Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/04/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Καλησπέρα Παναγιώτη. Η νομιμοποίηση δεν έχει διάρκεια οπότε ότι έγινε καλώς έγινε και υπάρχουν όλα πλέον νόμιμα ... Ο τίτλος της νέας σου άδειας θα είναι : "Ανέγερση πλυντηρίου αυτοκινήτων σε οικόπεδο με υπάρχοντα κτίρια χρήσης κατοικίας, κλπ. κλπ.".1 point
-
Νέα άδεια, ανεξαρτήτως του αν αφορά σε προσθήκη ή νέο κτίριο Αναθεώρηση (ενδεχομένως) υπάρχουσας σε ισχύ άδειας, θα έκανες αν επρόκειτο για κανονική άδεια και όχι για νομιμοποίηση1 point
-
Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή αρκεί να πιάνεις τον στόχο κ να μην ξεπεράσεις τον εγκεκριμένο προυπολογισμό1 point
-
Αν κάνεις ανάκληση δεν αλλάζει ο αριθμός αμοιβής που καταχωρείς στο ΤΕΕ. Δηλαδή το έργο παραμένει το ίδιο οπότε εννοείτε και ισχύει η ίδια αμοιβή.. Ωστόσο, η ημερομηνία έκδοσης του ΠΕΑ θα είναι μεταγενέστερη αυτής της αμοιβής κάτι που ίσως δημιουργήσει πρόβλημα όσον αφορά την πληρωμή του ΠΕΑ πίσω στον πελάτη αφου εγκριθεί και ολοκληρώσει το πρόγραμμα. Αν θες να σαι 100% καλυμμένος κάνε και μια πληρωμή στον λογαριασμό σου στην ΕΤΕ μέσω συστήματος αμοιβών ΤΕΕ (αν η πρώτη σου πληρωμή ήταν διαφορετική, δηλαδή POS ή απλή κατάθεση) και να έχεις και τα δύο έντυπα και βλέπεις...1 point
-
Εδώ και χρόνια έχω καταλήξει ότι η χειρότερη έκφανση του ελληνικού κράτους είναι οι ΟΤΑ. Ασχετίλα , αμορφωσιά , ρουσφέτι , μεγαλοπρεπής τεμπελιά , και πάνω απ'όλα σταρχηδισμός είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της πλειοψηφίας τους. Το προσωπικό δεν δίνει λόγο σε κανέναν και όλοι πλέουν μέσα σε μια επικών διαστάσεων αφασία , στα πλαίσια της οποίας το βασικό εργαλείο στα γραφεία δεν είναι το στυλό ή το pc αλλά η τσουγκράνα. Για ξύσιμο μέχρι τελικής πτώσεως.. Διακομματικά και διαπαραταξιακά πάντα. Ο Φάμελος πρέπει να βγάλει στην φόρα τα ονόματα των εν λόγω ΟΤΑ και να ενημερώσει στα ίσια τους δημότες ότι κινδυνεύουν οι περιουσίες τους από την αφασία των Δημαρχαίων τους μπας και τους κράξουν και κουνήσουν κάνα χέρι. ( αργά όμως όχι γρήγορα μη πάθουν και υπερκόπωση.. ) Κι αυτό όμως είναι αμφίβολο καθώς η επιστήμη έχει αποδείξει ότι για κάθε χρόνο που ο "αιρετός" παραμένει στο αξίωμα , προστίθεται επάνω του και μια στοιβάδα χοντρής επιδερμίδας. Στην τετραετία έχει αποκτήσει πάχος ρινόκερου. Τα παραπάνω κατά κανόνα . Εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτές έχουν μεριμνήσει για τους δασικούς χάρτες.1 point
-
Όλα τα διόδια θα είναι παρελθόν σε 2 χρόνια. Πάμε για ηλεκτρονικά διόδια & χρέωση στο χιλιόμετρο που διανύει κάθε όχημα. Πολύ μεγάλη ιστορία. Ας πούμε ότι τώρα πλέον που οι θεσμοί εγκρίνουν το χρήμα, όλοι πρέπει να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες... ... όσο για τους φόρτους διαχρονικά, η ελληνική περίπτωση έχει ιδιαιτερότητες. Μικρή αγορά, ακόμα και προ κρίσης, ευάλωτη σε μεταβολές. Μέχρι το 2004, όλες οι νταλίκες πήγαιναν για το πλοίο, τώρα πάνε από τους δρόμους και ρήμαξαν οι ναυτιλιακές. Επίσης, μεγάλο ποσοστό από τα οχήματα παίζει απλά να είναι αλβανοί που πήγαν στην πατρίδα τους για πάσχα και γύρισαν πίσω. το Πάτρα-Πύργος δεν είναι αυτοκινητόδρομος. Ακόμα. Εγκρίθηκε ο Φάκελος Μεγάλου Έργου για τον Αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, πάμε για τις υπογραφές http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/46392-egkrithike-o-fakelos-megalou-ergou-gia-ton-aftokinitodromo-patra-pyrgos-pame-gia-tis-ypografes Και ίσως στο μέλλον, Πύργος-Τσακώνα.1 point
-
Από την στιγμή που η εγκεκριμένη από το Κράτος πλατφόρμα για τον 4495/17 δεν έχει επιλογή κάποιο κουπί που επιλέγει ο διαχειριστής Μηχανικός της κάθε δήλωσης όπου θα επέλεγε την έκπτωση του 20% με βάση την ημερομηνία υπαγωγής, τότε στο δια αυτά το κράτος έχει την νομική ευθύνει για να υπολογιστεί έτσι. Έχουν δεν έχουν βγάλει χαρτιά και αποφάσεις. Η πλατφόρμα πέραν των αλλων είναι η εφαρμοστέα ενέργεια με βάση τις αποφάσεις του κράτους αρ ότι υπολογίζει όπως το υπολογίζει αν δεν περάσει ο μηχανικός ψευδή δεόμενα είναι ΝΌΜΙΜΟ. Αν το κράτος ή κάποιος έλεγχος της διοίκησης ή των πράξεων του ιδίου του κράτους βρει ή ανακαλύψει κενα γιατί κάτι έγινε ετσι ή διαφορετικά αφορά το κράτος και να αποδώσει ευθύνες εσωτερικές και όχι προς τρίτους. Οπότε ας κάνουν ότι θέλουν στην τελική μ αυτό. Ας φροντίζουν τουλάχιστον να ενημερώνουν έγκαιρα και με λογικο χρονικό περιθώριο από πριν τους επαγγελματίες αλλα και το κοινό για αυτά τα θέματα και όχι πάντα μα πάντα τελευταία στιγμή και μη πω και με διοικητικές κρατικές πατέντες μετα της τελευταίας στιγμάς . (διαχρονικό εδώ και δεκαετίες πρόβλημα όλων των διοικήσεων υπουργών που πέρασαν) Συνοπτικά πάμε ως έχει και οσο το συστημα βάζει το -20% ας το βάζει… μη κάνουν κανα καλαμπούρι και το κόψουν απότομα πριν τις δημοσιογραφικές δημοσιεύσεις ….1 point
-
Για τους νέους συναδέλφους που θέλουν να στραφούν στο linux ως μια τελείως δωρεάν λύση προτείνω τα εξής: Διανομή: OSGEO Live το οποίο είναι βασισμένο στο lubuntu και έχει όλα τα χαρτογραφικά GIS εγκατεστημένα (πχ qgis) CAD (dwg): Draftsight εγγενως ή nanocad μέσω playonlinux ή wine (δεν είναι opensource είναι όμως δωρεάν) CAD (dxf): Librecad, Archimedes, Freecad 3d: Blender, K-3D, Art of Illusion ΤΕΕ-ΚΕΝΑΚ: Εγκατάσταση μέσω του playonlinux με εγκατάσταση του dotnet2.0 υποχρεωτικά Office: LibreOffice Images: GIMP 2.8 GIS: qGIS, Saga GIS, Grass GIS Cloud files: Owncloud (o server είναι έτοιμος στο osgeolive. Κάνετε απλή εγκατάσταση) Server: apache2, php,mysql (είναι έτοιμα στο osgeolive) FTP: vsftp (server), filezilla (client) Print server: cups (είναι έτοιμα στο osgeolive, χρειάζονται επιπλέον driver αναλόγως του εκτυπωτή) Multimedia: Audacity (επεξεργασία ήχου), vlc (βίντεο) Remote access: Χ11VNC, Teamviewer (προσοχή: το teamviewer έχει εμπορικη άδεια πέραν της ελεύθερης για προσωπική χρήση). Browser: Mozilla FIrefox, Chromium Virtualization: Oracle virtualbox Archives: 7-zip Vector graphics: InkScape Desktop Publishing: Scribus Screen capture: CamStudio Προτείνω τη δημιουργία ενός live DVD με λογισμικό για μηχανικούς προεγκατεστημένο (πχ wine, tee-kenak (χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί), la-kenak, la-asfaleia, pixis, libreoffice, qgis, blender, librecad, gimp κατ' ελάχιστο). Μπορούμε να προσθέσουμε xls ανά κατηγορία σε ένα φάκελο όπως έχουν ανέβει εδώ και να διανείμουμε μια έκδοση ως michanikos αν σας αρέσει ως ιδέα.1 point
-
Απλα η ιδιοκτητρια εχει υπογραψει και συναινεσει τοσο στο συμβολαιο οσο και στη βεβαιωση!!! Ελεος με τα «λαμογια ιδιοκτητες» υπαρχει μηχανικος που εχει θεμα να κανει μια τακτοποιηση;;;; Κανεις.... οι ιδιοκτητες μας βαζουν το μαχαιρι στο λαιμο και μετα κανουν τους ανηξερους και ζητανε και τα ρεστα!!! Παμπολλες τετοιες περιπτωσεις... οπως επισης ολοι ξερουν αν εχουν αυθαιρεσιες ή οχι!! Αυτο ειναι νομος...1 point
-
βλεπεις το αρθρο 23 του 1337 και το πδ 236/84 φεκ Α 95/1984 αυτο.... "Το μέγιστο συνεχές μήκος των περιφράξεων αυτών εκτιμάται κατά περίπτωση από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία η οποία συνεκτιμά τις τοπικές συνθήκες κάθε περιοχής (μορφολογία ακτής, ύπαρξη οδών σε μικρή απόσταση που ήδη εξυπηρετούν την πρόσβαση προς την ακτή, κ.λ.π.) πρέπει πάντως να κυμαίνεται στα 300 μέτρα περίπου και σε καμμία περίπτωση να μην υπερβαίνει τα 350 μ". και τα ΠΜ1 point
-
Δε πα να τον έγραψε όποιος θέλει!!! Το υπουργείο πληρώνει μηχανικούς και όχι καφετζούδες!!! Αν είναι δυνατόν να λένε πως δεν προβλέπεται η θεμελίωση!!!! Τον κακό τους τον καιρό!!! Απόλυση άμεση και μαζί να τους πάρουν και την άδεια άσκησης επαγγέλματος. Δεν κάνουν για μηχανικοί. Με το μυαλό που έχουν δεν κάνουν για τίποτε άλλα δε μπορούμε να είμαστε κοινωνικά ανάλγητοι, χε,χε!!!!1 point
-
Οι κατασκευές απο χώρα σε χώρα διαφέρουν, η ποιότητα τών υικών διαφέρει, ο τρόπος κατασκευής διαφέρει και φυσικά οι συνθήκες σχεδιασμού.Πώς λοιπόν ο EC8 θα καλύψει τίς @@@ του κυρ Μπάμπη με το μαύρο νύχι , όταν σκυροδετούσε με το κουβά και πετούσε το κεσεδάκι τής Amstel κάπου ανάμεσα απο υποστύλωμα και δοκό;.Η έρευνα που έγινε για να βγάλουν τούς συντελεστές ασφαλείας στηρίχθηκε σε τέτοιες κατασκευές, το ίδιο και η ποιότητα τών υλικών.Αν έρθει ο Γερμανός να εφαρμόσει EC8 σε παραθαλάσσιο, μπορεί να ενθουσιαστεί το πολύ πολύ απο το κοχύλι που θα βρεί και ώς γνήσιος φιλελλην θα ειδοποιήσει τη υπηρεσία αρχαιοτήτων.Για τη κυρα Σούλα που θα υποχρεωθεί να πληρώσει για μελέτη στατικής επάρκειας, θα κοιτάξει να διαλέξει φυσικά ότι καλύτερο υπάρχει στη πιάτσα και αυτό είναι ότι είναι ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ. Σε επιστημονικό επίπεδο και με μεγάλη ανάλυση θα ακουστούν διάφορα, ο καθένας μας έχει τη κρίση του μηχανικού και τη παιδεία να αντιμετωπίσει την όποια κατάσταση.Παρατήρησα ΔΕ πώς μέχρι στιγμής ο ΚΑΝΕΠΕ αποτέλεσε στοιχείο εκμετάλευσης κυρίως για ακαδημαϊκούς και εταιρίες, οι οποίες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο προσπαθούν να μπερδεψουν το κόσμο με @@,ισχυριζόμενοι το γράμμα του Νόμου λέξη-λέξη.Διαπίστωσα όμως οτι ο Τάσιος είναι μεγάλο αλάνι και άν προσέξεις λίγο περισσότερο θα δείς οτι σου δίνει "παραθυράκια" για να κάνεις τη δουλειά σου όμορφα και ωραία. Θα ήθελα να δώ αν υπήρχαν οι ίδιες απορίες αν η ονομασία του ήταν για την ανάλυση "Κανονισμός Ελαστοπλαστικής Ανάλυσης Κτιρίων" Επίσης θέλω να προσθέσω οτι πάγια τακτική στην επιστήμη μας (προσωπική άποψη), είναι να προσπαθούμε να περιγράψουμε με το πιο δύσκολο τρόπο και τη πιο δύσκολη ορολογία ένα απλό πράγμα.Συμφωνώ οτι ο ΚΑΝΕΠΕ είναι κακογραμμένος και είναι φυσικό αποτέλεσμα του εγωισμού τού κάθε εμπλεκόμενου για τη συγγραφή του.Αυτό είναι το λιγότερο, ακόμα χειρότερο είναι κάποιοι να χρησιμοποιούν την αδυναμία αυτή του κανονισμού και να εμφανίζονται ώς σωτήρες και παντογνώστες.Λογικό είναι ο κάθε ένας απο εμάς να ψαρώνει και φυσικά συμβάνει γιατί υπάρχει άγνοια - δέν υπάρχει βιβλιογραφία -αν ψάξεις στο internet θα διαπιστώσεις οτι κανένας ΔΕΝ εξηγεί τι ακριβώς κάνει, απλά αναλύει γενικά.Αποτέλεσμα αυτού είναι να δημιουργείται το "συνδρομο τής Στοκχόλμης" ανάμεσα σε εμάς τους ανίδεους και τους παντογνώστες,το οποίο είναι και η αιτία τών συνεχόμενων σεμιναρίων και ξανά γιατί δεν κατάλαβες κατι στο πρώτο και ξανά γιατί μπερδεύτηκες με το δεύτερο και ξανά γιατι κάποιος ηλίθιος αποφάσισε να το προσεγγίσει με διαφορετική ορολογία. Είτε έρθει ο EC8 είτε ο KANEΠΕ η λογική αυτή δέν θα αλλάξει. Πόσες φορές διαπιστώσατε όταν κατανοήσατε ένα θέμα οτι θα μπορούσε να προσεγγιστεί με πολύ απλό τρόπο και να γίνει άμεσα κατανοητό;1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-