Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Ψηφιοποιημένες διαδικασίες παραγωγής απογειώνουν την βιομηχανία της Αρχιτεκτονικής, Μηχανικής και Κατασκευών (AEC).
    Ολοκληρώνονται οι εργασίες στο νέο κεντρικό σταθμό του μετρό του Ριάντ King Abdullah Financial District (KAFD) της Σαουδικής Αραβίας ο οποίος αναμένεται να λειτουργήσει μέσα στο 2024.

    Σχεδιασμένος από τους Zaha Hadid Architects ο σταθμός αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα των δυνατοτήτων που προσφέρουν τα BIM Modeling ως μέρος της διαδικασίας παραγωγής ενός σύνθετου κατασκευαστικού έργου.

    Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Harry Ibbs, Επικεφαλής BIM και Workflows στην Zaha Hadid Architects σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο World Architecture Community «η βιομηχανία Αρχιτεκτονικής, Μηχανικής και Κατασκευών (AEC) δεν έχει ακόμη πλήρως ψηφιοποιηθεί και είναι αρκετά πίσω από την αεροδιαστημική βιομηχανία, τη μεταποιητική βιομηχανία, καθώς και τις βιομηχανίες προϊόντων και καταναλωτικών αγαθών όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες -Mercedes ή η McLaren- των οποίων τα εργοστάσια επισκεπτόμαστε συχνά και ακούμε τους υπεύθυνους παραγωγής, ή τους τεχνικούς διευθυντές».

    KAFD-metro-station-15.jpg

     

    KAFD-metro-station-1.jpg

     

    Ο σταθμός του μετρό έκτασης 45.000 τετραγωνικών μέτρων, ο οποίος ανατέθηκε από την Αρχή Ανάπτυξης του ArRiyadh το 2012, έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στον αυξανόμενο αριθμό κατοίκων (που αναμένεται να φτάσει τα 8,5 εκατομμύρια κατοίκους σε μια δεκαετία) στην πόλη του Ριάντ.

    Αποτελεί το κεντρικό σταθμό του μετρό στο νέο σύστημα δημόσιας συγκοινωνίας για την πόλη που περιλαμβάνει 6 κύριες γραμμές που καλύπτουν 176 χιλιόμετρα και 85 νέους.

    KAFD-metro-station-6.jpg

    Το νέο κτίριο του σταθμού μετρό KAFD θα έχει έξι πλατφόρμες σε τέσσερις ορόφους και δύο επίπεδα υπόγειου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων.

    Το κύριο στοιχείο του σταθμού είναι ο τρισδιάστατος δικτυωτός ατσάλινος σκελετός του που ορίζεται από μια ακολουθία αντίθετων ημιτονοειδών δικτυωμάτων που παραλαμβάνουν την βασικές κυκλοφοριακές ροές του κτιρίου.

    Ο εξωτερικός ατσάλινος σκελετός ζυγίζει 4.237 τόνους με άλλους 2.785 τόνους για την εσωτερική χαλύβδινη κατασκευή. 

    KAFD-metro-station-9.jpgΔίνοντας προτεραιότητα στη «συνδεσιμότητα» στο εσωτερικό, όλη η προβλεπόμενη κυκλοφορία συρμών, αυτοκινήτων, και πεζών στην περιοχή έχει χαρτογραφηθεί και δομηθεί για να βελτιστοποιηθεί η εσωτερική κυκλοφορία και να αποφευχθεί η συμφόρηση.

    Αυτά τα ημιτονοειδή κύματα επεκτείνονται στο περίβλημα του σταθμού και συνδέονται αυστηρά με την εσωτερική του διάταξη, μεταφράζοντας την αρχιτεκτονική ιδέα στο εξωτερικό.

    Η πρόσοψη του σταθμού του μετρό διαθέτει ειδικό μοτίβο που μειώνει το ηλιακό φως, ενώ οι γεωμετρικές διατρήσεις εντάσσουν τον σταθμό στο πολιτιστικό του περιβάλλον. 

    Φωτογραφίες © Faisal Bin Zarah




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.