Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    626 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Παρακολουθείστε την εκδήλωση που διοργάνωσε στις 20 Ιουνίου 2019 το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας με θέμα: «Ο Νέος Κανονισμός Πυροπροστασίας και η Νέα Τεχνική Οδηγία του ΤΕΕ», στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του ΤΕΕ.
      Η εκδήλωση έγινε για την ενημέρωση των μηχανικών σχετικά με το νέο Κανονισμό Πυροπροστασίας ΠΔ 41/2018 και την αποκτηθείσα  εμπειρία από τη αρχική περίοδο εφαρμογής του. Έγινε παρουσίαση των θέσεων  της Ομάδας Εργασίας του ΤΕΕ στην οποία έχει ανατεθεί η συγγραφή Τεχνικής Οδηγίας προκειμένου να βοηθηθούν οι νέοι μηχανικοί και να ακουστούν οι προβληματισμοί των συναδέλφων σχετικά με το εν λόγω αντικείμενο.
      Οι εργασίες περιλάμβαναν τις ομιλίες:
      Δημιουργία Τεχνικής Οδηγίας για την Πυροπροστασία Κατασκευών, Ματθαίος Βλαχάκης, Μηχανολόγος Μηχανικός, Διευθυντής Κτιριακών Έργων TUV HELLAS, μέλος ΟΕ για σύνταξη ΤΟΤΕΕ Πυροπροστασίας Κατασκευών Η σημασία της Παθητικής Πυροπροστασίας στους Διεθνείς Κανονισμούς, Κωνσταντίνος Παπαϊώαννου, Πολιτικός Μηχανικός, ομότιμος καθηγητής ΑΠΘ, μέλος ΟΕ για σύνταξη ΤΟΤΕΕ Πυροπροστασίας Κατασκευών Εισαγωγή στον Κανονισμό Πυροπροστασίας Κτιρίων π.δ. 41/18. Νέες διατάξεις και διαφορές με το προηγούμενο θεσμικό πλαίσιο, Αθηνά Σκάρλα, Προϊσταμένη Τμήματος Κανονισμών, Προτύπων & Σύγχρονης Αρχιτεκτονικής της Δ/νσης Αρχιτεκτονικής, Οικοδομικών Κανονισμών & Αδειοδοτήσεων του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Ευφροσύνη Τσαρτίνογλου, Αναπλ. Προϊσταμένη Τμήματος Κανονισμών, Προτύπων & Σύγχρονης Αρχιτεκτονικής της Δ/νσης Αρχιτεκτονικής, Οικοδομικών Κανονισμών & Αδειοδοτήσεων του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων π.δ. 41/2018: Μέσα ενεργητικής πυροπροστασίας, Χρήστος Τσαβαλόπουλος, Επιπυραγός, Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος, Νομική Υπηρεσία, Γραφείο Έκδοσης & Εφαρμογής Πυροσβεστικών Διατάξεων, Νικόλαος Μπόρας, Επιπυραγός, Προϊστάμενος ΣΤ΄ Γραφείου Πυρασφάλειας. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ερωτήσεις και συζήτηση.
      Επισκεφθείτε το blog της Ομάδας Σύνταξης ΤΟΤΕΕ Πυροπροστασίας Κατασκευών: https://teepyro.wordpress.com/
       
    2. webTV

      Engineer

      Τα υψηλότερα κτίρια στον κόσμο που κατασκευάσθηκαν εντός 2019.
      15. The Willis Tower in Chicago 
      https://www.willistower.com/
      14. The Petronas Towers
      https://www.petronastwintowers.com.my/
      13. Changsha IFS Tower T1
      http://www.csifs.cn/
      12. Landmark 81
      11. Lakhta Center
      10. International Commerce Centre
      9. Shanghai World Financial Center
      8. Taipei 101 
      7. Guangzhou CTF Finance Centre
      6. One World Trade Center
      5. Lotte World Tower
      4. Ping An Finance Centre
      3. Abraj Al-Bait Clock Tower
      2. The Shanghai Tower
      1. Burj Khalifa
       
    3. webTV

      Engineer

      Μνήμες από την τραγωδία του Αυγούστου (2018) ξύπνησε η κατεδάφιση των δύο κύριων πυλώνων που είχαν απομένει από τη γέφυρα της Γένοβας, η κατάρρευση της οποίας είχε στοιχίσει τη ζωή σε 43 ανθρώπους.
      Το πρωί της Παρασκευής τοποθετήθηκαν εκρηκτικά προκειμένου να ισοπεδωθούν οι δύο πυλώνες ώστε να επιτραπεί η ανέγερση μιας νέας δομής.
       
      Οι περίπου 4.500 τόνοι μπετόν και χάλυβα κατέρρευσαν σε επτά δευτερόλεπτα μέσα σ' ένα σύννεφο σκόμης, μπροστά στα μάτια των πολυάριθμων Γενοβέζων που είχαν έρθει για να παρακολουθήσουν από απόσταση την κατεδάφιση.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    4. webTV

      tetris

      Δεν είναι λίγες οι φορές που ειδήσεις για εκατοντάδες νεκρούς λόγω πλημμυρών στην Ασία κάνουν τον γύρο του κόσμου. Πολλές πόλεις στην Ασία έχουν να αντιμετωπίσουν ένα δυσεπίλυτο ζήτημα. Από τη μία η αστική ανάπτυξη τρέχει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Από την άλλη η κλιματική αλλαγή υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής των πολιτών της.
      Μία πρωτοποριακή πρόταση όμως υπόσχεται τη λύση…
      Μια λύση για τις πλημμύρες Οι τεχνικές παρεμβάσεις για την επίλυση του προβλήματος των πλημμυρών που εφαρμόζονται ανά τον κόσμο, μπορεί να έχουν καταφέρει να μετριάσουν τον κίνδυνο αλλά, όπως αποδεικνύεται, σίγουρα όχι να τον εξαλείψουν.
      Η Κίνα όμως έχει θέσει τώρα έναν φιλόδοξο στόχο: να μετατρέψει έως το 2020 το 80% των αστικών περιοχών της σε πόλεις – «σφουγγάρια». Πόλεις που θα μπορούν να απορροφούν και να επαναχρησιμοποιούν τουλάχιστον το 70% των όμβριων υδάτων τους.
      Η πρωτοβουλία, που ξεκίνησε πειραματικά το 2015 σε 16 πόλεις, στοχεύει στο να μειώσει την ένταση της απορροής των όμβριων υδάτων, ενισχύοντας και κατανέμοντας τις δομές απορρόφησης πιο ομοιόμορφα και συνάμα οικολογικά. Η συλλογή του νερού της βροχής, αυξάνει αυτόματα και τη διαθεσιμότητα νερού για διάφορες χρήσεις. Έτσι η προσέγγιση αυτή όχι μόνο μειώνει τις πλημμύρες αλλά ενισχύει και τις αποθήκες νερού μιας πόλης.
      Πως μια πόλη γίνεται «σφουγγάρι»Πώς μοιάζει όμως μια πόλη – σφουγγάρι; Η πόλη του Lingang κοντά στη Σαγκάη, είναι ένα πολύ τυπικό παράδειγμα. Κάθε ελεύθερος χώρος στην πόλη έχει γίνει ένα μικρός ή μεγάλος κήπος με μπόλικο χώμα και φυτά και δέντρα που περιμένουν να ποτιστούν. Στην πόλη έχουν διατηρηθεί φυσικοί υγρότοποι που συγκεντρώνουν το νερό της βροχής, αλλά έχουν δημιουργηθεί και τεχνητές δομές όπως λίμνες και σιντριβάνια. Οι στέγες των κτιρίων έχουν γίνει «πράσινες», ενώ τα πεζοδρόμια είναι διαπερατά με το νερό να μπορεί να βρει διέξοδο στο χώμα ή να συγκεντρωθεί σε υπόγειες δεξαμενές για επαναχρησιμοποίηση. Φιλοδοξώντας να γίνει το πρότυπο για τις πόλεις – σφουγγάρια της Κίνας, η διοίκηση της πόλης Lingang έχει επενδύσει 119 εκατομμύρια δολάρια σε αναβαθμίσεις και καινοτομίες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν το παράδειγμα για την πλειοψηφία των κινεζικών πόλεων που δεν διαθέτουν σύγχρονες υποδομές απορροής υδάτων.
      Οι κινεζικές πόλεις καταβάλλουν αξιοσημείωτες προσπάθειες. Σε μια δέσμευση να επεκτείνει την κάλυψη της αστικής πράσινης φύσης, η Σαγκάη ανακοίνωσε στις αρχές του 2016 την κατασκευή 400.000 τετραγωνικών μέτρων κήπων στις στέγες των κτιρίων της. Το έργο είναι μια συνεργατική προσπάθεια μεταξύ των ρυθμιστικών αρχών των πόλεων, των ιδιοκτητών ακινήτων και των μηχανικών.
        Μια απάντηση στην κλιματική αλλαγή Με την κλιματική αλλαγή να απλώνει ένα πέπλο νέφους και αφόρητης ζέστης πάνω από την Κίνα, οι πόλεις - σφουγγάρια δίνουν επίσης μια απάντηση στο πως αντιμετωπίζεται το μεγαλύτερο πρόβλημα του πλανήτη. Μπορούν να μειώσουν τη θερμοκρασία στις αστικές περιοχές που πνίγονται από το μπετόν.
      Τα φυτά και τα δέντρα απορροφούν νερό και στη συνέχεια το απελευθερώνουν μέσω της εξάτμισης. Αυτό δημιουργεί ένα φαινόμενο ψύξης, με τον ίδιο τρόπο που ο ιδρώτας που εξατμίζεται από το δέρμα κατεβάζει τη θερμοκρασία των ανθρώπων.
      «Η πτώση της θερμοκρασίας θεωρείται σε μεγάλο βαθμό ένα συμπληρωματικό πλεονέκτημα των πόλεων - σφουγγαριών. Και με τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην Κίνα και σε πολλά μέρη του κόσμου, γίνεται ένα βασικό εργαλείο στον στο να γίνουν οι πόλεις μας ανθεκτικές στο κλίμα», δήλωσε ο Boping Chen, διευθυντής του think tank World Future Council.
      Και πόλεις - δάση   Ενώ η Κίνα είναι αντιμέτωπη με τις τεράστιες οικονομικές και υλικοτεχνικές προκλήσεις της εποχής για τη δημιουργία πόλεων - σφουγγαριών, ο Ιταλός αρχιτέκτονας Στεφάνο Μπόρι έχει προτείνει τη δημιουργία «δασικών πόλεων» στη χώρα.
      Ο Μπόρι, ο οποίος έγινε πρωτοσέλιδο στον παγκόσμιο Τύπο όταν κάλυψε δύο οικιστικά μπλοκ στο Μιλάνο με 800 δέντρα, 4.500 θάμνους και 15.000 άλλα φυτά, έχει ξεκινήσει να σχεδιάζει την κατασκευή μιας πόλης - δάσος στο Liuzhou της νότιας Κίνας.
      Σχεδιασμένη ως μια πράσινη μητρόπολη, η πόλη θα φιλοξενήσει 30.000 ανθρώπους και όλα τα κτίρια της θα καλύπτονται εξ ολοκλήρου με φυτά και δέντρα.
       
    5. webTV

      Engineer

      Ο ουρανοξύστης 111 West 57th Street, γνωστός και ως Steinway Tower, είναι ένα οικιστικό έργο στο West Midtown του Manhattan στη New York City.
      Όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του θα αποτελεί ένα από τα υψηλότερα κτίρια στις ΗΠΑ αλλά και τον λεπτότερο ουρανοξύστη στον κόσμο με λόγο πλάτους προς ύψος περίπου 1:23.
       
    6. webTV

      Engineer

      Η Νιγηρία ανακτά 10 τετραγωνικά χιλιόμετρα έκτασης από τον Ατλαντικό ωκεανό για να δημιουργήσει το project "Eko Atlantic" - μια τεράστια νέα πόλη που πρόκειται να γίνει το νέο οικονομικό κέντρο της Αφρικής.
       
    7. webTV

      Engineer

      Οι ενεργειακές επιδόσεις του πλανήτη σε κατανάλωση καυσίμων, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εκπομπές CO2 κ.α. για το έτος 2018.
      Περισσότερες πληροφορίες: https://www.iea.org/geco/
    8. webTV

      Engineer

      Η πρόοδος των εργασιών στο Al Wakrah Stadium στο Κατάρ καθώς και των υπολοίπων γηπέδων που θα χρησιμοποιηθούν στο Fifa World Cup του 2022.
      Αναλυτικά η παρουσίαση όλων των γηπέδων εδώ: https://sc.qa/en/stadiums
      Και μια παρουσίαση των Η/Μ εγκαταστάσεων και του συστήματος ψύξης του γηπέδου:
       
    9. webTV

      Engineer

      Το γήπεδο αποτελεί μέρος από το Northumberland Development Project που περιλαμβάνει 585 νέες κατοικίες, ξενοδοχείο 180 δωματίων, ένα τοπικό κέντρο υγείας, το "Tottenham Experience" που θα αποτελεί μουσείο της ομάδας και μπουτίκ. Περιλαμβάνει ακόμα δραστηριότητες extreme sports, super market, εκπαιδευτήριο και τα γραφεία διοίκησης της ομάδας.
      Το γήπεδο έχει χωρητικότητα 62.062 θέσεις και αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο στάδιο του Λονδίνου και ένα από τα μεγαλύτερα της Premier League. Έχει σχεδιαστεί με προδιαγραφές τόσο για αγώνες ποδοσφαίρου όσο και NFL.
      Δείτε την παρουσίαση:
      Περισσότερες πληροφορίες εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/Northumberland_Development_Project
    10. webTV

      Engineer

      Σαν χάρτινος πύργος κατέρρευσε ένα κτίριο 20 ορόφων, στο οποίο έγινε ελεγχόμενη κατεδάφιση.
      Το κτίριο βρισκόταν στην πόλη της δυτικής Γερμανίας, Ντίσμπουργκ (Duisburg) και ήταν γνωστό ως «Ο λευκός γίγαντας». Είχε χτιστεί τη δεκαετία του 1970 και κατεδαφίστηκε για να χτιστεί άλλο κτίριο στη θέση του.
      Περίπου 2.500 άνθρωποι απομακρύνθηκαν από την περιοχή, για να γίνει το πρωί της Κυριακής με ασφάλεια η κατεδάφιση, για την οποία χρειάστηκαν περίπου 290 κιλά εκρηκτικών.
      Στην ίδια περιοχή, που είναι βιομηχανική, έχουν προγραμματιστεί και άλλες κατεδαφίσεις, ως μέρος της ανοικοδόμησης της περιοχής.
       
    11. webTV

      Engineer

      Τα έργα που παρουσιάζονται στο video είναι:
      OCEANIA - SYDNEY METRO, AUSTRALIA
      We begin our journey in Oceania, where – despite decades of successive governments favouring highways and toll roads – significant investment is now being made into mass transit.
      As a result, the Sydney Metro is currently the largest infrastructure project under construction on the continent.

      Above and Below: The Sydney Metro will feature elevated tracks and tunnels connecting the central business district to the suburbs ( images courtesy of Transport for NSW).

      Consisting of 31 new and upgraded metro stations, the project is on track to deliver Australia’s first fully automated rail service.
      Originating in the city's northwest, the new line will travel for 66 kilometres, tunnelling under Sydney Harbour and the densely developed central business district, before heading back out toward the southwestern suburbs.
      At a total cost of USD $14.7 BN – equivalent to AUD $20.8 BN at the time of filming – the first phase of the project is set to open in 2019 while phase two will complete in 2024.
      ASIA - BELT AND ROAD INITIATIVE, CHINA
      Widely recognised as one of the most ambitious infrastructure projects in human history, China’s vast Belt and Road initiative aims to better connect the country with its surrounding markets, boosting trade and economic growth.
      The “road” element of the project will re-trace parts of the historic Silk Road that ran between Europe and Asia for many centuries, while the “belt” aspect will create a maritime link with India and East Africa.

      Above: The Belt and Road Initiative will connect China to 65% of the global population, greatly increasing its influence in the region.
      The Chinese government believe that the project heralds a “new era of globalisation” which will see countries like Russia, India, Iran, Egypt and Pakistan benefit from the numerous sub-projects in the overall masterplan.
      Despite this, many see the scheme as an attempt by the Chinese to further expand their sphere of influence.
      With an estimated cost of USD $900BN across some 68 countries, the Belt and Road Initiative not only aims to connect China with 65% of the global population but to fill the increasing infrastructure gap and accelerate growth across Central and Eastern Europe and the Asia-Pacific region.
      AFRICA - LAGOS-KANO RAILWAY, NIGERIA
      Since Nigeria’s independence in 1960, the country’s colonial-era railway infrastructure has steadily fallen into a state of disrepair with freight and passenger numbers decreasing throughout the latter half of the 20th century.
      Now, in the wake of unprecedented growth and the country’s emerging status as an African powerhouse, the Nigerian government are investing billions into replacing and upgrading their rail systems.

      Above: Nigeria is investing billions in major rail projects to improve connectivity across the country (image courtesy of Lao Tze).
      The largest of these projects is the USD $8.3BN Lagos-Kano railway, a near 1,000km link that will connect Nigeria’s two largest cities to a number of regional centres and its capital, Abuja, significantly reducing journey times.
      With Nigeria’s population set to nearly double to 390 million people by 2050, its government will need to continue and even exceed this level of investment in the decades ahead if it is to match growth and raise living standards across the country.
      EUROPE - CROSSRAIL (ELIZABETH LINE), UNITED KINGDOM
      While the Grand Paris Express was set to replace Crossrail as Europe’s largest infrastructure project at the end of 2018, delays to London’s new railway have awkwardly helped it retain its status.
      The entire 117-kilometre route runs from Reading and Heathrow in the west, beneath central London and out to Shenfield and Abbey Wood in the east.

      Above and Below: Crossrail retains the title of Europe's largest infrastructure project after delays prevented it from opening in 2018 as planned (images courtesy of Crossrail).

      With 41 new and upgraded stations and over 42 kilometres of new tunnels under one of the world’s most historic and densely occupied cities, the project is by far the largest undertaking in Europe, with initial the estimates of USD $19BN (£15BN) soaring to USD $32BN (or almost £25BN) since works began.
      SOUTH AMERICA - 4G ROADS AND HIGHWAY PROGRAM, COLOMBIA
      The largest infrastructure scheme currently under construction in South America is Colombia’s USD $25BN fourth generation (4G) Roads and Highway Programme.

      Above: Colombia's 4G (Fourth Generation) Roads and Highway Programme consists of over 30 sub-projects including bridges and tunnels.
      Consisting of some 30 major projects – from tunnels and bridges, to viaducts and an additional 3,742 kilometres of highways – the programme aims to improve connectivity across Colombia.
      While a number of these schemes are already underway, the programme in its entirety is expected to take a staggering 28 years to complete.
      NORTH AMERICA - CALIFORNIA HIGH-SPEED RAIL, UNITED STATES
      Finally, in North America, the controversial USD $63BN California High-Speed Rail project is expected to cut the rail journey time between San Francisco and Los Angeles to 2 hours and 40 minutes.

      Above and Below: Beginning construction in 2015, California's High-Speed Rail project is already facing delays and cost overruns (images courtesy of California High-Speed Rail Authority).

      While the idea of lin
      king these cities by land has been around for many years – even forming the basis of Elon Musk’s initial hyperloop proposal in 2013 – construction works on the high-speed line only commenced in 2015.
      Set to form the first stage of California’s larger High-Speed Rail network, which will include connections to Sacramento and San Diego, the project is facing severe delays and cost overruns with its initial completion date of 2028 now pushed back to 2033.
      Images courtesy of Transport for NSW, Pastor Sam, Olusola D. Ayibiowu, Lao Tze, Google Earth, Crossrail and California High-Speed Rail Authority.
      https://www.theb1m.com/video/the-worlds-largest-infrastructure-projects
    12. webTV

      Engineer

      Κινεζική εταιρεία ανέλαβε να χρηματοδοτήσει την κατασκευή της μεγαλύτερης υποθαλάσσιας σιδηροδρομικής σήραγγας στον κόσμο μήκους 100 χιλιομέτρων, που θα συνδέσει τις πρωτεύουσες της Φιλανδίας και της Εσθονίας, Ελσίνκι και Ταλίν.
      Το έργο θα κοστίσει 15 δισ. ευρώ και τη χρηματοδότησή της θα αναλάβει η εταιρεία Touchstone Capital Partners της Κίνας, που θα καλύψει το συνολικό κόστος του έργου, ανακοίνωσε η εταιρεία που έχει εκπονήσει το σχέδιο της σήραγγας Finest Bay Area Development.
      Η σήραγγα μεταξύ Ελσίνκι και Ταλίν θα έχει μήκος περισσότερα από 100 χιλιόμετρα και θα συνοδευτεί από την κατασκευή τουλάχιστον ενός τεχνητού νησιού.
      Οι κυβερνήσεις της Φινλανδίας και της Εσθονίας δήλωσαν ότι θα ζητήσουν και τη χρηματοδότηση του έργου και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, γεγονός που θα μπορούσε να μειώσει το ποσό της ιδιωτικής χρηματοδότησης που απαιτείται.
      Η χρηματοδότηση της Touchstone θα γίνει στην Finest Bay Area Development σε δόσεις, καθώς το έργο εξελίσσεται, ενώ οι οικονομικές λεπτομέρειες της σύμβασης θα αποτελέσουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης κατά τους επόμενους έξι μήνες.
      Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
      Δείτε την ιστοσελίδα του project: https://finestbayarea.online/

       
       
       
    13. webTV

      Engineer

      Μετά από έξι χρόνια εργασιών, η κατασκευή του Raffles City Chongqing ολοκληρώνεται στην Κίνα: Πρόκειται για ένα αξιοσημείωτο οικοδομικό εγχείρημα: Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του New Atlas, ο αποκαλούμενος οριζόντιος ουρανοξύστης αποτελείται από οκτώ πύργους και μια γέφυρα.
      Η CapitaLand αναφέρει πως δομικά έχει ολοκληρωθεί, και σε εξέλιξη είναι οι εργασίες στο εσωτερικό του. Τα επίσημα εγκαίνια αναμένονται στο δεύτερο μισό του 2019.
      Η έκταση του project είναι ιδιαίτερα μεγάλη, με συνολική επιφάνεια ορόφων 817.000 τετραγωνικών μέτρων στους οκτώ πύργους του. Η γέφυρα, υπό την ονομασία Crystal, υποστηρίζεται από τέσσερις ουρανοξύστες των 250 μέτρων. Επίσης, συνδέει άλλο ένα ζεύγος ουρανοξυστών, ύψους 350 μέτρων, μέσω δύο μικρότερων γεφυρών. Έχει μήκος 300 μέτρων και καλύπτεται από περίπου 3.000 πάνελ γυαλιού και αλουμινίου.
      Στο εσωτερικό της γέφυρας θα βρίσκονται δύο πισίνες, μια γκαλερί, μεγάλοι κήποι με δέντρα, εστιατόρια κ.α. Το υπόλοιπο Raffles City Chongqing θα έχει γραφεία και διαμερίσματα.
       
       
      Φώτο: https://newatlas.com/raffle-city-chongqing-moshe-safdie-nears-completion/58623/#gallery






       
    14. webTV

      Engineer

      Η δανική κυβέρνηση ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή εννέα νέων τεχνητών νησιών νότια της Κοπεγχάγης, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανανεώσιμη ενέργεια και να αυξήσει την ανθεκτικότητα της πρωτεύουσας της Δανίας.
      Πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο φιλόδοξο σχέδιο αλλαγής χρήσης της γης στη Σκανδιναβία. Το έργο, που ονομάστηκε Holmene, δηλαδή τα μικρά νησιά, θα έχει συνολική έκταση τριών εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων και θα βρίσκεται μόλις δέκα χιλιόμετρα νότια της Κοπεγχάγης. Η αρχιτεκτονική εταιρεία URBAN POWER με έδρα την Κοπεγχάγη σχεδίασε το έργο με γνώμονα τη βιωσιμότητα, από τη δημιουργία του μεγαλύτερου εργοστασίου παραγωγής ενέργειας από απόβλητα στη βόρεια Ευρώπη, έως τη βελτίωση της τοπικής βιοποικιλότητας.
      Εκτός από την παραγωγή ενέργειας χωρίς ορυκτά καύσιμα, τα εννέα τεχνητά νησιά θα χρησιμεύσουν επίσης ως τεχνολογικός κόμβος, φράγμα πλημμυρών και προορισμός αθλητισμού και αναψυχής. Ορισμένα νησάκια και ύφαλοι θα είναι αποκλεισμένα από το κοινό, ως μέρος ενός σχεδίου βελτίωσης της βιοποικιλότητας της περιοχής. Τα νησιά θα κατασκευαστούν από 26 εκατομμύρια κυβικά μέτρα πλεονάσματος χώματος που προέρχεται από το μετρό της περιοχής και διάφορα κατασκευαστικά έργα. Το χώμα θα χρησιμοποιηθεί επίσης για τη δημιουργία φυσικών αναχωμάτων πλημμυρών γύρω από τις ακτές και θα αποτελέσει τη βάση για μια μελλοντική «πράσινη ζώνη φύσης» σε κάθε νησί.
      Προτεραιότητα για το έργο είναι η εστίαση στις πράσινες τεχνολογίες. Τα βιολογικά απόβλητα και τα λύματα 1,5 εκατομμυρίου πολιτών της περιοχής θα υπόκεινται επεξεργασία σε μια νέα μονάδα παραγωγής ενέργειας από απόβλητα, και θα μετατρέπονται σε καθαρό νερό και βιοαέριο. Μαζί με ανεμογεννήτριες και άλλες βιώσιμες τεχνολογίες, η μονάδα αναμένεται να παράγει πάνω από 300.000 μεγαβατώρες ανανεώσιμης ενέργειας, ποσότητα που εκτιμάται ότι ισοδυναμεί με την κατανάλωση ενέργειας του 25% του πληθυσμού της Κοπεγχάγης.
      Το έργο Holmene έχει εκτιμώμενο κόστος κατασκευής 425 εκατομμυρίων ευρώ και αναμένεται να δημιουργήσει 380 νέες επιχειρήσεις και 12.000 θέσεις εργασίας. Το έργο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη συμβουλευτική τεχνική εταιρεία COWI, μαζί με τους ομίλους DHI, MOE, Aglaja και Rambøll. Η εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων θα ξεκινήσει φέτος και το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2040.
      Φώτο από https://www.dezeen.com/2019/01/15/holmene-urban-power-tech-hub-copenhagen-denmark/





       
    15. webTV

      Engineer

      Πώς καταλαβαίνει κανείς πως το ψύχος είναι πραγματικά δριμύ; Όταν οι αρχές αναγκάζονται να βάλουν φωτιά στις σιδηροτροχιές για να συνεχίσουν να κινούνται τα τρένα.
      Αυτό συνέβη και στο σιδηροδρομικό δίκτυο του Σικάγου που είχε αρχίσει να παρουσιάζει προβλήματα λόγω ψύχους.
      Σύμφωνα με τους ειδικούς, το μέταλλο συστέλλεται από το ακραίο κρύο, με αποτέλεσμα να αποσυνδέονται οι ενώσεις οι συνδέσεις των γραμμών. 
       
    16. webTV

      Engineer

      Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631.
      Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009.
      Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.
      Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.
      Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.
      Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m. Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.
       
    17. webTV

      Engineer

      Απίστευτες εικόνες προσφέρει μια επαρχιακή πόλη… φάντασμα στην Τουρκία, όπου εκατοντάδες μικρά κάστρα τα οποία προορίζονταν για πλούσιους επενδυτές, έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους.
      Πρόκειται για το φιλόδοξο πρότζεκτ Burj al Babas στην επαρχία Μπολού, το οποίο άρχισε το 2014, ωστόσο ο όμιλος που το είχε αναλάβει, απέτυχε να συγκεντρώσει τα χρήματα που απαιτούνταν.
      Κάθε ένα από τα 732 μικροσκοπικά αυτά  κάστρα κόστισε 450.000 ευρώ για να χτιστεί, σύμφωνα με την Daily Mail. Ωστόσο, αυτά τα χρήματα ο όμιλος Sarot Group δεν θα τα πάρει ποτέ πίσω, αφού με εντολή δικαστηρίου προέβη σε πτώχευση για χρέος 27 εκατομμυρίων δολαρίων.
      Σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα, ο όμιλος χρεοκόπησε, όταν επενδυτές από αραβικές χώρες που ήταν υποψήφιοι αγοραστές, άλλαξαν γνώμη λόγω της πτώσης στην τιμή του πετρελαίου, η οποία δημιούργησε έλλειμα πάνω από 85 εκατομμύρια ευρώ.
      Οι πάμπλουτοι επιχειρηματίες και γαλαζοαίματοι θα μπορούσαν να αποκτήσουν το δικό τους «μεσαιωνικό» πύργο, απολαμβάνοντας το εξαιρετικό κλίμα και τις χλιδάτες υποδομές που θα παρείχε το «σκοτεινό» πλέον χωριό, μεταξύ των οποίων και ένα υπερσύγχρονο εμπορικό κέντρο.
      Κόντρα ωστόσο στις προσδοκίες, η περιοχή εξελίχθηκε σε θλιβερό αντικατοπτρισμό της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την Τουρκία και της αποτυχίας του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να την αντιμετωπίσει.
      Σήμερα, η περιοχή αποτελεί ένα… στοιχειωμένο τοπίο, με το μισό αριθμό τον κατοικιών να μην έχει χτιστεί πλήρως και το εμπορικό κέντρο να μην ξεκίνησε ποτέ.
      Μερικές ακόμη εικόνες:



       
    18. webTV

      Engineer

      Τριάντα χρόνια ήταν αρκετά για το 'Μπράντλεϊ Σέντερ', την έδρα των Μιλγουόκι Μπακς από το 1988 μέχρι το 2018. Το γήπεδο που φιλοξένησε για πρώτη φορά τον Γιάννη Αντετοκούνμπο δεν είναι πλέον η έδρα των 'ελαφιών', αφού ετοιμάζεται να περάσει στην ιστορία.
      Με την έλευση του Έλληνα all star στον μαγικό κόσμο του NBA, ο τότε αναπληρωτής κομισάριος Άνταμ Σίλβερ μετέφερε τα άσχημα μαντάτα στους ανθρώπους των Μπακς. Ήταν Σεπτέμβριος του 2013 όταν επιθεώρησε το γήπεδο και επιβεβαίωσε ότι δεν πληρούσε πλέον τα στάνταρ του πρωταθλήματος, ζητώντας από την ομάδα μετακόμιση ή νέες εγκαταστάσεις μέχρι το 2017.
      Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Χερμπ Κολ, ανακοίνωσε τη συμφωνία για την πώληση σε hedge fund της Νέας Υόρκης το 2014, η οποία θα συνδυαζόταν με την κατασκευή νέου γηπέδου.
      Η πολιτεία του Γουινσκόνσιν ενέκρινε και δική της χρηματοδότηση για το νέο γήπεδο το καλοκαίρι του 2015 και τον Ιούνιο του 2016 άρχισαν τα έργα. Το κόστος του 'Φίσερβ Φόρουμ' έφτασε τα 524.000.000 δολάρια και το γήπεδο ήταν έτοιμο τον Αύγουστο του 2018.
      Αυτό σήμαινε ότι το 'Μπράντλεϊ Σέντερ' ήταν περιττό πλέον και γι' αυτό, μετά από το τέλος της σεζόν 2017-2018, άρχισε να... γδύνεται. Ηλεκτρονικός εξοπλισμός, επίπλωση, εγκαταστάσεις μπάνιου και λοιπά κομμάτια αξίας 1.000.000 δολαρίων έγιναν δωρεά σε διαφόρους τοπικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς.
      Ωστόσο, κάτι έπρεπε να συμβεί με το περίβλημα. Μία εντυπωσιακή ανατίναξη, ως είθισται με τέτοια γιγαντιαία οικοδομήματα, αποκλείστηκε ως επιλογή, αφού το γήπεδο βρίσκεται πολύ κοντά σε άλλα κτίσματα και υπήρχε μεγάλος κίνδυνος.
      Γι' αυτόν τον λόγο αποφασίστηκε η ανατίναξη μόνο της οροφής και στη συνέχεια, από την άνοιξη του 2019 κι εντός 9 μηνών, το σταδιακό γκρέμισμα της εγκατάστασης. Το οικόπεδο θα παραμείνει στην κατοχή των Μπακς, για οποιαδήποτε μελλοντική χρήση.
      Την Κυριακή ήταν η ώρα για την πρώτη φάση της διαδικασίας, με την ανατίναξη  της οροφής. Μέσω των social media, οι Μπακς δημοσίευσαν το βίντεο από την κατεδάφιση της στέγης του επί 30 χρόνια σπιτιού τους.
       
       
       
      Η εικόνα είναι εντυπωσιακή, ωστόσο ανήκει πλέον στο παρελθόν: στους Μπακς του Σίντνεϊ Μονκρίφ, του Γκλεν Ρόμπινσον, του Τόνι Κούκοτς και του Ρέι Άλεν. Οι Μπακς του Αντετοκούνμπο έχουν νέα, ολοκαίνουργια έδρα και την αξίζουν.
      Και μερικά επιπλέον video από το Youtube:
       
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.