Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.025


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.120


  3. Sw0rdf1sh

    Sw0rdf1sh

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.509


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.568


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/04/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. .Με την παρ.1α Αρθ-7 του Ν-4315/14 ΦΕΚ-269/Α/24-12-14 οι διατάξεις του Α 14 ΝΟΚ δεν ισχύουν για οριοθετημένους και επανέρχονται σε ισχύ οι διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 ΦΕΚ-181/Δ/85 όπως αυτό ισχύει. Οπότε, 2,50 ή 0.00 είναι η πλάγια απόσταση
    3 points
  2. Το άρθρο 14 του ΝΟΚ δεν εφαρμόζεται στους οικισμούς. Βλέπε το άρθρο 1 - πεδίο εφαρμογής. Για τους οικισμούς ισχύει το ΠΔ με τις τροποποιήσεις του.
    2 points
  3. Merkon το σκεπτικο σου πασχει στα εξης σημεια: 1. Τα μεταπτυχιακα δινουν εξειδικευση και οχι το αποκλειστικο δικαιωμα. Γι αυτο ενας μηχανικος 1 ειδικοτητας κανοντας 2 χρονια μεταπτυχιακο σε αλλο θεμα δε γινεται αυτοματως και 2ης ειδικοτητας μηχανικος. Αλλιως θα σου χτιζε το σπιτι πχ ναυπηγος μηχανικος και θα απορουσες και εσυ. Με το σκεπτικο σου θα επρεπε καθε μηχανικος που εχει κανει οικονομικο μεταπτυχιακο να μπορει να ανοιξει λογιστικο γραφειο ή αλλα παρομοια αναλογως του μεταπτυχιακου. Δεν ειναι ετσι. 2. Το θεσμικο πλαισιο στην Ελλαδα (και την Ε.Ε βλ. 3850, τα παλια ΠΔ κ.λπ.) προβλεπει οτι αναλογως ειδικοτητας ο μηχανικος εχει συγκεκριμενη γνωση. πχ οι χημικοι μηχανικοι σε μεγαλες χημικες βιομηχανιες ανεξαρτητα αν εχουν 1 ή 2 μαθηματα περι υγειας και ασφαλειας εχουν 15 μαθηματα περι χημικων διεργασιων. αντιστοιχα οι μηχανολογοι εκει που υπαρχουν στοιχεια μηχανων, οι πολιτικοι μηχανικοι εκει που υπαρχει χωματουργικο εργο. Επομενως οτι επικαλεισαι - οτι κανουμε 1 μαθημα επιλογης για τεχνικους ασφαλειας - δεν ισχυει. Ειναι ολο το γνωστικο αντικειμενο. Στην Ελλαδα: Τιτλος "μηχανικου ασφαλειας" δεν γνωριζω αν υπαρχει η ποιο ιδρυμα το δινει. Δικαιωμα αναληψης καθηκοντων τεχνικου ασφαλειας υπαρχει αναλογα του τιτλου πτυχιου. Τελος επειδη η απαντηση σου ξεκιναει: Φυσικα και ειναι πολυ σοβαρο θεμα και δυστυχως στην χωρα μας δεν αντιμετωπιζεται με την αντιστοιχη προσοχη και σοβαροτητα που θα επρεπε Νομιζω στην Ελλαδα το αντιμετωπιζουμε τελικα πιο σοβαρα απο αλλες χωρες που οπως λες αναλαμβανει μη-μηχανικος ως (junior ή master) safety consultant κανοντας ενα σεμιναριο (ουτε πανω απο 6 μηνες) ή πληρωντας ιδιωτικο ιδρυμα (για 1ετες ή 2ετες master) για να παρει την πιστοποιηση με οτι αυτο σημαινει. Μονολεκτικα: ναι το θεωρω σωστο. Μπορει να μη σε βολευει ως μη-μηχανικο αλλα υπαρχει πολυ σοβαρη λογικη που αφορα τελικα την ασφαλεια του εργαζομενου και την προστασια του απο αλλες καταστασεις.
    2 points
  4. αυτα θα τα συζητησεις με τον μηχανικο σου καλη συνεχεια
    1 point
  5. να το δεχθουμε.. αλλά, πρώτα, να μας παραπεμψουν και στο σχετικο αρθρο...βεβαιως βεβαιως
    1 point
  6. 1 point
  7. ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ Το αίτημα της «κατάργησης των ληστρικών αυξήσεων των εισφορών του Ν.3986/2011», που υπήρξε ένας από τους βασικούς λόγους για τη συγκρότηση της Ανοιχτής Συνέλευσης Μηχανικών, αποτέλεσε εξ αρχής την προμετωπίδα της – ενώ οι αγωνιστικές δράσεις που είχαν ως επίκεντρο αυτή τη διεκδίκηση έγιναν η αιτία παραπομπής σε δίκη ορισμένων από τους συναδέλφους μας – που θα βρεθούν στο δικαστήριο σε λίγες μέρες, δηλαδή τη Δευτέρα 30/4. Στα πλαίσια της επέλασης της μνημονιακής πολιτικής – που έχει επιβάλλει ένα διαφορετικό ασφαλιστικό σύστημα, βασισμένο έντονα στη λογική της ανταποδοτικότητας – και της απορρόφησης των κλαδικών ταμείων από τον ενιαίο ΕΦΚΑ, η άδικη απαίτηση αναδρομικής πλέον καταβολής των αυξήσεων εισφορών του πρώην ΤΣΜΕΔΕ παραμένει σκανδαλωδώς ως πρόσθετο χαράτσι και ως απειλή κατασκευής νέων χρεών σε βάρος των ήδη οικονομικά εξουθενωμένων εργαζομένων, ανέργων και υποαπασχολούμενων… Οι προσφυγές των μηχανικών στη δικαιοσύνη που πρόσφατα κατατέθηκαν με το συντονισμό του ΤΕΕ, (εκμεταλλευόμενες τις αντιφάσεις του Ν.3986/2011 με το νέο νομοθετικό πλαίσιο και την ασυμβατότητα του τόσο με το Σύνταγμα όσο και με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου) καταδεικνύουν τις αναδρομικές οφειλές (που ισχύουν για όλους τους ασφαλισμένους του πρώην ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, σύμφωνα με το άρθρο 44 του προσβαλλόμενου νόμου) όχι μόνο ως κοινωνικά άδικες αλλά και ως παράνομες. Οι εν λόγω προσφυγές (οι οποίες εκκρεμούσαν ενώπιον του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών έχουν εισαχθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας (κατόπιν αίτησης που κατατέθηκε στις 8-03-2018 και έγινε δεκτή στις 17-04-2018) στο οποίο και θα διεξαχθεί πρότυπη δίκη Με δεδομένη αυτή την εξέλιξη, η προθεσμία καταβολής των Αναδρομικών εισφορών του Β΄ εξαμήνου 2012 που λήγει στις 30 Απριλίου, βρίσκεται πλέον υπό αίρεση. Θεωρούμε ότι η απόφαση επ’ αόριστον παράτασης της προθεσμίας και μέχρι την εκδίκαση των προσφυγών από το ΣτΕ, είναι το ελάχιστο αναμενόμενο από το ΔΣ του ΕΦΚΑ προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η μη έγκαιρη πληρωμή των αναδρομικών δεν θα θέσει σε κίνδυνο ρυθμίσεις, διακανονισμούς, κτλ. των συναδέλφων μας – και μάλιστα ενόψει της άμεσα επικείμενης έναρξης πλειστηριασμών για «χρέη προς το δημόσιο», όπως καταχρηστικά έχουν χαρακτηριστεί τα κατασκευασμένα χρέη προς τα ασφαλιστικά ταμεία. ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ http://synelefsimixanikon.espivblogs.net/παρτε-πισω-τισ-αναδρομικεσ-εισφορεσ/
    1 point
  8. Αγαπητοί Συνάδελφοι, δεν αμφιβάλλω ότι οι προθέσεις της Ανοιχτής Συνέλευσης Μηχανικών έχει σαν σκοπό την εξυπηρέτηση του κλάδου μας αλλά καλό θα είναι να παίρνουμε παραδείγματα και από άλλους Επαγγελματικούς Κλάδους όπως οι Δικηγόροι, οι οποίοι είναι πολύ πιο δυναμικοί στην προάσπιση των συμφερόντων τους. Οι απώλειες που υπέστη το ΤΣΜΕΔΕ από το PSI δεν πρέπει να ξεχαστούν ούτε να χαριστούν, είναι από τα αποθεματικά που δημιουργήθηκαν από τις εισφορές μας και πρέπει να τις απαιτήσουμε όπως κάνουν οι Δικηγόροι.
    1 point
  9. Συνάδελφε έτσι πως το περιγράφεις καταλαβαίνω ότι το έτος 1972 εντάχθηκε η περιοχή στο σχέδιο πόλης. Δεν έγινε καμία πράξη εφαρμογής (προφανώς αφού ήταν προ 83). Το οικόπεδο ρυμοτομείται χωρίς να έχει γίνει καμία πράξη τακτοποίησης. Συνεπώς η όποια απαλλοτρίωση δεν έχει ακόμη συντελεστεί (καμία αποζημίωση του ιδιοκτήτη). Βάσει εγγράφου που είχαμε από το Ν. 4178 θεωρώ ότι μπορείς να κάνεις υπαγωγή. υπαγωγή ρυμοτομούμενων-έγγρ.13417 6-6-014-δ.νση νομοθ.κου έργου.pdf
    1 point
  10. Όχι δεν έχει σημασία εφόσον θα το ξαναδηλώσεις. Απλώς αν είχε περαιωθεί θα μπορούσες αν τα του 3843 ηταν σωστά να τα αφήσεις ως έχουν και να ρυθμίσεις μόνο τα υπόλοιπα. (εδώ δεν θα αφαιρούσες πρόστιμα) υ.γ. Υπ' όψιν ότι ακόμη και αν υπερκαλύπτουν το πρόστιμο αυτά που έχουν καταβληθεί θα πρέπει να πληρωθεί τουλάχιστον το παράβολο για να κάνεις υπαγωγή.
    1 point
  11. Καλημέρα. Χρόνια πολλά. Θα πρέπει να το παιδέψεις λίγο. 1) Επέλεξε το παράθυρο. 2) Θα παίξεις λιγάκι με τις παρακάτω ρυθμίσεις. Η τελευταία εικόνα είναι άκυρη...απλά δεν μπόρεσα να την διαγράψω.
    1 point
  12. ΛΕΝΗ, αναφερόμενοι μόνον στην " ....μια μικρή υπέρβαση σε μια διάσταση που εντάσσεται στην Κατηγορία 3. " , τότε δεν χρειάζεται κ'αν να υποβάλεις σχέδια. Αν όμως για άλλους λόγους αυτό προκύπτει (δεν μας έχεις πει...), τότε σαφώς και θα δείξεις τις πραγματικές διαστάσεις που αποτύπωσες. Όμως αυτό δεν επηρεάζει το στοιχείο ότι οι παραβάσεις της ΚΑΤ.3 έστω και αν αναφέρονται σε επιφάνεια (π.χ οικίσκοι αντλητικών, αποθήκη 15μ2, κ.λ.π...) ΔΕΝ επιβαρύνονται με Υ.Κ και Υ.Δ (σχετ. και ΕΡ/ΑΠ 678) mabou, μπορεί πράγματι η κατασκευή νέου κουφώματος να μην ανήκει στην ΚΑΤ.3 (κακώς και θα έπρεπε να το έχουν συμπεριλάβει).... ΟΜΩΣ επιλέγοντας αναγκαστικά αντ΄αυτής την ΚΑΤ.4 δεν υποχρεούσαι σε καμία στατική μελέτη, αφού κατά το αρ.99.(η.αα) η κατασκευή του νέου κουφώματος ΔΕΝ ανήκει σε καμία από τις υποχρεωτικές περιπτώσεις ααα), βββ) και γγγ) !
    1 point
  13. @Roukat KYA διαδικασιών του Ν.4495/17 (14/11/17) : "...εφόσον οι παρεμβάσεις επιφέρουν αναβάθμιση του κτιρίου κατά μια τουλάχιστον ενεργειακή κατηγορία ή ετήσια εξοικονόμηση πρωτογενούς ενέργειας μεγαλύτερη από το 30% της κατανάλωσης του κτιρίου αναφοράς."
    1 point
  14. αν εκπροσωπούσα την όποια "γενική συνέλευση" (που φυσικά δεν εκπροσωπώ) ..... θα σου απαντούσα με αυτό .... όχι τίποτα άλλο αλλά το γνωστό άσμα έλεγε .... Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους και δεν έλεγε Παιδιά σηκωθείτε να βγείτε στους δρόμους.....
    1 point
  15. Tα διοικητικά όρια των ΟΤΑ (προ και μετά Καποδίστρια και Καλλικράτη), υλοποιήθηκαν από την Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος γραφικά σε χάρτες της ΓΥΣ κλίμακας 1:250.000 και 1:100.000, και έγιναν μόνο για δημογραφικούς σκοπούς … αυτό τα λέει όλα …. Αν δεν εφαρμόσεις διανομές, αναδασμούς κλπ. όριο σωστό δεν πρόκειται να έχεις!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.