Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Το ΥΠΕΚΑ εξέδωσε 2 ακόμα αποφάσεις (μία εγκριτική και μία απορριπτική) σχετικά με την ενίσχυση δικαιούχων για την απόκτηση της ιδιότητας του Ενεργειακού Επιθεωρητή, σε Αττική, Κεντρική & Δυτική Μακεδονία.
       
      Οι νέες αυτές αποφάσεις έρχονται σε συνέχεια των αποφάσεων που είδαν το φως της δημοσιότητας την προηγούμενη εβδομάδα, με την έγκριση ενίσχυσης επιπλέον 3.125 ενεργειακών επιθεωρητών.
       
      Δείτε παρακάτω:
       
      την εγκριτική λίστα με τα ονόματα για Αττική, Κεντρική & Δυτική Μακεδονία
       
      την απορριπτική λίστα με τα ονόματα για Αττική, Κεντρική & Δυτική Μακεδονία
       
      Πηγή: http://www.b2green.gr/main.php?pID=17&nID=17566&lang=el&utm_source=MadMimi&utm_medium=email&utm_content=%CE%88%CE%BA%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%BF%3A+%CE%9F%CE%B9+3_638+%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82+%CF%80%CE%BF%CF%85+%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9+%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CF%83%CE%B5+%CE%91%CF%84%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%2C+%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%26+%CE%94%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%9C%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1&utm_campaign=20141020_m122673686_%CE%88%CE%BA%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%BF%3A+%CE%9F%CE%B9+3_638+%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82+%CF%80%CE%BF%CF%85+%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9+%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CF%83%CE%B5+%CE%91%CF%84%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%2C+%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%26+%CE%94%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%9C%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1&utm_term=____CE_B4_CE_B9_CE_B1_CE_B2_CE_AC_CF_83_CF_84_CE_B5+_CF_80_CE_B5_CF_81_CE_B9_CF_83_CF_83_CF_8C_CF_84_CE_B5_CF_81_CE_B1_0A#sthash.hte5myTS.dpuf
      Περισσότερα...

      71

    • Engineer

      Ξεκινάει από σήμερα η διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης από τα πρατήρια σε όλη τη χώρα. Η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης σύμφωνα με εκτιμήσεις της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος θα κινηθεί, για μεν τα μεγάλα αστικά κέντρα και τις κοντά σε εγκαταστάσεις πετρελαίου περιοχές, γύρω στα 1,04 ευρώ το λίτρο, στις δε άλλες περιοχές θα είναι αυξημένη κατά το κόστος μεταφοράς κλπ και θα κυμανθεί γύρω στο 1,10 ευρώ το λίτρο.
       
      Η παραπάνω τιμή σύμφωνα με την Ομοσπονδία, είναι μειωμένη λόγω της συγκυριακής πτώσης των διεθνών τιμών (από τα 107,78 δολάρια το βαρέλι στην αρχή του χρόνου στα 88,89 δολάρια στις 13/10/2014) και λόγω της μείωσης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης κατά 30%.
       
      Η ΟΒΕ εκτιμά ότι και με τη μειωμένη, σε σχέση με πέρσι, τιμή, δεν πρόκειται να σημειωθεί σημαντική αύξηση της κατανάλωσης και επιμένει στην πάγια θέση της για επαναφορά του ΕΦΚ στα επίπεδα του 2011, ώστε να είναι το πετρέλαιο θέρμανσης προσιτό στον Έλληνα καταναλωτή.
       
      Η παραπάνω τιμή σύμφωνα με την Ομοσπονδία, είναι μειωμένη λόγω της συγκυριακής πτώσης των διεθνών τιμών (από τα 107,78 δολάρια το βαρέλι στην αρχή του χρόνου στα 88,89 δολάρια στις 13/10/2014) και λόγω της μείωσης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης κατά 30%.
       
      Η ΟΒΕ εκτιμά ότι και με τη μειωμένη, σε σχέση με πέρσι, τιμή, δεν πρόκειται να σημειωθεί σημαντική αύξηση της κατανάλωσης και επιμένει στην πάγια θέση της για επαναφορά του ΕΦΚ στα επίπεδα του 2011, ώστε να είναι το πετρέλαιο θέρμανσης προσιτό στον Έλληνα καταναλωτή.
       

      Οσον αφορά τον παραπάνω πίνακα, παρατηρούμε ότι από τον Απρίλιο του 2010 μέχρι τον Απρίλιο του 2014 η λιανική τιμή του πετρελαίου θέρμανσης αυξήθηκε κατά 74,86%. Η νέα τιμή (στις 14/10/2014) είναι αυξημένη σε σχέση με το 2010, κατά 44,44%. Θα λάβουμε όμως υπόψη όπως τονίζει η ΟΒΕ ότι, στα χρόνια της κρίσης είχαμε αύξηση των φόρων των νοικοκυριών και παράλληλη πτώση των εισοδημάτων,
      πράγμα που για πολλά από αυτά κάνει απαγορευτική τη σημερινή τιμή.
       
      Το πλέον χαρακτηριστικό είναι οι μεγάλες αυξήσεις των φόρων. Συγκριμένα, από τον Απρίλιο του 2010 μέχρι τον Απρίλιο του 2014, η αύξηση του ΕΦΚ ήταν της τάξης του 1.471,42%! Με τη μείωση του ΕΦΚ που ισχύει από 15/10/2014, ο ΕΦΚ είναι αυξημένος, σε σχέση με τον Απρίλιο του 2010, κατά 995,2%!
       
      Αντίστοιχα, ο συνολικός φόρος (ΕΦΚ & ΦΠΑ) στο διάστημα, από τον Απρίλιο του 2010 μέχρι τον Απρίλιο του 2014 είναι αυξημένος κατά 1.562,84%! Με τις νέες ρυθμίσεις, τον Οκτώβριο του 2014, ο συνολικός φόρος θα είναι αυξημένος, σε σχέση με το 2010, κατά 1.063,99%.
       
      Στο μεταξύ, εγκύκλιο για τους ελέγχους στα βυτιοφόρα διανομής πετρελαίου θέρμανσης εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου. Η εγκύκλιος προβλέπει τη σύσταση συνεργείων για ελέγχους που θα αφορούν μεταξύ άλλων σε σήμανση, νομιμότητα κυκλοφορίας, παρασταστικά διακίνησης, αποδείξεις κ.λπ., ενώ στους παραβάτες θα επιβληθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις.
       
      Επίδομα θέρμανσης
       
      Από το υπουργείο Οικονομικών διαβεβαιώνουν ότι, παρά τη μείωση του ΕΦΚ, το επίδομα θέρμανσης θα διατηρηθεί και μάλιστα με τα περσινά κριτήρια. Επίδομα θέρμανσης δικαιούνται περισσότερα από 500.000 νοικοκυριά που πληρούν συγκεκριμένα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια.
       
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&la=1&catid=213&artid=13421
      Περισσότερα...

      9

    • Engineer

      «Ωρολογιακή βόμβα» χαρακτηρίζεται ο κατεστραμμένος πυρηνικός αντιδραστήρας του Τσερνομπίλ. Η κατασκευή ενός σύγχρονου προστατευτικού περιβλήματος κινδυνεύει λόγω έλλειψης πόρων.
       
      Πρόκειται για ένα κολοσσιαίο έργο. Το προστατευτικό κέλυφος που θα καλύψει τον αντιδραστήρα θα έχει ύψος 100 μέτρων και μήκος 165 μέτρων. Κατασκευάζεται σε ασφαλή απόσταση από τα ερείπια του πυρηνικού εργοστασίου του Τσερνομπίλ. Αργότερα, πάνω σε ράγες θα μεταφερθεί στις εγκαταστάσεις και θα καλύψει τον παλιό πυρηνικό αντιδραστήρα.
       
      Η όλη κατασκευή θα έχει τριπλάσιο όγκο από τον καθεδρικό ναό του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη, εάν βέβαια ολοκληρωθεί ποτέ το έργο. Προς το παρόν λείπουν τα χρήματα για κάτι τέτοιο. Και όπως επισημαίνει ο γερμανός υφυπουργός Περιβάλλοντος Γιόχεν Φλάσμπαρτ: «Κάτι τέτοιο δεν έχει προηγούμενο. Πρόκειται για μια εξαιρετική κατασκευή και φυσικά υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες, οι οποίοι οφείλονται ακριβώς στο γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποιο πρότυπο για αυτού του είδους την κατασκευή».
       
      To G7 είχε υποσχεθεί να συμβάλει στο κόστος της κατασκευής
       
       
      Οι πόροι που λείπουν μέχρι το τέλος του χρόνου ανέρχονται στα 600 εκατομμύρια ευρώ, καθώς το πρότζεκτ είναι τελικά ακριβότερο από ό,τι προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός. Εάν δεν καλυφθούν, θα σταματήσουν οι εργασίες.
       
      Το θέμα απασχολεί και το G7, κατά την σύνοδο των υπουργών Ενέργειας στη Βόννη. Και αυτό γιατί το κλαμπ των πιο ανεπτυγμένων χωρών του πλανήτη είχε υποσχεθεί στο Κίεβο ότι θα συμβάλει οικονομικά στην κατασκευή του προστατευτικού περιβλήματος.
       
      Έχουν περάσει 28 χρόνια από την πυρηνική καταστροφή στο Τσερνομπίλ. Σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας, περίπου 4 χιλιάδες άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τις συνέπειες του δυστυχήματος. Σύμφωνα με άλλες εκτιμήσεις ο αριθμός των θυμάτων υπερβαίνει τις 100 χιλιάδες. Η περιοχή γύρω από τον πυρηνικό αντιδραστήρα είναι ακόμη και σήμερα σημαντικά επιβαρυμένη με ραδιενέργεια.
       
      Αυτός είναι ο λόγος που κρίθηκε αναγκαία η κατασκευή ενός νέου προστατευτικού κελύφους. Ένα μέρος του έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ στο άλλο συνεχίζονται ακόμη οι εργασίες. Τα χειρότερα ραδιενεργά κατάλοιπα βρίσκονται ακόμη συγκεντρωμένα μέσα στα υπολείμματα του αντιδραστήρα, ο οποίος αρχικά καλύφθηκε με σάκους που περιείχαν άμμο, μόλυβδο και βορικό οξύ, μέχρι τον Δεκέμβριο του 1986, οπότε χτίστηκε μια μεγάλη τσιμεντένια σαρκοφάγος για να σφραγίσει τον αντιδραστήρα.
       
      «Ανεπίτρεπτο να μην ολοκληρώνεται ένα ζωτικής σημασίας έργο»
       

       
       
      Όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του νέου περιβλήματος θα αρχίσει η εξουδετέρωση των πυρηνικών αποβλήτων. Θα έχουν περάσει περισσότερα από 30 χρόνια από το πυρηνικό ατύχημα, καθώς κανείς πλέον δεν πιστεύει ότι το «κέλυφος» θα είναι έτοιμο σε έναν χρόνο. «Θα υπάρξει καθυστέρηση. Θα απαιτηθούν περισσότερα χρόνια για την ολοκλήρωση του πρότζεκτ. Σήμερα, ωστόσο, είμαστε βέβαιοι ότι οι σχετικές συμφωνίες έχουν συνταχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διασφαλίζεται η ολοκλήρωση των εργασιών εντός των επομένων 4-5 ετών», λέει ο γερμανός αξιωματούχος.
       
      Οι καθυστερήσεις που σημειώνονται λόγω έλλειψης χρημάτων εξοργίζουν τους οικολόγους. Η εκπρόσωπος των Πρασίνων για θέματα πυρηνικής ενέργειας, Σίλβια Κέτινγκ Ουλ θεωρεί ανεπίτρεπτο να μην ολοκληρώνεται ένα ζωτικής σημασίας έργο, επειδή έχουν εξαντληθεί οι προβλεπόμενοι πόροι. Γερμανία, ΗΠΑ, Καναδάς και Ιταλία είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν περισσότερα χρήματα για την κατασκευή του περιβλήματος. Βρετανία, Ιαπωνία και Γαλλία εμφανίζονται απρόθυμες.
       
      Πηγή: http://www.dw.de/%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CF%8D%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%82/a-17998044
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Άλλοτε ακμαίες, σήμερα ξεχασμένες από το χρόνο και τους ανθρώπους. Τις περισσότερες μπορείτε να τις επισκεφθείτε.
       
      Σεισμοί, πόλεμοι, φυσικές καταστροφές ή απλά παρακμή ήταν η αιτία που πόλεις, χωριά και ολόκληρα νησιά εγκαταλείφθηκαν από τους κατοίκους τους. Σήμερα στέκουν ως φαντάσματα.
       
       
      ΝΗΣΙ HASHIMA, ΙΑΠΩΝΙΑ
       
      Από το 1890 μέχρι το 1974, στο μικροσκοπικό αυτό νησί έξω από τις ακτές του Ναγκασάκι ζούσαν 5.200 άνθρωποι. Ήταν οι εργαζόμενοι στο τοπικό ορυχείο μαζί με τις οικογένειές τους. Για χρόνια ήταν η πιο πυκνοκατοικημένη «πόλη» στον κόσμο.
       

       
       
      CHAITÉN, ΧΙΛΗ
       
      Εγκαταλείφθηκε το 2008 μετά από την έκρηξη του κοντινού ηφαιστείου και καλύφθηκε σχεδόν εξολοκλήρου από νερά και λάσπες -η έκρηξη έλιωσε τα χιόνια στις πλαγιές- λίγες μέρες αργότερα.
       

       
       
      ORADOUR SUR GLANE, ΓΑΛΛΙΑ
       
      Τον Ιούνιο του 1944 Γερμανοί στρατιώτες εκτέλεσαν όλους τους κατοίκους και έβαλαν φωτιά στο χωριό ως αντίποινα για τη δράση ανταρτών. Μετά τον πόλεμο, με εντολή του προέδρου Ντε Γκολ, το χωριό έμεινε όπως ήταν και λειτουργεί μέχρι σήμερα ως μνημείο και μουσείο.
       

       
       
      ΛΕΒΙΣΙ, ΤΟΥΡΚΙΑ
       
      Κατοικούμενο σχεδόν αποκλειστικά από Έλληνες μέχρι το 1932, εγκαταλείφθηκε με την ανταλλαγή των πληθυσμών. Άδειο και λεηλατημένο έκτοτε, αλλά πάντα επισκέψιμο, βγήκε πρόσφατα «στο σφυρί» από την τουρκική κυβέρνηση με στόχο την τουριστική αξιοποίηση.
       

       
       
      ΝΗΣΙ MONTSERRAT, ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ
       
      Ολόκληρο το νότιο τμήμα του νησιού καταπλακώθηκε από λάβα και στάχτη το 1995 κατά την έκρηξη του τοπικού ηφαιστείου και εγκαταλείφθηκε εντελώς. Μέχρι σήμερα η πληγείσα περιοχή είναι αποκλεισμένη. Οι κάτοικοι έχουν επιστρέψει στο βόρειο τμήμα.
       

       
       
      BANNACK, ΗΠΑ
       
      Στην πολιτεία της Μοντάνα, ιδρύθηκε το 1862 από χρυσοθήρες και στην ακμή του είχε 10.000 κατοίκους. Από το 1930 μέχρι το 1950 έφυγαν και οι τελευταίοι. Από το 1961 αποτελεί εθνικό πάρκο και διαθέτει τέλεια διατηρημένα σχεδόν όλα του τα κτίσματα.
       

       
       
      CAÑADA DE BENATANDUZ, ΙΣΠΑΝΙΑ
       
      Ιδρύθηκε περί το 1200 μ.Χ. και ήταν πάντα απομονωμένο στα βουνά σε υψόμετρο 1.400 μ. Πόλη με χιλιάδες κατοίκους και υποδομές, έπεσε σε παρακμή, αλλά ακόμα και το 1900 είχε 600 κατοίκους. Μετά τον ισπανικό εμφύλιο εγκαταλείφθηκε και οι κάτοικοι μεταφέρθηκαν σε νέα πόλη χαμηλότερα και κοντύτερα στον πολιτισμό.
       

       
       
      ΒΑΡΩΣΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ
       
      Το νότιο τμήμα της κατεχόμενης Αμμοχώστου -και το πιο τουριστικό της κομμάτι- στέκει άδειο και αποκλεισμένο από την τουρκική εισβολή του 1974.
       

       
       
      BEICHUAN, ΚΙΝΑ
       
      Μια ολόκληρη περιοχή 11 εκατ. κατοίκων χτυπήθηκε από σεισμό έντασης 8 Ρίχτερ τον Μάιο του 2008 ο οποίος άφησε πίσω του 70.000 νεκρούς και 4,8 εκατ. άστεγους. Η πόλη δεν ξαναχτίστηκε ποτέ αφού αυτό θα απαιτούσε την απόλυτη κατεδάφισή της καθώς δεν είχε μείνει κανένα κτίσμα άθικτο. Από το 2011 είναι επισκέψιμη.
       

       
       
      ROMAGNANO AL MONTE, ΙΤΑΛΙΑ
       
      Στην Καμπανία και κοντά στο Σαλέρνο βρίσκεται αυτό το χωριό που καταστράφηκε από σεισμό το 1980. Οι κάτοικοι μετοίκησαν σε άλλο σημείο και το μέρος είναι πια επισκέψιμο.
       

       
      Πηγή: http://www.fortunegreece.com/photo-gallery/entiposiakes-polis-fantasmata/#11
      Περισσότερα...

      9

    • Engineer

      Η Αίγυπτος σχεδιάζει να κατασκευάσει μια νέα διώρυγα στο Σουέζ δίπλα στην υπάρχουσα που έχει συμπληρώσει 145 χρόνια, σε ένα έργο πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με στόχο την επέκταση του εμπορίου κατά μήκος της πιο σύντομης ναυτικής οδού μεταξύ Ευρώπης και Ασίας.
       
      Σύμφωνα με το Reuters, η διώρυγα του Σουέζ, αποφέρει στην Αίγυπτο ετησίως έσοδα ύψους 5 δισ. δολ. και αποτελεί μια ζωτικής σημασίας πηγή σκληρού νομίσματος για τη χώρα που έχει υποφέρει από μια βουτιά στον τουρισμό και τις ξένες επενδύσεις από τις εξεγέρσεις του 2011.
       
      Η νέα διώρυγα, που θα είναι μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου για την επέκταση του λιμανιού του Σουέζ και των ναυτικών υποδομών, έχει ως στόχο να αναδείξει το διεθνές προφίλ της Αιγύπτου και να την καθιερώσει ως ένα σημαντικό εμπορικό κόμβο.
       
      «Αυτό το γιγαντιαίο έργο θα είναι η δημιουργία μιας νέας διώρυγας στο Σουέζ, παράλληλα με την υπάρχουσα, συνολικού μήκους 72 χιλιομέτρων» δήλωσε ο επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ, Mohab Mamish, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου.
       
      Σύμφωνα με τον ίδιο, το συνολικό κόστος για την εκσκαφή της νέας διώρυγας εκτιμάται να διαμορφωθεί στα 4 δισ. δολ. περίπου και θα έχει ολοκληρωθεί σε πέντε χρόνια, παρότι η Αίγυπτος θα πασχίσει να το ολοκληρώσει εντός ενός πιο φιλόδοξου 3ετούς χρονοδιαγράμματος.
       
      Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της χώρας, Adel Fattah al-Sisi, οι ένοπλες δυνάμεις θα είναι υπεύθυνες για το νέο έργο για λόγους ασφαλείας. Έως και 20 αιγυπτιακές επιχειρήσεις μπορεί να εμπλακούν στο έργο αλλά θα εργαστούν υπό στρατιωτική επίβλεψη, είπε.
       
      Πηγή:www.capital.gr
      Περισσότερα...

      1

    • georgegaleos

      Η ΓΓΠΣ ζήτησε να της χορηγηθεί χρόνος συμμόρφωσης και να μειωθεί το πρόστιμο, των 150.000 ευρώ που της είχε επιβληθεί το περασμένο έτος, λόγω της διαρροής απόρρητων προσωπικών φορολογικών δεδομένων του συνόλου των φορολογουμένων.όμως η Αρχή έκρινε ότι η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων δεν αμφισβητεί τα πραγματικά δεδομένα της διαρροής προσωπικών δεδομένων φορολογουμένων και τις παραβάσεις που της αποδίδονται, και έτσι απέρριψε το αίτημα μείωσης του προστίμου.
       
      Πηγή: http://www.news.gr/oikonomia/oikonomika-nea/article/184137/prostimo-sto-yp-oikonomikon-gia-diarroh-prosopiko.html
       
      Απορρίφθηκε από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων το αίτημα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών να μειωθεί το πρόστιμο των 150.000 ευρώ που της είχε επιβληθεί το περασμένο έτος, λόγω της διαρροής απόρρητων προσωπικών φορολογικών δεδομένων του συνόλου των φορολογουμένων.
       
      Το πρόστιμο επιβλήθηκε από την Αρχή διότι πλήθος απόρρητων προσωπικών φορολογικών δεδομένων, που αφορούν στο σύνολο των φορολογουμένων στην Ελλάδα, για τα έτη τουλάχιστον από το 2000 έως και το 2012, κατέστησαν αντικείμενο παράνομης επεξεργασίας από τρίτους, μετά από σειρά αλλεπάλληλων διαρροών.
       
      Η διαρροή οφειλόταν στη μη ύπαρξη κατάλληλων μέτρων ασφάλειας για την αποτροπή, ανίχνευση και διερεύνηση περιστατικών παραβίασης προσωπικών δεδομένων στην υπηρεσία αυτή.
       
      Η ΓΓΠΣ ζήτησε να της χορηγηθεί χρόνος συμμόρφωσης και να μειωθεί το πρόστιμο, όμως η Αρχή έκρινε ότι η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων δεν αμφισβητεί τα πραγματικά δεδομένα της διαρροής προσωπικών δεδομένων φορολογουμένων και τις παραβάσεις που της αποδίδονται, και έτσι απέρριψε το αίτημα μείωσης του προστίμου.
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Την πρώτη πέτρα, στο νέο γήπεδο της ομάδας, ονόματι Stade des Lumieres, έβαλε ο πρόεδρος της Λυών, Ζαν Μισέλ Ολάς. Η κατασκευή του νέου υπερσύγχρονου γηπέδου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2015 ή τις αρχές του 2016, προκειμένου η μέχρι σήμερα 7 φορές πρωταθλήτρια Γαλλίας να αποκτήσει τη δική της ιδιόκτητη έδρα.
       
      Το υπερσύγχρονο γήπεδο των «Λιονέ», θα κοστίσει πάνω από 400 εκατομμύρια ευρώ και θα περιλαμβάνει όλες τις εμπορικές χρήσεις, όπως εστιατόρια, σινεμά και καταστήματα.
       
      Θα κατασκευαστεί στην περιοχή Ντεσάν, ανατολικά του κέντρου της Λυών, θα διαθέτει 58 χιλιάδες θέσεις, και θα αποτελέσει ένα από τα γήπεδα που θα φιλοξενήσουν αγώνες του Euro 2016.
       
      Αξίζει να αναφερθεί, ότι η Λυών, όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του γηπέδου, θα γίνει η πρώτη ομάδα στη Γαλλία που θα έχει το δικό της ιδιόκτητο γήπεδο.
       
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=107&catid=219&artid=10340
       
      Δείτε περισσότερες εικόνες:
       

       

       

       

      Περισσότερα...

      10

    • Engineer

      Το ΤΕΕ/ΤΚΜ απευθύνεται σε αρχιτέκτονες μηχανικούς, μέλη του, που ασχολούνται με γραφιστικές εργασίες και ζητά να δηλώσουν ενδιαφέρον για συνεργασία. Οι γραφιστικές εργασίες του Τμήματος αφορούν τα παρακάτω:
      • Σχεδιασμό εξωφύλλων του περιοδικού «ΤΕΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ» καθώς και ειδικών ενθέτων ή αφιερωμάτων
       
      • Σχεδιασμό, επιμέλεια και φροντίδα για εκτύπωση (όταν εκτυπώνονται) αφισών, banners, πανό, εξωφύλλων CD εκδηλώσεων, καθώς και προσκλήσεων για δραστηριότητες του Τμήματος. Προσαρμογή τους για το «ΤΕΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ», την ιστοσελίδα ή άλλες καταχωρήσεις
      • Σχεδιασμό banners για ηλεκτρονικές καταχωρήσεις στην ιστοσελίδα του Τμήματος
      • Επιμέλεια και σχεδιασμό
      • Σχεδιασμό και επιμέλεια φακέλων, καρτών, logo κλπ
      • Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ζητηθεί σχεδιασμός και επιμέλεια ειδικών εκδόσεων (απολογισμός, πρακτικά ημερίδων, ημερολόγια κα) ή ακόμα και ηλεκτρονικών παρουσιάσεων.
       
      Σχετικά με την ποσότητα των παραπάνω, οι απαιτήσεις αφορούν ετησίως 22 τεύχη περιοδικού και περίπου 20 εκδηλώσεις το χρόνο.
       
      Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τις μέχρι τώρα παρουσιάσεις των δραστηριοτήτων στην ιστοσελίδα του ΤΕΕ/ΤΚΜ www.tkm.tee.gr
       
      (Δραστηριότητες/Εκδηλώσεις, ΤΕΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ/Παλαιότερα τεύχη).
       
      Για επιπλέον πληροφορίες μπορούν να απευθύνονται στην κ. Χ. Λασκαρίδου, τηλ. 2310 883125, e-mail: [email protected].
       
      Τα κριτήρια για την επιλογή του συνεργάτη ή των συνεργατών θα είναι:
       
      • Η ποιότητα προηγούμενων εργασιών
      • Η ευχέρεια επικοινωνίας και (όταν χρειάζεται) συνεργασίας με τα στελέχη του ΤΕΕ/ΤΚΜ στα γραφεία του Τμήματος, σε ώρες εργασίας.
      • Οι οικονομικές απαιτήσεις των ενδιαφερόμενων.
       
      Οι συνάδελφοι αρχιτέκτονες που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με το ΤΕΕ θα πρέπει να στείλουν ηλεκτρονικά, με ταχυδρομείο ή να καταθέσουν στο πρωτόκολλο του ΤΕΕ/ΤΚΜ, φάκελο που να περιλαμβάνει:
       
      Αίτηση συνεργασίας,
       
      Βιογραφικό σημείωμα,
       
      Δείγματα δουλειάς
       
      και οικονομική προσφορά.
       
      Ο φάκελος πρέπει να έχει παραληφθεί από το πρωτόκολλο του Τμήματος, μέχρι την Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου και ώρα 15:00.
       
      Ταχυδρομική Διεύθυνση: Μεγάλου Αλεξάνδρου 49, 546 43 (Πρωτόκολλο 1ος όροφος)
       
      Ηλεκτρονική Διεύθυνση: [email protected]
       
      Πηγή: http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teetkm/prosklhsh_synergasias.pdf
      Περισσότερα...

      8

    • Engineer

      Στην τοποθέτηση θερμικών καμερών στα αεροδρόμια της χώρας μας για τον εντοπισμό των επιβατών με πυρετό προχωρούν οι ελληνικές Αρχές, όπως ανακοίνωσε ο υπ. Υγείας Μάκης Βορίδης, στο πλαίσιο της Συντονιστικής Συνάντησης των υπουργών Υγείας που έγινε χθες στις Βρυξέλλες.
       
      Μολονότι δεν υπάρχουν απευθείας πτήσεις προς την Ελλάδα από τις προσβεβλημένες χώρες (Σιέρρα Λεόνε, Λιβερία, Γουινέα), ο υπουργός ανακοίνωσε ότι ελήφθη το μέτρο της εγκατάστασης θερμικών καμερών, συμμεριζόμενος τις ανησυχίες της Βρετανίας της Γαλλίας, αλλά και των ΗΠΑ.
       
      Ως προς το πρόβλημα του ελέγχου των λιμένων και λοιπών πυλών εισόδου της χώρας από θάλασσα, ως πρώτο μέτρο αποφασίστηκε η πρόσληψη 30 υγειονομικών που θα μεταβούν στα Κέντρα Πρώτης Υποδοχής μεταναστών, όπως και η εκπαίδευση των σωμάτων ασφαλείας και των στρατιωτικών.
       
      Ο κ. Βορίδης ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οικονομική ή άλλου είδους ενίσχυση, θέση που υποστήριξαν η Κύπρος και η Ιταλία.
       
      Ύποπτο κρούσμα στην Πρίστινα
       
      Με συμπτώματα όμοια με εκείνα που εμφανίζουν όσοι έχουν προσβληθεί από Έμπολα εισήχθη χθες το βράδυ, σε κέντρο υγείας της συνοικίας Νταρντάνια της Πρίστινας, ένας ασθενής, όπως μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός TV Klan Kosova.
       
      Η παρουσία του ιού δεν έχει επιβεβαιωθεί, επειδή, όπως ανέφεραν οι γιατροί, είναι αναγκαίο να γίνουν οι απαραίτητες αναλύσεις.
       
      Ωστόσο, τόνισαν ότι τα συμπτώματα είναι πανομοιότυπα μ' αυτά της νόσου του Έμπολα.
       
      Ο ασθενής, σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ, ενδέχεται να ήρθε σε επαφή με τον ιό κατά την παραμονή του στη Μέκκα της Σαουδικής Αραβίας, όπου μετέβη για προσκύνημα.
       
      Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί άλλα στοιχεία για τον ασθενή.
       
      Πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64080106
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Με «όπλο» 12 δισ. ευρώ από το «παλαιό» και το «νέο» ΕΣΠΑ η κυβέρνηση επιχειρεί αφενός να ρίξει στην οικονομία ρευστό και αφετέρου να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα που υπάρχει στην αγορά.
       
      Χθες παρουσιάστηκε το σχέδιο για την εμπροσθοβαρή αξιοποίηση έως το 2015 κονδυλίων ύψους 12 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 4,2 δισ. ευρώ είναι από το παλαιό ΕΣΠΑ (2007-2013), 4,9 δισ. ευρώ από εμπροσθοβαρείς δράσεις του νέου ΕΣΠΑ και 2,9 δισ. ευρώ τα οποία θα δοθούν σε ώριμα έργα.
       
      Σύμφωνα με το σχέδιο που παρουσιάσθηκε χθες στο υπουργικό συμβούλιο και έχει στα χέρια του το Euro2day.gr, μέσα στις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται και θα τεθεί σε διαβούλευση το σχέδιο νόμου για το νέο ΕΣΠΑ, στο οποίο θα προβλέπονται μέτρα απλούστευσης των διαδικασιών, ρυθμίσεις για την επιτάχυνση των έργων ενώ θα δίνεται έμφαση στο χρονικό προγραμματισμό των έργων και την τήρησή του.
       
      «Εμπροσθοβαρή» έργα και τι περιλαμβάνουν
       
      1. Έργα που εντάχθηκαν στα Ε.Π. (Επιχειρησιακά Προγράμματα) του ΕΣΠΑ 2007-2013, αλλά εξαιτίας έλλειψης χρόνου ή/και διαθέσιμων πόρων δεν μπορούσαν να χρηματοδοτηθούν από τα Ε.Π. του ΕΣΠΑ 2007-2013 και είναι επιλέξιμα στην περίοδο 2014-2020
       
      2. Έργα που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο δημοσίευσης προσκλήσεων των Ε.Π. του ΕΣΠΑ 2007-2013, οι οποίες εξαιτίας έλλειψης διαθέσιμων πόρων, ή/και μη επάρκειας του εναπομείνοντος χρόνου δεν εντάχθηκαν στα Ε.Π. του ΕΣΠΑ 2007-2013 και είναι επιλέξιμα στην περίοδο 2014-2020
       
      3. Νέα έργα επιλέξιμα στην περίοδο 2014-2020
       
      Κατηγορίες Εμπροσθοβαρών Δράσεων
       
      * 21 δράσεις για την ενίσχυση Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης & Καινοτομίας: 127,5 εκατ. ευρώ
      * 49 δράσεις στον τομέα Τεχν. Πληρ. & Επικοιν.: 42 εκατ. ευρώ
      * 18 δράσεις για τη Βελτίωση της Ανταγωνιστικότητας των ΜμΕ: 283 εκατ. ευρώ
      * 127 δράσεις για την Υποστήριξη της μετάβασης σε μία οικονομία χαμηλών εκπομπών CO2: 594 εκατ. ευρώ
      * 23 δράσεις για την Προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή: 51,5 εκατ. ευρώ
      * 280 δράσεις για τη Προστασία του Περιβάλλοντος: 1,710 δισ. ευρώ
      * 33 δράσεις στον τομέα των Μεταφορών: 996 εκατ. ευρώ
      * 4 δράσεις για την Προώθηση της Απασχόλησης: 50 εκατ. ευρώ (πέραν των δράσεων που ήδη έχουν ανακοινωθεί από το Υπουργείο Εργασίας: 600 εκατ. ευρώ)
      * 42 δράσεις για την Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και της Καταπολέμησης της Φτώχειας: 68,6 εκατ. ευρώ
      * 43 δράσεις για την Επένδυση στην εκπαίδευση & Κατάρτιση: 112,1 εκατ. ευρώ
      * 85 δράσεις για την Ενίσχυση της Ικανότητας της Δημόσιας Διοίκησης: 192,6 εκατ. ευρώ
      * 10 δράσεις Τεχνικής Βοήθειας: 9 εκατ. ευρώ
       
      Πηγή: http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1264800/espa-12-dis-evro-sthn-agora-eos-to-2015.html
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      Παρακολουθήστε σε βίντεο μία προσπάθεια απόδοσης του τύμβου της Αμφίπολης σε τρισδιάστατη απεικόνιση.
       
      Δείτε την παρουσίαση:
       

       
      Δείτε επίσης ένα 3D από την Greektoys.org εδώ: https://sketchfab.com/models/dfe1cfa036614fdb81ac11245566cbbd
       
      Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%82#ixzz3GKhK8US1
       
       
      Δείτε όλες τις playlist του Michanikos.gr webTV εδώ: https://www.youtube.com/channel/UCNqQHX1CL923wiTHhW_bLZw/playlists
      Περισσότερα...

      0

    • GRTOPO

      Έπειτα από αλλεπάλληλες παρεμβάσεις του Συνηγόρου του Πολίτη προς τους συναρμόδιους υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας, εκδόθηκε η αναγκαία Κοινή Υπουργική Απόφαση, για επίδομα μητρότητας σε αυτοαπασχολούμενες γυναίκες, που προβλέπει ο σχετικός νόμος για τις άμεσα ασφαλισμένες στο Ενιαίο Ταμείο Ανεξάρτητα Απασχολούμενων. Με την απόφαση, καθορίζεται η διαδικασία και τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση του επιδόματος.
       
      Ο Συνήγορος, παρενέβη στο θέμα, ύστερα από αναφορές αυτοαπασχολούμενων γυναικών, που επιθυμούσαν να πληροφορηθούν με ποιον τρόπο θα λάβουν το επίδομα μητρότητας που προβλέπεται στο άρθρο 6 του ν. 4097/2012 «Εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών κατά την άσκηση αυτοτελούς επαγγελματικής δραστηριότητας- Εναρμόνιση της νομοθεσίας με την Οδηγία 2010/41/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου».
       
      Σύμφωνα με την απόφαση, οι αυτοαπασχολούμενες μητέρες δικαιούνται λόγω κυοφορίας και λοχείας μηνιαίο επίδομα μητρότητας, ύψους διακοσίων ευρώ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση του επιδόματος αυτού, είναι να έχουν πλήρη κάλυψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (ασφαλιστική ικανότητα για παροχές ασθένειας σε είδος), σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, και να ασκούν αποκλειστικά το ελεύθερο επάγγελμα.
       
      Για τη χορήγηση απαιτείται η υποβολή των παρακάτω δικαιολογητικών:
       
      α) Αίτηση της ασφαλισμένης στον οικείο Τομέα Ασφάλισης του ΕΤΑΑ.
      β) Ληξιαρχική πράξη γέννησης του τέκνου ή βεβαίωση γιατρού του μαιευτηρίου για την πραγματοποίηση του τοκετού.
      γ) Υπεύθυνη δήλωση του N. 1599/1985 ότι ασκεί αποκλειστικά ελεύθερο επάγγελμα και δεν δικαιούται από άλλον ασφαλιστικό οργανισμό επίδομα μητρότητας.
       
      Η αίτηση για χορήγηση του συγκεκριμένου επιδόματος υποβάλλεται από την ασφαλισμένη εντός 6 μηνών από την ημερομηνία τοκετού.
       
      Τέλος, όπως σημειώνει η Αρχή, δεδομένου, ότι η ΚΥΑ δεν αναφέρει τίποτε σχετικά με αναδρομικότητα, συμπεραίνει, ότι το μέτρο ισχύει για τοκετούς που πραγματοποιούνται μετά τη δημοσίευσή της (7/10/2014).
       
      Πηγή: enikos.gr
      Περισσότερα...

      3

    • ΝΙΚΟΣΤΡΙ

      Παρουσία του Υφυπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και του Υπουργού Εργασίας υπογράφηκε σήμερα η σύμβαση μεταξύ του ΑΔΜΗΕ και της αναδόχου εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ που αφορά τις υπόγειες και υποβρύχιες καλωδιακές διασυνδέσεις 150 kV Σύρου – Τήνου, Σύρου – Μυκόνου, Σύρου - Πάρου και τους τερµατισμούς καλωδίων 150 kV στην Τήνο.
       
      Πιο συγκεκριμένα η σύμβαση αφορά την προμήθεια καλωδίων, την πόντιση, την προστασία των καλωδίων στα παράκτια τμήματα, καθώς και την υλοποίηση των απαραίτητων συνδέσεων με το υφιστάμενο δίκτυο του ΑΔΜΗΕ. Το έργο εντάσσεται στην Ομάδα Β’ του Διαγωνισμού Διασύνδεσης των Κυκλάδων με το Ελληνικό Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΑΠΜ-41303/15.10.2013) που διεξήγαγε ο ΑΔΜΗΕ, ενώ η αξία του ανέρχεται στα 93 εκατ. ευρώ.
       
      Τα υψηλής τεχνολογίας και προστιθέμενης αξίας καλώδια παράγονται από τον Όμιλο ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ στις εγκαταστάσεις της θυγατρικής εταιρίας FULGORστην Κόρινθο. Έχοντας ολοκληρώσει επενδύσεις ύψους 55 εκατ. ευρώ, η FULGORδιαθέτει εγκαταστάσεις και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας για την παραγωγή των εξειδικευμένων αυτών προϊόντων. Επιπρόσθετα, η εταιρία έχει κατασκευάσει περισσότερα από 900 χλμ υποβρύχιων καλωδίων μέσης τάσης έως 33 kV, καθώς και περισσότερα από 2.200 χλμ υποβρύχιων καλωδίων οπτικών ινών, ενώ έχει εγκαταστήσει – δρώντας ως ανάδοχος στο πλαίσιο έργων “με το κλειδί στο χέρι” – το μεγαλύτερο μέρος των υποβρυχίων καλωδίων ενεργείας και περί τα 1.000 χλμ υποβρυχίων καλωδίων οπτικών ινών.
       
      Το σημαντικό αυτό έργο αναδεικνύει τον Όμιλο CABLEL ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ, θυγατρική εταιρία της VIOHALCO, σε έναν από τους ελάχιστους κορυφαίους προμηθευτές υποβρυχίων καλωδίων υψηλής τάσης παγκοσμίως, που μπορούν να διεκδικήσουν διεθνή έργα υψηλών απαιτήσεων. Σημειώνεται δε ότι η Διασύνδεση των Κυκλάδων έχει σημαντικά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες και την οικονομία της χώρας μας και είναι ένα έργο που ξεκινά να υλοποιείται σήμερα, στην ιδιαίτερη αυτή οικονομική συγκυρία, χάρη στην αποφασιστικότητα και το δυναμισμό της Διοίκησης του ΑΔΜΗΕ.
       
      Η διασύνδεση των Κυκλάδων με το Ελληνικό Σύστημα Μεταφοράς Ενεργείας θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη των Κυκλάδων και θα διασφαλίσει τους καλύτερους περιβαλλοντικούς και οικονομικούς όρους για τις τοπικές Κοινωνίες, ενώ παράλληλα θα είναι και προς όφελος των Ελλήνων καταναλωτών ηλεκτρικού ρεύματος μέσω της ελάφρυνσης των δαπανών Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ).
       
      Πηγή: http://www.cablel.gr/news.php?nn=102
       
      Οι άλλες 3 εταιρίες που θα πάρουν μέρος στην κατασκευή είναι η ABB, η ALSTOM, κ η PRYSMIAN.
       
      Μακάρι η όλη διαδικασία της κατασκευής – πόντισης- του έργου να ανατεθεί σε έλληνα εργολάβο.
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Εγκύκλιος εκδόθηκε από ΓΓΔΕ με τίτλο: "Πιστοποιητικά εμπειρίας μελετητών και εταιρειών μελετών" η οποία αναφέρει:
       
      Σας πληροφορούμε, ότι με το άρθρο 7 του Π.Δ.138/2009 «Μητρώα Μελετητών και Εταιρειών Μελετών», που εκδόθηκε σε εκτέλεση
      των διατάξεων της παρ.7 του άρθρου 39 του Ν.3316/2005 (Α’ 42), καθιερώνεται για πρώτη φορά στις μελέτες πιστοποιητικό εμπειρίας.
       
      Το πιστοποιητικό αυτό εκδίδεται με την μορφή βεβαίωσης από τους δημόσιους φορείς, που αναθέτουν μελέτες και περιέχει στοιχεία για τα πρόσωπα, που συμμετείχαν στην εκπόνηση κάθε μελέτης αλλά και για το αντικείμενό της.
       
      Αντίστοιχα πιστοποιητικά προβλέπονται σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις και για μελέτες που αναθέτουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα του ιδιωτικού τομέα.
       
      Με τα πιστοποιητικά εμπειρίας που καθιερώνονται προκύπτει με μεγαλύτερη σαφήνεια και ακρίβεια η πραγματική συμμετοχή στην
      εκπόνηση κάθε μελέτης, ενώ καταχωρούνται λεπτομερή στοιχεία σχετικά με τη φύση, τα στάδια, και το οικονομικό της αντικείμενο.
      Και για τις δύο περιπτώσεις έχουν συνταχθεί υποδείγματα, που περιλαμβάνουν αναλυτικά τα στοιχεία που θα συμπληρώνονται από την Διευθύνουσα Υπηρεσία ή τον αναθέτοντα την μελέτη.
       
      Τα νέα πιστοποιητικά εκδίδονται μόνο σε επίπεδο κατηγορίας μελέτης και αφορούν στην αποκτηθείσα εμπειρία για το σύνολο των
      προσώπων που στελεχώνουν την ομάδα και όχι για μεμονωμένα στελέχη.
       
      Οι φορείς θα πρέπει να συντάσσουν το νέου τύπου πιστοποιητικό για μελέτες, οι οποίες θα φέρουν ημερομηνία έγκρισης της μελέτης μετά την 01/10/2014. Όσον αφορά την προηγούμενη εμπειρία, αυτή θα υποβληθεί σε παλαιού τύπου πιστοποιητικά.
       
      Διαβάστε όλη την εγκύκλιο εδώ: https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%9E5%CE%A41-00%CE%A4
       
      Πηγή: http://www.iekemtee.gr/el/%CE%B5%CF%80%CE%AC%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1/%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D/11094-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%83-%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD
      Περισσότερα...

      2

    • ΝΙΚΟΣΤΡΙ

      Σε δημοσιοποίηση του σχεδίου Κοινής Υπουργικής Απόφασης το οποίο έχει καταρτίσει, προχώρησε η 4η Διεύθυνση Κλαδικής Βιομηχανικής Πολιτικής της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, που αφορά στην ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της χώρας μας της οδηγίας 2014/35/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με το ηλεκτρολογικό υλικό. Ταυτόχρονα, μέσω του εν λόγω σχεδίου, επιχειρείται η κωδικοποίηση όλης της υφιστάμενης τεχνικής νομοθεσίας η οποία διέπει τον βιομηχανικό αυτόν κλάδο.
       
      Το σχέδιο Απόφασης αποστάλθηκε και στα αρμόδια συνδικαλιστικά όργανα του κλάδου, προκειμένου να ενημερωθούν εγκαίρως για την νέα εναρμονισμένη νομοθεσία που θα καλύπτει τον κλάδο του ηλεκτρολογικού υλικού, αλλά και για να εκφράσουν τις δικές τους απόψεις στις διατάξεις που παρουσιάζονται.
       
      Οι όποιες παρατηρήσεις ή προτάσεις βελτίωσης του κειμένου της Απόφασης μπορούν να αποσταλούν το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014, στην 4η Διεύθυνση Κλαδικής Βιομηχανικής Πολιτικής, με αλληλογραφία (Μεσογείων 119, 101.92 Αθήνα, Αρμόδιος κ. Γιώργος Φρυσαλάκης) ή μέσω μέιλ ([email protected])
       
      Όλο το σχέδιο εδώ:
       
      pdf sxedio.pdf
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Τον διαγωνισμό για την κατασκευή του χερσαίου τμήματος του αγωγού ΤΑΡ προκήρυξε την Τετάρτη η Κοινοπραξία του έργου.
       
      Πρόκειται για αγωγό διαμέτρου 1,6 μέτρων και μήκους 760 χιλιομέτρων, από τα ελληνοτουρκικά σύνορα μέχρι τις ακτές της Αλβανίας, η εργολαβία για τον οποίο όπως ανακοίνωσε η Κοινοπραξία μπορεί να μοιραστεί σε μικρότερα τμήματα, ανάλογα με τις προσφορές που θα υποβληθούν.
       
      Ο διαγωνισμός προκηρύσσεται μετά από τη διαδικασία προεπιλογής που ξεκίνησε το Μάιο ενώ η υπογραφή των συμβολαίων αναμένεται στα τέλη του 2015 και η κατασκευή του έργου προβλέπεται να ξεκινήσει το 2016.
       
      Σύμφωνα με τις δηλώσεις του αρμόδιου διευθυντή της Κοινοπραξίας κ. Knut Steinar Kvindesland, ο συγκεκριμένος διαγωνισμός είναι ο μεγαλύτερος από όλους τους διαγωνισμούς που θα προκηρύξει ο ΤΑΡ. Ο επόμενος διαγωνισμός θα αφορά την κατασκευή των σταθμών συμπίεσης φυσικού αερίου που θα κατασκευαστούν στην Ελλάδα και την Αλβανία.
       
      Μέτοχοι του ΤΑΡ είναι οι εταιρίες BP (20%), SOCAR (20%), Statoil (20%), Fluxys (19%), Enagás (16%) and Axpo (5%).
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/energeia/fusiko-aerio/item/27167-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%B1%CF%81-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BC%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%AD%CE%B2%CF%81%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CF%87%CF%81%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Η ραχοκοκαλιά του κατασκευαστικού δυναμικού της χώρας έχει αποκλειστεί από το νέο ΕΣΠΑ υποστηρίζουν οι διοικήσεις των μικρότερων τεχνικών εταιρειών. Ζητούν στοιχεία για την κατανομή των κονδυλίων καθώς θεωρούν πως η πλειοψηφία οδεύει προς 5 - 10 μεγάλα έργα.
       
      Ανεβάζουν τους τόνους οι τεχνικές εταιρείες με τις διοικήσεις των εργοληπτικών οργανώσεων να θεωρούν πως δεν περισσεύει ούτε ευρώ από το νέο ΕΣΠΑ για τις μικρότερες επιχειρήσεις. Με συνεχείς παρεμβάσεις υποστηρίζουν πως σχεδόν όλα τα κονδύλια οδεύουν προς μεγάλα έργα που είναι αντικείμενο των πέντε ισχυρότερων ομίλων του κλάδου, ενώ ζητούν ραντεβού με τις ηγεσίες των υπουργείων Ανάπτυξης και Υποδομών.
       
      «Η μερίδα του λέοντος από τα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ οδεύει προς τους οδικούς άξονες, το μετρό Αθήνας και Θεσσαλονίκης, μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, τα ΣΔΙΤ στα απορρίμματα και τα λεγόμενα έργα – γέφυρες που δεν θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2015» δηλώνει στο Euro2day.gr ο πρόεδρος του ΣΑΤΕ (Πανελλήνιος Σύλλογος Τεχνικών Εταιρειών) Ζαχαρίας Αθουσάκης. Ο ίδιος προσθέτει πως τα κονδύλια των περιφερειακών προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ δεν αρκούν για να στηρίξουν τη ραχοκοκαλιά του κατασκευαστικού δυναμικού της χώρας αφού κατευθύνονται προς άλλους τομείς.
       
      Οι διοικήσεις των μικρότερων εταιρειών υποστηρίζουν πως ακόμα και σε περιπτώσεις που το δημόσιο μπορεί να προκηρύξει μικρότερα έργα, επιλέγει τους διαγωνισμούς μεγάλου προϋπολογισμού που απευθύνονται σε λίγους, όπως συνέβη πρόσφατα στην Εγνατία Οδό. Η διοίκηση της τελευταίας προκήρυξε δύο διαγωνισμούς συντήρησης ύψους 60 εκατ. ευρώ, που στην ουσία αποτελούσαν απαραίτητη «ένεση» για την ολοκλήρωση άλλων εργολαβιών.
      «Απειλούνται περίπου 900 επιχειρήσεις και γύρω στις 5.000 ατομικές εταιρείες οι οποίες εκτελούσαν επί δεκαετίες μικρότερα έργα στην περιφέρεια» λέει ο κ. Αθουσάκης. Ο πρόεδρος του ΣΑΤΕ υπενθυμίζει πως στις αρχές της εβδομάδας η διοίκηση του συνδέσμου ζήτησε να «σπάσει» σε περισσότερες εργολαβίες το τμήμα Πάτρα – Πύργος που προκηρύχθηκε προ ημερών με προϋπολογισμό 475 εκατ. ευρώ.
       
      Οι διοικήσεις των εργοληπτικών οργανώσεων που εκπροσωπούν μικρότερες τεχνικές εταιρείες αντιδρούν γιατί ακόμα και για τα έργα που προγραμματίζονται ασκούνται πιέσεις ώστε να δημοπρατηθούν ως μεγάλες εργολαβίες. «Πρόσφατα ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων μας είπε πως μπορεί να χρηματοδοτήσει τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), αλλά ως ενιαία εργολαβία» λέει ένας εξ’ αυτών. Όταν οι εργολάβοι διαμαρτυρήθηκαν ο εκπρόσωπος της ΕΤΕπ τους είπε «να γίνουν υπεργολάβοι των ομίλων που θα αναλάβουν το έργο».
       
      «Η σαλαμοποίηση των έργων δεν ωφέλησε» υποστηρίζει η άλλη πλευρά που υπενθυμίζει τις συνεχείς υπερβάσεις, τις καθυστερήσεις και τις αλλαγές εργολάβων που συνόδευε επί δύο δεκαετίες τις εργολαβίες στο εθνικό δίκτυο της χώρας. «Άλλο σαλαμοποίηση και άλλο η προκήρυξη του ΒΟΑΚ ως μια εργολαβία του ενός δισ. ευρώ» απαντά ο κ. Αθουσάκης. Ο ίδιος υπενθυμίζει πως σχεδόν όλοι οι φορείς της Κρήτης αντιδρούν στην ιδέα κατασκευής του έργου με σύμβαση παραχώρησης που θα συνοδεύεται από διόδια. Όμως, χρήματα από το νέο ΕΣΠΑ δεν υπάρχουν παρά μόνο για δύο – τρεις μικρές εργολαβίες του ΒΟΑΚ.
       
      Οι διοικήσεις των τεχνικών εταιρειών αντιδρούν και στο γεγονός πως καταργήθηκαν τα κατώτατα όρια των εργοληπτικών πτυχίων και οι μεγάλοι όμιλοι μπορούν ευκολότερα να διεκδικούν μικρότερα έργα. Την ίδια στιγμή παραμένουν τα ανώτατα όρια, μέχρι να δημοσιευθεί το προεδρικό διάταγμα με το οποίο θα αλλάζει το καθεστώς των εργοληπτικών πτυχίων. Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών είχε υποσχεθεί πως θα υπάρχει προσχέδιο του προεδρικού διατάγματος από τον Σεπτέμβριο, αλλά μέχρι σήμερα το κείμενο αγνοείται.
       
      Σημειώνεται, πάντως, πως οι ισχυροί όμιλοι είχαν ούτως ή άλλως θυγατρικές εταιρείες με πτυχία χαμηλότερης τάξης ώστε να διεκδικούν μικρότερα έργα. Όμως, οι εργολήπτες υποστηρίζουν πως τώρα είναι πιο εύκολη η συμμετοχή τους, ενώ οι μικρότεροι δε μπορούν να διεκδικήσουν έργα άνω των 50 εκατ. ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.energia.gr/article.asp?art_id=86456
      Περισσότερα...

      6

    • Engineer

      Οριστική ταφόπλακα στο σχέδιο για μεταφορά των δικαστηρίων Πειραιά στο κτίριο του Κεράνη (το οποίο πλέον ανήκει στην εθνική Πανγαία) έβαλαν χθες ο υπουργός Δικαιοσύνης και ο δήμαρχος Πειραιά
       
      Ο Χαρ. Αθανασίου συναντήθηκε με τον Γ. Μώραλη και τον δικηγορικό σύλλογο του λιμανιού και συμφώνησαν στους σχεδιασμούς για την ανακατασκευή του κτιρίου της Ραλλείου και την μετεγκατάσταση των δικαστηρίων εκεί. Οπως ειπώθηκε από τον υπουργό, είναι απόφαση και του πρωθυπουργού να παραμείνουν τα δικαστήρια στον Πειραιά, οπότε δεν τίθεται θέμα μεταφοράς τους στη Λ. Θηβών, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί. Ο δήμαρχος ανακοίνωσε ότι μέχρι τις 30 Οκτωβρίου η δημοτική αρχή θα δώσει τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την ανακατασκευή της Ραλλείου Σχολής.
       
      Ηδη σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία της προμελέτης που κάνει η Θέμις Κατασκευαστική, η ανώνυμη εταιρεία του υπ. Δικαιοσύνης για το εν λόγω κτίριο, οπότε εγκαταλείπεται οριστικά το κτίριο - φάντασμα του πρώην καπνεργοστασίου του Κεράνη. Το ελληνικό δημόσιο βρίσκεται μπροστά σε μια ακόμη γκάφα καθώς πούλησε (με sale and lease back) το κτίριο των 40 χιλιάδων και πλέον τετραγωνικών, χωρίς να έχει εξασφαλίσει τα μισθώματα αφού δεν υπάρχει ενοικιαστής. Το δημόσιο έχει δεσμευτεί απέναντι στην Πανγαία για την παραχώρηση του κτιρίου μισθωμένο από το ίδιο και μένει πλέον να βρεθεί άλλη υπηρεσία που θα μπορούσε πάει στη Λ. Θηβών. Κάτι πολύ δύσκολο αφού η συγκεκριμένη προσπάθεια έχει καταλήξει με παταγώδη αποτυχία την τελευταία 15ετία και ένα κτίριο που κόστισε συνολικά πάνω από 70 εκατ. ευρώ μένει στα αζήτητα.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/content/To_%C2%ABfantasma%C2%BB_tou_Kerani_stoicheionei_to_elliniko_Dimosio/#.VD7G7Pl_tnY
      Περισσότερα...

      2

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.