Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Σιδηροδρομικό και οδικό έργο με υπογραφή της ΔΕΗ προετοιμάζεται στον Νομό Κοζάνης λόγω της επέκτασης των ορυχείων λιγνίτη. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ypodomes.com η ΔΕΗ έχει υπογράψει Μνημόνιο τόσο με τον ΟΣΕ όσο και με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς το Ορυχείο Καρδιάς πρέπει να επεκταθεί προς την περιοχή που βρίσκεται σήμερα τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής της Κοζάνης.
       
      Επίσης για τον ίδιο λόγο θα καταλάβει (για την εξόρυξη λιγνίτη) τμήμα της Παλαιάς Εθνικής Οδού Κοζάνης - Πτολεμαΐδας.
       
      Όπως εξήγησε στο ypodomes.com o Δημήτρης Τσανακτσίδης Διπλ/χος Πολιτικός Μηχανικός, MSc, Συγκοινωνιολόγος, MSc που εργάζεται στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας της ΔΕΗ αναφορικά με το σιδηρόδρομο ήδη μέρος της γραμμής στο τμήμα Πτολεμαϊδα-Κοζάνη έχει προσβληθεί από το 2014 με προσωρινή έγκριση από τον ΟΣΕ.
       
      Η επέκταση του Ορυχείου Καρδιάς ουσιαστικά θα αποτελέσει το έναυσμα για να δημιουργηθεί μία νέα χάραξη σε μήκος 17-18χλμ. στο τμήμα Μαυροδένδρι-Πτολεμαϊδα παρακάμπτοντας το σημερινό τμήμα με το οδικό και σιδηροδρομικό άξονα να κινούνται μαζί, πλάι το ένα στο άλλο.
       
      Η χρηματοδότηση των έργων θα καλυφθεί πλήρως από τη ΔΕΗ ενώ από τον Νοέμβριο του 2014 ο ΟΣΕ έχει προκηρύξει τις απαιτούμενες μελέτες χωρίς ωστόσο μέχρι σήμερα να έχουν ανατεθεί. Σύμφωνα με πηγές του ΟΣΕ η ανάθεση αναμένεται εντός των ημερών και η εκκίνηση μέχρι το τέλος του έτους. Το κόστος των μελετών για τη σιδηροδρομική γραμμή είναι 3εκ.ευρώ και η διάρκεια τους υπολογίζεται σε λιγότερο από 12 μήνες.
       
      Η ΔΕΗ ήδη κατασκευάζει με δική της εργολαβία τα χωματουργικά της σκάφης έδρασης των δύο έργων (παράλληλη διέλευση Ε.Ο. και Σ.Γ.). Η χρηματοδότηση των μελετών και του έργου θα γίνει εξολοκλήρου από τη ΔΕΗ, η οποία προφανώς θα καλύψει το κόστος από την αξία του λιγνίτη που θα εξορύξει από εκεί κάτω, πράγμα που δίνει και μία μορφή πρωτοτυπίας στο έργο, με αυτήν την τρόπον τινά αυτοχρηματοδότησή του.
       
      Αυτό που απομένει είναι ένα Μνημόνιο ακόμα μεταξύ ΔΕΗ και Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το οδικό τμήμα και το παζλ θα έχει συμπληρωθεί πλήρως.
       
      Μετά την ολοκλήρωση των μελετών που υπολογίζεται στα τέλη του 2017 θα γίνει η δημοπράτηση των έργων με την ολοκλήρωση τους να τοποθετείται γύρω στο 2020 καθώ το έργο θα απαιτήσει περίπου 2-3 χρόνια. Φορέας Υλοποίησης των έργων θα είναι η ΔΕΗ τόσο για το οδικό όσο και για το σιδηροδρομικό τμήμα με το κόστος να μην έχει υπολογισθεί ακόμα όμως εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 40εκ.ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/sidirodromoi/uperastikos-ose/item/35951-dei-kai-ose-sxediazoun-megalo-sidirodromiko-kai-odiko-ergo-stin-ptolemaida
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ένα διαχρονικό, πάγιο και δίκαιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών ικανοποιήθηκε οριστικά, ύστερα και από την ολοκλήρωση της διαδικασίας οριστικοποίησης των ποσών που πρόκειται να αποδοθούν στους κατοίκους των περιοχών, όπου λειτουργούν σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
       
      Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Πάνος Σκουρλέτης, υπέγραψε την απόφαση με την οποία εγκρίνεται οριστικά η διάθεση των ποσών από σταθμούς Α.Π.Ε. που λειτουργούν εντός των διοικητικών ορίων Δημοτικών ή Τοπικών Κοινοτήτων, για τα έτη 2010-2014, σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 5 της ΚΥΑ με αρ. πρωτ. ΑΠΕΗΛ/Α/Φ1/ οικ. 23840/23.12.2014 (ΦΕΚ Β” 3497/29.12.2014) «Επιμερισμός ειδικού τέλους στους οικιακούς καταναλωτές σε περιοχές όπου λειτουργούν σταθμοί ΑΠΕ».
       
      To Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και πιο συγκεκριμένα η Γενική Γραμματεία Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, ύστερα από την εξέταση των υποβληθεισών ενστάσεων, αναρτά τον οριστικό πίνακα επιμερισμού των ποσών που παρακρατήθηκαν από τους παραγωγούς ΑΠΕ (αιολικά, μικρά υδροηλεκτρικά, βιομάζα), για την περίοδο 2010 έως και 31.12.2014 και τα οποία πρόκειται να αποδοθούν σε οικιακούς καταναλωτές 274 Δημοτικών και Τοπικών κοινοτήτων σε όλη τη χώρα, στα όρια των οποίων βρίσκονται μονάδες ΑΠΕ των παραπάνω τεχνολογιών.
       
      Υπενθυμίζεται ότι τα επιμερισθέντα ποσά που παρακρατήθηκαν από τη ΛΑΓΗΕ ΑΕ και -στην περίπτωση των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών- από τη ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, τα οποία ανέρχονται συνολικά στα 17,6 εκατ. Ευρώ, πρόκειται να αποδοθούν στους οικιακούς καταναλωτές μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος.
       
      Η απόφαση θα είναι διαθέσιμη στον δικτυακό τόπο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (http://www.ypeka.gr) και θα κοινοποιηθεί στους κατά τόπους ΟΤΑ, σε ΔΕΔΔΗΕ, ΛΑΓΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ (ΜΔΝ) και τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας.
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2016/08/11/ape-ependytes-131401/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ο Άρειος Πάγος επικύρωσε πρόστιμο 85.000 ευρώ που είχε επιβληθεί σε επιχειρηματία από την Κτηματική Υπηρεσία Χανίων Κρήτης, καθώς σε τουριστική παραλία του νομού Χανίων έκανε παράνομη επιπλέον χρήση αιγιαλού, δηλαδή πέραν των τετραγωνικών μέτρων που προέβλεπε η μίσθωση που είχε, προκειμένου να βάλει πρόσθετες ξαπλώστρες, ομπρέλες, κ.λπ. και μια καντίνα.
       
      Ειδικότερα, το υπουργείο Πολιτισμού παραχώρησε τμήμα αιγιαλού σε τουριστική περιοχή των Χανιών η οποία έχει κηρυχθεί αρχαιολογικός χώρος και τόπος ιδιαίτερου φυσικού κάλλους. Στην συνέχεια ο Δήμος ενοικίασε το χώρο του αιγιαλού σε επιχειρηματία.
       
      Ο επιχειρηματίας έκανε κατάληψη επιπλέον 660 τ.μ. αιγιαλού από την έκταση που προέβλεπε η άδεια την οποία είχε λάβει από το Δήμο και τοποθέτησε πρόσθετες καρέκλες, ομπρέλες, ξαπλώστρες και μια καντίνα 120 τ.μ.
       
      Μετά από επιτόπιο αυτοψία η Κτηματική Υπηρεσία θεώρησε αυθαίρετη χρήση το σύνολο της έκτασης των 1.800 τ.μ. που του είχε παραχωρηθεί (ενοικιαστεί) στον επιχειρηματία.
       
      Κατόπιν αυτών, το Δημόσιο επέβαλε στον επιχειρηματία πρόστιμο 129.788 ευρώ και ο Δήμος 440 ευρώ για καταπάτηση αιγιαλού.
       
      Ο επιχειρηματίας προσέφυγε στην Δικαιοσύνη για το πρόστιμο των 129.788 ευρώ και το Εφετείο Αθηνών το μείωσε στις 85.000 ευρώ, με το αιτιολογικό ότι το πρόστιμο πρέπει να ανταποκρίνεται στο διάστημα της παράβασης, το οποίο ήταν επί τρίμηνο και όχι για όλο το χρονικό διάστημα της μίσθωσης. Η μίσθωση του αιγιαλού ήταν για μια θερινή περίοδο.
       
      Οι αρεοπαγίτες με την σειρά τους επικύρωσαν την Εφετειακή απόφαση, καθώς απέρριψαν την αίτηση αναίρεσης του επιχειρηματία, αναγκάζοντας έτσι να καταβάλει το ποσό των 85.000 ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/296292-prostima-%E2%80%93-fotia-apo-areio-pago-gia-katapatisi-tou-aigialou
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Βασικός στόχος της ενιαίας δράσης «Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ» είναι η σύνδεση της έρευνας και της καινοτομίας με την επιχειρηματικότητα και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, της παραγωγικότητας και της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων προς διεθνείς αγορές, με σκοπό τη μετάβαση στην ποιοτική καινοτόμα επιχειρηματικότητα και την αύξηση της εγχώριας προστιθέμενης αξίας. Η δράση αυτή έχει ως σκοπό την άμεση και αποτελεσματική διοχέτευση των διαθέσιμων πόρων για την προώθηση ερευνητικών δραστηριοτήτων και την εφαρμογή καινοτομιών στις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω μίας σειράς παρεμβάσεων.
       
      Στόχοι της δράσης:

      Οικονομική ανάπτυξη βασισμένη στη γνώση και τη βιώσιμη εξειδίκευση
      Ενσωμάτωση της νέας γνώσης και της καινοτομίας στα υπάρχοντα αλλά και σε νέα προϊόντα, υπηρεσίες, παραγωγικά συστήματα και αλυσίδες αξίας
      Σύνδεση της ακαδημαϊκής έρευνας με τις ανάγκες της αγοράς και την οικονομία.

       
      Προϋπόθεση για την επίτευξη των στόχων της δράσης είναι η επικέντρωση των πόρων και των προσπαθειών σε επιλεγμένους τομείς οικονομικής δραστηριότητας και σε πεδία παρέμβασης, όπου ανιχνεύεται δυναμικό επιχειρηματικότητας και ερευνητικής αριστείας σύμφωνα με την εθνική στρατηγική έρευνας και καινοτομίας για έξυπνη εξειδίκευση (στρατηγική RIS3), σε εθνικό καθώς και σε περιφερειακό επίπεδο, με σκοπό τον εκσυγχρονισμό, τη διαφοροποίηση και την εκμετάλλευση νέων ευκαιριών στην ελληνική οικονομία.
       
      Η Δράση αποσκοπεί στην ικανοποίηση των αναγκών των επιχειρήσεων και των υπόλοιπων φορέων που δραστηριοποιούνται στο οικοσύστημα της έρευνας και καινοτομίας, καλύπτοντας το μέγιστο δυνατό φάσμα των δυνητικών Δικαιούχων. Οι ενισχυόμενες επιχειρήσεις είναι δυνατόν να κατατάσσονται σε όλες τις κατηγορίες με βάση το μέγεθός τους (μικρές, μεσαίες, μεγάλες). Οι προτάσεις που θα ενισχυθούν στο πλαίσιο της Δράσης μπορούν να υποβάλλονται είτε από μεμονωμένες επιχειρήσεις, είτε από ομάδες επιχειρήσεων, είτε από συμπράξεις επιχειρήσεων με ερευνητικούς οργανισμούς.
       
      Για την υλοποίηση των σχεδίων τους, οι δυνητικοί Δικαιούχοι μπορούν να δημιουργήσουν το κατάλληλο για την περίπτωσή τους μίγμα ενεργειών, αξιοποιώντας ένα ευρύ φάσμα ενισχυόμενων δαπανών από τις ακόλουθες κατηγορίες:

      κλασικές δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης (π.χ. βασική έρευνα, βιομηχανική έρευνα, πειραματική ανάπτυξη, μελέτες σκοπιμότητας)
      δράσεις προώθησης της καινοτομίας (π.χ. απόκτηση/ επικύρωση/ προστασία διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, απόσπαση προσωπικού από οργανισμούς έρευνας και διάδοσης γνώσεων)
      υποστηρικτικές ενέργειες (π.χ. συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, συμβουλευτικές υπηρεσίες).

       
      Αναλυτική πρόσκληση της Δράσης μπορείτε να βρείτε στο δικτυακό σύνδεσμο Προδημοσίευση Ενιαίας Δράσης Κρατικών Ενισχύσεων «ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ»
       
      Πηγή: http://www.antagonistikotita.gr/epanek/news.asp?id=123
      Περισσότερα...

      0

    • Faethon11

      Ποιες βεβαιώσεις και γνωστοποιήσεις θα γίνονται ηλεκτρονικά πλέον στον ΣΕΠΕ - Οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες - Μέχρι 30.9.2016 η εγγραφή των εργοδοτών.
       
      Με απόφαση που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ ο υπουργός εργασίας "εγκαινιάζει" τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΣΕΠΕ από τον Ιστοχώρο www.sepenet.gr
       
      Αναλυτικά η απόφαση:
      Πηγή: Taxheaven
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Ανακοίνωση Μητρώου Ενεργειακών Επιθεωρητών:
       
      Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το άρθρο 58, παρ.3 «Μεταβατικές διατάξεις» του ν.4409/2016 (Α'136), «Μέχρι την έκδοση κοινής απόφασης της παραγράφου 6 του άρθρου 54, για την εγγραφή στα μητρώα των Ενεργειακών Επιθεωρητών και τη διαχείριση αυτών καταβάλλεται από τους Ενεργειακούς Επιθεωρητές εφάπαξ παράβολο (50) ευρώ και ετησίως εκατό (100) ευρώ. Τα ποσά αυτά εισπράττονται από τις Δ Ο Υ μέσω της Εφαρμογής Ηλεκτρονικού Παραβόλου (e-Παράβολο)».
       
      Κατόπιν τούτου, εφόσον επιθυμείτε να ανανεώσετε την εγγραφή σας στο Μητρώο των Ενεργειακών Επιθεωρητών, θα πρέπει να πληρώσετε Ηλεκτρονικό Παράβολο (e-Παράβολο) αξίας 100 Ευρώ μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.
       
      Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής του ηλεκτρονικού παραβόλου, θα πρέπει να το αναρτήσετε και στο πεδίο «Διπλότυπα Είσπραξης» στην προσωπική σας καρτέλα που τηρείται στο πληροφοριακό σύστημα www.buildingcert.gr. Η υποβολή διπλοτύπου είσπραξης είτε για την ανανέωση της εγγραφής στο Μητρώο των ΕΕ, είτε για την εγγραφή σε αυτό δεν γίνεται αποδεκτή από τα Τμήματα Επιθεώρησης Ενέργειας Βορείου και Νοτίου Ελλάδος.
       
      Πηγή: http://www.b2green.gr/el/post/37601/
      Περισσότερα...

      15

    • Engineer

      Τέλος που μπορεί να φτάνει το 3%, ετοιμάζει η κυβέρνηση για την Airbnb αλλά και τις άλλες ιστοσελίδες μίσθωσης ακινήτων στην Ελλάδα.
       
      Σύμφωνα με πληροφορίες του ΒΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, ετοιμάζεται νομοσχέδιο το οποίος θα προβλέπει τη δημιουργία ενός ειδικού μητρώου στο οποίο όλοι οι ιδιοκτήτες ακινήτων που εκμισθώνουν με αυτόν τον τρόπο τα ακίνητά τους θα κληθούν να τα δηλώσουν.
       
      Οσοι εκμισθώνουν μέσω ιστοσελίδων τα ακίνητά τους θα πληρώνουν συγκεκριμένο φόρο ενώ τα ποσά θα πρέπει να δηλώνονται στη φορολογική δήλωση και να φορολογούνται με τους συντελεστές με τους οποίους επιβαρύνονται τα εισοδήματα από ενοίκια.
       
      Στο στόχαστρο μπαίνουν όχι μόνο όσοι το κάνουν κατ’ επάγγελμα αλλά και όσοι ενοικιάζουν και ζητούν τα ενοίκια να μπαίνουν απευθείας σε λογαριασμούς του εξωτερικού.
       
      Υπολογίζεται ότι ο τζίρος της συγκεκριμένης αγοράς υπερβαίνει τα 270 εκατ. ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Erchetai_charatsi_3_gia_tis_misthoseis_meso_Airbnb/
      Περισσότερα...

      0

    • SALOUSTROS

      Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση τέθηκε σήμερα, 9 Αυγούστου, το σχέδιο νόμου «Νέο θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις».
       
      Η διαβούλευση θα διαρκέσει ώς τις 29 Αυγούστου, προκειμένου το σ/ν να κατατεθεί και να ψηφιστεί από τη Βουλή τον Σεπτέμβριο.
       
      http://www.opengov.gr/ypoian/?p=7653
      Περισσότερα...

      6

    • bati7xanthi

      Αναρτήθηκε στις 1/8/2016 στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ η απόφαση του Προέδρου του ΤΕΕ Γιώργου Στασινού για την προκήρυξη εκλογών και την πρόσκληση για την υποβολή υποψηφιοτήτων για τις εκλογές του Επιμελητηρίου που θα διεξαχθούν την Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016.
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Το μεγαλύτερο υπεράκτιο αιολικό πάρκο στον κόσμο έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει λειτουργία το 2021 στα ανοικτά των ακτών της Καλιφόρνιας των Ηνωμένων Πολιτειών.
      Εκατό ανεμογεννήτριες θα παράγουν 765 μεγαβάτ ενέργειας, αφήνοντας πίσω το αιολικό πάρκο London Array στην Αγγλία, που κατέχει σήμερα το ρεκόρ με 635 μεγαβάτ. Το σύστημα αναμένεται να τροφοδοτεί με ενέργεια πάνω από 200.000 σπίτια.
       
      Το έργο με την ονομασία Morro Bay Offshore θα βρίσκεται 33 μίλια στα ανοικτά της Καλιφόρνια. Πλωτές πλατφόρμες που θα υποστηρίζουν τις ανεμογεννήτριες θα είναι δεμένες στο βυθό σε βάθος 800 με 1.000 μέτρων. Οι ταχύτεροι παράκτιοι άνεμοι στις ΗΠΑ σημειώνονται πολύ μακριά από την ακτή για παραδοσιακές υποθαλάσσιες πλατφόρμες, οι οποίες χρησιμοποιούν σκυρόδεμα ή πασσάλους χάλυβα. Οι πλωτές εξέδρες είναι μια καινοτόμος λύση που έχει χρησιμοποιηθεί μόνο σε δοκιμαστικά έργα μέχρι σήμερα.
       
      Αν και το έργο με τις πλωτές εξέδρες έχει φθηνότερη εγκατάσταση, η ποσότητα του χάλυβα που χρησιμοποιείται και τα επιπλέον καλώδια τροφοδοσίας που απαιτούνται για να φτάσουν στην ακτή, φέρνουν την τιμή ανά μεγαβάτ από τα 4 στα 9 εκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, αν το αιολικό πάρκο παροπλιστεί ποτέ, όλα τα υλικά θα μπορούν να επανέλθουν στην ξηρά αντί να μολύνουν το βυθό.
       
      Υπάρχουν ανησυχίες ότι το έργο μπορεί να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα ταραγμένη θάλασσα ή ότι τα καλώδια μπορούν να ενοχλούν πολλά είδη φαλαινών που μεταναστεύουν εκεί.
       
      Ωστόσο η ανάδοχος εταιρεία προχωρά με ένα τετραετές σχέδιο για να ξεκινήσει την παραγωγή αιολικής ενέργειας. Καθώς η τεχνολογία βελτιώνεται, οι εκτιμήσεις είναι ότι το κόστος και οι αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον θα μετριαστούν.
       
      Πηγή: http://www.ellinikigeorgia.gr/to-meaglutero-uperaktio-aioliko-parko-mpainei-se-leitoyrgia/ και http://www.naftemporiki.gr/story/1134844/sta-skaria-to-megalutero-uperaktio-aioliko-parko-ston-kosmo
      Περισσότερα...

      0

    • Faethon11

      Ερευνα - σοκ για τους μισθούς που παίρνουν στην Ελλάδα ακόμη κι όσοι έχουν πτυχίο, δημοσιεύει το intrajobs.com σχετικά με τους μισθούς στην Ελλάδα.
       
      Στην έρευνα συμμετείχαν άτομα όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.
       
      Η μεγάλη πλειοψηφία έχει Πτυχίο ΑΕΙ και ΤΕΙ (33,55%) και τίτλο Μεταπτυχιακό (38,03%). Ακολουθούν όσοι έχουν Απολυτήριο Λυκείου (15,92%) και Μεταλυκειακή Εκπαίδευση (11,45%). Μικρή συμμετοχή έχουν οι Διδακτορικοί Τίτλοι (0,53%), όσοι είναι Απόφοιτοι Γυμνασίου (0,39%) και όσοι δήλωσαν «Άλλο» (0,13%).
       
      Η έρευνα εξέτασε το επίπεδο σπουδών των συμμετεχόντων σε σχέση με τη θέση τους στην Ιεραρχία της επιχείρησης που εργάζονται σήμερα, καθώς και τις μηνιαίες αμοιβές που απολαμβάνουν ανάλογα με το επίπεδο σπουδών τους. Τα μεγαλύτερα ποσοστά σε κάθε επίπεδο σπουδών είναι σήμερα υπάλληλοι. Στις ανώτατες θέσεις της ιεραρχίας από Υποδιευθυντές και πάνω συναντάμε μόνο Πτυχιούχους ΑΕΙ/ΤΕΙ, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς.
       

       
      Όσον αφορά τις μηνιαίες αμοιβές των συμμετεχόντων βλέπουμε ότι μεγάλο ποσοστό κάθε επιπέδου σπουδών βρίσκεται στην κατηγορία από 451€ έως 1000€.
       

      Ωστόσο εδώ εντοπίζεται μια διαφοροποίηση. Στη Μεταλυκειακή Εκπαίδευση, Αποφοίτους Λυκείου, Γυμνασίου και Άλλο οι πλειοψηφία βρίσκεται στην κατηγορία αμοιβών από 451€ έως 1000€ ενώ η πλειοψηφία των πτυχιούχων ΑΕΙ/ΤΕΙ και διδακτορικών βρίσκεται σε ψηλότερη κατηγορία από 1001€ έως 2000€. Οι τελευταίοι είναι και οι μόνοι που απολαμβάνουν αμοιβές μεγαλύτερες από 2000€.
       
      Επίσης, παρατηρείται ότι σε θέσεις υπαλλήλων βρίσκονται τα μεγαλύτερα ποσοστά συμμετεχόντων κάθε κατηγορίας σπουδών.
       
      Εξετάζοντας συνδυαστικά τα χρόνια υπηρεσίας και τους μισθούς των υπαλλήλων ανά επίπεδο σπουδών, εξάγονται τα εξής συμπεράσματα:
       
      Τα μεγαλύτερα ποσοστά όσων είναι υπάλληλοι σε κάθε επίπεδο σπουδών έχουν προϋπηρεσία πάνω από 11 έτη! Οι αμοιβές τυς ωστόσο δεν ανταποκρίνονται στα χρόνια εμπειρίας.
       

      Μεταπτυχιακοί υπάλληλοι με 1-5 χρόνια προϋπηρεσίας αμείβονται με λιγότερα από 450€ και πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ με 6-10 χρόνια προϋπηρεσίας αμείβονται επίσης με λιγότερα από 450€!
       

       
      Όπως συνεχίζει η έρευνα, στα 11-15 χρόνια προϋπηρεσίας Μεταπτυχιακοί έχουν αμοιβές ακόμη και από 751€ ενώ Πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ και Μεταλυκειακής εκπαίδευσης ακόμη και από 451€!
       
      Όσο για αυτούς που έχουν πάνω από 15 χρόνια προϋπηρεσίας οι μόνοι που βρίσκονται σε μια κάπως αξιοπρεπή κλίμακα αμοιβών στο βαθμό του Υπαλλήλου, είναι οι Μεταπτυχιακοί/Διδακτορικοί. Αντίθετα στα 15 χρόνια προϋπηρεσίας βρίσκουμε σήμερα υπαλλήλους πτυχιούχους ΑΕΙ/ΤΕΙ, μεταλυκειακής εκπαίδευσης αλλά και Αποφοίτους Λυκείου και Γυμνασίου να έχουν αμοιβές σε επίπεδα από 451€. Μετά από 15 χρόνια εργάσιμου βίου αμοιβές τόσο χαμηλές δεν ταιριάζουν προφανώς σε κανένα επίπεδο εκπαίδευσης στον δυτικό κόσμο.
       
      Όσον αφορά τη διακύμανση των αμοιβών τους την περίοδο της κρίσης οι συμμετέχοντες απάντησαν σε μεγάλη πλειοψηφία ότι είδαν μείωση σε διάφορα ποσοστά.
       

       
      Χωρίς να είναι ασφαλές το αποτέλεσμα γιατί το δείγμα ήταν μικρό, οι Απόφοιτοι Γυμνασίου και «Άλλο» δεν είδαν κάποια μείωση ενώ μόνο οι Πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ και οι Μεταπτυχιακοί/Διδακτορικοί ήταν οι τυχεροί που είχαν αύξηση μηνιαίων αμοιβών.
      Τέλος οι πιο απαισιόδοξοι για το μέλλον τους φαίνεται να είναι οι Απόφοιτοι Λυκείου που το 19,01% φοβούνται ότι θα χάσουν θέση και μισθό και οι Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης που 49,46% πιστεύουν ότι θα υποστούν μείωση μισθών.
       
      Αντίθετα οι πιο αισιόδοξοι είναι οι Μεταπτυχιακοί/Διδακτορικοί που 32,33% βλέπουν αύξηση μηνιαίων αμοιβών τους στο μέλλον ή 36,38% τουλάχιστον μη μεταβολή τους.
       
      Πηγή : ΗΜΕΡΗΣΙΑ.gr
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      Στα τέλη Ιουλίου, η υπουργός Ενέργειας της Γαλλίας, Σεγκολέν Ρουαγιάλ, εγκαινίασε μονάδα παραγωγής φωτοβολταϊκών στην Τουρούβρ η οποία έχει στόχο να εφοδιάσει τα πάνελ για το πρόγραμμα ηλιακών δρόμων της χώρας, ονόματι Wattway.
       
      Το φιλόδοξο πρόγραμμα βασίζεται σε λεπτά φωτοβολταϊκά κρυσταλλικού πυριτίου, που είναι σχεδιασμένα για να αντέχουν στο χρόνο και για να σηκώνουν το βάρος των οχημάτων, καθώς εγκαθίστανται στο οδόστρωμα. Όπως υποστηρίζουν οι εμπνευστές, τα πάνελ τύπου Wattway μπορούν να τοποθετηθούν σε υφιστάμενο οδόστρωμα, επιτρέποντας την παραγωγή ηλεκτρισμού. Η διάρκεια ζωής τους είναι 10-20 χρόνια αναλόγως των συνθηκών.
       
      Η πρώτη τους εφαρμογή θα γίνει σε δρόμο μήκους 1χμ στο Ονρ, ενώ η κυβέρνηση στηρίζει το πρόγραμμα με 5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, μέσα σε 2-3 χρόνια θα είναι εφικτή και η τοποθέτησή τους σε ιδιωτικούς δρόμους, καθώς θα ξεκινήσει η ευρεία εμπορική παραγωγή.
       

       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/ena-vima-pio-konta-stoys-iliakoys-dromoys-kineitai-i-gallia
      Περισσότερα...

      1

    • ilias

      Αγαπητά μέλη,
       
      σας ενημερώνουμε ότι επαναφέρουμε τη δυνατότητα ανάρτησης σχολίων στις Ειδήσεις, εφαρμόζοντας όμως αυστηρό συντονισμό, στηριζόμενοι στην εφαρμογή των Κανόνων Συμμετοχής, τους οποίους σας καλούμε να διαβάσετε μία ακόμη φορά, ώστε να μας βοηθήσετε στο έργο μας.
       
      Σας κάνουμε εξαρχής γνωστό ότι δεν θα υπάρξει καμία ανοχή σε συμπεριφορές που προσβάλουν, δημιουργούν εντάσεις και δυναμιτίζουν το κλίμα, ως εκ τούτου βοηθήστε όλοι προς αυτή την κατεύθυνση.
       
      Θα παρακολουθήσουμε την αποτελεσματικότητα της εν λόγω απόφασης για περίπου ένα μήνα και εφόσον καταστεί αναγκαίο, η επόμενη απόφαση για κλείσιμο των σχολίων θα είναι οριστική.
       
      Τέλος καταργείται η δυνατότητα απόδοσης Φήμης, τόσο θετικής όσο και αρνητικής, ενώ ορίζεται ως βασικός συντονιστής στις Ειδήσεις ο Γιάννης, οπότε για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί του.
       
      Εκ της ομάδας Συντονισμού
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      Δύο ημερίδες για την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης σε Δήμους και επιχειρήσεις διοργάνωσε τo ΚΑΠΕ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο των δράσεων του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου έργου ΕMOBILITY WORKS. Στις εκδηλώσεις παρουσιάσθηκαν τα αποτελέσματα του έργου στην Ελλάδα και αναδείχθηκαν τα ενεργειακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων όλων των τύπων (ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ηλεκτρικά ποδήλατα και scooters, ηλεκτρικά απορριμματοφόρα και φορτηγά κ.λπ.).
       
      Τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν μία αναπτυσσόμενη σύγχρονη αγορά και η χρήση τους θα συμβάλει στην επίτευξη των ενεργειακών και περιβαλλοντικών στόχων της χώρας. Συγκεκριμένα, η Ελλάδα, όπως και τα υπόλοιπα κράτη μέλη Ε.Ε., έχει δεσμευθεί με στόχους: τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης κατά 20%, αλλά και 20% μερίδιο της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (10% της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές στον τομέα των μεταφορών) έως το 2020. Στόχοι της Ε.Ε. για το 2050, ειδικότερα στον τομέα των μεταφορών, είναι η μείωση των εκπομπών κατά 60% και η αποκλειστική χρήση μη συμβατικών οχημάτων στις πόλεις.
       
      Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης σε όλη τη χώρα εξυπηρετεί τους στόχους αυτούς, καθώς μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά στην εξοικονόμηση ενέργειας στο μερίδιο του τομέα των μεταφορών και στην προστασία του περιβάλλοντος, με επιπλέον όφελος τη διείσδυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ως πηγή φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων.
      Επίσης, η ηλεκτροκίνηση μπορεί να οδηγήσει σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, τόσο σε επίπεδο διάθεσης οχημάτων, όσο και σε επίπεδο εγκατάστασης και εκμετάλλευσης υποδομών φόρτισης, δημιουργώντας παράλληλα νέες θέσεις εργασίας.
       
      Τα ηλεκτρικά τροχοφόρα (αυτοκίνητα, ποδήλατα, scooters, κλπ.), είτε με συσσωρευτές είτε επαναφορτιζόμενα υβριδικά, παρουσιάζουν σε σύγκριση με τα συμβατικά, μια σειρά πλεονεκτήματα:
      - Καταναλώνουν, με βάση τα ισχύοντα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας, περίπου 1 ευρώ ανά 100χλμ. Το αντίστοιχο κόστος καυσίμου για ένα μέσο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο είναι έως και δεκαπλάσιο.
      - Είναι περισσότερο ενεργειακά αποδοτικά (ο βαθμός απόδοσης των συμβατικών οχημάτων είναι 20-30%, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν βαθμό απόδοσης έως και 80-85%).
      - Έχουν τη δυνατότητα να επαναφορτιστούν από ανανεώσιμες πηγές, μειώνοντας τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
      - Είναι οικονομικότερα όσον αφορά το κόστος συντήρησης.
      - Εκπέμπουν ελάχιστο θόρυβο (σε χαμηλές ταχύτητες).
       
      Στις εκδηλώσεις που διοργάνωσε το ΚΑΠΕ παρουσιάστηκαν επιτυχημένες δράσεις εφαρμογής της ηλεκτροκίνησης στο Δήμο Θεσσαλονίκης, με την αγορά τεσσάρων μικρών ηλεκτρικών οχημάτων για τις υπηρεσίες καθαριότητας και στο Δήμο Αλεξάνδρειας Ημαθίας, με την αγορά δυο ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τις ανάγκες μετακίνησης των δημοτικών υπαλλήλων, τα οποία επισημαίνεται ότι φορτίζονται από φωτοβολταϊκά πανελς.
       
      Παράλληλα, παρουσιάστηκαν και τα σχέδια εφαρμογής της ηλεκτροκίνησης, που δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες του έργου, σε ακόμη 3 Δήμους της χώρας (Δήμος Τρικκαίων, Δήμος Χάλκης και Δήμος Πεύκης-Λυκόβρυσης).
       
      Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για τις τεχνολογίες των ηλεκτρικών οχημάτων και τα πλεονεκτήματά τους, για επιτυχημένες εφαρμογές από άλλες χώρες, αλλά και επιχειρηματικά μοντέλα για τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων και την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης για ιδιωτικούς ή δημόσιους στόλους οχημάτων.
       
      Τέλος, αναλύθηκε και το θεσμικό/νομικό πλαίσιο που διέπει την προμήθεια ηλεκτρικών οχημάτων και την εγκατάσταση σταθμών επαναφόρτισης και η αντιμετώπιση των εμποδίων για την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης στους ΟΤΑ.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-ypodomes/endiaferouses-eidiseis/item/35905-kape-efarmogi-ilektrokinisis-se-dimous-kai-epixeiriseis
      Περισσότερα...

      4

    • Engineer

      Έως το τέλος του μήνα θα πρέπει να αποφασίσουν οι εκπρόσωποι των ανεξάρτητα απασχολούμενων (γιατροί, φαρμακοποιοί, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί) για την μετατροπή των ταμείων τους που χορηγούν εφάπαξ και επικουρικές συντάξεις σε επαγγελματικά ή αλληλοβοηθητικά ταμεία.
       
      Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο υπουργός Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Γιώργος Κατρούγκαλος είχε συναντήσεις με τους εκπροσώπους των ανεξάρτητα απασχολούμενων, από τους οποίους ζήτησε να τον εξουσιοδοτήσουν, προκειμένου να διαπραγματευτεί με το κουαρτέτο το Σεπτέμβριο για την εξαίρεση των ταμείων τους από το Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (ΕΤΕΑΕΠ).
       
      Σημειώνεται ότι μηχανικοί και γιατροί δεν καταβάλουν εισφορές και δεν λαμβάνουν επικουρική σύνταξη.
       
      Μάλιστα ο κ. Κατρούγκαλος κατέθεσε κατά τη διάρκεια των συσκέψεων σχέδιο –κειμένου που περιλαμβάνει τη μετατροπή των ταμείων σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου. Το σχέδιο περιλαμβάνει και τι μέλλει γενέσθαι με την περιουσία των φορέων που θα εξαιρεθούν από το ΕΤΕΑΕΠ.
       
      Αναλυτικότερα αναφέρει: «Οι επαγγελματικοί κλάδοι, τα μέλη των οποίων ασφαλίζονταν λόγω ιδιότητας στο Ενιαίο Ταμείο Ανεξάρτητα Απασχολουμένων (Ε.Τ.Α.Α.), μπορεί να εξαιρούνται από την ασφάλιση στο ΕΤΕΑΕΠ, εφόσον τούτο ζητηθεί από τα ΝΠΔΔ που τους εκπροσωπούν, προκειμένου να ασφαλίζονται στο εξής ως προς την επικουρική ασφάλιση ή την εφάπαξ παροχή σε επαγγελματικά ή αλληλοβοηθητικά ταμεία που θα οργανωθούν ανά κλάδο. Οι ήδη καταβαλλόμενες συντάξεις των εν λόγω κλάδων θα καταβάλλονται στους δικαιούχους τους μετά την ίδρυση των ως άνω επαγγελματικών ή αλληλοβοηθητικών ταμείων από τα τελευταία, σύμφωνα με τους καταστατικούς τους όρους.
       
      Θέματα σχετικά με την μεταφορά περιουσιακών στοιχείων που αντιστοιχούν σε εισφορές για επικουρική σύνταξη ή εφάπαξ από το ΕΤΕΑΕΠ στα συνιστώμενα ταμεία ορίζονται, μετά σχετική οικονομική μελέτη και γνώμη του ΕΤΕΑΕΠ, με απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Με απόφαση του ίδιου Υπουργού ρυθμίζεται και κάθε άλλη λεπτομέρεια εφαρμογής της παρούσας ρύθμισης».
       
      Σύμφωνα με το νέο νόμο, οι αυτοαπασχολούμενοι θα κληθούν να καταβάλουν σωρευτικά το 37,95% του εισοδήματος τους για σύνταξη, επικούρηση, υγεία και εφάπαξ. Ωστόσο δίνεται μικρή μεταβατική περίοδος με σημαντικές εκπτώσεις, αφού το σύνολο των εισφορών τους θα απομειώνεται από 5% (εισοδήματα 57.000-58.000 ευρώ) μέχρι 50% (εισοδήματα 7.033-13.000 ευρώ) με ελάχιστη καταβολή τα 586 ευρώ το μήνα. Οι εκπτώσεις ισχύουν και για τους νέους- κάτω της 5ετίας-, αρκεί να έχουν εισόδημα άνω των 4.922 ευρώ. Όμως οι εκπτώσεις θα λογίζονται ως οφειλή, η οποία θα εξοφλείται σταδιακά κατά 1/5 κατ’ έτος, όταν τα καθαρό φορολογητέο αποτέλεσμα του επαγγελματία υπερβαίνει τα 18.000 ευρώ.
       
      Σημειώνεται ότι από την 1.6.2016 και μέχρι τις 31.5.2019, το ποσό της μηνιαίας εισφοράς όλων των αυτοαπασχολούμενων πριν και μετά το 1993 στο ΕΤΕΑ και στα εντασσόμενα σε αυτό ταμεία, τομείς, κλάδους και λογαριασμούς, υπολογίζεται σε ποσοστό 7% επί του εισοδήματος. Από 1.6.2019 και μέχρι τις 31.5.2022, το ποσό της μηνιαίας εισφοράς υπολογίζεται σε 6,5%. Μετά το πέρας της εξαετίας το ποσοστό της εισφοράς διαμορφώνεται στο ύψος που ίσχυε κατά τις 31.12.2015. Η μηνιαία εισφορά για τα ταμεία των εφάπαξ υπολογίζεται σε ποσοστό 4% επί του εισοδήματος.
       
      Πηγή: enikonomia
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες ο ιστότοπος «thehellinikon.com», σηματοδοτώντας την έναρξη της επικοινωνίας του κορυφαίου έργου αστικής ανάπλασης στην Ελλάδα και ενός από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη, αυτό του πρώην διεθνούς αερολιμένα του Ελληνικού.
       
      Πλέον, η η κοινοπραξία του έργου Global Investment Group, που αποτελείται από την Κινεζική Fosun, την Eagle Hills με έδρα το Abu Dhabi και τον Όμιλο Λάτση, περνά σε νέα φάση και επικοινωνεί το ίδιο το έργο σε όλους τους πολίτες.
       
      Με κύριο «όπλο» μια νέα και όμορφη ιστοσελίδα, η οποία προς το παρόν έχει κυρίως ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Μπορείτε να βρείτε φωτογραφίες από το έργο και πολύ ενδιαφέροντα infographics, τόσο για τη διαδικασία που μας έφτασε ως εδώ όσο και για το ίδιο το έργο αλλά και την επένδυση συνολικά.
       
      Καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης της χώρας και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη, σίγουρα θα χρειαστεί επικοινωνία με τον κόσμο. Και αυτό φαίνεται να υπηρετεί η νέα ιστοσελίδα.
       
      Παρουσιάσαμε σε ειδικό ρεπορτάζ της Greenagenda αναλυτικά το πώς το Ελληνικό θα γίνει ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα.
       
      Αξίζει όμως νομίζουμε να αναφέρουμε και τους συνεργάτες της κοινοπραξίας που ανέλαβαν να δημιουργήσουν το masterplan για το έργο αυτό που παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα:
       
      Foster + Partners - Master Planner / Αρχιτεκτονικό Γραφείο
      Werk Charles Anderson- Αρχιτέκτων Τοπίου
      ARUP - Τεχνικός Σύμβουλος
      Γραφείο Μελετών Αλέξανδρου Ν. Τομπάζη – Συντονιστής Μελετών
      ΑΣΠΑ - Πολεοδομικές Μελέτες
      doxiadis+ - Αρχιτέκτων Τοπίου
      Enveco Α.Ε. - Περιβαλλοντικές Μελέτες
      TΕΚΕΜ Α.Ε. - Σύμβουλοι Μηχανικοί (Υποδομές)
      ΛΔΚ - Σύμβουλοι Μηχανικοί (Υποδομές)
      DENCO Συγκοινωνιακές Μελέτες ΕΠΕ – Σύμβουλοι Μηχανικοί (Συγκοινωνιακά)
      DENCO Σύμβουλοι Μηχανικοί Α.Ε. – Λιμενικά Έργα
      ΓΕΩΤΟΠΟΣ Α.Ε. – Τοπογράφοι Μηχανικοί
       
      Στην ιστοσελίδα thehellinikon.com θα βρείτε, ακόμη, πέρα από τα infographics και τις σχετικές πληροφορίες, φωτογραφίες και σχέδια του σχεδίου αστικής ανάπλασης.
       
      Πηγή: http://greenagenda.gr/24557/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Τέθηκε σε λειτουργία ο πρώτος σταθμός του Φωτοβολταϊκού Πάρκου του ΟΛΠ Α.Ε. στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά μήκους 1080 μέτρων, ισχύος 430KWp και ήδη συνδέθηκε με το δίκτυο της ΔΕΗ την Τρίτη 26 Ιουλίου 2016, όπως ανακοίνωσε ο Οργανισμός.
       
      Πρόκειται για ένα σημαντικό φιλοπεριβαλλοντικό έργο που υλοποιήθηκε μετά από διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό και εγκαταστάθηκε στο Νέο Ικόνιο στην πλέον ηλεκτροβόρα περιοχή του Εμπορικού Λιμένα, όπου λειτουργούν οι γερανογέφυρες φορτοεκφόρτωσης και στοιβασίας εμπορευματοκιβωτίων (containers), αναφέρει ο ΟΛΠ σε σχετική ανακοίνωση και προσθέτει:
       
      «Με την κατασκευή αυτού του έργου, ο ΟΛΠ Α.Ε. αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον του στα θέματα εξοικονόμησης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος, αφού παρέχοντας 635.000 «πράσινες» Κιλοβατώρες ανά έτος στο διασυνδεδεμένο δίκτυο που αντιστοιχεί με την ετήσια αποφυγή της εκπομπής 635 τόνων διοξειδίου άνθρακα χρησιμοποιώντας Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας θα συμβάλλει στην αειφόρο ανάπτυξη.
       
       
      Σημειώνεται ότι το λιμάνι έχει χαρακτηρισθεί από την ESPO (Ευρωπαϊκή Ένωση Λιμένων) με πιστοποίηση των Lloyd’s ως ECOPORT (Οικολογικό Λιμάνι) λόγω των φιλοπεριβαλλοντικών πολιτικών που ασκεί στο θαλάσσιο και χερσαίο χώρο της περιοχής του».
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2016/07/29/peiraias-olp-fotovoltaiko-131358/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Το Instagram έχει εξελιχθεί σε μια παγκόσμια δύναμη στον χώρο των social media.
       
      Η πρόσφατη «ανανέωση» της σελίδας του, μάλιστα, έδωσε ακόμη περισσότερη ώθηση στον κόσμο των φωτογραφιών που ανεβάζουν καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι στους λογαριασμούς τους. Αρχιτέκτονες, σχεδιαστές και φωτογράφοι έχουν φυσικά σε πρώτη προτεραιότητα την πλατφόρμα στην οποία βάζουν τις καλύτερες εικόνες και τα αρχιτεκτονικά τους design.
       
      Η ιστοσελίδα Urbandeveloper.com συγκέντρωσε τους 10 καλύτερους λογαριασμούς αρχιτεκτόνων στο Instagram για όσους θέλουν λόγω της φύσης της δουλειάς τους ή ακόμη και για να εμπνευστούν στην καθημερινότητά τους να τους ακολουθήσουν.
       
      1) Lookupclub USA: Λογαριασμός που εποπτεύει ο Alan Dunwirth από το Σιάτλ των ΗΠΑ.
       
      2) Superb_suburbs UK: Ιδρύθηκε από τον Ingeborg Nijzink.
       
      3) Frederikliisberg Denmark: Ο αρχιτέκτονας ανεβάει ποικίλα και ενδιαφέροντα αρχιτεκτονικά στιγμιότυπα από την ιδιαίτερη πατρίδα του την Κοπεγχάγη.
       
      4) Cm.images: Η φωτογράφος Χριστίνα ανεβάζει «χορταστικές» φωτογραφίες από την δουλειά της.
       
      5) Cieranmurphy Australia: Ο ανεξάρτητος φωτογράφος που ζει στο Μπρίσμπαν έχει ροπή προς τον μινιμαλισμό.
       
      6) Institute_architects_aus Australia: Εικόνες από το Ινστιτούτο των αρχιτεκτόνων της Αυστραλίας.
       
      7) Arch_vortex Romania: Ενας λογαριασμός που έχει στοιχεία εσωτερικής και εξωτερικής διακόσμισης και αρχιτεκτονικής από την φοιτήτρια Miruna Grec.
       
      Archifound: αφιερωμένο στο να δείχνει την καλύτερη άποψη της αρχιτεκτονικής και του interior design απ’ όλο τον κόσμο.
       
      9) Herzogdemeuron Switzerland: Ένα ενημερωμένο προφίλ ειδήσεων και έργων από το αρχιτεκτονικό γραφείο Heroz & de Meuron με βάση την Βασιλεία της Ελβετίας που έχει έργα σε Ευρώπη, Ασία και ΗΠΑ.
       
      10) Le_blanc Germany: Ενας συναρπαστικός λογαριασμός στο Instagram από τον Sebastian Weiss ο οποίος είναι παθιασμένος φωτογράφος με συγκεκριμένα αρχιτεκτονικά σχήματα της πόλης. Σημειώνεται ότι είναι ένας από τους αρθρογράφους του περιοδικού Architectural Digest Germany.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Ta_10_kalutera_architektonika_profil_tou_Instagram/
      Περισσότερα...

      0

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.