Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Την πορεία του έργου και τις μελέτες που το συγκροτούν, για τη δημιουργία του πρώτου Ναυτιλιακού Μουσείου στα Καρδάμυλα της Χίου-το οποίο οδεύει στην τελική ευθεία-παρουσίασε σε σχετική ημερίδα στο Ιωνικό Κέντρο στην Πλάκα, η Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία "Καρδαμύλια Ναυτοσύνη".
      Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που τίμησε με την παρουσία του πλήθος κόσμου της χιακής και ειδικότερα της καρδαμύλιας παροικίας, το κοινό ενημερώθηκε για τη διαδρομή και την ολοκλήρωση της πορείας του έργου δημιουργίας του Μουσείου, ενώ όπως ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Χίου, κ. Γιανάρης, το έργο θα ενταχθεί στη χρηματοδότηση του νέου ΕΣΠΑ για την προγραμματική περίοδο 2014 - 2020 αμέσως μετά το άνοιγμα της σχετικής πρόσκλησης από την περιφέρεια.
       
      Η κατασκευή υπολογίζεται ότι θα κοστίσει 3,7 εκατομμύρια ευρώ
       
      Σημειώνεται ότι η μελέτη για τη δημιουργία του Μουσείου που χρηματοδοτήθηκε από τον δήμο Χίου και τον σύλλογο "Καρδαμύλια Ναυτοσύνη" στοίχισε περίπου 260.000 ευρώ, ενώ το έργο της κατασκευής του Μουσείου υπολογίζεται - βάσει των τευχών δημοπράτησης - ότι θα κοστίσει 3,7 εκατομμύρια ευρώ.
       
      Το Ναυτιλιακό Μουσείο θα στεγαστεί σε δύο εφαπτόμενα κτήρια, το ιστορικό δημοτικό σχολείο "Καρράδειο" και τον πρώην νηπιακό σταθμό. Η επανάχρηση των κτηρίων σε μουσειακό χώρο 900 τετραγωνικών μέτρων στοχεύει να τα εντάξει ξανά στη ζωή του οικισμού των Καρδαμύλων.
       
      Η έκθεση των μόνιμων συλλογών στο ισόγειο της "Καρράδειου" Σχολής διαμορφώνεται με τη δημιουργία ενός εσωτερικού κελύφους, εμπνευσμένου από τα υλικά και την ανατομία του πλοίου. Εξάλλου, οι μορφές των κατασκευών και τα υλικά έχουν έμμεση αναφορά στα σιδερένια πλοία, αυτά με τα οποία αναπτύχθηκε η καρδαμυλίτικη ναυτιλία. Επίσης, θα διαμορφωθούν αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και περιοδικών εκθέσεων, πωλητήριο και καφέ, αποθηκευτικοί χώροι, γραφεία, βιβλιοθήκη και χώροι υγιεινής. Η συνένωση των δύο κτηρίων και οι κατάλληλες εσωτερικές διαμορφώσεις θα δημιουργήσουν, εξάλλου, ένα σύγχρονο μουσειακό χώρο, προσβάσιμο στα ΑμεΑ.
       
      Το Μουσείο θα έχει, επίσης, διαδραστικό ρόλο, καθώς μέσα στον εκθεσιακό χώρο θα δημιουργηθεί μια ειδική διαδρομή για παιδιά και εφήβους με θέμα "Γίνε καπετάνιος". Επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος προσφέρουν ένα "νήμα", όπου γονείς και παιδιά μπορούν να ακολουθήσουν μαζί, για να δουν το Μουσείο μέσα από διαδικασία ανακάλυψης και παιχνιδιού.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/791358/oloklironetai-i-kataskeui-tou-mouseiou-sta-kardamula-tis-xiou
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ενέκρινε το Συμβούλιο της Επικρατείας την κατασκευή και λειτουργία φωτοβολταϊκού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας σε έκταση 1.600 στρεμμάτων στη Μεγαλόπολη Αρκαδίας. Ειδικότερα, το Ε' Τμήμα του ΣτΕ με την υπ΄ αριθμ. 1226/2014 απόφασή του απέρριψε προσφυγή της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας και κατοίκων της περιοχής εναντίον του έργου ως αβάσιμη.
       
      Οι προσφεύγοντες ζητούσαν να ακυρωθεί απόφαση του γενικού γραμματέα Περιφέρειας Πελοποννήσου με την οποία εγκρίνονταν οι περιβαλλοντικοί όροι και η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ) για την εγκατάσταση και λειτουργία φωτοβολταϊκού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, στη θέση Μεγάλες Λάκκες του Δήμου Μεγαλόπολης.
       
      Ο φωτοβολταϊκός σταθμός παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας θα λειτουργήσει σε απόσταση 700 μέτρων από τη Μεγαλόπολη (εκτός του γενικού πολεοδομικού σχεδίου Μεγαλόπολης) και κοντά στο ορυχείο λιγνίτη της περιοχής και θα έχει 225.264 φωτοβολταϊκά πλαίσια, βάσεις στήριξης, ένα οικίσκο 100 τ.μ., εσωτερικούς δρόμους, κ.λπ.
       
      Όπως αναφέρεται στη σχετική ΜΠΕ, στην εν λόγω έκταση προβλέπεται η φύτευση 750 στρεμμάτων περιμετρικά του φωτοβολταϊκού πάρκου, η δενδροφύτευση 1.350 στρεμμάτων κοντά στο λιγνιτωρυχείο και η κατασκευή δύο λιμνών και περιμετρικά τους, σε έκταση 25 στρεμμάτων, η δημιουργία χώρου πρασίνου προκειμένου να δημιουργηθεί στο μέλλον υδροβιότοπος.
       
      Με την απόφαση του το ΣτΕ απορρίπτει ως αβάσιμους όλους τους ισχυρισμούς των προσφευγόντων. Ειδικότερα, οι ανώτατοι δικαστές δέχθηκαν ότι η περιοχή δεν είναι δασική έκταση, ούτε έχει ενταχθεί σε προστατευόμενη ζώνη (Natura 2000), ενώ η μονάδα είναι σύμφωνη στο γενικό πολεοδομικό σχέδιο της Μεγαλόπολης. Επίσης, γίνεται αποδεκτό ότι έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα για να μην υπάρχει έντονη αντανάκλαση του ήλιου στα πάνελ των φωτοβολταϊκών συστημάτων, έτσι ώστε να μην δημιουργούνται επιπτώσεις στη διαβίωση και αναπαραγωγή των θηραμάτων.
       
      Πηγή: http://www.energia.gr/article.asp?art_id=80684
      Περισσότερα...

      6

    • Engineer

      Συνεχίστηκαν το Σαββατοκύριακο οι ψηφοφορίες για την ανάδειξη των μελών του προεδρείου της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ.
       
      Θυμίζουμε ότι πρόεδρος της Αντιπροσωπείας είχε εκλεγεί από την πρώτη ειδική συνεδρίαση ο Γιάννης Κυριακόπουλος, Πολιτικός Μηχανικός, της παράταξης Ελεύθεροι Επαγγελματίες Μηχανικοί. Α’ Αντιπρόεδρος εξελέγη, κατά τη δεύτερη ψηφοφορία, ο Αντώνης Πρωτονοτάριος, Πολιτικός Μηχανικός, ο οποίος είχε κατέβει ως ανεξάρτητος υποψήφιος για μέλος της Αντιπροσωπείας κατά τις εκλογές του Νοεμβρίου, ενώ Β’ Αντιπρόεδρος ο Χρίστος Βλαχοκώστας, Μηχανολόγος Μηχανικός, μέλος της Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών- Ανανέωση Πρωτοπορία. Μοναδικός υποψήφιος για τη θέση του Γ.Γ. της Αντιπροσωπείας ήταν ο Δημήτρης Φιλιππής, Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος, της Ριζοσπαστικής Πρωτοβουλίας Μηχανικών, ο οποίος δεν εξελέγη κατά την 1η ψηφοφορία, αφού δεν συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία (50+1%) των μελών της Αντιπροσωπείας.
       
      Η επαναληπτική ψηφοφορία για τον Γενικό Γραμματέα, καθώς και οι ψηφοφορίες για τον αναπληρωτή Γ.Γ. της Αντιπροσωπείας, τα μέλη της Δ.Ε. του ΤΕΕ και του προεδρείου της θα συνεχιστούν σε ημερομηνία η οποία θα προσδιοριστεί τις επόμενες ημέρες.
       
      Πηγή: http://portal.tee.gr/portal/page/portal/INFO_TEE/INFO_2014/04_14/NEWSLETTER20140407.pdf
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Μια νέα επιβάρυνση αναμένεται να έχουν σύντομα οι ιδιοκτήτες ακινήτων για τις ανάγκες συμπλήρωσης και ανανέωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας των κτιρίων.
       
      Όπως αναφέρει το «Εθνος», το Προεδρικό Διάταγμα του υπουργείου Περιβάλλοντος έχει ήδη σταλεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας και εκτιμάται ότι μέσα στο 2014 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του θεσμού ο οποίος προβλέπει την υποχρεωτική καταγραφή όλων των κτιρίων της χώρας, εντός μίας 10ετίας.
       
      Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι για τη σύνταξη της ηλεκτρονικής ταυτότητας με την αμοιβή του μηχανικού να είναι από 150 έως 200 ευρώ για κάθε διαμέρισμα.
       
      Η ηλεκτρονική ταυτότητα προβλέπει την υποχρεωτική καταγραφή των κτιρίων μέσα σε μία δεκαετία ενώ όσα κτίρια δεν δηλωθούν θα χαρακτηρίζονται αυθαίρετα και θα υπάρχουν κυρώσεις.
       
      Επίσης σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων οι μηχανικοί θα κινδυνεύουν με πρόστιμα από 2.000 έως 20.000 ευρώ και αναστολή άδειας άσκησης επαγγέλματος για 2-24 μήνες.
       
      Σύμφωνα με την εφημερίδα στις πολιτικατοικίες μπορεί να γίνει καταγραφή στο σύνολο του κτιρίου είτε για κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά. Οι ένοικοι μπορούν να συμφωνήσουν και να φτιάξουν την ταυτότητα του κτιρίου, αν όμως δεν συμφωνέι η πλειοψηφία μπορεί κάποιος ιδιοκτήτης στην έκδοση ταυτότητας μόνο για το διαμέρισμά του.
       
      Πηγή: http://www.newmoney.gr/article/46501/erhetai-neo-haratsi-150-eos-200-eyro-gia-kathe-diamerisma
      Περισσότερα...

      180

    • Engineer

      Το πρόγραμμα «ΕΠΑνΕΚ-κίνηση» θα είναι το μεγαλύτερο στο πλαίσιο του νέου ΕΣΠΑ, καθώς σε αυτό θα κατευθυνθεί το 25% των συνολικών κονδυλίων, ύψους περίπου 4 δισ. ευρώ για το 2014-2020.
       
      Τα κεφάλαια αυτά θα στοχεύσουν σε 9 τομείς της οικονομίας και συγκεκριμένα σε: τουρισμό, αγροδιατροφικό τομέα, logistics, περιβαλλοντική βιομηχανία, υγεία, παραγωγή εξοικονόμηση ενέργειας, τεχνολογίες πληροφορίες / τεχνολογιών, υλικά - κατασκευές και δημιουργικές βιομηχανίες.
       
      Όπως επισήμανε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, κατά τη διάρκεια ημερίδας διαβούλευσης για το νέο Επιχειρησιακό πρόραμμα 2014-2020 «δεν θέλουμε να μοιράσουμε κονδύλια δεξιά και αριστερά. Στόχος είναι η στήριξη της επιχειρηματικότητας, όχι μόνο δια των επιδοτήσεων αλλά με δράσεις στοχευμένες». Επισήμανε ότι το νέο ΕΣΠΑ 2014- 2020 θα δίνει έμφαση στην επιχειρηματικότητα, στην καινοτομία και στην εξωστρέφεια.
       
      Ο υπουργός είπε ακόμη, ότι μέχρι τις 28 Απριλίου η Ελλάδα θα στείλει τα σχέδια για τα εθνικά και περιφερειακά προγράμματα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ για το πρόγραμμα «ΕΠΑνΕΚ-κίνηση» θα συσταθούν τομεακά συμβούλια τα οποία θα παρακολουθούν την εξέλιξη του προγράμματος.
       
      Κοινοτική συνδρομή
       
      Συγκεκριμένα ο προϋπολογισμός είναι 3,73 δισ. ευρώ, σε σύνολο 20,8 δισ. ευρώ (χωρίς να υπολογίζεται η «ρήτρα αναθεώρησης» που μπορεί να προσθέσει άλλα 2 δισ. ευρώ). Υπενθυμίζεται ότι η κοινοτική συνδρομή κατά την περίοδο 2011-2020 με τα σημερινά δεδομένα διαμορφώνεται στα 20,8 δισ. ευρώ και κατανέμεται ως εξής:
       
      - «ΕΠΑνΕΚ-κίνηση» (Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία) 3,73 δισ. ευρώ.
      - Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 3,57 δισ. ευρώ.
      - Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση: 2,15 δισ. ευρώ.
      - Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα: 0,38 δισ. ευρώ.
      - Τα 13 ΠΕΠ + Τεχνική Βοήθεια, Εδαφική Συνεργασία: 10,97 δισ. ευρώ.
       
      Πηγή: http://ered.gr/gr/newInside.php?art=30807
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Εκατομμύρια τόνοι σκουπιδιών καταλήγουν κάθε χρόνο στη θάλασσα. Το πρόβλημα φέρνουν για άλλη μια φορά στην επιφάνεια οι άκαρπες έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους της Malaysian Airlines.
       
      Οι έρευνες για τον εντοπισμό του μοιραίου αεροσκάφους της Malaysian Airlines συνεχίζονται από την ημέρα της συντριβής του στις 8 Μαρτίου. Κατά τις άκαρπες μέχρι στιγμής προσπάθειες εντοπισμού στον Ινδικό Ωκεανό το μόνο που κατάφεραν να ανασύρουν οι ομάδες έρευνας ήταν σκουπίδια, τα οποία ουδεμία σχέση είχαν με τα συντρίμμια του χαμένου αεροσκάφους.
       
      Τα άχρηστα αντικείμενα που εντοπίστηκαν στη θάλασσα δεν αναστέλλουν όμως μόνο τις πυρετώδεις έρευνες των συνεργείων, αλλά αποτελούν σοβαρότατο κίνδυνο για τη θαλάσσια πανίδα. Όπως εξηγεί ο Στέφαν Λούτερ, ειδικός για τη θαλάσσια προστασία της περιβαλλοντικής οργάνωσης WWF, «πολλές θαλάσσιες χελώνες τρώνε μέδουσες. Όταν βλέπουν μπλε πλαστικές σακούλες να επιπλέουν στη θάλασσα, τις καταπίνουν νομίζοντας ότι είναι τροφή και πνίγονται».
       
      Σισύφειο έργο ο εντοπισμός του αεροσκάφους
       
      Οι δορυφόροι στην υπηρεσία των ερευνών εντοπισμού του μοιραίου Boeing 777
      Σύμφωνα με εκτιμήσεις του WWF, περίπου οκτώ εκατομμύρια άχρηστα αντικείμενα κάθε είδους καταλήγουν καθημερινά στη θάλασσα. Για την αποσύνθεσή τους στο νερό χρειάζονται δεκαετίες, ίσως και αιώνες. «Ανακάλυψα ακόμη και ένα ψυγείο στη θάλασσα» λέει η Μπρίτα Ντενίζ Χάρντεστι, οικολόγος της αυστραλιανής υπηρεσίας ερευνών CSIRO. Στο μεταξύ, δεν υπάρχει καμία θάλασσα αμόλυντη από πλαστικό, τονίζει ο Τίλο Μάακ, ακτιβιστής της Greenpeace. Μέσα ενημέρωσης έχουν καταγράψει μάλιστα ακόμη και εγκαταλειμμένα πλοία ή ακόμη και σπίτια που παρασύρθηκαν, για παράδειγμα, από το καταστροφικό τσουνάμι στην Ιαπωνία.
       

       
      Σε ό,τι αφορά τα συντρίμμια του χαμένου αεροσκάφους της Malaysia Airlines, ο εντοπισμός τους -τρεις και πλέον εβδομάδες μετά τη συντριβή του στον ωκεανό- αποτελεί σισύφειο έργο σύμφωνα με τον ωκεανογράφο του αυστραλιανού Πανεπιστημίου Flinders, Γιόχεν Κέμφ. Όπως επισημαίνει ο ίδιος, «ακόμη κι αν ξέραμε το ακριβές σημείο της συντριβής, η ακτίνα των ερευνών θα ήταν τεράστια», εξαιτίας των ανυπολόγιστων στροβίλων και των ρευμάτων που δημιουργούνται στον ωκεανό.
       
      Πηγή: http://www.dw.de/%CE%BF%CE%B9-%CE%B8%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BD%CE%AF%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1/a-17544486
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Επικυρώνεται η συμφωνία για τη χωροθέτηση και οριοθέτηση της νέας διασυνοριακής γέφυρας στον Έβρο ανάμεσα στους Κήπους και τα Ύψαλα (Αδριανούπολη, Ιούνιος 2013), σύμφωνα με διμερές πρωτόκολλο που υπέγραψαν, την Παρασκευή, στη Θεσσαλονίκη ο γενικός γραμματέας Δημόσιων Έργων του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και επικεφαλής της Μεικτής Επιτροπής Σχεδιασμού και Παρακολούθησης Έργου (ΜΕΣΠΕ) Στράτος Σιμόπουλος και ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών της Τουρκίας Χαμπίμ Σολούκ (Habib Soluk).
       
      Όπως είπε ο κ. Σιμόπουλος, με την υπογραφή τού πρωτοκόλλου, «μπορούμε πλέον να προχωρήσουμε στη μελετητική ωρίμανση του έργου», σύμφωνα με το μνημόνιο συνεργασίας της Εγνατία Οδός ΑΕ και της Τουρκικής Αρχής Αυτοκινητοδρόμων, που επίσης υπεγράφη στην Αδριανούπολη. Ο ίδιος πρόσθεσε: «Πρόκειται για ένα έργο, με άμεσα οικονομικά οφέλη για τα Βαλκάνια που όπως όλοι γνωρίζουμε ξεκίνησε με τη συμφωνία των Υπουργών Εξωτερικών των δύο χωρών μας το 2006, εξυπηρετεί λειτουργικά τη διασύνδεση Ελλάδας-Τουρκίας με τον Πανευρωπαϊκό διάδρομο IV, όπως και την λειτουργική σύνδεση της Τουρκίας με την Εγνατία Οδό, τον Πανευρωπαϊκό Διάδρομο Χ και τις βαλκανικές χώρες».
       
      Η ωρίμανση των μελετών θα γίνει από την Εγνατία Οδό ΑΕ, σε συνεργασία με την Τουρκική Αρχή Αυτοκινητοδρόμων, η δε Μικτή Ομάδα Εργασίας (ΜΟΕ) που έχει καθορισθεί από τη ΜΕΣΠΕ θα κάνει το συντονισμό και τη διαχείριση των μελετών και των τευχών δημοπράτησης του έργου.
       
      Από την πλευρά του, ο Τούρκος αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι η νέα γέφυρα θα συνδέσει την Τουρκία με τη Θεσσαλονίκη και την Ευρώπη και θα δώσει ώθηση στην περαιτέρω ανάπτυξη των διμερών οικονομικών και πολιτιστικών σχέσεων και του πλαισίου φιλίας και συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.
       
      Το συνολικό μήκος της χάραξης της νέας γέφυρας, με τις απαιτούμενες προσβάσεις, ανέρχεται σε 1400 μέτρα. Η γέφυρα θα έχει διατομή κλάδου αυτοκινητόδρομου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, λωρίδα έκτακτης ανάγκης και πλευρικές διαμορφώσεις πεζοδρομίων για τον κάθε κλάδο. Το συνολικό μήκος της θα είναι 810 μέτρα, από τα οποία τα 344 βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας.
       
      «Πιστεύουμε ότι τέτοιες δράσεις στον τομέα των υποδομών, πέρα από την προφανή συνεισφορά τους στη μεταφορά προσώπων και εμπορευμάτων, βοηθούν σημαντικά στην ανάπτυξη των σχέσεων καλής γειτονίας μεταξύ των δύο χωρών» δήλωσε, μετά την υπογραφή του πρωτοκόλλου, ο κ. Σιμόπουλος. Ο κ. Σολούκ σημείωσε ότι, με την υπογραφή του πρωτοκόλλου, ανοίγει ο «δρόμος» για την περαιτέρω ενίσχυση των διμερών σχέσεων, ενώ εξέφρασε την επιθυμία και για «μια ακτοπλοϊκή σύνδεση RO RO ανάμεσα σε Θεσσαλονίκη, Τσεσμέ και Σμύρνη».
       
      Πηγή: https://gr.news.yahoo.com/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8C%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B3%CE%AD%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B1-101013629.html
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Τρεις ημέρες μετά το σεισμό των 8,2 βαθμών που ταρακούνησε τη Χιλή την 1η Απριλίου, αμερικανική υπηρεσία παρουσιάζει προσομοίωση που δείχνει την εξάπλωση του τσουνάμι σε ολόκληρο τον Ειρηνικό Ωκεανό.
       
      Το τσουνάμι είχε μικρό ύψος και δεν προκάλεσε θανάτους ή ζημιές. Δεν είχε συμβεί όμως το ίδιο με το σεισμό των 9,5 βαθμών, την ισχυρότερη δόνηση που έχει καταγραφεί ποτέ, σχεδόν στο ίδιο σημείο της Χιλής το 1960.
       
      Τα κύματα που σήκωσε ο Εγκέλαδος σκότωσαν τότε 61 άτομα στη Χαβάη και 138 στην Ιαπωνία. Ο συνολικός απολογισμός από το σεισμό και το τσουνάμι εκτιμάται στους 1.655 θανάτους.
       
      Η Χιλή είναι άκρως σεισμογόνος περιοχή καθώς βρίσκεται πάνω σε μια ζώνη υποβύθισης -την περιοχή στην οποία μια ηπειρωτική πλάκα βυθίζεται κάτω από μια δεύτερη πλάκα και υποχωρεί μέσα στον γήινο μανδύα.
       
      Η ζώνη υποβύθισης στις ακτές της Νοτίου Αμερικής στον Ειρηνικό είναι μέρος του λεγόμενου Δακτύλιου της Φωτιάς, μια σειρά μεγάλων ηφαιστείων που περιβάλλει τον Ειρηνικό και αντιστοιχεί στα όρια τεκτονικών πλακών.
       
      Σύμφωνα με την αμερικανική Εθνική Υπηρεσία Ωκεανών και Ατμόσφαιρας (NOAA), την υπηρεσία που δημιούργησε το παραπάνω animation, ο δεύτερος ισχυρότερος σεισμός που έχει καταγραφεί ποτέ χτύπησε την Αλάσκα το 1964 και σήκωσε τσουνάμι που έπνιξε 11 ανθρώπους στην Καλιφόρνια, περίπου 3.000 χιλιόμετρα μακριά, και ακόμα 117 ανθρώπους σε άλλες περιοχές. Σε ορισμένα σημεία τα κύματα είχαν ύψος έως 67 μέτρα.
       

       
      Πηγή: http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231309070
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Στις 23.08 σεισμική δόνηση μεγέθους 5,4 βαθμών της κλίμακας ρίχτερ πραγματοποιήθηκε ανοιχτά της Ύδρας.
       
      Σύμφωνα με το ευρωμεσογειακό σεισμολογικό κέντρο, η δόνηση είχε εστιακό βάθος 10 χιλιόμετρα.
       
      Το επίκεντρό της εντοπίστηκε 29 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Ύδρας και 89 χιλιόμετρα νότια της Αθήνας.
       
      Η δόνηση έγινε ιδιαίτερα αισθητή σε μεγάλο κομμάτι της κεντρικής Ελλάδας.
       
      Πηγή: http://www.newsplus.gr/ellada/koinwnia/Seismos_5,4_rixter_anoixta_tis_Ydras_-_Idiaitera_aisthitos_stin_Athina/?n=190031
       
      Παρακολουθείστε ζωντανά την εξέλιξη από εδώ: http://www.michanikos.gr/live-earthquakes.html
      Περισσότερα...

      14

    • Engineer

      Tέθηκε σε λειτουργία μετά την αδειδότησή του το αεροδρόμιο Μυρίνης του Δήμου Καρδίτσας.
       
      Τον αεροδιάδρομο εγκιανίασαν δύο αεροσκάφη CESSNA 172 του εκπαιδευτικού οργανισμού επαγγελματιών πιλότων Horizon Aviation Academy που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, μετά από συνεργασία με την Αερολέσχη Κεντρικής Ελλάδος.
       
      Όπως ανακοινώθηκε, τα πληρώματα των αεροσκαφών υποδέχθηκε στο αεροδρόμιο ο δήμαρχος Καρδίτσας Κ. Παπαλός, συνοδευόμενος από δημοτικούς συμβούλους και υπηρεσιακούς παράγοντες του Δήμου, καθώς και ο πρόεδρος της Αερολέσχης Κεντρικής Ελλάδος Ευάγγελος Μαρκινός, οι οποίοι πέταξαν με τα δύο αεροσκάφη πάνω από την Καρδίτσα και τη γύρω περιοχή.
       
      Οι χειριστές των αεροσκαφών, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την κατάσταση που βρίσκεται το αεροδρόμιο της Μυρίνης, καθώς και την επιθυμία τους να επαναλάβουν τις πτήσεις τους στην περιοχή.
       
      Υπενθυμίζεται ότι στις 13 Φεβρουαρίου 2014 δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, με την οποία αδειοδοτήθηκε το πεδίο προσγείωσης ελαφρών αεροσκαφών Μυρίνης. Από τότε μέχρι σήμερα έχει χρησιμοποιηθεί για την προσγείωση-απογείωση 12 αεροσκαφών, μονοκινητήριων ή δικινητήριων.
       
      Το επόμενο βήμα είναι να δρομολογηθούν παρεμβάσεις, όπως η δημιουργία χώρου στάθμευσης για αεροσκάφη και αυτοκίνητα, ενώ σε επόμενο στάδιο σχεδιάζεται η κατασκευή ενός κτηρίου και η επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης.
       
      Πηγή: http://ered.gr/gr/newInside.php?art=30811
      Περισσότερα...

      0

    • project.breeze

      Τον Σεπτέμβριο του 2014 το ΤΕΙ ΑΜΘ γίνεται μέλος της νέας υπερταχείας μεταφοράς δεδομένων, εγκαινιάζοντας από κοινού με το διεθνές ερευνητικό κέντρο CERN της Ελβετίας τον κόμβο GRID στην Καβάλα. Πρόκειται για έναν υπερυπολογιστή σε απευθείας σύνδεση με το CERN που θα επεξεργάζεται πληροφορίες του επιταχυντή στον οποίο επιβεβαιώθηκε πρόσφατα η ύπαρξη του «Σωματιδίου του Θεού» ή αλλιώς «Σωματιδίου Higgs.
       
      Οι επιστήμονες Peter Higgs και Francois Englert που εργάστηκαν ανεξάρτητα για την απόδειξη της ύπαρξής του (η οποία, όμως, έγινε δυνατή μόνο μετά την λειτουργία του μεγαλύτερου επιταχυντή του κόσμου στο CERN), είναι οι φετινοί αποδέκτες του Βραβείου Νόμπελ Φυσικής! Τα εγκαίνια του κόμβου GRID στο ΤΕΙ ΑΜΘ θα πραγματοποιηθούν παρουσία του γενικού διευθυντή του CERN, Rolf Dieter Heuer, όπως και κλιμακίου επιστημόνων από την Ελλάδα και την Ελβετία.
       
      Μετά από επίσκεψη στο CERN με τους φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος MSc in Innovation in Technology & Entrepreneurship του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ο Αναπληρωτής Προέδρος και υπεύθυνος GRID του ΤΕΙ ΑΜΘ, Δημήτριος Μπαντέκας, έκανε γνωστό, πως το ΤΕΙ ΑΜΘ θα έχει του χρόνου την χαρά να φιλοξενήσει ένα Summerschool του CERN με θέμα την επιστήμη των υπολογιστών (Computer Science).
       
      Στο Summerschool αυτό πρόκειται να συμμετάσχουν 60 συνολικά παιδιά και 10 ξένοι καθηγητές από όλο τον κόσμο και θα πραγματοποιηθεί από 1-15 Σεπτεμβρίου του 2015 στην Καβάλα. Το ΤΕΙ ΑΜΘ προτίθεται να προσφέρει στους συμμετέχοντες δωρεάν μεσημεριανό και βραδυνό φαγητό, διευκολύνοντας, έτσι, την απόφασή τους να δηλώσουν συμμετοχή, βάζοντας με τον τρόπο αυτό το δικό του λιθαράκι σε ένα πολύ ειδικευμένο είδος εκπαιδευτικής κινητικότητας. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η φιλοξενία του συγκεκριμένου Summerschool στην Ελλάδα και μάλιστα στην Καβάλα, θεωρείται επιτυχία του ΤΕΙ ΑΜΘ, μια και το διεκδικούσαν πάνω από 20 Τριτοβάθμια Ιδρύματα στην Ευρώπη!
       
      (Ν.Κιούρτης, Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων)
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Με ενημέρωση της η Ε.Υ.ΕΠ.ΕΝ. εξέδωσε ενημέρωση σχετικά με την καταχώρηση ηλεκτρονικού παραβόλου (εφαρμογή e-paravolo) για εγγραφή ή ανανέωση συνδρομής στο μητρώο ενεργειακών επιθεωρητών.
       
      Η ανακοίνωση αναφέρει:
       
      "Σας ενημερώνουμε ότι, για την Εγγραφή ή την Ανανέωση Συνδρομής στο Μητρώο Ενεργειακών Επιθεωρητών μπορείτε να υποβάλλετε και ηλεκτρονικό παράβολο.
       
      Η διαδικασία είναι η εξής:
       
      υποβάλλετε το αρχείο του ηλεκτρονικού παραβόλου, όπως αυτό σας χορηγείται προς εκτύπωση από τη σχετική εφαρμογή της ΓΓΠΣ, καταχωρείτε την ημερομηνία έκδοσης του Ηλεκτρονικού Παραβόλου και, αντί για Σειρά και Α/Α, καταχωρείτε το ψηφιακό «κωδικό παραβόλου» που αντιστοιχεί στο ηλεκτρονικό παράβολο.
       
      Επισημαίνεται ότι τα απλά διπλότυπα είσπραξης από τις ΔΟΥ εξακολουθούν να γίνονται δεκτά. Η Ε.Υ.ΕΠ.ΕΝ. εγκρίνει την εγγραφή ή την ανανέωση συνδρομής του Ενεργειακού Επιθεωρητή μόνο εάν έχουν ακολουθηθεί τα παραπάνω στάδια."
       
      Πηγή: http://www.b2green.gr/main.php?pID=17&nID=11229&lang=el&utm_source=MadMimi&utm_medium=email&utm_content=%CE%A4%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CF%8C+%CF%86%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CE%BB%CF%89%CE%BC%CE%B1+%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%2C+%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B1+%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD%2C+%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82+%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%AD%CF%82+%CE%91%CE%A0%CE%95+%26+43+%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1+%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1&utm_campaign=20140404_m119844715_%CE%A4%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CF%8C+%CF%86%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CE%BB%CF%89%CE%BC%CE%B1+%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%2C+%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B1+%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD%2C+%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82+%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%AD%CF%82+%CE%91%CE%A0%CE%95+%26+43+%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1+%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1&utm_term=____CE_B4_CE_B9_CE_B1_CE_B2_CE_AC_CF_83_CF_84_CE_B5+_CF_80_CE_B5_CF_81_CE_B9_CF_83_CF_83_CF_8C_CF_84_CE_B5_CF_81_CE_B1#sthash.Abqspp7p.dpuf
      Περισσότερα...

      124

    • delta_delta

      Ο διαγωνισμός αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 11 μήνες
       
      Την δημοπράτηση της κατασκευής του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι του Ηρακλείου σε περίπου έναν μήνα ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.
       
      Το νέο έργο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί με την μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης σε ορίζοντα πέντε ετών, θα οδηγήσει σε παύση της λειτουργίας του υφιστάμενου αερολιμένα «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου.
       
      Το νέο αεροδρόμιο, το οποίο θα έχει «πλαφόν» στις αεροπορικές χρεώσεις, θα έχει μήκος αεροδιαδρόμου 3,2 χλμ με δυνατότητα επέκτασης στα 3,8 χλμ, εάν κι εφόσον αυτό καταστεί αναγκαίο.
       
      Με την κατασκευή του αεροδρομίου θα δημιουργηθούν 1.000 θέσεις εργασίας στο αεροδρόμιο και 4.000 στον τουρισμό της Κρήτης, είπε ο υπουργός Υποδομών.
       
      Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), διερευνώντας την δυνατότητα κάλυψης της χρηματοδοτικής συμβολής του δημοσίου με δανεισμό, ενώ ως εναλλακτική λύση εξετάζεται και το ενδεχόμενο χρήσης κοινοτικών πόρων.
       
      Ο διαγωνισμός αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 11 μήνες. Η συμβολή του δημοσίου, το κόστους του έργου, τα ιδιωτικά κεφάλαια και τα δάνεια που θα αντλήσει ο παραχωρησιούχος θα αποτελέσουν αντικείμενο της διαγωνιστικής διαδικασίας και θα προκριθούν οι πλέον συμφέρουσες οικονομικά προτάσεις.
       
      Παράλληλα, ο κ. Χρυσοχοϊδης ανακοίνωσε ότι σύντομα θα μεταβεί στο Ηράκλειο προκειμένου να εξεταστούν βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις στο υφιστάμενο αεροδρόμιο.
       
      Πάντως, πλάνο αξιοποίησης του «Νίκος Καζαντζάκης» για την μετά την παύση της λειτουργίας του περίοδο, δεν υπάρχει ακόμη.
       
      «Θα επισκεφθώ το Ηράκλειο ώστε να προχωρήσουμε σε μία σειρά από αναγκαίες βελτιώσεις» είπε και σημείωσε ότι στόχος είναι η αύξηση της χωρητικότητας του αεροδρομίου. Πάντως, πλάνο αξιοποίησης του «Νίκος
      Καζαντζάκης» για την μετά την παύση της λειτουργίας του περίοδο, δεν υπάρχει ακόμη.
       
      Η μεγαλύτερη επένδυση στη χώρα
       
      Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών πρόκειται για την μεγαλύτερη επένδυση στη χώρα, για την οποία καταγράφεται έντονο ενδιαφέρον από την επενδυτική κοινότητα.
       
      Ο κ. Χρυσοχοϊδης συσχέτισε το μομέντουμ της κήρυξης του διαγωνισμού με την επανεκκίνηση των έργων στους οδικούς άξονες, που πραγματοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης. «Από τις 35 τράπεζες οι 31 είναι ξένες. Αυτό
      δείχνει και τον βαθμό της εμπιστοσύνης των ξένων επενδυτών στην Ελληνική οικονομία» είπε, συνδέοντας αυτή την εξέλιξη με το ενδιαφέρον που παρουσιάζεται για το Καστέλι.
       
      Ο κ. Χρυσοχοϊδης χαρακτήρισε ως επίτευγμα την σταθεροποίηση της χώρας και την αποφυγή εξόδου από το ευρώ, την ικανοποίηση βασικών στόχων που επανέφεραν την Ελλάδα στο διεθνές οικονομικό σύστημα.
       
      Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοϊδη, οι νέες επενδύσεις αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας. «Βρισκόμαστε στην καλύτερη στιγμή μετά την προχθεσινή απόφαση του Eurogroup. Αυτό το αποτέλεσμα πρέπει να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού» είπε και συμπλήρωσε ότι η έξοδος στις αγορές, η ρύθμιση του χρέους και ανάπτυξη είναι πια κοντά, καθώς τα μεν έργα θα δώσουν 1,5% στο ΑΕΠ, ενώ ο τουρισμός δείχνει ότι θα ξεπεραστεί το όριο των 20 εκατ. τουριστών.
       
      Η αγορά θα καθορίσει τα μεγέθη του έργου
       
      Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Infrastructure Finance, κ. Κωνσταντίνο Νικολόπουλο, ο οποίος είναι ο χρηματοικονομικός σύμβουλος του έργου, τα οικονομικά μεγέθη του διαγωνισμού θα προσδιοριστούν από την ίδια την αγορά.
       
      Όπως παρατήρησε, η διεθνής αεροπορική αγορά ανακάμπτει και η ΙΑΤΑ αναμένει τα υψηλότερα κέρδη της ιστορίας του κλάδου. «Το αεροδρόμιο αυτό "κάθεται" στις αεροπορικές διαδρομές με την μεγαλύτερη ανάπτυξη» είπε και συμπλήρωσε ότι αυτό φαίνεται και στην υφιστάμενη κατάσταση, καθώς το 2013 το «Ν.Καζαντζάκης» είχε 6 εκατ. επιβάτες.
       
      Το Ηράκλειο χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα, με το 80% της επιβατικής κίνησης να έρχεται από το εξωτερικό και με ισχυρό το στοιχείο των τσάρτερ πτήσεων. Έτσι, το νέο αεροδρόμιο έρχεται να καλύψει αυτές τις νέες ανάγκες, πρόσθεσε.
       
      Ο διαγωνισμός θα περιλαμβάνει τις ελάχιστες απαιτήσεις που θα θέσει το δημόσιο και οι προσφορές θα αξιολογηθούν βάσει των ποσοτικών προσφορών των υποψήφιων παραχωρησιούχων, οι οποίες και θα αξιολογηθούν.
       
      Ειδικότερα, η διαδικασία θα περιλαμβάνει τον χρηματοοικονομικό έλεγχο των εταιριών και την υποβολή των τεχνικών προτάσεων και των οικονομικών προσφορών, η συμφερότερη οποίων θα κερδίσει το έργο.
       
      Πρώτος ρόλος για τα ιδιωτικά κεφάλαια
       
      Το «μείγμα» της χρηματοδότησης θα είναι τα ίδια κεφάλαια των ιδιωτών, ο τραπεζικός δανεισμός και η συμβολή του δημοσίου. Επίσης, τα τέλη και οι χρεώσεις θα ρυθμίζονται με βάση μέγιστο όριο που θα μπορεί να έχει ο φορέας εκμετάλλευσης από έσοδα προερχόμενα από αεροναυτικές δραστηριότητες, ενώ δεν θα υπάρξει κρατική εγγυοδοσία στα δάνεια των επενδυτών.
       
      Το ποσοστό διοίκησης του δημοσίου θα είναι επίσης διαγωνιστικό μέγεθος. Παράλληλα, θα υπάρχει μηχανισμός ελέγχου των εσόδων που θα επιτρέπει στο αεροδρόμιο να μην γίνει πιο ακριβό.
       
      Επίσης, μέσα στον προϋπολογισμό του έργου περιλαμβάνονται οδικά έργα 30 χλμ, εκ των οποίων 20 χλμ που θα συνδέουν το αεροδρόμιο με τον ΒΟΑΚ και 10 χλμ που θα το ενώνουν με τον ΝΟΑΚ.
       
      Παράλληλα, το αεροδρόμιο θα διαθέτει εμπορική ζώνη. Η απαλλοτρίωση της αεροπορικής έκτασης θα γίνει με την λεγόμενη Ολυμπιακή διαδικασία. Η περίοδος κατασκευής θα διαρκέσει έως και πέντε χρόνια.
       
      Η διαδικασία θα ξεκινήσει σε περίπου 30 ημέρες, όταν θα βγουν στον «αέρα» τα σχέδια της σύμβασης, με ορίζοντα ολοκλήρωσης του διαγωνισμού σε 11 μήνες.
       
      Ο προϋπολογισμός για απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικές ανασκαφές και μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφέλειας ανέρχεται σε 100 εκατ. ευρώ και το υπουργείο Υποδομών έχει ζητήσει την ένταξή του στο Πρόγραμμα
      Δημοσίων Επενδύσεων.
       
      Επίσης, προβλέπεται ότι έναν χρόνο μετά τη θέση σε λειτουργία του νέου αεροδρομίου, θα γίνουν ειδικές μετρήσεις θορύβου και εάν η όχληση είναι υπαρκτή, θα ληφθούν μέτρα, καθώς επηρεάζονται δύο χωριά: ο Αρχάγγελος και τα Ρουσσοχώρια.
       
      Ακόμη, το στρατιωτικό αεροδρόμιο θα παραμείνει στο σημείο και θα λειτουργεί ανεξάρτητα.
       
      Μη αναστρέψιμη η μεταφορά
       
      Σύμφωνα με τον διευθυντή της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Μελετών Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου, κ. Ιωάννη Καρνέση, από την δεκαετία του 1990 που είχαν εξεταστεί εναλλακτικά σενάρια για το υφιστάμενο αεροδρόμιο, οι μελέτες έδειξαν ότι ο αερολιμένας θα έπρεπε να μεταφερθεί σε νέο σημείο.
       
      Το υφιστάμενο αεροδρόμιο ανήκει στο υπουργείο Άμυνας, ξεκαθάρισε ο κ. Χρυσοχοϊδης, ο οποίος σύντομα θα επισκεφθεί το Ηράκλειο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν διάφορα προβλήματα του υφιστάμενου αερολιμένα.
       
      «Δεν είναι δυνατόν να λειτουργεί σχεδόν μέσα στην πόλη το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Τα προβλήματα είναι τεράστια. Είναι σχεδόν αδύνατες οι επεκτάσεις. Ας μην κάνουμε τέτοια κουβέντα» είπε ο υπουργός Υποδομών.
       
      «Το θέμα των τελών είναι δεδομένο. Το "Ελ.Βενιζέλος" έχει μία σειρά από κρατήσεις, το οποίο το καθιστούν ένα από τα ακριβότερα αεροδρόμια της Ευρώπης. Από την άλλη πλευρά, αυτή η δυνατότητα του επιτρέπει να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και ασφάλεια και να αναδεικνύεται ως ένα από τα καλύτερα αεροδρόμια του κόσμου. Ας το κρατήσουμε ως μία σημαντική περιουσία για τη χώρα» δήλωσε ο κ. Χρυσοχοϊδης.
       
      Πηγή: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=583313
      Περισσότερα...

      4

    • Barbatos

      Αστυνομικές δυνάμεις απέκλεισαν την περιοχή και ξεκίνησαν οι κατεδαφίσεις που προκάλεσαν αίσθηση...
      Με σήμα της σήμα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Aιγαίου που εστάλη προς το αστυνομικό τμήμα Μυκόνου, ξεκίνησαν οι κατεδαφίσεις αυθαιρέτων κτισμάτων στην περιοχή Διβούνια (Καλαφάτης) στην Μύκονο.
       
      Στο σημείο βρέθηκαν αστυνομικές δυνάμεις για να διασφαλίσουν την υλοποίηση της διαδικασίας των κατεδαφίσεων. Σύμφωνα με το cyclades24.gr, που δημοσιεύει το σχετικό βίντεο, πρόκειται για πρωτοφανή εικόνα στο νησί των ανέμων που είχε περιορισμένες αντιδράσεις...
       

       
      Πηγή: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=281035&catid=6
      Περισσότερα...

      31

    • grgk

      Με non paper που εξέδωσε, το υπουργείο Παιδείας απαντάει στις καταγγελίες του Τεχνικού Επιμελητηρίου (ΤΕΕ) περί αναξιοκρατίας και πολιτικών συναλλαγών στο θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των επαγγελμάτων του χώρου της κατασκευής, που ψηφίστηκε στο πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης.
       
      Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας η διάταξη που ψηφίστηκε αποτελούσε μνημονιακή υποχρέωση του υπουργείου Υποδομών και Ανάπτυξης. Ωστόσο, από την πλευρά του, το υπουργείο Παιδείας θα συντάξει σε συνεργασία με το ΤΕΕ σχετικό προεδρικό διάταγμα που θα διαβαθμίσει τα δικαιώματα των πτυχιούχων στο χώρο της κατασκευής και επανασχεδιάσει τον «χάρτη» των επαγγελματικών δικαιωμάτων στο χώρο.
       
      «Οι οξύτατοι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιεί το ΤΕΕ στις ανακοινώσεις του, σίγουρα ανήκουν σε άλλες εποχές» αναφέρεται στην ανακοίνση του υπουργείου Παιδείας. «Σε εποχές που οι συντεχνίες επέβαλαν την άποψη τους στην Κυβέρνηση με απειλή πολιτικού κόστους. Έχουν παρέλθει αυτές οι εποχές» τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση.
       
      «Τα άρθρα που αφορούν στα επαγγέλματα του Πολιτικού Μηχανικού, του Αρχιτέκτονα Μηχανικού, του Τοπογράφου Μηχανικού συμπεριελήφθησαν στο Πολυνομοσχέδιο ως «μνημονιακές υποχρεώσεις» του ΥΠΕΚΑ, του Υποδομών και του Ανάπτυξης. Το υπουργείο Παιδείας δεν είχε κληθεί να καταθέσει την άποψή του» τονίζεται στην ανακοίνωση.
       
      «Το υπουργείου Παιδείας αντέδρασε με νομοτεχνική βελτίωση στον περιορισμό της απόδοσης του επαγγελματικού τίτλου του Πολιτικού Μηχανικού κ.λπ. μόνο σε αποφοίτους του Πανεπιστημιακού τομέα, η οποία αντίκειται στη λογική, στα διεθνή δεδομένα, αλλά και στη νέα Αρχιτεκτονική της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης μετά το Σχέδιο Αθηνά» αναφέρει το ίδιο κείμενο.
       
      «Το υπουργείο Παιδείας συνηγορεί στην έκδοση Προεδρικού Διατάγματος με σύμφωνη Γνώμη του ΤΕΕ για την απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων, ώστε να αποφευχθεί η ισοπέδωση και να υπάρχει διαβάθμιση και σαφής διαχωρισμός των δικαιωμάτων των αποφοίτων του Πανεπιστημιακού Τομέα και των ΤΕΙ. Αυτό είναι βέβαια πολύ διαφορετικό από τον πλήρη αποκλεισμό κάποιων κατηγοριών από την άσκηση ενός επαγγέλματος» τονίζεται στο ίδιο κείμενο.
      «Η διάταξη της εναρμόνισης της νομοθεσίας μας, δηλαδή της σχετικής κοινοτικής οδηγίας, σύμφωνα με ευρωπαϊκή μας υποχρέωση για την αναγνώριση πτυχίων και διπλωμάτων που αποδίδουν Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα χωρών μελών της Ε.Ε., ορθώς συμπεριελήφθη από τους συντάκτες γι αυτό και το υπουργείο Παιδείας δεν ζήτησε την διαγραφή της. Από το 2012 αποδίδονται επαγγελματικά δικαιώματα σε όλους τους αποφοίτους των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης των χωρών μελών της ΕΕ και δεν θα μπορούσαν να εξαιρεθούν τα επαγγέλματα Πολιτικών Μηχανικών, κ.λπ.» αναφέρουν οι εκπρόσωποι του υπουργείου Παιδείας.
       
      Περί κολεγίων
       
      Για τους αποφοίτους κολεγίων που συνεργάζονται με ευρωπαϊκά πανεπιστήμια και τα επαγγελματικά δικαιώματα τους, στο κείμενο του υπουργείου Παιδείας αναφέρεται ότι «λόγω ακριβώς της εναρμόνισης από το 2012 με την σχετική οδηγία, που το υπουργείο Παιδείας από το 2012 νομοθέτησε, τα κολέγια είναι πάροχοι υπηρεσιών εκπαίδευσης που παρέχουν κατά αποκλειστικότητα σπουδές βάση συμφωνιών πιστοποίησης ή δικαιόχρησης με ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής, αναγνωρισμένα από τις αρχές που εδρεύουν».
       
      Πηγή: http://www.michanikos-online.gr/news.php?aID=12040
      Περισσότερα...

      12

    • Engineer

      Η βοήθεια που έχουν προσφέρει στις έρευνες που γίνονται για τον εντοπισμό του μοιραίου Boeing έχουν στρέψει ξανά το βλέμμα ψηλά προς τον ουρανό. Πόσοι δορυφόροι υπάρχουν όμως σε τροχιά γύρω από τη Γη;
      Ο Νίκολας Τζόνσον έδωσε την απάντηση. Ο επιστήμονας που διετέλεσε επικεφαλής της NASA για τα αντικείμενα που βρίσκονται σε τροχιά, αναφέρει πως υπάρχουν περισσότεροι από 1.000 ενεργοί δορυφόροι. Παράλληλα όμως απάντησε και άλλα... καυτά ερωτήματα για το θέμα, μιλώντας στο Associated Press.
      Πόσοι δορυφόροι υπάρχουν εκεί πάνω;
      Περίπου 1.100 ενεργοί, ιδιωτικοί και κυβερνητικοί. Επιπλέον, υπάρχουν άλλοι 2.600 που δεν λειτουργούν πλέον. Η Ρωσία εκτόξευσε τον πρώτο, τον Sputnik 1, το 1957. Ο παλιότερος που είναι ακόμη σε τροχιά αλλά δεν είναι λειτουργικός τέθηκε σε τροχιά το 1958.
      Πόσο μεγάλοι είναι;
      Το μέγεθος διαφέρει. Οι δορυφόροι επικοινωνιών μπορεί να είναι σε μέγεθος μικρού σχολικού λεωφορείου και να ζυγίζουν έως και έξι τόνους.
      Τι ακριβώς κάνουν;
      Εχουν πολλούς ρόλους. Οι δορυφόροι GPS βοηθούν στην πλοήγηση, άλλοι μεταφέρουν σήματα τηλεπικοινωνιών ή τηλεοπτικά, άλλοι έχουν ρόλο στην πρόγνωση του καιρού, την εθνική άμυνα, την επιστήμη και τη γεωργία, παρακολουθώντας καλλιέργειες και περιοχές ξηρασίας. Σύμφωνα με τα δεδομένα, το 60% χρησιμοποιούνται στις τηλεπικοινωνίες.

      Πού βρίσκονται;
      Αυτό εξαρτάται από τη χρήση τους. Εκείνοι των τηλεπικοινωνιών αναμεταδίδουν σήματα από ένα προκαθορισμένο σημείο στον ισημερινό σε ύψος 35.420 χιλιομέτρων. Οι δορυφόροι GPS βρίσκονται στα 19.960 χλμ. περίπου, αρκετά ψηλά για να είναι προσιτοί από μεγάλα τμήματα της Γης. Αλλοι πρέπει να βρίσκονται πιο κοντά. Για παράδειγμα, ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός βρίσκεται μόλις στα 418 χιλιόμετρα και ελάχιστοι δορυφόροι είναι πιο χαμηλά από αυτό. Κάποιοι παραμένουν σε προκαθορισμένα σημεία, άλλοι μετακινούνται ανάλογα με τις ανάγκες.
      Σε ποιον ανήκουν;
      Κυβερνήσεις αλλά και ιδιωτικές επιχειρήσεις. Περισσότερες από 50 χώρες έχουν έναν δορυφόρο, ή ένα σημαντικό μέρος του. Υπάρχουν 502 ενεργοί των ΗΠΑ, 118 της Ρωσίας και 116 της Κίνας.
      Τι συμβαίνει αν σταματήσουν να λειτουργούν;
      Οι παλιοί δορυφόροι αποτελούν κίνδυνο για συγκρούσεις με τους ενεργούς, οπότε υπάρχουν κανόνες και συστάσεις προκειμένου να μην μετατραπεί το διάστημα σε χωματερή. Εκείνοι που πετούν κάτω από ένα συγκεκριμένο ύψος πρέπει να μπουν σε μία τροχιά που θα προκαλέσει την πτώση τους στη Γη και την καύση τους μέσα σε 25 χρόνια. Στα πιο απομακρυσμένα σημεία, τους στέλνουν σε ακόμη πιο ψηλές τροχιές, ώστε να... φύγουν από τη μέση.
      Μπορείτε να παρακολουθήσετε τους δορυφόρους που υπάρχουν σε τροχιά εδώ: http://science.nasa.gov/iSat/iSAT-text-only/?failure=Webgl
      Πηγή: Πόσοι δορυφόροι υπάρχουν πάνω από τα… κεφάλια των κατοίκων της Γης -Πού βρίσκονται, ποιος ο ρόλος τους | Ειδήσεις και νέα με άποψη http://www.iefimerida.gr/node/149052#ixzz2xnA08o00
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Τα ποσά των ασφαλιστικών εισφορών που καταβλήθηκαν από ελεύθερους επαγγελματίες έως και την 31 Μαρτίου 2014 και αφορούν τη χρήση 2013, θα εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα των φορολογούμενων αυτών για τη συγκεκριμένη χρήση.
       
      Αυτό διευκρινίζεται σε εγκύκλιο του γενικού γραμματέα Δημοσίων Εσόδων Χάρη Θεοχάρη που αφορά κυρίως δικηγόρους, υποθηκοφύλακες και συμβολαιογράφους.
       
      Συγκεκριμένα, όπως διευκρινίζεται στην εγκύκλιο οι ανακοινώσεις των σχετικών Τομέων του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Αυτοαπασχολούμενων (Ε.Τ.Α.Α), με βάση τις οποίες προσδιορίζεται το ύψος των εισφορών για τους ασφαλισμένους, εκδίδονται σε μεταγενέστερο χρόνο της χρήσεως που αφορούν.
       
      Έτσι η καταβολή των εισφορών και η παραλαβή των ασφαλιστικών βιβλιαρίων, όπου επικολλώνται τα καταβαλλόμενα κατά τη διάρκεια μιας χρήσης ένσημα, παραλαμβάνονται από το Ταμείο σε χρόνο μεταγενέστερο της χρήσης.
       
      Γι' αυτό και όπως επισημαίνεται στην εγκύκλιο, τα ποσά των ασφαλιστικών εισφορών που καταβλήθηκαν από ελεύθερους επαγγελματίες κατά τα ανωτέρω έως και την 31.3.2014 και αφορούν τη χρήση 2013 μπορούν να εκπέσουν από τα ακαθάριστα έσοδα της χρήσης αυτής.
       
      Τέλος, διευκρινίζεται, ότι από την 1.1.2014 και μετά θα εκπίπτουν μόνο οι ασφαλιστικές εισφορές που έχουν καταβληθεί έως το τέλος της χρήσης.
       
      Πηγή: http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=423928
      Περισσότερα...

      6

    • Engineer

      Τη μεταρρυθμιστική ατζέντα του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, που περιλαμβάνει 12 προτεραιότητες για την εθνική στρατηγική «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2014-2016» με στόχο την αναμόρφωση του δημόσιου τομέα, παρουσίασε την Τετάρτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
       
      Τη μεταρρυθμιστική ατζέντα του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, που περιλαμβάνει 12 προτεραιότητες για την εθνική στρατηγική «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2014-2016» με στόχο την αναμόρφωση του δημόσιου τομέα, παρουσίασε πριν λίγο ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
       
      Η παρουσίαση της μεταρρυθμιστικής ατζέντας του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, την αξιολόγηση των ΝΠΙΔ, την ανάθεση δραστηριοτήτων στον ιδιωτικό τομέα, τη μείωση των διοικητικών βαρών, το νέο σύστημα αξιολόγησης υπαλλήλων και την επιλογή προϊσταμένων, καθώς και το νέο μισθολόγιο, σηματοδοτεί και το τέλος του κυνηγιού των ποσοτικών στόχων (διαθεσιμότητες, απολύσεις κλπ) με την αντικατάστασή του από ποιοτικούς στόχους, που έχουν ως στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών του δημοσίου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων, όπως επισήμανε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου.
       
      Τόσο ο Κυριάκος Μητσοτάκης όσο και η υφυπουργός Εύη Χριστοφιλοπούλου εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη συμφωνία με τους εκπροσώπους των δανειστών, μετά από μία μακρά και επίπονη διαπραγμάτευση και την απόρριψη των πιέσεων της τρόικας για ακόμη 8.000 απολύσεις το 2015 και περαιτέρω διαθεσιμότητες για το 2014.
       
      Οι προτεραιότητες της μεταρρυθμιστικής ατζέντας του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, όπως τις παρέθεσε ο κ. Μητσοτάκης, είναι:
       
      1. Νέο οργανόγραμμα της δημόσιας διοίκησης
       
      Ολοκληρώνεται η σύνταξη των Προεδρικών Διαταγμάτων με τους νέους οργανισμούς των υπουργείων. Η κατάρτιση των νέων οργανισμών βασίζεται σε εκθέσεις αξιολόγησης, που συνοδεύονται από περιγράμματα αποστολής και θέσεων καθώς και από σχέδια στελέχωσης, που έχουν εγκριθεί από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης. Υλοποιείται ένα διαχρονικό αίτημα για τον εξορθολογισμό του Δημοσίου, που πλέον αποκτά μια ενιαία συνεκτική δομή. Η μειώσεις δομών αγγίζουν το 40%.
       
      2. Αξιολόγηση ΝΠΙΔ
       
      Συνεχίζεται και ολοκληρώνεται η καταγραφή και η αξιολόγηση -για πρώτη φορά- των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου. Στις περιπτώσεις όπου διαπιστώνονται επικαλύψεις αρμοδιοτήτων ή ολοκλήρωση της αποστολής του, θα γίνουν καταργήσεις ή συγχωνεύσεις. Οι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα αναδιοργανώνονται με σκοπό τον καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
       
      3. Ανάθεση δραστηριοτήτων στον ιδιωτικό τομέα
       
      Εντοπίζονται υπηρεσίες που παρέχονται από το Δημόσιο με υψηλό κόστος και χαμηλή αποτελεσματικότητα και αξιολογούνται οι περιπτώσεις όπου η υπηρεσία μπορεί να παρέχεται από ιδιώτες με χαμηλότερο κόστος και υψηλότερη αποτελεσματικότητα. Στόχος είναι η καλύτερη διαχείριση των πόρων του δημοσίου και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
       
      4. Μείωση διοικητικών βαρών και απλούστευση διαδικασιών
       
      Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα συνεργασίας με τον ΟΟΣΑ για την άρση των διοικητικών βαρών σε 13 τομείς της οικονομίας. Γίνεται μια πρωτοφανής χαρτογράφηση της νομοθεσίας, με τελικό στόχο τη μείωση κατά 25% των διοικητικών βαρών που λειτουργούν ανασταλτικά για την επιχειρηματικότητα, την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη και ενισχύουν τα φαινόμενα διαφθοράς. Το πρόγραμμα «μειώσεις και απλουστεύσεις» θα αποτελεί πλέον σταθερό προσανατολισμό της δημόσιας διοίκησης και όχι εφάπαξ διαδικασία.
       
      5. Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
       
      Η εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ γίνεται πλέον πιο γρήγορη και πιο αποτελεσματική. Τα ΚΕΠ ενισχύονται και παρέχουν μια σειρά από υπηρεσίες online, με μία αίτηση, στη στιγμή. Ήδη οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν, απλά και άμεσα, μεταξύ άλλων, φορολογική ενημερότητα, ασφαλιστική ενημερότητα, πιστοποιητικά δημοτολογίου (βεβαιώσεις οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας, οικογενειακής κατάστασης ειδικά για τον ΟΓΑ), κ.ά. Μέσα στους επόμενους μήνες οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ και σε σχέση με το κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, το e-παράβολο και τα πιστοποιητικά στρατολογίας.
       
      6. Καλή νομοθέτηση
       
      Τίθεται σε εφαρμογή σχέδιο για τη μείωση της πολυνομίας και της κακονομίας. Στόχος είναι η δημιουργία ενός απλού και σαφούς ρυθμιστικού περιβάλλοντος, η προαγωγή της πολιτικής για την καλή νομοθέτηση και η ενίσχυση του κράτους δικαίου. Θα χαρτογραφηθούν και αξιολογηθούν οι νομοθετικές και κανονιστικές ρυθμίσεις προς κατάργηση ή απλούστευση.
       
      7. Νέο σύστημα αξιολόγησης δημοσίων υπαλλήλων
       
      Το πλαίσιο αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, όπως ισχύει και εφαρμόζεται μέχρι σήμερα, καθιστά τη διαδικασία άνευ ουσίας. Πρώτη φορά θεσμοθετείται με τη συγκριτική αξιολόγηση ο προσδιορισμός των ανώτατων ποσοστών των δημοσίων υπαλλήλων ανά κλίμακα βαθμολογίας. Σύντομα θα θεσμοθετηθεί μόνιμο σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, που θα δίνει κίνητρα στον αξιολογούμενο να βελτιώσει την απόδοσή του.
       
      8. Μισθολόγιο
       
      Σχεδιάζεται ο εξορθολογισμός του μισθολογίου των δημοσίων υπαλλήλων. Στόχος είναι η βέλτιστη και πιο ορθολογική αξιοποίηση -χωρίς μείωση- της συνολικής ετήσιας μισθολογικής δαπάνης του Δημοσίου, η οποία μεταξύ 2009 και 2013 έχει μειωθεί κατά 8,75 δισ. ευρώ (από 24,5 δισ. ευρώ το 2009 σε 15,75 δισ. ευρώ σήμερα). Οι απολαβές κάθε υπαλλήλου πρέπει να είναι ανάλογες με τα προσόντα του, την απόδοσή του και τη θέση ευθύνης που έχει.
       
      9. Νέο σύστημα επιλογής προϊσταμένων στο Δημόσιο
       
      Καταργείται η στείρα μοριοδότηση μόνο των «στατικών» χαρακτηριστικών των υπαλλήλων (πτυχία, πιστοποιητικά κ.λπ.), που αποτελούσε το κύριο και σχεδόν αποκλειστικό κριτήριο για την επιλογή προϊσταμένων. Ενεργοποιούνται οι γραπτές εξετάσεις και οι δομημένες συνεντεύξεις. Στόχος είναι να εντοπίζεται κάθε συγκεκριμένη θέση ευθύνης να καλύπτεται από τον υπάλληλο που διαθέτει τις απαιτούμενες δεξιότητες, διοικητικές ικανότητες και εμπειρία.
       
      10. Μόνιμος μηχανισμός κινητικότητας
       
      Σχεδιάζεται ένα νέο, καινοτόμο σύστημα κινητικότητας δημοσίων υπαλλήλων, αποσυνδεδεμένο από ενδεχόμενη απόλυση. Δημιουργείται, με άλλα λόγια, μια εσωτερική αγορά εργασίας, με αξιοκρατικά κριτήρια, που ενσωματώνει το ισχύον σύστημα με τις αποσπάσεις και τις μετατάξεις. Στόχος είναι η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του Δημοσίου, με το «πάντρεμα» των προσόντων και δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων με τις ανάγκες της δημόσιας διοίκησης.
       
      11. Ενίσχυση πειθαρχικής ευθύνης
       
      Αναβαθμίζονται και ενισχύονται τα ελεγκτικά σώματα. Η απονομή της πειθαρχικής δικαιοσύνης επιταχύνεται. Ο έλεγχος των πιστοποιητικών συνεχίζεται και επεκτείνεται. Η αίσθηση της «ομερτά» στο Δημόσιο σπάει. Το ΑΣΕΠ σε συνεργασία με επιθεωρητές και ανώτερα στελέχη του Δημοσίου προχωρούν σε επανέλεγχο μετατροπής συμβάσεων ορισμένου χρόνου ή έργου σε συμβάσεις αορίστου χρόνου. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν συνέτρεχαν οι νόμιμες προϋποθέσεις της μετατροπής, αυτοδίκαια θα λύεται η σχέση εργασίας με απόφαση του ΑΣΕΠ.
       
      12. Ανοιχτά διασυνδεδεμένα δεδομένα ΥΔΜΗΔ
       
      - Προγραμματίζεται περαιτέρω ανάπτυξη του portal data.gov.gr ως ενός κεντρικού καταλόγου ανοιχτών δημόσιων δεδομένων που θα παρέχει ηλεκτρονική πρόσβαση στα δημόσια δεδομένα όλων των φορέων της ελληνικής κυβέρνησης.
      - Αναβαθμίζεται το Μητρώο Μισθοδοτούμενων του Ελληνικού Δημοσίου (απογραφή) μέσω της επέκτασης των υπαγομένων, σε αυτό, φορέων (προσθήκη ΝΠΙΔ), καθώς και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων εκροών (reports).
      - Προχωράει η ποιοτική αναβάθμιση του κυβερνητικού ιστοτόπου «ΔΙ@ΥΓΕΙΑ» με ουσιαστική βελτίωση της προσβασιμότητας και φιλικότητας προς το χρήστη.
       
      Ηλεκτρονική διακυβέρνηση
       
      Σχεδιάζονται και υλοποιούνται δράσεις, που στηρίζονται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:
       
      - Αποδοτική παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
      - Πρόσβαση πολιτών και επιχειρήσεων στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
      - Ορθολογική αξιοποίηση των ΤΠΕ από το Δημόσιο.
      - Εξασφάλιση των απαραίτητων υποδομών του Δημοσίου.
       
      Πηγή: http://www.kathimerini.gr/760911/article/epikairothta/politikh/to-metarry8mistiko-programma-toy-ypoyrgeioy-dioikhtikhs-metarry8mishs-2014-2016
      Περισσότερα...

      2

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.