Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      17.233


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.600


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/05/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. η απαλλαγή επαρκειας θεμελιωσης δεν απαλλασει τον μηχανικο από την ευθυνη της σωστης προσομοιωσης της θεμελιωσης που σημαινει ότι πρεπει αρχικα να εχει βρει ο μελετητης τις διαστασεις της θεμελιωσης , ώστε να γινει η προσομοιωση αρα θα πρεπει να γινουν σκαψιματα και εντος κτιριου , υπογειου η ισογειου κανενας παρευρισκομενος δεν το ανεφερε δεν το τονισε στην υπαλληλο του υπουργείου καμία προστασια δεν υπαρχει στους μηχανικους και οι διαφορές θα λυθουν στις δικαστικες αιθουσες ενω οι αποζημιώσεις για μελετες στο "περιπου" θα είναι μεγαλες εφόσον βλαπτουν τα δικαιώματα του ιδιοκτητη ειτε με μεγαλους ΣΑ ει τε με ελλιπέστατες μελετες που βαζουν σε κινδυνο την ασφαλεια των πολιτων . Αυτή είναι μια μικρη πτυχη του 4495 , εάν ο 4178 ηταν πονηρούλης ο 4495 είναι ο μεγαλος απατεωνας και ο μεγαλος κλεφτης που θα πλειστηριασει τα σπιτια μας σε κάθε αρπακτικο που με ένα καλο σχημα δικηγορων θα ερμηνευσει κατά το συμφέρον του τον νέο νομο που είναι ανοιχτος και είναι και με τον ΚΑΝ ΕΠΕ και με τις παλιες διαταξεις , και με τις ισχύουσες διαταξεις είναι δηλαδή "ότι να ναι"
    3 points
  2. Version 1.0.0

    324 downloads

    Το HGRStoWGS84 είναι ένα εκτελέσιμο matlab script για τον -μαζικό- μετασχηματισμό των γεωδαιτικών συντεταγμένων από το ΕΓΣΑ87 στο WGS84 (ένα παγκόσμιο σύστημα αναφοράς), σύμφωνα με τους τύπους που δημοσιεύτηκαν από τον καθηγτή Βέη το 1994. Παρατηρήσεις: 1. Αφορά μετασχηματισμό αρκρίβειας όχι καλύτερης από 1 μέτρo- 2. Διαβάστε τις οδηγίες που δίνονται για να καταλάβετε τα αρχεία και την μορφή που θα βάζετε. Σε περίπτωση σφαλμάτων, παρακαλώ ειδοποιήστε ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ: Δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση επίσημο εργαλείο μετασχηματισμού.
    2 points
  3. Εδώ κάπου το χάνω τελείως... Πηρες-πήρατε τη δουλειά σκοτωμένη ή στο θα δούμε και τώρα ψάχνεστε από που θα γλιτώσετε ώστε να βγει όπως να ναί? Επίσης δεν θα απαιτηθεί κάποια άδεια για τη συγκεκριμένη κατασκευή(?) άρα και εγκεκριμένη μελέτη? Στα λοιπά συμφωνώ με τους υπόλοιπους και όσα αναφέρουν.
    2 points
  4. Version Προσωπικό

    2.992 downloads

    Τεχνική έκθεση μέτρησης στάθμεων ήχου για μπαρ
    1 point
  5. Διαδικασία Αδειοδότησης Απλούστευση και προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης λειτουργίας Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρων και Κινηματογράφων ΚΥΑ 16228-2017 ΦΕΚ 1723/Β/18-5-2017 Online Διαδικασία Γνωστοποίησης https://notifybusiness.gov.gr/assets/index.html Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) για Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος 1) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/31600 (ΦΕΚ Β 3106/2013) - Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρου και Κινηματογράφου 2) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34824 (ΦΕΚ Β 3402/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας III της Υγειονομικής Διάταξης)-Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.) 3) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34825 (ΦΕΚ Β 3403/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Π.Υ.Υ.Ε.) - Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε) 4) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ Φ.Α.2.2 1506 20-1-2014 - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών ίδρυσης και λειτουργίας α) Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας ΙΙΙ Υγειονομικής Διάταξης) και β) Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού ενδιαφέροντος -Σύστημα Γνωστοποίησης» Εν ολίγοις για όλα τα Κ.Υ.Ε. ισχύει η 1 εκτός των Κ.Υ.Ε. της Κατηγορίας ΙΙΙ (Επιχειρήσεις Λιανικού & Χονδρικού Εμπορίου) της Υ.Δ. 96967 ήτοι: α) Επιχειρήσεις λιανικής & Χονδρικής διάθεσης τροφίμων & ποτών - Παντοπωλεία - Οπωροπωλεία - Οπωρολαχανοπωλεία - Κρεοπωλεία - Πτηνοπωλεία-Αυγοπωλεία - Ιχθυοπωλεία - Κάβες εμφιαλωμένων ποτών - Καφεκοπτεία - Πρατήρια ελαίων και λιπών - Πρατήρια άρτου - Πρατήρια ετοίμων φαγητών - Υπαραγορές Τροφίμων (Super Markets, Cash & Carry) - Πρατήρια γάλακτος και ειδών ζαχαροπλαστικής - Αμιγή πρατήρια ειδών ζαχαροπλαστικής - Κατάστημα ξηρών καρπών και ζαχαρωδών προϊόντων - Καταστήματα προϊόντων αλλαντοποιΐας και τυροκομίας - Πρατήρια κατεψυγμένων προϊόντων - Πώλησης τροφίμων εντός καταστήματος ψιλικών & σε αναπηρικά περίπτερα - Λαϊκές αγορές - Πλανόδιοι και στάσιμοι μικροπωλητές τροφίμων και ποτών β) Πώληση τροφίμων και ποτών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου για τα οποία ισχύει η 2 και εκτός των κάτωθι Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών : - Κομμωτήρια - Κουρεία - Καταστήματα περιποιήσεως χεριών-ποδιών (manicure-pedicure) - Εργαστήρια δερματοστιξίας (τατουαζάδικα) για τα οποία ισχύει η 3. 5) Οικ. 1519 - Ενημέρωση αρμοδίων Υπηρεσιών για τη συγκέντρωση απαραίτητων δικαιολογητικών - αποστολή φακέλου για τη γνωμοδότηση της Υγειονομικής Υπηρεσίας για χορήγηση αδείας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος - Εγκύκλιος ΥΠΕΣΔΔΑ 33758/1993 - Διευκρινιστική του αρ. 28 του Ν.2130/1993 που αναφέρεται στην μεταβίβαση στους Ο.Τ.Α. της αρμοδιότητας χορήγησης αδειών ίδρυσης Κ.Υ.Ε. (Χρήσιμο το Αρ. 41γ για την απόσταση των 50μ των Κέντρων Διασκέδασης απο Ι.Ν., σχολεία, νοσοκομεία κ.λ.π.) - Εγκύκλιος Γ1β ΓΠ 38006 - Παροχή Διευκρινήσεων για θέματα εφαρμογής απλούστευσης διαδικασιών Αδειοδότησης-Γνωστοποίησης & του Αρθρ. 44 της 1169-2011-ΕΕ (13-7-15) Υγειονομικές Διατάξεις Α. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ.47829 - ΦΕΚ 2161Β / 23.06.2017 Β. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 που περιλαμβάνει: Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 - Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες διατάξεις. Εγκύκλιος 1. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ-Γ.Π οικ 96967 Β4ΣΨΘ-Ν6Ω Εγκύκλιος 2. Παρέχονται οδηγίες για την Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΦ8Θ-8Ψ3 Εγκύκλιος 3. Διευκρινήσεις σε ερωτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της Υγειονομικής Διάταξης Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΥΤΘ-405 Εγκύκλιος 4. «Παρέχονται οδηγίες για το άρθρο 12 παρ. β. «Μεταφορείς –Οχήματα μεταφοράς τροφίμων & ποτών» της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΔΘΘ-1ΙΨ Εγκύκλιος 5. «Παρέχονται οδηγίες για τις Επιχειρήσεις Λιανικής διάθεσης τροφίμων (Περίπτερα-Ψιλικά) της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΝΜΘ-ΡΟΥ Εγκύκλιος 6. Επιχειρήσεις παρασκευής ή και προσφοράς τροφίμων και ποτών σε κινητούς ή προσωρινούς χώρους. ΒΛΒΠΘ-ΖΓ0 Γ. Υγειονομική Διάταξη Α1β 8577/83 ΦΕΚ 526/Β'/23-09-1983 Δ. Υγειονομική Διάταξη Υ.Δ. ΕΙβ 221/65 Περί διαθέσεως λυμάτων και βιομηχανικών αποβλήτων (ΦΕΚ 138/Β/24-2-65) Αλλαγή χρήσης - Βεβαιώσεις χώρου κύριας χρήσης (ΒΧΚΧ) Α. Εγκύκλιος ΑΠ 38283 - Έκδοση Άδειας Δόμησης για αλλαγή χρήσης που ορίζει πότε απαιτείται έκδοση άδειας αλλαγής χρήσης. Β. Χρήσεις γης σε περιοχή αμιγούς κατοικίας (για καταστήματα χωρίς παρασκευαστήριο και τραπεζοκαθίσματα) Ήχος - Θόρυβος Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης που περιλαμβάνει: - Υ.Α. Α5/3010/1985 - Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης και λοιπών Καταστημάτων - Υ.Α. Υ2/οικ. 15438/2001 - Τροποποίηση της υ.δ Α5/3010/85, (593/Β) «μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής Κέντρων Διασκέδασης και λοιπών καταστημάτων» Βοηθητικά Αρχεία Α. Διάγραμμα Ροής για επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος ΚΥΕ Β. Διάγραμμα ροής καφενείου σε .dwg Γ. Έντυπο-Γνωστοποίηση Απλούστευση πλαισίου άσκησης μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων τροφίμων και ποτών (ΦΕΚ 1061/Β/28-03-2017) Δ. Αίτηση Βεβαίωσης Καταλληλότητας Ν.4442/16 ΣΤ. Γνωστοποίηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος Για συγκεκριμένο οδηγό να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον συνάδελφο Antiermitianos
    1 point
  6. Version 1.0.0

    1.506 downloads

    Τεχνική έκθεση περίφραξης Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  7. 1 point
  8. σωστα, πλην θα έλεγα, να περιμενουμε μην τυχον καταλαβουν εκει στο υπουργειο οτι, οι μεχρι τωρα νομοι πουθενα δεν ελεγαν για "τροποποιηση της συστασης"....αλλα οτι ειναι μια "νομικη κατασκευη, που εκφευγει του σκοπου των νομων, που ειναι η τακτοποίηση για 30 χρονια- -εξ αλλου τι τροποποιηση της συστασης να γινει οταν η τακτοποιηση εχει διαρκεια 30 χρονια...που σημαινει οτι μετα 30 χρονια θα "διαλυσουν" την συσταση αυτη????- και οτι θα διαγραψουν αυτο που γραφουν για την "μονομερη" τροποποιηση της συστασης...μεχρι την ψηφιση των τροποποιησεων του 4495, ...ασε που ειναι εντελως αόριστο και ακατανόητο ως προς την ακολουθητεα διαδικασια..
    1 point
  9. Εχεις ενα υπογειο με αποθηκες και κοινοχρηστους διαδρομους. Εχουν γινει μετατοπισεις αποθηκων και διαδρομου. Διαμερισματωση εχεις οταν διαφερουν οι χωροι της αδειας μεταξυ τους σε σχεση με τα συμβολαια, χωρις αλλαγες στα κοινοχρηστα. Αν στην αδεια και στα συμβολαια ειναι ιδια, εκει θα πρεπει να γινει τροποποιηση της συστασης, για να αποκτησεις νομιμο τιτλο. Οπου τα κοινοχρηστα μπηκαν σε "χωρο", αυτο αφορα τα κοινοχρηστα δεν εμποδιζει την εκδοση βεβαιωσης. Το γραφεις στις παρατηρησεις, και ισχυει για αυτη την περίπτωση η ρυθμιση του 98 παρ.8 εδ. 2. Οπου οι χωροι μπηκαν σε κοινοχρηστα, τακτοποιειται ειτε με το "εκ κατασκευής" ειτε με την συναινεση του 51% Παντως, μια και ολο το υπογειο εχει αλλαξει εντελως μορφη και αυτο αφορα ολους τους ιδιοκτητες, μια διαμερισματωση, μαζι με την τροποποιηση της συστασης, θα σας ελυνε ολα τα προβληματα, μια και καλη. [δξ τι εννοει ο συμβ/φος οτι καλυπτεσαι με - μονον - την διαμερισματωση επειδη ειναι υπογειο... δεν θεωρω σωστη την αποψη του. Συζητειστε το...]
    1 point
  10. @GiorgosCivilΑν γίνεις, φυσικά και μπορείς να το βάλεις μετά το όνομά σου αν εννοείς αυτό (μέχρι και στο διαβατήριο μπαίνει). Αλλά αν δεν σου προσδίδει ΕΔ σε άλλη χώρα πέραν του UK και τέλος. Έχω δει μέχρι και Μ-TEE GR σε υπογραφή οπότε...... Κάπου αναφέρει στο site του ICE για εργασία στην Αμερική ότι το γράφεις ως CEng MICE (UK) αν θέλεις να το αναφέρεις τέλος πάντων. Από εκεί και έπειτα υπάρχουν τα mutual agreements σε άλλες χώρες, όπως και τα affiliated institutions για τη Βρετανία. Και στις δύο περιπτώσεις μπορεί να υπάρχουν ή να μην υπάρχουν περιορισμοί. Τα γράφει στο site του. Τα γράφουν στα site τους αν θέλεις να το ψάξεις (γιατί όμως; ) Πχ, αν γίνεις στο ICE Chartered μέσω EU Directive, στο IStructE νομίζω πως δεν μπορείς να καθίσεις για το Part III άμεσα. Θα πρέπει να καταθέσεις πτυχία, την εμπειρία (ίδια με το ICE είναι), να τα εξετάσουν, και να σου πουν τώρα κάτσε. Αλλιώς αν πήγαινες με το Training Agreement, κάθεσαι κατευθείαν για την 7ωρη. Γενικά δεν υπάρχει νόημα να κάνει κάποιος τη διαδικασία εάν δεν θέλει να δουλέψει στο UK. Επίσης δεν υπάρχει νόημα να γίνει κάποιος μέλος του ICE για να γραφτεί σε άλλα ινστιτούτα, όπως επίσης και να γραφτεί για να γίνει με μία αίτηση Chartered ως ΠΜ της Δημοκρατίας της Ιρλανδίας για παράδειγμα (mutual recognition). Όταν με το καλό γίνεις, τότε συζητάς με το ινστιτούτο της χώρας που θέλεις απευθείας το πως μπορείς να γίνεις μέλος βάση της άδειας ασκήσεως σου, και της επαγγελματικής σου εμπειρίας. @peterpan 1. To επάγγελμα του ΠΜ στο ΗΒ είναι "ανοικτό". Σε εισαγωγικά, μιας και μόνο οι CEng ή ΙΕng υπογράφουν επομένως.... 2. Η ιστορία μου λίγο πολύ ΕΔΩ. Από την Ελλάδα έφυγα με το Πτυχίο μου από το ΤΕΙ Σερρών, και το Μεταπτυχιακό μου από το Μάντσεστερ. Εργασιακή εμπειρία είχα από Ελλάδα, εμπειρία πήρα και από εδώ, και μετά από 2 χρόνια αφού το ICE έκρινε τα ακαδημαϊκά μου προσόντα για CEng level, έκανα την αίτησή μου όταν έμαθα κατά τύχη για το EU Directive σε μία pub. Tόσο απλά, και τόσο πολύπλοκα. 3. Κάποιος CEng MICE σημαίνει αυτόματα ότι είναι Chartered Civil Engineer - Είναι το μοναδικό Ινστιτούτο Πολιτικών Μηχανικών που έχουμε από το 1818 AD. 5. O υποφαινόμενος ασκεί καθήκοντα SCE εδώ και λίγο καιρό (δεν θα ξέρει κάτι; ). 5. Είσαι Chartered Engineer;
    1 point
  11. Υπάρχουν δύο μέρη να το πω έτσι.. 1) Ενα είναι το ERP eCM που έχει ως ανεξάρτητα μέρη: --την Μελέτη/Προκοστολόγηση (που αφορά σε προϋπολογισμό μελέτης, τεύχη δημοπράτησης, επίσημα άρθρα, τα άρθρα που φτιάχνεις εσύ, τις Εθνικές Τεχνικές Προδιαγραφές) --την Κατασκευή (που αφορά σε λογαριασμούς, ανακεφαλαιωτικούς, ΠΠΑΕ, χρονικό προγραμματισμό) --το ΣΑΥ/ΦΑΥ (θεωρώ αυτονόητο τι περιλαμβάνει) --τις Επιμετρήσεις (που αφορά σε σύνταξη πιο αναλυτικών επιμετρήσεων επιμετρήσεων με κάποια έτοιμα σχήματα, περιγραφές κλπ) --τις Προμετρήσεις (που αφορά σε προμετρήσεις διαβάζοντας αρχεία cad, jpg, κλπ) 2) Το άλλο είναι το ERP PM (που αφορά στην (πραγματική) οικονομική παρακολούθηση όλου του έργου είτε ιδιωτικού είτε δημόσιου, π.χ. τα πάγια που έχεις, το προσωπικό που απασχολείς, σε ποιο έργο τα έχεις, το πραγματικό κόστος του κάθε έργου, τις ΑΠΔ, το κόστος και το ΦΠΑ της οικοδομής, τις κατασκευαστικές δαπάνες του έργου, τα παραστατικά για το κάθε έργο, τα στοιχεία των προμηθευτών του έργου, τα τιμολόγια για το κάθε έργο και ανά προμηθευτή, κλπ. Το κομμάτι αυτό δηλαδή είναι κατά κάποιο τρόπο το πιο του λογιστηρίου, το λογιστικό.
    1 point
  12. το πλέγμα δεν είναι ενίσχυση !!!!!! Μπαίνει επειδή έχουμε μεγάλο πάχος στρώσεων για να αυξήση την εφελκυστική αντοχή
    1 point
  13. εδω χωρίς https://e-archimedes.gr/index.php
    1 point
  14. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει και τα δύο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα (χρόνια). Το δε eCM από τοτε που ήταν της Logiciel ως Εργολήπτης-Προκοστολόγηση σε επίπεδο DOS, και αργότερα στα windows μέχρι και το eCM. Το βρήκα περισσότερο παραμετροποιήσιμο και μου έλυσε τα χέρια αυτή η μεγάλη παραμετροποίηση σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Βέβαια αυτό θέλει προσοχή. Το βρίσκω γενικότερα πολύ πιο εύχρηστο αλλά ίσως λίγο πιο δύσκολο στην εκμάθησή του αρχικά. Επίσης η τηλεφωνική υποστήριξη είναι πάρα πολύ καλή και άμεση θα έλεγα. Το θεωρώ με βάση το μεγάλο χρονικό διάστημα που έχω χρησιμοποιήσει και τα δύο ως καλύτερη επιλογή σε κάθε περίπτωση. Επίσης με βάση τις όποιες (αρκετές) υπηρεσίες δημοσίου έχω συναντήσει, αυτό χρησιμοποιούν σε μεγαλύτερο βαθμό. Είναι και αυτό ένα συν. Τα παραπάνω είναι προσωπική άποψη και δεν έχω λάβει υπόψη είτε το αρχικό κόστος είτε το κόστος συντήρησης, που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη.
    1 point
  15. εδω εκανε ενα καινουριο για κατι που συζητουσαμε χθες παλι, αλλα απ οτι καταλαβα αυτες οι προσβολες γινονται συνεχως και κατ'εξακουθηση οποτε κακως δινουμε συνεχεια.
    1 point
  16. αν καταλαβα καλα εχεις εναν ακαλυπτο κλεισμενο "πανταχοθεν" και καποιος ιδιοκτητης θελει να γκρεμισεις την ΟΙ που νομιμα κατεχεις για να μπαινει στον ακαλυπτο να κανει ξερωγωτιθελει... υγ οπως ειπε και ο ιασονας [με τις καλησπερες μου] να δεις την δικη σου συσταση... υγ2 και αν ειναι όπως τα λες, να πεις στον 3ο οροφο, αν τόοοοσο πολύ θελει να κατεβαινει στον ακάλυπτο, να παρει αδεια και να εγκαταστησει ενα...παλαγκο...
    1 point
  17. Διαβάζεις πολύ καλά τη σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας και τους τίτλους ιδιοκτησίας του πελάτη σου. Επίσης μελετάς τα συνοδευτικά της σύστασης σχέδια. Σε αυτά αναφέρονται όσα νομίμως πρέπει να ισχύουν στο εν λόγω ακίνητο. Ο, τι διαφορετικό πρέπει ν' αποκατασταθεί…..
    1 point
  18. Συνάδερφε επέτρεψε μου και με κάθε σεβασμό προς το πρόσωπο σου, αλλά ευτελίζεις άθελα σου και την επιστήμη σου αλλά και πολλά αλλα ακόμα…. Συνοπτικά ή έχεις τις γνώσεις να τα κάνεις (αυτές τις «αρχές» και τις «δέκα σελίδες») ή μη το κάνεις και δήλωσε στο αφεντικό ότι δεν το κατέχεις διότι στο τέλος αντί για μελέτη «Μηχανικού» θα πάρει λαμαρίνες να σκαλίζει. Γιατί να παριστάνεις ότι είσαι γνώστης ή ειδικός σε «κάτι» αφού είσαι αλλού για αλλού στην τελική με βάση τα όσα ρωτάς.
    1 point
  19. Δεν έχω δει μέχρις στιγμής ειδοποιητήριο για τον Απρίλιο. Βέβαια είναι τόσο ζώα που θα το βγάλουν σήμερα-αύριο για να πληρωθεί μεθαύριο. Οκ το τερμάτισαν, νομίζω ότι είναι τελευταία φορα που το πληρώνω δεν έχει απόλυτος κανένα νόημα να σκάω τόσα χρήματα. Στην εταιρεία έχουν ξεσηκωθεί όλοι και πάμε είτε για αλλαγή καθεστώς σε μισθωτού η βαράμε κανόνι..
    1 point
  20. Αν εννοείς ότι, ενώ στο Ιστορικό Εισφορών για το 2018, όπως και στις οφειλές έχει εμφανισθεί και ο μήνας Απρίλιος με ημερομηνία εμπρόθεσμης πληρωμής την 31/5/2018 !!!!, στο Ιστορικό Εκδοθέντων Ειδοποιητηρίων για το 2018, καθώς και ως τρέχουσα εισφορά (είναι ο μήνας Μάρτιος), δεν έχει εμφανισθεί ακόμη ο μήνας Απρίλιος, το επιβεβαιώνω κι εγώ.
    1 point
  21. Θα συμφωνήσω με τους συναδέλφους, η μελέτη πρέπει να εκπονηθεί από πολ. μηχανικό. Επίσης αν το κοστολόγιο είναι υψηλό όπως είπες τότε δεν μπορείς να κάνεις την μελέτη.
    1 point
  22. Ίδια απορία έχω και εγώ. Jimakos sorry φίλε. ..αγχωθηκα με όλο το θέμα και ίσως να ήμουν λίγο απότομος.
    1 point
  23. Άστα nvel... Στο σύλλογο κυνηγών μπεκάτσας αν γραφόμασταν πιο σωστή ενημέρωση θα είχαμε....
    1 point
  24. Aν το αυθαίρετο κτίριο είναι προ 83 απαλλάσσεται από την υποχρέωση ΜΣΕ (κατηγορία 1 ή 2).
    1 point
  25. Γιατί έχει γίνει ξεκάθαρο αν μια δήλωση ολοκληρωθεί πλήρως στα πλαίσια του ν. 4178/13 απαιτείται ΜΣΕ; Κατά τη γνώμη μου αν μια δήλωση οριστικοποιήθηκε (ή οριστικοποιηθεί) εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (12 μηνο από την ημερομηνία ισχύος ν. 4495) στα πλαίσια του ν. 4178 με ανάρτηση όλων των απαιτούμενων, βάσει του ν. 4178/13, δικαιολογητικών δεν θα απαιτηθεί καμία ΜΣΕ. ακόμη και αν το ΔΕΔΟΤΑ βγαίνει Υ. Αν μεταβεί στο ν. 4495 τότε θα πρέπει να συνταχθεί ΜΣΕ.
    1 point
  26. Δηλαδή, λες ότι ενώ η Πολεοδομία δέχεται βάσει του γνωστού ηλεκτρονικού αρχείου της ότι ο οικισμός της Αγ. Σωτήρας Πανιπερίου είναι στάσιμος, ενώ εσύ δεν το δέχεσαι; Η Πολεοδομία λοιπόν έχει απόλυτο δίκιο να τον θεωρεί στάσιμο καθώς αυτός υπάρχει στο ΦΕΚ 292/Δ/12-7-83 με Α/Α 215. Προσωπικά δεν έχω κατάλάβει το ερώτημά σου και το λόγο που άνοιξες αυτό το θέμα. Μπορείς να μας το εξηγήσεις με περισσότερες λεπτομέρειες για να καταλάβουμε τι ακριβώς σε απασχολεί; Και γιατί μας ρωτάς αν ένα τοπογραφικό διάγραμμα που δεν το έχουμε καν δει είναι έγκυρο; Με ποια λογική και με ποια αρμοδιότητα θα κρίνουμε εξ αποστάσεως χωρίς κανένα στοιχείο τη δουλειά ενός συναδέλφου;
    1 point
  27. Να μην τσεκάρεις τίποτα! Να εκδώσεις βεβαίωση 4495! Να γίνει όποια μεταβίβαση θέλεις. Κι όταν έλθει, αν έλθει η ώρα της ταυτότητας τότε βλέπουμε…..
    1 point
  28. Έχεις δίκιο. Ακόμα και στην Καμπούλ να πάμε δεν γλυτώνουμε την αυτοκτονία. Όσο για την καθαριότητα, την ανακύκλωση, την κομποστοποίηση, την παραγωγή βιοαερίου, κτλ κτλ στην Αθήνα η απάντηση είναι η εξής: " Ουγκάγκα μπουμ μπουμ χιί γκάπα γκουπ μπίρλι γκαγκά, αούν γκιγκί αούν γκιγκί, μπάκα λάκα ουν γκαγκά". Διότι τώρα έχουμε άλλες προτεραιότητες.
    1 point
  29. Αιδώς Αργείοι! Κάποιοι άνθρωποι σαν τον nbr είναι πάντα εδώ...Ο dimamp έχει ανεβάσει 10 προγράμματα! Έλεος πια!
    1 point
  30. Μην ψάχνετε να βρείτε λογική και συνεπαγωγές σε αυτούς τους νόμους γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν. Εδώ η ίδια η σύμβουλος του υπουργού (Στο 1:36:07) δηλώνει ότι ο 4178 στο θέμα του ΔΕΔΟΤΑ ήταν ύπουλος νόμος (ή πονηρούλης) όπως αναφέρει λίγο πιο κάτω. Έχουμε κάνει δηλώσεις από το 2011 τις οποίες έχουμε παντρευτεί για όλη μας τη ζωή και οι οποίες θα μας φέρουν σε προστριβές με ιδιοκτήτες, δικηγόρους και συναδέλφους μηχανικούς που απλά είχαν διαφορετική ερμηνεία από εμάς. Και όσο οι Ελλάδα θα φτωχαίνει, οι τιμές θα πέφτουνε και οι ευθύνες θα μεγαλώνουν
    1 point
  31. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είμαι σίγουρη το 2% ποιας διάστασης θα έπρεπε να ελέγξω, ωστόσο δε νομίζω ότι είμαι εντός των ανοχών.. πραγματικά βαρέθηκα να πηγαίνω σε τέτοιες πολυκατοικίες με τόοοοσο μικρές αυθαιρεσίες και αντί για μία απλή βεβαίωση να πρέπει να πείσω τον ιδιοκτήτη για τακτοποίηση, δηλαδή για πακέτο μεγαλύτερο από αυτό που υπολόγιζε....(τα μισώ τα αυθαίρετα...)
    1 point
  32. Υπάρχει σε πολλά ΦΕΚ αυτό. Προσωπικά έχω καταλάβει ότι εννοεί το παρακάτω: "Δεν υπάγονται στις διατάξεις των άρθρων 96 επ. αυθαίρετες κατασκευές..." = Δεν υπάγονται στις διατάξεις των άρθρων 96 και επόμενων άρθρων αυθαίρετες κατασκευές...
    1 point
  33. όσοι βλέπετε ακόμα την οφειλή πριν αρχίσετε να ψάχνετε τηλέφωνα κλπ. δείτε στο link https://www.idika.org.gr/EfkaServices/Account/Login.aspx η. υπηρεσίες/υποχρεώσεις κοινωνικής ασφάλισης/καταβολές μήπως φαίνεται η πληρωμή
    1 point
  34. Για να μην δημιουργούνται παρανοήσεις, δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα τέτοιου είδους το ΕΛΟΤ Hd384 [ούτε το ΕΛΟΤ ΕΝ60364, ούτε το VDE, που αν εννοείς το αντίστοιχο, είναι συμμορφωμένο με τα προηγούμενα]. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από την απολυτότητα της σχετικής υπουργικής απόφασης που υπερκέρασε τις απαιτήσεις των προτύπων και έκανε τα πράγματα άκαμπτα, και σε μεγάλες ή/και ειδικές ηλεκτρικές εγκαταστάσεις σχεδόν ανεφάρμοστα. Να μην επεκταθώ παραπέρα, γιατί μας διαβάζει κόσμος, όχι πάντα σχετικός. Το θέμα έχει πολλές φορές και εκτενώς συζητηθεί σε αυτό το φόρουμ. Πάντως, υπάρχει ένα απόλυτα βέβαιο δεδομένο: κανένα τερματικό κύκλωμα δεν πρέπει να μένει χωρίς προστασία RCD <=30mA.
    1 point
  35. Το πρότυπο ΕΛΟΤ HD384 δεν αναφέρει σε κανένα σημείο του ότι κάθε κύκλωμα πρέπει να προστατεύεται με rcd. Αυτό προέκυψε από την ΥΑ ΦΕΚ1222/2006 που έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στην εφαρμογή της. Εκτεταμένο προβληματισμό δες εδώ.
    1 point
  36. Καλημέρα! Έχω μπερδευτεί λίγο με την νέα μορφή του foroum καθώς δε μπορώ να κάνω την αναζήτηση όπως παλιά...είμαι σίγουρη ότι έχει ξανασυζητηθεί αλλά εγώ δεν ξέρω πώς να το ψάξω...οπότε η ερώτησή μου είναι: θέλω να δώσω βεβαίωση για διαμέρισμα πολυκατοικίας με οικοδ. άδεια του 1964. Έχω βεβαίωση από την πολεοδομία ότι έχει χαθεί ο φάκελος κι έχω και σχέδιο κάτοψης από τη σύσταση οριζοντίων, το οποίο περιγράφει την υφιστάμενη κατάσταση. Τι κάνω οέο? Διότι το σενάριο της ανασύστασης δεν παίζει..... Ευχαριστώ προκαταβολικά!
    1 point
  37. σωστααα και για να ξεγελασεις τη μηχανη γραφεις ποσοστο 100% και στις σημειωσεις ποσοστο 100% στο 25%... τις καλημερες μου
    1 point
  38. Κι αν δεν συμφωνεί το 100% των συνιδιοκτητών;;;;;; Yπενθύμιση από τους κανόνες συμμετοχής σε όσους εξακολουθούν να χρησιμοποιούν χρώμα και έντονη γραμματοσειρά στα γραφόμενά τους : Κανόνες Συμμετοχής 1. Επιδιώκουμε να είναι ευανάγνωστα τα κείμενα σε μηνύματα και τίτλους. Δε κάνουμε κατάχρηση της μορφοποίησης κειμένου με χρωματισμό και δεν χρησιμοποιούμε χρώματα στα γραπτά μας διαφορετικά του μαύρου και του μπλε, ώστε να είναι εύκολη η ανάγνωση. Δεν κάνουμε κατάχρηση της έντονης (bold), πλάγιας (italics) και υπογραμμισμένης (underlined) γραφής γιατί τότε το κείμενό μας γίνεται κουραστικό και δίνουμε την εντύπωση ότι προσπαθούμε να επιβάλλουμε στους άλλους τις απόψεις μας και όχι να παραθέσουμε απλώς τα επιχειρήματά μας. yian
    1 point
  39. Παιδιά θα το ξαναγράψω μια ακόμη φορα. Μην μπερδεύετε τις πολεοδομικές παραβάσεις που ορίζονται για πρώτη φορά στο άρθρο 81 με λοιπες παραβάσεις αναλυτικού, παραβάσεις κατηγορίας 3, παραβάσεις κτιριοδομικού και γενικότερα μικροαυθαιρεσίες που δεν προσαυξάνουν δόμηση κάλυψη κλπ!! Διαβάστε ποιες συμπεριλαμβάνει στην παράγραφο 3. Μέσα σε όλα: αλλαγή χρήσης από βοηθητική σε κύρια, υπέρβαση δόμησης μέχρι 50τμ!! Δηλαδη θα σας ερχόταν μια δήλωση με υπόγειο που έγινε κατοικία και προσθήκη 30τμ που δεν τακτοποιήθηκαν και θα δίνατε βεβαίωση??
    1 point
  40. Tetris & engant, δεν λέω ότι δεν είναι αυθαιρεσία. Αλλά δεν είναι αυθαιρεσία καθ'υπέρβαση της δόμησης, της κάλυψης και του ύψους της ιδιοκτησίας. Διότι αυτό βεβαιώνουμε με την Βεβαίωσή μας....
    1 point
  41. Το ξαναέγραψα και αλλού, ουσιαστικά το λάθος είναι ότι βάλαν το γράμμα γ. Κανονικά θα έπρεπε να μην υπάρχει αρίμηση και να υπάρχει απλώς η πρόταση όπως είναι από κάτω. Γιατί αυτό που γράφει στο γ δεν είναι ξεχωριστή περίπτωση, είναι απλώς ένα σχόλιο/συμπλήρωση που αφορά τα παραπάνω α και β. Οι πολεοδομικές παραβάσεις δεν ορίζονται στο 1γ αλλά στην παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου. Για να το κλείνουμε, όπως έγραψα και αλλού, συμφωνώ ότι η διατύπωση δεν είναι καλή αλλά σε καμία περίπτωση κατά τη γνώμη μου δεν δίνει σε κάποιον το άλλοθι να εκδόσει βεβαίωση χωρίς τακτοποίηση με παραβάσεις της παραγράφου 3 του άρθρου 81.
    1 point
  42. Εμένα πάλι όσες φορές μου έχει τύχει, ζητάνε την τελευταία νόμιμη κάτοψη που ταυτίζεται με την υφιστάμενη κατάσταση. Δηλαδή αν είναι όλα σύμφωνα με την άδεια επισυνάπτουν την κάτοψη της άδειας. Αν έχει γίνει υπαγωγή ζητάνε την κάτοψη της τακτοποίησης. Αυτό είναι και το λογικό. Μια κάτοψη άδειας που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα τι να την κάνεις;
    1 point
  43. Αυτή τη στιγμή τι είναι; Για να ενταχθείς στο 4178 πρέπει η αλλαγή χρήσης να έχει γίνει πριν το 2011. Κατά τα άλλα ελέγχεις αν το επιτρέπουν οι χρήσεις γής σήμερα ή κατά το χρόνο που αποδεδειγμένα συντελέστηκε η αλλαγή χρήσης. Αν θέλεις σήμερα να αλλάξεις τη χρήση πας με άδεια δόμησης Κατηγορία 1 δεν είσαι με τίποτα γιατί αφορά επικρατούσα χρήση κατοικία Κατηγορία 2 για να είσαι πρέπει να μπορείς να αποδείξεις ότι η αλλαγή χρήσης έγινε πριν το 1983 Διαφορετικά είσαι 4 αφού δεν υπερβαίνεις την άδεια σε κάλυψη και δόμηση
    1 point
  44. ΝΟΚ αρθρο 4 παρ 2, για τις εργασίες μικρής κλίμακας η. Κοπή δένδρων μέσα σε εγκεκριμένα ρυμοτομικά σχέδια ή τις ΖΟΕ που δεν προστατεύονται από τις διατάξεις για την προστασία των δασών και των δασικών γενικά εκτάσεων ή από διατάξεις της αρχαιολογικής νομοθεσίας ή της νομοθεσίας για τις προστατευόμενες περιοχές ή άλλης συναφούς νομοθεσίας. Για την κοπή δένδρων, στο περίγραμμα της εκσκαφής δεν απαιτείται οποιαδήποτε άδεια κατά τις διατάξεις του παρόντος, με την εξαίρεση των αδειών και εγκρίσεων που απαιτούνται από τις ειδικές διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου. Επίσης στις Τεχνικές οδηγίες για τη συγκεκριμένη παράγραφο του ίδιου άρθρου αναφέρει: Έ ως την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης που προβλέπεται στο τέλος της παραγράφου, για τον καθορισμό της διαδικασίας έκδοσης της έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας ισχύει το υπ΄ αριθμόν 1668/09-8-2012 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος, σύμφωνα με το οποίο εξακολουθεί να εφαρμόζεται η υπ΄ αριθμόν 5219/03-02-2004 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 114/Δ/2004) όπως ισχύει. Διευκρινίζεται, ότι για όσες από τις εργασίες της ανωτέρω Υπ. Απόφασης προβλέπεται από την παρ. 3 του παρόντος η διαδικασία έγγραφης ενημέρωσης, τηρείται η εν λόγω διαδικασία. Γιατί λοιπόν σου αρνούνται την έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας? Αφού το παραπάνω έγγραφο 1668 τους λέει ακριβώς τι να κάνουν.Ξαναπήγαινε από εκεί και κράτα τα σχετικά χαρτιά μαζί σου.
    1 point
  45. Πολιτικός μηχανικός συνέταξε τοπογραφικό οικοπέδου τον Φεβ.2018 (για εκτέλεση διαθήκης) εντός του οικισμού Αγίας Σωτήρας τοπικής κοινότητας Πανιπερίου του Δήμου Μεσσήνης , τον οποίο χαρακτηρίζει στην υπεύθυνη δήλωση του ,ως στάσιμο και προσδιορίζει τους όρους δόμησης που ισχύουν για αυτούς ,με βάση την απόφαση 12/1985 του Κοινοτικού Συμβουλίου ,την οποία αδυνατούν να παρουσιάσουν ,ο μηχανικός ,η κοινότητα και οι πολεοδομίες Μεσσήνης και Καλαμάτας . Ο μηχανικός παρουσίασε φ/α ανυπόγραφο ,χωρίς ημερομηνία ,του ηλεκτρονικού αρχείου της πολεοδομίας Καλαμάτας ,στο οποίο φέρεται ο οικισμός ,ως στάσιμος με κέντρο την εκκλησία . Η πολεοδομία Μεσσήνης ιδρύθηκε την 6/7/2017 με μεταφορά των αρμοδιοτήτων της από την πολεοδομία Καλαμάτας και υποστηριζόμενη από αυτή μέχρι 31/12/2017. Είναι έγκυρο το τοπογραφικό;
    -1 points
  46. Κοίτα εδώ για το όρια hektor. Δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.
    -1 points
  47. Καλησπέρα, Θα ήθελα την βοήθεια μερικών για να υπολογίσω και να δείξω δυνάμεις σε μια μεταλλική κατασκευη. ΠΙο συγκεκριμένα: Ένα μεταλλικό φρεάτιο ανεκλυστήρα χωρις χιαστές αντιρίδες αλλα με οριζόντιες δοκούς ανα 1,5μ απόσταση. Είναι με την μορφή LEGO< δηλαδη έχω κομμάτια λαμαρίνας περασμένα απο Λειζερ και στραντζα. οι 4 ορθοστατες ειναι συνολικά 1,5μ οπότε κάθε γωνία έχει 2(για να πιάσει τα 3μ ορόφου). Εκεί στο 1,5μ συνδέονται και τα περιφεριακά.Θα επισυνάψω σχέδιο για να γινει πλήρως κατανοητό. ΤΩΡα, αυτό που χρεάζομαι ειναι μια μηχανολογικά-στατική μελέτη.Είμαι μηχανολόγος αλλα έχω να ακουμπήσω μεταλλικές κατασκευές απο το 2001.Και η μηχανική μου μετα απο χρόνια έχει φθαρθει, οποτε...θα χρειαστώ βοήθεια. Λοιπόν. Το μεταλλικό φρεάτιο στηρίζεται εκτός απο την βάση του στο έδαφος και με στηρίγματα τοιχου σε κάθε οροφο του στην πολυκατοικία,. χρεάζομαι να δείξω τις δυνάμεις που ασκουνται + τους τυπους για να υπολογιστουν.
    -1 points
  48. Καταρχας μην κινδυνολογούμε άσκοπα. Ζήτησα μια βοήθεια σε γενικές γραμμές και όχι μελέτη.Οπότε καλό είναι μην ρίχνουμε πυρα. Δευτερον, έγινε μια μελέτη προ 5ετίας περίπου για το που πρέπει να τοποθετηθούν περιφεριακές δοκοί, πάχος ορθοστατών κλπ. ¨ομως για τον Α,Β λόγο δεν υπάρχει τωρα στα χέρια τους. Μελέτη σαφώς γίνεται με την εγκατάσταση αυτου και όχι με την παράδοση λαμαρινων.Φαντάζομαι όλοι σας κατανοέιτε ότι η μελέτη φέρει και ευθύνη, πως να πάρει την ευθύνη η εταιρεία για το τί θα κατασκευάσει ο εγκαταστάτης στο έργο. Ξαναλέω, μελέτη γίνεται μετά την κατασκευη αυτου.Τώρα θέλω καποια βασικά στοιχεία για τον υπολογισμό αυτών και όχι για να βγάλω μελέτη. ή εστω να βγάλω κάποια νούμερα. Ξαναλέω, δεν με ενδιαφέρει να μου πείτε νομθετικά ή στατικά τι προβλέπει ο νόμος.Ξέρω καλά βασικές αρχες.Το θέμα μου είναι καθαρά να αποτυπώσω καποιες αρχές για ενα 10σέλιδο κειμενο που θα ακολουθεί τις λαμαρίνες.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.