Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Έντονο κινεζικό ενδιαφέρον καταγράφεται για επενδύσεις σε ελληνικές επιχειρήσεις του Δημοσίου στον τομέα των υποδομών.
       
      Το ενδιαφέρον ήταν τόσο ισχυρό και είχε προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό, που πέρυσι το καλοκαίρι απέμενε η υπογραφή μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της China Railway Tunnel Group, κάτι το οποίο όμως δεν επετεύχθη, καθότι η προηγούμενη κυβέρνηση δεν επίσπευσε τις σχετικές διαδικασίες.
       
      Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, οι συζητήσεις για τη συμφωνία συνεχίζονται σε πολύ υψηλό επίπεδο και μάλιστα, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, σχετικό φάκελο είχε πάρει μαζί του στο Πεκίνο ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης.
       
      Βέβαια το θέμα «πάγωσε» από κινεζικής πλευράς, με τους Κινέζους να φοβούνται να διαπραγματευτούν πριν κλείσει οποιαδήποτε συμφωνία με την ΕΕ.
       
      Το ενδιαφέρον εκδηλώθηκε στη βάση της διακρατικής συμφωνίας συνεργασίας και στο πλαίσιο της δέσμευσης της κυβέρνησης να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις, απεμπολώντας δραστηριότητες εκτός του βασικού κορμού, όπως υποχρεούνται από τα σχέδια αναδιάρθρωσης. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στην Ελλάδα βρέθηκε κλιμάκιο της κινεζικής εταιρείας, το οποίο είχε συνομιλίες τόσο με κυβερνητικούς αξιωματούχους όσο και με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ και μάλιστα προχώρησε και σε έλεγχο των οικονομικών της εταιρείας.
       
      Στόχος των Κινέζων ήταν να υπάρξει συνεργασία στην κατασκευή σιδηροδρομικών έργων στα Βαλκάνια (κυρίως σε Σερβία, Ουγγαρία), με την ΕΡΓΟΣΕ να αναλάμβανε το project management. Αλλωστε, είναι γνωστό ότι οι Κινέζοι ενδιαφέρονται να επενδύσουν στις συνδυασμένες μεταφορές (καράβι - τρένο), με τα κινεζικά εμπορεύματα να μεταφορτώνονται από το λιμάνι του Ικονίου σε τρένα με κατεύθυνση τα Σκόπια και τη Σερβία, με τελικούς προορισμούς χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.
       
      Οι επαφές δεν έφεραν απτά αποτελέσματα, σε πρώτη φάση, παρότι για αυτή τη συνεργασία είχαν προσφερθεί, από τους Κινέζους, αρχικά κεφάλαια ύψους 500.000 ευρώ, πιθανότατα και λόγω της υπερτροφοδότησης -από συγκεκριμένους κύκλους- σεναρίων για Grexit.
       
      Οι ισχυροί διακρατικοί δεσμοί, όμως, παραμένουν διατηρώντας ανοιχτό το παράθυρο ευκαιρίας για την είσοδο νέων επενδυτών στον χώρο των σιδηροδρομικών υποδομών, εξέλιξη που θα μπορούσε να προκαλέσει εκ βάθρων ανατροπές στον κλάδο.
       
      Πάντως η ΕΡΓΟΣΕ παραμένει ακέφαλη μετά την παραίτηση του προέδρου της Κώστα Σπηλιόπουλου, λόγω συμμετοχής στις εκλογές του Ιανουαρίου και μόλις την περασμένη εβδομάδα κατάφερε ο εξουσιοδοτημένος πρόεδρος Μιχ. - Αγγ. Βαρελάς τη σύγκλιση, έπειτα από 4 μήνες απραξίας, διοικητικού συμβουλίου, κατά τη διάρκεια του οποίου εξετάστηκαν επείγοντα θέματα που αφορούν τον σιδηρόδρομο.
       
      Σύμφωνα με πληροφορίες, το δ.σ. της ΕΡΓΟΣΕ, παρά τις παραιτήσεις μελών του, ενέκρινε την ανάθεση του έργου «ολοκλήρωση διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα ΣΣ Πειραιά - έξοδος ΣΣ Αθηνών».
       
      Επίσης αποφασίστηκε η μετάθεση ημερομηνίας περαίωσης της σύμβασης για την «προμήθεια συστήματος γραμμής ΕCTS επιπέδου 1 με συναφείς υπηρεσίες», η παράταση της συνολικής προθεσμίας του έργου «ανάταξη του συστήματος ηλεκτροκίνησης και τηλεδιοίκησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Αχαρνές - Τιθορέα» και τέλος παράταση σύμβασης προθεσμίας περαίωσης του έργου «σιδηροδρομική σύνδεση του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων λιμένα Αλεξανδρούπολης».
       
      Οι Κινέζοι οραματίζονται τη «Νότιο οδό εμπορευμάτων», με τη συμμετοχή Ελλάδας, Σκοπίων και Σερβίας. Τον περασμένο Ιανουάριο και ενώ στην Ελλάδα ήμασταν σε προεκλογική περίοδο, ο Κινέζος πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ ανακοίνωσε στο Βελιγράδι τα σχέδιά του. Οπως ανέφερε, η εγκατάσταση της Cosco στον Πειραιά αποτελεί το καθοριστικό βήμα για την υλοποίηση του «Nότιου άξονα».
       
      Στάση αναμονής
       
      Αξιωματούχοι που μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας επισημαίνουν ότι οι Κινέζοι θα επιστρέψουν για τη συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ μετά την ολοκλήρωση της ενδιάμεσης συμφωνίας με τους εταίρους και τους θεσμούς, ενώ οι επενδυτικές πρωτοβουλίες αναμένεται να ολοκληρωθούν το φθινόπωρο, δίνοντας νέα δυναμική στην οικονομία.
       
      Με την είσοδο ενός τόσο μεγάλου παίκτη στις κατασκευές το σκηνικό διαφοροποιείται, οι ισορροπίες αλλάζουν και οι υπόλοιποι παίκτες θα οδηγηθούν σε κούρσα επενδύσεων.
       
      Πηγή: http://www.dealnews.gr/roi/item/139912-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%9F%CE%A3%CE%95-China-Railway#.VUd6kiHtmko
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Μέχρι το τέλος Ιουνίου αναμένεται να καθοριστούν οι νέες τιμές προσδιορισμού της αντικειμενικής αξίας των ακινήτων, όπως προκύπτει από έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών, Νάντια Βαλαβάνη.
       
      Το έγγραφο διαβιβάστηκε μετά από ερώτηση που είχε καταθέσει η βουλευτής της ΝΔ, Μαρία Αντωνίου, με την οποία υπενθύμιζε ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας με απόφασή του έκρινε ότι υφίσταται παράνομη παράλειψη της φορολογικής διοίκησης να προβεί στην επιβαλλόμενη έκδοση απόφασης αναπροσαρμογής των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων της χώρας.
       
      Όπως ενημερώνει την βουλευτή η αναπληρώτρια υπουργός, «η Διοίκηση σε συμμόρφωση με την αριθμ. 4003/2014 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ είναι σε διαδικασία μελέτης και συντονισμού των κατάλληλων ενεργειών, ώστε μέσα στην ταχθείσα προθεσμία και συγκεκριμένα έως τέλος Ιουνίου 2015, να καθοριστούν, όπου αυτό απαιτείται, νέες τιμές προσδιορισμού της αντικειμενικής αξίας των ακινήτων για όλη τη χώρα, οι οποίες θα αποδίδουν πιστότερα τη σημερινή πραγματική εικόνα της αγοράς ακινήτων».
       
      Πηγή: http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231404514
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Η ατμοσφαιρική ρύπανση αποτελεί μείζονα κίνδυνο για τη δημόσια υγεία όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) και άλλων έγκριτων διεθνών οργανισμών.
       
      Σκοτώνει περισσότερους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο σε σύγκριση με την ελονοσία και το AIDS/HIV μαζί, ενώ τα παιδιά που μεγαλώνουν σε περιοχές με καθαρό αέρα αναπτύσσουν μεγαλύτερους και υγιέστερους πνεύμονες.
       
      Με άλλα λόγια, η ατμοσφαιρική ρύπανση δεν είναι απλώς μια δύσοσμη όχληση, αλλά και ένα τεράστιο κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόβλημα που υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής.
       
      Μια λύση θα ήταν να αντικαταστήσουμε τις ηλεκτροπαραγωγικές μονάδες άνθρακα είτε με μεγάλες μονάδες ΑΠΕ συνδυαστικά με αντλησιοταμίευση είτε έστω με πιο σύγχρονες, αντιρρυπαντικές μονάδες άνθρακα που θα ενσωματώνουν τεχνολογίες δέσμευσης και αποθήκευσης του διοξειδίου του άνθρακα.
       
      Μια πιο άμεση, ευκολότερη στην υλοποίηση και αποδοτικότερη λύση θα ήταν η απόσυρση ιδιαιτέρως ρυπογόνων οχημάτων -όπως τα ταξί που δηλητηριάζουν την ατμόσφαιρα στο κέντρο της Αθήνας- με άλλα πιο σύγχρονα.
       
      Μια νέα μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου του Τορόντο στον Καναδά υποστηρίζει ότι το 25% των αυτοκινήτων και των φορτηγών ευθύνεται για το 90% της ρύπανσης από το σύνολο των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους των πόλεων.
       
      Οι επιστήμονες διενήργησαν επιτόπιες μετρήσεις σε 100.000 οχήματα από ειδικούς αισθητήρες αξιολόγησης της ποιότητας του αέρα, εγκατεστημένους στην Κόλετζ Στρητ, έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους του Τορόντο.
       
      Το 25% των πιο ρυπογόνων οχημάτων εξέπεμψαν το 95% του “μαύρου” άνθρακα, κοινώς της αιθάλης, το 93% του μονοξειδίου του άνθρακα και το 76% των πτητικών οργανικών ενώσεων όπως βενζόλιο, τολουόλιο, αιθυλοβενζόλιο και ξυλόλια, μερικά από τα οποία είναι γνωστά καρκινογόνα.
       
      “Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο που βρήκαμε είναι το τεράστιο εύρος των αιτιών των εκπομπών” αναφέρει o ερευνητής Γκρεγκ Έβανς, ειδικός σε θέματα αερολυμάτων. “Η εξέταση στις εκπομπές μεμονωμένων οχημάτων έδειξε ότι το ύψος τους εξαρτάται από πλήθος παραγόντων: πώς οδηγείς, πόσο γρήγορα επιταχύνεις, την ηλικία του οχήματος και τη συντήρησή του”.
       
      Αυτό σημαίνει ότι εάν από τους δρόμους των ελληνικών πόλεων εξαφανιστούν τα παλιά πετρελαιοκίνητα φορτηγά, τα ασυντήρητα ταξί (δηλαδή η συντριπτική πλειονότητα) και τα τεράστια SUV μεγάλου κυβισμού θα δούμε άμεσα θετικά αποτελέσματα στην ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα.
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2015/04/30/aytokinita-rypansi-122067/
      Περισσότερα...

      4

    • Engineer

      15 φορές το ελληνικό ΑΕΠ διαχειρίζονται τα πέντε μεγαλύτερα κρατικά ταμεία Tα κεφάλαια τους συνήθως προέρχονται από την εκμετάλλευση των κοιτασμάτων πετρελαίου.
       
      Νο 5 στην λίστα
       
      SAFE INVESMENT COMPANY (Χονγκ Κονγκ) Iδρύθηκε το 1997 διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 567,9 δισ δολ και ανήκει στην Λαική τράπεζα της Κίνας
       
      Νο 4
      CHINA INVESTMENT CORPORATION (ΚΙΝΑ) Iδρύθηκε το 2007 και διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 652.7 δισ δολ
       
      Νο 3
      SAMA FOREIGN HOLDINGS (Σαουδική Αραβία) Iδρύθηκε το 1952 και διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 757.2 δισ δολ Ανήκει στην Κεντρική τράπεζα της Σαουδικής Αραβίας τον μεγαλύτερο παραγωγό πετρελαίου στον κόσμο.
       
      Νο 2
      ABU DHABI INVESTMENT AUTHORITY (UAE) Iδρύθηκε το 1976 και διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 773 δισ δολ Ιδρύθηκε με σκοπό να χρηματοδοτήσει τα Ηνωμενα Αραβικά Εμιράτα οταν τα αποθέματα πετρελαιου θα τελειώσουν.
       
      Νο 1
      NORWAY PENSION FUND (Νορβηγία) Iδρύθηκε το 1990 και διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 882 δισ δολ που υπολογίζεται οτι είναι το 1% του συνολικού παγκόσμιου κεφαλαίου Τα κεφάλαια του προέρχονται από την εκμετάλλευση του πετρελαιου της Βόρειας Θάλασσας.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Ta_megalutera_kratika_tameia_ston_kosmo/#.VUcMFvntlBc
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Πρόσφατα, ο Elon Musk, CEO της Tesla, πραγματοποίησε μία σπουδαία παρουσίαση, σχετικά με τον ηλεκτρισμό, τον τρόπο που επηρεάζουμε το περιβάλλον με στόχο να αντλήσουμε ενέργεια, τα ενεργειακά δίκτυα και τις υποδομές, και φυσικά τις μπαταρίες.
      Ο Elon Musk, παρουσίασε το εγχείρημα Tesla Energy και τα Powerwall και Powerpack, που αποτελούν με την σειρά τους Οικιακές και Επιχειρησιακής κλάσης κλιμακούμενες μπαταρίες. Το σύστημα οικιακής μπαταρίας PowerWall, μπορεί να κρατήσει εκτός δικτύου ενέργειας το σπίτι για μερικές ώρες, και αν αυτό μοιάζει λίγο, το σίγουρο είναι ότι έχει θετική επίδραση, τόσο στο περιβάλλον όσο και στο πορτοφόλι μας μακροπρόθεσμα.
       
      Σύμφωνα με τον Elon Musk, ο ήλιος, είναι το μόνο που χρειαζόμαστε, πέρα από την πολιτική βούληση. Το Powerwall έχει σχεδιαστεί για να εκμεταλλεύεται την ηλιακή ενέργεια και να χρησιμοποιεί αυτή την ενέργεια για να τροφοδοτεί το σπίτι μας.
       
      Συνδέεται στους υπάρχοντες ηλιακούς συσσωρευτές που έχουμε στο σπίτι, και φορτίζει από αυτούς, ενώ μπορεί να “γεμίζει” χρησιμοποιώντας και ηλεκτρική ενέργεια από το δίκτυο το βράδυ, όταν και τα κόστη είναι χαμηλότερα. Έχει αρκετή χωρητικότητα για να τροφοδοτήσει ένα ολόκληρο σπίτι, ενώ αν υπάρξει διακοπή ρεύματος, το Powerwall μπορεί να συνεχίσει να τροφοδοτεί το σπίτι με ενέργεια. Το Powerwall αποτελεί από δύο μοντέλα, με βάση τον εβδομαδιαίο ενεργειακό κύκλο, στις 10kWh και στις 7kWh με αντίστοιχα κόστη $3500 kai $3000 (το κόστος δεν περιλαμβάνει τον AC-DC inverter ή τα ηλιακά πάνελ αν και όσοι έχουν εγκατάσταση ηλιακών πάνελ στο σπίτι τους έχουν και τον inverter). Το πρώτο προτείνεται ως backup ενεργειακή λύση ενώ το δεύτερο για καθημερινή χρήση σε συνδυασμό με οικιακή εγκατάσταση ηλιακών πάνελ και οι λύσεις καλύπτονται από 10-ετή εγγύηση.
       
      Τo Powerwall είναι μία κλιμακούμενη λύση, και ένας πελάτης μπορεί να συνδέσει έως και 9 μεταξύ τους (μπορεί να επιλέξει το χρώμα επίσης που ταιριάζει στον χώρο του). Να σημειώσουμε, ότι όπως είπε ο Elon Musk, η Tesla χρειάζεται συνεργάτες, και για αυτό τον λόγο, όλες οι πατέντες και ευρεσιτεχνίες είναι ανοιχτές.
       

       
      Η SolarCity, ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει το Powerwall στους πελάτες της, και πως θα λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας της εταιρείας DemandLogic, για επιχειρήσεις και κυβερνητικούς οργανισμούς αν και αυτό δεν αποτελεί έκπληξη αφού ο Elon Musk είναι ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της SolarCity, και η εταιρεία έχει στενούς δεσμούς με την Tesla.
       
      Πέρα από το Powerwall, o Elon Musk, ως μέρος του εγχειρήματος Tesla Energy, παρουσίασε και το Powerpack, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να κλιμακώνεται επ’ άπειρον και προορίζεται για πολύ μεγάλες επιχειρήσεις, που θέλουν να είναι σίγουρες ότι θα συνεχίσουν να λειτουργούν ακόμα και μετά από κάποια διακοπή στην ηλεκτροδότηση. Σε αυτή την περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με μπαταρίες των 100kWh, και ήδη οι Amazon και Target έχουν υπογράψει συμφωνία με την Tesla για την δημιουργία τέτοιων εγκαταστάσεων.
       
      https://www.youtube.com/watch?v=yKORsrlN-2k
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/variousgadgets/%CE%B7-tesla-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-tesla-energy-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-r9157
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Τη μείωση της τιμής των διοδίων, με την επέκταση του χρόνου παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων, προαναγγέλλει το Σάββατο σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα των Συντακτών ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
       
      Όπως εξηγεί ο υπουργός, αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την επέκταση του χρόνου παραχώρησης που σήμερα είναι σταθερός στα 35 χρόνια, και να φτάσει στα 40 με 45 χρόνια.
       
      «Θεωρούμε ότι ο χρόνος παραχώρησης δεν μπορεί να είναι σταθερός. Αυτό θα αλλάξει, και θα παρακολουθεί την οικονομική κατάσταση της χώρας. Θα πάμε σε χαμηλά διόδια για όλους, και όταν έχουμε χαμηλό φόρτο θα αυξάνεται η διάρκεια της σύμβασης αλλά θα μειώνεται όταν θα ανεβαίνει η κυκλοφορία, διασφαλίζοντας και τα κέρδη των εταιρειών» τονίζει. «Δεν μπορεί να φτάσουμε στα 100 χρόνια, αλλά μπορούμε από τα σημερινά 35 να πάμε στα 40 με 45. Είναι λογικές προτάσεις» αναφέρει χαρακτηριστικά.
       
      Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, είναι παράλογο οι τράπεζες να θέλουν να πάρουν πίσω τα κεφάλαιά τους μέσα σε 10 χρόνια, να έχουμε υψηλά διόδια και να μην μπορούν οι πολίτες να μετακινηθούν. Ο υπουργός δηλώνει, επίσης, ότι αν δεν λυθεί και το θέμα με τον ΟΣΕ, η Κορίνθου–Πατρών θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2016. «Σήμερα έχουμε ακόμη εκκρεμότητες σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Έχουμε ακόμη διατάξεις που φέρνουν το Δημόσιο σε δύσκολη θέση. Έχουμε πολλά προβλήματα, αλλά δεν θα τινάξουμε τα έργα στον αέρα» διαβεβαιώνει ο υπουργός.
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/127338/spirtzis-erhontai-meioseis-stin-timi-ton-diodion#.VUSjPnKMOOc.facebook
      Περισσότερα...

      4

    • Engineer

      Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ), έχει αναλάβει ως δικαιούχος την υλοποίηση του Υποέργου 2 «Υποστήριξη Προμηθευτών -Λογιστική Εκκαθάριση – Επαλήθευση Επιλεξιμότητας Δαπανών – Αξιολόγηση Δράσης – Δειγματοληπτικός Έλεγχος Ωφελούμενων» της ενταγμένης πράξης με τίτλο «Ψηφιακές Υπηρεσίες Αλληλεγγύης στις 8 Περιφέρειες Αμιγούς Σύγκλισης» και κωδ. ΟΠΣ 496034 στο ΕΠ Ψηφιακή Σύγκλιση 2007-2013, η οποία χρηματοδοτείται με πόρους της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΤΠΑ), και καλει τους ενδιαφερόμενους που πληρούν τους όρους της παρούσας να υποβάλουν υποψηφιότητα, προκειμένου να συνάψουν σύμβαση μίσθωσης έργου με το ΤΕΕ.
       
       
      Οι απαιτούμενες ειδικότητες και ο αριθμός των εξωτερικών συνεργατών ανά ειδικότητα δίνονται παρακάτω:

      1 Δικηγόρος
      1 ΠΕ Οικονομικού ή ΠΕ Μηχανικός με 5ετή εμπειρία σε Διαχείριση Ποιότητας
      1 ΠΕ Μηχανικών ή ΠΕ Οικονομικού με 7ετή Εμπειρία στη Διαχείριση Έργων
      10 ΠΕ Μηχανικών ή ΠΕ Οικονομικού με 4ετή Εμπειρία στη Διαχείριση Έργων
      64 ΠΕ Οικονομικού ή ΤΕ Λογιστικής με 2ετή εμπειρία ή ΠΕ Μηχανικών με 2ετή Εμπειρία σε Διαχείριση Έργων
      3 Δικηγόροι με 3ετή Εμπειρία
      4 ΤΕ Βιβλιοθηκονομίας με 3ετή Εμπειρία
      10 ΔΕ με 2ετή Εμπειρία
      1 ΠΕ Πληροφορικής με 10ετή Εμπειρία
      2 ΠΕ Πληροφορικής με 7ετή Εμπειρία
      3 ΠΕ Πληροφορικής με 3ετή Εμπειρία
      10 ΠΕ Πληροφορικής ή Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Πληροφορική με 5ετή εμπειρία σε σχεδιασμό και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού
      5 ΠΕ Πληροφορικής με 5ετή εμπειρία
      1 ΠΕ ή ΤΕ οποιασδήποτε κατεύθυνσης με 4ετή εμπειρία σε θέματα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
      4 ΠΕ ή ΤΕ οποιασδήποτε κατεύθυνσης με 2ετή εμπειρία σε θέματα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
      3 ΠΕ Πληροφορικής ή ΤΕ Πληροφορικής με 3ετή εμπειρία
      2 Δημοσιογράφοι

      Οι υποψήφιοι θα υποβάλουν την αίτηση μαζί με τα δικαιολογητικά τους, στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, Δ/νση Διοικητικού, Νίκης 4, GR 102 48 Αθήνα, σε κλειστό φάκελο, με την ένδειξη: «Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην Πρόσκληση με αρ. πρωτ.9973/24.04.2015 για σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου στο έργο «Ψηφιακές Υπηρεσίες Αλληλεγγύης στις 8 Περιφέρειες Αμιγούς Σύγκλισης»
       
      Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 15.05.2015.
       
      Η τελική επιλογή των υποψηφίων θα γίνει από τη Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ, η οποία θα αποφασίσει βάσει του Πίνακα Κατάταξης που θα εισηγηθεί η Επιτροπή Αξιολόγησης.
       
      Ο συνολικός προϋπολογισμός της δράσης ανέρχεται στο ποσό του ενός εκατομμυρίου διακοσίων εξήντα επτά χιλιάδων εκατόν τριάντα επτά ευρώ και σαράντα λεπτών (1.267.137,40 €) χωρίς ΦΠΑ και ενός εκατομμυρίου πεντακοσίων πενήντα οκτώ χιλιάδων πεντακοσίων εβδομήντα εννέα ευρώ (1.558.579,00 €) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
       
      Η παρούσα Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (ΑΔΑ:6ΟΥ046Ψ842-Ψ45) έχει αναρτηθεί στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στον ιστότοπο του ΤΕΕ www . tee . gr. Η παρούσα Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος ΔΕΝ διατίθεται σε έντυπη μορφή.
       
      Οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες στο Γραφείο Αρωγής του ΤΕΕ [τηλ. 210 3291336, e-mail: e – inclusion @ tee .gr, fax: 210 3226015] από 09:00 έως 15:00.
       
      Διαβάστε εδώ το πλήρες κείμενο:
       
      Πηγή: http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/theseis-ergasias/58884/125-theseis-ergasias-sto-texniko-epimelitirio-elladas-tee
      Περισσότερα...

      8

    • Engineer

      Το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο υπερψήφισε ένα νέο μέτρο, με βάση το οποίο όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, θα πρέπει να εγκαταστήσουν στα μοντέλα τους, ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά, τον κυβισμό ή την τιμή του ένα χαρακτηριστικό κλήσης έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος.
      Όλα τα νέα αυτοκίνητα και μικρά φορτηγά από τις 31 Μαρτίου του 2018, θα εξοπλίζονται από το εργοστάσιο με το σύστημα eCall.
       
      Το σύστημα eCall, καλεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, σε περίπτωση ατυχήματος και όπως καθορίζεται από τους ενσωματωμένους αισθητήρες στο αυτοκίνητο, όπως εκείνοι που ενεργοποιούν τους αερόσακους του οχήματος. Το eCall καλεί στα τηλεφωνικά κέντρα των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης και αυτόματα μεταδίδει βασικά δεδομένα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ο τύπος του αυτοκινήτου, η τοποθεσία και ο χρόνος του ατυχήματος.
       
      Οι επιβάτες ή οι μάρτυρες του ατυχήματος θα μπορούν επίσης να ενεργοποιούν το σύστημα κλήσεως έκτακτης ανάγκης eCall χειροκίνητα και πατώντας ένα ειδικό κουμπί που θα βρίσκεται στο αυτοκίνητο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η εγκατάσταση του eCall θα στοιχίσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες περίπου €100 ανά όχημα, αν και οι οδηγοί που θα θελήσουν να το εγκαταστήσουν στα υπάρχοντα οχήματα αναμένεται να πληρώσουν περισσότερα.
       
      Σύμφωνα με την Olga Sehnalová (Σοσιαλιστές, Τσεχία) "o στόχος είναι να καταφέρουμε να κάνουμε τα σωστικά συνεργεία πιο αποτελεσματικά με τυποποιημένο τρόπο, ώστε να μειώσουν τον χρόνο άφιξης τους στα έκτακτα περιστατικά. Επομένως, η νέα νομοθεσία είναι απαραίτητη γιατί βασίζεται σε ένα σύστημα αυτόματης ειδοποίησης σε περίπτωση ατυχήματος, το οποίο θα χρησιμοποιεί τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112, αφαιρεί το εμπόδιο της γλώσσας και λειτουργεί πέρα από τα στενά σύνορα μιας χώρας".
       
      Όσο αφορά στα ερωτήματα για τα προσωπικά δεδομένα η Olga Sehnalová δήλωσε: "Από την αρχή δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία των δεδομένων. Θέλαμε να κάνουμε ξεκάθαρο ότι αυτό το σύστημα δεν ισοδυναμεί με συνεχή έλεγχο. Η πληροφορία μεταφέρεται μόνο αν συμβεί σοβαρό ατύχημα και ενεργοποιηθούν οι αισθητήρες των αερόσακων. Τότε, αποστέλλεται στις υπηρεσίες διάσωσης ένα τυποποιημένο σύνολο πληροφοριών, που επιλέγεται από κάθε κράτος μέλος. Το δε σύστημα καλεί το αυτοκίνητο προκειμένου να αποφεύγεται η αποστολή σωστικών συνεργείων για μικροατυχήματα".
       
      Πέρυσι, στους Ευρωπαϊκούς δρόμους είχαμε 25.700 θανάτους από ατυχήματα και το eCall αναμένεται να μειώσει κατά σχεδόν 40% τον χρόνο άφιξης των σωστικών συνεργείων στον τόπο των ατυχημάτων κοντά στις πόλεις και περίπου κατά 50% στους επαρχιακούς δρόμους. Το σύστημα αναμένεται να βοηθήσει στην διάσωση τουλάχιστον 2500 ανθρώπων τον χρόνο.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/ecall-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B9%CF%82-31-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF%CE%BF%CF%85-2018-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BF%CF%87%CE%AE%CE%BC%CE%B1-r9139
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Ένα εντυπωσιακό βίντεο που αφορά τη ζωή στην μινωική Κρήτη δείχνει πτυχές από τον πολιτισμό που άκμασε ως ναυτική δύναμη περίπου από τον 27ο αιώνα έως τον 15ο αιώνα π.Χ..
      Τα ανάκτορα της Κνωσού ανακαλύφθηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα μ.Χ. από τον Βρετανό αρχαιολόγο Άρθουρ Έβανς.
      Ο Μινωικός πολιτισμός θεωρείται ότι ξεκινάει με τα ανακτορικά συγκροτήματα που εμφανίστηκαν στην Εποχή του Χαλκού.
      Στο βίντεο παρουσιάζεται η ναυτική δύναμη των Μινωιτών αλλά και εξαιρετικές αναπαραστάσεις από τα Ταυροκαθάψια, τη δημοφιλέστερη ψυχαγωγία της εποχής, αντίστοιχημε τις σημερινές ταυρομαχίες.
      Το τέλος του Μινωικού πολιτισμού ήρθε με την έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας περίπου το 1600 π.Χ.
      Δείτε το βίντεο…
       
      Πηγή: http://www.efimeridaki.gr/%CE%B7-%CE%B6%CF%89%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7-%CF%83%CE%B5-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%BF-%CE%B2/
      Περισσότερα...

      1

    • Giorgos1987

      Η έρευνα προσπαθεί να εξάγει μια μέση τιμή αγοράς φωτοβολταϊκών πλαισίων η οποία είναι σε μονάδες ευρώ ανἀ Wp ισχύος του φωτοβολταϊκού. Χρησιμοποιήθηκαν 66 τιμές από ιστοσελίδες λιανικής πώλησης για Φ/Β πλαίσια στην Ελλάδα.
       
      Οι τιμές έχουν μια διακύμανση μεταξύ της συνολικής εγκατεστημένης ισχύος Wp και το κόστος αγοράς. Στις τιμές συμπεριλαμβάνται ΦΠΑ 23%.
       
      Σύμφωνα με την στατιστική επεξεργασία των τιμών, η μέση τιμή αγοράς Φ/Β ως προς την τιμή εγκατεστημένης ισχύος που μπορεί να αποδόσει είναι 1.28 eur/W-p με μια μέση τυπική απόκλιση +/- 0.63 eur/W-p ή ως ποσοστό +/- 48.97%.
       
      http://4.bp.blogspot.com/-TseKx2SYb74/VUFxjXgl_UI/AAAAAAAAA3A/lP0CBHrd7hQ/s1600/energy-engineer.blogspot.bmp
       
      Στο παραπάνω διάγραμμα, ο άξονα των Χ είναι η συνολική ισχύς του φωτοβολταϊκού panel και στον άξονα των y είναι το κόστος ανα μονάδα ισχύος. Το διάγραμμα αυτό δείχνει οτι ορισμένα φωτοβολταϊκά μικρού εμβαδού έχουν υψηλές τιμές, όσο αυξάνεται η ισχύς η τιμή μειώνεται ενώ αν ξεπεραστεί ένα όριο ισχύος οι τιμές πάλι δείχνουν να αυξάνονται.
       
      Πηγή: http://energy-engineer.blogspot.gr/2015/04/erevnafotovoltaiko.html
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Δεκαέξι σύλλογοι και φορείς από εννέα περιοχές της χώρας όπου λειτουργούν ή σχεδιάζονται μεγάλα αιολικά πάρκα κατέθεσαν χθες 29 Απριλίου 2015 αίτημα προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με θέμα την αδειοδότηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων ΑΠΕ (ΒΑΠΕ) σε ευαίσθητες και προστατευόμενες περιοχές.
       
      Όπως αναφέρουν οι σύλλογοι “οι μαζικές και άνευ όρων οι αδειοδοτήσεις ΒΑΠΕ που έχουν γίνει ως σήμερα έχουν ως αποτέλεσμα πολλοί σημαντικοί τόποι για την προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, οι εναπομείναντες θύλακες παρθένας φύσης στην Χώρα μας, τα ‘ψηλά βουνά’ και τα νησιά της πατρίδας μας, να βιάζονται, να αλλάζουν χαρακτήρα και να μετατρέπονται σε εχθρικές για την βιοποικιλότητα και την άγρια ζωή”.
       
      Οι φορείς υποστηρίζουν ότι οι αδειοδοτήσεις έγιναν κατά παράβαση της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για την προστασία του περιβάλλοντος και κάνει λόγο για ευθεία απειλή απαξίωσης της “εξαίσιας” ελληνικής υπαίθρου.
       
      Χαρακτηρίζουν επίσης ως παράνομη ενέργεια την αδειοδότηση κατά παράβαση των κείμενων διατάξεων (Ευρωπαϊκές Οδηγίες 92/43/ΕΟΚ και 79/409/ΕΟΚ) και τη λειτουργία “γιγαντιαίων ανεμογεννητριών εντός και πέριξ προστατευόμενων και ευαίσθητων περιβαλλοντικά περιοχών με τη χρήση αναξιόπιστων μελετών που παραβλέπουν σκόπιμα τις αθροιστικές επιπτώσεις στη βιοποικιλότητα και τα δασικά οικοσυστήματα από τη λειτουργία διαφορετικών αιολικών πάρκων.
       
      Ζητούν, τέλος, την απόσυρση της νομοθεσίας για το χωροταξικό των ΑΠΕ και τη χάραξη μιας νέας εθνικής ενεργειακής πολιτικής, προσαρμοσμένης στα ελληνικά δεδομένα.
       
      —Τα αιτήματα
       
      Τα αιτήματα προς το υπουργείο είναι τα εξής:
       
      *λήψη μέτρου ώστε να μην εκδοθεί εφεξής ΑΕΠΟ για αιολικά βιομηχανικής κλίμακας σε προστατευόμενες-ευαίσθητες περιοχές (NATURA 2000, ZEΠ, καταφύγια άγριας ζωής, κορυφογραμμές πάνω από το δασοόριο, Εθνικά Πάρκα κ.λ.π.)
       
      *να διεξαχθεί, κατόπιν εγγράφου Υπουργικής εντολής, άμεσος έλεγχος νομιμότητας στις αδειοδοτημένες αιολικές εγκαταστάσεις εντός και εγγύτατα πέριξ αυτών των περιοχών, ώστε να ανακληθούν οι μη νομίμως χορηγηθείσες ΑΕΠΟ
       
      *να διεξαχθεί άμεσα έλεγχος, ως προς το βάσιμο ή μη του περιεχομένου των υποβληθεισών καταγγελιών στην ΕΥΠΕ σχετικά με τα αιολικά στην Ευρυτανία, Λακωνία, Εύβοια, Κρήτη και Κυκλάδες
       
      Την αίτηση υπογράφουν οι εξής οργανώσεις:
       
      ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΥΤΑΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
      ΔΙΚΤΥΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ
      ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΙΡΑΜΒΕΛΛΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
      ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΡΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΒΑΠΕ – ΣΗΘ
      ΣΠΗΛΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΤΑΫΓΕΤΟΥ-ΠΑΡΝΩΝΑ «Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ»
      ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ N. ΚΑΡΥΣΤΙΑΣ
      ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
      ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΟΥΡΝΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      ΕΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΚΥΡΟΥ
      ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ «ΚΟΙΝΟ ΤΗΝΙΩΝ»
      ΈΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΝΟΥ
      ΔΡΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΝΟΥ
      ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΗΝΟΥ
      ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΔΡΟΥ
      ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΟ ΟΜΙΛΟ ΓΑΥΡΙΟΥ ΑΝΔΡΟΥ
      ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡIΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΡΑΔΟΒΙΖΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2015/04/30/aiolika-parka-adeiodotisi-122058/
      Περισσότερα...

      7

    • Engineer

      Ένα μη επανδρωμένο ρωσικό διαστημόπλοιο πέφτει πίσω στη Γη καθώς η αποστολή ανεφοδιασμού στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) απέτυχε.
       
      Το φορτηγό διαστημικό σκάφος Progress 59 ξεκίνησε με επιτυχία την αποστολή του στις 28 Απριλίου, αλλά μόλις αποσυνδέθηκε από τους πυραύλους που το μετέφεραν και καθώς ειχε ξεκινήσει η διαδικασία να μπει σε τροχιά, κάτι φαίνεται πως δεν πήγε καλά και άρχισε να περιστρέφεται ανεξέλεγκτα. περιστροφή. Ο εκπρόσωπος της NASA, Rob Navias δήλωσε ότι η διαδικασία σύνδεσης μεταξύ του ISS και του Progress 59 "αναβάλλεται επ' αόριστον" ωστόσο Ρώσοι αξιωματούχοι επιβεβαίωσαν ότι πλέον το διαστημικό σκάφος είναι εκτός ελέγχου.
       
      "Έχει ξεκινήσει την κάθοδο. Δεν έχει κάπου αλλού να πάει" δήλωσε μια ανώνυμη πηγή στο AFP. "Είναι σαφές ότι απολύτως ανεξέλεγκτες αντιδράσεις έχουν ξεκινήσει”.
       
      To διαστημικό σκάφος μετέφερε περισσότερα από 3000 κιλά καύσιμα, τρόφιμα, ιατρικές προμήθειες, καθώς και ανταλλακτικά, αλλά η NASA λέει ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος να εξαντληθούν οι προμήθειες για το πλήρωμα των έξι ατόμων του ISS πριν από την επόμενη αποστολή ανεφοδιασμού.
       
      Η σειρά των διαστημοπλοίων Progress χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες για την μεταφορά αναλώσιμων αγαθών στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και μετά την εκτέλεση της αποστολής τους, αφήνονται να καούν κατά την επάνοδο τους στην ατμόσφαιρα της Γης. Ένας αξιωματούχος της Ρωσικής Διαστημικής Υπηρεσίας Roscosmos δήλωσε ότι τα συντρίμια του διαστημικού σκάφους αναμένεται να πέσουν στο έδαφος κάπου μεταξύ της 7ης και 11ης Μαΐου.
       

       

       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/nasa-esa/%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82-progress-59-%CE%B1%CF%80%CE%AD%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B5-r9142
      Περισσότερα...

      0

    • dimitris GM

      Με μια απόφαση του ΣτΕ που αφορά 3 εκατ. συνταξιούχους, κρίνει ως αντισυνταγματικές τις περικοπές στις συντάξεις και την κατάργηση των δώρων.
       
      Όπως αποκάλυψε ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Μητρόπουλος, στον Γιώργο Παπαδάκη, το Συμβούλιο της Επικρατείας, έκρινε αντισυνταγματικές όλες τις μειώσεις συντάξεων καθώς και τη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος.
       
      Η απόφαση αυτή, όπως υποστήριξε ο Αλέξης Μητρόπουλος, αφορά τους πάντες και θα ανακοινωθεί άμεσα. Βασικό της σημείο είναι ότι κρίνεται αντισυνταγματική η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος καθώς μειώνει διαρκώς τις συντάξεις.
       
      «Ισχυρό διαπραγματευτικό όπλο στα χέρια της κυβέρνησης» έκρινε την απόφαση του ΣτΕ ο Αλέξης Μητρόπουλος η οποία είναι οριστική. Τα χρήματα που θα χρειαστούν είναι πάνω από 1,2 δισ. Ο βουλευτής συνέστησε να μην προστρέξουν οι πολίτες στα δικαστήρια καθώς αφορά όλους.
       
      Η απόφαση αυτή εαν εφαρμοστεί θα αποκαταστήσει τις συντάξεις στα επίπεδα του 2012 ενώ θα επαναφέρει τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα καθώς και το επίδομα αδείας.
       
      Πηγή: http://newpost.gr/post/459449/neo-apisteyto-sketsaki-toy-zdf-h-eyrwph-mastigwnei-to-atakto-skylaki-ton-baroyfakh
      Περισσότερα...

      20

    • Engineer

      Θετικά κρίθηκε απο το Ελεγκτικό Συνέδριο η έφεση που άσκησε ο Παναθηναϊκός και ανοίγει ο δρόμος, για την αναβάθμιση του γηπέδου «Απόστολος Νικολαϊδης» στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
       
      Οι σύμβουλοι του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σχεδόν ομόφωνα, έκριναν ότι οι εργασίες επί του συνόλου των αθλητικών εγκαταστάσεων του Παναθηναϊκού, καθιστούν το γήπεδο πιο ασφαλές για τους αθλητές, αλλά και για τους φιλάθλους που το επισκέπτονται. Παράλληλα, οι εργασίες αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του γηπέδου ανταποκρίνονται στις πρόσθετες προδιαγραφές που απαιτούνται από τους ελληνικούς κανονισμούς για την διεξαγωγή του εθνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, αλλά και σε εκείνες τους κανονισμούς που ορίζονται από την αρμόδια ποδοσφαιρική ομοσπονδία (ΟΥΕΦΑ).
       
      Οι δικαστές αποφάνθηκαν ότι η χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής με σκοπό την αναβάθμιση του γηπέδου του Παναθηναϊκού άπτεται του ευρύτερου δημόσιου συμφέροντος που προκύπτει εμμέσως από την διεθνή προβολή και διαφήμιση της χώρας μας.
      Τέλος, έκριναν ότι η νομιμότητα της χρηματοδότησης της περιφέρειας Αττικής δεν προσκρούει στην γενική αρχή της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης, εξειδικευόμενη στην αρχή της οικονομικότητας, καθώς η αρμοδιότητα της περιφέρειας Αττικής να χρηματοδοτεί τον εξοπλισμό αθλητικών εγκαταστάσεων δεν συναρτάτε, σύμφωνα με την νομοθεσία, από το χρονικό ορίζοντα λειτουργίας των εγκαταστάσεων αυτών, κατά τέτοιο τρόπο ώστε να αποκλείεται η αρμοδιότητα αυτή της περιφέρειας Αττικής, σε περίπτωση περιορισμένου χρόνου λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων.
       
      Υπενθυμίζεται ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο αρχικά είχε κρίνει παράνομο το κονδύλι των 7 εκατομμυρίων ευρώ που του είχε χορηγηθεί από τον τέως περιφερειάρχη Αττικής Γιάννη Σγουρό για την αναβάθμιση του γηπέδου «Απόστολος Νικολαϊδης», υποστηρίζοντας ότι η επίμαχη χορήγηση είναι αντίθετη στο δημόσιο συμφέρον, ενώ παράλληλα παραβιάζεται και η αρχή της οικονομικότητας.
       
      Στην συνέχεια, ο Παναθηναϊκός άσκησε έφεση κατά της απόφασης του 6ου Τμήματος και η μείζονα επταμελής σύνθεσης του Ελεγκτικού Συνεδρίου σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών, μετά από θετική εισήγηση του κ. Αγγελάρα, έκρινε ότι πρέπει να επιτραπεί η υπογραφή της επίμαχης προγραμματικής σύμβασης.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Prasino_fos_apo_to_elegktiko_gia_tin_anabathmisi_tis_Alexandras/
      Περισσότερα...

      15

    • Engineer

      Τρία στα τέσσερα κύματα καύσωνα που πλήττουν χερσαίες περιοχές του πλανήτη αποδίδονται στην ανθρωπογενή κλιματική αλλαγή σύμφωνα με νέα μελέτη επιστημόνων του Ελβετικού Ομοσπονδιακού Ινστιτούτου Τεχνολογίας στη Ζυρίχη (ETH Zurich) που διενεργήθηκε για λογαριασμό του ΟΗΕ.
       
      Η υπερθέρμανση του πλανήτη από την ανθρώπινη δραστηριότητα -βιομηχανία, ηλεκτροπαραγωγή, μετακινήσεις, κτηνοτροφία- προκαλεί επίσης το 18% των ισχυρών βροχοπτώσεων, ποσοστό που θα αυξηθεί στο 40% εάν συνεχιστεί η τάση αύξησης των θερμοκρασιών.
       
      Η έκθεση του κλίματος της Διακυβερνητικής Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή (IPCC) κατέληξε στο συμπέρασμα ότι κατά 95% η παγκόσμια υπερθέρμανση που σημειώθηκε τα τελευταία 65 χρόνια οφείλεται σε ανθρώπινες δραστηριότητες. Οι υπόλοιποι καύσωνες και καταιγίδες αποτελούν αποτέλεσμα φυσικών διεργασιών.
       
      «Ήδη σήμερα το 75% των ακραίων θερμοκρασιών και περίπου το 18% των ακραίων βροχοπτώσεων που συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο μπορούν να αποδοθούν στην παγκόσμια υπερθέρμανση», αναφέρουν οι κλιματολόγοι Έριχ Φίσερ και Ρέτο Κνούτι που συνέταξαν την έκθεση.
       
      Οι ερευνητές συνέκριναν ιστορικά δεδομένα 25 κλιματικών μοντέλων για τους καύσωνες από το 1901 ως το 2005 καθώς και προβλέψεις για την περίοδο 2006-2100. Αξιοποίησαν επίσης σύγχρονα δορυφορικά δεδομένα και αποκάλυψαν ότι οι σφοδρές βροχοπτώσεις και τα κύματα καύσωνα έχουν γίνει πιο συχνά κατά τον τελευταίο αιώνα, γεγονός που υποδηλώνει ότι η παγκόσμια κλιματική αλλαγή μπορεί να αποτελεί την κινητήρια δύναμη πίσω από τις πιο ακραίες καιρικές συνθήκες.
       
      Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Μετεωρολογίας, υπηρεσία που λειτουργεί υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, τη NASA και την Υπηρεσία Ωκεανών και Ατμόσφαιρας των ΗΠΑ (NOAA), το 2014 ήταν το θερμότερο έτος που έχει καταγραφεί από τον 19ο αιώνα. Ακραίες βροχοπτώσεις έλαβαν χώρα στη Βραζιλία, τη Νότια Αφρική, το Μπαγκλαντές και άλλες χώρες.
       
      Η μέση θερμοκρασία παγκοσμίως έχει ήδη αυξηθεί κατά 1,4 βαθμούς Κελσίου πάνω από τα προβιομηχανικά επίπεδα. Η μελέτη προβλέπει ότι, αν η υπερθέρμανση του πλανήτη ξεπεράσει τους δύο βαθμούς Κελσίου πάνω από τα προβιομηχανικά επίπεδα, τότε το 96% των ακραίων θερμοκρασιών και το 40% των ισχυρών βροχοπτώσεων θα προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή.
       
      Τα ευρήματα αυτά αναμένεται να συζητηθούν κατά τη διάρκεια της συνόδου κορυφής των Ηνωμένων Εθνών στο Παρίσι στα τέλη του Νοέμβρη.
       
      Η συνάντηση θα διαρκέσει 12 ημέρες και θα έχει ως στόχο τη σύνταξη ενός νομικά δεσμευτικού συμφώνου για τον περιορισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2015/04/29/kausones-klima-122031/
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Την ημερίδα που διοργάνωσαν το Παρατηρητήριο Πολιτών για την Αειφόρο Ανάπτυξη και το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, με θέμα «Μικρά νησιά και φυσικοί πόροι», μίλησε σήμερα η Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κα Χριστιάνα Καλογήρου.
       
      Η Περιφερειάρχης σημείωσε ότι το μικρό μέγεθος των νησιών δεν πρέπει να θεωρηθεί ανασταλτικός παράγοντας της αναπτυξιακής διαδικασίας, πολύ περισσότερο όταν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου επιτρέπουν την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας. Γι’ αυτό το λόγο, όπως είπε, η άρση της απομόνωσης και η ανάδειξή τους πρέπει για την Πολιτεία να αποτελέσει προτεραιότητα.
       
      Η κα Καλογήρου τόνισε ότι ειδικά η Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να μένει άλλο άπραγη. Οφείλει πρώτη να αντιμετωπίσει το ζήτημα, με προτάσεις που θα έρθουν μέσα από δημόσιες διαβουλεύσεις με τους άμεσα ενδιαφερόμενους, δηλαδή τους νησιώτες και με σοβαρές αιτιολογημένες παρουσιάσεις όλων των δυνατών επιλογών. Σε δεύτερο επίπεδο η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα πρέπει να απαιτήσει από την κεντρική διοίκηση να μη ληφθεί καμία απόφαση χωρίς τη δική της συναίνεση.
       
      Η Περιφερειάρχης επεσήμανε ότι το μοντέλο διαχείρισης και εκμετάλλευσης των φυσικών πόρων των μικρών νησιών, όπως πχ του Αγίου Ευστρατίου, δεν μπορεί να είναι ίδιο με της ηπειρωτικής χώρας ή των μεγάλων νησιών και τόνισε ότι η διαφοροποίηση πρέπει να λαμβάνει υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε νησιού, ώστε να διασφαλίζεται η βιώσιμη οικονομική ανάπτυξή του.
       
      «Η πολυνησιωτικότητα αποτελεί ελληνική μοναδικότητα στην Ε.Ε. σε τόσο μεγάλη έκταση και αριθμό. Πρέπει μόνοι μας να μετατρέψουμε την ιδιαιτερότητά μας αυτή σε στρατηγικό πλεονέκτημα, από παράγοντα απομόνωσης σε ισχυρό επιχείρημα διαπραγμάτευσης», δήλωσε μεταξύ άλλων.
       
      Πηγή: http://www.aftodioikisi.gr/perifereies/mikra-nisia-kai-fisikoi-poroi-sto-epikentro-imeridas-tis-perif-v-aigaiou-sto-tee
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Κατά την υπ άριθμ.343 /23.04.2015 συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου ΕΤΑΑ αποφασίστηκε μεταξύ άλλων:
       
      1. H παράταση για την πληρωμή των εισφορών του Α' εξαμήνου 2015 έως 30.06.2015 και
       
      2. H ανάρτηση των ειδοποιητηρίων του Α' εξαμήνου 2015 στην ιστοσελίδα του ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ στις 15.05.2015.
       
      Εκ της Δ/νσης εισφορών
       
      Πηγή: https://oenet.gr/%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC/item/30118-%CF%84%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%B4%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%AE-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CF%8E%CE%BD-%CE%B1-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CE%BF%CF%85-2015
      Περισσότερα...

      34

    • Engineer

      Την προηγούμενη Πέμπτη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τα σχέδια της Γερμανίας να επενδύσει σχεδόν 30 δισ. Ευρώ για την ανάπτυξη 20 υπεράκτιων αιολικών πάρκων.
       
      Το πράσινο φως των Βρυξελλών ήταν απαραίτητο ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν παραβιάζονται οι κοινοτικοί κανόνες περί κρατικής χρηματοδότησης και αθέμιτου ανταγωνισμού. Η Κομισιόν έκρινε ότι τα γερμανικά σχέδια δεν αντιβαίνουν τις ευρωπαϊκές οδηγίες και έτσι μπορεί στο εξής να προχωρήσει η υλοποίησή τους.
       
      Από τα 20 υπεράκτια αιολικά πάρκα, τα 17 θα εγκατασταθούν στη Βόρεια Θάλασσα και τα τρία στη Βαλτική.
       
      Η ισχύς του καθενός θα κυμανθεί από 252 μεγαβάτ ως 688 μεγαβάτ και συνολικά θα ανέλθει σε επτά γιγαβάτ. Η Γερμανία θα επενδύσει 29,3 δισ. ευρώ στα έργα και η λειτουργία τους θα ξεκινήσει στα τέλη του 2019.
       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/prasino-fos-apo-vryxelles-gia-20-germanika-thalassia-aiolika
      Περισσότερα...

      0

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.