Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    635 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Ήταν ένα από τα πιο αναμενόμενα νέα εμβληματικά κτίρια της Ευρώπης. Οι κάτοικοι του Αμβούργου το περίμεναν για χρόνια. Εγκαινιάστηκε χθες, στο Hafen City, στην περιοχή που αποτελεί το ορόσημο της πόλης τα τελευταία χρόνια.
      Σήμερα, μία μέρα μετά από τα επίσημα εγκαίνιά του να προκαλεί δέος κατορθώνοντας και κάνοντας όλα του τα μελλοντικά γεγονότα να γίνονται sold out το ένα μετά από το άλλο. Όλα αυτά για το αρχιτεκτονικό θαύμα του ολοκαίνουριου Μεγάρου Μουσικής στο Αμβούργο. Ένα κτίριο σταθμό στην πολιτιστική και ταυτόχρονα αρχιτεκτονική σκηνή, τόσο της Ευρώπης όσο και διεθνώς.
      Φέρει την αρχιτεκτονική υπογραφή των Herzog & de Meuron και αποτελεί το ψηλότερο επισκέψιμο κτίριο σε όλο το Αμβούργο. Χτισμένο πάνω στον ποταμό Elbe στην περιοχή του Hafen City, το Elbe Philharmonic Hall (η επίσημη ονομασία του στην αγγλική) αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και πλέον προνομιούχα όσο αφορά την ακουστική τους μέγαρα μουσικής παγκοσμίως.
      Η κατασκευή του από γυαλί με το σχέδιό του να θυμίζει ένα κύμα νερού υψωμένο στα 110 μέτρα ύψος πάνω από μια αποθήκη του 1963 κοντά στην ιστορική Speicherstadt. Η κατασκευή ξεκίνησε το 2007 και αρχικός προϋπολογισμός ήθελε το κόστος ανέγερσής του να φτάνει τα 450 εκατομ. ευρώ. Παραδόθηκε το 2016 όταν και έγινε η πρώτη επίσημη δοκιμή του.
      Με μεγάλη καθυστέρηση και μεγάλη υπέρβαση προυπολογισμού που λένε ότι θα ξεπεράσει κατά πέντε φορές την αρχική πρόβλεψη. Η συζήτηση που προκάλεσε η αργοπορία του είναι παροιμιώδης για τη Γερμανία. Το δυτικότερο τμήμα του κτιρίου νοικιάζεται από την Westin αποτελώντας ουσιαστικό το Westin Hamburg Hotel φιλοξενώντας 45 δωμάτια.
      Το τελικό του κόστος ανέρχεται πλέον στα 789 εκατομ. ευρώ. Στις 11 Ιανουαρίου 2017 το Elbphilharmonie εγκαινιάζεται επίσημα με ένα μεγάλο κονσέρτο της ορχήστρας NDR Elbphilharmonie υπό την διεύθυνση του Thomas Hengelbrock. Το πρόγραμμά του γεμάτο σπουδαίες και υποσχόμενες παραστάσεις με το κοινό να τις μετατρέπει ήδη σε sold out.
      Το Εlbphilharmonie είναι ένα αρχιτεκτονικό θαύμα
      Πρόκειται για ένα απόλυτο, συνολικό, αρχιτεκτονικό έργο τέχνης. Συνδυάζει καινοτόμα αρχιτεκτονική σε μια ιδιαίτερη τοποθεσία, με την πλέον σύγχρονη ακουστική παγκοσμίως αλλά και επί της ουσίας του ένα οραματικό μουσικό πρόγραμμα. Το Elbphilharmonie με την εντυπωσιακή πρόσοψη από γυαλί που κόβει την ανάσα, κρύβει στο εσωτερικό του δύο αίθουσες συναυλιών και ένα ξενοδοχείο με διαμερίσματα αλλά και ένα μεγάλο φουαγιέ που οδηγεί στην plaza. Η plaza εκτείνεται ανάμεσα στην παλιά αποθήκη του 1963 και την γυάλινη κατασκευή, ως δημόσιο πεδίο θέασης 360 μοιρών στην πόλη ενώ στο “The Grand Hall”, την καρδιά του Elbphilharmonie, υπάρχει χωρητικότητα 2.100 επισκεπτών.
      Το καθοριστικό χαρακτηριστικό του Elbphilharmonie δεν είναι άλλο από το γυαλί. Για το εντυπωσιακό κύμα χρειάστηκαν 1.000 κυρτά παράθυρα πάνελ, tailor-made έτσι ώστε να αιχμαλωτίζουν και να αντανακλούν το χρώμα του ουρανού, τις ακτίνες του ήλιου, το νερό και την πόλη μετατρέποντας το Μέγαρο Μουσικής σε ένα γιγαντιαίο κρύσταλλο.
      Η αρχιτεκτονική αισθητική γραμμή άλλωστε ορίζεται με σαφήνεια ακόμα και από το Φουαγιέ του κτιρίου που οδηγεί στην Grand Hall αίθουσα. Οι πολυεπίπεδες σκάλες, περικυκλώνουν την αίθουσα συναυλιών ευρύχωρα, δημιουργώντας εντυπωσιακά εφέ φωτισμού και προσφέροντας εκπληκτική θέα στην πόλη, στον ποταμό Έλβα και το λιμάνι από κάθε επίπεδο του φουαγιέ.
      Με ακουστική τελευταίας γενιάς
      Υπεύθυνος για την εξαιρετική ακουστική του χώρου ο διάσημος Ιάπωνας Yasuhisa. Στόχος της εταιρείας Toyota του διάσημου Ιάπωνα, για την αίθουσα Grand Hall ήταν η αίθουσα να ενισχύει την φυσική ακουστική της μουσικής, αλλά και να είναι ευαίσθητη σε ηλεκτρονικά συστήματα ήχου. Με αυτόν τον τρόπο, το κοινό μπορεί επίσης να απολαύσει μέχρι και ροκ συναυλίες στο Elbphilharmonie. Η Toyota πιστεύει ότι το Elbphilharmonie άλλωστε πλέον συγκαταλέγεται μεταξύ των καλύτερων αιθουσών συναυλιών στον κόσμο ως προς την ακουστική του.
       
    2. webTV

      Engineer

      Ένα εξαιρετικά σπάνιο και εντυπωσιακό φαινόμενο λόγω της κακοκαιρίας αντίκρισαν οι περαστικοί στα λιμάνια του Βόλου και του Ναυπλίου.
       
      Η χιονόπτωση σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες είχαν σαν συνέπεια να δημιουργηθεί μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ θάλασσας και στεριάς.
       
      Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι υδρατμοί να ψυχθούν και να παραμείνουν στην επιφάνεια του νερού κάνοντας τη θάλασσα να μοιάζει ότι «βράζει» (sea smog)
       
      Δείτε το video:
       

       
      Πηγή: argolikeseidhseis.gr
    3. webTV

      Engineer

      Ένα από τα πιο απομονωμένα μέρη του κόσμου, στην καρδιά του Ειρηνικού Ωκεανού, έχει μετατραπεί στο μεγαλύτερο σκουπιδότοπο του πλανήτη. Η ατόλη Μίντγουεϊ είναι η πιο κραυγαλέα απόδειξη της ανεξέλεγκτης μόλυνσης των θαλασσών, που καταδικάζει σε θάνατο χλωρίδα, πανίδα και τοπικά οικοσυστήματα. Σύμφωνα με τις πιο δυσοίωνες προβλέψεις των επιστημόνων, μέχρι το 2050, πιστεύεται πως θα υπάρχει περισσότερο πλαστικό στους ωκεανούς απ’ό,τι ψάρια!
       

       
      Πηγή: http://www.cnn.gr/ereynes/video/7478/mexri-to-2050-tha-yparxei-perissotero-plastiko-ap-o-ti-psaria-stoys-okeanoys
    4. webTV

      Engineer

      Ο Ρίτσαρντ βλέπει την παραγγελία του να παραδίδεται στην αυλή του σπιτιού του στη Μεγάλη Βρετανία σε 13 μόλις λεπτά αφότου την καταχώρησε, χάρη στο πλήρως αυτόνομο drone της νεοσύστατης υπηρεσίας “Amazon Prime Air”.
       

       
      Πρόκειται για την πρώτη παράδοση με πλήρως αυτόνομο, χωρίς πιλότο, drone από το διεθνές εγχείρημα του Τζεφ Μπέζος, η οποία μάλιστα έφερε χαμόγελα στην εταιρεία αλλά και την συνακόλουθη υπόσχεση ότι το συγκεκριμένο σύστημα παράδοσης θα επεκταθεί σύντομα σε εκατοντάδες ακόμα Βρετανούς.
       
       
      Να σημειώσουμε πως οι δοκιμαστικές παραδόσεις με drone θα συνεχιστούν στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς εκεί επιτρέπεται η πτήση drone σε μεγαλύτερες αποστάσεις απ’ όσο μπορεί να δει το μάτι του χειριστή. Yπενθυμίζεται ωστόσο, ότι επί του παρόντος τα drones της Amazon μπορούν να παραδίδουν μόνο παραγγελίες με βάρος μικρότερο από 2,2 κιλά, καιρού επιτρέποντος.
       
      Πηγή: http://www.ergonblog.gr/2017/01/13-drone-video.html
    5. webTV

      Engineer

      Η Εθνική Ωκεανική και Ατμοσφαιρική Διοίκηση (NOAA) των Ηνωμένων Πολιτειών έδωσε στη δημοσιότητα ένα διαδραστικό χάρτη της παγκόσμιας σεισμικής δραστηριότητας όπως αυτή έχει καταγραφεί τα τελευταία 15 χρόνια από την αμερικανική Γεωλογική Υπηρεσία (USGS).
       

       
      Πηγή: http://www.cnn.gr/ereynes/video/7598/15-xronia-pagkosmias-seismikis-drastiriotitas-se-ena-xarti
    6. webTV

      Engineer

      Για διαφορετικούς λόγους κι αιτίες αυτά είναι τα τεχνολογικά προϊόντα που εξαφανίστηκαν από τις βιτρίνες των καταστημάτων, ηλεκτρονικών και μη, το 2016.
       

       
      Πηγή: http://www.cnn.gr/reportaz/video/7624/ta-texnologika-proionta-poy-exafanistikan-to-2016
    7. webTV

      Engineer

      Μετά από δέκα χρόνια εργασιών εγκαινιάζεται το πρώτο διώροφο τούνελ ταχείας κυκλοφορίας στην Ευρώπη. Το «Avenue 2» αποτελεί πρότυπο μετατροπής δρόμων με ασφυκτική κίνηση σε πνεύμονες πρασίνου.
       
       
      Εκ πρώτης όψεως το τούνελ στο κέντρο του Μάαστριχτ φαίνεται σαν ένα συνηθισμένο τούνελ. Εάν δεν το γνωρίζεις δεν μπορείς να υποψιαστείς ότι πάνω από την οροφή του τούνελ βρίσκεται άλλο ένα τούνελ και από πάνω ένας χώρος πρασίνου που σύντομα θα εξελιχθεί σε ένα νέο κέντρο της πόλης.
       
      Οι κάτοικοι της πόλης περίμεναν με ανυπομονησία την ολοκλήρωση του μεγαλεπήβολου έργου. Το μποτιλιάρισμα και ο θόρυβος από τον δρόμο αποτελούσαν καθημερινά φαινόμενοα. Ακόμη όμως και η κυκλοφορία πέρα από τα σύνορα της πόλης αποτελούσε πρόβλημα.
       
      Ο αυτοκινητόδρομος Α2 είναι η σημαντικότερη οδική αρτηρία ταχείας κυκλοφορίας της Ολλανδίας και το Μάαστριχτ αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κυκλοφοριακούς κόμβους της χώρας. Όταν κινείται κανείς προς τα νότια της χώρας, δύσκολα μπορεί να αποφύγει το Μάαστριχτ. Και αυτό συχνά κατέληγε σε πολύωρη αναμονή στους δρόμους. Για ένα κομμάτι περίπου τριών χιλιομέτρων στον δρόμο ταχείας κυκλοφορίας παλαιότερα απαιτούνταν περισσότερο από μισή ώρα.
       
      Τώρα όμως όλα αυτά θα αλλάξουν. Το νέο τούνελ θα επιτρέπει στους οδηγούς να διασχίζουν το κέντρο της πόλης σε μόλις τρία λεπτά.
       
      Το πρώτο διώροφο τούνελ της Ευρώπης
       
      «Πρόκειται για την πρώτη κατασκευή τέτοιου είδους στην Ευρώπη» λέει ο Μπαρτ Γκρότε, υπεύθυνος του κατασκευαστικού έργου «Avenue 2». «Αποφασίσαμε ότι το καλύτερο θα είναι να χωρίσουμε την τοπική από την εθνική κίνηση». Στο χαμηλότερο επίπεδο το όριο ταχύτητας είναι 100 χλμ/ώρα, ενώ στο ανώτερο 80 χλμ/ώρα.Η τεχνική καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι το τούνελ είναι διώροφο. Ουσιαστικά πρόκειται για τέσσερα τούνελ σε δύο επίπεδα. Στο χαμηλότερο επίπεδο κινούνται οι οδηγοί που θέλουν να βγουν έξω από την πόλη και στο ανώτερο εκείνοι που κατευθύνονται στο κέντρο του Μάαστριχτ.
       
      Δέκα χρόνια χρειάστηκαν για να ολοκληρωθεί το εν λόγω έργο, το οποίο κόστισε πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ.
       
      Πνεύμονας πρασίνου
       

      Ωστόσο το τούνελ δεν θα ευνοήσει μόνο την κυκλοφορία του Μάαστριχτ αλλά αναμένεται να γίνει σύντομα και ένας πνεύμονας πρασίνου που θα βελτιώσει αισθητά την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
       
      Το σχέδιο προβλέπει να φυτευθούν χίλια δέντρα πάνω από το τούνελ ώστε να δημιουργηθεί ένα πάρκο με δρόμους για πεζούς και ποδήλατα. Επιπλέον μεγάλος ολλανδός κατασκευαστής έχει επενδύσει στο «Avenue 2» και φιλοδοξεί να χτίσει περίπου 1100 διαμερίσματα κατά μήκος του τούνελ.
       
      Το έργο μπορεί να αποτελέσει πρότυπο και για άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, οι οποίες παρά τις διαφορετικές ανάγκες και ιδιομορφίες, θα μπορούσαν σίγουρα να επωφεληθούν από ένα αντίστοιχο πρότζεκτ.
       
      Ντάνιελ Μπέλουτ/ Αλεξάνδρα Κοσμά
       
      Πηγή: http://www.dw.com/el/%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B5%CE%BB-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%85%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%AC%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%87%CF%84/a-36920690
       

       

    8. webTV

      Engineer

      Τα σχέδιά τους για την επένδυση στον Αστέρα Βουλιαγμένης αποκάλυψαν οι νέοι ιδιοκτήτες της έκτασης.
       
      Το σχέδιο ανάπτυξης του Αστέρα Βουλιαγμένης αποσκοπεί στην ανάδειξη του σε προορισμό παγκόσμιου βεληνεκούς και δείχνει την εμπιστοσύνη των νέων επενδυτών στις προοπτικές τόσο τις επένδυσης όσο και της προοπτικές της χώρας, ανέφεραν οι νέοι ιδιοκτήτες του έκτασης του Αστέρα στην πρώτη παρουσίαση της ανάπλασης της περιοχής.
       
      Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2018 και προβλέπει την ριζική ανακαίνιση των ξενοδοχείων «Αρίων» και «Ναυσικά», των bungalows, καθώς και τη σημαντική αναβάθμιση της μαρίνας. Το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη 13-15 κατοικιών στην ευρύτερη περιοχή του εκτός λειτουργίας ξενοδοχείου «Αφροδίτη».
       
      Όπως τονίστηκε κατ΄ επανάληψη κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, το σχέδιο ανάπτυξης σέβεται την πολιτιστική κληρονομιά του Αστέρα Βουλιαγμένης και αποβλέπει στην προστασία και την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, διαφυλάσσοντας παράλληλα την ιστορία του Αστέρα Βουλιαγμένης. Το ολοκληρωμένο έργο θα ενισχύσει τον τουριστικό χαρακτήρα της χερσονήσου και θα συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας, με αποτέλεσμα τις αυξημένες ευκαιρίες άμεσης και έμμεσης απασχόλησης. Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, οι θέσεις εργασίας όταν ολοκληρωθεί το έργο θα είναι περισσότερες από ό, τι ήταν μέχρι σήμερα.
       
      Επιπλέον, θα συνδράμει στην ανάδειξη της Αθήνας και της Ελλάδας ως διεθνείς προορισμούς τουρισμού πολυτελείας.
       
      Η AGC, για λογαριασμό της Jermyn Street και των επενδυτών της, χαιρετίζει την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η οποία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στο έργο τα τελευταία 3 χρόνια και την εμπιστοσύνη της στις προοπτικές της χώρας. Ως έργο εθνικής και διεθνούς αναφοράς, η AGC αποδίδει τη μέγιστη σημασία στην ταχεία εφαρμογή του σχεδίου ανάπτυξης και προσβλέπει στην επαναλειτουργία του Αστέρα Βουλιαγμένης στις αρχές του 2018.
       
      Υπενθυμίζεται ότι η AGC Equity Partners (AGC) για λογαριασμό της Jermyn Street Real Estate FundI VLP και της Apollo Investment Hold coS.a.r.l, στην οποία μετέχουν δύο κρατικά κεφάλαια του Άμπου Ντάμπι και του Κουβέρτ, Άραβες επενδυτές, καθώς και η τουρκική Dogus Group, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 88,46% των μετοχών της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης Α.Ξ.Ε την 27η Οκτωβρίου 2016, από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), έναντι συνολικού τιμήματος, το οποίο ανάγεται στο 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Αστήρ Παλάς και αντιστοιχεί σε 444 εκατ. ευρώ με την εισροή ιδίων κεφαλαίων αποκλειστικά από το εξωτερικό.
       
      Η συνολική αξία της επένδυσης, όπως επισημάνθηκε και στην παρουσίαση, συνυπολογιζομένου του σχεδίου ανάπτυξης, αναμένεται να ξεπεράσει τα 600 εκατ. ευρώ
       
      Ταυτότητα επένδυσης
       
      - Η συνολική αξία της επένδυσης θα ξεπεράσει τα 600 εκατ. ευρώ και το έργο θα ολοκληρωθεί
       
      - Έκταση: 302 στρ.
       
      - Ζώνες Προστασίας: 217 στρ. (72% επί του συνόλου)
       
      - Κάλυψη: Mέγιστη κάλυψη 10%
       
      - Μέγιστη Δόμηση: Μέγιστo 56.500m2 (Συντελεστής δόμησης
       
      - Χρήση Τουρισμού-Ξενοδοχείων: Τουλάχιστον 41.500m2 (73.5% δομήσιμης επιφάνειας)
       
      - Χρήση Κατοικίας: Κατά μέγιστο 15.000m2 (26.5% δομήσιμης επιφάνειας)
       
      - Χωροθέτηση εντός προσδιορισμένης ζώνης κατά μήκος της κρημνώδους νοτιοδυτικής ακτογραμμής: Έως 13 κτιριακές μονάδες, μέγιστο ύψος 7,5 μέτρα. Περιορισμός συνολικής κάλυψης (συνολικά για τις 13 κατοικίες) 8.000 τ.μ.
       
      - Χρήση πράσινων οροφών, υιοθέτηση βιοκλιματικού σχεδιασμού
       
      - Σύμφωνα με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος, μέσω του εκπονηθέντος σχεδίου αξιοποίησης διευρύνονται οι προστατευόμενες ζώνες, με ρητές προβλέψεις για την ενίσχυση της φύτευση, διαφυλάσσεται ο τουριστικός χαρακτήρας της χερσονήσου, διασφαλίζεται η προστασία και η ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου του Ναού του Απόλλωνος Ζωστήρος και υιοθετούνται σύγχρονες μέθοδοι περιβαλλοντικού σχεδιασμού
       
      Η επένδυση βασίζεται σε ένα ολοκληρωμένο και φιλικό προς το περιβάλλον master plan (σχέδιο γενικής διάταξης), βάσει του οποίου μεταξύ άλλων ενισχύεται η φύτευση της χερσονήσου στο σύνολό της. Ο συνολικός αριθμός των δέντρων θα υπερβεί τα 6.300 (κατά προσέγγιση), Επίσης υιοθετούνται μέθοδοι για την εξοικονόμηση της ενέργειας και την ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων και βελτιστοποιείται το δίκτυο υποδομών και υιοθετούνται μέθοδοι διαχείρισης απορριμμάτων, ενω γενικότερα υιοθετείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο περιβαλλοντικής παρακολούθησης κατά τη φάση της λειτουργίας.
       

      & https://www.youtube.com/channel/UCZBX5dAnogrx3IgdDB5rELQ 
      Πηγή: http://www.dealnews.gr/roi/item/191285-%CE%93%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%BF-%CE%91%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%92%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7%CF%82#.WEgcRrKLRhE
    9. webTV

      Engineer

      Το πρώτο παγοθραυστικό πλοίο LNG στον κόσμο ναυπηγήθηκε πρόσφατα στη Νότιο Κορέα και προορίζεται για την μεταφορά ποσοτήτων υγροποιημένου φυσικού αερίου από το, αξίας πολλών δισεκατομμυρίων, πρότζεκτ του Γιαμάλ στη χερσόνησο του Γιαμάλ στη Ρωσία. Η ναυπήγηση του νέου φορτηγού πλοίου LNG, το οποίο από τις αρχές Νοεμβρίου πραγματοποιεί το δοκιμαστικό του ταξίδι, σηματοδοτεί και το ακόμη μεγαλύτερο «άνοιγμα» της Αρκτικής ως ενεργειακής οδού, ενώ, ταυτόχρονα, αποτελεί σταθμό για το ναυπηγικό τομέα της Νοτίου Κορέας.
       
      Η κατασκευή του πρώτου παγοθραυστικού πλοίου μεταφοράς LNG, από την κορεατική Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, διήρκεσε 3 χρόνια. Το πλοίο έχει τη δυνατότητα διάτρησης παγετώνων πάχους έως και 2,1 μέτρων και, σύμφωνα με την Daewoo Shipbuilding, η κατασκευή του κόστισε 320 εκατ. δολ., στο πλαίσιο μίας συμφωνίας που προβλέπει άλλα 14 πλοία για τις ανάγκες του Γιαμάλ.
       
      Το πρώτο του δοκιμαστικό ταξίδι ξεκίνησε στις 8 Νοεμβρίου από λιμάνι της Νοτίου Κορέας με προορισμό τον Αρκτικό Ωκεανό και θα διαρκέσει έως τις αρχές Ιανουαρίου, οπότε και θα παραδοθεί στη Ρωσία, για τις ανάγκες του πρότζεκτ ανάπτυξης φυσικού αερίου στο Γιαμάλ, στον Αρκτικό Κύκλο, αξίας 27 δις δολ.
       

       
       
      Πρόκειται για το πρώτο τάνκερ που μπορεί να σπάει τον πάγο μεταφέροντας παράλληλα τεράστιες ποσότητες LNG. Έχει ικανότητα μεταφοράς ανά ταξίδι μέχρι και 172.600 κυβ. μ. LNG, ποσότητα που αντιστοιχεί με την κατανάλωση δύο ημερών στη Νότιο Κορέα, και μέγιστη ταχύτητα 9 χλμ. την ώρα. Έχει μήκος 300 μέτρα και μπορεί να αντέξει θερμοκρασίες έως και 52 βαθμών Κελσίου υπό το μηδέν χάρη στις ειδικά διαμορφωμένες πλάκες χάλυβα που καλύπτουν την πλώρη και την πρύμνη του, ενώ διαθέτει ένα δίκτυο σωληνώσεων που μεταφέρουν θερμότητα σε όλους τους χώρους του.
       
      Το νέο πλοίο ανήκει στη ρωσική Novatek, που αποτελεί τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο παραγωγό φυσικού αερίου της Ρωσίας, και την έβδομη στον κόσμο μεγαλύτερη –εισηγμένη εταιρεία– παραγωγής φυσικού αερίου. H εταιρεία Novatek συνεργάζεται με την Total S.A. και την China National Petroleum Corporation για την υλοποίηση του σχεδίου Yamal LNG project. Η ναυπήγηση αυτού του πλοίου είχε την υποστήριξη τόσο της ρωσικής κυβέρνησης και του ίδιου του Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν, όσο και του κρατικού κινεζικού επενδυτικού ταμείου Silk Road Fund, με το τελευταίο να αποτελεί το όχημα για την υλοποίηση αναπτυξιακών σχεδίων που αφορούν στην περιοχή της Ευρασίας.
       
      Το νέο τάνκερ αναμένεται να μεταφέρει το πρώτο του φορτίο LNG το 2017. Το πλοίο ναυπηγήθηκε για λογαριασμό της ρωσικής κρατικής ναυτιλιακής Sovcomflot, που έχει αναλάβει τη μεταφορά ποσοτήτων αερίου του Γιαμάλ. Όπως δηλώνει ο Robert Thomson, αντιπρόεδρος της Sovcomflot, στο αγγλόφωνο νοτιοκορεατικό κανάλι Arirang News, «Σε όρους αποθεμάτων LNG και αργού πετρελαίου, η Αρκτική είναι μακράν η πλουσιότερη. Η Daewoo Shipbuilding θα είναι ο προτιμητέος εταίρος μας».
       
      Πηγή: http://www.energia.gr/article.asp?art_id=111230
    10. webTV

      Engineer

      Συνεχίζονται οι εργασίες στη μεγάλη σήραγγα της Παναγοπούλας. Πρόκειται για το έργο κατασκευής μίας από τις μεγαλύτερες σήραγγες της Ελλάδας.
      Με την ολοκλήρωση της η Σήραγγα Παναγοπούλας θα γίνει η 4η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στη χώρα, μετά τη σήραγγα Καλλίδρομου, τη Όθρυος και την Τεμπών.
      Πρόκειται για μία δίδυμη σήραγγα με τον κλάδο προς Αθήνα να έχει μήκος 4.000 μέτρα και τον κλάδο προς Πάτρα 3.160 μέτρα. Το κάθε ρεύμα κυκλοφορίας θα περιλαμβάνει 2 λωρίδες κυκλοφορίας ενώ σε κάθε κλάδο περιλαμβάνονται καθώς και 10 συνδετήριες δίοδοι μεταξύ των 2 κλάδων 3 σήραγγες διαφυγής και μία σήραγγα εκκαπνισμού.
      Δείτε το βίντεο:
      Πηγή: http://www.patrasevents.gr/article/256656-axaa-h-sidirodromiki-siragga-panagopoulas-mesa-apo-ena-time-lapse-vinteo
    11. webTV

      Engineer

      Κάποτε ήταν άβατον, αλλά τώρα που έγινε βατό όλα καταρρέουν. Βίντεο από την αυτοψία με drone στο πρώην βασιλικό κτήμα Τατοΐου που θα μπορούσε να γίνει Μητροπολιτικό πάρκο αλλά κινδυνεύει από την εγκατάλειψη...
       
      Ο Σύλλογος Φίλων Κτήματος Τατοΐου με μια δραματική ανακοίνωση πριν από λίγες ημέρες έφερε στο φως την αδράνεια της πολιτείας και τον άμεσο κίνδυνο που διατρέχει το κτήμα.
       
      Η απραξία των φορέων που οφείλουν να το προστατεύσουν οδήγησαν σταδιακά στην εγκατάλειψη του χώρου που, όπως επισημαίνεται, ζει τις τελευταίες ημέρες του. «Κτίρια εξαφανίζονται από το χάρτη, έχουν σπάσει όλα τα προστατευτικά που τοποθετήθηκαν πριν δύο χρόνια από το Υπουργείο Πολιτισμού, έχει παραβιασθεί η πόρτα του ιστορικού ξενοδοχείου “Τατόιον” και άγνωστοι κλέβουν ανενόχλητοι έπιπλα και άλλα χρηστικά αντικείμενα που βρίσκονται εκεί», επισημαίνουν εκπρόσωποι του συλλόγου παρουσιάζοντας εν συντομία την απερίγραπτη κατάσταση:
       
      «Ο ιστορικός πυρήνας του κτήματος έχει μετατραπεί σε στούντιο φωτογραφήσεων γάμων. Στον αστυνομικό σταθμό έχουν αφήσει μόνο έναν αστυνόμο χωρίς περιπολικό που σημαίνει ότι δεν γίνονται πια περιπολίες . Τα γκαράζ έχουν γκρεμιστεί , η στέγη του Ιπποστασίου χάσκει ανοιχτή ένα χρόνο τώρα, το οινοποιείο έχει ρημάξει και κλέβουν ανενόχλητοι όσα μπουκάλια έχουν απομείνει στο εμφιαλωτήριο. Έχουν σπάσει το παράθυρο στο διευθυντήριο και κινδυνεύει το αρχείο του κτήματος. Οι μηχανές εντούρο είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο σε όλο τον ιστορικό πυρήνα του κτήματος. Τις Κυριακές ανενόχλητοι επισκέπτες ανάβουν φωτιές στο μεγάλο λιβάδι και ψήνουν μπριζόλες, ενώ από το καλοκαίρι το κτήμα έχει μείνει χωρίς νερό και με άδειους πυροσβεστικούς κρουνούς».
       
      Την εικόνα κατέγραψε drone που πέταξε πάνω από το δάσος και τα ιστορικά κτίρια...
       

       
      Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/kapote-itan-avaton-alla-tora-pou-egine-vato-ola-katarreoun-vinteo-apo-tin-aftopsia-me-drone-sto-proin-vasiliko-ktima-tato%ce%90ou-pou-tha-borouse-na-gini-mitropolitiko-parko-alla-kindinevi-apo-tin-e/
    12. webTV

      Engineer

      Με γοργούς ρυθμούς προχωράει η κατασκευή του Ε65 και συγκεκριμένα του τμήματος Ξυνιάδα-Τρίκαλα το οποίο οδεύει προς αποπεράτωση την προσεχή άνοιξη. Το έργο αυτό αναμένεται να αναβαθμίσει το επίπεδο της οδικής εξυπηρέτησης χιλιάδων οδηγών που ταξιδεύουν προς δυτική Θεσσαλία και Μακεδονία, περνώντας σήμερα μέσω της ορεινής διάβασης του Δομοκού και της στενής επαρχιακής οδού που συνδέει το Νέο Μοναστήρι με τις πόλεις της Καρδίτσας, των Τρικάλων και της Καλαμπάκας-Μετεώρων.
       
      Πρόσφατα ο γγ Υποδομών μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τον οδικό άξονα Ε65, είχει σημειώσει τα εξής: «Όπως γνωρίζετε είμαστε πολύ κοντά στην υλοποίηση του νότιου τμήματος του Ε65 και αναμένουμε μέχρι το τέλος του χρόνου να έχουμε τις οριστικές εγκρίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τη δρομολόγηση της κατασκευής του έργου αρχές του 2017. Το βόρειο κομμάτι είναι στην ατζέντα του υπουργείου, είναι μέσα στους πρώτους αυτοκινητόδρομους που θέλουμε να προχωρήσουμε, έχουμε αναζητήσει εναλλακτικές χρηματοδοτήσεις, και αυτήν τη στιγμή βρισκόμαστε σε ένα πάρα πολύ ικανοποιητικό και αισιόδοξο σημείο συζητήσεων με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία θέλουμε να χρηματοδοτήσει και το έργο».
       
      Δείτε την πρόοδο των εργασιών μέσα από τελευταίο βίντεο που ετοίμασε η κατασκευαστική κοινοπραξία:
       

       
      Πηγή: http://www.economy365.gr/article/18280/deite-teleytaio-vinteo-me-tin-proodo-ton-ergasion-ston-axona-e65
    13. webTV

      Engineer

      Το 4ο επεισόδιο με θέμα τη ζωή του καθηγητή Θεοδόση Τάσιου, έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι τηλεθεατές της ΕΡΤ2, στην εκπομπή «Μονόγραμμα», την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016, στις 23:30.
       
      Ο καθηγητής Θεοδόσης Τάσιος, που αυτοβιογραφείται στο «Μονόγραμμα» αυτής εβδομάδας, γεννήθηκε στην Καστοριά και μεγάλωσε στα Μέγαρα της Αττικής με ρίζες από την Ήπειρο και τη Θεσσαλία.
       
      Διχασμένος ανάμεσα στην Αρχαιολογία και στα Μαθηματικά, επέλεξε τελικά να σπουδάσει στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Έγινε μηχανικός σε «μία Ελλάδα καθημαγμένη από τον πόλεμο με 2 εκατομμύρια αστέγους και στην οποία το πρώτο πρόβλημα ήταν η αποκατάσταση της κοινωνικής δικαιοσύνης μέσω της κατασκευής οικισμών…».
       
      Το 1958 αναγορεύθηκε διδάκτωρ και στη συνέχεια επιμελητής, μόνιμος καθηγητής (1964) και τακτικός καθηγητής του ΕΜΠ (1969). Ευτύχησε να είναι επίτιμος διδάκτωρ έξι πανεπιστημίων, ανά τον κόσμο, με πολλές διακρίσεις και βραβεία.
       
      Αγάπησε πολύ την ιδιότητα του δασκάλου. Το να μεταδίδεις τη γνώση σου. «Πρέπει να το αγαπάς πολύ το δασκαλίκι», λέει. «Κι όταν το αγαπάς, σου δίνει τεράστιες υποστασιακές ηδονές. Έχεις ανθρώπους που μέσα σε λίγους μήνες κι αργότερα σε λίγα χρόνια, σε ξεπερνάνε. Κι αυτό είναι τεράστια ηδονή. Όμως πρέπει να είσαι συγχρόνως και συνεχώς ερευνητής, αλλιώς σε λίγα χρόνια παλιώνεις…».
       
      Πολλές γέφυρες, φράγματα και σήραγγες στην Ελλάδα είναι συνδεδεμένες με το όνομά του: το φράγμα Πηνειού Ηλείας, το φράγμα Άγρα Ημαθίας, η γέφυρα του Αχελώου, του Αλφειού, της Άρτας και φυσικά η περίφημη συρταρωτή γέφυρα της Χαλκίδας. Μία εντυπωσιακή στην κατασκευή της και στη λειτουργία της γέφυρα, που εξυπηρετεί αστικές ανάγκες.
       
      Δεν ξέχασε ποτέ την αγάπη του προς τη Φιλοσοφία και πάντα στην πορεία του προσπάθησε να τα συνδυάσει. Ως ιστορικός της Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας, υπήρξε συνδιοργανωτής της ομώνυμης έκθεσης που παρουσιάστηκε σε πόλεις της Ελλάδας και της Γερμανίας.
       
      Έχει έναν απέραντο θαυμασμό για τα μεγάλα τεχνολογικά έργα της αρχαιότητας, όπως τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων, το Ευπαλίνειο Όρυγμα στο Πυθαγόρειο της Σάμου, τα οποία και έχει μελετήσει επισταμένως. Μιλάει γι’ αυτά και αναλύει τη λειτουργία τους με μεγάλη αγάπη και σεβασμό…
       
      Είναι επίσης πρόεδρος της Ελληνικής Φιλοσοφικής Εταιρείας. Από τον Πλάτωνα ώς τον Επίκουρο και από τον Αριστοτέλη ώς τη χριστιανική θεώρηση των πραγμάτων, ο Θεοδόσης Τάσιος, δεν σταματάει να ερευνά και να μελετά: Για τον σκοπό της ζωής; «Το ερώτημα αυτό είναι σχεδόν αλαζονικό», λέει και μας εξηγεί το γιατί…
       
      Δείτε την εκπομπή εδώ: http://webtv.ert.gr/katigories/politismos/26okt2016-monogramma/
       
      Πηγή: http://www.ert.gr/o-theodosis-p-tasios-sto-monogramma-tis-ert2/
    14. webTV

      Engineer

      Με μία προσφορά πραγματοποιήθηκε τελικά σήμερα η δημοπράτηση για την «Μελέτη – κατασκευή – χρηματοδότηση – λειτουργία – συντήρηση και εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης και μελέτη – κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών του συνδέσεων».
       
      Η μοναδική παρουσία ήταν από την Κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-GMR. Η GMR είναι Ινδικός όμιλος άγνωστος στην Ευρώπη. Το κάθε υποψήφιο σχήμα θα καταθέσει 3 φακέλους: ο πρώτος περιέχει τα πιστοποιητικά συμμετοχής, ο δεύτερος φάκελος περιέχει την Τεχνική Προσφορά και ο τρίτος φάκελος την Οικονομική Προσφορά.
       
      Θα πρέπει να σημειώσουμε πως πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο όλων των εποχών για την Κρήτη, το μεγαλύτερο έργο σε αεροδρόμιο από την ολοκλήρωση του Ελ.Βενιζέλος και το πρώτο έργο παραχώρησης που δημοπρατείται 11 χρόνια μετά τη δημοπράτηση για τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
       
      Η δημοπράτηση του έργου αναμένεται να διαρκέσει περίπου ένα έτος. Σε αυτό το διάστημα θα ελεγχθούν αρχικά τα πιστοποιητικά συμμετοχής και να ανακοινωθεί αν περνάμε στην τελική φάση όπου θα ανοιχθούν οι οικονομικές προσφορές.
       
      Κατόπιν θα ανακηρυχθεί ο ανάδοχος-παραχωρησιούχος και θα ξεκινήσει η προσυμβατική περίοδος, όπου το έργο θα πρέπει να εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο, να κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων και τέλος να υπογραφεί η σχετική σύμβαση παραχώρησης.
       
      Η διάρκεια της παραχώρησης έχει οριστεί σε 444 μήνες (37 χρόνια) από την ανάθεση της σύμβασης. Μέσα σε αυτό το χρόνο έχει υπολογιστεί και ο χρόνος κατασκευής περίπου 5 χρόνια με τις μεγαλύτερες πιθανότητες να μας οδηγούν στην ολοκλήρωση του έργου λίγο πριν την καλοκαιρινή σεζόν του 2022.
       
      Σύμφωνα με σημερινές εκτιμήσεις, το κόστος του έργου υπολογίζεται στα 850εκ.ευρώ, με το κόστος των απαλλοτριώσεων να φτάνει στα 100 εκατ. ευρώ, τα οποία και θα χρηματοδοτηθούν από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Ο Ανάδοχος όμως είναι υπεύθυνος για την χρηματοδότηση του έργου.
       
      Το Ελληνικό Δημόσιο θα καταβάλει στον Ανάδοχο ως οικονομική συμβολή αυτού: κατά μέγιστο ποσό 220εκ.ευρώ ως χρηματοδοτική συμβολή στην δαπάνη μελετών - κατασκευών και μέρος του εισπραττόμενου Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων κατά την περίοδο μελετών – κατασκευών και κατά την Περίοδο Λειτουργίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Διακήρυξη και το Σχέδιο Σύμβασης Παραχώρησης.
       
      Ο σχεδιασμός προβλέπει τη δημιουργία αεροδρομίου σε έκταση 6.000 στρεμμάτων, η οποία βρίσκεται στον δήμο Μίνωα Πεδιάδος, με μήκος αεροδιαδρόμου 3,2 χλμ και εφόσον καταστεί αναγκαίο, θα υπάρχει δυνατότητα επέκτασης στα 3,8 χλμ. Στο έργο συμπεριλαμβάνονται και οδικά έργα μήκους 30χλμ.
       
      Στην εταιρεία παραχώρησης το ελληνικό δημόσιο θα κατέχει ποσοστό μεταξύ 35% έως 55%, ενώ παραχωρούνται συνολικά 400 στρέμματα για εμπορική εκμετάλλευση.
       
      ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
       
      Το έργο αφορά στη χρηματοδότηση – μελέτη – κατασκευή – λειτουργία – εκμετάλλευση και συντήρηση του Αεροδρομίου, καθώς και τη μελέτη – κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών συνδέσεών του (με ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ) μέσω της ανάθεσης και εκτέλεσης σύμβασης παραχώρησης. Το Έργο συνοπτικά περιλαμβάνει:
       
      Αεροδρόμιο
       
      Όλες τις απαραίτητες έρευνες, μελέτες, κατασκευές, συστήματα και εξοπλισμό για τη λειτουργία του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης στην περιοχή Καστελλίου Δήμου Μινώα Πεδιάδος της Περιφέρειας Κρήτης (Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου), συμπεριλαμβανομένου του αναγκαίου οδικού του δικτύου. Το Αεροδρόμιο από την έναρξη λειτουργίας του θα
      αντικαταστήσει τον σημερινό εν λειτουργία Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου «Ν. Καζαντζάκης» που βρίσκεται στην περιοχή της Αλικαρνασσού.
       
      Το Αεροδρόμιο χωροθετείται σε επαφή με το στρατιωτικό αεροδρόμιο στο Καστέλλι Δήμου Μινώα Πεδιάδος της Περιφέρειας Κρήτης (Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου) και θα λειτουργεί παράλληλα με αυτό.
       
      Οδικό Δίκτυο Σύνδεσης:
      Θα υπάρχουν οδικές προσβάσεις με τον ΒΟΑΚ μέσω νέου κλειστού αυτοκινητοδρόμου (μήκους 18 χλμ. περίπου, διατομής 2 λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα), που θα καταλήγουν στη Χερσόνησο. Για τη σύνδεση με τον ΝΟΑΚ προβλέπεται η μελέτη και κατασκευή της οδικής σύνδεσης μήκους 6 χλμ. περίπου διατομής μίας λωρίδας ανά κατεύθυνση με λωρίδα πολλαπλών χρήσεων χωρίς διαχωρισμένο οδόστρωμα, από το Αεροδρόμιο μέχρι τον άξονα Ηράκλειο – Αρκαλοχώρι – Βιάννος.
       
      «Εξοπλισμός Αεροναυτιλίας Αεροδρομίου» («Navigational Aids - Navaids»)
      Ο Εξοπλισμός Αεροναυτιλίας Αεροδρομίου θα λειτουργεί, θα συντηρείται, θα αναβαθμίζεται ή θα αντικαθίσταται με ευθύνη και κατ' επιλογήν της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Η ΥΠΑ θα αναλάβει την λειτουργία όλου του Εξοπλισμού Αεροναυτιλίας Αεροδρομίου και την παροχή όλων των υπηρεσιών αεροναυτιλίας στους αερομεταφορείς που χρησιμοποιούν το Αεροδρόμιο.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/special-editions/paraxoriseis-sdit/item/36890-mia-prosfora-apo-terna-gmr-gia-to-neo-aerodromio-sto-kasteli
    15. webTV

      Engineer

      Ονομάζεται «Royal Arsenal Revirside» και βρίσκεται κοντά στις όχθες του ποταμού Τάμεση.
       
      Ξεχωρίζει για την αφθονία πρασίνου στους κήπους του Wellington Park και για το περίπου 1 χλμ χώρο περιπάτου δίπλα στο ποτάμι.
       
      Η ανάπτυξη των έργων Waterfront I και II συνδέει τα δυο ακίνητα με το δημόσιο πάρκο το οποίο έχει μέγεθος 13 ολυμπιακών πισινών (περίπου τέσσερα στρέμματα) και έχει σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να «αγκαλιάζει» πολλές διαφορετικές πτυχές της αγγλικής υπαίθρου.
       

       
       
      Οι τιμές ξεκινούν από τα £440.000 έως £1.850.000 και στα διαμερίσματα στην Pavilion Square ξεκινούν από £457.999 έως £627.500.
       
      Και στα δυο κτίρια τα σπίτια αποκαλούνται «Αειφόρα διαμερίσματα» γιατί έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούν πιο αποτελεσματικά την ενέργεια, να έχουν χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και συνεπώς μικρότερες επιπτώσεις στην κλιματική αλλαγή απ’ ότι το μέσο νοικοκυριό στο Ηνωμένο Βασίλειο.
       

       

       

       
      Σημειώνεται ότι η ολοκλήρωση του έργου κατοικιών αναμένεται το 2018.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Basiliko_project_dipla_ston_Tamesi_/#
       
      Περισσότερα: http://www.berkeleygroup.co.uk/new-homes/london/woolwich/royal-arsenal-riverside
       

       

    16. webTV

      Engineer

      Μια ιδέα που γεννήθηκε πριν από 69 χρόνια, την 1η Ιουνίου παίρνει σάρκα και οστά.
       
       
      Το μακρύτερο και βαθύτερο τούνελ κυκλοφορίας του κόσμου, ξεκινά από τη βόρεια Ιταλία, «τρυπάει» τα ριζά των Άλπεων και φτάνει στην Ελβετία.
       
       
      Το συνολικό του μήκος φτάνει τα 57 χιλιόμετρα βαθιά μέσα στη γη και αφήνει πίσω του, τόσο το τούνελ Σεικάν της Ιαπωνίας (53,9 χλμ) όσο και το πέρασμα της Μάγχης (50,5χλμ).
       
       
      Οραματιστής του έργου, ήταν πριν από 69 χρόνια ο Ελβετός μηχανικός Καρλ Γκρούνερ, ο οποίος σκέφτηκε πως ένα τούνελ ανάμεσα στην Ιταλία και την Ελβετία θα λύσει πολλά προβλήματα και θα εξοικονομήσει χρόνο για τους οδηγούς.
       
       
      Το τούνελ ονομάζεται Γκόθαρντ Μπέιζ και από την 1η Ιουνίου θα είναι έτοιμο.
       

       

       

       

       

       
       
      Σταδιακά θα παραδίδεται στην κυκλοφορία και οι υπεύθυνοι του έργου υπολογίζουν ότι μέχρι τον Δεκέμβριο θα έχει παραδοθεί ολόκληρο.
       
       
      Για την κατασκευή του εργάστηκαν περισσότεροι από 2400 άνθρωποι και το συνολικό του κόστος άγγιξε τα 12 δισεκατομμύρια Ελβετικά φράγκα. Οι άνθρωποι που δούλεψαν βαθιά μέσα στη γη μετακίνησαν περισσότερους από 28.000.000 τόνους βράχων.
       
       
      Με την πλήρη λειτουργία του η διαδρομή Ζυρίχη – Μιλάνο θα πέσει κατά 60 λεπτά της ώρας και θα γίνεται μέσα σε 2 ώρες και 40 λεπτά. Επίσης οι ταξιδιώτες με το τρένο από 9.000 που είναι σήμερα κατά μέσο όρο υπολογίζεται ότι μέχρι το 2020 θα έχουν αυξηθεί στις 15.000. Το τούνελ επίσης θα διακλαδώνεται και θα πηγαίνει και μέχρι τη Λυών της Γαλλίας.
       
       
      Τα εγκαίνια θα γίνουν την Τετάρτη από τον Φρανσουά Ολάντ, την Άγκελα Μέρκελ και τον Ιταλό πρωθυπουργό Ματέο Ρέντζι.
       

       

       

       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/171833/trypisan-oi-alpeis-makrytero-kai-vathytero-toynel-toy-kosmoy-einai-gegonos-video
    17. webTV

      Engineer

      Σε δύο εντυπωσιακά βίντεο βλέπουμε την πρόοδο των κατασκευαστικών εργασιών στην Ιόνια οδό.
       
      Το πρώτο βίντεο είναι από την γέφυρα στα Χαλάσματα Γοργομύλου ενώ το δεύτερο από τον κόμβο Φιλιππιάδας.
       

       

    18. webTV

      Engineer

      Το νερό προφύλαξε από το χρόνο και την ανθρώπινη παρέμβαση τα περισσότερα κτίσματα. Ένας αρχαίος οικισμός του 2.800 π.χ βρέθηκε ανέπαφος στην Ελαφόνησο και συγκεκριμένα στο Παυλοπέτρι.
       
      Η υπόγεια πολιτεία βρίσκεται 4 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ναοί, διώροφα κτίρια, κήποι, νεκροταφείο και λιμάνι. Μέχρι και πολυπλοκο σύστημα διαχείρισης υδάτων έχει διασωθεί.
       
      Πιθανολογείται από τους ειδικούς ότι η πόλη καταποντίστηκε από σεισμό γύρω στο 1.000 π.χ ενώ άλλοι τοποθετούν το σεισμό στο 375 μ.χ
       
      Δείτε το βίντεο του BBC με ελληνικούς υπότιτλους:
       

       

       
      Πηγή: http://www.arttravel.gr/arttravel-best_video/article/16066/anakalupsh-h-upobruxia-politeia-sthn-elafonhso
    19. webTV

      Engineer

      Η σειρά γυρισμάτων «Βόλτα στην Αργολίδα» του http://visitargolida.com περιλαμβάνει σημεία, περιοχές και θεματολογία από ολόκληρη την Αργολίδα. Αυτό το mini documentary περιλαμβάνει μια εναλλακτική περιήγηση στη νησίδα «Μπούρτζι» της πόλης του Ναυπλίου.
       

       
      Περισσότερες πληροφορίες:
      Βρείτε μας και στην επίσημη σελίδα στο facebook: http://fb.com/visitargolida
      Μια παραγωγή του: http://www.visitargolida.com
      Μοντάζ-επεξεργασία: http://www.sxediasmos.com
      https://www.facebook.com/sxediasmos.official
    20. webTV

      Engineer

      Ένα video από την εντυπωσιακή κατεδάφιση του 26 όροφου κτιρίου 118 μέτρων της πόλης Xian στην Κίνα.
       
      Το κτίριο, που κατεδαφίστηκε σε 13 δευτερόλεπτα, αποτελεί το μεγαλύτερο κτίριο που έχει κατεδαφιστεί ως τώρα στην Κίνα και για αυτό χρειάστηκαν 1,4 τόνοι εκρηκτικής ύλης.
       
      Ωστόσο μετά την κατεδάφιση έμειναν 240.000 κυβικά μέτρα μπάζων που για την απομάκρυνση και τον καθαρισμό τους θα χρειαστούν 70 ημέρες εργασίας.
       
      Το πολυόροφο κτίριο εμβαδού 37.000 τ.μ. προοριζόταν για βιομηχανική χρήση αλλά δεν είχε χρησιμοποιηθεί ποτέ. Στη θέση του θα κατασκευασθεί εμπορικό κέντρο.
       
      Δείτε περισσότερα εδώ: http://news.cctvplus.tv/NewJsp/news.jsp?fileId=326670
       

    21. webTV

      Engineer

      Προτού περάσει η Αθήνα στην εποχή της αντιπαροχής, ήταν μια όμορφη πόλη. Η πανοραμική φωτογραφία από τα τέλη της δεκαετίας του ΄50 δείχνει την επέλαση των άκομψων πολυκατοικιών που σηκώνονται χωρίς σχέδιο και φροντίδα σε όλο το κέντρο της πόλης. Το λευκό χρώμα των νεόκτιστων έρχεται να τονίσει την αντίθεση με το σκούρο χρώμα των κεραμιδιών και των νεοκλασσικών σπιτιών της πρωτεύουσας.
       
      Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια δεν έμεινε σχεδόν τίποτα όρθιο. Μηχανικοί, αρχιτέκτονες και εργολάβοι έχουν πάρει το πράσινο φως από την πολιτεία να οικοδομήσουν τα πάντα. Δεν τηρήθηκε ούτε μια στοιχειώδης περιμετρική απαγόρευση για την προστασία της Ακρόπολης. Η Αθήνα, αν και σχεδιάστηκε στα χρόνια του Όθωνα να είναι όμορφη και λειτουργική μετά από περίπου 120 χρόνια ζωής, ισοπεδώθηκε για τις στεγαστικές ανάγκες που αυξήθηκαν τρομακτικά από την αστυφιλία.
       
      Το 1834 εγκρίθηκε το πολεοδομικό σχέδιο του Κλέντσε που τροποποίησε δυσμενέστερα το αρχικό σχέδιο των δύο αρχιτεκτόνων, Κλεάνθη και Σάουμπερτ, που έδιναν μια εκπληκτική εικόνα της Αθήνας με φαρδείς δρόμους, κήπους, πλατείες και εμβληματικά δημόσια κτίρια. Παρά τις συνεχείς τροποποιήσεις του πολεοδομικού σχεδίου (1837, 1843, 1847, 1856, 1860, 1862, 1864, 1919) η Αθήνα κατάφερνε να γοητεύει σε πείσμα των οικονομικών συμφερόντων και της πολιτικής σκοπιμότητας. Η αντιπαροχή όμως τη «δολοφόνησε»....
       

       

       
      Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-athina-pou-chathike-stin-antiparochi-otan-irthan-i-kataspres-polikatikies-ke-exafanistikan-ta-keramidia-ke-ta-neoklasika-dite-to-deftero-meros-tou-time-lapse-vinteo/
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.