Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • ΤραινΟΣΕ: Το λευκό βέλος Pendolino ETR 470 έφτασε στην Αθήνα


    Μετά από 3 και πλέον μήνες ήρθε η ώρα της Αθήνας για να δει το “βέλος” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εχθές το ιταλικό τρένο της σιδηροδρομικής εταιρείας έκανε την παρθενική του εμφάνιση και έφτασε μέχρι το σιδηροδρομικό σταθμό της Αθήνας.

    Το Pendolino ETR 470 που μετασκευάστηκε πλήρως στην Πιατσέντσα της Ιταλίας από την γαλλική Alstom γνωστότερο ως “βέλος” εθεάθη και φωτογραφήθηκε περνώντας από τον τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο προς Αθήνα.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτά τα -χωρίς επιβάτες- δρομολόγια θα συνεχίσουν τις δοκιμές στο πλαίσιο της διαδικασίας παραλαβής μέχρι να διαπιστωθεί το “έχει καλώς” από τους διοικούντες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

    Συγχρόνως με καθυστέρηση λόγω κορωνοϊού, ετοιμάζεται και η άφιξη το δεύτερου τρένου από την Ιταλία με πιθανότερο το σενάριο της έλευσης του λίγο μετά το Πάσχα. Όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, η καθυστέρηση οφείλεται στο εκτεταμένο lockdown στην Ιταλία που επιβράδυνε σημαντικά την ολοκλήρωσης της μετασκευής του τρένου.

    Στόχος είναι μέχρι τον Ιούλιο να έχει έρθει και το τρίτο τρένο για να ξεκινήσουν τα εμπορικά δρομολόγια μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.. Τα τρία τρένα είναι απαραίτητα για να ξεκινούν κάθε μέρα τα δρομολόγια από Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα και να υπάρχει ακόμα ένα σε περίπτωση βλάβης. Ο απώτερος σχεδιασμός είναι τα συνολικά 5 τρένα, να αναλάβουν μέχρι το τέλος του 2021 τα δρομολόγια της κεντρικής σιδηροδρομικής αρτηρίας ανάμεσα στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας.

    Τι διαθέτουν τα νέα τρένα

    Τα τρένα αποτελούνται από 9 βαγόνια, μακρά μεγαλύτερα από τα σημερινά υπεραστικά τρένα. “Χωρούν” μόνο στους σταθμούς Αθήνας και Θεσσαλονίκης, όμως το πρόβλημα είναι περισσότερο πρακτικό. Στους σταθμούς που δεν θα χωρά, οι επιβάτες στα βαγόνια εκτός αποβάθρας θα πρέπει να χρησιμοποιούν το κοντινότερο βαγόνι.

    Οι αυτοκινητάμαξες ETR 470 διαθέτουν περίπου 600 θέσεις, εκ των οποίων οι 151 είναι πρώτης θέσης. Στο μέσο των αμαξοστοιχιών λειτουργεί όχημα-εστιατόριο με 29 θέσεις. Η διάταξη των θέσεων είναι 2+1 στην πρώτη θέση, και 2+2 στην δεύτερη θέση, ενώ υπάρχουν και ειδικά διαμορφωμένες θέσεις για ΑΜΕΑ και κατάλληλα διαμορφωμένο WC. Προς το παρόν δεν προβλέπεται πλήρης κάλυψη με wi-fi, όμως θα υπάρχει on-board entertainment.

    velos_athina_1.jpg

    Οι αυτοκινητάμαξες είναι κλιματιζόμενες, και διαθέτουν ατομικό σύστημα ακρόασης στην πρώτη θέση, καθώς και πρίζες σε όλα τα οχήματα.

    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επενδύει 52 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή αυτών των τρένων που είναι η πρώτη από μία σειρά επενδύσεων σε τροχαίο υλικό. Σειρά θα έλθουν νέα τρένα για τον Προαστιακό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια νέα τρένα για την κάλυψη υπεραστικών δρομολογίων.


    Πηγή: https://ypodomes.com/to-quot-velos-quot-tis-trainose-eftase-stin-athina-foto-kai-vinteo/



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Ωραίο "βέλος", δεν αναφέρει πουθενά ταχύτητα που πιάνει, ενώ στο βίντεο πάει σα χελώνα. Κατά τα άλλα σε κάποιους σταθμούς επειδή είναι μεγάλο, οι επιβάτες θα στριμώχνονται για να βγουν μέσα από άλλο βαγόνι, γιατί είναι μικρή η αποβάθρα, δηλαδή η χαρά του κορωνοιού. Ενώ με άλλα λόγια φέραμε κάτι ''έτοιμο'' από άλλες χώρες που δεν κάνει για Ελλάδα, (μήπως μίζα?). Πάντως ακόμη και πιο γρήγορο να είναι, αν είναι να αργεί στο να μπει και να βγει ο κόσμος από λιγότερα βαγόνια, τι νόημα θα έχει τελικά να είναι πιο γρήγορο?

    Edited by Johnny-B
    Link to comment
    Share on other sites

    30 λεπτά πριν, Johnny-B said:

    Ωραίο "βέλος", δεν αναφέρει πουθενά ταχύτητα που πιάνει, ενώ στο βίντεο πάει σα χελώνα...

    Σε ιταλικές και ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές γραμμές φτάνει και ξεπερνά τα 250χλμ/ώρα.... Ελλάδα κάπου στα 200χλμ/ώρα θα είναι το μαξ ως έχουν οι γραμμές....

    Αποβάθρες καιρός είναι να τις επεκτείνουν και ελπίζω τα μέτρα προστασίας για τον ιό να είναι μια παρένθεση στη ζωή μας και όχι η καθημερινότητα μας για πάντα...

    Περί μίζας ποτέ μη λες ποτέ.... και εξ ορισμού όλοι είναι αθώοι μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο.

     

    Αυτά .... και κρίμα που δεν έχουμε πλήρη κάλυψη της Ελλάδας με γραμμές και ακόμα πιο κρίμα που φτάσαμε στο 2021 για να έχουμε τρένα που κυκλοφορούν απο τα μέσα της δεκαετίας του 80 (40χρόνια δηλαδή) στην Ευρώπη, διότι εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε .....

    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.