Το νέο κομμάτι που αφαιρέθηκε σύμφωνα με πληροφορίες, είναι αυτό του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος». Η προηγούμενη κυβέρνηση είχε δρομολογήσει την πώληση του 30% και μάλιστα αυτό είχε μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Οπως όλα δείχνουν η νέα ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών ζητά πίσω το ποσοστό αυτό που είχε δοθεί το 2011, με αποτέλεσμα να τερματίζεται κάθε συζήτηση για διαγωνισμό. Στόχος της κυβέρνησης είναι διατηρηθεί υπό κρατικό έλεγχο ο αερολιμένας και να μείνει το 55% στην εταιρεία «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών».
Ομοίως ανακαλείται και η πρόθεση για επέκταση της παραχώρησης στην Hochtief κατά 20 ακόμη χρόνια.
Βεβαίως, η διαδικασία επιστροφής των περιουσιακών στοιχείων του ΤΑΙΠΕΔ στο Δημόσιο παρουσιάζει ορισμένα ουσιαστικά τεχνικά προβλήματα. Είτε θα αποφασιστεί η κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ και η ευθύνη των περιουσιακών στοιχείων θα μεταφερθεί στη Γενική Γραμματεία Αποκρατικοποιήσεων είτε θα πρέπει να εμπλακούν στην υπόθεση το Συμβούλιο της Επικρατείας και το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Σε κάθε περίπτωση, εκπεφρασμένη πρόθεση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ είναι να μην υπάρχει το ΤΑΙΠΕΔ και να ανακληθούν όλοι οι διαγωνισμοί που έγιναν τα τελευταία χρόνια. Η «κρατικοποίηση» αυτή, όμως, προϋποθέτει χρήμα και πολλές δικαστικές διαμάχες με τους επενδυτές που ήρθαν στην Ελλάδα, πήραν μέρος στους διαγωνισμούς, πλειοδότησαν και πλέον θα πεταχτούν έξω.
Πηγή: http://www.ered.gr/content/Archise_to_%C2%ABkourema%C2%BB_tou_TAIPED/#.VMvWeyusVnY
2