Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      854


  2. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.661


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.204


  4. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.409


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/05/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Συγνώμη για την παρέμβαση μου σε τομέα που δεν είναι το φόρτε μου και της ειδικότητας μου. Αλλα υπάρχουν και όρια όταν συνάδερφοι που προσφέρουν με την καρδιά τους την γνώση τους και την φροντίδα τους στην ειδικότητα τους, να δέχονται μικρόψυχες επιθέσεις ….
    3 points
  2. Κοίτα ψήφους το θέμα και αστεράκια, το έχω πει, πρέπει να κάνω κωμική εκπομπή
    2 points
  3. ενταξει, δεν μπηκα πολυ στον κοπο, απλως τα πηρα λιγο. Εγω μιλαω καταρχην για την νομερο 1 μαρκα, την οποια παραξενα εγραψα λιγο αρχικα να μην γινετε ευκολα κατανοητη, και δεν λεω κατι no name, και ενταξει εμπεδωσα ενα μαγαζι ειναι πιο ακριβο απο αλλο , διπλα στο πολυτεχνειο που ηταν παλια και ακομα χρονια εμπιστευομαι, δεν τυχαινε ομως η εμενα να παει κατα κει, οποτε λεω "παρε ενα κουτι μυτες", ομως το να την πληρωσω την τιμη του δικου μου επι ... 1,5 σχεδον αλλα να εχει και τα 2/3 μεσα παλι....βρηκαμε παλι θεμα να σχολιομαστε νταξ ρε παιδια, δουλεια δεν ειχα να κανω κι ειπα να βαλω ενα ποστακι
    2 points
  4. Version 1

    4.509 downloads

    Τύποι γραμμών για τοπογραφικά διαγράμματα και χάρτες. Αποσυμπιέστε το αρχείο .rar κ τοποθετήστε τα 4 αρχεία στο φάκελο C:\Program Files\Autodesk\AutoCAD ??????\Support Στο Autocad κάνετε load τα δύο αρχεία με επέκταση .lin πηγή
    1 point
  5. Version 1.0.0

    93 downloads

    Το ED50τoHGRS είναι ένα εκτελέσιμο matlab script για τον -μαζικό- μετασχηματισμό των γεωδαιτικών συντεταγμένων από το ED50 στο ΕΓΣΑ87, σύμφωνα με τους τύπους που δημοσιεύτηκαν από τον καθηγτή Βέη το 1994. Παρατηρήσεις: 1. Αφορά μετασχηματισμό αρκρίβειας όχι καλύτερης από 5 μέτρα 2. Διαβάστε τις οδηγίες που δίνονται για να καταλάβετε τα αρχεία και την μορφή που θα βάζετε. Σε περίπτωση σφαλμάτων, παρακαλώ ειδοποιήστε ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ: Δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση επίσημο εργασλείο μετασχηματισμού.
    1 point
  6. Το ίδιο το ICE λέει: Recognition of EU professional qualifications Find out how you can apply for the UK protected titles of CEng MICE, IEng MICE or EngTech MICE if you are already a professionally qualified civil engineer in another EU member state. This route is suitable for practising civil engineers who are already professionally qualified in another EU member state and want to work in the UK using the title CEng MICE, IEng MICE or EngTech MICE. Πηγή: https://www.ice.org.uk/my-ice/my-membership/recognition-of-eu-professional-qualifications Το ICE για να σε κάνει full corporate member πρέπει να γίνεις C.Eng, I.Eng ή EngTech. Δεν έχει βαθμίδα Chartered Member https://www.ice.org.uk/membership/grades-of-ice-membership Τέλος, αν πας σε αυτή τη σελίδα https://www.ice.org.uk/about-ice/about-our-members/ice-pass-list-meet-ices-newest-members έχει κάτω κάτω το όνομα μιας συναδέλφου και το πως έγινε μέλος: Δεν λέει Chartered Memenber, λέει ξεκάθαρα C.Eng MICE. Θα σε παρακαλούσα βέβαια εαν έχεις κάποιο σύνδεσμο που να στηρίζει τους ισχυρισμούς σου να μας τον αναφέρεις.
    1 point
  7. μηπως να ζητησεις ποσοστα? θα μας τρελανει ο αλλος! δεν ξερω βασικα κανεναν που να φτιαχνει προγραμμα on demand αμεσα και ανιδιοτελως σε χρηστη που ουτε καν απανταει σε ερωτηματα σου και αντι να τον αγνοησεις του εκανες και προγραμμα, δεν εχω λογια
    1 point
  8. dimamp μην το συνεχιζεις παρακαλω, εγω απο το προγραμμα σου θα κατακτησω τον κοσμο παντως μη σου πω και 2-3 παραλληλα συμπαντα
    1 point
  9. Είπε ότι έγιναν αλλαγές σε 2 θέσεις στάθμευσης (όχι δικές της) από το υπόγειο. Το υπόγειο του συγκροτήματος μπορεί να είναι κοινό, πιθανόν κάποια επέκταση εκτός περιγράμματος με κοινή είσοδο από το δρόμο. Αρκετά συνηθισμένο σε συγκρότημα μεζονετών if you ask me. Μπορεί να ενοχλείται από την διέλευση προς την κατοικία ή η φίλη μας να κάνει πάρτυ στο υπόγειο (το "έννομο" εκτιμώ ότι γράφτηκε από κακτημένη ταχύτητα, σκέτο συμφέρον εννοούσε). Έννομο συμφέρον όμως, δηλαδή πάτημα για να κάνει αγωγή για σπάσιμο, έχει (την κατάργηση του γκαράζ). Υπάρχουν αρκετά παράδοξα με τους νόμους των αυθαιρέτων. Σας εξασφαλίζουν μεν πολεοδομικά, αλλά όχι απαραίτητα συμβολαιογραφικά. Ναι, επιτρεπόταν η αλλαγή χρήσης και καλώς την κάνατε όμως δεν επιτρέπεται η κατάργηση υποχρεωτικής θέσης (δηλ. του Ν.1221) από νομική άποψη. Και εκεί θα πατήσει ο γείτονας. Το έχουμε ξαναδεί το έργο με τα γκαράζ και τους γείτονες.
    1 point
  10. @GiorgosCivil αν γίνεις μέλος με το EU Directive στο ICE δεν μπορείς να κάνεις mutual agreement me to IStructE. Μπορείς όμως να κάνεις με το MEIE της Ιρλανδίας ή άλλα της Βρετανίας. Έχει διάφορα. Φίλε @peterpan σου γράφω από τη Βρετανία όπου ζω και όχι από παράρτημα. Στο ΗΒ είναι όπως τα έγραψα παραπάνω. Δεν έχουμε διαφοροποιήσεις ούτε περιγραφές των εαυτών μας και ιστορίες που αναφέρεις. Έναν τίτλο έχουμε όλοι και τέλος. Δεν έχει καμία σημασία ο τρόπος εγγραφής στο ICE. Πριν 2 μήνες έγινε συνάδελφος FICE που γράφτηκε με το EU Directive. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω, ανέβασε συγκεκριμένο reference. "'Έξυπνοι; Εύκολη διαδικασία;; Για να δουλέψουν από το ΗΒ στη Μέση Ανατολή...." Μάλιστα... Τι κόσμος ρε φίλε. Λοιπόν, το EU Directive έχει να κάνει με την επαγγελματική εμπειρία που τη μεταφέρεις από μία χώρα της ΕΕ σε μία άλλη χώρα της ΕΕ βάση του 2005/36. Περίπου όπως το career appraisal. Δεν θα ήθελα αγαπητέ να συνεχίσω τη συζήτηση αυτή μαζί σας. Εδώ δεν είναι ΤΕ και ΠΕ. Διαφωνούμε και καλά κάνουμε
    1 point
  11. Πάντως έχουμε βρει ωραία δικαιολογία την κλιματική αλλαγή για κάθε επιζήμιο φαινόμενο που μας πιάνει στον ύπνο. Άλλαξε τάχα το κλίμα και άρχισαν οι πλημμύρες.. και δε φταίει ας πούμε η έλλειψη οργάνωσης.
    1 point
  12. Αν δεν κάνω λάθος, εσύ άρχισες τους χαρακτηρισμούς περί σπέκουλας και αστειότητος...
    1 point
  13. μου κάνει εντύπωση ότι διαμρτύρεται για την αλλαγή χρήσης που κάνατε στο δικό σας υπόγειο και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω, τι έννομο συμφέρον έχει, πάει σε κανα δύο πράγματα ο νους μου, δεν μπορω να το εντοπίσω όμως ακόμα. Εγώ σκέφτομαι την τροποποίηση οτι αλλάξατε την σύσταση. Το οτι την αλλαξατε έχει να κανει με τις θεσεις που μετατρεψατε κατι? Με τις θεσεις, που δημιουργηθηκαν στο οικοπεδο εχει να κανει κατι?
    1 point
  14. Ευχαριστώ jojo
    1 point
  15. Μην ψάχνετε να βρείτε λογική και συνεπαγωγές σε αυτούς τους νόμους γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν. Εδώ η ίδια η σύμβουλος του υπουργού (Στο 1:36:07) δηλώνει ότι ο 4178 στο θέμα του ΔΕΔΟΤΑ ήταν ύπουλος νόμος (ή πονηρούλης) όπως αναφέρει λίγο πιο κάτω. Έχουμε κάνει δηλώσεις από το 2011 τις οποίες έχουμε παντρευτεί για όλη μας τη ζωή και οι οποίες θα μας φέρουν σε προστριβές με ιδιοκτήτες, δικηγόρους και συναδέλφους μηχανικούς που απλά είχαν διαφορετική ερμηνεία από εμάς. Και όσο οι Ελλάδα θα φτωχαίνει, οι τιμές θα πέφτουνε και οι ευθύνες θα μεγαλώνουν
    1 point
  16. Ολα θα μπουν στη "σωστή βάση" με την ηλεκτρονική ταυτότητα! Μέχρι τότε αυτοσχεδιάζουμε…..
    1 point
  17. Ο συνάδελφος jhros το έθεσε πολύ σωστά Συνάδελφε ink21 έκανες μία ερώτηση σε ένα φόρουμ. Σου δίνουμε μία πλειάδα απαντήσεων. Το μόνο που ρωτήσαμε -με σκοπό να διευκολύνουμε- είναι την ακρίβεια για να εξετάζαμε λύσεις. Αν π.χ. θέλεις αποτύπωση στρατοπέδου σε 1:500 όλα αυτά που συζητάμε είναι άχρηστα. Μας λες ο ίδιος ότι δεν σου τρέχει ένα εξελάκι. O jojo σου λέει το πρόβλημα. Εγώ σου δίνω την φιλοσοφία της λύσης μέσα από επίσημα πρακτικά. Οι τύποι του Βέη εφαρμόζονται σε ένα excel sheet. Ο nbr σου ζητάει λεπτομέρειες και -όντως- έριξε μια σπόντα για να σε βοηθήσει κάποιος που έχει τα προγράμματα. Μετά μπαίνει ο alexios και ρίχνει μομφή ότι ο nbr το κάνει για να κονομήσει. Πιστεύεις ότι αν εξαρχής μας έλεγες ότι συνάδελφοι, τα θέλω για έναν μετασχηματισμό χαρτογραφικού υποβάθρου 1:50000 θα ήταν κακό; Έχετε δει σε πόσα μηνύματα απαντάει ο nbr ή ο jojo? Πιστεύετε ότι δεν μπορούν να αράξουν και να μην ασχολούνται; Πιστεύετε ότι είμαστε στο φόρουμ να ψαρεύουμε άτομα να τους τρώμε τις δουλειές; Για αυτά, υπάρχουν άλλοι ειδικοί. ΥΓ1 Δεν σε αδικώ ink21, καταλαβαίνω ότι φυλάγεσαι/όμαστε όλοι από παντού. Απλά κάνε μία διύλιση των γραφόντων στο φόρουμ. ΥΓ2 Προσωπικά, μέσα από το φόρουμ έχω συζητήσει με συναδέλφους από Κέρκυρα μέχρι Ρόδο και από Κρήτη μέχρι Έβρο και έχουμε λύσει προβλήματα. Εγώ χάρηκα να δίνω λύσεις. Τώρα αν αυτοί νομίζουν ότι με δουλεύουν...πολύ καλά κάνουν...
    1 point
  18. Πίστευα πως το θέμα έκλεισε.Ο φίλος ο Αλέξιος όμως έριξε το το καρφί ότι εγώ ....""φόρα παρτίδα" χωρίς κανένα ίχνος ενδοιασμού..." μάλλον τον στέλνω να κάνει με άλλον την δουλειά ΙΣΩΣ επειδή, ο ερωτών, είναι ΤΕ. Όχι ?? Εγώ αγαπητέ όλα τα χρόνια της καριέρας μου δούλευα με ομάδα πολλών ατόμων. Ποτέ μόνος. Όταν δούλευα έξω είχα στο συνεργείο εργοδηγό τοπογράφο (από Ευκλείδη ) που έπαιρνε ακριβώς τα ίδια με' μένα. Από ιδεολογία και μόνο εγώ είμαι υπέρ των συνεργασιών. Πάντως πίστεψέ με κακό δεν είναι. Μπορεί και να βγαίνεις και κερδισμένος. Τώρα αν εσύ, αγαπητέ Αλέξιε , έχεις μύγες και μυγιάζεσαι .... να είσαι καλά εκεί στην όμορφη Πάτρα.
    1 point
  19. Εάν μπορείτε δώστε μας οδηγίες για τον τρόπο εγκατάστασης και λειτουργίας
    1 point
  20. @Earl είσαι στην Ελλάδα ή στην Αγγλία? Έχει σημασία για να σου εξηγήσω κάποια απορίες σου. Η διαφοροποίηση που αναφέρω αφορά τους μηχανικούς που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το European directive με σκοπό να εργαστούν στην Αγγλία. Ο όρος CHARTERED CIVIL ENGINEER προστατεύεται από το Royal Charter Declaration και μόνο όσοι έχουν ικανοποιήσει τις προυποθέσεις του Institution φέρουν το δικαίωμα να περιγράφουν τους εαυτούς τους ως CHARTERED CIVIL ENGINEERS. Οι υπόλοιποι είναι Chartered members of ICE. Η διαφοροποίηση αυτή γίνεται διότι έχουν υπάρξει στο παρελθόν διάφοροι "έξυπνοι" οι οποίοι γίνονται μέλη στο ICE μέσω European Directive (που είναι μια απλή και εύκολη διαδικασία) και στη συνέχεια χρησιμοποιούν τον τίτλο τους καταχρηστικά για να πάνε να δουλέψουν αλλού, π.χ. Εμιράτα, αραβία, Ασία κλπ. Όπως έχω ξαναγράψει, σας προτείνω να απευθυνθείτε στο Ελληνικό Παράρτημα του ICE έδω στην Ελλάδα το οποίο διοργανώνει CPD, σεμινάρια, ημερίδες, site visit κλπ, καθώς και διάφορα newsletter σχετικά με τη δράση του. Σας επισυνάπτω το τελευταίο newsletter του ICE Greek Local Association ώστε να σας κεντρίσω το ενδιαφέρον. Αν παραβιάζω του κανόνες του forum παρακαλώ να το αφαιρέσετε. GREEK_LA_NEWSLETTER_11.pdf
    -2 points
  21. Συνάδελφε ink21, o nbr σου το είπε "φόρα παρτίδα" χωρίς κανένα ίχνος ενδοιασμού "υπάρχουν και συνεργασίες" τόσο απλά τόσο ξεκάθαρα και ο νοών νοήτω.
    -3 points
  22. Γελάσαμε βρε! Ειστε στ' αλήθεια πολύ αστείοι, μα μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο. Απαράδεκτα προσβλητικός σε συναδέρφους και καθ’ έξιν και κατ’ εξακολούθηση. Άνευ της ελαφρυντικής περίστασης του πρότερου έντιμου βίου. Λαμβάνεις ποινή. Didonis
    -4 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.