Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Η πώληση μονάδων παραγωγής ενέργειας δεν περιλαμβάνεται στα εναλλακτικά σχέδια που επεξεργάζεται η ΔΕΗ, αναφέρει η επιχείρηση σε σημερινή ανακοίνωση με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα, επισημαίνοντας ότι η συγκεκριμένη επιλογή, «εκτός των άλλων, αυτό δεν εξυπηρετεί καμία ανάγκη».
       
      Αναφέρει ακόμη σχετικά με τα δίκτυα μεταφοράς ότι η πρόταση που έχει υποβληθεί από την κυβέρνηση προς τους θεσμούς προβλέπει την παραμονή τους στη ΔΕΗ.
       
      «Η αναπροσαρμογή της στρατηγικής της ΔΕΗ υπαγορεύεται από τις σοβαρές εξελίξεις στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας στην Ε.Ε. και οι οποίες επισπεύδονται στη χώρα μας βάσει των όσων περιλαμβάνονται στη δανειακή σύμβαση», αναφέρει η ΔΕΗ και προσθέτει:
       
      «Στο πλαίσιο αυτό έχει γίνει επεξεργασία ενός ολοκληρωμένου και συνεκτικού σχεδίου για τον ΑΔΜΗΕ, το οποίο έχει υποβληθεί από την κυβέρνηση στους θεσμούς, και σύμφωνα με το οποίο, τα πάγια παραμένουν στη ΔΕΗ, κάτι που είναι αναγκαίο.
       
      Παράλληλα η ΔΕΗ επεξεργάζεται σχέδια για τη συνολική στρατηγική και προτάσεις για όλα τα υπόλοιπα θέματα του τομέα ηλεκτρικής ενέργειας, και σε κάθε περίπτωση μεταξύ αυτών των εναλλακτικών σχεδίων δεν περιλαμβάνεται η πώληση μονάδων καθώς, εκτός των άλλων, αυτό δεν εξυπηρετεί καμία ανάγκη».
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ο ιταλικός ενεργειακός όμιλος Eni ανακοίνωσε σήμερα ότι ανακάλυψε ανοικτά των αιγυπτιακών ακτών ένα πεδίο φυσικού αερίου που θα μπορούσε να είναι από τα μεγαλύτερα στον κόσμο, προβλέποντας ότι θα μπορούσε να βοηθήσει την Αίγυπτο να ανταποκριθεί στις ανάγκες για αέριο τις επόμενες δεκαετίες.
       
      «Σύμφωνα με τα διαθέσιμα τεχνικά και γεωφυσικά στοιχεία, το πεδίο θα μπορούσε να περιλαμβάνει έως και 30 τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια αερίου», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Eni.
       
      Η εταιρία ανέφερε πως το πεδίο Ζορ βρίσκεται ανοικτά της μεσογειακής ακτογραμμής της Αιγύπτου σε βάθος 1.450 μέτρων (4.757 πόδια) και πιθανόν να καλύπτει μια περιοχή περίπου 100 τετραγωνικών χιλιομέτρων.
       
      «Η Ζορ είναι η μεγαλύτερη ανακάλυψη αερίου που έχει γίνει ποτέ στην Αίγυπτο και στη Μεσόγειο και θα μπορούσε να γίνει μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο ανακαλύψεις φυσικού αερίου», ανέφερε η εταιρία, προσθέτοντας πως έχει πλήρη δικαιώματα παραχώρησης στην περιοχή.
       
      Η κρατική Eni, η μεγαλύτερη ξένη εταιρία παραγωγός στην Αφρική, λειτουργεί στην Αίγυπτο εδώ και περισσότερα από 60 χρόνια μέσω της αιγυπτιακής θυγατρικής της IEOC και είναι μία από τις κυριότερες εταιρίες παραγωγής ενέργειας στη χώρα, με καθημερινή παραγωγή που αντιστοιχεί σε 200.000 βαρέλια πετρελαίου.
       
      Τον Ιούνιο, η Eni υπέγραψε συμφωνία ενεργειακής εκμετάλλευσης με το υπουργείο Πετρελαίου της Αιγύπτου, αξίας δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων. Είχε προηγηθεί, τον Μάρτιο, η υπογραφή μνημονίου που επιτρέπει στον ιταλικό κολοσσό να διεξαγάγει έρευνες στο Σινά, στον κόλπο του Σουέζ, στη Μεσόγειο και σε περιοχές στο δέλτα του Νείλου.
       
      Πηγή: http://web.tee.gr/%CE%BF-%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%8C%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%82-eni-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF/
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Τις αλλαγές στους όρους του διαγωνισμού για την κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι του Ηρακλείου, παρουσίασε ο αναπληρωτής υπουργός υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, σε ενημερωτική συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους.
       
       
      Μία από τις σημαντικότερες αλλαγές θα αφορά στη δυνατότητα εκείνων που θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό, να συνεισφέρουν τα χρήματα που επρόκειτο να βάλει το Δημόσιο, δηλαδή 220 εκατομμύρια ευρώ.
       
      Όπως διευκρίνισε ο κος Σπίρτζης, θα αλλάξει ο συντελεστής βαρύτητας, ο οποίος θα αυξηθεί στο 25%, για τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό, που θα καλύψουν τη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου.
       
      Αυξάνεται επίσης το ελάχιστο μετοχικό ποσοστό που θα μεταφέρει ο ανάδοχος του διαγωνισμού στο Δημόσιο, από 40% στο 45%.
       
      Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών, στόχος είναι το Δημόσιο να αποκτήσει ποσοστό άνω του 50% στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας που θα αναλάβει τη διαχείριση του αεροδρομίου στο Καστέλι.
       
      Σε ό,τι αφορά τις εμπορικές χρήσεις, ο διαγωνισμός θα προβλέπει την χωροθέτηση έκτασης 10 στρεμμάτων για την κατασκευή συνεδριακού χώρου για την προβολή τοπικών προϊόντων.
       
      Οι όροι του διαγωνισμού θα προβλέπουν και αντισταθμιστικό αποθεματικό, ύψους 1% με 2% των εσόδων, ενώ θα υπάρξει και πρόσθετο αντάλλαγμα το οποίο θα διατίθεται στους ΟΤΑ της ευρύτερης περιοχής και θα κυμαίνεται σε ποσοστό επίσης 1% με 2% των εσόδων από τη λειτουργία του αεροδρομίου.
       
      Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, εκτίμησε ότι η διαγωνιστική διαδικασία μπορεί να ξεκινήσει 30 ημέρες μετά τον ορισμό της νέας κυβέρνησης, με τον προϋπολογισμό του έργου να παραμένει αμετάβλητος στα 880 εκατομμύρια ευρώ.
       
      Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των απαλλοτριώσεων, αυτές αξιολογούνται σε ποσό 50 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ αναμένεται να ληφθεί μέριμνα προκειμένου να υπάρξει εύλογο χρονικό διάστημα για να ολοκληρωθούν απρόσκοπτα.
       
      Ο Χρήστος Σπίρτζης αναφέρθηκε και στις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν στο νομικό πλαίσιο που διέπει τα δημόσια έργα, προκειμένου να εξασφαλίζεται η διαφάνεια και να μην ευνοούνται μόνον οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες.
       
      Ο αναπληρωτής υπουργός επισήμανε πως σύντομα θα ανατεθεί σε σύμβουλο μελέτη για την αναδιάρθρωση του μοντέλου παραχωρήσεων των οδικών αξόνων, στο πλαίσιο της προσπάθειας για την οριζόντια μείωση του αντιτίμου των διοδίων, σε δύο από τους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες.
       
      Αναφορικά με τη λειτουργία του ΤΑΙΠΕΔ, ο κος Σπίρτζης τόνισε ότι οι διαδικασίες που διέπουν το Ταμείο, αποτελούν παράδειγμα προς αποφυγή, ενώ για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων ανέφερε ότι αυτή επιβλήθηκε στην κυβέρνηση, και πως θα γίνουν ενέργειες για να εξασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρον σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της ΥΠΑ.
       
      Ο απερχόμενος αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, ο οποίος αναμένεται να είναι υποψήφιος στις προσεχείς εκλογές στο υπόλοιπο Αττικής, εξαπέλυσε σκληρή επίθεση στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Γρηγόρη Δημητριάδη, υποστηρίζοντας πως με δική του πρωτοβουλία ετέθη στους δανειστές θέμα αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
       
       
      Πρόσθεσε δε, ότι το υπουργείο επεξεργάζεται την αναθεώρηση της τιμολογιακής πολιτικής, εκτιμώντας ότι τα εισιτήρια δε θα αυξηθούν, παρά την αύξηση του ΦΠΑ κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Neoi_oroi_sto_diagonismo_gia_to_aerodromio_sto_Kasteli/
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής για την ολοκλήρωση του τρέχοντος και την εκκίνηση του νέου ΕΣΠΑ από πλευράς κυβέρνησης, αλλά και εγρήγορση από την επικείμενη υπηρεσιακή κυβέρνηση κι εκείνη που θα αναδειχθεί από τις εκλογές, ζητά ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κ. Κώστας Αγοραστός επισημαίνοντας για μία ακόμη φορά τους σοβαρούς κινδύνους που ελλοχεύουν για την οικονομία και τη χώρα σε περίπτωση που δε δοθεί παράταση στο τρέχον ΕΣΠΑ, ενώ παράλληλα δε ληφθούν και οι απαιτούμενες πρωτοβουλίες για τη διαδικασία των εισροών των κοινοτικών κονδυλίων.
      Μόνον λόγω της ειδικής συγκυρίας στην οποία βρίσκεται η χώρα το τελευταίο διάστημα, ο κ. Αγοραστός εκτίμησε πως υπήρξε μία καθυστέρηση της τάξης τουλάχιστον των τεσσάρων μηνών στην εκτέλεση των έργων, η οποία πρακτικά θέτει εκτός χρονοδιαγράμματος πολλά έργα του τρέχοντος ΕΣΠΑ.
       
      Επιπρόσθετα, ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας εξηγεί πως η προωθούμενη από την κυβέρνηση λύση μέσω της απομείωσης του προϋπολογισμού του ΕΣΠΑ 2007 - 2014 λόγω της μη συγχρηματοδότησης με εθνικούς πόρους, δεν οδηγεί στα επιθυμητά αποτελέσματα, δημιουργώντας προβλήματα τόσο στην παλιά, όσο και στη νέα προγραμματική περίοδο.
       
      Σε ότι αφορά τις πολιτικές εξελίξεις, ο κ. Αγοραστός τονίζει πως η υπηρεσιακή κυβέρνηση που θα αναλάβει σύντομα ενόψει των εκλογών, αλλά και εκείνη που θα προκύψει μετά, οφείλουν να επιδοθούν σε έναν αγώνα δρόμου υψηλών ταχυτήτων, προκειμένου να μη χαθούν κοινοτικοί πόροι ύψους σχεδόν 5 δισ. ευρώ που αφορούν την ολοκλήρωση του τρέχοντος και την εκκίνηση του νέου ΕΣΠΑ.
       
      Αναλυτικά η δήλωση του κ. Αγοραστού:
       
      «Εδώ και δύο χρόνια, είτε δια ζώσης, είτε με πολλές επιστολές, παροτρύναμε τους φορείς υλοποίησης των έργων του ΕΣΠΑ να τρέξουν γρήγορα και να πορευτούν με μεγαλύτερες ταχύτητες γιατί είχαμε προβλέψει ότι έρχονται δύσκολες καταστάσεις. Πολλές υπηρεσίες και πολλοί φορείς ανταποκρίθηκαν. Κάποιοι άλλοι όμως φορείς, πολλοί στον αριθμό, δεν ανταποκρίθηκαν. Για παράδειγμα, το υπουργείο Υγείας δεν έχει κάνει ακόμη την κατανομή για να πληρώσουμε έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη με αποτέλεσμα να έχουμε αργοπορία στην εκτέλεση του φυσικού αντικειμένου. Ο ΕΡΓΟΣΕ δεν έχει καν διοικητή αυτή τη στιγμή και καθυστερεί χαρακτηριστικά τα έργα που κινδυνεύουν να μείνουν ανολοκλήρωτα. Ορισμένα Πανεπιστήμια μπορούσαν να πληρώσει μέσα στον Αύγουστο αλλά δεν το έκαναν με αποτέλεσμα να μην έχουν ξεκινήσει ακόμη τα έργα. Κάποιοι δήμοι καθυστερούν σε ότι αφορά τα σχολεία ενώ και άλλες κεντρικές υπηρεσίες δεν έχουν προχωρήσει γρήγορα τα έργα.
       
      Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, από τον Απρίλιο και μετά που είχαν γίνει οι κατανομές των χρημάτων στους κωδικούς των έργων, αυτές να μην εκτελεστούν από την Τράπεζα της Ελλάδας. Η εξέλιξη αυτή κόστισε μία καθυστέρηση τριών μηνών, ενώ προστέθηκε ένας ακόμη μήνας λόγω των capital controls.
       
      Τον Αύγουστο μπορεί να υπήρξαν πληρωμές και να επανεκκινήθηκαν πολλά έργα, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό, καθώς οι καθυστερήσεις ήταν μεγάλες. Εάν λοιπόν δεν δοθεί παράταση στο τρέχον ΕΣΠΑ θα υπάρξει πρόβλημα με πολλαπλές συνέπειες. Κατ' αρχάς δε θα ολοκληρωθούν τα έργα και θα μεταφερθούν στο επόμενο ΕΣΠΑ αλλά μία τέτοια εξέλιξη θα απομειώσει τα χρήματα της επόμενης προγραμματικής περιόδου. Σε μία τέτοια περίπτωση θα έχουμε λιγότερα έργα τα επόμενα χρόνια και θα καλύψουμε σαφώς μικρότερες από τις απαιτούμενες ανάγκες.
       
      Για τα έργα που δεν μπορούν να μεταφερθούν στο νέο ΕΣΠΑ, η χρηματοδότησή τους θα πρέπει να ολοκληρωθεί από εθνικούς πόρους που όμως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν, ενώ δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρξουν και στο μέλλον. Αυτό θα έχει ως συνέπεια ή να μείνουν τα έργα ημιτελή ή να αναζητηθεί χρηματοδότηση.
       
      Εμείς είχαμε επισημάνει και προειδοποιήσει έγκαιρα προς όλους να κινηθούν με ταχύτερους ρυθμούς, να ρίξουν χρήματα στην πραγματική οικονομία και να συγκρατήσουν την ανεργία που δυστυχώς τον τελευταίο καιρό εκτινάχθηκε.
       
      Επιζητούμε η συνεργασία σε έργα - όπου χρειάζεται - με τους Οργανισμούς Κοινής Ωφέλειας, τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, να είναι πιο γρήγορη και αποτελεσματικότερη.
       
      Επίσης είπαμε πως θέλουμε προκαταβολή των χρημάτων από το ΕΣΠΑ 2014 -2020, εκείνων που μας οφείλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γιατί η χώρα δεν είχε χρήματα για να πληρώσει. Αυτό όμως, δεν πρέπει να συμβεί με απομείωση του προϋπολογισμού, γιατί όπως το σχεδιάζει το αρμόδιο υπουργείο κινδυνεύει να κλείσει το ΕΣΠΑ στο 100% με τα χρήματα που θα δώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χωρίς εθνικούς πόρους. Αυτό σημαίνει ότι ο προϋπολογισμός όλων των έργων του ΕΣΠΑ στο σύνολό του θα απομειωθεί, με συνέπεια τη δημιουργία χρηματοδοτικού κενού στο ΕΣΠΑ 2007 - 2013 που πρέπει να καλυφθεί από το επόμενο ΕΣΠΑ. Εκεί θα υπάρξει πρόβλημα και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και η επόμενη προγραμματική περίοδος δεν έχει άπειρα χρήματα σε όλες τις δομές.
       
      Ξέρουμε ότι οι ανάγκες της κοινωνίας έχουν αυξηθεί, ξέρουμε ότι κάθε πόλη και δήμος θέλει δομές, αλλά πρέπει πάντοτε να είμαστε προσηλωμένοι στο ρεαλισμό και στην πραγματικότητα. Τα χρήματα αυτά που έχει η κάθε Περιφέρεια θα κατανεμηθούν ανάλογα με τις πραγματικές ανάγκες και σε δομές που θα είναι βιώσιμες και έργα που θα είναι χρήσιμα.
       
      Σε ότι αφορά τις πολιτικές εξελίξεις, θα πρέπει να καταστεί σαφές πως τόσο η υπηρεσιακή κυβέρνηση η οποία θα αναλάβει σύντομα ενόψει των εκλογών, αλλά και εκείνη που θα προκύψει μετά, οφείλουν να επιδοθούν σε έναν αγώνα δρόμου υψηλών ταχυτήτων, προκειμένου να μη χαθούν κοινοτικοί πόροι ύψους σχεδόν 5 δισ. ευρώ που αφορούν την ολοκλήρωση του τρέχοντος και την εκκίνηση του νέου ΕΣΠΑ.
       
      Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καλός σχεδιασμός και ταχύτητα που όμως έχει εκλείψει. Εμείς προχωράμε σταθερά προσηλωμένοι στο έργο μας χωρίς ιδεολογικό πρόσημο με μοναδικό γνώμονα το καλό όλων των Ελλήνων.»
       
      Πηγή:http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=234&catid=211&artid=16450
      Περισσότερα...

      1

    • stayros

      Στoν υποβιβασμό του διευθυντή του υπουργείου Υποδομών που ζήτησε να κλείσουν οι μπάρες μπροστά από παράνομα συνδεδεμένο με την εθνική οδό εστιατόριο προχώρησε ο αναπλ. υπουργός Χρήστος Σπίρτζης. Μόνο που ο συγκεκριμένος διευθυντής, ο οποίος υποβιβάστηκε από τον κ. Σπίρτζη σε τμηματάρχη... προσπαθούσε να εφαρμόσει δύο αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για τη συγκεκριμένη περίπτωση, μία υπουργική απόφαση, δύο νόμους και, τελευταία, μια απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θήβας που δεν άφηναν κανένα περιθώριο υπέρ της διατήρησης της παράνομης σύνδεσης.
       
      Ο κ. Γεράσιμος Κόκλας υπηρετεί 33 χρόνια στο υπουργείο Υποδομών και ορίστηκε (έπειτα από διαδικασία κρίσεων) διευθυντής Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης Υποδομών με σύμβαση παραχώρησης από την έναρξη λειτουργίας της συγκεκριμένης διεύθυνσης, το 2008. Με την εκδικητικού (όπως όλα δείχνουν) χαρακτήρα απόφαση του κ. Χρήστου Σπίρτζη υποβιβάστηκε σε τμηματάρχη έργων ύδρευσης, αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων.
       
      Ποιο ήταν το «αμάρτημα» του κ. Κόκλα; Οτι κίνησε τη διαδικασία για να κλείσει η παράνομη σύνδεση της επιχείρησης «Ενενήντα ΑΕΒΕ» (στο 90ό χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, στη Βοιωτία) με μπάρες ασφαλείας. Ο διευθυντής της υπηρεσίας δεν είχε και πολλά περιθώρια να κινηθεί διαφορετικά, αν ήθελε να πράξει το καθήκον του: το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων με την εθνική οδό ορίστηκε με υπουργική απόφαση το 2001. Οι θιγόμενοι επιχειρηματίες προσέφυγαν κατά της απόφασης στο Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ, το οποίο το 2008 απέρριψε όλα τα επιχειρήματά τους και διέταξε το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων (αποφάσεις 1086 και 1087/2008).
       
      Το κλείσιμο όλων των παράνομων συνδέσεων προβλέφθηκε ως όρος στη σύμβαση παραχώρησης του άξονα προς τη Νέα Οδό (το 2007) και σχετική υποχρέωση επαναδιατυπώθηκε στον ν. 4313/2014, ο οποίος έδωσε προθεσμία μέχρι τον Μάρτιο του 2015. Οι θιγόμενοι επιχειρηματίες είχαν κερδίσει το 2010 ασφαλιστικά μέτρα από το Πρωτοδικείο Θήβας, πετυχαίνοντας την προσωρινή διατήρηση της σύνδεσης. Ομως το Πολυμελές Πρωτοδικείο Θηβών (απόφαση 16/2015) απέρριψε και πάλι όλα τα επιχειρήματα των προσφευγόντων, ζητώντας να κλείσουν οι μπάρες.
       
      Υπενθυμίζεται ότι κατά το (ενώπιον τηλεοπτικών συνεργείων) «άνοιγμα» της μπάρας, ο κ. Σπίρτζης δεν δίστασε να απειλήσει δημόσια... τον υπάλληλο που εφάρμοσε τον νόμο και τελικά, ένα μήνα μετά, τον υποβίβασε. Ο κ. Κόκλας, πάντως, έχει καταθέσει αίτηση θεραπείας, ζητώντας να αναιρεθεί η απόφαση.
       
      Πηγή: http://www.b2green.gr/main.php?pID=17&nID=27475&lang=el#
      Περισσότερα...

      30

    • Engineer

      Πρωτοβουλία στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων αναλαμβάνουν από κοινού ηAttica Bank και το ΕΒΕΑ.
       
      Στο πλαίσιο αυτό, ο πρόεδρος της τράπεζας κ. Γιάννης Γαμβρίλης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Attica Bank κ. Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, είχαν συνάντηση με τον πρόεδρο του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντίνο Μίχαλο.
       
       
      Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν:
       
      Η υφιστάμενη κατάσταση μετά την επιβολή των capital controls και ο σημαντικός ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει η Attica Bank στην ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας, καθώς και στην ομαλή χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
       
      Συγκεκριμένα, στη συνάντηση έγινε διεξοδική ανταλλαγή απόψεων για τις αρνητικές επιπτώσεις των capital controls στην οικονομία, στη δραστηριότητα των τραπεζών και στις επιχειρήσεις. Επισημάνθηκαν ιδιαίτερα τα προβλήματα χρηματοδότησης των επιχειρήσεων σε συνδυασμό με τη δυσκολία προμήθειας πρώτων υλών που έχουν δημιουργήσει ένα ασφυκτικό περιβάλλον λειτουργίας. Για το λόγο αυτό θα υπάρξει άμεσα στενή συνεργασία ειδικών ομάδων εργασίας της Atticα Bank και του EBEA για την ανάληψη πρωτοβουλιών και την εξεύρεση λύσεων.
       
      Το ΕΒΕΑ και η Attica Bank αναλαμβάνουν από κοινού στενή συνεργασία.
      Τονίστηκε επίσης από κοινού ότι:
      Ακρογωνιαίος λίθος για την ανάκαμψη της οικονομίας αποτελεί η γρήγορη άρση των περιορισμών στην κίνηση των κεφαλαίων με την επανάκτηση της εμπιστοσύνης, η επιστροφή των καταθέσεων, καθώς και η εξομάλυνση των συνθηκών ρευστότητας και χρηματοδότησης της αγοράς.
      Η εύρυθμη λειτουργία του τραπεζικού τομέα στη χώρα μας, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη και την αποτελεσματική κατανομή των οικονομικών πόρων.
      Η παρουσία μη συστημικών τραπεζών στην πατρίδα μας και ειδικά της Attica Bank λόγω της τεχνογνωσίας και της ευελιξίας που διαθέτει, είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση του ανταγωνισμού, καθώς και για την ομαλή χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
      Η επικείμενη ανακεφαλαιοποίηση της Attica bank, θα είναι ιδιαίτερα σημαντική για την ενίσχυση της εγχώριας οικονομίας. Η Τράπεζα θα συνδράμει τόσο στη σταδιακή άρση των περιορισμών, όσο και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων στα θέματα εισαγωγών – εξαγωγών, αναλαμβάνοντας νέες πρωτοβουλίες.

      Η Διοίκηση της Attica Bank, αφού ευχαρίστησε για τη μέχρι σήμερα συνεργασία το ΕΒΕΑ και προσωπικά τον κ. Κωνσταντίνο Μίχαλο, δήλωσε ότι: «Η τράπεζα προσδοκά να διαδραματίσει έναν διακριτό ρόλο στην επόμενη μέρα της ελληνικής οικονομίας και στο πεδίο αυτό, προβαίνει σε σημαντικές ενέργειες αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει.
       
      Η Attica Bank είναι έτοιμη να συμμετάσχει και να συνδράμει σε όλες τις προσπάθειες που αποσκοπούν στη χρηματοδότηση της ανάπτυξης, με έμφαση στην επιχειρηματικότητα και στην εξωστρέφεια, υποστηρίζοντας τον Έλληνα μικρομεσαίο επιχειρηματία που αποτελεί και τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας».
       
      Πηγή: http://www.epixeiro.gr/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BD%CE%AD%CE%B1/29337-attica-bank-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD
      Περισσότερα...

      20

    • Engineer

      Το ενδιαφέρον της για το 66% του ΔΕΣΦΑ επαναβεβαίωσε σήμερα η SOCAR, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ.
       
      Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, το ΤΑΙΠΕΔ και η Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε. συναντήθηκαν σήμερα με την αζέρικη εταιρεία «State oil Company of the Republic of Azerbaijan» (SOCAR),
       
      η οποία επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, με την παράταση, μέχρι τις 21.12.2015, της διάρκειας ισχύος της σύμβασης πώλησης μετοχών και της εγγυητικής επιστολής ύψους €40 εκατ.
       
      Υπενθυμίζεται ότι η συναλλαγή, ύψους €400 εκατ., αφορά στην πώληση του 66% του ΔΕΣΦΑ, ήτοι 31% από το ΤΑΙΠΕΔ και 35% από τα ΕΛΠΕ.
       
      Επισημαίνεται ότι, για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, αναμένεται η λήψη των σχετικών εγκρίσεων, σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο.
       
      Όλα τα μέρη επανέλαβαν την ισχυρή θέληση και δέσμευσή τους να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή το συντομότερο δυνατό, καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Ananeonei_to_endiaferon_tis_gia_DESFA_i_SOCAR/#.Vd2jv_ntlBc
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Στους καλοπληρωτές των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος θα επιστρέψει μέρος των κερδών της η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού, ανακοίνωσε την Τρίτη, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Εμμανουήλ Παναγιωτάκης.
      Όπως δήλωσε ο κ. Παναγιωτάκης στο βραδινό δελτίο της ΕΡΤ 1, η σχετικά απόφαση θα ληφθεί εντός της εβδομάδας και σημείωσε ότι η επιστροφή αυτή στους συνεπείς καταναλωτές θα είναι «κάτι πάνω από το συμβολικό».
       
      Επίσης, ανέφερε ότι η επιχείρηση έχει εντοπίσει από τους ελέγχους που πραγματοποιεί, μέσω διασταύρωσης στοιχείων, «πολυτελή κατοικία, ανύπαρκτη πολεοδομικά, η οποία τροφοδοτείται με ρεύμα από διπλανό σπίτι, οικία πολυτελή 500 τετραγωνικών μέτρων που είναι δηλωμένη ως διαμέρισμα 100 τετραγωνικών μέτρων» και μέσα στους επόμενους στόχους της είναι να προχωρήσει σε καταγγελίες προς άλλες υπηρεσίες, όπως η εφορία και η πολεοδομία.
       
      Η κατηγορία των κακοπληρωτών πελατών έχει μπει στο στόχαστρο της ΔΕΗ, η οποία καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες να ελέγξει τους ανεξόφλητους λογαριασμούς, οι οποίοι υπερβαίνουν τα 2 δισ. ευρώ. Από το σύνολο των οφειλών, υπολογίζεται ότι ένα ποσόν της τάξης των 300 εκατ. ευρώ προέρχεται από 450.000 πρώην πελάτες της ΔΕΗ στη Μέση και τη Χαμηλή Τάση (επιχειρήσεις και νοικοκυριά), οι οποίοι έχουν στραφεί σε άλλη εταιρεία παροχής ρεύματος, χωρίς προηγουμένως να έχουν εξοφλήσει τη ΔΕΗ. Η επιχείρηση διεκδικεί νομικά τις οφειλές, αλλά οι αποφάσεις καθυστερούν, επιδεινώνοντας το οξύ πρόβλημα ρευστότητας για την επιχείρηση.
       
      Γι΄ αυτό το λόγο, η ΔΕΗ είχε ζητήσει από τη ΡΑΕ να απαγορεύει την αλλαγή παρόχου αν προηγουμένως δεν εξοφλείται ο λογαριασμός, αίτημα που η ΡΑΕ απέρριψε, προκαλώντας την έντονη αντίδραση της ΔΕΗ που επιδιώκει αναθεώρηση της απόφασης.
       
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&la=1&catid=213&artid=16418
      Περισσότερα...

      15

    • Engineer

      Η ανάπτυξη λύσεων αποθήκευσης ενέργειας σε μεγάλη κλίμακα είναι το επόμενο (και απαραίτητο) βήμα για την περαιτέρω διείσδυση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στο παγκόσμιο ενεργειακό μείγμα και την απομάκρυνση από τα ορυκτά καύσιμα.
       
      Από τη μια η “διαλείπουσα” παραγωγή ενέργειας από τα φωτοβολταϊκά και τα αιολικά συστήματα –πχ δεν παράγεται ηλιακή ενέργεια όταν έχει συννεφιά ή τις βραδινές ώρες και δεν υπάρχει αιολική παραγωγή όταν έχει νηνεμία, με τη μεταβλητότητα και τη στοχαστικότητα στην καθαρή ηλεκτροπαραγωγή- και από την άλλη η παραγωγή πλεονάσματος –πχ σε περίπτωση πολύ ισχυρών ανέμων- καθιστούν τις επιλογές αποθήκευσης ενέργειας απαραίτητες για την ομαλή διείσδυση και απορρόφηση των ΑΠΕ στο δίκτυο.
       
      Η αλήθεια είναι ότι προς το παρόν βρισκόμαστε στο πρώιμο στάδιο αυτής της εξέλιξης. Κυριότερος “παίκτης” στην αγορά των μπαταριών είναι η Tesla του οραματιστή επιχειρηματία Ήλον Μασκ -με το “εργοστάσιο-γίγας” παραγωγής μπαταριών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και την οικιακή μονάδα Powerwall- αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ανταγωνιστές.
       
      Μεταξύ άλλων, είναι η General Electric (GE) που τους τελευταίους μήνες έχει ανακοινώσει έργα αποθήκευσης ενέργειας συνολικής χωρητικότητας 39 Μεγαβατωρών συμπεριλαμβανομένου ενός ισχύος 30 MWh, το μεγαλύτερό της μέχρι στιγμής που είναι εγκατεστημένο στο Ιμπίριαλ Βάλεϊ της Καλιφόρνια.
       
      “Η μονάδα θα ενισχύσει την ευελιξία του δικτύου, αλλά και την αξιοπιστία του τοπικού δικτύου άρδευσης παρέχοντας λύσεις αντιμετώπισης της μεταβλητότητας από την απότομη εισαγωγή ηλιακής ενέργειας στο δίκτυο, ενώ θα ρυθμίζει τη συχνότητα, θα εξισορροπεί τα φορτία και θα παρέχει τη δυνατότητα εκκίνησης μιας συμπληρωματικής γεννήτριας αερίου χωρίς αυτή να είναι συνδεδεμένη με το κεντρικό δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας” αναφέρει η GE.
       
      Μια πολλά υποσχόμενη λύση αποτελούν ακόμα οι μπαταρίες υγρών-μετάλλων η οποία χρησιμοποιεί οξείδια μετάλλων, τα οποία βοηθούν τη μπαταρία να διατηρήσει υψηλές αποδόσεις έπειτα από πολλούς κύκλους λειτουργίας.
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2015/08/24/ape-apothikeusi-ge-124111/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Αμέσως μετά από την ολοκλήρωση των εφαρμοστικών Νόμων που θα 'ρθουν τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες "για ένα σύστημα πραγματικών και όχι αντικειμενικών αξιών, δηλαδή αξιών που θα προσεγγίσουν τα πραγματικά δεδομένα" δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ Τρύφωνας Αλεξιάδης με συνέντευξη που παραχώρησε στο bankingnews.gr.
       
      Δείτε παρακάτω ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη του κ. Αλεξιάδη σχετικά με τον ΕΝΦΙΑ:
       
      "-Να σταθούμε σε ένα ακόμη σημαντικό θέμα. Η κατάργηση του ΕΝΦΙΑ όπως είχε υποσχεθεί προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έγινε, ο οποίος παραμένει. Εσείς προσωπικά έχετε αναφέρει ότι πρέπει να γίνει πιο δίκαιος φόρος. Πως θα γίνει αυτό;
       
      -Θα πω για τον ΕΝΦΙΑ, αλλά με αφορμή το ΕΝΦΙΑ θα κάνω μια γενικότερη παρατήρηση. Το είπε νομίζω ο Πρωθυπουργός με πολύ σωστή διατύπωση στο διάγγελμα που έβγαλε όταν είπε ότι δεν πετύχαμε την συμφωνία που προσδοκούσαμε πριν τις εκλογές. Σε αυτή τη μάχη κάναμε υποχωρήσεις. Κάναμε ότι η Κυβέρνηση έκανε ότι καλύτερο μπορούσε κανείς να πετύχει. Το είπε με σαφήνεια, με πολύ λίγα λόγια και με τον πιο σαφή τρόπο. Θέλω να πω ότι δεν είμαστε ευτυχισμένοι από την πολιτική που ακολουθούμε. Η πολιτική που ακολουθούμε είναι μια πολιτική αναγκαιότητας. Δεν είναι μια πολιτική επιλογής.
       
      Τώρα, ο ΕΝΦΙΑ δεν είναι κάτι που εμείς σαν ΣΥΡΙΖΑ τον θέλουμε. Έχουμε άλλη λογική. Εμείς θέλουμε μεταφορά του φορολογικού βάρους στην μεγάλη, στην πολύ μεγάλη περιουσία. Αλλά αναγκαστήκαμε να δεχτούμε το όριο το 2,65 δις ευρώ προσπαθήσαμε στο εσωτερικό του φόρου, στη διαπραγμάτευση να μην γίνει έτσι ο φόρος, αλλά να γίνει πιο δίκαιος, πιο αναλογικός, δεν το καταφέραμε εκεί. Έτσι πάμε φέτος σε ένα ΕΝΦΙΑ που θα είναι δυστυχώς το ίδιο άδικος και με το 2014.
       
      Το 2016 όμως είναι δέσμευση αυτή και κρατείστε την, ο ΕΝΦΙΑ θα έχει πάλι το ίδιο επίπεδο το 2,65, θα έχουμε όμως το χρόνο και με τις αξίες τις αντικειμενικές που θα είναι κοντά στις πραγματικές και με άλλα χαρακτηριστικά του φόρου να είναι πιο δίκαιος και πιο αναλογικός.
       
      -Κύριε υπουργέ οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων θα αλλάξουν και πότε θα γίνει αυτό;
       
      -Θα ξεκινήσουμε αμέσως μετά από την ολοκλήρωση των εφαρμοστικών Νόμων που θα 'ρθουν τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο, θα ξεκινήσουμε αμέσως τις διαδικασίες για ένα σύστημα πραγματικών και όχι αντικειμενικών αξιών. Δηλαδή αξιών που θα προσεγγίσουν τα πραγματικά δεδομένα.
       
      -Θα ζητήσετε τη συνεργασία των ιδιωτών εκτιμητών ακινήτων ή μπορεί να το κάνει το Υπουργείο Οικονομικών;
       
      -Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι το Υπουργείο Οικονομικών θα πρέπει να συνεργαστεί με εκτιμητές, με ανθρώπους της Κτηματαγοράς, με συμβολαιογράφους, με δικηγόρους. Αυτά τα πράγματα θα πρέπει να τα απλώνεις για να μπορεί να 'ναι αποτελεσματικά. Δεν έχω σαν πρότυπο ένα μοντέλο Υπουργείου σαν αυτό που είχαμε στο παρελθόν. Που λειτουργεί μακριά, έξω και πάνω από την κοινωνία. Πρέπει το Υπουργείο να λειτουργεί μέσα στην κοινωνία, και πρέπει ο Υπουργός Οικονομικών, οι Γενικοί Γραμματείς κ.λπ. να καταλάβουν ότι σήμερα είναι Υπουργοί και αύριο θα είναι πολίτες. Να μην καβαλήσουν καλάμι κατά το κοινός λεγόμενο.
       
      -Θα παραμείνω στον ΕΝΦΙΑ γιατί απ' αυτά που γνωρίζω είναι ότι η περιουσία που κατέχουν οι Έλληνες στα ακίνητα ανέρχεται στα 500 δισεκατομμύρια με βάση την αντικειμενική αξία ενώ αυτός που δεν έχει ακίνητα και δηλώνει τις αποδοχές τους πληρώνει φόρους με συντελεστές που φθάνουν έως το 45%;
       
      -Βεβαίως και θα αλλάξει η εσωτερική δομή του ΕΝΦΙΑ. Ο ΕΝΦΙΑ είναι ένας φόρος στην ιδιοκτησία. Έχει τα εξής λάθη. Το Υπουργείο Οικονομικών αυτή τη στιγμή δεν έχει εικόνα πια είναι η περιουσία που έχουν οι Έλληνες στο εξωτερικό. Ο Έλληνας του Καναδά που κάνει δήλωση στο Καναδά και έχει ένα ακίνητο στην Ελλάδα, φορολογείται στο Καναδά γι αυτή την περιουσία. Εδώ θα φορολογηθεί με ειδικό τρόπο για κάτι παραπάνω κ.λπ.Αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω, πως το δυαράκι στη Νίκαια κατασκευής του 1970, που καλύπτει τις ανάγκες του γείτονά μου, πληρώνει 1 ευρώ ΕΝΦΙΑ και η βίλα που έχει ο Έλληνας στις ’λπεις, ήτο δεύτερο σπίτι που έχει ο Έλληνας στο Λονδίνο, αξίας πάνω από 5 εκατομμυρίων, δεν πληρώνουν ΕΝΦΙΑ ούτε ένα ευρώ. Εκεί θα έπρεπε να πούμε, έλα εδώ κύριε φορολογούμενε, έχεις ένα σπίτι 5 εκατομμυρίων στο Λονδίνο, με βάση όπως προσδιορίζει εκεί η φορολογική υπηρεσία, όχι εμείς, τι φόρο ιδιοκτησίας πληρώνεις γι αυτό το ακίνητο εκεί; Τόσο. Έλα εδώ και δώσε μας την διαφορά. Ώστε να πάμε σε μία λογική και σε μία λειτουργία των πραγμάτων.
       
      Να σας πω άλλο παράδειγμα; Εδώ πληρώνουμε φόρο ιδιοκτησίας πάνω στην ακίνητη περιουσία. Πάρτε δύο επιχειρηματίες. Με 5 εκατομμύρια αρχικό κεφάλαιο το 2000 και οι δύο. Ο ένας επέλεξε με τα 5 εκατομμύρια να κάνει οικοδομές, να δώσει απασχόληση σε πολίτες, να δώσει χρήματα στο Κράτος, να κινήσει το ΦΠΑ, αργότερα, όχι από το 2000, να δώσει χρήματα στο ΙΚΑ, να δώσει γενικά μια πνοή στην οικονομία, να κάνει κάτι, να το πουλήσει, να καλύψει ανάγκες κ.λπ. Και ο άλλος με τα 5 εκατομμύρια, πήγε και αγόρασε ομόλογα του Αμερικάνικου Δημοσίου. Αυτός που έμεινε στην Ελλάδα με τα 5 εκατομμύρια, έχει πληρώσει ένα σωρό φόρους και θα πληρώνει συνέχεια για την ακίνητη περιουσία του. Ο άλλος που έχει αγοράσει ομόλογα του Αμερικάνικου Δημοσίου γιατί δεν πρέπει να πληρώνει ένα ευρώ ΕΝΦΙΑ όπως δεν πληρώνει τώρα.Δεν εννοώ να βάλουμε φόρο για να μην αρχίσουν κάποιοι και το λένε στις καταθέσεις και στα ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου. Αλλά αυτοί που επέλεξαν να κάνουν επενδύσεις στο εξωτερικό, δεν θα πληρώσουν τίποτα με αυτούς που επέλεξαν να κάνουν επενδύσεις στην Ελλάδα;
       
      -Πως θα πληρώσουν κ. υπουργέ ;
       
      -Κάντε λίγο υπομονή. Αυτά έρχονται, όλα έρχονται ως προς τον έλεγχο των εμβασμάτων εξωτερικού,, των χρημάτων που 'χουν στο εξωτερικό κ.λπ. Δεν θα αφήσουμε εμείς τον Έλληνα πολίτη να ματώνει για να πληρώσει δύσκολους και άδικους φόρους, και κάποιοι άλλοι έξυπνοι να 'χουνε βγάλει στο εξωτερικό εκατομμύρια και να γελάνε. Προχωράει ο έλεγχος των εμβασμάτων εξωτερικού, προχωράει η διασταύρωση μεταξύ τραπεζικών λογαριασμών και φορολογικών δηλώσεων για τα προηγούμενα χρόνια, αυτά προχωρούνε. Και πιστεύω ότι θα μας δώσει ο Έλληνας πολίτης την δυνατότητα, το επόμενο χρονικό διάστημα, να τα ολοκληρώσουμε.
       
      Αν θέλουμε να βάλουμε φόρο περιουσίας, πρέπει να δούμε που θα επιβάλλεται αυτός ο φόρος. Δηλαδή ο Έλληνας που έχει ένα σπίτι πραγματικής αξίας 60 χιλιάδων αυτή τη στιγμή, όσο κάνει ένα δυάρι κατασκευής του ΄70 σε μια φτωχή περιοχή. Πληρώνει ένα ευρώ ΕΝΦΙΑ. Και αυτός που έχει ένα σπίτι 5 εκατομμυρίων στο Λονδίνο, δεν πληρώνει στην Ελλάδα φόρο ιδιοκτησίας, ούτε ένα ευρώ, ο Έλληνας φορολογούμενος που έχει ακίνητα στην Ελλάδα και έχει και ένα στο Λονδίνο.
       
      Αυτός εδώ δεν πρέπει να του πούμε, έλα εδώ κύριε, έχεις ένα ακίνητο στο εξωτερικό, πληρώνεις φόρο περιουσίας στο εξωτερικό, δώσε μας την διαφορά ανάμεσα στον συντελεστή που πληρώνεις εκεί και στο συντελεστή που έχουμε στην Ελλάδα."
       
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&la=1&catid=213&artid=16412 και http://www.bankingnews.gr/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/item/210843-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BA-%CF%83%CF%84%CE%BF-bankingnews-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CF%89-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%B7%CE%B8%CF%8E-%CF%84%CE%BF%CE%BD-schaeuble-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AE%CF%82/210843-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BA-%CF%83%CF%84%CE%BF-bankingnews-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CF%89-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%B7%CE%B8%CF%8E-%CF%84%CE%BF%CE%BD-schaeuble-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AE%CF%82.html
      Περισσότερα...

      12

    • Engineer

      Μια συλλογή από εντυπωσιακές νυχτερινές λήψεις της γης από τους δορυφόρους της αμερικανικής διαστημικής υπηρεσίας της NASA κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
       

       

       

       

       

       

       

       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/140272/deite-entyposiakes-nyhterines-lipseis-tis-gis-apo-ti-nasa-photos
      Περισσότερα...

      7

    • Engineer

      Σε συνέχεια προηγούμενης ανακοίνωσης του ΥΠΑΠΕΝ, σύμφωνα με την οποία σε νομοθετική ρύθμιση που συμπεριλαμβάνεται στο νομοσχέδιο «Βοσκήσιμες Γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις», παρατείνεται έως την 31η Δεκεμβρίου 2015 η προθεσμία για υποχρέωση επιτυχούς συμμετοχής σε εξετάσεις για την απόκτηση της ιδιότητας του Ενεργειακού Επιθεωρητή, κατά τις διατάξεις του π.δ. 100/2010, ανακοινώνεται ότι λόγω της μη έγκαιρης ρύθμισης του ανωτέρω και για την εύρυθμη λειτουργία της κτηματαγοράς, δίδεται άμεσα πλήρης πρόσβαση χρήσης του πληροφοριακού συστήματος του Αρχείου Επιθεώρησης Κτιρίων και του Μητρώου Ενεργειακών Επιθεωρητών (www.buildingcert.gr), ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η έκδοση των Πιστοποιητικών Ενεργειακής Απόδοσης (ΠΕΑ).
       
      Η πρόσβαση αφορά στους Ενεργειακούς Επιθεωρητές που στις 30 Ιουνίου 2015 είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης στο πληροφοριακό σύστημα και τη δυνατότητα έκδοσης ΠΕΑ, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
       
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&catid=213&artid=16414
      Περισσότερα...

      246

    • Engineer

      Οι φορολογούμενοι θα δηλώσουν στο Τaxis ποσά σε μετρητά και ακίνητα εξωτερικού. Μεγάλα πρόστιμα για όσους αποκρύψουν χρήμα ή ακίνητα.
       
      Εως το Νοέμβριο οι φορολογούμενοι θα πληροφορηθούν από το Taxis όλα τα στοιχεία για την περιουσία τους που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Οικονομικών.
       
      Στη συνέχεια θα τους δοθεί η δυνατότητα να συμπληρώσουν στοιχεία τα οποία δεν γνωρίζει η εφορία όπως για παράδειγμα μετρητά στο σπίτι και ακίνητα στο εξωτερικό προκειμένου να οικοδομηθεί το ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο.
       
      Αυτά δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης μιλώντας νωρίτερα στην πρωινή εκπομπή του Mega.
       
      Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός:
       
      - το περιουσιολόγιο θα είναι μια νέα αρχή της σχέσης της εφορίας με τους φορολογούμενους καθώς μετά την έναρξη λειτουργίας του οποιαδήποτε μεταβολή στην περιουσία του φορολογούμενου θα πρέπει να δικαιολογείται από τις φορολογικές του δηλώσεις.
       
      - πριν τη δήλωση μετρητών και ακινήτων που δεν δικαιολογούνται θα δοθεί η δυνατότητα στους φορολογούμενους μέσα από μια ρύθμιση οικειοθελούς συμμόρφωσης να δηλώσουν αυτή την περιουσία καταβάλλοντας φόρο τον οποίο όμως δεν προσδιόρισε.
       
      - για όσους δεν δηλώσουν την περιουσία τους και με οποιονδήποτε τρόπο αυτή εντοπιστεί από το υπουργείο Οικονομιών θα επιβάλλονται τόσο υψηλά πρόστιμα τα οποία θα προσεγγίζουν την αξία του περιουσιακού στοιχείου που απεκρύβη.
       
      - για τα μετρητά που βρίσκονται στο σπίτι θα υπάρξει ένα μικρό όριο κάτω από το οποίο δεν θα είναι υποχρεωτική η δήλωσή τους χωρίς όμως ο κ. Αλεξιάδης να προσδιορίσει ποιο θα είναι αυτό το όριο. Είπε πάντως ότι δεν μπορεί κάποιος να έχει 50.000 ευρώ στο σπίτι του και να μην τις δηλώνει καθώς τέτοιο ποσό δεν δικαιολογεί την κάλυψη καθημερινών αναγκών.
       
      - "δεν θα γίνουν υπερβολές με την υποχρεωτική δήλωση κοσμημάτων ή πινάκων ζωγραφικής" είπε ο κ. Αλεξιάδης, αλλά διευκρίνισε ότι αν ένας φορολογούμενος έχει στο σπίτι του έναν πίνακα 800.000 ευρώ προφανώς και θα πρέπει να τον δηλώσει.
       
      Διασταύρωση καταθέσεων – δηλώσεων
       
      Ο κ. Αλεξιάδης ανέφερε παράλληλα ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διασταύρωση μεταξύ των τραπεζιών λογαριασμών των φορολογούμενων και τον φορολογικών τους δηλώσεων της τελευταίας δεκαετίας από τις οποίες προκύπτουν σημαντικά αδήλωτα ποσά.
       
      Για όσους έχουν τέτοια ποσά θα σταλεί σύντομα ειδοποιητήριο προκειμένου να πληρώσουν αναλογούντες φόρους εισοδήματος.
       
      Όσον αφορά τις φορολογικές δηλώσεις που η προθεσμία υποβολής τους λήγει την ερχόμενη Κυριακή ο αναπληρωτής ΥΠΟΙΚ είπε ότι έχει υποβληθεί το 90% των δηλώσεων και ότι δεν υπάρχει καμία δυνατότητα νέας παράτασης αφού στις 31 Αυγούστου πρέπει να πληρωθεί η πρώτη δόση φόρου αλλά και να ξεκινήσει η εκκαθάριση του φετινού ΕΝΦΙΑ.
       
      Οσον αφορά τον ΕΝΦΙΑ ο κ. Αλεξιάδης είπε ότι φέτος θα έχει μικροδιαφορές σε σχέση με τα ποσά που πλήρωσαν οι φορολογούμενοι πέρυσι, ενώ για το 2016 προανήγγειλε για άλλη μια φορά αλλαγές λέγοντας ότι αυτό που έχει συμφωνηθεί με τους θεσμούς είναι ο εισπρακτικός στόχος των 2,65 δισ. ευρώ και ότι η "εσωτερική λειτουργία" του φόρου, δηλαδή το πώς θα κατανεμηθεί αυτό το βάρος είναι απόφαση της κυβέρνησης, προαναγγέλλοντας έτσι αλλαγές προς την κατεύθυνση της επιβάρυνσης για όσους έχουν μεγάλη ακίνητη περιουσία.
       
      Πηγή: http://www.e-forologia.gr/cms/viewContents.aspx?id=184735
      Περισσότερα...

      7

    • Engineer

      Όταν τον Μάρτιο του 2014 επισκεφθήκαμε τον εργοταξιακό χώρο στο τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα η εντύπωση ήταν ότι οι 3 μεγάλες Σήραγγες σε Τέμπη και Πλαταμώνα είναι αρκετά προχωρημένες.
       
      Στη νέα επίσκεψη που πραγματοποίησε το ypodomes.com στα εργοτάξια του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου στην περιοχή, η εντύπωση που δίνεται είναι ότι είμαστε ...ένα κλικ από την ολοκλήρωση των έργων και την απόδοση στην κυκλοφορία του τμήματος.
       
      "Μόλις ξεπεράσαμε το 90% της συνολικής προόδου" μας είπαν οι υπεύθυνοι της κοινοπραξίας κατασκευής. Η πρόοδος στις σήραγγες είναι σαφώς πιο προχωρημένες καθώς στις 2 πρώτες σήραγγες είμαστε σε τελικό στάδιο κατασκευής καθώς τοποθετούνται οι τεράστιοι αεραγωγοί και λείπει ένα επίπεδο οδοστρωσίας.
       
      Στην Τ3, τη Σήραγγα Πλαταμώνα είμαστε λίγο πιο πίσω αλλά και εκεί οι εργασίες είναι πολύ προχωρημένες. Αναφορικά με τα ανοιχτά τμήματα εκεί στο μεγαλύτερο μέρος απομένει η οδοστρωσία, η τοποθέτηση σημάτων, φωτισμού και βοηθητικού εξοπλισμού.
       
      Αν κάποιος παρατηρήσει με προσοχή θα δει ότι τα "κουμπώματα" του δρόμου αρχίζουν και είναι εμφανή, τόσο στην έξοδο της Σήραγγας Πλαταμώνα με τον υπάρχων αυτοκινητόδρομο όσο και στα ανοιχτά τμήματα πριν από αυτή.
       
      Όλα αυτά την ώρα που τα εργοτάξια δεν σφίζουν από κόσμο και το χρονοδιάγραμμα, γλυστρά για ακόμα μία φορά. Η εκτίμηση για την απόδοση στην κυκλοφορία είναι απογοητευτική καθώς όπως φαίνεται με την παρούσα κατάσταση χάνεται ολόκληρο το 2016 οδηγώντας σε νέες μεγάλες καθυστερήσεις.
       
      Από την αρχή του χρόνου οι πληρωμές είναι ανύπαρκτες ενώ σε αντίθεση με την Ιόνια Οδό και τον Ε65 ακόμα δεν έχει βρεθεί η χρυσή τομή για την συμφωνία και την οριστικοποίηση των χρονοδιαγραμμάτων. Ο πολύτιμος χρόνος περνά και η ολοκλήρωση συνεχώς μετατίθεται.
       
      Τον Μάρτιο του είχε εξαγγελθεί με κάθε επισημότητα πως το έργο θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2015. Τώρα δηλαδή. Μετά ακολούθησε μία περίοδος προβλημάτων με τις απαλλοτριώσεις, τα θέματα ΟΣΕ και τα αρχαιολογικά, κάνοντας το χρονοδιάγραμμα να ξεφέυγει και να οδηγείται μήνα με το μήνα όσο και πιο μακριά.
       
      Στις αρχές του χρόνου ήδη το έργο είχε μετατεθεί "σιωπηλά" για τα μέσα του 2016. Από τον Γενάρη και μετά τα πράγματα ενώ διορθώθηκαν στις παραμέτρους, χάλασαν στο βασικό στοιχείο. Οι σχέσεις με το Υπουργείο Υποδομών έγιναν τυπικές με αποκορύφωμα την αποστολή στη διαιτησία της αίτησης παράτασης τους Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου κατά 9,5 μήνες, δηλαδή για τον Οκτώβριο του 2016.
       
      Από τότε έχουν περάσει 3 μήνες και η κατάσταση όχι δεν βελτιώθηκε αλλά παραμένει στάσιμη. Η προκήρυξη εκλογών προβληματίζει για τη συνέχεια και το νέο νεκρό διάστημα που θα καθορίσει το μέλλον του σημαντικότερου οδικού έργου της χώρας εδώ και χρόνια καθώς όπως όλα δείχνουν χάνεται και το 2016...
       
      Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
      Το τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα, είναι ένα σημείο συνάντησης 2 Περιφερειών, της Κεντρικής Μακεδονίας με τη Θεσσαλία και 2 Νομών: της Πιερίας με τη Λάρισα.
       
      Η παράκαμψη της κοιλάδας των Τεμπών με τις Σήραγγες Τ1 και Τ2 μήκους 2χλμ και 6χλμ αντίστοιχα και ακολούθως οι στροφές του Πλαταμώνα με τη Σήραγγα Τ3 μήκους 3χλμ είναι ένα τμήμα που μαζί με τις ανοιχτές διαδρομές φτάνει σε μήκος 25χλμ.
       
      Σήμερα στην καλύτερη περίπτωση η διέλευση γίνεται σε 30-45 λεπτά ενώ σε περιόδους αιχμής ξεπερνά πολλές φορές και τη 1 ώρα. Υπολογίζεται πως με τη λειτουργία το κέρδος για τον οδηγό θα είναι από 20 έως 30 λεπτά σε νορμάλ οδηγικές συνθήκες.
       
      Συνολικά και μαζί με την απόδοση όλου του Μαλιακού Κόλπου οταν λειτουργήσει το τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα θα μειώσει την χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε περίπου 4 ώρες άνετης ασφαλούς οδήγησης.
       
      Η Σήραγγα Τ2 με μήκος 6χλμ θα γίνει η μεγαλύτερη οδική Σήραγγα στην Ελλάδα αλλά και στα Βαλκάνια και μια από τις μεγαλύτερες σε ολη την Ευρώπη.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/autokinitodromos-aigaiou/item/31387-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%88%CE%B7-%CF%84%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BC%CF%8E%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B7-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%87%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-2016
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      359 έργα του παρόντος ΕΣΠΑ θα μεταφερθούν τελικά στο νέο ΕΣΠΑ (γνωστό και ως ΣΕΣ 2014-2020) καθώς δεν προλαβαίνουν χρονικά να ολοκληρωθούν μέσα στα πλαίσια του παρόντος χρηματοδοτικού προγράμματος που λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2015.
       
      Αυτό αναφέρεται σε απάντηση του Υπουργείου Οικονομίας και του Υπουργού Γιώργου Σταθάκη σε ερώτηση του Νίκου Νικολόπουλου βουλευτή των ΑΝΕΛ. Ορμώμενοι από την απάντηση, ο βουλευτής της ΝΔ, Λευτέρης Αυγενάκης όπως και ο Βασίλης Κεγκέρογλου, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ επανέρχονται και με νέα ερώτηση ζητούν να μάθουν ονομαστικά ποια είναι η λίστα με τα 359 έργα που πρόκειται να μεταφερθούν στο ΣΕΣ 2014-2020.
       
      Σίγουρα πρόκειται για ένα μεγάλο πλήγμα για το νέο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης της χώρας. Τα 359 έργα του ΕΣΠΑ πρόκειται, λειτουργώντας ως ντόμινο να εκπαραθυρώσουν άλλα έργα που είχαν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν με το νέο ΕΣΠΑ και μειώνει σε σημαντικά το ποσό για αμιγώς νέα έργα την επόμενη 6ετία.
       
      Το ποσό που αντιστοιχεί σε αυτά τα 359 έργα είναι 1 δις 466εκ.ευρώ αυτό θα είναι αντίστοιχα και το ποσό μείωσης του νέου ΕΣΠΑ. Από αυτά το Ε.Π Περιβάλλον-Αειφόρος Ανάπτυξη είναι 57 έργα με 430,9εκ.ευρώ, στο Ε.Π Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας είναι 8 έργα με 372,8εκ.ευρώ. Τα 2 Επιχειρησιακά Προγράμματα εκτελούνται από το Υπουργείο Υποδομων (και κάποια από το παλιό ΥΠΕΚΑ) και συνολικά μιλάμε για 803εκ.ευρώ (περίπου 60% του συνολικού ποσού).
       
      Σε αυτά δεν υπολογίζονται έργα υποδομής που εκτελούνται από τα διάφορα ΠΕΠ καθώς για παράδειγμα από το ΠΕΠ Μακεδονίας-Θράκης μεταφέρονται 83 έργα κόστους 168εκ.ευρώ και από το ΠΕΠ Δ.Ελλάδας-Πελοποννήσου-Ιονίων Νήσων 47 έργα 112,3 εκ.ευρώ.
       
      Εκτός από αυτά τα έργα, προγραμματισμένα είναι να μεταφερθούν ακόμα 313 έργα που είχε απο νωρίς προβλεφθεί πως δεν πρόκειται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους με τα σημαντικότερα από αυτά να είναι η επέκταση του Μετρό σε Καλαμαριά και Πειραιά, το σιδηροδρομικό έργο Τιθορέα-Δομοκός και Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, το Άκτιο-Αμβρακία, το έργο του ΒΟΑΚ Γούρνες-Χερσόνησος κ.α
       
      Έτσι από τα 5,186 δις ευρώ προγραμματισμένα για έργα υποδομής και περιβάλοντος στο νέο ΕΣΠΑ θα πρέπει να αφαιρέσουμε 803εκ.ευρώ που μεταφέρονται λόγω μη έγκαιρης ολοκλήρωσης. Από τα εναπομείναντα 4,383 δις ευρώ αν αφαιρέσουμε και τα 738εκ.ευρώ από τα έργα ΕΣΠΑ που είχαν προγραμματιστεί να ενταχθούν στο νέο ΕΣΠΑ μας απομένουν μόλις 3,645 δις ευρώ για νέα έργα, ποσό σημαντικά μικρότερο σε σχέση με το προηγούμενο ΕΣΠΑ.
       
      Ερώτηση αναφορικά με την τύχη των έργων ΕΣΠΑ κατέθεσε και ο βουλευτής Πειραιά των ΑΝΕΛ, Δημήτρης Καμμένος όπου αναρωτιέται "πως είναι δυνατόν να μιλάμε για νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και Πακέτο Γιουνκέρ και να μη διασφαλίσει η χώρα τα ήδη εγκεκριμένα και με άμεσο ορίζοντα υλοποίησης τα έργα του ΕΣΠΑ 2007-2013".
       
      Τέλος ερώτημα παραμένει ποιο ποσό αναμένεται τελικά να χάσει οριστικά η χώρα μας από την μη έγκαιρη εκτέλεση των έργων ΕΣΠΑ και ποια προγράμματα δεν κατάφεραν να απορροφήσουν τα πολύτιμα Ευρωπαϊκά κονδύλια.
       
      Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/endiaferouses-eidiseis/item/31375-359-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B1-%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%B1-%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%B1-2014-2020
      Περισσότερα...

      14

    • Engineer

      Ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου, η πρώτη φάση των εργασιών για την αναστύλωση του ιστορικού Γεφυριού της Πλάκας, που κατέρρευσε την 1η Φεβρουαρίου, από την μεγάλη κακοκαιρία.
       
      Πρόκειται για το έργο της διευθέτησης της κοίτης του Αράχθου, ώστε η ροή του ποταμού να εκτραπεί προς την πλευρά του Μονολιθίου και να γίνει δυνατή η διαμόρφωση του δρόμου προσπέλασης προς το γεφύρι.
       
      Η πρόσβαση αυτή, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο δήμος Βορείων Τζουμέρκων, είναι απαραίτητη, ώστε άμεσα να φθάσει στα βάθρα το γεωτρύπανο και να εκτελέσει τις απαραίτητες διερευνητικές γεωτρήσεις και από το επόμενο καλοκαίρι, να ξεκινήσει το κυρίως έργο της αναστύλωσης με ευθύνη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
       
      Παράλληλα, εργασίες εκτελούνται και από τον εμπειροτέχνη Κ. Πλιακοπάνο, ώστε να διαμορφωθούν οι καλύτερες δυνατές συνθήκες για την απρόσκοπτη πρόσβαση των μηχανημάτων.
       
      Στο σημείο εκτέλεσης των εργασιών βρέθηκαν ο δήμαρχος Βορείων Τζουμέρκων Γιάννης Σεντελές και ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, ενώ διαρκής είναι και η επίβλεψη από την Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων, με επικεφαλής τον αναπληρωτή προϊστάμενό της Βασίλη Κασκάνη.
       
      Ο περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης, σε δηλώσεις του στάθηκε στα αποτελέσματα που μπορεί να φέρει η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων λέγοντας χαρακτηριστικά:
       
      «Ελπίζω με τη συνεργασία όλων και τη βοήθεια του Θεού να μπορέσουμε να τα καταφέρουμε. Ξεκινάμε και πιστεύω να έχουμε αίσιο αποτέλεσμα».
       
      Ο δήμαρχος Β. Τζουμέρκων Γ. Σεντελές, εξέφρασε την αισιοδοξία του για την πορεία των εργασιών και ευχαρίστησε την κατασκευαστική εταιρεία ΤΕΡΝΑ για τη βοήθεια που παρέχει.
       
      «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι και ευελπιστούμε σε ένα αίσιο τέλος, αν και γνωρίζουμε πόσο πολύ δύσκολο είναι το εγχείρημα στο οποίο έχουμε μπει όλοι σαν φορείς, ακόμη και ως φυσικά πρόσωπα», σημείωσε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος.
       
      Ανέφερε, επίσης, πως η έναρξη των εργασιών θα οδηγήσει και σε ενεργοποίηση όσων έχουν εκφράσει τη διάθεση να συνδράμουν οικονομικά και όχι μόνο, λέγοντας πως είναι θέμα του φορέα που δημιουργήθηκε, να αξιοποιήσει και τις μικρές δωρεές πολιτών που θέλουν να είναι συμμέτοχοι σε αυτή την προσπάθεια.
       
      Στη σημασία της συνεργασίας για να μην υπάρξουν λάθη και αστοχίες στάθηκε και ο αναπληρωτής προϊστάμενος Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων Βασίλης Κασκάνης, επισημαίνοντας, πως ο χρόνος δεν πρέπει να λειτουργήσει πιεστικά, καθώς υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Xekinise_i_Anastilosi_sto_Gefuri_tis_Plakas/#.Vdr2K_ntmko
      Περισσότερα...

      4

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.