 έως τις 19/5/2020.

    - Για όσους ωφελούμενους αναρτηθούν από τον πάροχο κατάρτισης στην εφαρμογή www.elearning.yeka.gr τα απαιτούμενα αποδεικτικά υλοποίησης φυσικού αντικειμένου από την 1η/6/2020 έως τις 5/6/2020, οι αντίστοιχες πληρωμές θα πραγματοποιηθούν από τις 15 έως τις 18/6/2020.

    Το επίδομα θα καταβάλλεται στον τραπεζικό λογαριασμό που κάθε καταρτιζόμενος έχει δηλώσει κατά την αίτηση συμμετοχής στο Μητρώο με ευθύνη του και στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται ως δικαιούχος. Το επίδομα κατάρτισης είναι αφορολόγητο, ακατάσχετο και μη συμψηφιστέο.

    Σύμφωνα με την ΚΥΑ, οι ωφελούμενοι ουδεμία άλλη απαίτηση έχουν από την ΕΥ ΕΔ ΕΣΠΑ ΥΠΕΚΥΠ και το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, πέραν του ποσού που θα πιστωθεί στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους.

    Όροι και διαδικασία πληρωμής παρόχων κατάρτισης

    Η καταβολή στους παρόχους κατάρτισης του αντιτίμου των επιταγών κατάρτισης για τις υπηρεσίες κατάρτισης και πιστοποίησης γίνεται, ως εξής:

    Το ποσό που αντιστοιχεί στην πληρωμή κάθε επιταγής κατάρτισης είναι έως 470 ευρώ (420 ευρώ για την κατάρτιση και έως 50 ευρώ για την πιστοποίηση), το οποίο καταβάλλεται σε τρεις δόσεις, ως εξής:

    1. Ποσό, ύψους 20 ευρώ, ανά ωφελούμενο καταβάλλεται με την ενεργοποίηση της επιταγής κατάρτισης (α' δόση).

    2. Ποσό, ύψους 400 ευρώ, ανά ωφελούμενο καταβάλλεται με την ολοκλήρωση του προγράμματος κατάρτισης.

    Στην περίπτωση που ο ωφελούμενος δεν ολοκληρώσει το πρόγραμμα κατάρτισης, το ποσό της αμοιβής του παρόχου μειώνεται αναλογικά ως προς τις ώρες που δεν υλοποιήθηκαν (β΄ δόση).

    3. Ποσό, ύψους έως 50 ευρώ, ανά ωφελούμενο καταβάλλεται με την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης (γ΄ δόση).


    Πηγή: https://www.zougla.gr/money/forologika/article/to-xronodiagrama-katavolis-ton-600-evro-se-epistimones


    Engineer
    • Upvote 2

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Πώς αποδεικνύεται ότι έχει ενεργοποιηθεί το voucher τηλεκατάρτισης από τον πάροχο ;

    alej

    Δημοσιεύτηκε

    Αυτή είναι και δικιά μου απορία.

    spafent

    Δημοσιεύτηκε

    ζητήστε την εκτύπωση του από τον πάροχο

    annafi

    Δημοσιεύτηκε

    Μήπως η κατάθεση της αίτησης από τους παρόχους και άρα η ενεργοποίηση του voucher θα συσχετίζεται στα αντίστοιχα πεδία με τις δηλώσεις μας; Αλλιώς, η σχετική ημερομηνία υποβολής και ο σχετικός αριθμός πρωτοκόλλου, πού αναφέρονται;

    Screenshot_1.png

    G.E.

    Δημοσιεύτηκε

    8 ώρες πριν, ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ said:

    Πώς αποδεικνύεται ότι έχει ενεργοποιηθεί το voucher τηλεκατάρτισης από τον πάροχο ;

    1) Λήψη e-mail από τον επιλεχθέντα πάροχο τηλεκατάρτισης με το Παράρτημα VI της σχετικής πρόσκλησης

    2) Link παραπομπής στον ιστότοπο της τηλεκατάρτισης με όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης σε αυτόν.

     

    2 ώρες πριν, annafi said:

    Μήπως η κατάθεση της αίτησης από τους παρόχους και άρα η ενεργοποίηση του voucher θα συσχετίζεται στα αντίστοιχα πεδία με τις δηλώσεις μας; Αλλιώς, η σχετική ημερομηνία υποβολής και ο σχετικός αριθμός πρωτοκόλλου, πού αναφέρονται;

    Screenshot_1.png

    Λογικά, περιγράφεται στη σελ. 7 του παρόντος συνημμένου αρχείου (τονισμένο με κόκκινα γράμματα για ευκολία).

     

    Κ.Υ.Α. διαδικασίας πληρωμών.pdf

    NIKOLAOS_1

    Δημοσιεύτηκε

    Καλησπέρα,

    εάν κάποιος ήταν αυτοαπασχολούμενος και πριν από 2 χρόνια έκανε διακοπή του επαγγέλματος στη ΔΟΥ (μέλος ΤΕΕ εξακολουθεί να είναι) και τώρα εργάζεται ως μισθωτός μηχανικός (χωρίς αναστολή εργασίας λόγω της κατάστασης), μπορεί να κάνει αίτηση για την τηλεκατάρτιση των 600 ΕΥΡΩ?

    Ευχαριστώ!

     

    Arche

    Δημοσιεύτηκε

    το περίεργο είναι ότι επικοινώνησα με το ΚΕΚ και ρώτησα γιατί δεν έχω λάβει χρήματα αφού είχα δηλώσει 11/4?

    Μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν γιατί το υπουργείο δεν μου έβαλε χρήματα. Και σκέφτομαι εγώ ακολούθησα την διαδικασία τύπου Α, ουσιαστικά το Υπουργείο, την ΕΡΓΑΝΗ δηλαδή αν ενοεί εγώ την ενημέρωσα όταν έκανα την αίτηση, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο γιατί ως σήμερα δεν μου έχουν βάλει χρήματα αφού δήλωσα 11/4.

    georgegaleos

    Δημοσιεύτηκε

    Υπάρχουν πρακτικά δύο αριθμοί πρωτοκόλλου.

    Ο ένας είναι το ΚΑΥΑΣ (ΤΑΠ_99999_ΗΗ-ΜΜ-ΕΕ ) (είτε ακολουθείται η διαδικασία Α είτε η Β) και λαμβάνεται ως ημερομηνία αυτή της υποβολής της αίτησης (είτε ακολουθείται η διαδικασία Α από τον ωφελούμενο είτε η Β όπου υποβάλλει την αίτηση για την λήψη του ΚΑΥΑΣ εκ μέρους του ωφελούμενου το ΚΕΚ)

    Ο άλλος είναι αυτός που λαμβάνεται κατά την "ενεργοποίηση της επιταγής" από το ΚΕΚ  (ΤΔΚ_66666_ΗΗ-ΜΜ-ΕΕ) είτε ακολουθείται η διαδικασία Α είτε η Β).

    Από τον 2ο εξαρτάται σε ποια "παρτίδα πληρωμών" κάποιος θα είναι.

    Arche

    Δημοσιεύτηκε

    η απάντηση τους ήταν ξεκάθαρη, όταν τους ρώτησα γιατί δεν μου έχουν καταβληθεί τα χρήματα, απάντησαν οτι "δεν ξέρουν τον λογο που δεν τα έχει καταβαλει το Υπουργειο".

    georgegaleos

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    @Arche, καλησπέρα , καλά ... πες τους να σου πουν τους δύο αριθμούς αριθμούς πρωτοκόλλου... και δες τις ημερομηνίες ... και αν είναι σοβαροί θα σου τους δώσουν αλλιώς θα σου λένε ότι σου λένε. Η απάντηση τους καλύπτει πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν.

    Εσύ μπορεί να έκανες την διαδικασία Α (αν κατάλαβα καλά) και να πήρες τον ΚΑΥΑΣ στις 11/4 αλλά εκείνοι να έκαναν την διαδικασία "ενεργοποίησης της επιταγής" και να πήραν αριθμό πρωτοκόλλου όχι στις 12/4 αλλά στην αλλαγή της ημέρα π.χ. στις 13/4 .

     

    Edited by georgegaleos



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.