Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      931


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.025


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.678


  4. Largy

    Largy

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.472


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/05/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Γιώργη τάδε "Αυτα" που περιγράφεις, όπως τα περιγράφεις αν το/τα φτιάξεις στο γεωτεμαχιο σου και ειδικά τώρα που είναι μετά 07/2011 θα φας ένα πρόστιμο από πολεοδομία που θα χρειαστείς πολλά "τάδε" για να το πληρώσεις. Φυσικά ο μόνος τρόπος να το αποδειχτείς είναι η πειραματική μέθοδος Το κάνεις και περιμένεις Μη χαρείς όμως αν δεν φας το πρόστιμο άμεσα η γρήγορα Οσο πιο μετά σου έρθει τόσο πιο πολλά θα είναι (Πρόστιμο που το έκανες, +50% για κάθε χρόνο μέχρι να παύσει ως προστιμο διατήρησης, +€ για έξοδα νομικά σε δικαστήριο) Ενημερωσε μας αν καταφερεις κατι πιο καλό
    4 points
  2. @karanus Ως απάντηση για τον συντελεστή που ψάχνεις, μπορείς να τον υπολογίσεις με την εξίσωση του Fischer: (1+ i) = (1+r)(1+π), όπου i : ονομαστική μεταβολή r: πραγματική μεταβολή π : πληθωρισμός Εσύ πρακτικά ψάχνεις να βρεις ποιός είναι ο (1+r) Την ονομαστική μεταβολή μπορείς να την βρεις από ιστορικά στοιχεία (π.χ. δελτία της ΤτΕ) και να κάνεις projection είτε γραμμικά, είτε με όποιον άλλο τρόπο σε φωτίσει ο Θεός. Τον πληθωρισμό επίσης μπορείς να τον βρεις από το Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, επίσης δημοσιευμένα στοιχεία και αντίστοιχα projection. Το να προεξοφλείς με 10% το πόσο μπορεί να πουληθεί σε 3 χρόνια από τώρα το ακίνητο κατά τη γνώμη μου έχει τα εξής θεμελιώδη λάθη: Ο τύπος είναι φτιαγμένος για μεγαλύτερη τιμή σε 3 χρόνια και όχι για μικρότερη, με την παραδοχή ότι το χρήμα έχει μεγαλύτερη αξία σήμερα απ' ό,τι σε 3 χρόνια (θεμελιώδης αρχή της σύγχρονης οικονομίας προκειμένου να ισχύσει οποιοσδήποτε μαθηματικός τύπος) 10% ετήσια υποτίμηση για 3 χρόνια σερί δεν ξέρω καν αν έγινε στην Αμερική με το κραχ του 1929, και σίγουρα δεν έγινε ούτε καν στην Ελλάδα του 2010-2018 Ο συντελεστής προεξόφλησης που παρουσιάζεις αφορά απαιτούμενη απόδοση σε equities και χρησιμοποιείται για επενδυτικές αξιολογήσεις, νομίζω είναι εντελώς άστοχη η χρήση του σε αυτό που θες να κάνεις. Αυτη είναι η γνώμη μου.
    2 points
  3. Όπως σωστά σε οδήγησε ο Παύλος (+1) στην εξέταση των περιμετρικών διαστασεων της Ο.Ι (μία προς μία με το 5%), φαίνεται ότι το όριο για την ένταξη στην ΚΑΤ.3 ήταν τα 6εκ. ενώ εσύ έχεις 18εκ !! Επειδή δε πρόκειται για επέκταση σε χώρο (φωταγωγό) που ΔΕΝ μέτρησε στον Σ.Δ (άσχετα αν μέτρησε στην κάλυψη), καταλήγεις να έχεις για τακτοποίηση την αντίστοιχη επιφάνεια με Υ.Δ χωρίς Υ.Κ .
    2 points
  4. δημοψηφισμα λοιπον, με ερωτημα " αρνεισθε να μην βαλουν Α/Γ?" λες ναι, που σημαινει " αρνουμαι να μην βαλουν"... αρα να βαλουν λες οχι, που σημαινει "οχι, δεν αρνουμαι να μην βαλουν"...αρα να βαλουν...
    2 points
  5. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.098 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Version v.1b

    31.220 downloads

    Οδηγίες για να συντάξετε πίνακα κατανομής χιλιοστών μαζί με πίνακα σε excel ως σημείο αναφοράς για να στήσετε τον δικό σας
    1 point
  7. Version 1.02

    428 downloads

    Ένα excel για τον υπολογισμό καμινάδων λεβήτων κεντρικής θέρμανσης ανεξαρτήτως ισχύος και μορφής καμινάδας, χωρίς συμπύκνωση, σύμφωνα με το EN 13384-1. Για να τρέξει χρειάζεται να επιτραπεί η χρήση μακροεντολών στο excel.
    1 point
  8. Version ver1

    9.935 downloads

    Πιστεύω ότι είναι ένα αρκετά πληρες λεξικό με τεχνικούς όρους για μηχανικούς.
    1 point
  9. Version 2.0

    25.629 downloads

    Διεύθυνση Οικοδομικών και Κτιριοδομικών Κανονισμών του ΥΠΕΚΑ, ΔΟΚΚ/Β - Έγγραφο 2667/17-1-2013 με θέμα "Υποδείγματα διαγραμμάτων για τη χορήγηση Έγκρισης Δόμησης" όπως ενημερώθηκε από το Έγγραφο 1205/14-3-2013 του Γενικού Γραμματέα Χ.Α.Π. Περιλαμβάνει τα αρχεία: Υπόδειγμα Διαγράμματος Δόμησης Υπόδειγμα τοπογραφικού διαγράμματος εντός σχεδίου Υπόδειγμα τοπογραφικού διαγράμματος εκτός σχεδίου Περιεχόμενα τοπογραφικού διαγράμματος εντός σχεδίου Περιεχόμενα τοπογραφικού διαγράμματος εκτός σχεδίου Ανακοίνωση της ΔΟΚΚ Δείτε τα παλιά διαγράμματα και περιεχόμενα από την πρώτη ανακοίνωση της =2264&language=el-GR"]Έγγραφο 2267/17-01-2013
    1 point
  10. Version v30-1

    1.475 downloads

    Αρχείο DWG (Autocad 2010) με τα όρια του δικτύου Natura 2000 (ver30 - Απρίλιος 2018) σε προβολή ΕΓΣΑ '87 Τα αρχικά δεδομένα προέρχονται από το παρακάτω αρχείο GIS που έχει αναρτηθεί στον ιστοτόπο του ΥΠΕΝ. Διανυσματικά αρχεία των εξωτερικών ορίων των περιοχών Natura 2000.
    1 point
  11. Δεν ξερω αν εχετε δει την οδηγια gdpr περι προσωπικων δεδομενων πελατων, προμηθευτων, υπαλληλων, εν δυναμη πελατων κ.λπ. Καπως πρεπει να το εφαρμοσουμε εως το Μαιο του 2018. Τα προστιμα φτανουν το 4% του τζιρου.
    1 point
  12. Λοιπόν, ας το δούμε στην περίπτωσή σου. Πρώτον, εφαρμόζοντας την τεχνική απαξίωση (γήρανση) (1-d)n βρίσκεις το αποσβεσμένο κόστος αντικατάστασης. Έπειτα για να το φέρεις στην αγοραία αξία θα πρέπει να εφαρμόσεις κάποιους συντελεστές είτε μειωτικούς είτε αυξητικούς (σπανιότερα). Τα πεδία που εξετάζεις είναι Λειτουργικά και Οικονομικά. α) Λειτουργικά - Το κτίριο έχει ζημιές στον φέροντα οργανισμό ή στα στοιχεία πλήρωσης; (π.χ. ρωγμές στον φέροντα οργανισμό, αποξήλωση στέγης, κατεστραμμένο δάπεδο κ.λ.π.) - Έχει ζημιές στις συνήθεις η/μ εγκαταστάσεις; (Ηλεκτρολογικό δίκτυο, Δίκτυο Ύδρευσης - Αποχέτευσης) - Έχει αρχιτεκτονικούς περιορισμούς, που εμποδίζουν τη λειτουργία; - κ.λ.π. β) Οικονομικά - Ο κλάδος δραστηριότητας έχει χαμηλές προοπτικές; - Η περιοχή του ακινήτου έχει υποβαθμιστεί για κάποιο λόγο; - Υπάρχει παραγωγική δραστηριότητα; - Υπάρχουν στην περιοχή αντίστοιχα κενά κτίρια και πόσο καιρό είναι αδιάθετα; - Έχει γίνει κάποιο οδικό έργο στην περιοχή που αναβαθμίζει ή υποβαθμίζει την προσβασιμότητα του ακινήτου; - κ.λ.π. Όπως καταλαβαίνεις ένας μαθηματικός τύπος: 1/ (1+i)t, προφανώς και δεν δίνει καμία απάντηση σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα και φυσικά όλα αυτά βρίσκονται στην κρίση του εκτιμητή ώστε να μεταφραστούν σε κάποιον συντελεστή, που θα προκύψει ως άθροισμα όλων των ποιοτικών γνωρισμάτων. Ως μία πρώτη ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει, είναι τα συγκριτικά στοιχεία της γης, που συνέλεξες, τα οποία θα σου δίνουν και την τάση της αγοράς. Συνολικά ο μειωτικός συντελεστής καλό είναι να μην ξεπερνά το 40%, εκτός από ιδιαίτερες περιπτώσεις. Συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 10% - 25%. Οπότε η Αγοραία Αξία που θα δώσεις είναι: Αγοραία Αξία = ΑΑγης + ΑΚΑ*C όπου: ΑΑγης = Αγοραία Αξία γης από τη συγκριτική μέθοδο ΑΚΑ = Αποσβεσμένο κόστος Αντικατάστασης (συμπεριλαμβάνεται η τεχνική απαξίωση) C = Μειωτικός ή Αυξητικός συντελεστής βάσει Λειτουργικών και Οικονομικών Συνθηκών
    1 point
  13. Ω, μην ανησυχείς, υπάρχει γι' αυτούς ασφαλέστερος προορισμός: Πούντο, ρε γμτ, το είχαν αναρτήσει κι εδώ στο "μηχανικός" με άλλο τίτλο. Δεν το βρίσκω. Το έφαγε λες η "πολιτική ορθότητα";
    1 point
  14. Οι διαστάσεις των σχεδίων της αδείας αφορούσαν υποχρεωτικά σε διαστάσεις ΚΤΙΣΤΗ όπως και οι διαστάσεις χώρων που εξαιρούνται του Σ.Δ (Η/Υ, φωταγωγοί, κ.λ.π) και αυτό αναφέρεται σαν βάση σύγκρισης και στο πρόσφατο αρ.81.2 του ν.4495/17. Άρα το 1,20μ του ΓΟΚ ΄85 αφορά στην απόσταση των ανεπίχριστων τοίχων.
    1 point
  15. KYA 27454-2631_14-11-17 Μέχρι την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής διαδικα- σίας μεταφοράς των στοιχείων των δηλώσεων οι δικαιο- πραξίες που πραγματοποιούνται σε ακίνητα που έχουν δηλωθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4014/2011 πραγματοποιούνται με έκδοση βεβαίωσης μεταβίβασης σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρούσα και συνο- δεύονται από την πράξη υπαγωγής όπως αυτή εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4014/2011. Σε αυτή την περίπτωση, με ευθύνη του ιδιοκτήτη και του μηχανικού που συνέταξε την ανωτέρω βεβαίωση του ν. 4495/2017, η δήλωση του ν. 4014/2011 μεταφέρεται υποχρεωτικά εντός 60 ημερών από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της παρούσας, στις διατάξεις του ν. 4495/2017. εντιτ ειδα που λες εχει αδεια νομιμοποιησης. Τοτε δε χρειαζεται μεταφορα, η αδεια υπερισχυει ολων, εχεις ενα νομιμο κτιριο και δινεις βεβαιωση επιλεγοντας το 'δεν υπαρχουν παραβασεις'
    1 point
  16. @karanus Συνάδελφε, να σε ρωτήσω κάτι πολύ απλό, η αξία του αποσβεσμένου κόστους αντικατάστασης, που έβγαλες σήμερα είναι η ίδια με αυτή σε τρία χρόνια, ή αποτελεί την προσδοκώμενη αξία πώλησης (και αν ναι, βάσει ποιών στοιχείων) ; Επίσης, η πώληση θα γίνει στην αρχή, τη μέση ή το τέλος του 3ου χρόνου; Και γιατί 3 χρόνια και όχι 2 ή 5; Υπάρχει κάποια πληροφόρηση ότι ο μέσος χρόνος διάθεσης είναι 3 χρόνια; Τεσπα, δες στον παρακάτω σύνδεσμο και τις οδηγίες των IVS για την DRC. http://www.romacor.ro/legislatie/22-gn8.pdf
    1 point
  17. Αφού μιλας για επηρεσμό παραδοχών της στατικής μελέτης , προφανώς αναφέρεσαι σε κακοτεχνίες και φθορές σε νόμιμο τμήμα του φ.ο. Το ίδιο θα μποορύσε να συμβαίνει ακόμα και αν δεν υπήρχαν αυθαίρετες κατασκευές. Τότε τι θα γινόταν ? => Τίποτα. Ισως λοιπόν θα μπορούσε να γραφτεί στην τ.ε. ότι "σύμφωνα με το άρθρο τάδε του 4495 ΔΕΝ απαιτείται κανονιστικά και δεν γίνεται ΜΣΕ , όμως σύμφωνα με τους κανόνες της επιστήμης το κτίριο ασχέτως της ύπαρξης αυθαιρέτων κατασκευών έχει αυτά και αυτά τα προβλήματα και χρήζει ΜΣΕ και πιθανόν ενίσχυσης τα οποία όμως δεν επιβάλλονται από τον 4495". Το ίδιο να μπει και στα πεδίο "σχόλια" της δήλωσης.
    1 point
  18. Από το εγκ-27860/4450/34/23-3-88. "Τα τροχόσπιτα που δεν είναι κυκλοφορούντα οχήματα και ρυμολκούμενα από ΙΧ. αυτοκίνητα με αριθμό κυκλοφορίας του Υπουργείου Συγκοινωνιών, εφόσον μεταπίπτουν στην κατηγορία που περιγράφεται από την παρ.17 του Αρθ-2 του ΓΟΚ/85), δηλαδή μετατρέπονται σε εγκαταστάσεις με μόνιμη εξάρτησή τους από το περιβάλλον στο οποίο εγκαθίστανται και συνδέονται σταθερά με αυτό (π.χ. σταθερή σύνδεση με το έδαφος, κατασκευή βόθρου, σύνδεση με δίκτυα) ή εξυπηρετούν παραμονή ανθρώπων ή ζώων, εκτέλεση εργασίας ή άσκηση επαγγέλματος, αποθήκευση ή τοποθέτηση πραγμάτων, μηχανημάτων, κλπ., πρέπει πριν εγκατασταθούν σε γήπεδο ή οικόπεδα να έχουν άδεια της αρμόδιας για την έκδοση οικοδομικής αδείας Υπηρεσίας η οποία τα κρίνει κατά τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις." "
    1 point
  19. Αυτό με το ΣτΕ γενικά είναι φοβερό . Προσφυγές επί προσφυγών συνέχεια ? Κάπου πρέπει να υπαρχει ένα τέλος. Οσο για τα πάρκα που αναφέρθηκε , ναι και εγώ θέλω ωραία και μεγάλα αστικά δάση και άλση. Μόνο που αυτά έχουν ένα πρόβλημα : Πολύ μεγάλο κόστος συντήρησης και φύλαξης που κανείς Δήμος , Σύλλογος, κάτοικος δεν είναι διατεθειμένος να αναλάβει. Και ύστερα έρχεται η κατάντια , η υποβάθμιση βλ. Πάρκο Τρίτση και η εγκληματικότητα βλ. Πεδίον του Αρεως. Αρα ψάχνουμε την χρυσή τομή μεταξύ χώρου πρασίνου και της επιχειρηματικής δραστηριότητας που θα εξασφαλίσει τους πόρους για την συντήρησή του. ΥΓ: Τόσες δεκαετίες που λειτουργούσε το αεροδρόμιο , τι γινόταν με την ποιότητα ζωής των 500 ?
    1 point
  20. Να τρολάρω λίγο... Όταν καταθέσεις πινακίδες ενός αυτοκινήτου πρέπει να το έχεις σε κλειστό γκαράζ? Δεν μπορείς να το έχεις στο χωράφι σου και να κοιμάσαι μέσα όποτε σου καπνίσει?
    1 point
  21. Οπως έχω γράψει και παλαιότερα στα νέα συγχωνευόμενα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ καταργούνται οι σχολές μηχανικών των ΤΕΙ οπότε έτσι έχουμε και μείωση των εισακτέων . Μένουν μόνο αυτές του ΠΔΑ που θα δούμε τι θα γίνει , αλλά και αυτές των Σερρών και Α. Μακεδονίας που προφανώς θα γίνουν 2 σε 1 , ενώ κλείνουν του ΤΕΙ Χαλκίδας που πάει στο ΕΚΠΑ . Μένουν μόνο κάποιες στην Κρήτη , δεν έχει ΠΜ εκεί και τα υπόλοιπα της Πελοποννήσου που επίσης δεν έχει Μηχανικούς . Στην Θεσσαλονίκη άρχισαν ήδη επαφές μεταξύ του ΑΤΕΙΘ και του ΑΠΘ . Η τεχνολογική εκπαίδευση θα πάει στην νέα βαθμίδα 5 που θα είναι τα διετή τμήματα των πανεπιστημίων και όχι στα ΙΕΚ που θα παραμείνουν στο 4 .
    1 point
  22. Αυθαιρεσίες έχεις σε σχέση με την Ο.Α. Αυτά που λένε και έχουν καταλάβει οι ιδιοκτήτες είναι σε προφορικό επίπεδο. Η κατάσταση του ακινήτου, από ιδιοκτησιακής άποψης, είναι όπως την περιγράφεις, δηλαδή ακίνητο με δυο συνιδιοκτήτες, ενώ πολεοδομικά εκδόθηκε μια Ο.Α στο γήπεδο των 2.000 τμ και απλώς δεν υλοποιήθηκε το ένα τμήμα της. Δες και το παραπάνω μήνυμα για το τι πρέπει να κοιτάξεις στην ΥΔΟΜ.
    1 point
  23. από το ίντερνετ παραθέτω έναν ορισμό risk free rate (επιτόκιο μηδενικού κινδύνου) και risk premium .
    1 point
  24. ΠΕ θα δίνουν. Η τεχνολογική εκπαίδευση οδεύει προς κατάργηση, τέρμα στα 30 χρόνια κοροϊδίας. Το μόνο που απομένει είναι το ΤΕΙ Κρήτης, δεν ξέρω τι θα γίνει με αυτό.
    1 point
  25. ειναι η τριτη αναρτηση που κανεις http://www.michanikos.gr/profile/116809-mant_konstantinos_2015/ παντοτε για μια πραξη τακτοποιησης που εκκρεμει απο 30 χρονια.../για διανοιξη δρομου παλι απο ΠΤ ... τωρα για περιφραξη Οι απαντησεις εχουν ηδη δοθει... και στις αρχικες ερωτησεις απο συναδελφους και στην τελευταια που εκανες απο την Δαναη... '"να μιλησεις με τον μηχανικο σου" υγ προφανως οχι μονον για την περιφραξη, αλλα και για να σου εξηγησει γιατι "κολλησε η ΠΤ εδω και 30 χρονια" και ποιά ειναι τα δικαιώματα σου.
    1 point
  26. και οι διατάξεις του άρθρου 7 του ΠΔ, αν πρόκειται για οικισμό.
    1 point
  27. Το Δ αφορά τα πίσω και πλάγια όρια όπως είπες. Στο προσωπο του οικοπέδου οι μόνοι περιορισμοί που υπάρχουν είναι η ύπαρξη προκηπίου και οι αποστάσεις από την οδό για την ασφάλεια της συγκοινωνίας (όπου αυτά ισχύουν)
    1 point
  28. Ωραία, να ετοιμαζόμαστε και για τους μετανάστες κλιματικής αλλαγής. Με τόσο ωραίο κλίμα που έχουμε θα διαδραματίσουμε σημαίνοντα ρόλο.
    1 point
  29. Οι συγχωνεύσεις μόνο καλό έχουν να κάνουν. Στο ΠΔΑ μειώθηκαν αρκετά οι σχολές, ας τις μειώσουν και στα υπόλοιπα τριτοβάθμια ιδρύματα προς συγχώνευση.
    1 point
  30. η διαφορά βρίσκεται εδώ αυτά http://ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=cuUdr7gDWy8%3d&tabid=777&language=el-GR έπρεπε να ζητούσε η ΥΔΟΜ το 2017 και αυτά 1. αντίγραφο απόδειξης παροχής υπηρεσιών ή τιμολόγιο που αφορά την καταβολή της συμφωνηθείσας αμοιβής των μελετητών μηχανικών, καθώς και 2. το ΦΕΜ αυτής. σύμφωνα με αυτό http://ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=LDkaJaYOpHE%3d&tabid=777&language=el-GR πρέπει να ζητάει τώρα το 2018 (μετά τον 4495/17)
    1 point
  31. Αν το διαμέρισμα έχει καταλάβει μέρος κοινόχρηστου (φωταγωγός) με τη μεταβολή διάστασης που παρουσιάζεις πως ακριβώς αποδεικνύεται ότι εμπίπτει στο μέγιστο ποσοστό 5% για να υπαχθεί στην κατηγορία 3. Υ.Γ Ανέβασε κάτοψη αποτύπωσης και εγκεκριμένη για να έχουμε εικόνα.
    1 point
  32. Παιδιά ποτέ δεν υπήρχε η υπογραφή του Στασινού σε τέτοιες δηλώσεις που αφορούν απλή βεβαίωση. Κάντε τον κόπο να τσεκάρετε μια αντίστοιχη που κάνατε και επι 4178. Όπως επίσης δεν υπάρχει η αναγραφή πάνω πάνω "Περαίωση διαδικασίας υπαγωγής". Και δεν υπάρχει γιατί ακριβώς δεν έγινε καμία διαδικασία υπαγωγής για να περαιωθεί κιόλας. Η συμπλήρωση των στοιχείων της δήλωσης γίνεται απλά και μόνο για να εκδοθεί η βεβαίωση ότι δεν υπάρχει αυθαιρεσία. Το είχαμε συζητήσει και παλαιότερα (δεν βρίσκω τώρα που) ότι αυτό δημιουργούσε πρόβλημα σε κάποιους συμβολαιογράφους αλλά δυστυχώς είναι θέμα του συστήματος και όχι δικό μας. edit* Το θυμήθηκα. Εδώ λίγες σελίδες πιο πριν http://www.michanikos.gr/forums/topic/51186-n-449517-πληροφοριακό-σύστημα-δηλώσεων-του-ν-449517/?do=findComment&comment=941897
    1 point
  33. Μερικές πολεοδομίες δέχονται να γίνει μερική ανασύστση. Συζήτησέ το. Κατά τα άλλα, εφόσον 1 τελείως αυθαίρετο διαμέρισμα προ του 75 θα μπορούσε να τακτοποιηθεί στην κατηγορία 1 με καταβολή 250ευρώ σε έναν νόμο καθαρά εισπρακτικό γιατί πρέπει να τιμωρήσουμε χειρότερα ένα διαμέρισμα που κατά βάση μπορεί να είναι και τελείως νόμιμο; (Επιπλέον γενικώς θεωρώ άδικη την διαδικασία της ανασύστασης που επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη με επιπλέον ενέργειες και έξοδα ενώ η υπαιτιότητα ανήκει στη δημόσια υπηρεσία που έχασε το φάκελο). Εφόσον λοιπόν έχεις τη βεβαίωση της υπηρεσίας ότι χάθηκε ο φάκελος και του ιδιοκτήτη ότι ούτε αυτός σου παρέδωσε εγκεκριμένα σχέδια (όπως πολύ σωστά πρότεινε ο Παύλος) και εξηγώντας το σκεπτικό αυτό στην τεχνική έκθεση θεωρώ ότι μπορείς να το υπάγεις στην κατηγορία 1 όντας προς την δυσμενέστερη πλευρά (=εξίσωση με τελείως αυθαίρετο κτίριο). Τι θα μπορεί να σου προσάψει δηλαδή κάποιος; Ότι τους πλήρωσες τσάμπα λεφτά ενώ δεν χρειαζόταν; Ό μόνος που θα μπορούσε να αντιδράσει σε αυτό είναι ο ιδιοκτήτης στον οποίο φυσικά θα εξηγήσεις την κατάσταση και ότι η μόνη εναλλακτική που έχει είναι η ανασύσταση, να δούμε τι θα επιλέξει. Ας συμπληρώσει στην υπεύθυνη δήλωση μαζί με το ότι δεν σου παρέδωσε σχέδια ότι έχει ενημερωθεί και συμφωνεί με αυτή την αντιμετώπιση ώστε να μην έχεις κανένα πρόβλημα μελλοντικά ούτε με αυτόν. Όσον αφορά όμως τις αυθαιρεσίες σε κοινόχρηστα, αυτό είναι ένα άλλο θέμα που θα πρέπει να εξετάσεις ξεχωριστά γιατί εδώ δεν μιλάμε πια για πολεοδομικό θέμα αλλά για θέματα καταπάτησης ιδιοκτησιών. Θα πρέπει λοιπόν να εξετάσεις προσεκτικά τη σύσταση και αν υπάρχει καταπάτηση κοινοχρήστων να ζητήσεις τις απαιτούμενες συναινέσεις.
    1 point
  34. καταλαβα εντος της πρασιας. Οποτε εχεις κατηγ. 3 ALEX99 γιατι μειωθηκε ο φωτ/γος? Μηπως εις βαρος του εχεις ΥΔ?
    1 point
  35. το συμφωνητικό γιατί σας το ζητάνε αφού σύμφωνα με αυτό [S1]http://ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=LDkaJaYOpHE%3d&tabid=777&language=el-GR που είναι το πιο πρόσφατο και καταργεί όλα τα προηγούμενα ορίζεται ρητά ότι απαιτούνται μόνο (παρ ιη) άρθ 40 Ν 4495/17) 1. αντίγραφο απόδειξης παροχής υπηρεσιών ή τιμολόγιο που αφορά την καταβολή της συμφωνηθείσας αμοιβής των μελετητών μηχανικών, καθώς και 2. το ΦΕΜ αυτής. και απολύτως τίποτα άλλο
    1 point
  36. Σε ευχαριστώ πολύ! Για βοήθεια προς τους συναδέλφους , μπαίνετε στο link που έχει δώσει ο συνάδελφος georgegaleos, πηγαίνετε επιλέγετε το e-Παράβολο χωρίς κωδικούς TAXISnet , προχωράτε στα επόμενα βήματα και στην φόρμα πάνω αριστερά αναφέρει Αναζήτηση με κωδικό τύπου. Εκεί για : Α τάξη κωδικός παραβόλου: 8012 Για υποβολή επιθεωρήσεων Β' ή Γ' Τάξης: 8014 Απλά πρέπει να έχετε και τα στοιχεία της ταυτότητας του πελάτη για να προχωρήσει η διαδικασία. Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση georgegaleos.
    1 point
  37. Μπαίνεις χωρίς κωδικούς (εδω) και δηλώνεις τα στοιχεία του πελάτη και εκδίδεται το παράβολο. Του του στέλνεις να το πληρώσει και σχεδόν άμεσα (σε ένα-δύο λεπτά από την πληρωμή) φαίνεται στο Buildingcert εκεί που δηλώνεις των κωδικό του παραβόλου. Την διαδικασία μπορεί να την κάνει και ο πελάτη είτε με τους κωδικούς του (του Taxis) είτε χωρίς τους κωδικούς του. Υ.Γ. Συνημμένη η Υπουργική Απόφαση για τα νέα παράβολα. Ω6ΨΔ4653Π8-Ψ21.pdf
    1 point
  38. Πρώτον το αποδεικτικό παλαιότητας προσκομίζετε απο τον ιδιοκτήτη και υποβάλλετε απο τον μηχανικό. Ο μηχανικός δεν είναι ούτε ασφαλίτης ουτε λογιστής ώστε να ψάχνει πότε και τι τροποποιήθηκε. Αν Ε9 εχει σωστα τμ-χρήση και παλαιότητα μια χαρα αποδεικτικό είναι. Επίσης οι Α/Φ είναι ακόμη πιο ασαφείς από το Ε9. Διότι 9/10 δε μπορείς να δεις τίποτα πέρα απο 1 περίγραμμα. Και πολλές πώς θα πείς οτι το 9 έγινε 9,50 στην Α/Φ. ? Μονη αξία για Α/Φ είναι εντελώς αυθαίρετα...αλλά και εκεί προσωπικά το αποφεύγω να σκάσω το 30ρι ασκοπα τις περισσότερες φορές... και προσπαθώ να βολευόμαι αλλιώς (κτηματολόγιο, earth, E9, ΔΕΗ,ακόμη και παλιές φωτογραφίες)
    1 point
  39. Eσωτερικες διαρυθμισεις δεν αποτελουν παραβαση αλλα θα κανεις ενημερωση φακελου στην ταυτοτητα αρθ.100.14 ναι ναι να διορθωσει το Ε9 με τα σωστα μετρα αυτη τη στιγμη το συστημα δεν παιρνει κατ.4 και χωρις οα. Περιμενεις μηπως αλλαξει κατι με τη νεα τροποποιηση η αλλαγη χρησης εχει νοημα αν εχεις αδεια για μια χρηση και αυτο αλλαξε
    1 point
  40. Παράρτημα Α - Συντελεστές Τετραγωνιδίων 1. Οικοδομική Άδεια / "Όχι": "Το προβλεπόμενο στην ΟΑ κτίριο έχει ανεγερθεί σε άλλη μη νόμιμη θέση και συγχρόνως από τη σύγκριση της αποτύπωσης της υφιατάμενης κατάστασης με το τοπογραφικό διάγραμμα της ΟΑ, προκύπτει ότι το περίγραμμα του υφιστάμενου κτιρίου δε συμπίπτει σε κανένα σημείο με το προβλεπόμενο περίγραμμα από την ΟΑ." Δεν είναι τέτοια περίπτωση Anton. Το κοίταξα και πάλι στο νέο τοπογραφικό. Το περίγραμμα της ΟΑ και το νέο περίγραμμα συμπίπτουν σε πολλά σημεία. Άρα πάω "με οικοδομική άδεια" και δηλώνω μόνο τα επιπλέον m2. Συμφωνείς με αυτή την άποψη; Σωστός. Πάντως πολλά από αυτά που αναφέρει ο Νόμος, αφήνουν περιθώρια ερμηνείας. Αυτό είναι φανερό και μόνο από τους διαλόγους που γίνονται στα forum του michanikos. Ευχαριστώ πολύ Anton, Να είσαι καλά, Καλή συνέχεια ΥΓ: Ευχαριστώ τον Pavlos33 για την τακτοποίηση των post μου. Στο μέλλον θα φροντίζω τα έχω τακτοποιημένα.
    1 point
  41. Ευχαριστούμε συνάδελφε για την ενημέρωση. Από την έρευνα στο διαδίκτυο προκύπτει: Ο GDPR (General Data Protection Regulation General Data Protection Regulation )- «Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων» [Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 ΤΟΥ Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 . Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) είναι ο νέος νόμος περί προστασίας δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σε μεμονωμένα άτομα να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων και επιβάλλει νέες υποχρεώσεις σε οργανισμούς που συλλέγουν, διαχειρίζονται ή αναλύουν τέτοιου είδους δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών εκτός της ΕΕ. Βασικές αλλαγές σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR 1. Προσωπικό απόρρητο Τα άτομα έχουν τα εξής δικαιώματα: Να αποκτούν πρόσβαση και να εξάγουν τα προσωπικά τους δεδομένα Να διαγράφουν τα προσωπικά τους δεδομένα Να διορθώνουν σφάλματα στα προσωπικά τους δεδομένα Να εναντιώνονται στην επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων 2. Έλεγχοι και γνωστοποιήσεις Οι εταιρείες και οι οργανισμοί πρέπει: Να προστατεύουν τα προσωπικά δεδομένα λαμβάνοντας κατάλληλα μέτρα ασφαλείας Να γνωστοποιούν στις αρχές τις παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων Να λαμβάνουν συγκατάθεση για τη συλλογή και την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων Να τηρούν αρχεία που θα παρέχουν αναλυτικές πληροφορίες για τις δραστηριότητες επεξεργασίας δεδομένων 3. Διαφάνεια Οι εταιρείες και οι οργανισμοί πρέπει να εφαρμόζουν πολιτικές οι οποίες: Θα παρέχουν σαφή γνωστοποίηση για τη συλλογή δεδομένων Θα περιγράφουν το λόγο και τις περιπτώσεις επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων Θα ορίζουν πολιτικές διατήρησης και διαγραφής δεδομένων 4. IT και εκπαίδευση Οι εταιρείες και οι οργανισμοί θα πρέπει: Να εκπαιδεύουν τους εργαζομένους στις βέλτιστες πρακτικές για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και ασφάλειας Να ελέγχουν και να ενημερώνουν για τις πολιτικές προστασίας δεδομένων Να ορίζουν έναν Υπεύθυνο προστασίας δεδομένων, εφόσον χρειάζεται Να συνάπτουν και να διαχειρίζονται συμβάσεις με προμηθευτές που συμμορφώνονται με τον κανονισμό Ανέβασα στα downloads το πλήρες κείμενο του κανονισμού.
    1 point
  42. Είναι οι γνωστές στενοκεφαλιές της δημ. διοίκησης Θέλουν χαρτί για το αυτονόητο Υπομονή, θα το φτιάξουν κι αυτό..... Εκτός κι αν κάνεις τρίπλα Κάνε τους ερώτημα (εγγράφως), αν το συγκεκριμένο είναι νομίμως υφιστάμενο Και με τη (θετική) απάντησή τους (έγγραφη), προχώρα για άδεια. Να δω τι δικαιολογία θα βρουν τότε...
    1 point
  43. να προσθέσω ότι: το "μικρότερο ύψος..." δεν είσαι υποχρεωμένος να το δηλώσεις ως αυθαίρετο, αφού δεν αφορά σε υπέρβαση κατά το αρ.81.1α που θεωρεί ως αυθαίρετα τα " καθ΄υπέρβαση ....." ... η κάλυψη των κουφωμάτων εννοείται ότι έχει γίνει σε εφαρμογή της αλλαγής χρήσης (θέατρο), ΑΡΑ περιέχεται στην δήλωση της αυθαίρετης επιφάνειας με α/χ από κ.χ σε κ.χ που θα προβείς (αναλυτικός), άρα ΔΕΝ επιβαρύνει επί πλέον το πρόστιμο όπως θεωρείς..... εξοικονομείς έτσι λοιπόν τα (β+γ) δηλ. 250€ Υ.Γ την διαμερισμάτωση δεν την αποφεύγεις ως υποχρεωτικά 1 ξέχωρη παράβαση...
    1 point
  44. Συμφωνώ. Η διατύπωση είναι χάλια, αλλά βγαίνει νόημα. Αυτή είναι και η μεγάλη διαφορά με το ν. 4178. Βάσει των τότε διατάξεων αν συνυπήρχαν αυθαιρεσίες προ και μετά του έτους 1983 δεν μπορούσαμε να έχουμε κατηγορία 2 στα τμήματα προ 83 και έπρεπε να ενταχθεί το ακίνητο συνολικά σε δυσμενέστερη κατηγορία.
    1 point
  45. Είπε αυτό που λέγαμε πάντα για τις ροές στο Πολυτεχνείο: 1 αντικείμενο σπουδάζεις και έχεις ΕΔ σε 5. Δεν ξέρω για τους ΠΜ και τα στατικά, αλλά στους ΗΜΜΥ που έχω ιδία άποψη, ισχύει και με το παραπάνω.
    1 point
  46. Συντηρούνται οι συνθήκες απαξίωσης των πτυχίων με άνοιγμα νέων τμημάτων - βιομηχανία πτυχίων - από τη γραφειοκρατία του χρεοκοπημένου ελληνικού κράτους. Κατά τα άλλα έχουμε και συγχώνευση αλά Σανέλ! Για τους διορισμούς των νέων εργαζομένων έχουμε πάρει μια γεύση από περιπατητές καθηγητές ανά τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας....
    -1 points
  47. Και καλά να σταματούσαν στο +70% .... Μάλλον περιμένουν την επόμενη κυβέρνηση που τους έταξε άλλο ένα 70αρι... Συν τα extra (αυθαίρετα) που μπορούν να υπαχθούν σε μια ρύθμιση express αν τυχόν χρειαστεί...
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.