Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    622 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Σε δύο εντυπωσιακά βίντεο βλέπουμε την πρόοδο των κατασκευαστικών εργασιών στην Ιόνια οδό.
       
      Το πρώτο βίντεο είναι από την γέφυρα στα Χαλάσματα Γοργομύλου ενώ το δεύτερο από τον κόμβο Φιλιππιάδας.
       

       

    2. webTV

      Engineer

      Το νερό προφύλαξε από το χρόνο και την ανθρώπινη παρέμβαση τα περισσότερα κτίσματα. Ένας αρχαίος οικισμός του 2.800 π.χ βρέθηκε ανέπαφος στην Ελαφόνησο και συγκεκριμένα στο Παυλοπέτρι.
       
      Η υπόγεια πολιτεία βρίσκεται 4 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ναοί, διώροφα κτίρια, κήποι, νεκροταφείο και λιμάνι. Μέχρι και πολυπλοκο σύστημα διαχείρισης υδάτων έχει διασωθεί.
       
      Πιθανολογείται από τους ειδικούς ότι η πόλη καταποντίστηκε από σεισμό γύρω στο 1.000 π.χ ενώ άλλοι τοποθετούν το σεισμό στο 375 μ.χ
       
      Δείτε το βίντεο του BBC με ελληνικούς υπότιτλους:
       

       

       
      Πηγή: http://www.arttravel.gr/arttravel-best_video/article/16066/anakalupsh-h-upobruxia-politeia-sthn-elafonhso
    3. webTV

      Engineer

      Η σειρά γυρισμάτων «Βόλτα στην Αργολίδα» του http://visitargolida.com περιλαμβάνει σημεία, περιοχές και θεματολογία από ολόκληρη την Αργολίδα. Αυτό το mini documentary περιλαμβάνει μια εναλλακτική περιήγηση στη νησίδα «Μπούρτζι» της πόλης του Ναυπλίου.
       

       
      Περισσότερες πληροφορίες:
      Βρείτε μας και στην επίσημη σελίδα στο facebook: http://fb.com/visitargolida
      Μια παραγωγή του: http://www.visitargolida.com
      Μοντάζ-επεξεργασία: http://www.sxediasmos.com
      https://www.facebook.com/sxediasmos.official
    4. webTV

      Engineer

      Ένα video από την εντυπωσιακή κατεδάφιση του 26 όροφου κτιρίου 118 μέτρων της πόλης Xian στην Κίνα.
       
      Το κτίριο, που κατεδαφίστηκε σε 13 δευτερόλεπτα, αποτελεί το μεγαλύτερο κτίριο που έχει κατεδαφιστεί ως τώρα στην Κίνα και για αυτό χρειάστηκαν 1,4 τόνοι εκρηκτικής ύλης.
       
      Ωστόσο μετά την κατεδάφιση έμειναν 240.000 κυβικά μέτρα μπάζων που για την απομάκρυνση και τον καθαρισμό τους θα χρειαστούν 70 ημέρες εργασίας.
       
      Το πολυόροφο κτίριο εμβαδού 37.000 τ.μ. προοριζόταν για βιομηχανική χρήση αλλά δεν είχε χρησιμοποιηθεί ποτέ. Στη θέση του θα κατασκευασθεί εμπορικό κέντρο.
       
      Δείτε περισσότερα εδώ: http://news.cctvplus.tv/NewJsp/news.jsp?fileId=326670
       

    5. webTV

      Engineer

      Μόνο δέος προκαλούν οι εικόνες από το λιμάνι του Ρότερνταμ τη στιγμή της μεταφοράς πλοίων, τα οποία δεν ρυμουλκούνται, αλλά βρίσκονται πάνω σε άλλο πλοίο.
       
      Το σκηνικό με το Blue Marlin να μεταφέρει πάνω του 13 πλοία προκαλεί δέος και πραγματικά εντυπωσιάζει.
       
      Δείτε το βίντεο:
       

       
      Πηγή: http://www.ipaideia.gr/deite-pos-metaferontai-13-terastia-ploia-pou-den-pleoun-sti-thalasa-ena-vinteo-pou-prokalei-deos.htm
    6. webTV

      Engineer

      Το βίντεο προόδου των κατασκευαστικών εργασιών του αυτοκινητοδρόμου "Ιόνια Οδός", που δημοσιεύτηκε χθες, δείχνει ότι η συνολική πρόοδος των εργασιών της Οδού στο τέλος Μαΐου, άγγιζε το 55,94%.
       
      Στο βίντεο που μπορείτε
      αποτυπώνονται και τα ακόλουθα εργοτάξια:Εργοτάξιο Εύηνου, Εργοτάξιο Κλόκοβας, Εργοτάξιο Ανισοπέδου Κόμβου Αμβρακίας, Εργοτάξια στην περιοχή Γέφυρας Μενιδίου και στην περιοχή Σύκουλα, Εργοτάξιο Φιλιππιάδας, Εργοτάξιο Γυμνότοπου, Εργοτάξιο Πέρδικας, Εργοτάξιο Επισκοπικού.
       
      Μέχρι στιγμής, όπως φαίνεται και από τα στοιχεία του έργου περισσότερα από 2.100 άτομα ήδη εργάζονται στα εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί, ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνται (ιδιόκτητα, κατασκευαστικής κοινοπραξίας, αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά) ξεπερνά τα 1.420.
       

       
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&catid=213&artid=16118
    7. webTV

      Engineer

      Κάτω από τους δρόμους του Λονδίνου υπάρχουν δεκάδες σταθμοί του μετρό που έχουν πέσει σε αχρηστία και εγκατάλειψη. Στα πλαίσια της ανακαίνισης, το Transport for London, θα δώσει ζωή σε κάποιους από αυτούς τους σταθμούς-φάντασμα».
       
      Ο σταθμός Down Street ή όπως τον αποκαλούν οι Άγγλοι, ο σταθμός του Τσώρτσιλ, κάτω από αυτήν την οδό έκλεισε το 1932 γιατί δεν υπήρχαν αρκετοί επιβάτες που χρησιμοποιούσαν αυτό τον σταθμό γιατί ήταν πολύ κοντά σε δύο άλλους σταθμούς του μετρό πολύ πιο κεντρικούς.
       
      Όμως ο σταθμός αυτός έχει ιστορική αξία για το Λονδίνο, καθώς χρησιμοποιήθηκε, αφού ήταν εκτός λειτουργία, ως ένα από τα μυστικά καταφύγια του Ουίστον Τσώρτσιλ και των υπουργών του κατά την διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
      Ο Οργανισμός Μεταφορών του Λονδίνου θέλει να «ξαναγεννηθεί» ο σταθμός αυτός και να χρησιμοποιηθεί ως μουσείο, γκαλερί ενώ θα υπάρξουν εστιατόρια και θέατρο!
       
      Η Down Street, βρίσκεται στην γραμμή Piccadilly ανάμεσα στο Hyde Park Corner και το Green Park, όπου βρίσκεται το Mayfair, μια από τις πλουσιότερες συνοικίες του Λονδίνου.
       
      Το Bloomberg εισέβαλε ενδότερα για να μάθουμε περισσότερα. Στο βίντεο που ακολουθεί, θαυμάστε αυτόν τον ιστορικό σταθμό.
       

       
      Πηγή: http://www.newmoney.gr/diethni/item/234114-%C2%ABpnoi-zois%C2%BB-gia-stathmo-fantasma-sto-londino και http://michanikos-online.gr/news.php?aID=15541
       

       

       

       

    8. webTV

      Engineer

      Η παρουσίαση και η διαχείριση του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων θα βρεθούν στο επίκεντρο ημερίδας που διοργανώνει το ΤΕΕ/ΤΚΜ σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Συνδέσμων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων και τον Σύνδεσμο Πιστοποιημένων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων και Τεχνικών Επιχειρήσεων Θεσσαλονίκης και Κεντρικής Μακεδονίας.
       
      Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 25 Μαΐου στις 18:00, στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ/ΤΚΜ, (Μεγ. Αλεξάνδρου 49) και εισηγητές θα είναι οι κ.Σταμούλης Μπιτλής ειδικός συνεργάτης της ΠΕΣΕΔΕ και κ.Τάσος Γακίδης νομικός σύμβουλος της ΠΕΣΕΔΕ.
       
      Δείτε το video:
       

       
      Πηγή: ΤΕΕ/ΤΚΜ
    9. webTV

      Engineer

      Παρασκευή 24 Απριλίου 2015, Ο Μετροπόντικας κάνει εντυπωσιακή είσοδο στον υπό κατασκευή σταθμό Μετρό ΝΙΚΑΙΑ. Είναι ο τρίτος κατά σειρά σταθμός που μπήκε μετά την ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ και τον ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ. Επόμενη στάση του μετροπόντικα ο σταθμός ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ
       
      Δείτε το video:
       

       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/videos/item/29991-video-%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CF%89%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C-%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B9%CE%AC
    10. webTV

      georgegaleos

      Το ΤΕΕ/ΤΚΜ στην προσπάθεια του να βοηθήσει τους συναδέλφους μηχανικούς στην συμπλήρωση των φορολογικών τους δηλώσεων, διοργανώνει για μια ακόμα χρονιά, με ευθύνη του Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων, το καθιερωμένο, ετήσιο ενημερωτικό σεμινάριο με θέμα «Φορολογία Μηχανικών Ε.Ε. -- Δήλωση φόρου εισοδήματος Οικονομικού έτους 2015».
       
      Βασικός ομιλητής της εκδήλωσης θα είναι ο Μόνιμος συνεργάτης του ΤΕΕ/ΤΚΜ σε φορολογικά θέματα κ. Νίκος Κολυδάς, Οικονομολόγος - Λογιστή.
       
      Ο κ. Κολυδάς θα ενημερώσει τους συναδέλφους για το καθεστώς φορολόγησης των εισοδημάτων των μηχανικών από άσκηση ελευθερίου επαγγέλματος και θα αναφερθεί στον τρόπο συμπλήρωσης των σχετικών εντύπων που πρέπει κατά περίπτωση να συνυποβάλλουν οι μηχανικοί κατά την υποβολή της φορολογικής του δήλωσης.
       

       

    11. webTV

      Engineer

      Πέραμα, μια πολύβουη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη με τεράστια πείρα και ανθρώπινο δυναμικό, που ποτέ δεν στηρίχθηκε έμπρακτα από την πολιτεία.
       
      Παρά τις δύσκολες οικονομικά συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, άλλη μία νέα κατασκευή ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε στο ναυπηγείο του Κ. Γιώργου Φραντζή στο Πέραμα. Η εταιρεία Poseidon Bunkering ανέθεσε στο ναυπηγείο Φραντζή την κατασκευή του Δ/Ξ Ποσειδών τη σχεδίαση του οποίου ανέλαβε ο ναυπηγός Κ. Ευστράτιος Ραπτόπουλος.
       
      Τα πρώτα κομμάτια χάλυβα ήλθαν στο ναυπηγείο στις 15/07/2014 και η ναυπήγηση του πλοίου ξεκίνησε. Είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις τελευταίες απαιτήσεις και προδιαγραφές της MARPOL κατηγορίας Double Hull IMO 2, το μήκος του είναι 37μ και το πλάτος του 9μ.
       
      Το nautilia.gr για άλλη μια φορά πιστό στο ραντεβού του με τις Ελληνικές κατασκευές, παρακολούθησε από κοντά τη ναυπήγηση του πλοίου. Η καθέλκυση του έγινε στις 29/11/2014 και ήταν ελεγχόμενη. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε πλάνα από την καθέλκυση του ΠΟΣΕΙΔΩΝ και να δείτε στιγμές από την διαδικασία ναυπήγησης του μέσα από το φωτογραφικό υλικό.
       
      Εμείς από την πλευρά μας, ευχόμαστε καλές δουλειές στους πλοιοκτήτες και καλά ταξίδια σε πλοίο και πλήρωμα.
       

       

       

       

       

       
      Λίγα λόγια από την Poseidon Bunkering
       
      Μετά από πολυετή παρουσία στο ναυτιλιακό χώρο τόσο στον τομέα επάνδρωσης των εμπορικών πλοίων ως αξιωματικοί καταστρώματος και μηχανής αλλά και σε συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες στον τομέα κεφάλαιο ως μέτοχοι καθώς επίσης και στην διαχείριση και εκμετάλλευση εμπορικών πλοίων, αποφασίσαμε και ιδρύσαμε το Μάιο του 2014 την Poseidon bunkering, μια εταιρεία που ευελπιστούμε ότι θα πρωταγωνιστήσει στον τομέα πλοίων με λιπαντικά. Οι παράγοντες που θα συμβάλλουν στην επιτυχή πορεία της εταιρείας είναι:
       
      α) η μεγάλη, υπεύθυνη και αξιόπιστη παροχή υπηρεσιών στον τομέα της ναυτιλίας με λιπαντικά και καύσιμα.
       
      β) η 25ετης συνεχής εμπειρία στον τομέα εφοδιασμού καυσίμων με λιπαντικά και καύσιμα.
       
      γ) η μακροχρόνια συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες πετρελαιοειδών όπως shell, exon mobil, bp, texaco,castrol,eko,avin
       
      δ) η χρησιμοποίηση του νέου δεξαμενοπλοίου Ποσειδών νέων προδιαγραφών και απαιτήσεων της marpol κατηγοριας double hull imo2.
       
      Επιμέλεια: Παντελής Φύσσας
       

       
      Πηγή: http://www.nautilia.gr/new/site/index.php?option=com_content&view=article&id=2452%3A2015-02-26-09-00-31&catid=64%3A2011-01-12-07-14-35&Itemid=120
    12. webTV

      Engineer

      Ξεκινάει σήμερα στις 10 το πρωί και θα μεταδοθεί απευθείας από το www.avgi.gr το Διεθνές Συνέδριο που διοργανώνει η Περιφέρεια Αττικής η Περιφέρεια Αττικής και ο Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής (ΕΔΣΝΑ), με θέμα την "Βιώσιμη, οικολογική, οικονομική διαχείριση των απορριμμάτων στην Αττική", το οποίο θα έχει τριήμερη διάρκεια (Πέμπτη – Σάββατο) στο Αμφιθέατρο του Υπ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
       
      Στο συνέδριο, μετέχουν εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Ένωσης , της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της επιστημονικής κοινότητας και αντικείμενο η παρουσίαση της πολύπλευρης διεθνούς εμπειρίας με παρεμβάσεις από χώρες, δήμους και κοινότητες από το Βέλγιο, την Ιρλανδία, την Ισπανία, την Εσθονία, το Ισραήλ, την Αυστρία καθώς και από διεθνείς οργανισμούς.
       
      Θα ξεκινήσει με την εναρκτήρια ομιλία της Περιφερειάρχη Αττικής, Ρένας Δούρου καθώς και χαιρετισμούς των υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Νίκου Βούτση, Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργου Σταθάκη, Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Παναγιώτη Λαφαζάνη, του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος, Γιάννη Τσιρώνη.
       
      Εκ μέρους της Γενικής Διεύθυνσης Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα χαιρετίσει ο M. Sponar, υπεύθυνος σχετικά με τη διαχείριση φυσικών πόρων και αποβλήτων.
       
      Χαιρετισμούς θα απευθύνουν επίσης: εκ μέρους της ΕΝΠΕ η περιφερειάρχης Β. Αιγαίου, συνεδρίασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο, ύστερα από Χριστιάνα Καλογήρου, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γ. Πατούλης, ο πρόεδρος της ΠΕΔΑ, Η. Γκότσης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γ. Καμίνης, ο δήμαρχος Πειραιά, Γ. Μώραλης, ο πρόεδρος της ΠΟΕ- ΟΤΑ, Θ. Μπαλασόπουλος, ο πρώτος αντιπρόεδρος του ΤΕΕ, Θ. Σεραφίδης και η πρόεδρος του Παρατηρητηρίου Πολιτών για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Μ. Καραβασίλη.
       
      Οι θεματικές του συνεδρίου είναι οι ακόλουθες:
      Διαχείριση απορριμμάτων, θεσμικό πλαίσιο, υφιστάμενη κατάσταση, μέθοδοι διαχείρισης (Πέμπτη απόγευμα)
      Διαχείριση απορριμμάτων: η διεθνής εμπειρία (Παρασκευή πρωί),
      Εθνικός και Περιφερειακός Σχεδιασμός (Παρασκευή απόγευμα)
      Τοπικά Σχέδια Διαχείρισης Απορριμμάτων, ο ρόλος των δήμων, θεσμικό πλαίσιο, χρηματοδότηση (Σάββατο πρωί)
      Οι εργασίες του συνεδρίου θα ολοκληρωθούν με συζήτηση στρογγυλής τραπέζης το απόγευμα το Σαββάτου καθώς και τη διατύπωση συμπερασμάτων.

      Δείτε ζωντανά εδώ:
       
      https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MChGa3q6_T4
       
      Πηγή: http://www.avgi.gr/article/5306755/diethnes-sunedrio-tis-perifereias-attikis-kai-tou-edsna-biosimi-oikologiki-oikonomiki-diaxeirisi-ton-aporrimmaton-stin-attiki-zontani-metadosi-#prettyPhoto
    13. webTV

      Engineer

      Η σήραγγα του Fehmarnbelt αποτελεί ένα έργο που θα ενώσει το γερμανικό νησί Fehmarn με το νησί Lolland της Δανίας στην θάλασσα της Βαλτικής.
       
      Η διαδρομή θα έχει μήκος 18 χιλιόμετρα και θα παρέχει την δυνατότητα διάσχισης με αυτοκινητόδρομο αλλά και σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ των δύο σημείων.
       
      Στο σημείο κατασκευής του έργου σήμερα λειτουργεί γραμμή ferry boat και το έργο αναμένεται να εξοικονομήσει 1 ώρα χρόνο διαδρομής. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 5.1 δισ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί ως το 2020.
       

       
      Δείτε την ιστοσελίδα του έργου και περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.femern.com/
       

       

       
      http://visualarchive.femern.com/VisualArchiveMedia/Display/756ef302-91b5-43a7-949c-a8c5a29554ee_fehmaren18.TIF
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/videos/item/28229-fehmarnbelt-%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1
    14. webTV

      Ροδοπουλος

      Απόδοση στα ελληνικά της συμμετοχής του Νόαμ Τσόμσκι στη συζήτηση "Μάθηση Δίχως Σύνορα", με τίτλο "Ο Σκοπός της Εκπαίδευσης" - The Purpose of Education - μια πρωτοβουλία του ιστότοπου Learning Without Frontiers.
       
      Η εκπαίδευση έχει πάρει δύο μορφές
       
      Η πρώτη σχετίζεται με το Διαφωτισμό, με υψηλότερο στόχο στη ζωή να αναζητάς και να δημιουργείς, να ερευνάς τα πλούτη του παρελθόντος, να προσπαθείς να εσωτερικεύεις να «μεταφέρεις» τη αναζήτηση, βοηθά τον κόσμο πώς να μαθαίνει μόνος του, εσύ ο μαθητής επιλέγεις τι θα κυριαρχήσει.
       
      Η δεύτερη έχει σχέση με την Κατήχηση, από μικρή ηλικία οι νέοι πρέπει να τοποθετούνται σε ένα πλαίσιο όπου θα εκτελούν αρκετά συγκεκριμένες οδηγίες.
       
      Tα σχολεία και τα πανεπιστήμια έπρεπε να αυξήσουν τα μέτρα έλεγχου, επαγγελματική κατάρτιση, επιβάλλοντας μεγαλύτερα χρέη για να τους αιχμαλωτίσουν στην συμμόρφωση
       

    15. webTV

      Engineer

      Η επιβλαβής ακτινοβολία μιας τέτοιας έκρηξης δεν μπορεί να διαπεράσει την "ασπίδα" της γήινης ατμόσφαιρας, μπορεί όμως να δημιουργήσει προβλήματα σε δορυφόρους και συστήματα ραδιοεπικοινωνιών
       
      Την ισχυρή ηλιακή έκρηξη που σημειώθηκε στις 19 Δεκεμβρίου κατέγραψαν τα τηλεσκόπια της NASA και οι εικόνες είναι πανέμορφες!
       
      Η επιβλαβής ακτινοβολία μιας τέτοιας έκρηξης δεν μπορεί να διαπεράσει την "ασπίδα" της γήινης ατμόσφαιρας, ώστε να βλάψει τους ανθρώπους στην επιφάνεια του πλανήτη, ούτε θέτει σε κίνδυνο τους αστροναύτες στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Μπορεί όμως να δημιουργήσει προβλήματα στους δορυφόρους, τα συστήματα ραδιοεπικοινωνιών, το σύστημα GPS, καθώς επίσης και τα επίγεια δίκτυα ηλεκτρισμού.
       
      Τον Σεπτέμβριο, τα τηλεσκόπια της NASA κατέγραψαν μία ισχυρή ηλιακή καταιγίδα, την ισχυρότερη εδώ και αρκετά χρόνια.
       
      Οι ηλιακές εκλάμψεις κατατάσσονται σε τρεις κατηγορίες: C (οι πιο ασθενείς), M (μεσαίες) και Χ (ισχυρές). Η τωρινή Χ1.6, αν και ιδιαίτερα ισχυρή, απέχει πολύ από την «θηριώδη» Χ4.9, που είχε συμβεί στον Ήλιο φέτος τον Φεβρουάριο.
       

       
      Πηγή: http://www.protothema.gr/environment/article/437569/eduposiako-video-tis-nasa-apo-ishuri-iliaki-ekrixi/
    16. webTV

      Engineer

      Τα ξημερώματα της 4ης Δεκεμβρίου ολοκληρώθηκαν οι εργασίες κατεδάφισης της παλαιάς γέφυρας Μελισσίου, που χτίστηκε το 1968 όταν διανοίχτηκε η «Νέα Εθνική».
       
       
      Στη θέση της γέφυρας, θα δημιουργηθεί ένας πολύ μεγαλύτερος χώρος (η Ολυμπία Οδός θα περνά σε κλειστό τμήμα από την περιοχή).
       
      Το χωριό Μελίσσι θα ενωθεί, έχοντας απευθείας πρόσβαση το πάνω μέρος του χωριού με το παραλιακό. Πάνω στο τμήμα αυτό θα δημιουργηθεί μία πλατεία, μία παιδική χαρά και γύρω χαμηλή βλάστηση.
       

       
      Παρακολουθείστε στο βίντεο όλη την αλληλουχία των εργασιών κατεδάφισης που διήρκησαν 10 ώρες.
       

       
      Πηγή: http://technews-greece.blogspot.gr/2014/12/video.html#.VIa0afl_uls
    17. webTV

      Engineer

      «Το Τσερνόμπιλ είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα και παράλληλα ενδιαφέροντα μέρη που έχω επισκεφθεί» δηλώνει ο φωτογράφος Danny Cooke. Η πυρηνική καταστροφή που έγινε το 1986 επηρέασε ένα τεράστιο αριθμό ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ήταν και η οικογένεια του Cooke, όταν ζούσαν στην Ιταλία.
       
      Κατά τη διάρκεια της παραμονής του εκεί αναφέρει πως γνώρισε απίστευτους ανθρώπους, ένας από τους οποίους ήταν και ο οδηγός του, ο Yevgein, γνωστός και ως «Stalker». Πέρασαν μαζί μία εβδομάδα εξερευνώντας την περιοχή, καθώς και την διπλανή, εγκαταλελειμμένη πλέον, πόλη του Prypiat. Τα μέρη αυτά ήταν παράλληλα «γαλήνια και ανησυχητικά».
       

       
      Πηγή: www.lifo.gr
    18. webTV

      Engineer

      Δείτε τις εργασίες κατασκευής σε έναν από τους σταθμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο επίπεδο του σταθμού, αλλά και από αέρος.
       
      Ο υπό κατασκευή σταθμός Παπάφη.
       
      Δείτε το video εδώ:
       

    19. webTV

      Engineer

      Στην σημερινή θέση Ψαθόπυργος κοντά στην Πάτρα βρίσκεται το ναυάγιο του Ναρκαλιευτικού Νέστος που βυθίστηκε στις 23 Απριλίου του 1941 από την Γερμανική αεροπορία.
       
      Το Νέστος ήταν ένα από τα τέσσερα Ναρκαλιευτικά που αγοράστηκαν από την κυβέρνηση του Ιωάννη Μεταξά το 1938 (τα υπόλοιπα τρία ήταν τα Στρυμών, Αξιός, Αλιάκμων) και τα τέσσερα παραπάνω πλοία ήταν τροποποιημένα αλιευτικά.
       
      Το Νέστος είχε κατασκευαστεί στο Ναυπηγείο του Selby τον Νοέμβρη του 1925 για λογαριασμό της εταιρίας Pickering & Haldane με αρχικό όνομα Lord Bradbury. Είχε συνολικό μήκος 134.8 ποδών, πλάτος 23.9 και βάθος 14 ποδών. Η μέγιστη ταχύτητα του ήταν 9 κόμβοι, ενώ μετά την μετατροπή του έφερε πυροβόλο όπλο 37 χιλιοστών, δεύτερο πυροβόλο μικρότερου διαμετρήματος και την δυνατότητα μεταφοράς ως 40 ναρκών.
       
      Τον Απρίλιο του 1941 το Νέστος φορτωμένο με φαρμακευτικό υλικό και τρόφιμα δέχθηκε επίθεση στο λιμάνι της Πάτρας από γερμανικά βομβαρδιστικά κάθετου εφορμήσεως (Στούκα). Με φόβο το πλοίο να βυθιστεί στο εσωτερικό του λιμανιού διατάχθηκε να αποπλεύσει προς την περιοχή του Ψαθόπυργου.
       
      Παρά τις ζημιές που είχε υποστεί από την πρώτη επίθεση το Νέστος έφτασε στον προορισμό του. Εκεί δέχθηκε επίθεση για δεύτερη φορά. Ο κυβερνήτης του υπό τον φόβο το πλοίο να βυθιστεί και να χαθεί το πολύτιμο φορτίο του αποφάσισε να το προσγυαλώσει.Έτσι με την βοήθεια των κατοίκων της περιοχής διασώθηκε το μεγαλύτερο μέρος του φορτίου του.
       
      Ότι όμως δεν κατάφεραν οι κατακτητές λίγο έλειψε να τα καταφέρει το Ελληνικό κράτος όπως σε πολλές περιπτώσεις στο παρελθόν που σημαντικότατα ναυάγια έχουν κοπεί και χρησιμοποιηθεί ως παλιοσίδερα.
       
      Το 1959 γίνεται προσπάθεια μεταφοράς του ΝΕΣΤΟΣ σε διαλυτήριο πλοίων. Στην επιχείρηση ενώ είχε μεταφερθεί για μερικά μέτρα, κάτι πήγε στραβά με αποτέλεσμα να βουλιάξει, συμπαρασύροντας μαζί του και τον πλωτό γερανό Άγιο Γεώργιο.
       
      Οι καταδύσεις
      Το Νέστος είναι βυθισμένο σε όρθια θέση σε βάθος από 24 ως 48 μέτρα με την πλώρη του να βρίσκεται στο πιο βαθύ σημείο. Βρίσκεται σε αμμώδη βυθό με μεγάλη σχετικά κλίση.
       
      Η περιοχή έχει πολύ έντονα ρεύματα και αρκετό ίζημα που κάνουν τις συνθήκες κατάδυσης τις περισσότερες φορές αρκετά δύσκολες, με πολύ περιορισμένες συνθήκες ορατότητας. Χαρακτηριστικό είναι ότι αρκετές φορές για να το δεις πρέπει να πέσεις στην κυριολεξία επάνω του.
       
      Πρόκειται για ένα πολύ ωραίο ναυάγιο που προσφέρει διεισδύσεις σε πολλά τμήματα του, ενώ το σχετικά μικρό του μήκος επιτρέπει πολλές βόλτες σε όλο το μήκος και πλάτος του.
       
      Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι το πολύ έντονο βένθος που έχει σκεπάσει το σύνολο του ναυαγίου.Εξαιτίας αυτού πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις όποιες επαφές των δυτών με τα πολύ κοφτερά τμήματα του πλοίου και κυρίως στις διεισδύσεις.
       
      Από την αριστερή πλευρά του πλοίου λίγο μετά το μέσον του σε απόσταση δυο περίπου μέτρων βρίσκεται ένας από τους λεβητές του.
       
      Προσβάσιμος είναι ο χώρος στην πλώρη του πλοίου, τα αμπάρια ανάμεσα στην πλώρη και την υπερκατασκευή της γέφυρας, ο χώρος της γέφυρας όπου υπάρχει ακόμη ένας νεροχύτης, ο χώρος πού βρίσκεται ο λέβητας του πλοίου, ενώ ο εσωτερικός διάδρομος απέναντι από τον λέβητα δεν είναι πλέον προσβάσιμος εξαιτίας της λάσπης του έχει κατακλύσει το εσωτερικό του ναυαγίου.
       
      Σε όλες τις διεισδύσεις είναι απαραίτητος ο άριστος έλεγχος της πλευστότητας καθώς με την παραμικρή άστοχη κίνηση σηκώνονται σημαντικότατες ποσότητες ιζήματος κάνοντας την περαιτέρω συνέχεια της διείσδυσης αδύνατη, ενώ και την έξοδο ιδιαίτερα δύσκολη.
       
      Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και ο χώρος της πρύμνης με τον μηχανισμό του πηδαλίου να βρίσκεται στην θέση του. Δυστυχώς όπως και σε αρκετά ακόμη ναυάγια λείπει η προπέλα του.
       
      Το ναυάγιο λειτουργεί ως τεχνητός ύφαλος συγκεντρώνοντας επάνω του κάθε μορφή ζωής, με πιο αξιοσημείωτα τα τεραστίων διαστάσεων μουγγριά που υπάρχουν σε όλο το μήκος του (όπου υπάρχει τρύπα), τα κοπάδια από μαγιάτικα που το επισκέπτονται τακτικότατα και φυσικά τους απίστευτους αριθμούς μυδιών που έχουν καλύψει όλο το σκαρί.
       
      Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα κατάδυση που απαιτεί καλό σχεδιασμό και σωστή προετοιμασία ώστε να γίνει με ασφάλεια και να την απολαύσεις...
       

       
      http://vimeo.com/13251206
       

       

       

       

       
      Πηγή: http://www.sea-wrecks.gr/Nestos.html
       
      και
       
      http://www.ioniandivers.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=35:nestos-shipreck&catid=9:diving-center-diving-spots&Itemid=131&lang=el
       
      και
       
      http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/300060
    20. webTV

      Engineer

      Η Ιόνια Οδός (Αυτοκινητόδρομος 5, Α5) είναι ένας σχεδιασμένος και υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με μήκος 196km. Θα ξεκινάει από την Πάτρα, κοντά στο Ρίο Αχαΐας, θα διέρχεται από Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Αμφιλοχία, Άρτα και θα καταλήγει στα Ιωάννινα όπου θα συνδέεται με την Εγνατία.
       
      Είναι τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού 55 (Ε55) από το Αντίρριο μέχρι και τον Α/Κ Αμφιλοχίας, ενώ από εκεί έως τη σύνδεσή του με την Εγνατία οδό στον κόμβο Πεδινής θα αποτελεί την Ευρωπαϊκή οδό 951 (Ε951). Η κατασκευάστρια εταιρία είναι η Νέα Οδός, η οποία έχει αναλάβει και ένα τμήμα του Α1.
       
      Η Ιόνια Οδός είναι ο δυσκολότερος υπό κατασκευή Αυτοκινητόδρομος. Η χάραξη του δρόμου περνά από πολύ δύσκολα ανάγλυφα εδάφους και κυρίως είναι πάνω στη ραχοκοκαλιά της οροσειράς της Πίνδου. Ο δρόμος ξεκινά μετά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και συνεχίζει περνώντας από το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία, την Άρτα φτάνει στα Ιωάννινα όπου και συναντά την Εγνατία Οδό.
       
      Οι Νομοί που διασχίζει είναι οι Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Πρέβεζας, Ιωαννίνων. Η ολοκλήρωσή του, η οποία προβλέπεται να γίνει τον Δεκέμβριο του 2015, αναμένεται να δώσει μεγάλη ώθηση για την ανάπτυξη της περιοχής που θεωρείται σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ απο τις πιο φτωχές στην Ευρώπη.
       
      https://www.youtube.com/watch?v=xr3Ve25xn4o
       
      Πηγή στοιχείων για την Ιόνια Οδό: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1_%CE%9F%CE%B4%CF%8C%CF%82
       
      Πηγή video: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/videos/item/27344-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CF%89%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%BF-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C
    21. webTV

      Engineer

      Τοποθετήθηκαν οι τελευταίες ράγες στη σιδηροδρομική σήραγγα Γκοτάρ, στην Ελβετία.
       
      Με μήκος 57 χιλιομέτρων, η σήραγγα του Γκοτάρ, από το όνομα του ορεινού όγκου τον οποίο διαπερνά, θα συνδέει τη Ζυρίχη με το Μιλάνο σε μόλις 2 ώρες και 40 λεπτά.
       
      Τα πρώτα δρομολόγια θα αρχίσουν στις 2 Ιουνίου 2016.
       
      Δείτε το video εδώ:
       

       
      Πηγή: http://gr.euronews.com/2014/10/31/celebrations-as-last-piece-of-track-is-laid-in-record-breaking-gotthard-rail-/
       
      Μερικές εικόνες από το έργο:
       

       

       

       

       

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.