Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/05/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Γιατί έχει γίνει ξεκάθαρο αν μια δήλωση ολοκληρωθεί πλήρως στα πλαίσια του ν. 4178/13 απαιτείται ΜΣΕ; Κατά τη γνώμη μου αν μια δήλωση οριστικοποιήθηκε (ή οριστικοποιηθεί) εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (12 μηνο από την ημερομηνία ισχύος ν. 4495) στα πλαίσια του ν. 4178 με ανάρτηση όλων των απαιτούμενων, βάσει του ν. 4178/13, δικαιολογητικών δεν θα απαιτηθεί καμία ΜΣΕ. ακόμη και αν το ΔΕΔΟΤΑ βγαίνει Υ. Αν μεταβεί στο ν. 4495 τότε θα πρέπει να συνταχθεί ΜΣΕ.3 points
-
2 points
-
ό,τι πακτωνεται θελει αδεια..... .....για την αδεια θελει συναινεση2 points
-
2 points
-
6.615 downloads
Περιλαμβάνει τους παρακάτω οδηγούς: Οδηγός Υγιεινής αρ.1 για τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και ζαχαροπλαστικής. (File Size: 521,63 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.2 για τα αρτοποιεία και τις επιχειρήσεις διακίνησης και διάθεσης άρτου και προϊόντων αρτοποιίας (File Size: 793,65 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.3 για τις επιχειρήσεις αποθήκευσης και διανομής τροφίμων σε συνθήκες περιβάλλοντος, ψύξης ή κατάψυξης (File Size: 238,29 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.4 για τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης τροφίμων. (File Size: 1166,61 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.5 για τις επιχειρήσεις εμφιάλωσης νερού (File Size: 978,79 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.6 για Σχολικά Κυλικεία. (File Size: 396,37 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.7 για Ορθή Υγιεινή Πρακτική για πωλητές τροφίμων στις Λαϊκές Αγορές (File Size: 1488,03 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.8 για τις επιχειρήσεις παραγωγής, διακίνισης και διάθεσης αναψυκτικών και χυμών (File Size: 246,78 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.9 - Ανάκληση και ιχνηλασιμότητα των τροφίμων (File Size: 719,81 Kb) Από την Υγειονομική Υπηρεσία της Κύπρου.1 point -
1 κ 3 επιτρέπονται χωρίς ενδοιασμούς. 2 κ 4 οχι. Θα αναρωτηθείς βεβαια οτι κ οι τέντες τοποθετούνται με στριφώνια (πακτώνονται) στην οροφή πως επιτρεπονται... Η απαντηση ειναι οτι δεν υπάρχουν τα υποστυλώματα.1 point
-
θα αλλαξεις το Ε9 ... δξ τι θα γινει στη συνεχεια με την μεταβιβαση, επειδη κατελαβες ενα τμημα του διαδρομου... Ελπίζω να μην σου ζητησει τροποποιηση της συστασης ο συμβ/φος.1 point
-
ν. 4495, αρθρο 29 παρ. ιδ "για περγκολα, σε δωματα, η/χ και ανοιχτους εξωστες απαιτειται ΕΕΜΚ ανεξαρτητως επιφανειας" [Η απολειστικη χρηση στο δωμα, δεν σημαινει οτι δινει σε καποιον το δικαιωμα να κανει εργασιες για τις οποιες απαιτειται να βγαλει αδεια. Αρα απαιτειται συναινεση. Εξαιρεση υπαρχει μονον εάν οριζει ρητα το "ειδος του δικαιωματος χρησης" και περιλαμβανει και την συγκεκριμενη κατασκευή]1 point
-
1 point
-
εχοντας υποψη σ οτι: "Εν ελλείψει πάσης μεταξύ των συνιδιοκτητών συμφωνίας ως προς τα δικαιώματα και τας υποχρεώσεις αυτών περί των κοινών πραγμάτων, κρατούσι τα εξής: ... γ) Κοινά βάρη θεωρούνται η συντήρησις και επισκευή των εν Αρθ-2 παρ.1 του παρόντος μερών του ακινήτου, εφ' ων καθορίζεται αναγκαστική μεταξύ των κατ' ιδίαν συνιδιοκτητών συνιδιοκτησία και οι παντός είδους φόροι οι βαρύνοντες την κοινήν οικοδομήν. ...Αρθ-2, παρ.1) Αδιαίρετος είναι η ιδιοκτησία, επί του εδάφους, των θεμελίων, των πρωτοτοίχων, της στέγης, των καπνοδόχων, των αυλών, φρεάτων, ανελκυστήρων, βόθρων, εγκαταστάσεων κεντρικής θερμάνσεως, και παντός άλλου πράγματος χρησιμεύοντος προς κοινήν των ιδιοκτητών χρήσιν."1 point
-
Να μην τσεκάρεις τίποτα! Να εκδώσεις βεβαίωση 4495! Να γίνει όποια μεταβίβαση θέλεις. Κι όταν έλθει, αν έλθει η ώρα της ταυτότητας τότε βλέπουμε…..1 point
-
εχουν βγει τα κοινόχρηστα με τις αναλογίες καθενός κ δεν πληρώνουν ή απλά δεν προκαταβάλουν τα χρήματα για την εφαρμογή; αν το πρώτο-> χρειάζεσαι (η διαχείριση δηλαδή) δικηγόρο για την είσπραξη (μαζί με την αμοιβή του). αν το δεύτερο-> δεν σε αφορά κ δεν προβλέπεται κ από την διαδικασία... Βάσει κανονισμού πολ/κιας, προκύπτει απαρτία έπειτα από Χ έγκυρες προσκλήσεις. Η απαρτία λαμβάνει απόφαση, η οποία και είναι δεσμευτική για όλους. Η εργασία πραγματοποιείται, εξοφλείται από το αποθεματικό, και περνάει στα κοινόχρηστα. Αν δεν υπάρχει αποθεματικό, αποφασίζεται η αύξηση του σε πρώτη φάση με γενική συνέλευση, κ όταν έχει συγκεντρωθεί το απαραίτητο ποσό περνάμε στην φάση της υλοποίησης. Ενίοτε, για να μην αυξάνεται το αποθεματικό, οι ενδιαφερόμενοι βάζουν όλο το ποσό μόνοι τους κ αφαιρείται από τα επόμενα κοινόχρηστα με την πάροδο του χρόνου. Η λύση με την αύξηση του αποθεματικού είναι η πιο σωστή διότι μπορεί να καταβάλλεται σιγά-σιγά κ δεν επιβαρύνει πολύ τους ιδιοκτήτες. - Όλα αυτά τα έξοδα βέβαια πανε στους ιδιοκτήτες κ όχι στους ενοικιαστές. Το πρόβλημα το μεγάλο όμως είναι η αυτοδιάγνωση που έχετε κάνει για την επισκευή βλαβών χωρίς την απαραίτητη γνώμη ενός μηχανικού (κ όχι μονωσά). Επειδή αν μου έρθει προσωπικά, η διαχειρίστρια με δικηγόρο για κάτι που έχει διαγνώσει και επισκευάσει μόνη της χωρίς την απαραίτητη οδηγία ενός ειδικού, το μόνο που θα καταφέρει είναι να καταλήξουμε την διαμάχη στα δικαστήρια... Επειδή μπορεί να μην θέλει μόνωση αλλά κάτι άλλο, πχ θερμομόνωση ή επισκευή οπλισμού κλπ. Αρα: 1. Επίσκεψη μηχανικού, επιθεώρηση, εκτίμηση, τεχνική έκθεση αποκατάστασης. Πληρωμή από τον διαχειριστή χωρίς γενική συνέλευση (φυσικά ανάλογα την αμοιβή του κ το δικαίωμα που έχει ο διαχειριστής- κάποιοι κανονισμοί επιτρέπουν την διαχείριση 1000€ χωρίς συνέλευση, κάποιοι άλλοι 200€) 2. Συγκέντρωση οικονομικών προσφορών βάσει της τεχνικής έκθεσης του μηχανικού. 3. Γενική συνέλευση μέχρι την απαρτία, απόφαση, ανάρτηση απόφασης στον κνχ χώρο. 4. Εκκίνηση εργασιών, πληρωμή. 5. Χρέωση αναλογιών στα κοινόχρηστα. 6. όποιος δεν πληρώνει-> δικηγόρος. Τέλος, η πολεοδομία δεν έχει καμία αρμοδιότητα σε τέτοιες καταστάσεις. Παρά μόνο αν θελετε να καταγγείλετε για αυθαίρετες κατασκευές.1 point
-
Έχεις δίκιο. Ακόμα και στην Καμπούλ να πάμε δεν γλυτώνουμε την αυτοκτονία. Όσο για την καθαριότητα, την ανακύκλωση, την κομποστοποίηση, την παραγωγή βιοαερίου, κτλ κτλ στην Αθήνα η απάντηση είναι η εξής: " Ουγκάγκα μπουμ μπουμ χιί γκάπα γκουπ μπίρλι γκαγκά, αούν γκιγκί αούν γκιγκί, μπάκα λάκα ουν γκαγκά". Διότι τώρα έχουμε άλλες προτεραιότητες.1 point
-
1 point
-
Σε γενικές γραμμές επιτυγχάνεται σημαντική μείωση της θερμογέφυρας αν ντυθεί περίπου 1μέτρο απο τον εξώστη.1 point
-
πολύ σ ω σ τ ό ς [αν εχει γινει καθορισμός] αλλά το ερωτημα στο οποιο απαντα και το εντυπο ειναι " πως υπολογιζεται η αποσταση απο την θαλασσα" γ) Εάν η εδαφική έκταση απέχει από τη θάλασσα απόσταση: γ1) Μέχρι και 100 μ., εφαρμόζεται συντελεστής 1,80. γ2) Πάνω από 100 μ. μέχρι και 200 μ., εφαρμόζεται συντελεστής 1,50. γ3) Πάνω από 200 μ. μέχρι και 500 μ., εφαρμόζεται συντελεστής 1,30. γ4) Πάνω από 500 μ. μέχρι και 800 μ., εφαρμόζεται συντελεστής 1,20. Η απόσταση από τη θάλασσα είναι η ελάχιστη ευθεία οριζόντια απόσταση ανάμεσα στην εδαφική έκταση και στη γραμμή αιγιαλού, δηλαδή η απόσταση του πλησιέστερου σημείου του γηπέδου προς και από το όριο του χειμέριου κύματος, είτε αυτό έχει χαραχθεί επίσημα, είτε όχι. Την απόσταση αυτή μπορεί ο δηλών να διαπιστώσει από το τυχόν υπάρχον τοπογραφικό της εδαφικής του έκτασης ή με την πραγματοποίηση μέτρησης. Σε κάθε περίπτωση, η δήλωση της απόστασης γίνεται χωρίς βεβαίωση των Αρχών, αλλά με ευθύνη του δηλούντος.1 point
-
"Νομίζω ότι δεν έχω να φοβηθώ τίποτα παρά το παράτυπο της ενέργειάς μου" . Φίλε ΚΑΝΑ, επειδή πάνω απ΄ όλα είμαστε μηχ/κοί ( και όχι γραφειοκράτες) η ευελιξία σε συνδιασμό με την γνώση δεν αποτελεί παρατυπία. Πολύ καλή η τεχν. έκθεση που ανήρτησες.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-