Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    622 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Οι ενεργειακές επιδόσεις του πλανήτη σε κατανάλωση καυσίμων, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εκπομπές CO2 κ.α. για το έτος 2018.
      Περισσότερες πληροφορίες: https://www.iea.org/geco/
    2. webTV

      Engineer

      Πρόκειται για νέα κτίρια αλλά και για τροποποιήσεις ή ανασκευές προϋπαρχουσών δομών, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν κατά το τρέχων έτος. Βρίσκονται διάσπαρτα σε ολόκληρο τον πλανήτη και χαρακτηρίζονται από τολμηρές αρχιτεκτονικές επιλογές. Taipei Performing Arts Center, Ταϊβάν, από την OMA
      Μετά από πολλή προσμονή, το Θέατρο του Ταϊπέι θα ανοίξει τις πόρτες του στην πρωτεύουσα της Ταϊβάν το καλοκαίρι του 2022.
      Ο πολιτιστικός χώρος, ο οποίος αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά από την ΟΜΑ το 2009, διαθέτει τρία μοναδικά θέατρα που συνδέονται σε έναν κεντρικό γυάλινο κύβο. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά θέατρα, όλοι οι χώροι των παρασκηνίων θα είναι ορατοί στο κοινό με τη βοήθεια ενός περιστρεφόμενου χώρου.

      Διεθνές Κέντρο Ποδοσφαίρου Xi'an, Κίνα, από την Zaha Hadid Architects
      Φέτος θα δούμε την ολοκλήρωση ενός ανακτορικού σταδίου ποδοσφαίρου από την Zaha Hadid Architects, ενόψει του Κυπέλλου Ασίας AFC 2023.
      Μεταξύ των καθοριστικών χαρακτηριστικών του θα είναι οι πανύψηλες κολώνες και μια προεξέχουσα οροφή, η οποία παρέχει καταφύγιο σε μια σειρά φυτεμένων επιπέδων στο νότιο όψη του κτηρίου.

      Sydney Modern, Αυστραλία, από τη SANAA
      Στην Αυστραλία, η SANAA θα ολοκληρώσει την επέκτασή της στην Πινακοθήκη της Νέας Νότιας Ουαλίας, η οποία έχει σχεδιαστεί για να έρχεται σε αντίθεση με τη νεοκλασική αρχιτεκτονική της υπάρχουσας γκαλερί.
      Η επέκταση θα αποτελείται από μια σειρά από κιόσκια με καταρράκτες με γυάλινους τοίχους και θα ενσωματώνει μια υπόγεια γκαλερί χτισμένη σε μια μετασκευασμένη δεξαμενή πετρελαίου, που χρονολογείται από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.

      Lanternen, Δανία, από τους Snøhetta και WERK Arkitekter
      Ένα από τα μικρότερα έργα αυτής της λίστας είναι το Lanternen, ένα ξύλινο κοινοτικό κέντρο για θαλάσσια σπορ που κατασκευάζεται στην ακτή του Esbjerg στη Δανία.
      Σχεδιασμένο από τη Snøhetta σε συνεργασία με τη WERK Arkitekter, το κτίριο έχει σκοπό να θυμίζει τη «τέχνη της κατασκευής σκαφών» και θα διαθέτει ένα μεγάλο άνοιγμα στην πρόσοψή του που οδηγεί τους επισκέπτες στην άκρη του νερού.

      Μουσείο Καλών Τεχνών του Αρκάνσας, ΗΠΑ, από το Studio Gang
      Τα κτίρια που πρόκειται να ολοκληρωθούν στις ΗΠΑ φέτος περιλαμβάνουν το επανασχεδιασμένο Μουσείο Καλών Τεχνών του Αρκάνσας στο Λιτλ Ροκ, υπό την αιγίδα του Studio Gang.
      Το στούντιο προσέφερε μια προεπισκόπηση του ενημερωμένου μουσείου πέρυσι, όταν κυκλοφόρησε μια σειρά φωτογραφιών από τη νέα πτυχωτή οροφή. Κατασκευασμένη από σκυρόδεμα, αυτή η οροφή καλύπτει μια σειρά καμπυλωτών περιπτέρων που στοχεύουν να ενοποιήσουν τις υπάρχουσες κατασκευές του μουσίου.

      Κεντρικά γραφεία της DJI, Κίνα, από την Foster + Partners
      Η Foster + Partners έχει μια σειρά από έργα που πρόκειται να ολοκληρωθούν το 2022, αλλά ένα από τα πιο ασυνήθιστα είναι τα κεντρικά γραφεία που έχει σχεδιάσει για την εταιρεία ρομποτικής DJI στο Shenzhen.
      Αποτελείται από δύο πύργους με δικτυώματα από χάλυβα, τα οποία θα συνδέονται με μια κυρτή εναέρια γέφυρα που έχει σχεδιαστεί για να αναδεικνύει την τελευταία τεχνολογία drone της εταιρείας.

      Σχολείο Sundby, Δανία, από τη Henning Larsen Architects
      Το μόνο εκπαιδευτικό κτίριο που μπήκε σε αυτή τη λίστα είναι ένα δημοτικό σχολείο από την Henning Larsen Architects που θα διαθέτει μια οροφή διαθέσιμη για περπάτημα και προσαρμόσιμους εσωτερικούς χώρους.
      Με το όνομα Sundby School, πρόκειται να γίνει το πρώτο κτίριο του είδους του στη Δανία στο οποίο θα απονεμηθεί το Nordic Ecolabel – ένα επίσημο πιστοποιητικό βιωσιμότητας, που λαμβάνει υπόψη λεπτομέρειες όπως η κατανάλωση ενέργειας και η χρήση υλικών.

      Nanjing Zendai Himalayas Center, Κίνα, από τoυς MAD
      Άλλη μια καθυστερημένη άφιξη για το 2022 θα αποτελέσει το κέντρο μικτής χρήσης Nanjing Zendai Himalayas, η ολοκλήρωση του οποίου αναμένεται από το 2020.
      Σχεδιασμένο από την MAD, το συγκρότημα των 560.000 τ.μ. αποτελείται από ένα μείγμα μικρών κτιρίων, χώρων πρασίνου και υπερυψωμένων μονοπατιών που οριοθετούνται από πύργους που μοιάζουν με βουνά.

      San Pellegrino Flagship Factory, Ιταλία, από τους BIG
      Το Εργοστάσιο Ορόσημο της San Pellegrino από την BIG θα ολοκληρωθεί σε μια ορεινή κοιλάδα στην Ιταλία, σχεδόν πέντε χρόνια αφότου το στούντιο κέρδισε τον διεθνή διαγωνισμό για το σχεδιασμό του.
      Δημιουργημένο για την εταιρεία αναψυκτικών San Pellegrino, τα κεντρικά γραφεία και το εργοστάσιο εμφιάλωσης θα αποτελέσουν ένα φόρο τιμής στην παραδοσιακή ιταλική αρχιτεκτονική, με λεπτομέρειες όπως καμάρες και στοές.

      Valley, Ολλανδία, από την MVRDV
      Στην Ολλανδία, το συγκρότημα Valley των MVRDV θα ανοίξει με τρία πολυώροφα κτίρια μικτής χρήσης, επενδεδυμένα με προεξέχοντα πέτρινα παράθυρα και μπαλκόνια.
      Η κατασκευή του κτιρίου έχει ήδη ολοκληρωθεί, αλλά αναμένεται η έγκαιρη ανάπτυξη του «πράσινου στρώματος» των κτιρίων, αποτελούμενου από 13.000 φυτά, για να πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του 2022.

      The ReefLine, ΗΠΑ, από την OMA
      Το δεύτερο έργο της OMA σε αυτήν τη λίστα είναι το The ReefLine, ένα υποθαλάσσιο πάρκο γλυπτών κοντά στην παραλία του Μαϊάμι ,που έχει σκοπό να προστατεύσει την ακτογραμμή του από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.
      Αν και το πάρκο κατασκευάζεται σταδιακά, η πρώτη του φάση πρόκειται να ανοίξει τον Δεκέμβριο με τα πρώτα γλυπτά στη θέση τους. Πάνω και γύρω από τα έργα τέχνης θα υπάρχουν επίσης γεωμετρικές μονάδες από σκυρόδεμα, οι οποίες θα λειτουργούν ως τεχνητός ύφαλος.

      Minamisanriku 311 Memorial, Ιαπωνία, από την Kengo Kuma and Associates
      Η Kengo Kuma and Associates αναμένεται να ολοκληρώσει ένα μνημείο και τουριστικό κέντρο στην Ιαπωνία αφιερωμένο στον σεισμό και το τσουνάμι Tōhoku του 2011 - τον ισχυρότερο σεισμό που έχει καταγραφεί ποτέ στην Ιαπωνία.
      Το κτίριο που ονομάστηκε Minamisanriku 311 Memorial από την πόλη στην οποία βρίσκεται, θα διαθέτει επένδυση από κέδρο και μια μεγάλη προεξέχουσα οροφή που τείνει προς τον ουρανό.

      ΠΗΓΗ: Dezeen
    3. webTV

      Engineer

      Το "Σαντιάγο Μπερναμπέου" αλλάζει όψη και γίνεται πολύ πιο σύγχρονο και όμορφο, όπως άλλωστε επιτάσσουν οι καιροί. Το πρότζεκτ "Santiago Bernabeu 2.0" τίθεται σε εφαρμογή και όλοι περιμένουν να δουν τις αλλαγές στην ιστορική έδρα της "Βασίλισσας".
      Η Ρεάλ αναμένεται να πάρει δάνειο 520.000.000 ευρώ, το οποίο θα αποπληρωθεί σε 25 χρόνια. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες έχει υπολογιστεί πως η Ρεάλ θα πρέπει να πληρώνει 25.000.000 ευρώ για τα επόμενα 25 χρόνια με ένα επιτόκιο 3%, το οποίο είναι αρκετά ευνοϊκό. Τις λεπτομέρειες της συμφωνίας και της αποπληρωμής του δανείου θα κάνει γνωστές ο ίδιος ο Φλορεντίνο Πέρεθ.
      Με τις νέες βελτιώσεις στο γήπεδο, αναμένονται επιπλέον έσοδα 150.000.000 ευρώ κάθε χρόνο κάτι που θα βοηθήσει τον σύλλογο να γίνει ο πρώτος που θα αυξήσει τα έσοδά του στο 1.000.000.000 ευρώ. Η ανακατασκευή θα προσφέρει στο "Santiago Bernabeu 2.0" τη δυνατότητα να έχει οροφή που ανοίγει και ένα νέο εξωτερικό περίβλημα.
      Το νέο γήπεδο θα είναι 12 μέτρα ψηλότερο, ενώ το εσωτερικό θα αλλάξει και θα είναι ψηφιακό, δίνοντας την δυνατότητα στο κοινό να συνδεθεί και να δει replay του αγώνα. Θα είναι ένα γήπεδο ικανό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του μεγαλύτερου ποδοσφαιρικού κλαμπ στον πλανήτη.
       
    4. webTV

      ΚΑΝΑ

      Δείτε  εδώ ένα live σεμινάριο e-'adeies που γίνεται τώρα στην Κομοτηνή
      Για όσους δεν μπορέσουν να παρευρεθούν τους γνωρίζουμε ότι η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω Facebook του TV Ροδόπη Αν. Μακεδονίας-Θράκης και συγκεκριμένα στο σύνδεσμο
      https://www.facebook.com/tvrodopi/
       όπως επίσης και μέσω του συνδέσμου
      https://www.rodopilive.gr/
    5. webTV

      Engineer

      Η Γη είναι ένας πλανήτης σε συνεχή αλλαγή, ωστόσο, ορισμένα μέρη της παρέμειναν αναλλοίωτα για εκατομμύρια χρόνια. Tα γεωλογικά θαύματα του κόσμου δεν παύουν ποτέ να μας εκπλήσσουν. Ανοίξαμε διάπλατα τον παγκόσμιο χάρτη και ψάξαμε εξονυχιστικά (στο google) να βρούμε τα εντυπωσιακότερα θαύματα του κόσμου, και με γεωλογικά κριτήρια αλλά και όσον αφορά την ομορφιά τους. Ετοιμαστείτε να προσθέσετε μερικά απίστευτα αξιοθέατα στα μέρη που πρέπει να επισκεφτείτε.
      1. Το Ντουν Μπρίστι (Dún Briste) στην Ιρλανδία
      Στέκεται εντυπωσιακά σε ύψος 50 μέτρων πάνω από τη θάλασσα και 80 μέτρα μακριά από την ακτή του Downpatrick Head στην επαρχία Mayo της Ιρλανδίας. Πρόκειται για έναν επιβλητικότατο κάθετο βράχο από ιζηματογενές πέτρωμα γνωστός και ως “Το Χαλασμένο Φρούριο”.
      2. Ο βράχος Al Naslaa στην Σαουδική Αραβία
      Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον αξιοθέατο της περιοχής Tayma της Σαουδικής Αραβίας είναι ο σχηματισμός του βράχου Al Naslaa – ένας συμπαγής όγκος από ψαμμίτη που χωρίζεται στη μέση από μια καθαρή και ευθεία ρωγμή που μοιάζει σαν να έχει τεμαχιστεί με ακρίβεια από λέιζερ.
      3. Vinicunca, το βουνό των επτά χρωμάτων στο Περού
      Κοντά στο Κούσκο στο Περού, το βουνό-ουράνιο τόξο δημιουργήθηκε υπό συγκεκριμένες καιρικές και περιβαλλοντικές συνθήκες καθώς και ιζηματογενείς αποθέσεις με την πάροδο του χρόνου.
      4. Grand Gulch στην Γιούτα των ΗΠΑ
      Πρόκειται για μια πραγματικά μοναδική τοποθεσία στη Νοτιοανατολική Γιούτα. Η απομακρυσμένη και τραχιά περιοχή είναι προσβάσιμη μόνο με τα ποδιά. Εδώ έζησαν οι Anasazi (“Οι Αρχαίοι Άνθρωποι”) πριν από 700 έως 2.000 χρόνια. Μέσα στο φαράγγι μπορείτε να δείτε σπίτια και αποθήκες του αρχαίου πολιτισμού σε εξαιρετική κατάσταση.
      5. Το σπήλαιο Majlis Al Jinn στο Ομάν
      Το Majlis al Jinn είναι το δεύτερο μεγαλύτερο σπήλαιο στον κόσμο, μετρώντας την επιφάνεια του δαπέδου. Το σπήλαιο βρίσκεται σε μια απομακρυσμένη περιοχή του οροπέδιου Selma, 1.380 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας στο Σουλτανάτο του Ομάν. Το όνομά του σημαίνει ο τόπος συνάντησης των τζίνι (υπερφυσικά πλάσματα στην ισλαμική και αραβική λαογραφία).
      6. Eθνικό Πάρκο Wrangell-St. Elias στην Αλάσκα των ΗΠΑ
      7. Η πύλη της κολάσεως (Νταρβάζα) στο Τουρκμενιστάν
      Δεν ακούγεται και πολύ φιλόξενη πύλη, η απόκοσμη όψη της θυμίζει σκηνή από το όρος Ντουμ στον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα μεγάλο κρατήρα στην έρημο Καρακούμ ο οποίος δημιουργήθηκε από Σοβιετικούς γεωλόγους το 1971 όταν ερευνούσαν την περιοχή για φυσικό αέριο. Όταν ξεκίνησαν να τρυπούν το έδαφος, έπεσαν σε μια σπηλιά φυσικού αερίου, το έδαφος κατέρρευσε και εμφάνισε έναν κρατήρα διαμέτρου 70 μέτρων. Φόβοι για δηλητηριώδη αέρια τους οδήγησαν στην απόφαση να βάλουν φωτιά στην σπηλιά ώστε να εξαντληθούν τα εύφλεκτα αέρια. Μάταια όμως, ο κρατήρας παραμένει φλεγόμενος μέχρι και σήμερα.
      8. Η λίμνη Yellowstone στην πολιτεία Ουαϊόμινγκ των ΗΠΑ
      Η λίμνη έχει βάθος 120μ, 180χλμ ακτών και βρίσκεται πάνω στο στη καλντέρα του μεγαλύτερου ηφαιστείου στην ήπειρο της Αμερικής. Πρόκειται για ένα ενεργό υπερηφαίστειο, που έχει εκραγεί με τεράστια δύναμη αρκετές φορές τα τελευταία 2.000.000 χρόνια. Περισσότερα σύντομα σε ειδικό αφιέρωμα για το Yellowstone.
      9. Τα Μετέωρα στην Ελλάδα
      Σύμφωνα με τη θεωρία του Γερμανού Γεωλόγου Άλφρεντ Φίλιπσον, η δημιουργία αυτών των τεράστιων ογκολίθων οφείλεται σε ένα δελτοειδή κώνο από ποταμίσιους ογκόλιθους και ασβεστολιθικά πετρώματα, που για εκατομμύρια χρόνια χύνονταν σε θαλάσσια έκταση που κάλυπτε τότε τη Θεσσαλία.
      Πριν από 25-30 εκατομμύρια χρόνια μετά από γεωλογικές μεταβολές που συνέβησαν κατά τη διάρκεια των αιώνων, ανυψώθηκε το κεντρικό τμήμα της σημερινής Ελλάδος και βυθίστηκε η περιοχή της Θεσσαλίας, η οποία αποτέλεσε μία λίμνη. Όταν τα νερά βρήκαν διέξοδο στο σημερινό Αιγαίο, αποκαλύφθηκε η θεσσαλική πεδιάδα. Με τη συνεχή διάβρωση από τους ανέμους και τις βροχές, καθώς και από άλλες γεωλογικές μεταβολές, οι βράχοι αυτοί πήραν την σημερινή τους μορφή.
      10. Το Tepui Roraima στην Βενεζούελα
      Το όρος Roraima (γνωστό και ως Roraima Tepui) αναδύεται μέσα από την ομίχλη της ζούγκλας της Νότιας Αμερικής, στα σύνορα της Βενεζουέλας, της Βραζιλίας και της Γουιάνας. Διαβάστε περισσότερα gγια τον περίεργο αυτόν μονόλιθο στο άρθρο μας εδώ.
      11. Η Μεγάλη Μπλε Τρύπα στο Μπελίζ
      Η μεγαλύτερη καταβόθρα του κόσμου είναι η «Μεγάλη Μπλε Τρύπα» του Μπελίζ στη Καραϊβική με διάμετρο 300 μέτρα και βάθος 125 μέτρα. Η ατόλη βρίσκεται περίπου 70 χιλιόμετρα από την Πόλη του Μπελίζ και δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια των παγετώνων της πιο πρόσφατης περιόδου. Πλέον θεωρείται ένα από τα Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
      Το σημείο έγινε διάσημο τη δεκαετία του ‘70 από τον Ζακ-Υβ Κουστώ, όταν δήλωσε ότι είναι μία από τις δέκα κορυφαίες τοποθεσίες για καταδύσεις στον κόσμο. Δύτες από όλο τον κόσμο επισκέπτονται αυτή την τοποθεσία για να απολαύσουν το φυσικό θαύμα της τρύπας και τη διαφορετική θαλάσσια ζωή της.
      12. O Preikestolen στη Νορβηγία
      Ο Preikestolen στην κομητεία Rogaland της Δυτικής Νορβηγίας (πηγή: wikipedia) Και αυτό το δραματικό σκηνικό βρίσκεται στη χώρα των φιόρδς. Μη μου ψάχνεστε, την Νορβηγία εννοώ. Ονομάζεται Preikestolen (στα αγγλικά Pulpit Rock). Στα ελληνικά μπορούμε να αυτοσχεδιάσουμε με το επιβλητικό “ο Βραχώδης Άμβωνας”.
      Ο βράχος υψώνεται στα 604 μέτρα καταλήγοντας σε μια επιφάνεια 25×25 μέτρων. Σχηματίστηκε πριν από περίπου 10.000 χρόνια κατά την εποχή των παγετώνων.
      Εξελίχθηκε γρήγορα σε ένα απ’ τα πιο τουριστικά αξιοθέατα της Νορβηγίας και αγαπήθηκε από τους ατρόμητους BASE jumpers. Είναι αυτοί που πέφτουν από ακραία σημεία είτε με αλεξίπτωτο είτε με wingsuit λες και έχουν κάνει κάποιο ντιλ με το συναίσθημα του φόβου.
      Και τώρα που είπα κασκαντέρ (το σκέφτηκα έστω), σε αυτόν τον βράχο έχει κάνει τα δικά του κι ο Τομ Κρουζ σε μια απ’ τις επικίνδυνες αποστολές του.
    6. webTV

      GTnews

      Η τουρκική εταιρεία Limak ολοκλήρωσε την πρώτη φάση ένα μήνα πριν από τη λήξη της προθεσμίας, ενώ το γήπεδο πρέπει να είναι έτοιμο έως τις 30 Νοεμβρίου 2024. Η Μπαρτσελόνα κυνηγά την εκπληκτική Χιρόνα και την αιώνια αντίπαλό της Ρεάλ Μαδρίτης στο πρωτάθλημα, ενώ στο Champions League η αιφνιδιαστική ήττα από τη Σαχτάρ Ντόνετσκ ανέβαλε το ραντεβού με πρόκριση στους «16». Εκεί όμως που οι «Μπλαουγκράνα» βρίσκονται σε καλύτερη θέση από το αναμενόμενο είναι οι εργασίες για το νέο «Καμπ Νου».
      Όπως αναφέρει η καταλανική εφημερίδα Sport, η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την κατεδάφιση τμήματος του γηπέδου της Βαρκελώνης, η Limak, κατάφερε να επιφέρει το τέλος της πρώτης φάσης των εργασιών κατά ένα μήνα, δεδομένου ότι η προθεσμία είχε οριστεί για τέλη Δεκεμβρίου. Έχουν περάσει μόλις πέντε μήνες από τότε που η τουρκική εταιρεία ξεκίνησε τη φάση κατεδάφισης, την πρώτη από τις τρεις.
      «Ο χρόνος είναι χρήμα», είπε ο Εμπρού Οζντεμίρ, πρόεδρος της Limak Holding. «Ο χρόνος είναι ουσιαστικός για εμάς. Υπάρχει λόγος που έχουμε το ρεκόρ για να ολοκληρώσουμε νωρίς τα έργα μας».
      Το στάδιο της Βαρκελώνης, το οποίο θα πάρει το όνομα του κύριου χορηγού (Spotify), θα πρέπει να είναι έτοιμο έως τις 30 Νοεμβρίου 2024, ακριβώς ένα χρόνο από τώρα. «Η “Μπάρτσα” μας είπε ότι αυτή η ημερομηνία είναι αδιαπραγμάτευτη. Και μέχρι αυτή την ημερομηνία θα φτιάξουμε το νέο γήπεδο», πρόσθεσε ο Οζντεμίρ.
      Για να μην σταματήσει σε αυτόν τον μήνα που κέρδισε με την πρώτη φάση της κατεδάφισης, η Limak σκοπεύει να προσθέσει 1.500 επιπλέον εργαζομένους προκειμένου να αποφύγει κάθε είδους επιβράδυνση.
      Οι λόγοι για τους οποίους η τουρκική εταιρεία είναι σε θέση, στις περισσότερες περιπτώσεις, να προβλέπει προθεσμίες, εξηγούνται από τον διευθύνοντα σύμβουλο Χαλντούν Φιράτ: «Έχουμε ένα καινοτόμο κατασκευαστικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει την παράλληλη εργασία σε διαφορετικές πτυχές της εργασίας. Δεν χρειάζεται να ξεκινήσουμε το θεμέλιο μέχρι να ολοκληρώσουμε την κατεδάφιση.
      Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο εκτέλεσής μας είναι πολύ υψηλότερο. Κάποιοι εργαζόμενοι φροντίζουν την πλάκα, άλλοι τη δομή και άλλοι, ίσως, στην άλλη πλευρά του γηπέδου, να εγκαταστήσουν το Wi-Fi. Είναι πραγματικό αίνιγμα αν δεν το έχετε συνηθίσει, αλλά εμείς το έχουμε συνηθίσει».
      Επιπλέον, στον προγραμματισμό εργασίας της Μπαρτσελόνα υποτίθεται ότι η εταιρεία θα εργαζόταν πέντε ημέρες την εβδομάδα, αλλά χάρη στο μεγάλο εργατικό δυναμικό, το οποίο μπορεί να πραγματοποιήσει πολλές βάρδιες, η Limak έχει προγραμματίσει εργασίες  τουλάχιστον έξι ημέρες την εβδομάδα και, όταν είναι δυνατόν, και Κυριακές.
      Προφανώς, στο συμβόλαιο μεταξύ Limak και Μπαρτσελόνα υπάρχουν μπόνους για την κατασκευαστική εταιρεία εάν καταφέρει να ολοκληρώσει τις εργασίες πριν από την προθεσμία της 30ης Νοεμβρίου 2024, δεδομένου ότι ο σύλλογος θα αυξήσει τα έσοδα του χάρη στο νέο «Spotify Καμπ Νου», που θα φτάσει σε χωρητικότητα έως και 110.000 θέσεις μετά την ολοκλήρωσή του.
       
    7. webTV

      Engineer

      Σημαντική πρόοδος καταγράφεται στην κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), ήτοι το τμήμα Λαμία – Ξυνιάδα.  Το έργο βρίσκεται στο 70,3% και κατά μήκος του έχουν αναπτυχθεί 3 εργοτάξια.
      Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου συναντάμε μεταξύ άλλων:
      -1 δίδυμη Σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ. , ανά κλάδο,
      -15 Γέφυρες,
      -5 Άνω & 6 Κάτω Διαβάσεις,
      -1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC),
      -62 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας,
      -3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας)  & 2 Ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.),
      -1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι),
      -1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Καρπενήσι),
      -1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Λιανοκλάδι),
      -1 Κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι).
      Προχωρώντας σε μια επιμέρους ανάλυση, οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 81,3%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 65,3% και οι χωματουργικές εργασίες 54,8%.
      Η συνολική διάρκεια κατασκευής του νοτίου τμήματος είναι 36 μήνες και η παράδοση σε κυκλοφορία αναμένεται στα τέλη του 2021. 
    8. webTV

      Engineer

      Σχεδόν 40 χρόνια έχουν περάσει από τότε που ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής Battersea Power Station είχε τεθεί εκτός λειτουργίας αλλά το αρχιτεκτονικό γραφείο WilkinsonEyre ολοκλήρωσε επιτέλους την ανάπλασή του, τονίζει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
      Πλέον, στο εμβληματικό αρχιτεκτόνημα στεγάζονται περισσότερα από 100 καταστήματα, διατίθενται 46.000 τετραγωνικά μέτρα για γραφεία της Apple και περιλαμβάνονται 254 διαμερίσματα.
      Σχεδιασμένος από τον Βρετανό αρχιτέκτονα Giles Gilbert Scott, ο Battersea Power Station εγκαινιάστηκε τη δεκαετία του 1930 και αργότερα επεκτάθηκε για να πάρει τη διακριτή μορφή του με τις τέσσερις καμινάδες στις όχθες του Τάμεση. Τέθηκε εκτός λειτουργίας μεταξύ 1975 και 1983.
      Το κτήριο παρέμεινε άδειο για σχεδόν 30 χρόνια πριν ξεκινήσει η ανάπλασή του από το WilkinsonEyre ως πόλος έλξης μιας νέας εμπορικής γειτονιάς και γειτονιάς κατοικιών στο Battersea.
      «Η κύρια αρχιτεκτονική απόκριση ήταν να εισάγουμε ένα πλούσιο μίγμα χρήσεων οι οποίες αξιοποιούν κατάλληλα τους χώρους» εξήγησε ο Sebastien Ricard, διευθυντικό στέλεχος στο αρχιτεκτονικό γραφείο. «Ταυτοχρόνως, ενδιαφερόμαστε να έχουν οι επισκέπτες διαρκώς συνείδηση του ιστορικού ιστού και του ότι βρίσκονται σε έναν μοναδικό χώρο» πρόσθεσε, μιλώντας στο Dezeen
      (https://www.instagram.com/p/CjBFxGRMBnH/).
    9. webTV

      GTnews

      Εντυπωσιακές εικόνες από το Διάστημα φέρνει η NASA αυτή τη φορά καταγράφοντας στιγμή προς στιγμή τις κινήσεις μιας μαύρης τρύπας που «καταβροχθίζει» και αφανίζει ένα περιπλανώμενο αστέρι. Πρόκειται για το πέμπτο αντίστοιχο περιστατικό που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα από αστρονόμους.
      Πολλά τηλεσκόπια της NASA παρατήρησαν πρόσφατα μια τεράστια μαύρη τρύπα να διαλύει ένα αστέρι που βρισκόταν κοντά της, περίπου 250 εκατ. έτη φωτός μακριά από τη Γη
      Πρόκειται για πρόσφατες παρατηρήσεις που θα μπορούσαν να δώσουν λεπτομέρειες για τον περίπλοκο και ανεξήγητο -προς ώρας- τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται αυτές, ενώ σημειώνεται πως αυτή είναι μία από τους πέντε συνολικά αφανισμούς άστρων από μαύρες τρύπες που έχουν καταγραφεί ποτέ από αστρονόμους.
      Όπως φαίνεται και στο συγκλονιστικό βίντεο, οι αστρονόμοι παρατήρησαν ξαφνικά μια ανεξέλεγκτη ανάπτυξη ακτίνων υψηλής ενέργειας X-ray που εκλύονταν από την μαύρη τρύπα και άρχισαν να «περικυκλώνουν» το άστρο και τότε ήταν που αυτό επήλθε στον βαρυτικό της έλεγχο. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται «κορώνα».
      Ο δορυφόρος NuSTAR (Nuclear Spectroscopic Telescopic Array) της NASA είναι το πιο «ευαίσθητο» διαστημικό τηλεσκόπιο ικανό να ανιχνεύει τέτοιου είδους μήκη φωτός και η λεπτομερής προσέγγιση του συγκεκριμένου γεγονότος παρείχε αξιοσημείωτες πληροφορίες για τον τρόπο που δημιουργούνται και δρουν οι κορώνες, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Astrophysical Journal.
       
    10. webTV

      Engineer

      Η Airbus σχεδιάζει να δοκιμάσει έως το τέλος του 2017 ένα αυτόνομο ιπτάμενο όχημα, ως μέσο για τη μείωση του μποτιλιαρίσματος στους δρόμους των πόλεων.
       
       
      Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Airbus Τομ Έντερς σε συνέδριο ψηφιακής τεχνολογίας στο Μόναχο, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.
       
      Η Airbus δημιούργησε πέρυσι μία μονάδα με την ονομασία Urban Air Mobility, με στόχο να αναπτύξει εναλλακτικά μεταφορικά μέσα εντός των πόλεων. Ανάμεσά τους είναι η ιδέα για ένα όχημα τύπου ελικοπτέρου, που θα μπορεί να νοικιάζει κανείς μέσω ειδικής εφαρμογής (app).
       
      «Πριν 100 χρόνια οι αστικές μεταφορές έγιναν υπόγειες, τώρα έχουν την τεχνολογική δυνατότητα να γίνουν ιπτάμενες», δήλωσε ο Έντερς, ο οποίος δήλωσε αισιόδοξος ότι έως το τέλος του έτους η Airbus θα είναι σε θέση να κάνει μία πτήση επίδειξης ενός πρωτότυπου οχήματος χωρητικότητας ενός ατόμου..
       
      «Είμαστε σε φάση πειραματισμού, αλλά παίρνουμε πολύ στα σοβαρά το ζήτημα», ανέφερε και τόνισε ότι οι μελλοντικές τεχνολογίες αυτού του είδους θα πρέπει να είναι καθαρές για μη μολύνουν κι άλλο τις πόλεις. Ακόμη, σημείωσε ότι με τα ιπτάμενα οχήματα θα μειωθούν τα κόστη για τις υποδομές των μεταφορών. «Όταν πετάς, δεν χρειάζεται να ρίχνεις δισεκατομμύρια σε τσιμεντένιες γέφυρες και δρόμους», δήλωσε.
       
      Σύμφωνα με τον ίδιο, η Airbus, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εμπορικών ελικοπτέρων, θέλει να επενδύσει στις νέες τεχνολογίες όπως η αυτόνομη οδήγηση και η τεχνητή νοημοσύνη, ώστε να φέρει πιο κοντά μία εποχή ιπτάμενων οχημάτων. Δεν διευκρίνισε, πάντως, πόσα κεφάλαια έχει επενδύσει ήδη η εταιρεία προς αυτήν την κατεύθυνση.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/I_Airbus_etoimazei_iptameno_ochima_polis/
       

       
      Περισσότερες πληροφορίες: http://www.airbusgroup.com/int/en/news-media/corporate-magazine/Forum-88/My-Kind-Of-Flyover.html
    11. webTV

      Engineer

      Το διαστημικό σκάφος New Horizons (Νέοι Ορίζοντες) της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA) τράβηξε τις πιο μακρινές από τη Γη φωτογραφίες που έχουν ποτέ τραβηχτεί, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε από το 1990 το σκάφος Voyager 1.
       
      Η αμερικανική διαστημοσυσκευή, η οποία μελέτησε τον Πλούτωνα για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2015, έχει πια βάλει πλώρη για τα μυστηριώδη σώματα της ακόμη πιο μακρινής Ζώνης Κάιπερ (Kuiper Belt Objects - KBO).
       
      Ευρισκόμενο σε απόσταση περίπου 6,12 δισεκατομμυρίων χιλιομέτρων από τον πλανήτη μας ή σχεδόν 41 αστρονομικών μονάδων (δηλαδή 41 φορές τη μέση απόσταση Γης-Ήλιου), το New Horizons έστρεψε την τηλεσκοπική κάμερά του και φωτογράφισε στις 5 Δεκεμβρίου δύο σώματα ΚΒΟ, τα «2012 ΗΖ84» και «2012 ΗΕ85». Οι φωτογραφίες έφθασαν τώρα στη Γη και η NASA τις έδωσε στη δημοσιότητα.
       
      Στην πραγματικότητα το ρεκόρ του Voyager είχε σπάσει για πρώτη φορά την ίδια μέρα, δύο ώρες νωρίτερα, όταν η κάμερα Long Range Reconnaissance Imager (LORRI) του New Horizons φωτογράφισε ένα ανοιχτό αστρικό σμήνος του γαλαξία μας. Δύο ώρες αργότερα, τράβηξε τις ακόμη πιο μακρινές φωτογραφίες των δύο ΚΒΟ.
       
      Στις 14 Φεβρουαρίου 1990 το Voyager 1, ευρισκόμενο σε απόσταση 6,06 δισεκατομμυρίων χιλιομέτρων (40,5 αστρονομικών μονάδων) από τη Γη, είχε τραβήξει μια διάσημη φωτογραφία του πλανήτη μας ως μιας ωχρής μπλε κουκίδας. Η φωτογραφία εκείνη (γνωστή διεθνώς “Pale Blue Dot”) είχε δημιουργηθεί από μια σύνθεση 60 εικόνων. Επειδή το σκάφος έκλεισε τις κάμερές του λίγο μετά το «πορτρέτο» της Γης, το ρεκόρ απόστασης εκείνης της φωτογραφίας δεν απειλήθηκε για περισσότερα από 27 χρόνια.
       
      «Το New Horizons είναι εδώ και πολύ καιρό μία αποστολή με πρωτιές - η πρώτη που εξερεύνησε τον Πλούτωνα, η πρώτη που θα εξερευνήσει τη Ζώνη Κάιπερ, το πιο γρήγορο διαστημικό σκάφος που έχει ποτέ εκτοξευθεί. Και τώρα μπορέσαμε να τραβήξουμε φωτογραφίες από μεγαλύτερη απόσταση από τη Γη από κάθε άλλο διαστημικό σκάφος στην ιστορία», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής του New Horizons Άλαν Στερν του Νοτιοδυτικού Ινστιτούτου Ερευνών του Κολοράντο.
       
      Το σκάφος έχει «ραντεβού» με ένα ΚΒΟ, το σώμα «2014 MU69», την 1η Ιανουαρίου του 2019. Θα πρόκειται για το πιο απομακρυσμένο «ραντεβού» με ουράνιο αντικείμενο στη διαστημική ιστορία. Συνολικά, το New Horizons θα μελετήσει τουλάχιστον 20 ΚΒΟ, νάνους πλανήτες και «Κενταύρους» (πρώην ΚΒΟs με ασταθείς τροχιές που διασταυρώνονται με τις τροχιές των γιγάντιων πλανητών του ηλιακού μας συστήματος).
       
      Αυτή τη στιγμή, το σκάφος βρίσκεται σε θαυμάσια κατάσταση και έχει περιέλθει σε «ύπνωση». Οι χειριστές του από το Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Φυσικής του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς (εκεί ακριβώς όπου άφησε εποχή ο «δικός μας» Σταμάτης Κριμιζής) θα το ξυπνήσουν από τον ηλεκτρονικό ύπνο του στις 4 Ιουνίου, ώστε να προετοιμασθεί για το ιστορικό «ραντεβού» της Πρωτοχρονιάς του 2019.
       
      (Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ)
       

       
      Πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/entry/to-diastemiko-skafos-new-horizons-spaei-to-rekor-travontas-tis-pio-makrines-apo-te-ye-fotoyrafies_gr_5a7eaf1be4b08dfc93045009?utm_hp_ref=gr-tech
    12. webTV

      Engineer

      Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες διαμόρφωσης του νέου παραλιακού άξονα που κατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας  για τη σύνδεση των παραλίων των  νομών Λάρισας και Μαγνησίας από το  Ρακοπόταμο μέχρι το Κεραμίδι. Ο νέος άξονας αποτελείται από συνολικά 12 χιλιόμετρα, είναι συνολικού προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
      «Εξελίσσονται ομαλά οι εργασίες κατασκευής του νέου οδικού άξονα που συνδέει δυο νομούς,  το Πήλιο με τον Κίσσαβο, τα παράλια της Λάρισας  με τα παράλια της Μαγνησίας» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.«Οι εργασίες πραγματοποιούνται με σεβασμό στο περιβάλλον και το μοναδικό φυσικό κάλλος της περιοχής Σε συνεργασία με τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας υλοποιούμε ένα από τα  δυσκολότερα τεχνικά έργα που εκτελούνται αυτή τη στιγμή στην Θεσσαλία. Συνδέουμε τις ανθρώπινες κοινότητες με ασφάλεια και  με τα έργα μας δημιουργούμε θέσεις εργασίας» προσθέτει ο  Περιφερειάρχης.
      Δείτε το βίντεο:
      Στοιχεία του έργου
      Προβλέπεται:
      -Η κατασκευή κύριας οδού μήκους 12,10 χιλιομέτρων περίπου
      -Η κατασκευή του ισόπεδου κόμβου Κεραμιδίου (μορφής «ταυ»)
      -Η κατασκευή ισόπεδου κόμβου Σκλήθρου (μορφής «ταυ»)
      -Η αποκατάσταση των αγροτικών και δασικών οδών που συμβάλλουν στην κύρια οδό καθώς και
      -Η κατασκευή οπλισμένων επιχωμάτων και τοίχων αντιστήριξης
       
    13. webTV

      Engineer

      Στόχος να δημιουργήσουν έναν πολιτιστικό δίκτυο που θα εκπαιδεύσει τις νέες γενιές επαγγελματιών και στελεχών.   Επτά ανεστραμμένες πυραμίδες που δημιουργούν ένα σύμπλεγμα πάνω από την πολυσύχναστη πόλη του Καΐρου σχεδίασε το αρχιτεκτονικό γραφείο marchisciana saverio adrian Οι κατασκευές μοιάζουν με τεράστιες ατσαλένιες αράχνες με πολύ ψηλά και λεπτά πόδια που φαίνεται να πολιορκούν τη μητρόπολη. Αναδυόμενοι σε πολιτιστικούς και εκπαιδευτικούς κόμβους και λειτουργώντας επίσης ως παρατηρητήρια, τα σημεία σχηματίζουν ένα αυτόνομο αστικό σύστημα που αιωρείται από πάνω. Το σύγχρονο Κάιρο είναι μια χαοτική πόλη από άναρχα κατασκευασμένα σπίτια που επεκτείνεται με γρήγορους ρυθμούς καταλαμβάνοντας τις παραδοσιακές φυτείες των χουρμαδιών και των λαχανόκηπων. Η εναπομείνασα γεωργική γη της Αιγύπτου εξαντλείται και αντικαθίσταται από μεγάλες γειτονιές γεμάτες με κτίρια, χωρίς πάρκα ή δημόσιους αστικούς χώρους. Αυτό το πρόβλημα των προαστίων που αναπτύσσονται χωρίς να τηρούν κανέναν πολεοδομικό σχεδιασμό είναι ανησυχητικό για πολλές μολυσμένες μητροπόλεις στην Αφρική, την Ασία και τη Νότια Αμερική.
      Σύμφωνα με τους αρχιτέκτονες οι κατασκευές είναι σχεδιασμένες ως ανεστραμμένες πυραμίδες, με τις κορυφές τους να δείχνουν προς τα κάτω, θέλοντας με αυτο τον τρόπο να επικρίνουν την ανεξέλεγκτη αστική ανάπτυξη που καταστρέφει τη φύση και τα εύθραυστα οικολογικά της συστήματα. Το μεγάλο τους μέγεθος δημιουργεί έναν διάλογο με τις αρχαίες πυραμίδες των Φαραώ ενώ αντιπροσωπεύει μια νέα πόλη πολιτισμού. 
      Οι πυραμίδες που θα πάρουν ονόματα από τους αρχαίους αιγυπτιακούς θεούς και θα φιλοξενούν εκπαιδευτικά και ερευνητικά κέντρα: σχολή αρχιτεκτονικής και πολεοδομίας, ινστιτούτο αποκατάστασης παπύρων, εθνική βιβλιοθήκη, σχολή παραδοσιακών χειροτεχνιών, σχολή βοτανικής
      Στόχος να αποτελέσουν έναν πολιτιστικό δίκτυο που θα έχει τη δυνατότητα να εκπαιδεύσει και να προετοιμάσει τις νέες γενιές επαγγελματιών και στελεχών του Καΐρου, με βάση τις αρχές του καλύτερου τοπίου και της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.
      Όλες οι πυραμίδες θα συνδέονται με ένα σύστημα monorail, με έναν σταθμό στη βάση κάθε πυραμίδας. Ανελκυστήρες και πύργοι σκάλας, τοποθετημένοι μέσα στις κολώνες, θα οδηγούν τους επισκέπτες από τη χαοτική- στην πολιτιστική-πόλη. Οι βεράντες στην κορυφή των πυραμίδων θα λειτουργούν ως μεγάλες πανοραμικές πλατείες που ανοίγουν προς το τοπίο, για φοιτητές και τουρίστες.



      Πηγή εικόνων: https://africapearl.com/2021/11/16/the-seven-new-pyramids-for-cairo-form-cultural-network-above-the-bustling-city.html
      Αναλυτικά το άρθρο: https://www.designboom.com/architecture/seven-inverted-pyramids-cultural-network-chaotic-cairo-marchisciana-saverio-adrian-11-16-2021/
    14. webTV

      Engineer

      Η Νιγηρία ανακτά 10 τετραγωνικά χιλιόμετρα έκτασης από τον Ατλαντικό ωκεανό για να δημιουργήσει το project "Eko Atlantic" - μια τεράστια νέα πόλη που πρόκειται να γίνει το νέο οικονομικό κέντρο της Αφρικής.
       
    15. webTV

      Engineer

      Ο σταθμός Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης με τα αρχαία ευρήματα μετά την επανατοποθέτησή τους απεικονίζεται σε ένα εντυπωσιακό 3D βίντεο.
      Η τελική μορφή του σταθμού Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης όταν αυτός θα αποδοθεί στο κοινό με τις αρχαιότητες να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του σταθμού και να αναδεικνύονται εντός αυτού αποκαλύπτεται σε ένα εντυπωσιακό βίντεο.
      Το βίντεο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της επίσκεψης στον Σταθμό Βενιζέλου της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών συνοδευόμενη από τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο και Νίκο Κουρέτα αντίστοιχα.
      Ο Σταθμός «Βενιζέλου» είναι ο τρίτος από τα βορειοδυτικά σταθμός του Μετρό Θεσσαλονίκης και αναμένεται να εξυπηρετεί 65.000 επιβάτες ημερησίως.
      Κατά την κατασκευή του, η αρχαιολογική ανασκαφή που προηγήθηκε αποκάλυψε τμήμα της πολεοδομικής οργάνωσης της Βυζαντινής πόλης σημαντικής αρχαιολογικής αξίας. Τα υφιστάμενα αρχαιολογικά ευρήματα θα επανατοποθετηθούν σχεδόν στο σύνολό τους δηλ σε ποσοστό περίπου 92%, οριζοντιογραφικά και υψομετρικά στην ίδια ακριβώς θέση που βρέθηκαν. Για να επιτευχθεί αυτό, η πλάκα του επιπέδου -1 τοποθετείται σε υψόμετρο χαμηλότερο από την συμβατικά προβλεπόμενη θέση της.
      Το κτήριο του Σταθμού αποτελείται από 4 κύρια επίπεδα:
      Επίπεδο Οδού (Επίπεδο 0)
      Ο Σταθμός έχει δύο ισοδύναμες προσβάσεις εκατέρωθεν της οδού Εγνατίας. Και οι δύο προσβάσεις κατασκευάζονται ως το επίπεδο -2, εξυπηρετώντας τον αρχαιολογικό χώρο και το επίπεδο διακίνησης επιβατών του μετρό. Μέρος των προσβάσεων παραμένει ανοικτό με κάλυψη γυάλινων στεγάστρων, ώστε να υπάρχει οπτική επαφή και φυσικός φωτισμός προς το επίπεδο -1 του αρχαιολογικού χώρου. Οι προσβάσεις διαθέτουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες ενώ η νότια διαθέτει και ανελκυστήρα.
      Επίπεδο Θέασης Αρχαιοτήτων (Μεσοπάτωμα)
      Το μεσοπάτωμα διαμορφώνεται στο χώρο των εισόδων στο ενδιάμεσο του ύψους μεταξύ της πλάκας οροφής του σταθμού και του αρχαιολογικού χώρου. Είναι προσβάσιμο από τις σταθερές κλίμακες και τον ανελκυστήρα. Το σύνολο του Μεσοπατώματος, επιφανείας περίπου 440τμ., λειτουργεί ως χώρος έκθεσης ευρημάτων και εισαγωγή στον διδακτικό τομέα με βιτρίνες εκθεμάτων, οθόνες προβολής, επιφάνειες επεξηγηματικών κειμένων κτλ.
      Στη στάθμη του μεσοπατώματος τοποθετείται διάδρομος που γεφυρώνει τη Βόρεια και Νότια Πρόσβαση του Σταθμού, εντός του αρχαιολογικού χώρου από μεταλλικό σκελετό αναρτημένο από την οροφή με επικάλυψη από υαλοπίνακες ασφαλείας, μια ελαφριά κατασκευή που επιτρέπει τη βέλτιστη θέαση των αρχαιοτήτων.
      Επίπεδο Αρχαιοτήτων (Επίπεδο -1)
      Στο επίπεδο αυτό που είναι προσβάσιμο από τις κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες των εισόδων καθώς και τον ανελκυστήρα, εκτίθενται οι ευρεθείσες αρχαιότητες σε άμεση γειτνίαση με την διαδρομή των επιβατών του μετρό. Στη νότια πρόσβαση δίνεται και η δυνατότητα εισόδου στον αρχαιολογικό χώρο εξασφαλίζοντας την άμεση και βιωματική εμπειρία αυτού.
      Στον χώρο και των δύο εισόδων σε αυτό το επίπεδο προβλέπεται επανατοποθέτηση αρχαιολογικών ευρημάτων από την μελλοντική ανασκαφή σε συνέχεια του υφιστάμενου αρχαιολογικού χώρου
      Επίπεδο Έκδοσης Εισιτηρίων – Κίνησης Επιβατών (Επίπεδο -2)
      Στο επίπεδο αυτό που είναι τυπικό των σταθμών της Θεσσαλονίκης, καταλήγουν οι σταθερές και κυλιόμενες κλίμακες και ο ανελκυστήρας των προσβάσεων από το επίπεδο οδού και ξεκινούν οι σταθερές και κυλιόμενες κλίμακες και ο ανελκυστήρας προς την αποβάθρα. Ταυτόχρονα, περιλαμβάνονται οι χώροι και οι εγκαταστάσεις έκδοσης και επικύρωσης των εισιτηρίων, οι χώροι προσωπικού και μηχανολογικοί χώροι. Τέλος, διατίθεται χώρος 60τ.μ. στη Βόρεια Πρόσβαση και 80τ.μ. στη Νότια Πρόσβαση για την ανάδειξη αρχαιοτήτων και πληροφοριακού υλικού.
      Επίπεδο Ηλεκτρομηχανολογικών Χώρων (Η/Μ) (Επίπεδο -3)
      Στο επίπεδο αυτό τοποθετούνται όλες οι υπόλοιπες απαιτούμενες για τη λειτουργία του σταθμού Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις.
      Επίπεδο Αποβάθρας (Επίπεδο -4)
      Στο επίπεδο αυτό βρίσκεται η κεντρική αποβάθρα και εκατέρωθεν οι σιδηροτροχιές των συρμών προς τις δύο κατευθύνσεις. Από το Επίπεδο Αποβάθρας ξεκινούν τα δύο κλιμακοστάσια κινδύνου που βρίσκονται στα δύο άκρα του σταθμού.
      Δείτε τις φωτογραφίες της ρεαλιστικής απεικόνισης του σταθμού Βενιζέλου:





       
    16. webTV

      Engineer

      Απίστευτη είναι η έκταση της καταστροφής από την έκρηξη στη Βηρυτό, όπως καταγράφεται σε βίντεο από drone.
      Οι νεκροί στην πρωτεύουσα του Λιβάνου από την καταστροφή, η οποία αποδίδεται σε δυστύχημα με αποθηκευμένο νιτρικό αμμώνιο, είναι τουλάχιστον 100, και γύρω στους 4.000 είναι οι τραυματίες.
       
    17. webTV

      Engineer

      Στην διάθεση του κοινού βρίσκεται από την περασμένη βδομάδα το στο μεγαλύτερο υπόγειο σύστημα στάθμευσης στην Ολλανδία στην περιοχή των καναλιών της πόλης.
      Σε μια πόλη γνωστή ως φιλική προς το ποδήλατο και τους πεζούς, το έργο θα απαλλάξει το τμήμα του κέντρου που έχει καταγραφεί στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων και θα δημιουργήσει χώρο για πεζούς, ποδηλάτες και πράσινο.
      Ο υπόγειος χώρος στάθμευσης περιλαμβάνει χώρο για 270 οχήματα. Το έργο υλοποιήθηκε από την Lödige Industries για λογαριασμό του δήμου του Άμστερνταμ και αποτελεί μέρος του «Agenda Amsterdam Autoluw», μια μακροπρόθεσμη πολιτική με τη γενική αρχή να υπάρχουν λιγότερα αυτοκίνητα στην πόλη. 
      Είναι το 34ο αυτοματοποιημένο σύστημα στάθμευσης στην Ολλανδία που εγκαθίσταται από την εταιρεία, η οποία έχει εγκαταστήσει συστήματα σε όλη την Ευρώπη, την Αυστραλία και τη Βόρεια Αμερική.
      Τα μόνα σημεία του γκαράζ ορατά στο κοινό είναι οι τρεις γυάλινες καμπίνες εισόδου σχεδιασμένες από το ολλανδικό αρχιτεκτονικό γραφείο, Angie Abbink X CO. Οι οδηγοί αφήνουν το αυτοκίνητό τους στην είσοδο και το σύστημα Lödige αναλαμβάνει τα υπόλοιπα.
      Το σύστημα μπορεί να σταθμεύει και να φορτίζει έως και 56 ηλεκτρικά οχήματα με δυνατότητα αναβάθμισης και φόρτισης περισσότερων οχημάτων στο μέλλον. Ένα σύστημα πληρωμών EV είναι υπό σχεδιασμό, το οποίο θα επιτρέψει στους χρήστες να χρεώνουν και να πληρώνουν για την κατανάλωσή τους σε μεταγενέστερο χρόνο.
       
    18. webTV

      Engineer

      Το e-Village στεγάζεται στο συγκρότημα Green Pea στο Τορίνο, όπου και οι 5 όροφοι της εγκατάστασης είναι αφιερωμένοι στη βιώσιμη ανάπτυξη.
      H Fiat δημιούργησε το e-Village στο Τορίνο. Πρόκειται για το πρώτο «πράσινο χωριό» της αυτοκίνησης, όπου ο όμιλος θα παρουσιάζει στο κοινό όλα τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα του, αλλά και τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα των προηγμένων και φιλικών προς το περιβάλλον μετακινήσεων.
      Το e-Village στεγάζεται στο συγκρότημα Green Pea στο Τορίνο, όπου και οι 5 όροφοι της εγκατάστασης είναι αφιερωμένοι στη βιώσιμη ανάπτυξη. Ακολουθώντας τον κανόνα 3R (Reuse=επαναχρησιμοποίηση, Recycle=ανακύκλωση, Reduce=μείωση), το e-Village, είναι σχεδιασμένο ώστε να έχει μηδενικό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα. Με συνολική έκταση 1.300 τ.μ., το e-Village φιλοξενεί τις πιο πρωτοποριακές «πράσινες» τεχνολογίες και βέβαια τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα του ομίλου FCA.
      Εκτός από τα μοντέλα παραγωγής, όπως το νέο ηλεκτρικό Fiat 500, τα Plug-in Hybrid Jeep 4xe και το ηλεκτρικό E-Ducato, οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν το πρωτότυπο Fiat Centoventi, αλλά και την εκθαμβωτική Alfa Romeo Tonale, το πρώτο υβριδικό μοντέλο της μάρκας που αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2021.
    19. webTV

      GTnews

      Ισχυρή καταιγίδα εκδηλώθηκε στα βόρεια τμήματα του λεκανοπεδίου της Αττικής τις μεσημβρινές ώρες της Δευτέρας 22 Αυγούστου 2022 η οποία και καταγράφηκε από τις κάμερες του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών/meteo.gr στην Πεντέλη όπως φαίνεται και στο βίντεο παρακάτω.
      48.3 mm βροχής και 700 κεραυνοί
      Σύμφωνα με δεδομένα από το πυκνό δίκτυο αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών/meteo.gr, το μεγαλύτερο ύψος βροχής στην Αττική καταγράφηκε στον μετεωρολογικό σταθμό στο Τατόι όπου σημειώθηκαν 48.2 mm σε χρονικό διάστημα μικρότερο από 90 λεπτά, ενώ στην ευρύτερη περιοχή το σύστημα καταγραφής κεραυνών Ζεύς ανίχνευσε περισσότερους από 700 κεραυνούς. 
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.