Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      16

    • Περιεχόμενα

      4.568


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.119


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.786


  4. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.731


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/05/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 2.0.0

    2.116 downloads

    Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (80Α_2018) ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΤΗΡΙΩΝ (ΠΔ 41) που αντικαθιστά σχεδόν ολόκληρο το ΠΔ 71.
    7 points
  2. Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (80Α_2018) ο Νέος Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτηρίων (ΠΔ 41) που αντικαθιστά σχεδόν ολόκληρο το ΠΔ 71.
    3 points
  3. θα ελεγα να περιμενουμε να φθασει απο το Υπουργειο στο Εθνικο τυπογραφειο, η ΥΑ για τις ΜΣΕ, που εχει υπογραφεί πριν το Πασχα και μετα...εδω ειμαστε...
    2 points
  4. Φιλε μου καλησπερα. Αυτες οι οδηγιες ειναι προ δεκαετιας. Τα πραγματα απο τοτε έχουν αλλαξει. Μαζι με αυτα, εχει αλλαξει κ το επαγγελμα του Μηχανικού, πλεον εχει καταληξει χομπι, οποτε δεν υπαρχουν απο εμενα νεες επικαιροποιημενες οδηγίες-αποψεις. Για το συγκεκριμενο ερωτημα, σημερα δεν γινεται έτσι το πανηγυρι, απαιτείται τακτοποιηση με χιλιοστα στο τακτοποιημενο κανονικα. Αυτή είναι η γνώμη μου.
    2 points
  5. Σήμερα δημοσιεύτηκε απόφαση που δείχνει την πορεία προς το ν.4495/17 ενός διπλοχαρακτηρισμένου : Άρθρο 125 5. Μέχρι την συγκρότηση και έναρξη λειτουργίας της επιτροπής της παραγράφου 10 του άρθρου 117, το ΚΕΣΑ, μετά από σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, επιλαμβάνεται της υπαγωγής στη διαδικασία του άρθρου 117 του παρόντος νόμου των εκκρεμών ενώπιόν του διαδικασιών τακτοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων διατηρητέων κτιρίων της παραγράφου 10 του άρθρου 117 του παρόντος νόμου. Άρθρο 117 10. Στην περίπτωση αυθαίρετων κατασκευών επί διατηρητέων κτιρίων που είναι χαρακτηρισμένα τόσο από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας όσο και από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, για την υπαγωγή αυτών στις διατάξεις του παρόντος τηρείται η διαδικασία που ορίζεται στο άρθρο 116 και επιλαμβάνεται εννεαμελής επιτροπή η οποία συνιστάται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, συνεδριάζει στην έδρα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. ... ΨΠ8Δ4653Π4-Ξ8Π.pdf
    2 points
  6. σωστά και για να μην υπάρξει κανα μπέρδεμα με τη μεταγραφή, η δουλεία να αναφερθεί ως "τοις πράγμασι" και οι οριογραμμές της με διακεκομμένη (η εστιγμένη - dot line- μπορεί να μη φαίνεται καλά)
    2 points
  7. http://geodata.gov.gr/maps/?locale=el άνοιξε την μπάρα (ΕΓΣΑ 87) που βρίσκεται κάτω δεξιά και ψάξε και αυτό (έχεις συγχρόνως όλες τις συντεταγμένες) http://www.rae.gr/geo/?lang=EN
    2 points
  8. Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (80Α_2018) ο Νέος Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτηρίων (ΠΔ 41) που αντικαθιστά σχεδόν ολόκληρο το ΠΔ 71. View full είδηση
    1 point
  9. Αν δεν είναι επικρατούσα χρήση η κατοικία, ξεχνάμε την κατηγορία 1 και πάμε κατηγορία 2. Σε αυτή την περίπτωση ίσως συμφέρει καλύτερα η διαδικασία ανασύστασης φακέλου ....
    1 point
  10. ... και... μια και εχουμε και καταστηματα και κατοικιες........και υπο τον ορο οτι "στο κτιριο, η επικρατουσα χρηση ειναι κατοικια..."
    1 point
  11. Το 116 έχει λάθος τίτλο όπως και το 117. Όπως και πολλά άλλα σ' αυτό το νόμο ... Οι παρ. 9 και 10 του 116 θα μπορούσαν να είναι νέο άρθρο 116Α με τίτλο : "Αυθαίρετες κατασκευές σε περιοχές προστατευόμενες από το ν.3028/2002". Αντίστοιχα οι παρ. 9 και 10 του 117 θα μπορούσαν να είναι νέο άρθρο 117Α με τίτλο : "Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε διατηρητέα προστατευόμενα από το ν.3028/2002". Τα δύο άρθρα αυτά θα εξέφραζαν ορθά την απαίτηση προηγούμενης εξέτασης των αυθαιρέτων από τον αρμόδιο υπουργό Πολιτισμού σύμφωνα με το ν.3028/2002. Η αρμοδιότητα αυτή προηγείται πάντοτε των αρμοδιοτήτων του ΥΠΕΝ και για το λόγο αυτό η σύμφωνη γνώμη του ΥΠΠΟ απαιτείται πριν την υπαγωγή (όπως πριν την αίτηση για άδεια). Αντίστοιχα στις απαγορεύσεις υπαγωγής του ν.4495 θα μπορούσε να προστεθεί στην κάθε απαγόρευση το ... "με την επιφύλαξη του άρθρου 116Α ή 117Α".
    1 point
  12. Το θέμα είναι παράγουν φτηνό ρεύμα οι ανεμογεννήτριες ? Λόγο του θέματος και της διγνωμίας στην τοπική κοινωνία , μπήκα στην διαδικασία να διαβάσω διπλωματικές εργασίες πάνω στο θέμα αυτό γιατί θεώρησα ότι εκεί θα βρω αξιόπιστες απαντήσεις . Ετσι διαπίστωσα ότι ουσιαστικά ούτε η μια πλευρά ούτε η άλλη έλεγε την απόλυτη αλήθεια Υπάρχει πράγματι πρόβλημα στο κόστος της παραγόμενης ενέργειας από αιολικά πάρκα αλλά αυτό είναι σε συνδυασμό με πολλούς παράγοντες . Παράγοντες όμως που με βάση αυτά που διάβασα δεν εξετάζονται στην περιοχή μου γιατί είναι προφανές ότι η κάθε κορυφογραμμή δεν πληρεί τις παραμέτρους αυτές και εδώ έχουμε εισβολή Επίσης δεν υπάρχει επαρκή μελέτη για κάθε κορυφογραμμή γιατί τότε θα έβλεπα μετρητές παντού , πράγμα που δεν γίνεται Μάλλον υπάρχει η πίεση να πάρουν οι εταιρίες το παραδάκι άμεσα χωρίς να τους ενδιαφέρει η απόδοση του αιολικού πάρκου (όχι όλες οι εταιρίες αφού υπάρχουν και οι σοβαρές εταιρίες στο χώρο αυτό ) Αν έβλεπα αυτό στην περιοχή μου (με υπογειοποιήσεις των γραμμών μεταφοράς ή με μελέτη οι γραμμές μεταφοράς και όχι ένα δάσος από εναέριες γραμμές μεταφοράς ) δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να είμαι προβληματισμένος για την καταστροφή της
    1 point
  13. Την τεχνική έκθεση (οφθαλμοστατικής μελέτης). Το ΔΕΔΟΤΑ ήταν στον 4178.
    1 point
  14. Αν θυμάμαι καλά, χωρίς να είμαι σίγουρος, αφορούσε μόνο μελέτες το παραπάνω και με ένα αυστηρό όριο στον προϋπολογισμό. Ουσιαστικά έχουν ξεπεραστεί από τις εξελίξεις οι "απλές" εγκαταστασεις, όπως και όλο το πλαίσιο του 1930 άλλωστε. Για κατασκευή αρα και ΥΔ εγκαταστατη ισχύει μόνο το ΠΔ108/2013 που μιλάει για συγκεκριμένες ειδικότητες και νέα αδειοδοτική διαδικασία. Ακόμα και οι παλιές άδειες των ΗΜ και ΜΜ δεν ισχύουν πλέον.
    1 point
  15. Η εξ ολοκλήρου αυθαίρετη οικοδομή θα περάσει ολόκληρη στους κληρονόμους και κατόπιν θα κάνεις τακτοποίηση για να μπορέσεις να κάνεις σύσταση με πίνακα χιλοστών και να πάρει ο καθένας ανεξάρτητες ΟΙ. Τα χιλιοστά του μελλοντικού πίνακα μπορείς να τα κατανείμεις έτσι ώστε τα εξ αδιαιρέτου ποσοστά των κληρονόμων να αντιστοιχηθούν με τις ΟΙ που έχουν συμφωνήσει, σε συνεννόηση με τον συμβολαιογράφο. Ο φωταγωγός είναι τρύπα οπότε δεν πάει στους κοινόχρηστους του πίνακα. Νομίζω ότι το τελευταίο ισχύει, ακόμη κι αν έχει μετρήσει στον ΣΔ λόγω μικρών διαστάσεων. Το πατάρι του καταστήματος στο ισόγειο θα το έβαζα, εκτός αν έχει πρόσβαση από άλλο όροφο του κοινόχρηστου κλιμακοστασίου. Γενικώς ό,τι θες κάνεις ως προς αυτές τις λεπτομέρειες. Και φυσικά ισχύει αυτό που γράφει ο zavi για τους ημ/θριους.
    1 point
  16. Τέλεια! Πάνω τέλειωσα το διάβασμα με τον νέο ΚΕΝΑΚ και έψαχνα κάτι καινούριο να διαβάσω
    1 point
  17. Δύσκολο το βλέπω να παραμένει έτσι. Κάποια στιγμή θα πρέπι να γίνει σύσταση και με κάποιο τρόπο θα πρέπι ένα τμήμα του συνεργείου να χρησιμοποιηθεί σαν είσοδος του διαμερίσματος-σοφίτα. Εγώ θα το έβαζα χωρίς μειωτικό. ΥΥ ναί. Αν επιτρέπεται στην περιοχή κατοικία , δεν θα βάλεις συντελεστή αλλαγής χρήσης. ΗΜ δεν νομίζω ότι χρειάζεται αν το κατάστημα είναι νόμιμο
    1 point
  18. Συμφωνω, αλλιως οποιος ιδιοκτητης βιαζεται, ας πληρωσει ολοκληρο το προστιμο.
    1 point
  19. σωστα, [+1] η δουλεια της ερωτησης δεν ειναι με συμβολαιο αρα δεν ειναι μεταγεγραμμενη. Επομενως στο υπομνημα θα γραφεί οπως λεει ο τετρις "δουλεια τοις πραγμασιν" ή και "λωριδα διελευσης γειτονων" ή " λωριδα εξυπηρετησης γειτονων" κκλπ. Η αναγραφη χρειαζεται ωστε "αυριο" ο -τυχον- αγοραστης να γνωριζει την υπαρξη αυτου του "βαρους" που φερει το ακινητο.
    1 point
  20. Στη γειτονιά μου βρήκαν ότι το σχολείο που ολοκληρώθηκε η κατασκευή του το 2017, έχει εισέλθει κατά 30 εκ. στην πρασιά !!!! Η τοποθέτηση της αρχικής ρυμοτομικής γραμμής έγινε από "ομάδα" τοπογράφων και ο έλεγχος από επιτροπή ελεγκτών δόμησης με τοπογράφο. Συμφωνώ μαζί σου @nbr ότι πρέπει να διερευνήσουμε βαθύτερα ποιά ομάδα τοπογράφων από τις δύο κάνει λάθος ... η πρώτη που έθεσε τη "λάθος" ρυμοτομική γραμμή ή η δεύτερη που ισχυρίζεται ότι η ρυμοτομική είναι λάθος ??? Η δεύτερη ομάδα προς το παρόν απαγορεύει τη σύνδεση του σχολείου με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας. Ευτυχώς καμία από τις δύο ομάδες τοπογράφων (και μηχανικών γενικότερα) δεν έχει το δικαίωμα να γκρεμίσει το σχολείο και να σε ικανοποιήσει, αλλά υπάρχουν κάποιοι πιο ψύχραιμοι που προέβλεψαν διαδικασίες, ώστε να λυθεί το θέμα, χωρίς να χρειαστεί να γκρεμίσουμε το κτίριο ή να λιθοβολήσουμε αυτόν που έκανε το λάθος....
    1 point
  21. Ανάλογα με την κατασκευή (όψεις και στρώσεις) που έχεις : http://portal.tee.gr/portal/page/portal/MATERIAL_GUIDES/KSIRA_DOMISI/do1_1t.htm Βάρος: Τα βάρη των γυψοσανίδων καθορίζονται στο DIN 18180. Συνήθεις γυψοσανίδες 7,5 – 14,5 kg/m2 Γυψοσανίδες ακτινοπροστασίας με φύλλο μολύβδου ~ 17,5 kg/m2. Γυψοσανίδες εύκαμπτες ~ 6 kg/m2 Γυψοσανίδες εύκαμπτες και για πυροπροστασία 6,8 – 19,4 kg/m2. Γυψοσανίδες υψηλών μηχανικών αντοχών 16 – 19 kg/m2 Διάτρητες γυψοσανίδες 5 – 12,5 kg/m2.
    1 point
  22. περιμένουν την απόφαση του ΣτΕ για να μην γίνουν εντελώς ρόμπες, βασικά πιστεύω ότι ο ΕΦΚΑ δεν έχει κάνει τίποτα για τον συμψηφισμό και αυτά που λέει είναι μπαρούφες, αφού είναι αναμενόμενο το ΣτΕ να κρίνει παράνομη την ένταξη των Επιστημόνων στον ΕΦΚΑ.
    1 point
  23. Οι διαστάσεις των σχεδίων της αδείας αφορούσαν υποχρεωτικά σε διαστάσεις ΚΤΙΣΤΗ όπως και οι διαστάσεις χώρων που εξαιρούνται του Σ.Δ (Η/Υ, φωταγωγοί, κ.λ.π) και αυτό αναφέρεται σαν βάση σύγκρισης και στο πρόσφατο αρ.81.2 του ν.4495/17. Άρα το 1,20μ του ΓΟΚ ΄85 αφορά στην απόσταση των ανεπίχριστων τοίχων.
    1 point
  24. Το σωστό είναι να το ορίσεις σαν διαφανές μη ανοιγόμενο όπως λες κι εσύ. Η περίπτωση 1 είναι όταν περιγράφεις πλήρως τον μθχ και βάζεις την πόρτα στη διαχωριστική. Αν το περάσεις στα αδιαφανή προς εξωτ. περιβάλλον σαν <<Πόρτα>> και βάλεις U/2 τότε θα υπολογιστεί αερισμός για το στοιχείο στο κτίριο αναφοράς και θα είναι λάθος.
    1 point
  25. Αφού μιλας για επηρεσμό παραδοχών της στατικής μελέτης , προφανώς αναφέρεσαι σε κακοτεχνίες και φθορές σε νόμιμο τμήμα του φ.ο. Το ίδιο θα μποορύσε να συμβαίνει ακόμα και αν δεν υπήρχαν αυθαίρετες κατασκευές. Τότε τι θα γινόταν ? => Τίποτα. Ισως λοιπόν θα μπορούσε να γραφτεί στην τ.ε. ότι "σύμφωνα με το άρθρο τάδε του 4495 ΔΕΝ απαιτείται κανονιστικά και δεν γίνεται ΜΣΕ , όμως σύμφωνα με τους κανόνες της επιστήμης το κτίριο ασχέτως της ύπαρξης αυθαιρέτων κατασκευών έχει αυτά και αυτά τα προβλήματα και χρήζει ΜΣΕ και πιθανόν ενίσχυσης τα οποία όμως δεν επιβάλλονται από τον 4495". Το ίδιο να μπει και στα πεδίο "σχόλια" της δήλωσης.
    1 point
  26. δημοψηφισμα λοιπον, με ερωτημα " αρνεισθε να μην βαλουν Α/Γ?" λες ναι, που σημαινει " αρνουμαι να μην βαλουν"... αρα να βαλουν λες οχι, που σημαινει "οχι, δεν αρνουμαι να μην βαλουν"...αρα να βαλουν...
    1 point
  27. Συντηρούνται οι συνθήκες απαξίωσης των πτυχίων με άνοιγμα νέων τμημάτων - βιομηχανία πτυχίων - από τη γραφειοκρατία του χρεοκοπημένου ελληνικού κράτους. Κατά τα άλλα έχουμε και συγχώνευση αλά Σανέλ! Για τους διορισμούς των νέων εργαζομένων έχουμε πάρει μια γεύση από περιπατητές καθηγητές ανά τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας....
    1 point
  28. Αλλιώς συμβουλεύουν μηχανικοί-δικηγόροι-συμβολαιογράφοι τα συμβαλλόμενα μέρη μιας σύμβασης αν το ακίνητο είναι νόμιμο και αλλιώς αν είναι τακτοποιημένο. Το συγκεκριμένο έχει και άλλα θέματα (πχ. χώροι στάθμευσης, μεσοτοιχία κλπ.) που λόγω της παλαιότητάς του μπορεί να τα "ξεπλύνει" με μια ΕΕΜΚ νόμιμα.
    1 point
  29. εστω μια κατασκευη στον ακαλυπτο...την εφτιαξε ενας συμφωνουν οι υπολοιποι τακτοποιει και κανουν τροποποιηση της συστασης ΟΙ...κοβει απο τα χιλιοστα του και βαζει στο αυθαιρετο. Ετσι γινεται ιδιοκτητης. Εστω μια κατασκευη προς τον ακαλυπτο κατ' επεκταση του ισογειου που εγινε απο 60 σε 70 τμ. τακτοποιει και κανουν τροποποηση της συστασης. Τα χιλιοστα δεν τα πειραζουν...μονον το εμβαδον.. κι αν εκαναν στον ακαλυπτο ενα λεβητοστασιο, κοινης εξυπηρετησης, το τακτοποιουν απο 50% καθε ενας και ανηκει και στους δυο.
    1 point
  30. "...ως έτος κατασκευής λαμβάνεται η πιο πρόσφατη χρονολογία..." Μεχρι τωρα ολοι εβαζαν στα Ε9 τους το ετος κατασκευης...το οποίο τωρα το χρησιμοποιουμε ως δικαιολογητικο παλαιότητας για τακτοποιήσεις, σε περίπτωση αδυναμίας ευρεσης αεροφωτογραφίας. Με την ανωτέρω παράθεση του ΙΑΣΟΝΑΣ, μαας ζητανε να βάλουμε ημερομηνία τελευταιών εργασιών. Αρα ελάχιστες πιθανοτητες να χρησιμοποιηθεί το Ε9 ως αποδεικτικο παλαιοτητας... Μου φαίνεται οτι το έχουμε ρίξει στο χορό τον πεντοζάλη...2 βηματα μπρος και 2 πισω!
    1 point
  31. Συνάδελφε κατά τη γνώμη μου η διατύπωση του άρθρου 102 είναι σαφής όσον αφορά στο ποιοι είναι οι οικισμοί στους οποίους αφορά η ρύθμιση αφού ρητά γίνεται παραπομπή στους οικισμούς όπως αυτοί ορίζονται στο άρθρο 21 του ν.1337/83, δηλαδή περιλαμβάνονται όσοι οικισμοί αναφέρονται στην απόφαση Γ. 35468/1417/21-6-83 (ΦΕΚ 292/Δ/12-7-83) οι οποίοι δεν είχαν υποχρέωση υποβολής δήλωσης του Ν.1337/83, αρκεί να μη βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη από 2000μ από τη θάλασσα ή από χιονοδρομικά κέντρα. Οι διατάξεις που παραθέτεις δεν αφορούν στους οικισμούς του άρθρου 21 του 1337/83 αλλά στους οικισμούς του ΠΔ της 6-12-82 οι οποίοι είχαν καθοριστεί με νομαρχιακές αποφάσεις βάσει διαφορετικών κριτηρίων και για άλλον σκοπό. Ομοίως οι σχετικές διατάξεις του ΠΔ της 24-4-85 για την κατηγοριοποίηση των οικισμών ως στάσιμων ή δυναμικών προκειμένου να πραγματοποιηθεί η οριοθέτησή τους και πάλι δεν σχετίζονται με το άρθρο 21 του Ν.1337. Η παρανόηση νομίζω ότι έχει προκύψει από το γεγονός ότι είθισται να αναφερόμαστε σε όλους αυτούς του οικισμούς με τον όρο "στάσιμοι" ενώ πρόκειται για διαφορετικές "ομάδες" (που η κάθε μια περιλαμβάνει πολλούς κοινούς αλλά και πολλούς διαφορετικούς οικισμούς με τις υπόλοιπες). Η ασάφεια κατά τη γνώμη μου είναι αλλού: Το άρθρο 102 αναφέρεται σε κτίρια "που ευρίσκονται εντός στάσιμων οικισμών" ενώ το άρθρο 21 του 1337 αναφέρεται σε κτίρια που "βρίσκονται σε οικισμούς που παρουσιάζουν στασιμότητα ανάπτυξης". Η διατύπωση του άρθρου 21 του 1337 είχε ερμηνευτεί ότι περιλάμβανε και την εκτός σχεδίου διοικητική περιοχή του κάθε υπαγόμενου οικισμού. Αντίθετα η λέξη "εντός" στο άρθρο 102 φαίνεται να σημαίνει ότι μόνο τα εντός ορίων οικισμού παίρνουν την έκπτωση. Όμως δεν είναι κατά την άποψή μου σαφές αν το "εντός" αναφέρεται στα όρια που είχε ο οικισμός το 1983 ή στα σημερινά του όρια (που είναι κατά κανόνα μεγαλύτερα από αυτά που είχε ο στάσιμος οικισμός το 1983 αφού οι περισσότεροι οικισμοί έχουν διπλασιαστεί σε μέγεθος μετά την μεταγενέστερη του 1983 οριοθέτηση ή πολεοδόμηση).
    1 point
  32. Εγώ πάντως δεν το καταλαβαίνω το "δεν συμφωνούνε". Δεν τους "έκλεψε" κάτι από το χώρο που αγόρασαν (..και επιθεώρησαν και τον βρήκαν της αρεσκείας τους). Μιλάμε για μια εξ' αρχής κατάσταση που "μετρήθηκε λίγο λάθος". Δεν ξύπνησε δηλαδή ο ιδιοκτήτης ένα πρωί, γκρέμισε τη μεσοτοιχία του και έφτιαξε καινούριο τοίχο μισό μέτρο μέσα στο γείτονα. Προφανώς έτσι ήταν οι ιδιοκτησίες από πάντα. Δεν θα έπρεπε επιτέλους να προβλεφθεί ένας τρόπος να διορθωθούν αυτές οι αστείότητες που δημιουργούν χωρίς ουσιαστικό λόγο τεράστια προβλήματα??
    1 point
  33. Σε περίπτωση επέκτασης Ο.Ι. στον κοινόχρηστο χώρο οικοδομής και συγκεκριμένα επέκταση ισόγειου καταστήματος στην κοινόχρηστη είσοδο της οικοδομής. Θα χρειαστώ συναίνεση από το 51% των συνιδιοκτητών. Διαβάζω όμως την παράγραφο 5. και μου φαίνεται εδώ ότι υπάρχει κακή διατύπωση: ...είναι δυνατή η υπαγωγή αυτών στον παρόντα, χωρίς τη συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών, μόνο στις εξής περιπτώσεις: α) όταν η αυθαίρετη επέκταση υφίσταται από την ανέγερση-κατασκευή της οικοδομής και β) όταν η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οριζόντιας ιδιοκτησίας. Αναρωτιέμαι τι εννοεί εδώ ο ποιητής ? Νομίζω ότι στο σχέδιο του νόμου ανέφερε ότι "όταν η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής"
    1 point
  34. Δες μήπως σου κάνουν τα παρακάτω. YDR1.dwg YDR2.dwg
    1 point
  35. ..... Η "βίβλος".... J.E. Shingley and C.R. Mischke, "Mechanical Engineering Design", McGraw Hill Series in Mechanical Engineering, 5th Edition, 1989. Και για την ιστορία, γιατί συγκινήθηκα γαμώτο......... 1993, Πάτρα, 3ετής Μηχανολόγος, αγορασμένο από το βιβλιοπωλείο "Η Γνώση" στην οδό Αράτου, 6800 δραχμές παρακαλώ. Συμφοιτητές...... που είστε μωρέ ??? Σαν χθες μου φαίνεται.......
    1 point
  36. γεια σου. στην Α) περιπτωση τα θετικα ειναι : + δεν θα χρειαζεται να το αναβεις συνεχεια .Ο ογκος των νερων ειναι μικρος και το συστημα θερμανσης δεν εχει μεγαλη αδρανεια. Ετσι σε λιγη ωρα θα εχεις και παλι ζεστο σπιτι . + Η ψυξη του θα ειναι σαφως δυνατοτερη απο αυτο της ενδοδαπεδιας (5 C στα νερα) ,συν του οτι θα γινεται και αφυγρανση στους χωρους. + το κοστος. + Η ελευθερια στο υλικο του δαπεδου (ξυλο πλακακι κλπ) Τα αρνητικα ειναι: -Η αντλια θερμοτητας θα δουλευει στους 45-55 C οποτε το COP θα ειναι σαφως χαμηλωτερο (3 -3.5) απο αυτο της ενδοδαπεδιας -θα χασεις τερτραγωνικα απο τα θερμαντικα σωματα -θα χρειαστει ηλεκτρολογικη εγκατασταση -θα κανουν θορυβο,αν και μπορεις να τον μειωσεις στο ελαχιστο -θα υπαρχει βεβιασμενη ροη αερα στο χωρο (σαν τα aircontition) που μειωνει την θερμικη ανεση Στην Β) περιπτωση τα θετικα ειναι + Σαφως ανωτερη (η καλυτερη) θερμικη ανεση χωρις κυματα αερα και διαφορες στη θερμοκρασια (κρυα ποδια ,ζεστο κεφαλι κλπ) +δεν χανεις τετραγωνικα + Καλυτερο COP στην αντλια (4) αφου το νερο δουλευει το πολυ στους 45 C (στη δικια μου ειναι στους 38C max ) +απλουστερη ηλεκτρολογικη εγκατασταση αντλιας +χωρις θορυβο +μπορεις να συνδιασεις με ανανεωσιμες Π.Ε. (ηλιακα πανελ) Στα ουδετερα : = Η θερμανση καλο ειναι να ειναι παντα ανοιχτη .Διαφορετικα χρειαζεται πανω απο 3 με 6 ωρες για να ξαναζεστανει το σπιτι και πολυ περισσοτερη ενεργεια Στα αρνητικα -δεν εχεις ψυξη αλλα δροσισμο .και δεν εχεις αφυγρανση (18C τα νερα).Σε πολες περιπτωσεις αυτο ερκει ομως. -Αν θελεις να εχεις δροσισμο και καλο COP το πλακακι για δαπεδο ειναι μονοδρομος. -Το δαπεδο πρεπει να συκωθει 12εκ.. (αυτο αφορα μονο ανακαινισεις απο στο αρχικο χτισιμο θα εχεις προνοησει) προσωπικα επελεξα ενδοδαπεδια. Οποιος δοκιμασε ενδοδαπεδια δεν ξαναγυρισε πισω
    1 point
  37. αυτα τα ποστ τα κανετε για να ανεβασετε τα στατιστικα σας ετσι ?...
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.