Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Πέραμα, μια πολύβουη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη με τεράστια πείρα και ανθρώπινο δυναμικό, που ποτέ δεν στηρίχθηκε έμπρακτα από την πολιτεία.

     

    Παρά τις δύσκολες οικονομικά συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, άλλη μία νέα κατασκευή ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε στο ναυπηγείο του Κ. Γιώργου Φραντζή στο Πέραμα. Η εταιρεία Poseidon Bunkering ανέθεσε στο ναυπηγείο Φραντζή την κατασκευή του Δ/Ξ Ποσειδών τη σχεδίαση του οποίου ανέλαβε ο ναυπηγός Κ. Ευστράτιος Ραπτόπουλος.

     

    Τα πρώτα κομμάτια χάλυβα ήλθαν στο ναυπηγείο στις 15/07/2014 και η ναυπήγηση του πλοίου ξεκίνησε. Είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις τελευταίες απαιτήσεις και προδιαγραφές της MARPOL κατηγορίας Double Hull IMO 2, το μήκος του είναι 37μ και το πλάτος του 9μ.

     

    Το nautilia.gr για άλλη μια φορά πιστό στο ραντεβού του με τις Ελληνικές κατασκευές, παρακολούθησε από κοντά τη ναυπήγηση του πλοίου. Η καθέλκυση του έγινε στις 29/11/2014 και ήταν ελεγχόμενη. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε πλάνα από την καθέλκυση του ΠΟΣΕΙΔΩΝ και να δείτε στιγμές από την διαδικασία ναυπήγησης του μέσα από το φωτογραφικό υλικό.

     

    Εμείς από την πλευρά μας, ευχόμαστε καλές δουλειές στους πλοιοκτήτες και καλά ταξίδια σε πλοίο και πλήρωμα.

     

    Poseidon6.jpg

     

    Poseidon7.jpg

     

    Poseidon18.jpg

     

    Poseidon19.jpg

     

    Poseidon25.jpg

     

    Λίγα λόγια από την Poseidon Bunkering

     

    Μετά από πολυετή παρουσία στο ναυτιλιακό χώρο τόσο στον τομέα επάνδρωσης των εμπορικών πλοίων ως αξιωματικοί καταστρώματος και μηχανής αλλά και σε συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες στον τομέα κεφάλαιο ως μέτοχοι καθώς επίσης και στην διαχείριση και εκμετάλλευση εμπορικών πλοίων, αποφασίσαμε και ιδρύσαμε το Μάιο του 2014 την Poseidon bunkering, μια εταιρεία που ευελπιστούμε ότι θα πρωταγωνιστήσει στον τομέα πλοίων με λιπαντικά. Οι παράγοντες που θα συμβάλλουν στην επιτυχή πορεία της εταιρείας είναι:

     

    α) η μεγάλη, υπεύθυνη και αξιόπιστη παροχή υπηρεσιών στον τομέα της ναυτιλίας με λιπαντικά και καύσιμα.

     

    β) η 25ετης συνεχής εμπειρία στον τομέα εφοδιασμού καυσίμων με λιπαντικά και καύσιμα.

     

    γ) η μακροχρόνια συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες πετρελαιοειδών όπως shell, exon mobil, bp, texaco,castrol,eko,avin

     

    δ) η χρησιμοποίηση του νέου δεξαμενοπλοίου Ποσειδών νέων προδιαγραφών και απαιτήσεων της marpol κατηγοριας double hull imo2.

     

    Επιμέλεια: Παντελής Φύσσας

     

     

    Πηγή: http://www.nautilia.gr/new/site/index.php?option=com_content&view=article&id=2452%3A2015-02-26-09-00-31&catid=64%3A2011-01-12-07-14-35&Itemid=120




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    tasxan206

    Δημοσιεύτηκε

    Χρήζουν Τεχνικού Ασφάλειας!  8-)

    maestro

    Δημοσιεύτηκε

    Σκαλωσιές, ΜΑΠ, Περίφραξη επικίνδυνων σημείων, Ενημερωτικές πινακίδες και όλα τα σχετικά λάμπουν διά της απουσίας τους...:)

    AlexisPap

    Δημοσιεύτηκε

    Βασικά, χρίζουν μαιευτήρα...

     

    Έτσι όπως πάει, το επόμενο "δεξαμενόπλοιο" που θα καθελκύσουν θα είναι βάρκα με μπιτόνια...

    • Upvote 1
    ckiriako

    Δημοσιεύτηκε

    Ο συγκολλητης φοραει ολα τα μαπ που πρεπει  :mrgreen:

    Τωρα αν του ρθει μια ζαλη ενα κατι, θα πιαστει απο εκεινο το καλωδιο στα αριστερα του...

    cvlengnr

    Δημοσιεύτηκε

    ΣΣΣΣΣτ μη τα λετε αυτα !!!!!! Μπορει να θυμωσει ο κυριος Φραντζης και να παει στην Κινα....

    akius

    Δημοσιεύτηκε

    θα συμφωνήσω με τους συναδέλφους

     

    αλλά θα ΠΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ....

     

     

    ελπίζω να συνεχιστούν οι ναυπηγήσεις αλλά  με καλύτερες προδιαγραφές ασφαλείας

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    σαν πλοίο είναι πολύ άσχημο πάντως. δεν έχει τις ωραίες καμπύλες των άλλων πετρελαιοφόρων.

    pankrok

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    σαν πλοίο είναι πολύ άσχημο πάντως. δεν έχει τις ωραίες καμπύλες των άλλων πετρελαιοφόρων.

    ε πως να γίνει αλλιώς, ενα μικρούλικο bunker είναι

     

    πάντως υπάρχουν χειρότερα

     

    post-54650-0-14347800-1425543575_thumb.jpg

    post-54650-0-16800700-1425543601_thumb.jpg

     

    από την μακρυνή ανατολή με αγάπη (μέσα απ τη σανγκάι) 

     

    (ενδιαφέρον έχει να δείτε που ακριβώς πατάμε, πλεγματάκι , σκουριασμένο πιασμένο με σύρματα - με τον καιρό το συνηθίζεις και σου φαίνεται φυσιολογικό) 

    Edited by pankrok
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Παιδιά μην γκρινιάζουμε . Σε μικρό ναυπηγείο είμαστε , αλλά πλοία χτίζονται εδώ και πολύ μεγαλύτερα .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Σε μικρό ναυπηγείο είμαστε.

     

    Αυτό ήθελα να επισημάνω. Καλή προσπάθεια αλλά δε το λες και πρότυπο τεχνολογικής εξέλιξης.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.