Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    635 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Μετά από έξι χρόνια εργασιών, η κατασκευή του Raffles City Chongqing ολοκληρώνεται στην Κίνα: Πρόκειται για ένα αξιοσημείωτο οικοδομικό εγχείρημα: Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του New Atlas, ο αποκαλούμενος οριζόντιος ουρανοξύστης αποτελείται από οκτώ πύργους και μια γέφυρα.
      Η CapitaLand αναφέρει πως δομικά έχει ολοκληρωθεί, και σε εξέλιξη είναι οι εργασίες στο εσωτερικό του. Τα επίσημα εγκαίνια αναμένονται στο δεύτερο μισό του 2019.
      Η έκταση του project είναι ιδιαίτερα μεγάλη, με συνολική επιφάνεια ορόφων 817.000 τετραγωνικών μέτρων στους οκτώ πύργους του. Η γέφυρα, υπό την ονομασία Crystal, υποστηρίζεται από τέσσερις ουρανοξύστες των 250 μέτρων. Επίσης, συνδέει άλλο ένα ζεύγος ουρανοξυστών, ύψους 350 μέτρων, μέσω δύο μικρότερων γεφυρών. Έχει μήκος 300 μέτρων και καλύπτεται από περίπου 3.000 πάνελ γυαλιού και αλουμινίου.
      Στο εσωτερικό της γέφυρας θα βρίσκονται δύο πισίνες, μια γκαλερί, μεγάλοι κήποι με δέντρα, εστιατόρια κ.α. Το υπόλοιπο Raffles City Chongqing θα έχει γραφεία και διαμερίσματα.
       
       
      Φώτο: https://newatlas.com/raffle-city-chongqing-moshe-safdie-nears-completion/58623/#gallery






       
    2. webTV

      Engineer

      Η δανική κυβέρνηση ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή εννέα νέων τεχνητών νησιών νότια της Κοπεγχάγης, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανανεώσιμη ενέργεια και να αυξήσει την ανθεκτικότητα της πρωτεύουσας της Δανίας.
      Πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο φιλόδοξο σχέδιο αλλαγής χρήσης της γης στη Σκανδιναβία. Το έργο, που ονομάστηκε Holmene, δηλαδή τα μικρά νησιά, θα έχει συνολική έκταση τριών εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων και θα βρίσκεται μόλις δέκα χιλιόμετρα νότια της Κοπεγχάγης. Η αρχιτεκτονική εταιρεία URBAN POWER με έδρα την Κοπεγχάγη σχεδίασε το έργο με γνώμονα τη βιωσιμότητα, από τη δημιουργία του μεγαλύτερου εργοστασίου παραγωγής ενέργειας από απόβλητα στη βόρεια Ευρώπη, έως τη βελτίωση της τοπικής βιοποικιλότητας.
      Εκτός από την παραγωγή ενέργειας χωρίς ορυκτά καύσιμα, τα εννέα τεχνητά νησιά θα χρησιμεύσουν επίσης ως τεχνολογικός κόμβος, φράγμα πλημμυρών και προορισμός αθλητισμού και αναψυχής. Ορισμένα νησάκια και ύφαλοι θα είναι αποκλεισμένα από το κοινό, ως μέρος ενός σχεδίου βελτίωσης της βιοποικιλότητας της περιοχής. Τα νησιά θα κατασκευαστούν από 26 εκατομμύρια κυβικά μέτρα πλεονάσματος χώματος που προέρχεται από το μετρό της περιοχής και διάφορα κατασκευαστικά έργα. Το χώμα θα χρησιμοποιηθεί επίσης για τη δημιουργία φυσικών αναχωμάτων πλημμυρών γύρω από τις ακτές και θα αποτελέσει τη βάση για μια μελλοντική «πράσινη ζώνη φύσης» σε κάθε νησί.
      Προτεραιότητα για το έργο είναι η εστίαση στις πράσινες τεχνολογίες. Τα βιολογικά απόβλητα και τα λύματα 1,5 εκατομμυρίου πολιτών της περιοχής θα υπόκεινται επεξεργασία σε μια νέα μονάδα παραγωγής ενέργειας από απόβλητα, και θα μετατρέπονται σε καθαρό νερό και βιοαέριο. Μαζί με ανεμογεννήτριες και άλλες βιώσιμες τεχνολογίες, η μονάδα αναμένεται να παράγει πάνω από 300.000 μεγαβατώρες ανανεώσιμης ενέργειας, ποσότητα που εκτιμάται ότι ισοδυναμεί με την κατανάλωση ενέργειας του 25% του πληθυσμού της Κοπεγχάγης.
      Το έργο Holmene έχει εκτιμώμενο κόστος κατασκευής 425 εκατομμυρίων ευρώ και αναμένεται να δημιουργήσει 380 νέες επιχειρήσεις και 12.000 θέσεις εργασίας. Το έργο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη συμβουλευτική τεχνική εταιρεία COWI, μαζί με τους ομίλους DHI, MOE, Aglaja και Rambøll. Η εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων θα ξεκινήσει φέτος και το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2040.
      Φώτο από https://www.dezeen.com/2019/01/15/holmene-urban-power-tech-hub-copenhagen-denmark/





       
    3. webTV

      Engineer

      Πώς καταλαβαίνει κανείς πως το ψύχος είναι πραγματικά δριμύ; Όταν οι αρχές αναγκάζονται να βάλουν φωτιά στις σιδηροτροχιές για να συνεχίσουν να κινούνται τα τρένα.
      Αυτό συνέβη και στο σιδηροδρομικό δίκτυο του Σικάγου που είχε αρχίσει να παρουσιάζει προβλήματα λόγω ψύχους.
      Σύμφωνα με τους ειδικούς, το μέταλλο συστέλλεται από το ακραίο κρύο, με αποτέλεσμα να αποσυνδέονται οι ενώσεις οι συνδέσεις των γραμμών. 
       
    4. webTV

      Engineer

      Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631.
      Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009.
      Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.
      Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.
      Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.
      Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m. Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.
       
    5. webTV

      Engineer

      Απίστευτες εικόνες προσφέρει μια επαρχιακή πόλη… φάντασμα στην Τουρκία, όπου εκατοντάδες μικρά κάστρα τα οποία προορίζονταν για πλούσιους επενδυτές, έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους.
      Πρόκειται για το φιλόδοξο πρότζεκτ Burj al Babas στην επαρχία Μπολού, το οποίο άρχισε το 2014, ωστόσο ο όμιλος που το είχε αναλάβει, απέτυχε να συγκεντρώσει τα χρήματα που απαιτούνταν.
      Κάθε ένα από τα 732 μικροσκοπικά αυτά  κάστρα κόστισε 450.000 ευρώ για να χτιστεί, σύμφωνα με την Daily Mail. Ωστόσο, αυτά τα χρήματα ο όμιλος Sarot Group δεν θα τα πάρει ποτέ πίσω, αφού με εντολή δικαστηρίου προέβη σε πτώχευση για χρέος 27 εκατομμυρίων δολαρίων.
      Σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα, ο όμιλος χρεοκόπησε, όταν επενδυτές από αραβικές χώρες που ήταν υποψήφιοι αγοραστές, άλλαξαν γνώμη λόγω της πτώσης στην τιμή του πετρελαίου, η οποία δημιούργησε έλλειμα πάνω από 85 εκατομμύρια ευρώ.
      Οι πάμπλουτοι επιχειρηματίες και γαλαζοαίματοι θα μπορούσαν να αποκτήσουν το δικό τους «μεσαιωνικό» πύργο, απολαμβάνοντας το εξαιρετικό κλίμα και τις χλιδάτες υποδομές που θα παρείχε το «σκοτεινό» πλέον χωριό, μεταξύ των οποίων και ένα υπερσύγχρονο εμπορικό κέντρο.
      Κόντρα ωστόσο στις προσδοκίες, η περιοχή εξελίχθηκε σε θλιβερό αντικατοπτρισμό της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την Τουρκία και της αποτυχίας του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να την αντιμετωπίσει.
      Σήμερα, η περιοχή αποτελεί ένα… στοιχειωμένο τοπίο, με το μισό αριθμό τον κατοικιών να μην έχει χτιστεί πλήρως και το εμπορικό κέντρο να μην ξεκίνησε ποτέ.
      Μερικές ακόμη εικόνες:



       
    6. webTV

      Engineer

      Τριάντα χρόνια ήταν αρκετά για το 'Μπράντλεϊ Σέντερ', την έδρα των Μιλγουόκι Μπακς από το 1988 μέχρι το 2018. Το γήπεδο που φιλοξένησε για πρώτη φορά τον Γιάννη Αντετοκούνμπο δεν είναι πλέον η έδρα των 'ελαφιών', αφού ετοιμάζεται να περάσει στην ιστορία.
      Με την έλευση του Έλληνα all star στον μαγικό κόσμο του NBA, ο τότε αναπληρωτής κομισάριος Άνταμ Σίλβερ μετέφερε τα άσχημα μαντάτα στους ανθρώπους των Μπακς. Ήταν Σεπτέμβριος του 2013 όταν επιθεώρησε το γήπεδο και επιβεβαίωσε ότι δεν πληρούσε πλέον τα στάνταρ του πρωταθλήματος, ζητώντας από την ομάδα μετακόμιση ή νέες εγκαταστάσεις μέχρι το 2017.
      Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Χερμπ Κολ, ανακοίνωσε τη συμφωνία για την πώληση σε hedge fund της Νέας Υόρκης το 2014, η οποία θα συνδυαζόταν με την κατασκευή νέου γηπέδου.
      Η πολιτεία του Γουινσκόνσιν ενέκρινε και δική της χρηματοδότηση για το νέο γήπεδο το καλοκαίρι του 2015 και τον Ιούνιο του 2016 άρχισαν τα έργα. Το κόστος του 'Φίσερβ Φόρουμ' έφτασε τα 524.000.000 δολάρια και το γήπεδο ήταν έτοιμο τον Αύγουστο του 2018.
      Αυτό σήμαινε ότι το 'Μπράντλεϊ Σέντερ' ήταν περιττό πλέον και γι' αυτό, μετά από το τέλος της σεζόν 2017-2018, άρχισε να... γδύνεται. Ηλεκτρονικός εξοπλισμός, επίπλωση, εγκαταστάσεις μπάνιου και λοιπά κομμάτια αξίας 1.000.000 δολαρίων έγιναν δωρεά σε διαφόρους τοπικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς.
      Ωστόσο, κάτι έπρεπε να συμβεί με το περίβλημα. Μία εντυπωσιακή ανατίναξη, ως είθισται με τέτοια γιγαντιαία οικοδομήματα, αποκλείστηκε ως επιλογή, αφού το γήπεδο βρίσκεται πολύ κοντά σε άλλα κτίσματα και υπήρχε μεγάλος κίνδυνος.
      Γι' αυτόν τον λόγο αποφασίστηκε η ανατίναξη μόνο της οροφής και στη συνέχεια, από την άνοιξη του 2019 κι εντός 9 μηνών, το σταδιακό γκρέμισμα της εγκατάστασης. Το οικόπεδο θα παραμείνει στην κατοχή των Μπακς, για οποιαδήποτε μελλοντική χρήση.
      Την Κυριακή ήταν η ώρα για την πρώτη φάση της διαδικασίας, με την ανατίναξη  της οροφής. Μέσω των social media, οι Μπακς δημοσίευσαν το βίντεο από την κατεδάφιση της στέγης του επί 30 χρόνια σπιτιού τους.
       
       
       
      Η εικόνα είναι εντυπωσιακή, ωστόσο ανήκει πλέον στο παρελθόν: στους Μπακς του Σίντνεϊ Μονκρίφ, του Γκλεν Ρόμπινσον, του Τόνι Κούκοτς και του Ρέι Άλεν. Οι Μπακς του Αντετοκούνμπο έχουν νέα, ολοκαίνουργια έδρα και την αξίζουν.
      Και μερικά επιπλέον video από το Youtube:
       
    7. webTV

      Engineer

      Κάποτε ακμάζουσα, σήμερα ερειπωμένη: Η Metropolis (Μητρόπολη) ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές του προηγούμενο αιώνα, με προοπτική να γίνει μία μεγαλούπολη 7000 ψυχών. Όμως, δεν πρόλαβε.
      Η λειψυδρία και η δύσκολη ζωή της ερήμου της Νεβάδα ανάγκασαν τους κατοίκους της να την εγκαταλείψουν.
      Περισσότερα video:
       
       
    8. webTV

      Engineer

      Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό με την κατασκευαστική εξέλιξη του Σταθμού Μετρό «Νίκαια», που κατασκευάζεται στα πλαίσια της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά.
       
    9. webTV

      Engineer

      Η ημερίδα που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας με θέμα: «Ο ρόλος του Μηχανικού Σήμερα: νέες τεχνολογίες, καλές πρακτικές σε μεγάλα έργα» την Παρασκευή  14 ∆εκεµβρίου 2018.
       
    10. webTV

      Engineer

      Το InSight της NASA βρίσκεται στην επιφάνεια του Άρη εξοπλισμένο με σημαντικό επιστημονικό εξοπλισμό που θα μας αποκαλύψει πολλά για τον Κόκκινο Πλανήτη. Το lander όμως κατέγραψε και δεδομένα που δεν έχει καταγράψει καμία άλλη αποστολή και μάλιστα δεδομένα που δεν περίμεναν οι επιστήμονες – τον ήχο των ανέμων.
      Η καταγραφή του ήχου ήταν ένα μη σχεδιασμένο δώρο. Ένας από τους στόχους της αποστολής είναι να μετράει την κίνηση στον Άρη και φυσικά αυτό περιλαμβάνει την κίνηση που προκαλείται από τα ηχητικά κύματα. – Bruce Banerdt, επικεφαλής ερευνητής InSight.
      Στο InSight υπάρχει ένας σεισμογράφος ο οποίος θα καταγράφει τους σεισμούς του πλανήτη. Καταγράφει όμως και τις δονήσεις που προκαλούνται στο lander από τους ανέμους, οι οποίοι δονούν ελαφρώς τα ηλιακά πάνελ του InSight.
      Οι δονήσεις αυτές τυγχάνουν να βρίσκονται μέσα στο ακουστικό φάσμα του ανθρώπου αν και είναι πολύ χαμηλών συχνοτήτων. Για τη βέλτιστη ακουστική, χρησιμοποιήστε ακουστικά και subwoofers. Η NASA προσφέρει τα αρχεία με ανεβασμένες συχνότητες κατά δύο οκτάβες ώστε ο ήχος να ακούγεται και από laptops ή κινητές συσκευές.
      Ήχος καταγράφηκε και από τον αισθητήρα πίεσης της ατμόσφαιρας, ο οποίος κατέγραψε τις δονήσεις του αέρα τη στιγμή που το σεισμόμετρο κατέγραφε τις δονήσεις των ηλιακών πάνελ. Οι ερευνητές εκτιμούν πως οι άνεμοι έπνεαν με ταχύτητα 16 – 24χλμ/ώρα.
      Η καταγραφή ήχου από το σεισμόμετρο είναι δυνατή μόνο τώρα, στην αρχή της αποστολής, επειδή όταν τοποθετηθεί στην επιφάνεια του πλανήτη θα καλύπτεται από ένα θόλο ο οποίος θα το προστατεύει από ανέμους και δονήσεις του lander, για να μπορεί να δίνει μετρήσεις ακριβείας για σεισμούς.

      Περισσότερους ήχους από τον Κόκκινο Πλανήτη θα έχουμε όταν προσεδαφιστεί το Mars 2020 rover το οποίο θα φτάσει εξοπλισμένο με δύο μικρόφωνα.
    11. webTV

      Engineer

      Η ολλανδική πρωτεύουσα του Άμστερνταμ είναι ευρέως γνωστή για τη φιλικότητα προς το ποδήλατο. Αλλά δεν ήταν πάντα μια μοντέρνα ποδηλατική πόλη. Η δημόσια αγανάκτηση των αυξανόμενων θυμάτων της κυκλοφορίας κατά τη δεκαετία του ’70 προκάλεσε τους πολεοδόμους να επανεξετάσουν την προσέγγισή τους στον αστικό σχεδιασμό.
       
    12. webTV

      Engineer

      Η ιαπωνική TEPCO ξεκίνησε πρόσφατα μια νέα ιστοσελίδα όπου οι επισκέπτες μπορούν να επισκεφτούν εικονικά τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα, όπου σημειώθηκε το γνωστό ατύχημα το 2011.
      Κάντε την εικονική ξενάγηση εδώ: http://www.tepco.co.jp/en/insidefukushimadaiichi/index-e.html#/route1
    13. webTV

      Engineer

      Στη δημοσιότητα δόθηκε από τον επικεφαλής των ερευνητών, καθηγητή του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος και πρόεδρο του ΟΑΣΠ Ευθύμη Λέκκα, το βίντεο με το αποτέλεσμα της επιτόπιας έρευνας των κατολισθήσεων στο Πλωμάρι, της ομάδας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, (ΕΚΠΑ) στο Πλωμάρι.
      Σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και η οριοθέτηση της περιοχής εκκένωσης.
      Η επιστημονική ομάδα μετέβη την Κυριακή στην περιοχή, για να μελετήσει με τη χρήση οργάνων και μεθόδων σύγχρονης τεχνολογίας το φαινόμενο και τα αίτια που το προκάλεσαν και να εκτιμήσει την επικινδυνότητα για την ευρύτερη περιοχή.
      Δείτε και ένα βίντεο από την κατολίσθηση:
       
    14. webTV

      Engineer

      Έναν ακόμη άθλο πραγματοποίησε η NASA με τη live μετάδοση της επιτυχημένης προσεδάφισης του διαστημόπλοιου Insight στον πλανήτη Άρη. 
      Έπειτα από ένα διαπλανητικό ταξίδι διάρκειας σχεδόν επτά μηνών, το διαστημικό επιστημονικό σκάφος InSight προσεδαφίστηκε στον 'Αρη, έχοντας διασχίσει με επιτυχία την ατμόσφαιρα του κόκκινου πλανήτη, επιβεβαίωσε η Nasa από το κέντρο της στην Πασαντίνα στην Καλιφόρνια.
      Μάλιστα το InSight έστειλε την πρώτη του φωτογραφία από την επιφάνεια του «κόκκινου πλανήτη».


      «Προσεδάφιση επιβεβαιώθηκε!» ανακοίνωσαν οι υπεύθυνοι και οι μηχανικοί και επιστήμονες της NASA ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και επιφωνήματα χαράς.
      Σκοπός του InSight είναι να μελετήσει το εσωτερικό του και τους σεισμούς του Άρη.
      Πρόκειται για την πρώτη προσεδάφιση της NASA από το 2012 (ρόβερ Curiosity) και η πρώτη φορά που θα μελετηθεί από ένα ρομποτικό γεωλογικό εργαστήριο το εσωτερικό, η σύνθεση και ειδικότερα η τεκτονική δραστηριότητα όχι μόνο του 'Αρη, αλλά και οποιουδήποτε άλλου πλανήτη πέρα από τη Γη.
      Η όλη διαδικασία προσεδάφισης διήρκεσε επτά αγωνιώδη λεπτά, τα «επτά λεπτά του τρόμου» όπως τα αποκαλούσαν οι μηχανικοί της NASA, αφού στη διάρκεια αυτών των λεπτών δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο, παρά να προσεύχονται ότι είχαν προγραμματίσει σωστά τις κινήσεις του ρομποτικού σκάφους.
      Υπενθυμίζεται πως 40 χρόνια πριν υπήρξε η πρώτη τηλεοπτική μετάδοση διαστημικής αποστολής: της προσελήνωσης του «Απόλλων 11» που συνοδεύτηκε από την ιστορική φράση του Νιλ Άρμστρονγκ «Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα μεγάλο για την ανθρωπότητα…»
      Δείτε το βίντεο προσεδάφισης του Insight που μετέδωσε η NASA:
       
    15. webTV

      Engineer

      Η ΕΡΓΟΣΕ παρουσίασε στις 21 Νοεμβρίου 2018 ως φωτορεαλιστική απεικόνιση το έργο «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων».
      Παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κ.Θάνου Βούρδα, επί των ημερών του οποίου προετοιμάστηκε η δημοπράτηση του έργου, και των κ.κ. Χρήστου Δουκάκη και Χρήστου Διονέλη, Προέδρου Δ.Σ. και Διευθύνοντα Συμβούλου αντίστοιχα, η ΕΡΓΟΣΕ παρουσίασε το έργο της υπογειοποίησης των Σεπολίων, το οποίο θα αλλάξει την όψη της περιοχής.
      Ο κ.Θάνος Βούρδας επισήμανε «Το έργο γίνεται επιτέλους πραγματικότητα, αφού διασφαλίσαμε τη χρηματοδότησή του, το έργο ξεκινά».
      Παράλληλα τόνισε ότι «είναι ένα δύσκολο κατασκευαστικά έργο, που γίνεται σε γραμμή, η οποία λειτουργεί και βρίσκεται στον αστικό ιστό και επίσης λόγω του γεγονότος ότι γειτνιάζει με τη γραμμή του Μετρό και αγωγούς της ΕΥΔΑΠ». Όταν ολοκληρωθεί το έργο, η χωρητικότητα του δικτύου θα αυξηθεί σημαντικά.
      Επίσης ανήγγειλε τη δημοπράτηση της Β΄ φάσης του σταθμού Αθήνας, που θα ολοκληρώσει τα έργα στην περιοχή.
      Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ.Χρήστος Διονέλης, σημείωσε πως το έργο της Σιδηροδρομικής Σήραγγας Σεπολίων θα αλλάξει ριζικά την περιοχή που σήμερα χαρακτηρίζεται ως υποβαθμισμένη. Δίνοντας μερικά στοιχεία για τον διαγωνισμό τόνισε πως ήταν ένας ηλεκτρονικός διαγωνισμός που ολοκληρώθηκε σε κάτι περισσότερο από 10 μήνες, καθώς η δημοπράτηση πραγματοποιήθηκε στις 28 Δεκεμβρίου 2017 και η σύμβαση υπεγράφη στις 15 Νοεμβρίου 2018. Το αρχικό κόστος ήταν 122εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και η ανάδοχος κοινοπραξία ΙΝΤΡΑΚΑΤ – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ έδωσε έκπτωση 45,6%. «Πιστεύω ότι το έργο θα τελειώσει στην ώρα του, δηλαδή σε περίπου 52 μήνες από σήμερα», κατέληξε ο κ.Χρήστος Διονέλης.
      Τα στοιχεία του έργου
      Το έργο είναι ιδιαίτερα απαιτητικό τεχνικά, καθώς το μέγιστο βάθος της σήραγγας θα είναι στα 19 μέτρα κάτω από το έδαφος, η σήραγγα θα ξεκινά από την οδό Σεπολίων και θα καταλήγει στην οδό Σιώκου με ενδιάμεση την οδό Αγίου Μελετίου. Έχει προβλεφθεί ειδική αντιστήριξη στο τμήμα που συναντά τη γραμμή 2 του Μετρό στο τμήμα Σεπόλια – Αττική. Οι διαφραγματικοί τοίχοι θα έχουν πάχος 5,7 εκατοστά.
      Η σήραγγα θα περιλαμβάνει 4 γραμμές και κατά τη διάρκεια της κατασκευής η υφιστάμενη διπλή γραμμή θα περιοριστεί σε μονή, προκειμένου να κατασκευαστεί το ανατολικό μέρος της σήραγγας, το οποίο θα παραδοθεί σε κυκλοφορία σε περίπου 2 χρόνια από σήμερα. Η επίγεια γραμμή θα καταργηθεί και θα ξεκινήσει η κατασκευή του δυτικού τμήματος της σήραγγας, το οποίο θα αποδοθεί σε εμπορική λειτουργία στο πρώτο τρίμηνο του 2023.
      Δείτε την παρουσίαση του έργου: https://www.ergose.gr/wp-content/uploads/2018/11/PPT_SEPOL_2507_NOV_18.pptx
    16. webTV

      Engineer

      Το Michanikos.gr θα καλύψει ζωντανά την ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώνει το Οικονομικού Επιμελητήριο Ελλάδας Περιφερειακό Τμήμα Ανατολικής Κρήτης και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Περιφερειακό Τμήμα Ανατολικής Κρήτης που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 18:30 στο Ηράκλειο, Αίθουσα «Καστελάκη» Επιμελητηρίου Ηρακλείου με θέμα:
      «Brain Drain: Η μετανάστευση των Ελλήνων Επιστημόνων»
      Εισηγητές:
      κ. Λόης (Θεολόγος) Λαμπριανίδης, Γ.Γ.Ιδιωτικών Επενδύσεων Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης και  κ. Νεκτάριος Ταβερναράκης Πρόεδρος Δ.Σ. Ι.Τ.Ε. – Διευθυντής ΚΔ Ι.Τ.Ε.  Παράλληλα στην εκδήλωση θα μιλήσουν για το φαινόμενο brain drain νέοι επιστήμονες που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό.
      Παρακολουθήστε ζωντανά:
       
    17. webTV

      Engineer

      Σημείο αναφοράς για τις «έξυπνες», βιώσιμες πόλεις προορίζεται να γίνει η καινούργια συνοικία Ρούμπλιοβο-Αρχανγκέλσκογιε, στα δυτικά της Μόσχας.
      Θα περιλαμβάνει κατοικίες για 65.000 πολίτες, σχολεία, κλινικές, δομές για μετακίνηση των κατοίκων, περιοχές καταστημάτων, δημοτικά και πολιτιστικά ιδρύματα. Επιπλέον, θα προσφέρει 800.000 τετραγωνικά μέτρα γραφείων στους αναπτυσσόμενους τομείς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, παροχής συμβουλών και λογιστικο-οικονομικού ελέγχου της ρωσικής πρωτεύουσας.
      Το αρχιτεκτονικό γραφείο Zaha Hadid Architects θα συνεργαστεί με το ρωσικό αρχιτεκτονικό γραφείο TPO Pride Architects ώστε να μετατρέψουν τη Ρούμπλιοβο-Αρχανγκέλσκογιε σε ένα ποικίλο οικοσύστημα για να ζει κανείς, να εργάζεται, να σπουδάζει, να διασκεδάζει.
      «Δουλεύοντας με εξειδικευμένες ομάδες στη Ρωσία και την Ευρώπη, εξελίξαμε ένα ανθρωποκεντρικό σχέδιο για μια “έξυπνη” διασυνδεόμενη πόλη που φέρνει κοντά τους ανθρώπους όχι μόνο μέσω τεχνολογικής καινοτομίας αλλά και μέσω της οργάνωσης του δημόσιου χώρου, οικοδομώντας μια κοινότητα που εντάσσει τα φυσικά χαρακτηριστικά της περιοχής με αρχές δεκτικότητας και μη αποκλεισμού σε μια υψηλής ποιότητας αρχιτεκτονική, κατάλληλη για τον 21ο αιώνα» σχολιάζει ο διευθυντής του πρότζεκτ στο γραφείο Zaha Hadid Architects, Χρήστος Πασάς.
      Συνολικά, θα οικοδομηθούν 4 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα στην περιοχή, ένα τρίτο της οποίας θα είναι πάρκα και δάσος που θα φτάνει στον ποταμό Μόσκβα, με μια λίμνη στο κέντρο του. Καινούργια γραμμή μετρό, η κατασκευή της οποίας θα αρχίσει το 2020, θα συνδέει τη Ρούμπλιοβο-Αρχανγκέλσκογιε με τον σταθμό του μοσχοβίτικου υπογείου Σελέπιχα.
      Με τη βοήθεια της πλατφόρμας της EDF για τρισδιάστατες προσομοιώσεις ενεργειακών και αστικών σεναρίων, το πρότζεκτ στοχεύει στη βελτιστοποίηση κατανάλωσης και παραγωγής ενέργειας από βιώσιμες τοπικές ενεργειακές πηγές.
      Επελέγησαν και άλλες δύο κοινοπραξίες για την ανάπτυξη του πρότζεκτ: η κοινοπραξία της ιαπωνικής Nikken Sekkei με τη ρωσική UNK Project. Και η κοινοπραξία της ιταλικής Archea Associati με το ρωσικό αρχιτεκτονικό γραφείο ABD Architects. Η JSC Rublyovo-Arkhangelskoye θα συνεργαστεί και με τις τρεις κοινοπραξίες για την κατασκευή της καινούργιας γειτονιάς.



      Περισσότερα για το έργο: https://www.dezeen.com/2018/11/13/moscow-smart-city-rublyovo-arkhangelskoye-zaha-hadid-architects/
       
       
       
    18. webTV

      Engineer

      Ένα time-lapse με την εντυπωσιακή εξέλιξη των υποδομών του Ντουμπάι τα τελευταία 58 χρόνια και των έργων που έπονται ως το 2021.
      Δείτε ολόκληρη την έρευνα: The Hub Report 2018 - https://content.knightfrank.com/research/926/documents/en/dubai-the-hub-report-2018-5309.pdf
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.