Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.484


  2. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.175


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.016


  4. Ροδοπουλος

    Ροδοπουλος

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.104


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/05/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 2.0.0

    2.110 downloads

    Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (80Α_2018) ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΤΗΡΙΩΝ (ΠΔ 41) που αντικαθιστά σχεδόν ολόκληρο το ΠΔ 71.
    2 points
  2. Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (80Α_2018) ο Νέος Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτηρίων (ΠΔ 41) που αντικαθιστά σχεδόν ολόκληρο το ΠΔ 71.
    2 points
  3. Version V6 και v5

    7.065 downloads

    Ένα excelaki για τις δοκιμές εκτός πλατφόρμας αυθαιρέτων του ΤΕΕ ... v2. Με διορθώσεις και ενσωμάτωση προτάσεων συναδέλφων. Και σε μορφή αρχείου *.xls. v3. Με ενσωμάτωση προτάσεων συναδέλφων. v3.1 Διόρθωση σε κατά λάθος προστατευτικό κλείδωμα της ΤΖ. v4. Διόρθωση της λανθασμένης συμβολής παραβάσεων ύψους χωρίς ΥΔ στον υπολογισμό του παραβόλου. v5. Διόρθωση συντελεστών πισίνας. V6. ΝΕΑ έκδοση με διαφορετική μορφή ...
    1 point
  4. Το υπουργείο Περιβάλλοντος θέτει σε νέα τροχιά τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής, με νέους όρους για την συγκρότηση, τις αρμοδιότητες και το κανονιστικό πλαίσιο λειτουργία τους, σε μία προσπάθεια να αποκτήσουν ουσιαστικό ρόλο στην προστασία του φυσικού και δομημένου περιβάλλοντος και της αρχιτεκτονικής κληρονομίας, ώστε να συμβάλλουν στην ένταξη των κατασκευών στον αναπτυξιακό σχεδιασμό και το πολιτιστικό περιβάλλον. Με το νέο πλαίσιο επιδιώκεται το δύσκολο εγχείρημα αφενός μεν να αποσαφηνιστεί και να αναβαθμιστεί ο ρόλος των Αρχιτεκτονικών Συμβουλίων αφετέρου δε, να πάψουν να είναι ο «εφιάλτης» των μηχανικών και των επενδυτών και τροχοπέδη στην υλοποίηση πολλών και σημαντικών ιδιωτικών έργων. Οι νέες ρυθμίσεις Το ecopress φέρνει στο φως τις νέες ρυθμίσεις που προωθεί το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με νέα τροπολογία στη Βουλή και παράλληλα με νέα υπό τελική διαμόρφωση και έκδοση υπουργική απόφαση βάση του πολεοδομικού νόμου 4495/17 για τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής, οι οποίες αναλυτικά προβλέπουν τα εξής: Επιστρέφει από το υπουργείο Περιβάλλοντος στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις η αρμοδιότητα συγκρότηση των Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα της χώρας, με νέα νομοθετική ρύθμιση, που ετοιμάζει το ΥΠΕΝ και προγραμματίζεται να κατατεθεί προσεχώς για ψήφιση στη Βουλή. Ορίζεται νέο χρονοδιάγραμμα για την σύσταση των Αρχιτεκτονικών Συμβουλίων. Προβλέπεται ότι τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής συγκροτούνται με νέες συνθέσεις «με απόφαση του Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης που εκδίδεται μέσα σε έξι μήνες από την έναρξη ισχύος της νέας νομοθετικής ρύθμισης». Δηλαδή οι συνθέσεις των Αρχιτεκτονικών Συμβουλίων σε όλη τη χώρα με βάση το νομοθετικό προγραμματισμό θα αλλάξουν το αργότερο μέχρι το τέλος του έτους. Στο μεταξύ σημειώνεται ότι, όπως έχει παρουσιάσει το ecopress δείτε εδώ το ρεπορτάζ, τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής εξακολουθούν να λειτουργούν με νομοθετική παράταση των παλαιών τους συνθέσεων, η οποία λήγει τον προσεχή Ιούλιο. Με την ίδια νομοθετική ρύθμιση του ΥΠΕΝ, που φέρνει στο φως το ecopress διατυπώνονται εκ νέου, ώστε να προσδιορίζονται με σαφήνεια οι ήδη προβλεπόμενες στο άρθρο 7 του πολεοδομικού νόμου 4495/17 περιπτώσεις, για τις οποίες τα Αρχιτεκτονικά Συμβούλια είναι αρμόδια για την παροχή σύμφωνης γνώμης, επί των αρχιτεκτονικών μελετών. Ταυτοχρόνως στη νέα ρύθμιση καταγράφονται με νέο τρόπο, ώστε να είναι ξεκάθαρο ότι αποτελούν ξεχωριστές και διακριτές μεταξύ τους και δεν λειτουργούν συνδυαστικά είτε σωρευτικά, δύο περιπτώσεις, που ήδη ισχύουν με τον νόμο 4495/17, για τις οποίες τα Αρχιτεκτονικά Συμβούλια είναι αρμόδια για την παροχή σύμφωνης γνώμης επί των αρχιτεκτονικών μελετών. Οι δύο αυτές περιπτώσεις, (που καταγράφονται στη νέα ρύθμιση κατά τρόπο ώστε ο συνολικός αριθμός των περιπτώσεων να αυξάνεται από 11 σε 13) είναι : Για κάθε οικοδομική εργασία σε απόσταση μικρότερη των εκατό (100) μέτρων από τη γραμμή παραλίας, ή με πρόσωπο σε βασικούς κυκλοφοριακούς άξονες (Βασικό-Δευτερεύον-Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο και Πρωτευόν Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο). Για όλα τα κτίρια για τα οποία απαιτείται η έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ). Σε άλλο σημείο της νέας ρύθμισης αλλάζει η διατύπωση, που προσδιορίζει τις περιπτώσεις έγκρισης του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής στις προβλεπόμενες από τις διατάξεις του νόμου 4067/12 και αναφέρεται ότι απαιτείται γνωμοδότηση του Αρχιτεκτονικού Συμβουλίου «για κάθε περίπτωση που προβλέπεται από άλλες γενικές ή ειδικές διατάξεις». Οι 13 περιπτώσεις αρμοδιότητας των Αρχιτεκτονικών Συμβουλίων Αναλυτικά σύμφωνα με τη νέα νομοθετική ρύθμιση του ΥΠΕΝ τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής σε κάθε περιφερειακή ενότητα είναι αρμόδια για την παροχή σύμφωνης γνώμης επί των αρχιτεκτονικών μελετών στις εξής περιπτώσεις: Για κάθε οικοδομική εργασία (ανέγερση, επισκευή, προσθήκη, κατεδάφιση) σε κτίρια, οικόπεδα ή γήπεδα, που βρίσκονται σε παραδοσιακά τμήματα πόλεων, σε παραδοσιακούς οικισμούς, σε ιστορικούς τόπους, αρχαιολογικούς χώρους, σε περιοχές ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους. Η ανωτέρω γνώμη δεν απαιτείται για οικοδομικές εργασίες ή τεχνικά ή άλλα έργα στο εσωτερικό υφισταμένου κτιρίου, οι οποίες δεν επιφέρουν τροποποιήσεις των όψεων αυτού, όπως επίσης δεν απαιτείται και στις περιπτώσεις κτιρίων ή έργων που είναι αποτέλεσμα πανελλήνιου ή διεθνούς αρχιτεκτονικού διαγωνισμού. Για κάθε οικοδομική εργασία σε κτίρια ή χώρους των οποίων έχει ήδη κινηθεί ή ολοκληρωθεί η διαδικασία κήρυξής τους ως διατηρητέων με απόφαση του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, καθώς και σε όμορα με αυτά ή έναντι αυτών κτίρια ή γήπεδα. Για κάθε άλλη εργασία εφόσον η υπόθεση παραπεμφθεί σε αυτά από τον Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Για κάθε μελέτη διαμόρφωσης κοινόχρηστων ή αδόμητων χώρων, εκτός από τις περιπτώσεις για τις οποίες διενεργήθηκε πανελλήνιος ή διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός. Για αρχιτεκτονικές μελέτες που διαφοροποιούνται από τα μορφολογικά στοιχεία και την τυπολογία που επιβάλλεται με ειδικές διατάξεις που έχουν θεσπιστεί ανά περιοχή, προστατευόμενη ή μη. Για τις άδειες κατεδάφισης κτιρίων που ανεγέρθηκαν πριν το έτος 1955. Για την έγκριση της διάσπασης του ενιαίου κτιρίου της περίπτωσης α της παρ, 1 του άρθρου 6 του π.δ. 24/31.5.1985 (Δ 270), καθώς και αν επιβάλλεται από τις κείμενες διατάξεις η διάσπαση του όγκου του κτιρίου. Για την έγκριση της οικοδόμησης σε μη άρτια οικόπεδα του άρθρου 25 του ν. 1337/1983 (Α 33). Για την έγκριση της οικοδόμησης, σύμφωνα με τις διατάξεις για την οικογενειακή στέγη του άρθρου 41 του ν. 1337/1983. Για κάθε περίπτωση που προβλέπεται από άλλες γενικές ή ειδικές διατάξεις η γνωμοδότηση του Σ.Α.. Για την έκδοση αδείας νομιμοποίησης αυθαιρέτων οικοδομικών εργασιών ή κατασκευών, των άρθρων 28 και 29 του παρόντος, που εμπίπτουν στις ανωτέρω περιπτώσεις. Για κάθε οικοδομική εργασία σε απόσταση μικρότερη των εκατό (100) μέτρων από τη γραμμή παραλίας, ή με πρόσωπο σε βασικούς κυκλοφοριακούς άξονες (Βασικό-Δευτερεύον-Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο και Πρωτεόν Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο). Για όλα τα κτίρια για τα οποία απαιτείται η έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ). Νέοι κανόνες λειτουργίας των Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Με υπουργική απόφαση του ΥΠΕΝ, που είναι στο τελικό στάδιο της διαμόρφωσης της, καθορίζονται οι κανόνες λειτουργίας και οι αρμοδιότητες των Αρχιτεκτονικών Συμβουλίων. Η απόφαση εκδίδεται κατ΄ εφαρμογή του νόμου 4495/17. Οι βασικές κατευθύνσεις της νέας απόφασης οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι: Να προσδιοριστεί η γνωμοδοτική αρμοδιότητα των Αρχιτεκτονικών Συμβουλίων επί των αρχιτεκτονικών μελετών, ώστε να εξετάζεται η ουσία και η πληρότητα της μελέτης και όχι η «λύση», που επιλέγει ο μελετητής. Να ξεκαθαριστεί το πεδίο ελέγχου των Αρχιτεκτονικών Συμβουλίων, ώστε να μην υπεισέρχονται σε ελέγχους πολεοδομικής νομοθεσίας, (που είναι αρμοδιότητα των ΥΔΟΜ), να μην αρνούνται την γνωμοδότηση τους σε περιπτώσεις διαφωνίας τους αλλά να καταγράφουν τη διαφωνία τους σε πρακτικό και γενικώς να μην προβαίνουν σε άρνηση, υπέρβαση είτε κατάχρηση του γνωμοδοτικού ρόλου τους. Να καθοριστούν συγκεκριμένα κριτήρια εξέτασης της μελέτης ώστε αφενός να διασφαλίζονται οι προϋποθέσεις των καλύτερων δυνατών όρων διαβίωσης των χρηστών, της προστασίας του περιβάλλοντος, της ενσωμάτωσης της πρότασης στα υπερκείμενα επίπεδα σχεδιασμού και να αποκλείονται απομιμήσεις και υπερβολές, που υποβαθμίζουν το τοπίο και δυσφημούν την αρχιτεκτονική. Οι συνθέσεις Οι συνθέσεις των Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής παραμένουν όπως έχουν προβλεφθεί στο νόμο 4495/17, δεν αλλάζουν όπως έχει υπάρξει αίτημα για την συμμετοχή και άλλων ειδικοτήτων μηχανικών (Πολιτικών Μηχανικών κλπ) και έχουν ως εξής: Τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής είναι τετραμελή και αποτελούνται από: α) Έναν (1) αρχιτέκτονα μηχανικό, υπάλληλο του τμήματος Παρατηρητηρίου Δομημένου Περιβάλλοντος, ως Πρόεδρο, με τον αναπληρωτή του. Αν δεν υπάρχει υπάλληλος με τέτοια ειδικότητα, ως Πρόεδρος του Σ.Α. μπορεί να οριστεί υπάλληλος της περιφερειακής ενότητας ή άλλου φορέα του ευρύτερου δημόσιου τομέα, που έχει ειδικότητα αρχιτέκτονα. β) Έναν (1) αρχιτέκτονα – μηχανικό της οικείας Υπηρεσίας Δόμησης (ΥΔΟΜ), με τον αναπληρωτή του. γ) Δύο (2) αρχιτέκτονες – μηχανικούς ελεύθερους επαγγελματίες, εκπροσώπους του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών Πανελλήνια Ένωση Αρχιτεκτόνων (Σ.Α.Δ.Α.Σ.-Π.Ε.Α.) μέλη του Τ.Ε.Ε., οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 9, με τους αναπληρωτές τους.
    1 point
  5. Version 4.0

    5.464 downloads

    Επικαιροποιημένο έντυπο Έγκρισης Εργασιών Μικρής Κλίμακας με βάση τον ν.4495/17 - τρέχουσες σχετικές εργασίες (όπως αναφέρονται στο αρ.29) - μικρές αλλαγές στα συννημένα και στα ονόματα των εντύπων Το έγγραφο βγήκε σε 5 σελίδες, λόγω της αύξησης των περιπτώσεων ΕΕΜΚ και δεν χωράει στο παλιό διπλωμένο Α3. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα σε ΥΔΟΜ. Αν μου πουν κάτι να αλλάξω, έχει κάποιος συνάδελφος αντίστοιχη ενημέρωση, το διορθώνω. Αυτά.... μέχρι να μας βγάλουν τυπικό έντυπο. Πήγα μια φορά στην ΥΔΟΜ και μου είπαν ότι θέλει τουλάχιστον εθνόσημο και να βγαίνει σε Α3. Οπότε τα πρόστεσα. Ελπίζω να τους κάνει. v.4.0 το έκανα Α3 και πέρασα και τις αλλαγές που θέλανε στην ΥΔΟΜ
    1 point
  6. καθόλου δεν συμφωνώ ότι κρίνοντας από στατική άποψη το κατάστημα είναι δυσμενέστερο. ένα ισόγειο κατάστημα δεν έχει πιο πολλά φορτία από ένα διαμερισμα α, β ορόφου. Απο εκει και υστερα στατιστικα το βλεπει ο νομοθετης αναρωτιομαστε τι να ενοουν, και διευκρινιζω οτι ο πρωτος γραφοντας το ειπε, δεν το ξερω αν το ειπε ο νομθετης, δεν το ξερω αν ετσι το λεει ο νομος... Προσπαθω να αντιληφθώ ποιά χρήση θεωρείται δυσμενέστερη. ... να πεις βεβαια η χρηση βοηθητικος δυσμενεστερη ειναι απο κυριος χωρος .... τελος παντων δεν το μπορω να το αντιληφθω, τωρα οσον αφορα την δυσκολια των ημ δεν το θεωρω σπουδαιο, καποιο μπανιο θα εχει, δεν εχει μπανιο το μαγαζι?... ενταξει αν παρουμε την πιθανοτητα οτι δεν θα εχει καποια ντουσιερα το να αποχετευτει μια ντουσιερα αν δεν υπαρχει 1 καιαν ζητειται....δεν ειναι πολυ δυσολο αφου θα υπαρχει η απ/τευση, αν δεν υπαρχει βεβαια αλλαζει, αν θελει αδεια, πιστευω οτι το πιθανοτερο θα θελει
    1 point
  7. για την θεωρητικη μεσοτοιχια...εδω [στην τελευταια σελιδα εχει αποφαση] για την εφαρμογη του αρθρου 25, διατηρω αμφιβολιες.
    1 point
  8. πολυ καλο για να ναι αληθινο.. αφου εχεις και ΥΔ τοτε δεν πας με αναλυτικο για το υψος, αλλα με συντελεστη ΥΥ ή περιμενεις διευκρινισεις
    1 point
  9. το Ζαχαροπλαστείο θεωρείται επιχείρηση μαζικής εστιάσης (άρθρο 2 νέας Υγειονομικής διάταξης ΦΕΚ 2161β/2017) 5.Δ.1 Επιχειρήσεις Μαζικής Εστίασης πλήρους επεξεργασίας(πλήρους γεύματος): επιχειρήσεις που διαθέ- τουν τρόφιμα τα οποία παρασκευάζονται με πολλούς και σύνθετους χειρισμούς στην ίδια την επιχείρηση ή τρόφιμα που προέρχονται από νομίμως λειτουργούσες επιχειρήσεις. Στις επιχειρήσεις αυτές ανήκουν τα εστιατόρια, ψητο- πωλεία, ψαροταβέρνες, ταβέρνες, σνακ μπαρ, ουζερί, μπυραρίες, μεζεδοπωλεία, παραδοσιακά καφενεία με παρασκευαστήριο, Οβελιστήρια, πιτσαρίες, ζαχαροπλα- στεία με παρασκευαστήριο. Επομένως αν δεν έχεις πρόβλημα με τη χρήση γης μέχρι εδώ όλα καλά! Όσο για το αν απαιτείται άδεια ή όχι η Νομοθεσία άλλαξε και ισχύει πλέον ο Ν 4495/17 (που δεν απαιτεί άδεια αν δεν αλλάζουν προς το δυσμενέστερο φορτία -μελέτες και διάγραμμα κάλυψης Οι μελέτες του 1975 (της Ο.Α σου) είναι αρχιτ/νά και στατικά (στις οποίες τίποτα δεν αλλάζει για την περίπτωσή σου) Τα παρασκευαστήρια θεωρούνται εργαστήρια τα επιτρέπονται ακόμη και σε αποθήκες (πόσο μάλλον σε κατάστημα που εσύ έχεις) Η πυρ/κή μελέτη που απαιτείται σήμερα πηγαίνει με την ΝΕΑ Πυρ διάταξη (και δεν θεωρείται ως αλλαγή μελέτης επί το δυσμενέστερο) Επομένως κατά την γνώμη μου δεν έχεις πρόβλημα
    1 point
  10. πατα το κουμπακι, τι σου λεει;;;
    1 point
  11. με ποια κριτηρια κρινεται μια χρηση ως δυσμενεστερη, δηλαδη στο παρον "δυσμενεστερη" ενοει την χρηση "κατοικια" ή την χρηση "καταστημα ενοει ως δυσμενεστερη ο νομοθετης" ? Κατανοω οτι με προβλημα στον κατασκευαστικό κλάδο και τον χώρο της οικοδομής, των ιδιοκτητών ακινήτων έφτασε το γεγονός της κατοχής ακινήτου να θεωρείται πρόβλημα, επαναλαμβάνω όμως την αρχική μου ερώτηση, δυσμενέστερο είναι τελικά να έχεις σπίτι η κατάστημα? Ευχαριστώ τους Συναδέλφους για την απαντηση τους, οσους απαντησουν
    1 point
  12. να πάτε σε ένα μηχανικό, ενεργειακό επιθεωρητή, κλπ και να του πείτε να σας κάνει μια υποχρεωτική βάση νόμου επίλυση Glaser. Η υγροθερμομόνωση δεν είναι κοκορέτσι όπου τα καρυκεύματα μπαίνουν όπως γουστάρουμε. Αν δεν ξέρει να πάτε σε κάποιον άλλον που να ξέρει.
    1 point
  13. Εσύ αν θα δώσεις σχέδια θα πρέπει να είναι σύμφωνα με την υφιστάμενη κατάσταση. Από κει και πέρα αν η συμβολαιογράφος θέλει βεβαίωση θα πρέπει να γίνει τακτοποίηση. Αν όχι μπορείς να την κάνεις και μετά. Κι εγώ απ' όσο ξέρω για την αποδοχή δεν χρειάζεται αλλά για τη σύσταση χρειάζεται. Οπότε η σωστή σειρά είναι 1.Αποδοχή 2.Υπαγωγή 3.Σύσταση
    1 point
  14. Από μόλις τώρα προσπάθεια εισόδου ... ετοιμάζονται .... δείτε την εικόνα ...
    1 point
  15. Το ΤΕΕ και ο τεχνικός επιστημονικός κόσμος της χώρας αποχαιρετούν με θλίψη και σεβασμό τον Κώστα Λιάσκα, τον μακροβιότερο Πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, που έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 76 ετών. Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Η απώλεια του Κώστα Λιάσκα, του μακροβιότερου προέδρου του ΤΕΕ, για τέσσερις συνεχόμενες θητείες, προκαλεί θλίψη σε όλα τα στελέχη και τα μέλη του ΤΕΕ και σε ολόκληρο τον τεχνικό κόσμο της χώρας. Ο Κώστας Λιάσκας, με το συνδικαλιστικό και επαγγελματικό του έργο, αποτέλεσε εμβληματική μορφή της σύγχρονης ιστορίας του ΤΕΕ και των Ελλήνων Διπλωματούχων Μηχανικών. Συνέδεσε την πορεία του στα όργανα διοίκησης του Επιμελητηρίου με μια ολόκληρη εποχή, από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Προσπαθώντας να λειτουργεί κατά το δυνατόν συναινετικά, όπως επιτάσσει η ιστορία και η δημοκρατική συγκρότηση του ΤΕΕ, υπηρέτησε τόσο τον τεχνικό κόσμο όσο και την Ελληνική Πολιτεία συνολικά, από πληθώρα θέσεων ευθύνης, εκπροσωπώντας τον τεχνικό κόσμο της χώρας, παραμένοντας πάντα ενεργός στο επάγγελμα του μηχανικού. Εκφράζω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος αλλά και στους δεκάδες συνεργάτες του στο ΤΕΕ και στο επάγγελμα, που πορεύθηκαν μαζί επί δεκαετίες. Ένα είναι βέβαιο: δεν θα ξεχαστεί.» Ο Κώστας Λιάσκας σφράγισε με την παρουσία του το ΤΕΕ και τον επιστημονικό και επαγγελματικό στίβο των μηχανικών, αλλά και την κεντρική πολιτική σκηνή. Συμμετείχε, επί δεκαετίες, στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων, αφήνοντας παρακαταθήκες προσφοράς, δημιουργικών συνθέσεων, αποτελεσματικού έργου και διαρκούς ανάδειξης του ρόλου και της ευθύνης των Ελλήνων Μηχανικών στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας. Τιμήθηκε από τους Έλληνες Μηχανικούς κατά τις δημοκρατικές εκλογικές διαδικασίες του ΤΕΕ, ως ο μακροβιότερος Πρόεδρος του ΤΕΕ. Ο Κώστας Λιάσκας αναδείχθηκε και υπηρέτησε σε συνεχείς θητείες συνολικά επί 24 χρόνια στη διοίκηση του Επιμελητηρίου, ενώ από το 1988 έως το 2002 θήτευσε συνεχόμενα για 12 έτη στη θέση του Προέδρου του ΤΕΕ Ο εκλιπών συμπλήρωσε συμπληρώνοντας συνολικά 27 χρόνια παρουσίας στα κεντρικά όργανα διοίκησης του ΤΕΕ από το 1975, που εκλέχθηκε για πρώτη φορά μέλος της Κεντρικής Αντιπροσωπείας ΤΕΕ, έχοντας διατελέσει επίσης το 1976 Αντιπρόεδρος και Μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών Ελλάδας. Τρεις φορές υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Παράλληλα ο Κώστας Λιάσκας συγκεντρώνοντας ευρύτερη αναγνώριση και αποδοχή τόσο της προσωπικότητας του όσο και του θεσμικού ρόλου του, ως Πρόεδρος του ΤΕΕ, διετέλεσε τρείς φορές Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ: στην Υπηρεσιακή Κυβέρνηση Γρίβα (την περίοδο Μαρτίου – Απριλίου 1990), στην Οικουμενική Κυβέρνηση Ζολώτα (την περίοδο Νοέμβριου 1989 – Μαρτίου 1990) και στην Υπηρεσιακή Κυβέρνηση Γρίβα (την περίοδο Οκτωβρίου - Νοέμβριου 1989). Ο εκλιπών σφράγισε την πορεία του με σημαντικό επίσης έργο και προσφορά στον αθλητισμό και το Ολυμπιακό Ιδεώδες. Ήταν από τους πρωτοστάτες για την διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ελλάδα από το 1990 ως Μέλος της Επιτροπής Διεκδίκησης των «Ολυμπιακών Αγώνων 1996» και εν συνεχεία την περίοδο 1995-97 ως Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Διεκδίκησης Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004», ενώ το 2000 ήταν Μέλος ΔΣ της Οργανωτικής Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004». Ο Κώστας Λιάσκας αποφοίτησε με δίπλωμα Πολιτικού μηχανικού από την Πολυτεχνική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 1964. Ακολούθησε και ολοκλήρωσε το 1971 μεταπτυχιακές σπουδές στην Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ), στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Από την περίοδο της αποφοίτησης του από το Πολυτεχνείο, παράλληλα με την συμμετοχή του στα κοινά, ακολούθησε μέχρι σήμερα μια συνεχή και δημιουργική επιστημονική επαγγελματική πορεία, ως ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός, ενώ δραστηριοποιήθηκε σε κατασκευές δημοσίων έργων (μέχρι το 1987) και εν συνεχεία σε μελέτες και κατασκευές ιδιωτικών έργων, στον προγραμματισμό και τη διοίκηση έργων, ως σύμβουλος διαχείρισης, καθώς επίσης και στους τομείς των τουριστικών επιχειρήσεων και της ενέργειας. Με αφετηρία την Μακρακώμη Φθιώτιδας, τόπο γέννησης και καταγωγής του, διατηρώντας ισχυρές ρίζες στις αρχές, τα ήθη και τα διδάγματα της ελληνικής ιστορίας και των παραδόσεων, αξιοποιώντας παράλληλα τις ιδεολογικές και κοινωνικές αναφορές του, που τίμησε μέχρι τέλους, ο Κώστας Λιάσκας ακολούθησε μία λαμπρή επιστημονική, επαγγελματική πορεία από θέσεις ευθύνης και προσφοράς στον δημόσιο βίο. Ο Κώστας Λιάσκας υπήρξε και αναγνωρίστηκε από τον τεχνικό και επιστημονικό κόσμο αλλά και ευρύτερα από την ελληνική κοινωνία, ως πρωτοστάτης μίας ολόκληρης γενιάς μηχανικών, που ανέλαβε μετά την δικτατορία την επίπονη και συνεχή πορεία εθνικής ομοψυχίας και δημιουργικής συνεννόησης για την ανόρθωση και ανάπτυξη της χώρας, αφήνοντας ισχυρά διδάγματα για τη σημερινή εποχή, τους μηχανικούς και τις νεότερες γενιές. Η κηδεία του εκλιπόντος θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 8/5/2018 σε στενό οικογενειακό κύκλο και παράκληση της οικογένειας είναι, αντί στεφάνων, να γίνει κατάθεση εις μνήμην του στον σύλλογο «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Πηγή: Εφυγε από τη ζωή ο Κώστας Λιάσκας -Ο μακροβιότερος πρόεδρος του ΤΕΕ | iefimerida.gr
    1 point
  16. ...υπό διωγμό από την blogόσφαιρα των επιτηδείων του "prasinaloga.gr". Για να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει στις ανανεώσιμες ώστε να τις προσαρμόσουμε στη μορφολογία και τις ανάγκες του τόπου, ή σε άλλες καθαρές τεχνολογίες δεν το συζητώ. Ούτε να καθίσουμε να σκεφτούμε πως είναι στημένα και τι ακριβώς εκμεταλλεύονται τα αιολικά της Γερμανίας και της Δανίας. Άντε να πουλήσουμε καμία "κουμούτσα" στα κορόιδα, να τη βγάλουμε και φέτος. Το "αγοράζω - φυτεύω - πληρώνω" θα το βρούμε μπροστά μας. Και όποιος μιλήσει για το πρόβλημα τον τοποθετούν αμέσως οι ανεγκέφαλοι στους υποστηρικτές του λιγνίτη και των εισαγωγών ενέργειας. Ωραίο το βιντεάκι που ανέβασες, αλλά πρόσεξε ότι είναι αγροτική - παραγωγική περιοχή δλδ έχει οργανωμένες καλλιέργειες. Εδώ πράγματι οι Α/Γ δένουν άριστα με το περιβάλλον.
    1 point
  17. Τους μλκ ..δίνουν παράταση χωρίς ακόμα να έχουν ανεβάσει τα ειδοποιητήρια .
    1 point
  18. .....με το καλο οι Πολιτικοι Μηχανικοι να σταματησουν να κανουν Αρχιτεκτονικες μελετες ακινητων....
    1 point
  19. εφόσον έχετε αποκλειστική χρήση δεν θα χρειαστείται συναίνεση από τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες για να ολοκλήρωθεί η τακτοποίηση, για περισσότερες πληροφορίες πρέπει να παρέχετε και άλλα στοιχεία. επίσης συμβουλέψτε το μηχανικό σας να κάνει εγγραφή εδώ στο σαιτ και αν ψάχνοντας το δεν βρει απαντήσεις , ας ρωτήσει στη σχετική ενότητα. Το να συμβουλέψουμε εσας (που μπορεί να μην γνωρίζετε τεχνικές λεπτομέρειες) για να τα πείτε μετά στο μηχανικό δεν είναι ο σωστός τρόπος.
    1 point
  20. Μονο εταιρία πιστοποιημένη για μέτρηση κατα ISO με θερμοροομέτρο συμβουλέυσει για το αν η ενεργειακή κλάση του ακινήτου ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα!!!
    1 point
  21. Άρθρο 94 Κυρώσεις αυθαίρετων κατασκευών μετά την 28η.7.2011 2. Τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων υπολογίζονται ως εξής: α) το πρόστιμο ανέγερσης είναι ίσο με την αξία του αυθαιρέτου (Αα) επί το συντελεστή περιβαλλοντικής επιβάρυνσης (Σπ). Η αξία του αυθαιρέτου υπολογίζεται ως το γινόμενο της επιφάνειάς του, πολλαπλασιαζόμενης επί την τιμή ζώνης (Τ.Ζ.) της περιοχής του ακινήτου, όπως αυτή ισχύει κατά την ημερομηνία διαπίστωσης της παράβασης, σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών ή όπου δεν υπάρχει σύστημα αντικειμενικών αξιών στη συγκεκριμένη περιοχή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 109 του παρόντος. Ο συντελεστής περιβαλλοντικής επιβάρυνσης ορίζεται σε: αα) 1,20: για αυθαίρετες κατασκευές που βρίσκονται εντός προστατευόμενων περιοχών, δηλαδή εντός περιοχών Natura, δασών, ρεμάτων, αιγιαλού-παραλίας και αρχαιολογικού χώρου ζώνης Α, ββ) 1,00: για τις υπόλοιπες περιπτώσεις αυθαιρέτων
    1 point
  22. Αγαπητέ GRTOPO και λοιποί φίλοι, η απόκλιση 2% στο εμβαδόν ξεκινάει από απαίτηση της Εφορίας και θα την βρείτε στους νόμους Ν. 3427/2005 αρθ. 21 παρ. 2 (βάζει επιπρόσθετο όρο max διαφορά αξίας ακινήτου 1500 ευρώ) Ν. 2579/98 αρθ. 14 παρ. 5,6,7 Ν. 2459/97 αρθ. 19 Οσον αφορά στα άλλα, δεν είμαστε μεν δικηγόροι αλλά υποχρεούμαστε στην εφαρμογή τίτλου για να προφυλάξουμε τα συμφέροντά μας πρώτα και κατόπιν τον ίδιο τον πελάτη. Αν μας αποκρύψουν μεταγενέστερα στοιχεία θα είναι πρόδηλο πάνω στο διάγραμμά μας όπου απλά δεν θα αναγράφονται στη λίστα με τους τίτλους. Αν δε ξεχαστεί λίγο ο στοχοφόρος σου ή κλωτσήσει λιγάκι το laser σ' ένα οικόπεδο 350 τμ, μια διαφορά της τάξης του 1% σίγουρα την έχεις από χέρι (θεώρησε 5 εκ ομοιόθετη περιβάλλουσα) οπότε το 2% δεν φαντάζει και μεγάλο έγκλημα κατα της ανθρωπότητας προκειμένου να βαδίσεις γρήγορα. Αν πρόκειται όμως να στριμώξεις κτήριο πρέπει να το διπλοτριπλοσκεφτείς και να κάνεις οπωσδήποτε συνένοχο και τον πελάτη και τον μελετητή.
    1 point
  23. ... αμφιβαλω αν βρισκεται σε λαθος θεση στην αδεια, τεινω προς την αποψη να πιστεψω οτι στην ταρατσα βρισκεται σε λαθος θεση
    0 points
  24. Αγαπητέ KOnstantine IB. Με όλο το Σεβασμό, μένεις μεταξεταστέος και έλα ξανα το Σεπτέμβρη να ξαναδώσεις εξετασεις. Δλδ πραγματικά, πως τα καταφέρνετε και σε 10 σειρες γράφοται τοσες ανακρίβειες..... τίνα πω, έλλειψη πληροφόρησης ή εσκεμμένη παραπληροφόρηση? Όταν μπερδεύονται οι επιστημονικές προσεγγίσεις με τις πολιτικές, τ΄τοε χάνεται η μπαλα. Ας κάνω μία πρόσπάθεια να κάνω copy-paste αυτα που γράφεις και να σχολιάσω όπου μπορώ. 1. Είναι γεγονός ότι οι ΒΑΠΕ τελικά είναι πανάκριβες και γι αυτό το λόγο δεν αποσβένονται γρήγορα - ποτέ θα έλεγα. Ξεκινάμε με τα εξής: Α) Δεν υπάρχει εννοια ΒΑΠΕ. Το ΒΑΠΕ έχει δημιουργηθεί απο συγκεκριμένες πολιτικές σκοπιμότητες. Β) Υποθέτω οσοι εχουν επενδυσει σε ΑΠΕ δεν θα πάρουν ποτέ πισω τα λεφτά τους.... μπορει αυτοί κάτι αν ξέρουν παραπάνω απο΄εσένα. Αποσβέσεις απο΄5-10 χρόννια νομιζω μια χαρά ειναι ε? 2.Αποτελεί παραλογισμό να αναπτύσσονται όχι από αυτοτροφοδοτούμενα ιδιωτικά κεφάλαια αλλά χρεώνοντας για άλλη μια φορά το ήδη καταχρεωμένο Ελληνικό Κράτος. Α) ΑΠό που να πρωτοξεκινήσω? ΚΑταρχήν πώς χρεώνουν το κρατος? Ιδιωτικά κεφαλαια δεν επενδυονται? (μαζί με δανεισμό).ΌΠως δλδ ΚΑΘΕ επενδυση που γίνεται. Δλδ τι θέλεις? 3. Επίσης αποτελεί παραλογισμό μια χώρα με πλουσιότατα κοιτάσματα λιγνίτη, φ.α. και πετρελαίου να...εισάγει ρεύμα από τη Γερμανία και τις άλλες κατασκευάστριες χώρες των ηλιακών και αιολικών γεννητριών, γιατί αυτό συμβαίνει στην ουσία με τις "τεχνολογίες" αυτές. Α) Ενταξει, εχεις ξεφυγει. Καταρχήν, τα...πλούσια κοιτασματα πετρελαιου κτλ, ας τα βγάλουμε πρώτα, και μετά βλέπουμε. Τωρα αν εσυ θεωρείς πως πρέπει να κάψουμε όσο πιο γρηγορα γινεται το μοναδικο - αυτη τη στιγμή - εγχωριο καυσιμο που εχουμε, δικαίωμα σου. Επίτρεψε μου ωστόσο να διαφωνώ λόγω ρυπανσης περιβάλλοντος. ¨ΟΣο για το τελευατίο επιχείρημα - εχεις δικιο (ειρωνικό): Προφανώς, τους ατμοστρόβιλους των λιγνητικών εργοστασίων τους φτιάχνουμε εδώ.....Καλά απαντησε ο αλλος συναδελφος, πως εξοικονομεις συνάλλαγμα από εισαγωγή καυσίμων (εκτός και εάν ενοχλείσαι που δεν αγοράζουμε περισσότερο Φ.Α. από την Ρωσια)... 4. Να μην πούμε για τα παιχνίδια GAR και Soros ως προς το θέμα αυτό όπου εν όψει της εισόδου της χώρας στο "μηχανισμό στήριξης" και εντελώς πίσω από την πλάτη μας συμφωνήθηκαν τεράστια ποσά επένδυσης στις ΒΑΠΕ και τέλος να μην πούμε και ποιες τράπεζες παγκόσμιας εμβέλειας χρηματοδοτούν τα προγράμματα αυτά (με το αζημίωτο φυσικά). Τι λες τωρα ρε παιδί μου! Βρεχει λεφτά στον τομέα των ΑΠΕ και δεν τα βλέπω? Για στείλε μας λιγο που τα βρισκουμε όλα αυτά. Κ¨οφτε τις μπύρες....
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.