Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Μόνο δέος προκαλούν οι εικόνες από το λιμάνι του Ρότερνταμ τη στιγμή της μεταφοράς πλοίων, τα οποία δεν ρυμουλκούνται, αλλά βρίσκονται πάνω σε άλλο πλοίο.

     

    Το σκηνικό με το Blue Marlin να μεταφέρει πάνω του 13 πλοία προκαλεί δέος και πραγματικά εντυπωσιάζει.

     

    Δείτε το βίντεο:

     

     

    Πηγή: http://www.ipaideia.gr/deite-pos-metaferontai-13-terastia-ploia-pou-den-pleoun-sti-thalasa-ena-vinteo-pou-prokalei-deos.htm





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Ghostrider

    Δημοσιεύτηκε

    Ευτυχώς που υπάρχει και καμιά ανεμογεννήτρια στο παρασκήνιο & αντιλαμβανόμαστε την πραγματική ταχύτητα κίνησης των πάντων!

    • Upvote 1
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Η μουσική παραείναι δραματική όμως!

     

    Hans Zimmer - Dreams Collapsing (Inception musical score)

    • Upvote 1
    Pavlos

    Δημοσιεύτηκε

    Κλασσικά ποταμόπλοια. Η κατασκευή του χαλύβδινου περιβλήματος γίνεται φθηνά σε ναυπηγεία στην Κίνα, όπου κατόπιν μεταφέρονται με αυτό τον τρόπο στην Ολλανδία. Εκεί, σε ολλανδικά ναυπηγεία, τα πλοία αποκτούν τον τελικό εξοπλισμό τους (σωληνώσεις, εξοπλισμό καταστρώματος, κύρια και βοηθητικά μηχανήματα) και στη συνέχεια χρησιμοποιούνται κυριως στο Ρήνο και στα πέριξ αυτού κανάλια.

    terry

    Δημοσιεύτηκε

    Να υποθεσω οτι με γερανο φορτωθηκαν το ενα πανω στο αλλο?

    Τι μεγεθος εχουν τα πλοια αυτα?

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    φαντάζομαι ότι η μαούνα αυτή βυθίζεται και τα πλοία ανεβαίνουν πάνω της "κολυμπώντας" και μετά αδειάζουν οι δεξαμενές και ξανασηκώνεται στην επιφάνεια.

    • Upvote 1
    pavadi71

    Δημοσιεύτηκε

    Πάρε ναυτάκι, ναυτάκι Συριανό... λοστρόμο Πειραιώτη..

    pankrok

    Δημοσιεύτηκε

    οι κλασσικες μπαριζες των ποταμων εχουν γενικα μικρο βυθισμα (το πολυ 4μ ) μικρο πλατος για να χωρανε στις λεκανες διπλα σε μαγλυτερα πλοια ωστε να μην εχουν μεγαλα εξοδα διελευσης και μηκος οσο παιρνει - εχω δει μεχρι 140 μετρα με πλατος λιγοτερο απο 12. 

    γενικα κινουνται στα πλωτα ποταμια της βορειας ευρωπης μεταφεροντας καυσιμα και ξηρα φορτια.

    πολλες φορες το πληρωμα ειναι μονο ο πλοιαρχος ενω επισης πολες φορες αποτελουν και την μονιμη κατοικια του ιδιοκτητη μεταφεροντας και το αυτοκινητο του. 

    το δε heavy lifter που τα μεταφερει ειναι αλλη ιστορια εντυπωσιακου μεγεθους.

    αυτα συνηθως ειναι μετασκευασμενα τανκερ που εχουν μεγαλα βυθισματα και μεγαλες αντλιες ερματος και βυθιζονται μεχρι και το υψος της γεφυρας προκειμενου να φορτωσουν το φορτιο τους.

    ειναι εντυπωσιακο να τα βλεπεις να φορτωνουν και να φευγουν με τοσο ανωμαλο φορτιο διαπλεοντας ινδικο ωκεανο (και οχι μονο)



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.