Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    652 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο επάρκειας τοιχωμάτων
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/eparkei...
       
    2. webTV

      Engineer

      Αυτά είναι τα οχτώ (8) υψηλότερα κτίρια στον κόσμο που έχουν κατεδαφιστεί.
      Περιλαμβάνει τα κτίρια:
      - Ocean Tower Demolition
      - Landmark Tower Demolition
      - AfE Tower Demolition
      - Building in Xi'an City
      - J.L. Hudson's Department Store
      - Brayton Point Power Station
      - Meena Plaza
      - Power Station Westerholt
       
    3. webTV

      GTnews

      Ήδη έχει ολοκληρωθεί περισσότερο του 90% των εκσκαφών για το νέο γήπεδο και ξεκίνησαν οι εργασίες θεμελίωσης σε τμήμα του σκάμματος. Ολοκληρώθηκε η δυναμική συμπύκνωση στον χώρο ανέγερσης των νέων αθλητικών εγκαταστάσεων του Παναθηναϊκού. Με την πρόσφατη τροποποίηση της μελέτης με τη χωροθέτηση της κολυμβητικής δεξαμενής ολυμπιακών διαστάσεων εντός της οικοδομικής γραμμής και τη συμφωνία για την πλήρη χρηματοδότηση του έργου από την ΑΕΠ Ελαιώνας, η διαδικασία έκδοσης της οικοδομικής άδειας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
      Το έργο
      Το έργο εγκρίθηκε με Προεδρικό Διάταγμα από το 2013.Ο Δήμος Αθηναίων, ως ιδιοκτήτης του γηπέδου, έχει τη γενική ευθύνη για την πραγματοποίηση του εγχειρήματος, που βασίζεται στο μνημόνιο συναντίληψης που υπεγράφη μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, του Δήμου Αθηναίων, του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, ΑΕΠ Ελαιώνα και ΠΑΕ Παναθηναϊκού. Το γήπεδο κατασκευάζεται από την κοινοπραξία Άκτωρα-Τέρνα-Μυτιληναίος σύμφωνα με το άνοιγμα των προσφορών ενδιαφερόμενων αναδόχων στις 2 Φεβρουαρίου 2023 από τον Δήμο Αθηναίων.
      Το νέο ποδοσφαιρικό «παλάτι» του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό θα έχει χωρητικότητα 40.000 θέσεων, θα είναι διεθνών προδιαγραφών FIFA & UEFA 4 αστέρων. Η αρένα θα περιλαμβάνει 1.300 θέσεις σε σουίτες, 325 υπόγειες θέσεις πάρκινγκ και επτά εμπορικά καταστήματα, ενώ στις εγκαταστάσεις του θα μπορεί να αγωνίζεται και η Εθνική ομάδα -ανδρών και γυναικών- της Ελλάδας. Στο Βοτανικό θα δημιουργηθούν, επίσης, οι αθλητικές εγκαταστάσεις του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού και του Δήμου Αθηναίων, χώροι πρασίνου, αλλά και αστικές υποδομές.
      Οι εγκαταστάσεις του Ερασιτέχνη θα περιλαμβάνουν μία κεντρική αρένα 3.100 θέσεων για βόλεϊ, μπάσκετ, futsal, μπάσκετ με αμαξίδιο, χάντμπολ και ενόργανη γυμναστική, μία ανοικτή πισίνα ολυμπιακών διαστάσεων με στέγαστρο χωρητικότητας 500 θέσεων για κολύμβηση, καταδύσεις και υδατοσφαίριση, καθώς και προπονητήριο αθλοπαιδιών 200 θέσεων για χρήσεις αμφιθεάτρου, αίθουσας εκδηλώσεων. Τέλος, θα περιλαμβάνουν και υπόγειο χώρο στάθμευσης 125 θέσεων, καθώς και τα γραφεία του συλλόγου, μπουτίκ, καφέ και εστιατόριο.
       
      Πηγή: insider.gr- wikipedia.org
    4. webTV

      Engineer

      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο αποφυγής ψαθυρών μορφών αστοχίας.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/psathir...
       
    5. webTV

      GTnews

      Το Δίκτυο Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (Δίκτυο ΦοΔΣΑ) διοργάνωσε τη 15η Πανελλήνια Σύνοδο στην Καλαμάτα.
      Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε τις εργασίες της Συνόδου του διημέρου αυτού.
       
       
    6. webTV

      Engineer

      Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες. 
      Το πρώτο επεισόδιο είναι εισαγωγικό  και αφορά τις κανονιστικές διατάξεις που είναι ενεργές στην Ελλάδα, καθώς και τις περιπτώσεις που μπορεί να εφαρμοστούν σήμερα.
       
    7. webTV

      Engineer

      Σύμφωνα με τα στοιχεία της διοίκησης του φορέα, έως σήμερα στο πλαίσιο της κτηματογράφησης που συνολικά έχει διαρκέσει περισσότερο από 25 χρόνια, έχει δηλωθεί περίπου το 85% των δικαιωμάτων, ενώ μόνο τα τελευταία τρία χρόνια με την εντατικοποίηση των ρυθμών, όπως είπε ο πρόεδρος του Ελληνικού Κτηματολογίου, Δημητρης Σταθάκης, προστέθηκαν 11 εκατομμύρια δικαιώματα στα περίπου 33 εκ. που είχαν ήδη συλλεγεί. Το ποσοστό αυτό για πρώτη φορά κάνει την Ελλάδα συγκρίσιμη με άλλες ευρωπαικές χώρες.
      Ο γενικός διευθυντής του φορέα, Στέφανος Κοτσώλης διευκρίνισε το σύνολο της διαδικασίας των ενστάσεων κυρίως σε ό,τι αφορά τον πολίτη θα γίνει ψηφιακά, ενώ για κάθε στάδιο της διαδικασίας και το αποτέλεσμά της θα λαμβάνει ενημερωτικά μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ώστε να είναι απολύτως ενημερωμένος.
      «Η ηλεκτρονική παρακολούθηση των ενστάσεων είναι μία από τις υπηρσίες που θα προσφέρουμε στους πολίτες. Ηδη «χτίζεται» μία εφαρμογή, η οποία αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το αργότερο έως το τέλος του καλοκαιριού, περίοδος κατά την οποία περιμένουμε μεγάλο αριθμό ενστάσεων», τόνισε ο κ. Κοτσώλης.
      Οπως εξήγησε, η εφαρμογή θα καλύπτει όλο το πλέγμα των ενεργειών που σχετίζονται με τις ενστάσεις από την πρώτη στιγμή της σύστασης μιας επιτροπής με δικηγόρους και μηχανικούς μέχρι το τελικό στάδιο. Το αποτέλεσμα θα καταγράφεται στο κτηματολόγιο, ενώ όλες οι ενδιάμεσες διαδικασίες θα διεκπεραιώνονται απολύτως ηλεκτρονικά χωρίς καμία φυσική παρουσία:
      «Ακόμα και οι συνεδριάσεις των επιτροπών θα γίνονται ηλεκτρονικά και σε οποιαδήποτε φάση περνά μία ένσταση, ο πολίτης θα ενημερώνεται άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το στάδιο, στο οποίο βρίσκεται η ένστασή του. Ακόμα και η αμοιβή των μηχανικών και των δικηγόρων για τη συμμετοχή τους θα περνά από ηλεκτρονική διαδικασία», τόνισε χαρακτηριστικά.
       
    8. webTV

      Engineer

      Στο video παρουσιάζονται τα βασικά σημεία των Ευρωκωδίκων (Μέρη 1, 2, 7 και  καθώς και των Ελληνικών Κανονισμών (Ε.Α.Κ, Ε.Κ.Ω.Σ)  που είναι απαραίτητα σε μια Νέα Στατική Μελέτη, μέσα από την θεωρία και την πράξη (Παράδειγμα Εφαρμογής), ενώ επισημαίνονται  και οι βασικές διαφορές τους.
       
    9. webTV

      Engineer

      Το Atlassian Central, που θα στεγαστούν τα κεντρικά γραφεία της ομώνυμης εταιρείας, στον τεχνολογικό τομέα του Σίδνεϋ, και θα αποτελεί το ψηλότερο ξύλινο κτίριο του κόσμου. Το έργο προϋπολογισμού $ 1,4 δισ. θα υλοποιήσει κοινοπραξία της Αυστραλιανής Dexus με την Ιαπωνική Obayashi και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2027.
      Το κτίριο των 75.000 τ.μ. και 39 ορόφων, θα αποτελέσει ένα πρότυπο για τον μελλοντικό Tech Central, που θα κατασκευαστεί εν μέρει πάνω από μια πλατφόρμα., που θα καλύπτει τις σιδηροδρομικές γραμμές του μεγαλύτερου σταθμού του Σίδνεϋ.

      Εκτός των χώρων γραφείου, το έργο θα στεγάζει επιπλέον καταλύματα και καταστήματα λιανικής. Θα βασίζει τη λειτουργεία του πλήρως σε ανανεώσιμες πηγές ενέργεια.
      Συμβατική κατασκευή από σκυρόδεμα θα χρησιμοποιηθεί για το υπόγειο και τους 7 πρώτους ορόφους, ενώ μια κατασκευή από δομικό χάλυβα και ξυλεία, καθώς και πάνελ από πεπιεσμένο πριονίδι θα αντικαθιστά το σκυρόδεμα από τον 7ο όροφο και πάνω.

       
      Η Dexus, υπέγραψε κατασκευαστικό συμβόλαιο αξίας $ 800 εκατ. με την Built, η οποία θα κατασκευάσει το έργο σε κοινοπραξία με τον ιαπωνικό κατασκευαστικό κολοσσό Obayashi.
      Η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει στο εγχείρημα σημαντική τεχνογνωσία, καθώς αποτελεί υπέρμαχο της χρήσης ξυλείας στον κατασκευαστικό τομέα. Πρόσφατα ολοκλήρωσε το υψηλότερο ξύλινο κτίριο στην Ιαπωνία, με όλα τα βασικά δομικά στοιχεία του από ξύλο, συμπεριλαμβανομένων των δοκών, των τοίχων και των δαπέδων. Πρόκειται για ένα κτίριο 11 ορόφων, ύψους 44 μέτρων, που ολοκληρώθηκε το Μάρτιο στη Γιοκοχάμα.
      Η Dexus που θα χρηματοδοτήσει και θα επιβλέπει την ανάπτυξη θα είναι ιδιοκτήτης στα δύο τρίτα του κτιρίου, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027. 

       
    10. webTV

      Engineer

      Ένα εντυπωσιακό βίντεο που αφορά τη ζωή στην μινωική Κρήτη δείχνει πτυχές από τον πολιτισμό που άκμασε ως ναυτική δύναμη περίπου από τον 27ο αιώνα έως τον 15ο αιώνα π.Χ..
      Τα ανάκτορα της Κνωσού ανακαλύφθηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα μ.Χ. από τον Βρετανό αρχαιολόγο Άρθουρ Έβανς.
      Ο Μινωικός πολιτισμός θεωρείται ότι ξεκινάει με τα ανακτορικά συγκροτήματα που εμφανίστηκαν στην Εποχή του Χαλκού.
      Στο βίντεο παρουσιάζεται η ναυτική δύναμη των Μινωιτών αλλά και εξαιρετικές αναπαραστάσεις από τα Ταυροκαθάψια, τη δημοφιλέστερη ψυχαγωγία της εποχής, αντίστοιχημε τις σημερινές ταυρομαχίες.
      Το τέλος του Μινωικού πολιτισμού ήρθε με την έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας περίπου το 1600 π.Χ.
      Δείτε το βίντεο…
       
      Πηγή: http://www.efimeridaki.gr/%CE%B7-%CE%B6%CF%89%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7-%CF%83%CE%B5-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%BF-%CE%B2/
    11. webTV

      GTnews

      Καθώς η άνοδος της στάθμης της θάλασσας και οι όλο και πιο συχνές καταιγίδες προκαλούν διόγκωση των υδάτων, οι πλωτές γειτονιές προσφέρουν ένα πείραμα στην αντιπλημμυρική προστασία που θα μπορούσε να επιτρέψει στις παράκτιες κοινότητες να  αντισταθούν στην κλιματική αλλαγή. Στην πυκνοκατοικημένη  Ολλανδία, η ζήτηση για τέτοια σπίτια αυξάνεται. 
      Ένα πλωτό σπίτι μπορεί να κατασκευαστεί σε οποιαδήποτε ακτογραμμή και είναι σε θέση να αντιμετωπίσει την άνοδο της θάλασσας ή τις πλημμύρες που προκαλούνται από τη βροχή, παραμένοντας στην επιφάνεια του νερού. Στηριζόμενα σε χαλύβδινους στύλους, συνδέονται με το τοπικό αποχετευτικό σύστημα και το δίκτυο ηλεκτροδότησης. Μοιάζουν δομικά με σπίτια, αλλά στο υπόγειο, διαθέτουν ένα κοίτος από σκυρόδεμα που λειτουργεί ως αντίβαρο, επιτρέποντάς τους να παραμένουν σταθερά στο νερό. 
      Ο Koen Olthuis, αρχιτέκτοντας που σχεδιάζει αποκλειστικά πλωτά κτίρια, λέει ότι : “σταθεροποιούνται από στύλους που σκάβονται περίπου 65 μέτρα μέσα στο έδαφος και εξοπλίζονται με υλικά που απορροφούν τους κραδασμούς για να μειώνουν την αίσθηση κίνησης από τα κύματα”.  Τα σπίτια ανεβαίνουν όταν τα νερά ανεβαίνουν και κατεβαίνουν όταν τα νερά υποχωρούν. 
      "Τώρα έχουμε την τεχνογνωσία να χτίσουμε πάνω στο νερό", λέει ο Olthuis, ο οποίος έχει σχεδιάσει 300 πλωτά σπίτια, γραφεία, σχολεία και κέντρα υγείας. Πρόσθεσε ότι αυτός και οι συνάδελφοί του "δεν βλέπουν τους εαυτούς τους ως αρχιτέκτονες, αλλά ως γιατρούς της πόλης, και το νερό ως φάρμακο".
      "Αισθανόμαστε πιο ασφαλείς σε μια καταιγίδα επειδή επιπλέουμε", λέει στο Yale e360, η Siti Boelen, μια Ολλανδή τηλεοπτική παραγωγός που μετακόμισε στο Schoonschip πριν από δύο χρόνια.
      Στο Άμστερνταμ,  το οποίο έχει σχεδόν 3.000 επίσημα εγγεγραμμένα παραδοσιακά σπίτια στα κανάλια του, εκατοντάδες άνθρωποι έχουν μετακομίσει σε πλωτά σπίτια σε παραμελημένες γειτονιές. 
      Το Schoonschip, που σχεδιάστηκε από την ολλανδική εταιρεία Space&Matter, αποτελείται από 30 κατοικίες, οι μισές από τις οποίες είναι διπλοκατοικίες, πάνω σε ένα κανάλι σε μια πρώην βιομηχανική περιοχή. Η γειτονιά βρίσκεται σε μικρή απόσταση με πλοίο από το κέντρο του Άμστερνταμ, όπου πολλοί από τους κατοίκους εργάζονται. Τα μέλη της κοινότητας μοιράζονται σχεδόν τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των ποδηλάτων, των αυτοκινήτων και των τροφίμων που αγοράζονται από τοπικούς αγρότες. Κάθε κτίριο λειτουργεί τη δική του αντλία θερμότητας και αφιερώνει περίπου το ένα τρίτο της οροφής του σε πράσινο και ηλιακούς συλλέκτες. Οι κάτοικοι πωλούν την πλεονάζουσα ενέργεια και στο εθνικό δίκτυο.
      Ωστόσο, τα πλωτά σπίτια θέτουν πολλές προκλήσεις. Ο δυνατός άνεμος και η βροχή, ή ακόμη και το πέρασμα μεγάλων κρουαζιερόπλοιων, μπορεί να τα ταρακουνήσουν.  Η Siti Boelen,  λέει ότι όταν μετακόμισε για πρώτη φορά, οι καταιγίδες την έκαναν να το σκεφτεί δύο φορές να ανέβει στην κουζίνα του τρίτου ορόφου. "Το νιώθεις στο στομάχι σου", λέει, προσθέτοντας ότι από τότε το έχει συνηθίσει.
      Το Ρότερνταμ, το  μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, φιλοξενεί το μεγαλύτερο πλωτό κτίριο γραφείων στον κόσμο, καθώς και μια πλωτή φάρμα όπου οι αγελάδες αρμέγονται από ρομπότ, προμηθεύοντας γαλακτοκομικά προϊόντα στα τοπικά παντοπωλεία. 
      Οι ολλανδικές εταιρείες που ειδικεύονται στα πλωτά κτίρια έχουν κατακλυστεί από αιτήματα κατασκευαστών από το εξωτερικό για φιλόδοξα έργα. Η ολλανδική εταιρεία τεχνολογίας Blue21,  εργάζεται επί του παρόντος σε μια προτεινόμενη σειρά πλωτών νησιών στη Βαλτική Θάλασσα που θα στεγάζει 50.000 ανθρώπους και θα συνδέεται με μια ιδιωτικά χρηματοδοτούμενη υποθαλάσσια σιδηροδρομική σήραγγα 15 δισ. ευρώ, η οποία θα συνδέει το Ελσίνκι  με το Ταλίν της Εσθονίας. Το έργο υποστηρίζεται από τον Φινλανδό επενδυτή και επιχειρηματία των "Angry Birds" Peter Vesterbacka.
      Ο Koen Olthuis, θα επιβλέψει ακόμα την κατασκευή μιας πλωτής κοινότητας 20.000 ατόμων κοντά στην πρωτεύουσα Μάλε των Μαλδίβων. Κάτω από την επιφάνεια του νερού θα υπάρχουν τεχνητοί ύφαλοι που θα βοηθήσουν στην υποστήριξη της θαλάσσιας ζωής. Τα κτίρια θα αντλούν κρύο θαλασσινό νερό από τον πυθμένα για να βοηθούν τα συστήματα κλιματισμού.
      "Δεν είναι πλέον η ιδέα ενός τρελού μάγου που χτίζει ένα πλωτό σπίτι", λέει ο Olthuis. "Τώρα δημιουργούμε γαλάζιες πόλεις, βλέποντας το νερό ως εργαλείο".
       
    12. webTV

      Engineer

      Αντικείμενο του έργου είναι, η εκτέλεση όλων των έργων επισκευής και αποκατάστασης των ζημιών στο πρανές από την πλευρά της Πελοποννήσου, της Διώρυγας Κορίνθου σε μήκος 1 χλμ. μετά από τις σοβαρές βλάβες, από καταπτώσεις.
      Το έργο της αποκατάστασης της Διώρυγας περιλαμβάνει:
      1. Εκσκαφές σε μήκος 1χλμ. για τη σταθεροποίηση των υφισταμένων πρανών.
      2. Τον καθαρισμό της Διώρυγας από προϊόντα καταπτώσεων και συντρίμματα λιθεπένδυσης της αρχικής κατασκευής.
      3. Την κατασκευή πασσαλοτοίχου για την εξασφάλιση της προστασίας του ποδός του πρανούς της Διώρυγας. Οι πάσσαλοι είναι μήκους 15,80μ. από οπλισμένο σκυρόδεμα διαμέτρου 1,0μ. και θα δημιουργήσουν φράγμα μήκους 1.030,0μ. σε θέση που απέχει από το απέναντι κρηπίδωμα της Στερεάς Ελλάδος 24,60μ. 
      Ο πασσαλότοιχος θα κατασκευαστεί, στο ίδιο σημείο που υπήρχε κάποτε κρηπίδωμα και τώρα δεν υπάρχει λόγω των κατακρημνίσεων. 
      Από τον πάσσαλο τα 7,0μ. μπήγονται στον πυθμένα, τα 8,80μ. θα βρίσκονται στο νερό και πάνω από αυτόν θα κατασκευαστεί κεφαλόδεσμος ύψους 1,20μ. Ήτοι συνολικό ύψος του οπλισμένου τοίχου 17,0μ.
      4. Την κατασκευή μέτρων ενίσχυσης της θεμελίωσης του νοτίου ακροβάθρου της γέφυρας των αγωγών μεταφοράς λυμάτων (έχει γίνει ήδη).
      5. Την κατασκευή όλων των έργων διευθέτησης και απορροής των επιφανειακών υδάτων.
      Η λήψη των πλάνων έγινε από τις 5 Απριλίου, έως τις 20 Απριλίου 2023.
       
    13. webTV

      Engineer

      Βρισκόμαστε στην καρδιά της Αθήνας κάτω από την Ακρόπολη και πιο συγκεκριμένα στους στύλους του Ολυμπίου Διός, από εκεί που ξεκινάει η μεγαλύτερη απόλυτη ευθεία της Αθήνας, στην Λεωφόρο Ανδρέα Συγγρού. Παράλληλα είναι ο μοναδικός δρόμος στην Ελλάδα που σε κάποια σημεία του έχει έως και πέντε λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα.
      Καθημερινά την χρησιμοποιούν δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα για να κατευθυνθούν  από την Αθήνα προς την Λεωφόρο Ποσειδώνος ή προς Πειραιά και αντίστροφα. Το μήκος της ξεπερνάει τα 4 χιλιόμετρα και πιο συγκεκριμένα είναι 4,4 χλμ. το ρεύμα της καθόδου προς Ποσειδώνος-Πειραιά και λίγο λιγότερα το ρεύμα της ανόδου προς Αθήνα με μήκος τα 4,35 χλμ.
      Η σύλληψη της ιδέας για την κατασκευή σύγχρονου δρόμου έγινε στα τέλη του 19ου αιώνα επί πρωθυπουργίας του Χαρίλαου Τρικούπη. Η κατασκευή της λεωφόρου ξεκίνησε το 1898, πριν από 126 χρόνια και  αποτέλεσε το έτος ορόσημο του χαρακτηριστικού αυτού δρόμου της Αθήνας. Την υλοποίηση των σχεδίων πραγματοποίησε ένας μηχανικός του στρατού, του Ιωάννη Γενίσαρλη. Εκείνη την εποχή η Λεωφόρος Συγγρού σίγουρα δεν είχε καμία σχέση με τη σημερινή της εικόνα. Ατελείωτα χωράφια και παλιά σπίτια βρίσκονταν δεξιά και αριστερά του δρόμου.
      Η λεωφόρος κατασκευάστηκε ακριβώς στην ίδια ευθεία όπου υπήρχε στην αρχαιότητα δρόμος με μεγαλύτερο πλάτος και τα πρώτα χρόνια μετά την ανεξαρτησία ήταν καρόδρομος, ο οποίος κάλυπτε τις ανάγκες μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών, από και προς το λιμάνι του Φαλήρου.
      Μεγάλο μέρος εξόδων του έργου καλύφθηκε από τον τραπεζίτη και πολιτικό Ανδρέα Συγγρό που έδωσε και το όνομα του πρώτου μεγάλου αυτοκινητόδρομου της Αθήνας. Τον Οκτώβριο του 1904, δημοπρατήθηκε το έργο στις 135.000 δραχμές για δενδροφυτεύσει της λεωφόρου. Tο 1901 χαράσσεται ο νέος δρόμος και αρχίζουν οι εργασίες. Σύμφωνα με τον Ν. Γαζή το μήκος θα ήταν περίπου τα 5 χιλιόμετρα και το πλάτος 28 μέτρα. Απ’ αυτά 16 μέτρα πλάτος κατείχαν τα δύο πεζοδρόμια και 12 μέτρα ήταν η κύρια οδός. Στην αρχική μορφή η Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού χωρίζεται σε δύο τμήματα. Το ένα, αυτό που βρισκόταν προς την πόλη από τη γέφυρα του Ιλισσού και το άλλο μέχρι τη Φαληρική ακτή. Το κόστος του έργου ανέρχεται στις 750.000 δραχμές, ενώ περίπου 460.000 δραχμές δαπανήθηκαν για την αποζημίωση απαλλοτριώσεις των χωραφιών των ιδιοκτητών.
      Τέλος Νοεμβρίου του 1904 δίνεται σε κυκλοφορία η νέα μεγάλη λεωφόρος της Αθήνας και για την χάρη της σπεύδει να υμνήσει ο Κωστής Παλαμάς με τα εξής λόγια : «Ο νεοχάρακτος αυτός δρόμος, ο κατάπλατος και ολόβαθος, ο διάδημα περιβαλλόμενος τας στήλας του Ολυμπείου και νίπτων τας πόδας του εις τα κύμματα του Σαρωνικού, επλήρωσε την πόλιν των Αθηνών με μίαν μονοκόμματην μεγαλοπρέπειαν», έγραφε καταγοητευμένος. Καλούσε τους Έλληνες να περπατήσουν «εις την καλλιτεχνικήν αυτήν λεωφόρον» και να απολαύσουν «νεοφανή και ονειρώδους φύσεως χώραν»!
      Οι σημαντικότερες παρεμβάσεις έγιναν το 1954, με τις πρώτες εργασίες ανακατασκευής του δρόμου και το καλοκαίρι του 1959 εγκαινιάστηκε το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού της λεωφόρου. Την άνοιξη του 1979 η τότε κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή ήταν σε δημιουργικό αναβρασμό, έτσι τον Μάϊο θα υπογράφονταν η συμφωνία της εισόδου της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ). Για την τελετή θα έφτανε στην Αθήνα ο Γάλλος πρόεδρος Βαλερί Ζισκάρ Ντ’Εστέν, ο Καραμανλής είχε σχεδιάσει μεγαλειώδη υποδοχή που περιλάμβανε την μεταφορά του Γάλλου προέδρου με ανοιχτό αυτοκίνητο , ώστε να μπορούν να χαιρετούν τον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί. Η πομπή θα περνούσε και από την Λεωφόρου Συγγρού που χρειαζόταν μεγάλη ανακαίνιση. Η νέα ασφαλτόστρωση έγινε σε χρόνο 24 ωρών ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα. Πλέον ο δρόμος είχε αλλάξει μορφή και τα αυτοκίνητα των Αθηναίων δεν χοροπηδούσαν στις λακκούβες.
      Η μετατροπή της Συγγρού σε οδό ταχείας κυκλοφορίας ξεκίνησε τη 10ετία του 1980 και για τις ανάγκες του έργου κατασκευάστηκαν συνολικά επτά κόμβοι και 10 υπόγειες διαβάσεις πεζών.
      Αποτελώντας μέρος της Εθνικής Οδού 91 που είναι και η μεγαλύτερη εθνική οδός της Αττικής, η Λεωφόρος Συγγρού χαρακτηρίζεται ως δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με μέγιστο όριο ταχύτητας τα 90 χλμ./ώρα και αυτό σημαίνει ότι ως οδός είναι μια βαθμίδα κάτω από τον αυτοκινητόδρομο.
    14. webTV

      Engineer

      H σήραγγα της Μάγχης είναι μία σήραγγα μήκους 50,5 χιλιομέτρων κάτω από τη Μάγχη, στο στενό του Ντόβερ. Αποτελεί την πρώτη εδαφική σύνδεση της Μεγάλης Βρετανίας με την ηπειρωτική Ευρώπη. Η συμφωνία της Μεγάλης Βρετανίας με τη Γαλλία για συνεργασία σε ένα από κοινού σχέδιο, έκρυβε πίσω της ένα έντονο πολιτικό παρασκήνιο, αποτελούμενο από διαφορετικά στάδια μέσα στην ιστορία που έγραψαν οι δύο χώρες από τα χρόνια του Ναπολέοντα.
      Ο ρόλος των κυβερνήσεων στη κατασκευή του έργου, περιορίστηκε σε ρυθμιστικό επίπεδο αφήνοντας το ρόλο του επενδυτή ή/και δανειστή σε ιδιωτικά χέρια.
      Η κατασκευή της Σήραγγας της Μάγχης στη δεκαετία του '80, παρόλο που φαινομενικά εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της Μεγάλης Βρετανίας και της Γαλλίας, ουσιαστικά αποτέλεσε ένα σημάδι της εξέλιξης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας προς την Ενωμένη Ευρώπη, παρ' όλες τις θετικές και αρνητικές επιδράσεις που συνεπάγονται αυτής. Παράλληλα με την εγχώρια ανάπτυξη που δέχτηκε η κάθε χώρα, το έργο συνέδεσε δύο περιφερειακές περιοχές, το Κεντ και το Πα-ντε-Καλαί, προσφέροντας έτσι έδαφος για εξισορρόπηση των συνθηκών που υπάρχουν στην κάθε περιοχή ξεχωριστά και την παράλληλη ενίσχυση των υφιστάμενων διασυνοριακών σχέσεων, μέσα στα πλαίσια πάντα της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
      Δείτε το ντοκυμαντέρ από το National Geographic εδώ:
      Δείτε όλες τις playlist από το Michanikos.gr webTV
      1.
      2.
      3.
    15. webTV

      Engineer

      Το ύψος 14 μέτρων ενυδρείο στο ξενοδοχείο Radisson στο Βερολίνο έσπασε, με αποτέλεσμα το νερό να φτάσει και να πλημμυρίσει ακόμα και κοντινούς δρόμους.
      Δύο άνθρωποι τραυματίστηκαν σύμφωνα με την αστυνομία και την πυροσβεστική.
      Αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι όταν έσπασε το ενυδρείο ακούστηκε σαν έκρηξη μέσα στο ξενοδοχείο.
      Πηγή: https://gr.euronews.com/video/2022/12/16/berolino-espase-to-ypsous-14-metron-enydrio-tou-ksenodoxeiou-radisson
      Από το ενυδρείο έφυγαν ενα εκατομμύριο λίτρα νερού και 1.500 είδη τροπικών ψαριών.

       
       
       
       
       
    16. webTV

      Engineer

      Το Michanikos.gr θα καλύψει ζωντανά την ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώνει το Οικονομικού Επιμελητήριο Ελλάδας Περιφερειακό Τμήμα Ανατολικής Κρήτης και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Περιφερειακό Τμήμα Ανατολικής Κρήτης που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 18:30 στο Ηράκλειο, Αίθουσα «Καστελάκη» Επιμελητηρίου Ηρακλείου με θέμα:
      «Brain Drain: Η μετανάστευση των Ελλήνων Επιστημόνων»
      Εισηγητές:
      κ. Λόης (Θεολόγος) Λαμπριανίδης, Γ.Γ.Ιδιωτικών Επενδύσεων Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης και  κ. Νεκτάριος Ταβερναράκης Πρόεδρος Δ.Σ. Ι.Τ.Ε. – Διευθυντής ΚΔ Ι.Τ.Ε.  Παράλληλα στην εκδήλωση θα μιλήσουν για το φαινόμενο brain drain νέοι επιστήμονες που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό.
      Παρακολουθήστε ζωντανά:
       
    17. webTV

      Engineer

      Το Tesla Gigafactory Berlin-Brandenburg είναι η πρώτη μονάδα παραγωγής σε ευρωπαϊκό έδαφος και το πιο εξελιγμένο, βιώσιμο και αποδοτικό εργοστάσιο της εταιρείας.
      Αναμένεται να κατασκευάσει χιλιάδες οχήματα του μοντέλου Model Y της Tesla καθώς και εκατομμύρια κυψέλες μπαταρίας για όλα τα οχήματα.
      Δείτε το βίντεο της παρουσίασης:
       
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.