Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/05/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
102.098 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)2 points -
οι ιδιωτικες ασφαλιστικες στην ελλαδα δινουν εγγυημενο κατω απο 1,5% οι προθεσμιακες ειναι στο 0,5% και στη νορβηγια: Ζημιές μετά από δύο χρόνια για το επενδυτικό ταμείο της Νορβηγίας https://energypress.gr/news/zimies-meta-apo-dyo-hronia-gia-ependytiko-tameio-tis-norvigias σταθερες υψηλες θετικες αποδοσεις δεν υπαρχουν. οι οικονομιες κανουν κυκλους2 points
-
Δεν έχουν τέλος τα χαράτσια για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους επιστήμονες καθώς τις επόμενες ημέρες ξεκινά μια σειρά νέων επιβαρύνσεων που επιφυλάσσει ο νόμος Κατρούγκαλου, η επιβολή των οποίων θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2019. Πρόκειται για πέντε νέα χτυπήματα του ασφαλιστικού νόμου τα οποία θα σφίξουν κι άλλο τη θηλιά του Ασφαλιστικού σε εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματίες. Το κρεσέντο των νέων επιβαρύνσεων προβλέπει ότι τις επόμενες ημέρες έρχονται οι διπλές ασφαλιστικές εισφορές από τον ΕΦΚΑ για όσους το 2016 δήλωσαν υψηλότερο εισόδημα από το 2015. Το καλοκαίρι, προβλέπεται να αποσταλούν τα ραβασάκια για τις εισφορές του 2017 και του 2018 για επικουρικό - εφάπαξ. Παράλληλα τον Σεπτέμβριο, θα έλθουν ξανά αναδρομικές εισφορές για όσους δηλώσουν για το 2017 υψηλότερο εισόδημα σε σχέση με το 2016, ενώ εκκρεμεί η επιβολή εισφορών στους αμειβομένους με απόδειξη επαγγελματικής δαπάνης. Στις αρχές του 2019 θα ενεργοποιηθεί, επίσης, η κατάργηση της έκπτωσης 15% στη βάση υπολογισμού των εισφορών όλων των μη μισθωτών, αλλά και η αύξηση της εισφοράς κύριας ασφάλισης για τους αγρότες στο 18%. Ειδικότερα 1 Τις επόμενες ημέρες αναρτώνται τα ειδοποιητήρια με τις διπλές ασφαλιστικές εισφορές κύριας ασφάλισης και υγείας για όσους επαγγελματίες δήλωσαν υψηλότερο εισόδημα το 2016 σε σχέση με το 2015. Αυτοί θα πρέπει να καταβάλουν σε πέντε ισόποσες μηνιαίες δόσεις (αρχής γενομένης από τον τρέχοντα μήνα) το χρεωστικό υπόλοιπο που προκύπτει μεταξύ καταβληθεισών εισφορών (υπολογίστηκαν με βάση το καθαρό εισόδημα του 2015) και αυτών που πρέπει να καταβληθούν (με βάση το καθαρό εισόδημα του 2016). Οταν ολοκληρωθεί ο συμψηφισμός των εισφορών με βάση τα εκκαθαρισμένα εισοδήματα του 2016 για τους μη μισθωτούς, θα αναρτηθούν τα διπλά ειδοποιητήρια, τα οποία θα εμπεριέχουν και τις εισφορές του μηνός Μαρτίου. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση χρεωστικού υπολοίπου η πρώτη δόση από τις πέντε προβλεπόμενες θα είναι πληρωτέα μέχρι 31/5/2018. Σε περίπτωση πιστωτικού υπολοίπου (εάν ο ασφαλισμένος πλήρωσε περισσότερα το 2017 απ' ό,τι του αναλογούσε, καθώς το 2015 είχε υψηλότερο εισόδημα από το 2016) το ποσό συμψηφίζεται με τυχόν οφειλές των τρεχουσών εισφορών 2018 και εφόσον προκύπτει υπόλοιπο επιστρέφεται εφάπαξ με πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου εντός διμήνου από την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης. Αν ο ασφαλισμένος επιθυμεί το πιστωτικό υπόλοιπο να μείνει στον λογαριασμό του και να συμψηφίζεται με εισφορές επόμενων μηνών, πρέπει να το δηλώσει έως 31/5/2018. Επισημαίνεται ότι η διαδικασία εκκαθάρισης δεν αφορά ασφαλισμένους που εργάζονται παράλληλα ως ελεύθεροι επαγγελματίες (πρώην ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ, ΟΓΑ) και ως μισθωτοί (δηλαδή πρώην ΙΚΑ), αλλά ούτε και τα μπλοκάκια. Η εκκαθάριση γι' αυτές τις ομάδες θα πραγματοποιηθεί σε μεταγενέστερο χρόνο. 2 Μέσα στο καλοκαίρι αναμένονται τα ειδοποιητήρια του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (ΕΤΕΑΕΠ) για τις τρέχουσες και αναδρομικές εισφορές υπέρ του επικουρικού (7%) και του εφάπαξ (4%) για 200.000 αυτοαπασχολουμένους. Οι τρέχουσες εισφορές θα επιβληθούν επί του 85% του αθροίσματος του καθαρού εισοδήματος του 2016 συν τις καταβληθείσες εισφορές του 2017. Οι αναδρομικές θα επιβληθούν επί του καθαρού εισοδήματος του 2016. Σημειώνεται, πάντως, πως για την περίοδο 2017-2020 ισχύουν κλιμακωτές εκπτώσεις έως 50% σε όλες τις εισφορές των μηχανικών, γιατρών, δικηγόρων με πάνω από πέντε έτη ασφάλισης και ετήσιο εισόδημα από 7.032 ευρώ έως 58.000 ευρώ (π.χ., για εισοδήματα 7.032-13.000 ευρώ ισχύουν εκπτώσεις 50% σε όλες τις εισφορές). 3 Τον Σεπτέμβριο αναμένεται εκκαθάριση των εισφορών που θα έχουν καταβληθεί για το πρώτο εξάμηνο του 2018 με βάση το 85% του καθαρού εισοδήματος που δηλώθηκε για το 2017 συν τις καταβλητέες εισφορές, σύμφωνα με το δηλωθέν εισόδημα για το ίδιο έτος. Οσοι δηλώσουν για το 2017 υψηλότερο εισόδημα σε σχέση με το 2016, θα καταβάλουν αναδρομικά τη διαφορά των εισφορών από τον ερχόμενο Οκτώβριο. 4 Εκκρεμεί από τις αρχές του 2018 η επιβολή ασφαλιστικών εισφορών ύψους 26,9% επί των καθαρών αποδοχών των εργαζομένων που αμείβονται με απόδειξη επαγγελματικής δαπάνης. 5 Από 1/1/2019 οι εισφορές όλων των μη μισθωτών (επαγγελματιών, αγροτών) θα υπολογίζονται με βάση το 100% του ασφαλιστέου εισοδήματος. Ετσι καταργείται η έκπτωση 15% που ισχύει φέτος. Η βάση υπολογισμού των εισφορών από 1/1/2019 θα είναι το άθροισμα του καθαρού δηλωτέου εισοδήματος συν τις καταβλητέες εισφορές. Από 1/1/2019 αυξάνεται, επίσης, κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες η εισφορά κύριας ασφάλισης για τους ασφαλισμένους του τέως ΟΓΑ (από 16% στο 18%). Υπενθυμίζεται ότι σε εκκρεμότητα βρίσκεται η απόφαση του ΣτΕ, στο οποίο υπήρξε προσφυγή των ελεύθερων επαγγελματιών και των αυτοαπασχολούμενων επιστημόνων, ζητώντας να κριθούν αντισυνταγματικές: α) Η ένταξη των ελεύθερων επαγγελματιών, των αυτοαπασχολούμενων επιστημόνων (μηχανικοί, γιατροί, δικηγόροι) αλλά και των αγροτών στον ΕΦΚΑ. β) Η επιβολή εισφοράς με βάση το εισόδημα που δηλώνουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες (26,95% επί του εισοδήματος).1 point
-
προσωπικά κάνω drag and drop το jpg, μετά align και στη συνέχεια αν δεν "έρχεται", το επιλέγω, cut και paste as block. το block μου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικό scale κατα Χ και διαφορετικό κατά Ψ, γιατί πολλά σκαναρίσματα στρετσάρουν αλλιώς το Χ και αλλιώς το Ψ1 point
-
δημοψηφισμα λοιπον, με ερωτημα " αρνεισθε να μην βαλουν Α/Γ?" λες ναι, που σημαινει " αρνουμαι να μην βαλουν"... αρα να βαλουν λες οχι, που σημαινει "οχι, δεν αρνουμαι να μην βαλουν"...αρα να βαλουν...1 point
-
Η φωτογραφία δεν με χαλάει, ούτε οι ουρανοξύστες. Αυτό που δεν είμαι σίγουρος, αλλά τείνω να συμφωνήσω με τους προσφεύγοντες είναι η αύξηση του ΣΔ και μάλιστα 70%;;;; Δηλαδή πόσος ήταν ο ΣΔ που τον αυξάνουν κατά 70% και παρόλα αυτά θα καταλήξουμε στην παραπάνω φωτογραφία; Επίσης το πρόβλημα με την ανάπτυξη δεν νομίζω ότι είναι το ελληνικό. Κατ' αρχήν άντε και τα χτίζουν. Έχουν κάνει ειδική συμφωνία με τους μελλοντικούς χρήστες επιχειρήσεις για ειδικό καθεστώς φορολογίας και κρατήσεων ή και αυτοί θα έρθουν να επενδύσουν με 80-85%+ φορο-εισοφορο-προκαταβολές, σαν και εμάς τους φτωχούς; Και τέλος τι χρήσεις θα βάλουν εκεί που δεν υπάρχουν ήδη στο λεκανοπέδιο; Καζίνο για να τζογάρουν μεταξύ τους; Ξενοδοχεία τύπου δυτικής Τουρκίας; (οι τουρίστες μένουν εκεί μέσα;) Δεν βλέπω κάτι ωφέλιμο εκεί, εκτός από την πιθανότητα ειδικής μεταχείρησης, με την οποία διαφωνώ.1 point
-
πηγαινει ο αρχικος μηχανικος στην αντιστοιχη δήλωση που θέλει να ματαφερει.Στην καρτέλα αιτήσεις. εκει υπαρχει αιτημα αλλαγης μηχανικου, δηλωνεις και μια αιτιολογια πχ λογω συνταξιοδοτησης. Επειτα πηγαινεις εσυ στις δικες σου καρτελες και μολις ανοιγεις μια δηλωση πατας το κουμπι που λεει αποδοχη αλλαγης μηχανικου. Δεν ειναι δυσκολο γενικα...1 point
-
Νομίζω ότι εννοεί, ότι αφού είσαι στο άρθρο 39β τηρείς βιβλία, δηλαδή έχεις βιβλία, αλλά δεν τα ενημερώνεις-απαλλάσσεσαι διότι σύμφωνα με την ΠΟΛ.1214/30.9.2014, μεταξύ άλλων αναφέρει ότι προβλέπεται υποχρέωση τήρησης ειδικών λογιστικών αρχείων (αρχείο εισπράξεων/πληρωμών).1 point
-
Δεν σε υποχρεώνει κανένας να έχεις επάρκεια τοιχωμάτων. Αν το διώροφο είναι "κανονικό" με τον ορισμό που έδιναν οι παλιοί Κανονισμοί, δεν χρειάζεσαι ούτε ικανοτικό έλεγχο. Κάντον όμως για να είσαι ήσυχος. Αν δεν είσαι σε περιοχή με μεγάλη ζώνη σεισμικότητας, δοκίμασε να κατεβάσεις λίγο και τον συντελεστή q, που λογικά θα είναι 3,5.1 point
-
Νομίζω ότι αφού θα υπάρχει διαζευτικό (ή) στην εγκύκλιο μπορείς να πάς στο 2.00 μ. και όχι στο 25%, άρα να μην απαιτείται ΜΣΕ.1 point
-
το γεγονός ότι είσαι "ευνοημένος" κατά 20 ευρώ (χαχαχα) δεν σημαίνει ότι το σύστημα είναι και δίκαιο δεν μου απάντησες όμως. είσαι μισθωτός?? τα παίρνεις μαύρα?? και κάτι ακόμα επειδή οι απατεώνες της κυβέρνησης (αυτής και των προηγούμενων) διέλυσαν την κοινωνική ασφάλιση από που ακριβώς περιμένεις να πάρεις σύνταξη? διότι οι συντάξεις προκύπτουν από τις εισφορές των εργαζομένων και με ανεργία στα ποσοστά που έχουμε (και δεν πρόκειται να αλλάξει) αντιστοιχεί ένας εργαζόμενος το πολύ σε 1 συνταξιούχο τουλάχιστον (από αυτή τη σχέση προκύπτει το"αναγκαίο" για τα ελληνικά δεδομένα 52,5 % που δεν υπάρχει πουθενά αλλού όπως "αξιωματικά" και αυθαίρετα αναφέρεις). κι επειδή οι ηλίθιοι που νέμονται την εξουσία δεν ενδιαφέρονται παρά για τη δημιουργία θέσεων εργασίας στο αδηφάγο δημόσιο (που ενώ ξεπουλιέται η περιουσία του δεν μειώνονται οι δήθεν φύλακές της*) και την στελέχωσή τους από "ημέτερους" (που επίσης πρέπει να τραφούν από τους φόρους των ελ.επ.) από που βλέπεις να επιβιώνεις? από τα 1000 ευρώ?? *οι οποίοι, βάσει και μόνο του γεγονότος αυτού, είναι όλοι επίορκοι1 point
-
O κωδ.503 συμπληρώνεται εφόσον ζητάς διαγραφή ή επιστροφή του πιστωτικού και συμπληρώνεις την αιτία, βάζεις τον λογαριασμό τραπέζης, και υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για έκδοση ΑΦΕΚ η οποία είναι χρονοβόρα. Πρακτικά επιλέγοντας να συμπληρώσεις τον κωδ.503 δηλώνεις ότι εφόσον η τροποποιητική είναι εμπρόθεσμη ότι δεν θα μεταφέρεις το πιστωτικό προς έκπτωση στην επόμενη περίοδο ή αν είναι εκπρόθεσμη ότι το πιστωτικό δεν το έχεις μεταφέρει προς έκπτωση στην επόμενη περίοδο. Ο Roy δεν επέλεξε αυτή τη διαδικασία, αλλά επέλεξε να μεταφέρει το αιτούμενο ποσό προς έκπτωση στην επόμενη περίοδο. Υπάρχει σχετική ΠΟΛ. 1105/15.1 point
-
Κοιταξτε μην γινει κανα τρελό και επιστρέψουμε στις εισφορες εποχης προ Κατρουγκαλου και μετα τι κάνουμε...1 point
-
Δεν είναι απαραίτητη η νομιμοποίηση για να βγει το ΠΕΑ. Μπορείς να βγάλεις ΠΕΑ και σε εξ' ολοκλήρου αυθαίρετο κτήριο.1 point
-
οπως τα λεει ο παυλος λειπουν αρκετα στοιχεια.. παντως αν αφορα ΠΤ που εγινε μετα την συσταση των καθετων, καλο θα ηταν, πριν επανελθεις, να δεις πρωτα σε αυτο εδω το αρχειο στις "πραξεις αναλογισμου " σελ. 16 πώς αντιμετωπιζεται αυτο το θεμα. Το ειχαμε συζητησει "παληα" και με τον φιλο ΚΑΝΑ το διαβαζεις και επανερχεσαι http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teetkm/DRASTHRIOTHTES/SEMINARIA/PALAIOTERA_SEMINARIA/SHMEIWSEIS_SEM_PRAKSEWN1 point
-
Φτιάχνουν το νόμο για μερικούς μήνες, τον βγάζουν στην διαβούλευση, λαμβάνουν για ένα ολόκληρο χρόνο "υπόψη" τα σχόλια, κάνουν ότι κάνουν για τους επόμενουςακόμα 7-8 μήνες, δίνοντας 4-5 παρατάσεις του die-hard-9_4178..... .... και βγαίνει ένας νόμος ανεφάρμοστος, με αναγκαστικές αλλαγές ψηφισμένες 2 μήνες μετά την αρχική λήξη της πρώτης περιόδου του νόμου..... ..... και κάπου στην πορεία χάλασε ο εκτυπωτής και "πεταχτήκανε" να πάρουν άλλο να τυπώσουν....1 point
-
Δεν σας φτάνει τόσο τσιμέντο εκεί στην τερατούπολη Βάλτε όσο τον δυνατόν περισσότερα δέντρα και αθλητικούς χώρους και χώρους πολιτισμού να αναπνεύσει λίγο τη τερατούπολη όχι μόνο από οξυγόνο Μπας και επιστρέψει λίγο η ανθρωπιά και οι ανθρώπινες μη απρόσωπες σχέσεις και όχι όλα χρήμα Και αν δεν έχει εργασίες η πόλη , καιρός κάποιοι "Βλάχοι" να γυρίσουν στα χωριά τους (όπως έκανα και εγώ και ας γεννήθηκα στην Αθήνα από "βλάχους" γονείς )1 point
-
Το πως τα ακινητοποιημένα τροχόσπιτα πήραν κάποτε σύνδεση με τα δίκτυα, να μην το συζητήσουμε καλύτερα.1 point
-
υπηρχε αυτη η συζητηση για ΕΕΜΚ σε διαχωρισμο...με βαση οτι "μερικες ΥΔΟΜ" δεχονταν τις ΕΕΜΚ για διαχωρισμο... πλην και ο ιασονας και αλλοι συναδελφοι εξεφρασαν σοβαρες επιφυλαξεις Παντως σημερα, με το αρθρο 29 του 4495 μπορει να γινει λειτουργικη συνενωση με ΕΕΜΚ [παρ. κζ], υπο το οριο των 25.000 ΕΥΡΩ, αλλά ο διαχωρισμος δεν αναφερεται πουθενα ουτε σαν ΕΕΜΚ ουτε βεβαια στος εργασιες του αρθρου 30. Προσωπικα καταληγω οτι ο διαχωρισμος παει με αδεια δομησης.1 point
-
Έχεις ένα στέγαστρο που κατασκεβάστηκε γύρω από το σημείο που παρκάρανε ένα τροχόσπιτο. Θεωρώ πως το τροχόσπιτο, ως ακόμα κινούμενο, δεν πάει με πολεοδομική νομοθεσία, αλλά με τις προδιαγραφές του ως τροχόσπιτο και δεν μας αφορά. Μόνο την κατασκευή γύρω του ελέγχεις, για ότι χρειαστεί. ΥΓ Ας του κάνουν ένα σέρβις στο χειρόφρενο που και που, να μην πάει βόλτα και πάρει μαζί του και το στέγαστρο.1 point
-
παράταση σε αντισυνταγματική αλλά και μη αναρτημένη "υποχρέωση" παγκόσμια πρωτοτυπία1 point
-
στην αρχη ειπαν θα της σβησουν αλλα μετα αποφασισαν πως οχι αλλα εμεις ειπαμε δεν πληρωνουμε αλλα μετα καποιοι πληρωσαν αλλα παλι ειπαν να μην πληρωσουμε ομως μετα καποιοι προσεφυγαν στον στε αμεις ομως δεν το ξεραμε και πληρωσαμε αλλα μετα ειπαν δεν πειραζει θα τα παρουμε πισω αλλα τελικα ειπαν πως οχι και θα πληρωσουμε ολοι αλλα επεμεναν οποτε και εμεις ειπαμε θα πληρωσουμε αλλα τα παλια πρωτα στην αρχη ειπαν ενταξυ αλλα μετα ειπαν ολα μαζι αλλα τελικα εμεις δεν ειχαμε να τα δωσουμε οποτε αποφασισαν τα μισα τωρα τα αλλα μισα τον αυγουστο οποτε εμεις ειπαμε ωραια αλλα τελικα δεν πληρωσαμε και πηγαμε διακοπες ...1 point
-
Ας πω κι εγώ τη γνώμη μου. Η ΤΟΤΕΕ 20701-1/2010 στην ενότητα 4.3. γράφει: <<Όλα τα δίκτυα διανομής (νερού ή αλλού μέσου) της κεντρικής θέρμανσης ή της εγκατάστασης ψύξης ή του συστήματος Ζ.Ν.Χ. διαθέτουν θερμομόνωση, όπως καθορίζεται με αυτήν την Τ.Ο.Τ.Ε.Ε....>>. Δεν νομίζω πως κάνει διαχωρισμό μεταξύ θερμαινόμενων και μη χώρων. Επίσης, το κτίριο αναφοράς, έχει μονωμένα δίκτυα σύμφωνα με τον πίνακα 4.7 και αν π.χ. ορίσουμε πως έχουμε διέλευση δικτύου σε <<Εσωτερικούς ή/και μέχρι 20% σε εξωτερικούς>> χώρους αυτό για την πάρτη του θα πάρει μόνωση όλου του δικτύου αυτού χωρίς να εξετάζει αν βρίσκεται εντός θερμαινόμενου χώρου. Απλά "βλέπει" την ένδειξη "εσωτερικοί χώροι". Και αν θελήσουμε να εφαρμόσουμε τη μεθοδολογία της 4.3.2. (Γραμμική θερμική μετάδοση δικτύων διανομής) θα δούμε πως έχουμε ένα σεβαστό μέγεθος απωλειών για διέλευση εντός θερμαινόμενων χώρων σε αμόνωτα (ή ανεπαρκώς μονωμένα) εσωτερικά δίκτυα ενός μιας θερμικής ζώνης. Μπορεί (σιωπηρά) να δεχόμαστε αμόνωτα δίκτυα εντός μιας θερμικής ζώνης, με το σκεπτικό της απόδοσης των απωλειών του δικτύου στο χώρο διέλευσης, αλλά αυτό είναι κάτι ανεπίσημο* και κυρίως δεν μου φαίνεται σωστό, καθώς το ποσό της θερμότητας που φτάνει στις τερματικές μονάδες, που αυτές είναι που θα πρέπει να αποδώσουν το μέγιστό τους στις θέσεις που έχουν επιλεγεί να τοποθετηθούν, είναι μειωμένο. Είναι διαφορετικό πράγμα να επιτυγχάνεις συνθήκες θερμικής άνεσης, π.χ. από θερμαντικά σώματα, που έχεις υπολογίσει να τοποθετηθούν κοντά σε (ή κάτω από) εξωτερικά ανοίγματα, έχοντας κατά νου την κυκλοφορία του αέρα λόγω ρευμάτων, και διαφορετικά να χάνεται στη διαδρομή ένα μέρος του ποσού της θερμότητας που θα έπρεπε να φτάνει σε αυτά και αυτό να αποδίδεται σκόρπια στον χώρο. Είναι λίγο σαν γιαλαντζί ενδοδαπέδια ή επιτοίχια θέρμανση. Και οι συνθήκες θερμικής άνεσης λαμβάνονται υπόψη στον Κ.Εν.Α.Κ. Μπορεί επίσης, για κατασκευαστικούς λόγους (π.χ. ανύψωση τελικού δαπέδου) ή για μείωση υλικών και εργατικών ή λόγω τεχνικών δυσκολιών (άντε να περνάς -με AVA- πλαστικό σωλήνα με μόνωση μέσα σε σπιράλ συν το ότι θα πρέπει να έχει υπολογιστεί από πριν ότι θα ανέβει το τελικό δάπεδο), στην πλειοψηφία των περιπτώσεων να μην κατασκευάζονται τελικά τα εσωτερικά δίκτυα (θέρμανσης τουλάχιστον) μονωμένα, αλλά δεν σημαίνει πως αυτό είναι και σωστό. Και δύο πράγματα ακόμα. 1o). Στην ψύξη δεν διανοούμαστε να αφήσουμε αμόνωτες τις σωληνώσεις γιατί εκτός του ότι θα παπαριάσουν τα δομικά στοιχεία, θα πρέπει να το παίζουμε και χαρωπές νοικοκυρούλες με τη σφουγγαρίστρα επ' ώμου. Γιατί λοιπόν να μη κάνουμε το ίδιο και στη θέρμανση; 2o). Θα ήθελα να μου πείτε πως θα αντιμετωπίζατε ένα μονωμένο (σύμφωνα με τον πίνακα 4.11) δίκτυο θέρμανσης, διερχόμενο εντός θερμικής ζώνης, σε σχέση με ένα ακριβώς ίδιο αλλά εντελώς αμόνωτο; Αυτά από μένα, αν και βγήκε λίγο μεγαλούτσικο το ρημάδι το μήνυμα. * Για τους αεραγωγούς, μας λέει η ΤΟΤΕΕ στην 4.3.4. πως <<Όταν οι αεραγωγοί διέρχονται μέσα από εσωτερικούς χώρους, οι θερμικές απώλειες τους είναι σχετικά χαμηλές λόγω της μικρής θερμοκρασιακής διαφοράς και κατά συνέπεια, δεν λαμβάνονται υπόψη για τους υπολογισμούς της ενεργειακής απόδοσης του κτηρίου>>, όχι όμως και για τα υπόλοιπα δίκτυα διανομής θερμού/ψυχρού μέσου.1 point
-
Σου έρχονται μειωμένα επειδή ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί το σύστημα για υπολογισμό με βάση το εισόδημα οπότε στους περισσότερους το ΤΣΜΕΔΕ χρεώνει τις ελάχιστες εισφορές. Όταν φτιάξουν το σύστημα θα υπολογιστεί αναδρομικά η διαφορά και θα πληρώσουμε μαζεμένα τα επιπλέον χρήματα. Δεν φτάνει αυτό αλλά πλέον οι ασφαλιστικές εισφορές δεν εκπίπτουν από το ασφαλιστέο εισόδημα, συνεπώς του χρόνου να πληρώσουμε ασφαλιστικές εισφορές και επί των φετινών ασφαλιστικών εισφορών. Το 38% του ΕΦΚΑ γίνεται έτσι 52,44% (38% + 38%*38% = 0,38+0,1444= 0,5244 = 52,44%).0 points
-
0 points
-
Η εμπαθεια ορισμένων με αφήνει αφωνο. Κανετε downvote σε σχόλιο που απλά ρωτάω αν κάποιος ξέρει την πηγή και ζητάω την μεθοδολογία. Τι να πω. Καλή καρδια παιδιά. Συγνώμη που τόλμησα να αμφισβητήσω μια προφανής ακρότητα , ζήτησα την πρωτότυπη έρευνα, όπως θα έκανε κάθε σοβαρός επιστήμονας και εν τέλει βγήκα αληθινός.-1 points
-
Η κλιματική αλλαγή θα σκοτώσει μέχρι το έτος 2050 περισσότερους Έλληνες και Ιταλούς, σε σχέση με τις απώλειες του Συριακού πληθυσμού τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας των ένοπλων συγκρούσεων. Στο «εκκωφαντικό» αυτό συμπέρασμα κατέληξε πρόσφατη έρευνα για την κλιματική αλλαγή του ιατρικού περιοδικού The Lancet, αιτιολογώντας πως αυτή η εξέλιξη θα είναι αποτέλεσμα της καταστροφής των σοδειών και της σοβαρής αναταραχής στην τροφική αλυσίδα και στην παραγωγή τροφής εξαιτίας της ανόδου της θερμοκρασίας και των επίμονων περιόδων καύσωνα. Τα ερευνητικά αυτά δεδομένα έρχονται να προστεθούν στα όσα παρόμοια κατέδειξε πρόσφατα ο Γαλλικός φορέας Anses (French Agency for Food, Environmental, Occupational Health and Safety), ο οποίος έκρουσε τον «κώδωνα του κινδύνου» για τις συνθήκες εργασίας σε διάφορα επαγγέλματα, που μπορεί να μεταβληθούν δραματικά λόγω της κλιματικής αλλαγής. Ο συγκεκριμένος φορέας έκανε επί της ουσίας μία «προεπισκόπηση» του μέλλοντος, έτσι ώστε να εκτιμήσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής στην ανθρώπινη υγεία μέχρι το έτος 2050. Στο πλαίσιο αυτό, η έρευνα του Γαλλικού φορέα κατέδειξε πως η έκθεση στην αυξημένη θερμοκρασία διευρύνει σημαντικά την δυσκολία άσκησης εργασίας (κυρίως σε εξωτερικό περιβάλλον), με αποτέλεσμα φαινόμενα αφυδάτωσης ή θερμοπληξίας. Οι συνέπειες δεν είναι μόνο άμεσες, αλλά και έμμεσες, όπως ψυχολογικές, νευρολογικές, βιοχημικές κα, με αποτέλεσμα η ανθρώπινη υγεία να διακυβεύεται από διάφορα αρνητικά «ερεθίσματα» ως απότοκα της κλιματικής αλλαγής. Ακόμη, η μετατόπιση των κουνουπιών σε περιοχές, που μέχρι πρότινος δεν ήταν εκτειθειμένες, αλλά τώρα εμφανίζουν υψηλότερες θερμοκρασίες, δημιουργεί πρόσθετους κινδύνους για τη δημόσια υγεία, καθώς τα κουνούπια μπορεί να είναι και φορείς ασθενειών. Την ίδια στιγμή, η αύξηση των έντονων μετεωρολογικών φαινομένων, όπως πλημμύρες, ξηρασίες ή δασικές πυρκαγιές δημιουργούν επιπρόσθετα ρίσκα για την δημόσια υγεία και αναμφίβολα για όσους εργάζονται σε εξωτερικό περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό, ο Γαλλικός φορέας συστήνει να εφαρμοστούν από τώρα προληπτικά μέτρα προστασίας της υγείας ιδιαίτερα για όσους εργαζόμενους είναι εκτεθειμένοι στις ήδη ορατές συνέπειες της κλιματικής αλλαγής. View full είδηση-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-