Υπέρ της πρότασης για επιτάχυνση των διαδικασιών για ανάπτυξη δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και ανεφοδιασμού σε υδρογόνο ψήφισαν 485 ευρωβουλευτές και κατά μόλις 65. Υπήρξαν επίσης 80 απόντες. Πλέον το Κοινοβούλιο παραπέμπει το θέμα στην αρμόδια επιτροπή, για τις απαραίτητες διαπραγματεύσεις.
Σύμφωνα με την αναφορά του Έρτουγκ (μέλους της Προοδευτικής Συμμαχίας Σοσιαλιστών και Δημοκρατών), αν η ανάπτυξη δικτύου φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων δεν είχε υπονομευτεί τα προηγούμενα έτη, στα τέλη του 2020 θα υπήρχαν 677.000 σημεία φόρτισης στο έδαφος της ΕΕ. «Αντιθέτως σήμερα, τον Οκτώβριο του 2022 υπάρχουν μόλις 377.000 σημεία φόρτισης», ανέφερε o Γερμανός Ευρωβουλευτής.
«Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου πρέπει να γίνει τόσο εύκολη όσο ο ανεφοδιασμός σε βενζίνη», δήλωσε ο Έρτουγκ. Η πρότασή του είναι από το 2026 να υπάρχει ένας σταθμός φόρτισης ανά 60 χλμ. στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών (ΤΕΝ-Τ). Και δύο χρόνια αργότερα (από το 2028) να υπάρχει ένας σταθμός ανεφοδιασμού σε υδρογόνο ανά 100 χλμ.
0