Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      26.119


  2. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      621


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.024


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.775


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/05/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    782 downloads

    σχολιασμός των συμβολαιογράφων για το νόμο των αυθαιρέτων, συντάχτηκε από τη Σταμέλου (συμ/φος Πειραιά)
    3 points
  2. Συνοπτικά τα συμπεράσματα έπειτα από συνομιλία με συμβολαιογράφο που έκανε πρόσφατα τη διαδικασία με πελάτη μου: 1) Δεν συμβάλλονται οι υπόλοιποι συνιδιοκτήτες. 2) Το μόνο σημείο που αναγράφονται (χωρίς να υπογράφουν) οι υπόλοιποι συνιδιοκτήτες είναι στη δήλωση στην εφορία. 3) Καμιά πράξη δεν μεταγράφεται σε πρόσωπο που δεν υπογράφει. 4) Η συναίνεση των υπολοίπων τεκμαίρεται με την προϋπόθεση ότι η αυθαιρεσία στον κοινόχρηστο χώρο έχει γίνει εξ αρχής και υφίσταται σε όλους τους ορόφους. Πάνω κάτω αυτά που περιμέναμε.. Μονομερώς λοιπόν τα πάντα όλα!!
    2 points
  3. αποσπασμα "Στόχοι μείωσης της κατανάλωσης: Τα κράτη μέλη θα πρέπει να περιορίσουν τη χρήση πλαστικών δοχείων τροφίμων και ποτηριών,καθορίζοντας εθνικούς στόχους μείωσης, προσφέροντας εναλλακτικά προϊόντα στα σημεία πώλησης, ή διασφαλίζοντας ότι τα πλαστικά προϊόντα μιας χρήσης θα επιβαρύνονται από κάποιο τέλος." τεληκά.......η μονη λυση που θα εφαρμοσθει αμεσα.......
    2 points
  4. Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε αλλά από την πληρωμή που έγινε για τον 3ο/18 δεν πληρώθηκε το 3ου/18 αλλά πρώτα η 1η δόση της εκκαθάρισης και το υπόλοιπο στον 3ο/18. Οπότε σήμερα δείχνει ότι χρωστάμε τον 3ο/18 και τον 4ο/18!!!!! Καλά είναι πολύ κουφάλες. Πάλι καλά που δεν κράτησαν για όλες τις δόσης της εκκαθάρισης!!!!
    2 points
  5. Κοίτα, εμείς κάνουμε κάτι για να πάρει ο έκαστος συνάδελφος...Οι ύβρεις κρύβουν φόβο... Δεν πειράζει, να είναι καλα..
    2 points
  6. 2.402 downloads

    Τύποι κυκλοφοριακών συνδέσεων για πρατήρια και λοιπές εγκαταστάσεις συμφωνα με το Π.Δ. 118/2006 (ΦΕΚ 119Α' / 16 Ιούν 2006) σε μορφή dwg και pdf.
    1 point
  7. Version Doc

    3.979 downloads

    Είναι ένα φύλλο καταγραφής αυθαίρετης κατασκευής Ν.4495/2017 φτιαγμένο στο Word για όσους χρησιμοποιούν tablet ή smartphone στο πεδίο.
    1 point
  8. Έχει καταντήσει μικρή μάστιγα στους δρόμους η χρήση του κινητού. Όταν οδηγώντας παρατηρώ από πίσω να παραπαίει κάποιος/οια μέσα στο πλάτος της λουρίδας, ή και ν αλλάζει λουρίδα στα ξαφνικά και απροειδοποίητα, να μη πηγαίνει με την ταχύτητα του ρεύματος, να στρίβει χωρίς προειδοποίηση, να κλείνει διαστάυρωση κ.λ.π, είμαι τότε σίγουρος ότι έχει κολλημένη την i-παντόφλα στο αυτί ενός απ΄τα πιό ηλίθια ξεροκέφαλα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Και πάντα δικαιώνομαι. Κάποιες φορές πλησιάζω από δίπλα, κορνάρω που να μη μπορεί να μιλήσει, να σαστίσει και το κλείνει. Το αναιδέστερο και πιό επικίνδυνο όλων είναι η χρήση κινητού να συνοδεύεται με τσιγάρο πάνω σε στροφή σε διασταύρωση. Γεμάτη η καθημερινότητα στους δρόμους απ΄αυτά τα ανεγκέφαλα και δεν καταλαβαίνω, όταν κάποιο style victim έχει δώσει και 1000++Ε για το κινητό που θα ξαναλλάξει του χρόνου, δεν δίνει 20Ε για ένα bluetooth να μιλά ανοικτά χωρίς εγώ να κινδυνεύω απ΄αυτό. Αλλά είναι θέμα παιδείας και πολιτισμού κι αυτό που "εντώ ντεν έκει". Είχα πελάτη πριν 15 χρόνια που ζήτησε από την M.B.Hellas να απενεργοποιήσει το εύλογο σύστημα μη λειτουργίας της TV που είχε το μοντέλο του όταν ήταν εν κινήσει. Του απάντησαν ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνον με Υ/Δ του προς το εργοστάσιο της DAIMLER BENZ. Πράγματι υπέβαλε την Υ/Δ και πήρε επάξια και καμαρωτός το caro με TV μπροστά να λειτουργεί όποτε ήθελε....!!!! Μακάρι να πληθήνουν οι έλεγχοι και να ακριβύνει και το πρόστιμο για την χρήση του κινητού αφού ... λεφτά δεν υπάρχουν και οι ηλίθιοι περισσεύουν .........!!!!!!
    1 point
  9. Charlie Στο πνεύμα της άλλοτε εγκυκλίου 3 ν. 4178 θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν απαιτείται καμία τακτοποίηση αφού το κτίριο δεν έχει παραβίαση ύψους και απλώς κατασκευάστηκε χαμηλότερο κατά δυο μέτρα. Αν αυτή η κατασκευαστική διαφοροποίηση από τα εγκεκριμένα σχέδια δεν παραβιάζει κάποια άλλη διάταξη που να αφορά για παράδειγμα άδεια λειτουργίας δεν θα έπρεπε να τακτοποιηθεί. Εφόσον όμως επιλέξεις να τακτοποιήσεις για κάποιο λόγο ισχύει ότι αναφέρει ο συνάδελφος παραπάνω. Δεν είμαι σίγουρος αν η υφιστάμενη κατάσταση θα μπορούσε να αποτυπωθεί μέσω ενημέρωσης της οικοδομικής άδειας, καθώς με το χαμήλωμα του κτιρίου έχουμε σίγουρα αλλαγή όψεων και ίσως η ΥΔΟΜ κολλήσει σε αυτό και θεωρήσει ότι απαιτείται πλήρης μελέτη και δεν καλύπτεται με την απλή ενημέρωση. Οπότε το πέρασμα από την Πολεοδομία συνεπάγεται κατά πάσα πιθανότητα νομιμοποίηση με όρους δόμησης αυτούς που ίσχυσαν κατά την κατασκευή, δηλαδή εκτός σχεδίου δόμηση για βιομηχανικά κτίρια (άρθρο 4 ΦΕΚ 270 Δ/ 85)
    1 point
  10. Διορθώσεις μπορείς να κάνεις. Όμως, θα πρέπει να σε προβληματίσει το ότι έχεις μία δήλωση με λάθη, με την οποία έγινε μεταβίβαση. Στην ουσία έχεις ανακριβή βεβαίωση μηχανικού και άρα προβληματική μεταβίβαση (εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι καλά...).
    1 point
  11. Όταν κάνεις νομιμοποίηση πας με το τι ίσχυε κατά τον χρόνο κατασκευής της όποιας αυθαιρεσίας (με την τεχνική έκθεση δηλαδή του 4495/17 και επιλογή προς έκδοση άδειας) και διόρθωσε με αν κάνω λάθος. Σχετικά με το 3 θα έλεγχα αν μπορεί να πάει με αναλυτικό στον 4495/2017 εξασφαλίζοντας ότι δεν απαιτείται και ΜΣΕ βέβαια..... αλλιώς καλύτερα με άδεια νομιμοποίησης...
    1 point
  12. Χαχαχαχα επανήλθες με πιο δύσκολες ερωτήσεις αυτή τη φορά!!! Για να κάνω μια προσπάθεια: -ποιά δηλωση γινεται στην ΔΟΥ? Υποθέτω η ίδια δήλωση που γινόταν πάντα σε ΣΟΙ ή τροποποίηση αυτής. Απλά υπογράφει μόνο ο ένας. -ποιος κανει ελεγχο στο υποθ/κειο για τους συνιδιοκτητες, σε μια οικοδομη- εστω- 30 διαμερισματων? Λογικά ο/η δικηγόρος του ιδιοκτήτη που θα κάνει τη μονομερή τροποποίηση. -τι γινεται αν σε μια οικοδομη δεν υπαρχει -για καποιους λογους- γνωστος ιδιοκτητης.??? Αυτό θα το μάθουμε μόνο αν μας τύχει μελλοντικά.
    1 point
  13. πολλα πολλα + και, τι εννοει με αυτο? "2) Το μόνο σημείο που αναγράφονται (χωρίς να υπογράφουν) οι υπόλοιποι συνιδιοκτήτες είναι στη δήλωση στην εφορία." -ποιά δηλωση γινεται στην ΔΟΥ? -ποιος κανει ελεγχο στο υποθ/κειο για τους συνιδιοκτητες, σε μια οικοδομη- εστω- 30 διαμερισματων? -τι γινεται αν σε μια οικοδομη δεν υπαρχει -για καποιους λογους- γνωστος ιδιοκτητης.??? και, για να παραφρασω, λιγο, αυτο λες και εσυ "Πάνω κάτω αυτά που περιμέναμε.. Μονομερώς λοιπόν τα πάντα όλα!! " Μονομερώς και με τις μπαντες... θνκς
    1 point
  14. εσυ, τι να "αποκρουσεις"??? οταν του κοινοποιησει καποια αγωγη θα την παει στον δικηγορο του [και, αν θες, μας ενημερωνεις]
    1 point
  15. Φαντάσου το σαν να δημιουργείς μια νέα κεραμοσκεπή εγκιβωτισμένη οποτε η απορροή γίνεται με εσωτερικό λούκι. Τώρα θα μου πεις ότι είναι κατασκευαστική ταλαιπωρία (έως και παραλογισμός θα έλεγα) να καθίσει ο ιδιοκτήτης για μια τέτοια αποθήκη να κάνει τέτοια πράγματα προκειμένου να είναι νόμιμος. Όμως, ο νόμος είναι σαφής. Έγκριση αποπεράτωσης για κατασκευή στέγης, λόγω προσαύξησης του τακτοποιημένου όγκου δεν προβλέπεται να γίνει. Οπότε, το παραπάνω αποτελεί μια νόμιμη λύση αφού το κάρφωμα της λαμαρίνας θα γίνει χαμηλότερα οπότε ο όγκος δεν αυξάνεται. Βάσει του προηγούμενου νόμου (και των εγκυκλίων) ισχύει ότι αναφέρεις. Αν είχαμε ημιτελές το κάναμε υπαγωγή με υπολογισμό επιφάνειας ώστε να ζητήσουμε μετά έγκριση αποπεράτωσης ή σε περιπτώσεις που δεν μας ενδιέφερε η αποπεράτωση (πχ αυθαίρετη πυλωτή) το βάζαμε με αναλυτικό.
    1 point
  16. Για αυθαίρεσίες που έγιναν προ του '83, δεν απαιτείται ΜΣΕ (η κατηγορία 1, 2 και 3 εξαιρείται από ΜΣΕ) Για το 3 νομίζω δεν απαιτείται (διαβάζοντας τα άρθρα 99η και 112), αλλά θέλει πολύ προσοχή .....
    1 point
  17. ότι φάμε ... ότι πιούμε ... κι ότι αρπάξει ο κ@#@$ μας !!! Ο δίκος του μόνο, κοιτάνε μην αρπάξει τίποτα !!!
    1 point
  18. Θα είναι ένα "Τέλος" εξ' αιτίας του οποίου η ρυπαρή κατάσταση δεν θα έχει...τέλος. Διότι η Ε.Ε, όπως και καμία βιομηχανική ένωση δεν μπορεί να αρνηθεί τον εαυτό της: Ο ρυπαίνων συμμετέχει. Ο καταναλωτής πληρώνει τέσσερα κόστη. Ένα το κόστος κατασκευής και διάθεσης τους προϊόντος, ένα το τέλος συμμετοχής του παραγωγού στην ανακύκλωσή του, ένα το κόστος της δικής του συμμετοχής στη ρύπανση (!) και ένα ηθικό κόστος όταν τον λένε οι επιτήδειοι, αλλά και μερικοί καλοπροαίρετοι άνθρωποι, "βρωμιάρη" και "ασυνείδητο". Και αν το τελευταίο κόστος παρέμενε στη σφαίρα της ηθικής θα λέγαμε "Ζαμάν φου". Δυστυχώς όμως συν τω χρόνω μετατρέπεται κι αυτό σε χρήμα. Είναι το γνωστό "πρόστιμο της Ε.Ε".
    1 point
  19. Το οποίο βεβαίως θα μετακυληθεί κατά τα γνωστά στον καταναλωτή και ίσως όχι στον παραγωγό του προϊόντος. Όσο δε για τις πλαστικές σακούλες ας μην το ανοίξουμε ξανά το θέμα γιατί υπάρχει μεγάλη οργή γι αυτή τη μεθόδευση που έγινε. Στις αποθήκες χαρτικών κλπ πάντως μια χαρά ο κόσμος αγοράζει σακούλες με το κιλό σε καλύτερη τιμή και πολύ πιο ανθεκτικές από αυτές των σουπερ μάρκετ. Καλησπέρα Δημήτρη.
    1 point
  20. Αρθρ.2.-"1. Κτίρια που προορίζονται για γεωργοκτηνοτροφικές γεωργοπτηνοτροφικές ή υδατοκαλλιεργητικές εγκαταστάσεις (ιχθυοκαλλιεργειών, οστρακοκαλλιεργειών και καλλιεργειών λοιπών υδρόβιων οργανισμών) καθώς και εγκαταστάσεις αποθήκευσης λιπασμάτων, φαρμάκων, ιχθυοτροφών, γεωργικών και αλιευτικών εφοδίων, γεωργικών και αλιευτικών προϊόντων, στέγαστρα σφαγής ζώων, δεξαμενές από οποιοδήποτε υλικό, ενδιαιτήματα και ιατρεία μικρών ζώων επιτρέπεται να κατασκευάζονται κατά παρέκκλιση των διατάξεων του άρθρ.1, με απόφαση της κατά τις κείμενες διατάξεις αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Εργων μετά από γνώμη της αρμοδίας υπηρεσίας του Υπουργείου Γεωργίας και μετά από γνώμη του αρμόδιου Συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος". και εδω https://et.diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια αγροτικης αποθηκης"&page=0
    1 point
  21. αν ειχε γινει πριν δυο χρονια η ερωτηση.. πιθανον η απαντηση να ηταν...να γινουν δυο βεβαιωσεις αφου θα συστησεις δυο καθετες. Και η μια βεβαιωση, αφου περασε και απο το υποθ/κειο και μεταγραφηκε η συσταση, μαλλον σωστη ειναι Παντως, σημερα θα δοσεις δυο, δλδ μια ανα καθετη.
    1 point
  22. Ναι η αποθήκευση που σου εμφανίζει είναι προσωρινή. Μπορείς να συμπληρώσεις/διορθώνεις για όσο διάστημα θες τα στοιχεία σου, πατώντας κάθε φορά αποθήκευση πριν βγεις απ' την πλατφόρμα. Όταν καταλήξεις στα τελικά σου στοιχεία ξανά πατάς αποθήκευση και μεταβαίνεις στην αρχική σελίδα της αίτησης σου ώστε να πατήσεις το κουμπί για τον έλεγχο των δικαιολογητικών σου. Αν κάτι λείπει θα σε ειδοποιήσει για να το συμπληρώσεις/διορθώσεις. Έπειτα πάλι αποθήκευση - έλεγχος και τέλος.
    1 point
  23. Η επιλογή "Αποθήκευση" είναι προσωρινή, μπορείς να επεξεργαστείς τα στοιχεία αργότερα.
    1 point
  24. Γράψε μας αν θέλεις το ύψος κάθε στάθμης απο την ΟΑ και την αντίστοιχη ΥΥ που έχεις. Επίσης αν η ΥΥ είναι η μοναδική σου παράβαση , η συνδιάζεται και με ΥΔ.
    1 point
  25. εκανες ενα ερωτημα σε σχεση με μια επεκταση σε κοινοχρηστα...και πηρες την απάντηση έκανες μια σκεψη να "μην το δεις" και σε αυτο, όλες οι απαντησεις ηταν αποτρεπτικες. Κατα τα λοιπα, συνηθως, οι τακτοποιησεις γινονται για λογους μεταβιβασης, οπότε εκει ανακαλυπτεται η "αυθαιρεσια", την οποια αγνοουσε ο ιδιοκτητης μεχρι τοτε. Εμεις, αφου ερωτηθήκαμε, λεμε για το "σωστο" εσυ θα αποφασισεις περι του πρακτεου. ας σε φωτισει η Θεια Χαρη Της. Καλη συνεχεια
    1 point
  26. δεν απαγορεύεται ο μη προσβασιμος ακάλυπτος, απλά μετράει στην κάλυψη... Αυτό ισχύει σίγουρα από ΓΟΚ85 και μετά... Παλαιότερα δεν ξέρω τι ίσχυε...
    1 point
  27. "3) Η Θ.Σ. είχε διαστάσεις 4,5 Χ 2,25μ ενώ η αποθήκη 4,80 Χ 2,10μ, δηλαδή έχει επεκταθεί κατά 0,30μ σε κοινόχρηστο χώρο (ΤΟΜΠΟΛΑ!!!). Σκέφτομαι να το κάνω γαργάρα, και να δείξω την πραγματική κατάσταση και μετά να κάνω τάμα στην Παναγία της Τήνου.... " Μονον το παραπανω δεν θα κάνεις. Για τα υπολοιπα που λες, να δεις αν ειναι "παρακολουθημα" Αν δεν ειναι παρακολουθημα και ειναι αυτοτελης Ο με δικα της χιλιοστα, που επιτρεπεται απο το νομο [πιθανον να ειναι και του 1221] την τακτοποιεις "αργοτερα". τι θες να κανεις ? να πουλησεις? εδιτ και τι ειδους αποθηκη εχει γινει? μπορει να μην σταθμευει ¨"καθε μερα" και να εβαλε εκει 3 τενεκεδες λαδι απο το χωριο....αυτο δεν αλλαζει την χρηση... στο Ε9 πώς την γραφει?
    1 point
  28. σωστα, πλην θα έλεγα, να περιμενουμε μην τυχον καταλαβουν εκει στο υπουργειο οτι, οι μεχρι τωρα νομοι πουθενα δεν ελεγαν για "τροποποιηση της συστασης"....αλλα οτι ειναι μια "νομικη κατασκευη, που εκφευγει του σκοπου των νομων, που ειναι η τακτοποίηση για 30 χρονια- -εξ αλλου τι τροποποιηση της συστασης να γινει οταν η τακτοποιηση εχει διαρκεια 30 χρονια...που σημαινει οτι μετα 30 χρονια θα "διαλυσουν" την συσταση αυτη????- και οτι θα διαγραψουν αυτο που γραφουν για την "μονομερη" τροποποιηση της συστασης...μεχρι την ψηφιση των τροποποιησεων του 4495, ...ασε που ειναι εντελως αόριστο και ακατανόητο ως προς την ακολουθητεα διαδικασια..
    1 point
  29. αν καταλαβα καλα εχεις εναν ακαλυπτο κλεισμενο "πανταχοθεν" και καποιος ιδιοκτητης θελει να γκρεμισεις την ΟΙ που νομιμα κατεχεις για να μπαινει στον ακαλυπτο να κανει ξερωγωτιθελει... υγ οπως ειπε και ο ιασονας [με τις καλησπερες μου] να δεις την δικη σου συσταση... υγ2 και αν ειναι όπως τα λες, να πεις στον 3ο οροφο, αν τόοοοσο πολύ θελει να κατεβαινει στον ακάλυπτο, να παρει αδεια και να εγκαταστησει ενα...παλαγκο...
    1 point
  30. Πλην όμως.... τον ορισμό της αυθαίρετης κατασκευής δεν τον δίνουμε εμείς κατά το δοκούν αλλά οι Νόμοι. Και βάσει του Ν.1577/1985 (ΓΟΚ 85), Άρθρο 22, Παράγραφος 3.... "Κάθε κατασκευή που εκτελείται: α) χωρίς την άδεια της παρ. 1 ή β) καθ' υπέρβαση της άδειας ή γ) µε βάση άδεια που ανακλήθηκε ή δ) κατά παράβαση των σχετικών διατάξεων είναι αυθαίρετη και υπάγεται στις σχετικές για τα αυθαίρετα διατάξεις του ν. 1337/1983 όπως ισχύουν. " αυθαίρετη κατασκευή είναι τόσο ο εξ ολοκλήρου αυθαίρετος εξώστης, όσο και ο νομίμως κατασκευασθείς αλλά κατα παράβαση της ΟΑ (αυθαίρετη επιμήκυνση, διαπλάτυνση κλπ) Ως εκ τούτου καθίσταται σαφές ότι όλες οι αυθαίρετες κατασκευές επί εξωστών <2μ πλάτους εξαιρούνται της ΜΣΕ. Άνω του ορίου αυτού, ελέγχεται το 25% Νομίζω ότι οι Νόμοι είναι υπεράνω δικών μας ερμηνειών. Αυτό. Καλημέρα.
    1 point
  31. εισαι βεβαιος οτι ο διαχωρισμος εγινε με οριο τον φωταγωγο και ο φωταγωγος μετακινηθηκε κατα την ανοικοδομηση, αφηνοντας 0,50 μ. εντος του β' διαμερισματος??? [πχ. θα μπορουσε να γινει ο διαχωρισμος 0,50 πιο εδω] Αρα εχεις μια "καταληψη" εκ κατασκευης 0,50 Χ1, [που δεν ειναι καταληψη αλλα "μετακινηση" του φωταγωγού] τακτοποιειται χωρις συναινεση και χωρις τπτ αλλο, αφου το λεει το συμβολαιο σου.. με το τι σου πηρε ο φωταγωγος απλα το σημειωνεις. δεν βλεπω με ποιόν αλλον τροπο μπορει να δηλωνεται μια μετακινηση που δεν αφαιρεσε ούτε προσθεσε στα εμβαδα. Απλα αλλαξε την μορφη των χωρων. Ας ακουσουμε και αλλες γνωμες...
    1 point
  32. Αν δεν κάνω λάθος, εσύ άρχισες τους χαρακτηρισμούς περί σπέκουλας και αστειότητος...
    1 point
  33. Μου είπε ο nbr και θα του δώσω ποσοστά....
    1 point
  34. Κάτι ανέβασες πάλι εσύ χχαχαχα
    1 point
  35. Αλέξιε ο nbr κατέθεσε αίτηση σύνταξης τον Δεκεμβρη και τυγχάνει να είναι ένας από τους πλέον αγνούς συναδέλφους...Επιπλέον, αν δεις τα σχόλια του μπορεί μεν να ναι καυστικά κάποιες φορές, αλλά σε καμία περίπτωση προσβλητικά. Απλά πληροφοριακά στο λέω. Να είσαι καλα.
    1 point
  36. Πρέπει να ενεργοποιήσεις, όπως ακριβώς σου γράφει και ο jojo, τις μακροεντολές στο PC σου. Μη δίνεται, γενικότερα τώρα και μεγάλη βάσει σε ότι υπάρχει στο διαδίκτυο, αν δεν έχετε την δυνατότητα , κατα κάποιο τρόπο, manuel να κάνετε τον δικό σας έλεγχο ! Το πρόγραμμα στο δικό μου PC (με την κατάλληλη επεξεργασία ) λειτουργεί. Δεν το χρειάστηκα να το λειτουργήσω σε δουλειά. Αν εγώ δεν κάνω μόνος τις δοκιμές μου ....δεν το συστήνω ! Στο φόρουμ γράφουν αξιόλογοι επιστήμονες που αν τους έλεγες, τι ακριβώς θέλεις, ίσως σου δώσουν και κάτι ...έτοιμο (.....λέω εγώ τώρα!!)
    1 point
  37. Το ότι κάνουμε τη δουλειά της τράπεζας και γίναμε και λογιστές παραμένει ασχολίαστο απο όλους... Πληρώνεται αυτή η δουλειά;
    1 point
  38. Το νέο Δ.Σ. του συλλόγου των Τοπογράφων (που ακόμη δεν μάθαμε τα αποτελέσματα των εκλογών...! Αυτό είναι ένα άλλο Θέμα) μαζύ και με τους αργόσχολους του ΤΕΕ να ασχοληθούν σοβαρά (όμως ΣΟΒΑΡΑ) με το θέμα αυτό. Πρέπει αυτό το θέμα να τελειώσει μια για πάντα. Ας συνεργαστούν με τους συν. της Καβάλας που έχουν και την ...κερδισμένη εμπειρία των δικαστηρίων πάνω σ' αυτό το θέμα. Όλοι νομίζουν πως με ένα GPS έχεις καλή εξάρτηση και ....."βουρ"!
    1 point
  39. dsworks δεν εχει μουδιασει μονο το δικο σου κεφαλι αλλα, οπως διαβαζω, πολλων εδω μεσα. Προσφατα μου ζητηθηκε να εκτυπωσω πολυγωνα πανω σε υποβαθρο google maps και φυσικα ειχαν αποκλισεις 1.5-2μ. Ο jedi ειναι σα να μας λεει (εγω ετσι το καταλαβαινω) να μην παρεις υποψιν σου τις συντεταγμενες της εξαρτησης σου αλλα να θεωρησεις ως "σωστες" τις συντεταγμενες του υποβαθρου!!!!!! Με οτι συνεπαγεται αυτο. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι για ποιο λογο δεν κανει το αντιστροφο, δηλαδη να γεωαναφερει οσο μπορει το κακιστο υποβαθρο που εχει ως προς τη σωστη του εξαρτηση.
    1 point
  40. καλησπέρα. Λόγω του οτι θα χρειαστεί να κάνω σύντομα την φορολογική δήλωση (ωστε να καταθέσω το εκκαθαριστικό για την αιτηση στο ΕΕΤΑΑ για παιδικό σταθμό για το voucher. σημ. όσοι ξέρουν πέρισυ τρέχαμε να προλάβουμε), θα ήθελα να ρωτήσω όποιον γνωρίζει και είναι σίγουρος να μας πει πως θα πάρω βεβαίωση ΕΦΚΑ για καταβληθείσες εισφορές του 2017 για φορολογική χρήση (για την φετινή φορολογική δήλωση). Διάβασα και παραπάνω αλλα δεν έβγαλα ξεκάθαρη απάντηση. Ευχαριστώ προκαταβολικά!
    1 point
  41. Για κάθε συγκεκριμένο αντικείμενο επίβλεψης απαιτείται πάντοτε ξεχωριστή σύμβαση ανάθεσης-ανάληψης μεταξύ του έχοντος την υποχρέωση και του μηχανικού. Αυτό κυρίως για να αναληφθεί η ευθύνη απέναντι στο νόμο για τα ποινικά και αστικά δικαστήρια και όχι για να κατοχυρωθεί ο υπάλληλος της ΥΔΟΜ στην πληρότητα της ΕΕΜΚ. Για τη διαδικασία, άρθρο 3 του ΠΔ305/96. ΠΔ_305_1996.pdf
    1 point
  42. αυτές είναι όλες οι σχετικές εγκύκλιες επί της αρμοδιότητας ελέγχου δηλώσεων των ΥΔΟΜ ΔΟΚΚ/Α - Έγγραφο 55572/3-12-2012 "Έλεγχος δηλώσεων του ν. 4014/2011 κατά την έκδοση διοικητικών πράξεων από τις ΥΔΟΜ." ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ‎Δευτέρα, ‎3 ‎-12- ‎2012, ‏‎2:00:00 μμ ΘΕΜΑ : Έλεγχος δηλώσεων του ν. 4014/2011 κατά την έκδοση διοικητικών πράξεων από τις Υ∆ΟΜ. Σχετ : α) Τα υπ’ αριθ. 1466/29-4-12 και 6534/31-10-12 έγγραφά σας. β) Το υπ’ αριθ. 1805/4-9-12 έγγραφο της Υ∆ΟΜ του ∆ήµου Κιλκίς. Σε απάντηση των σχετικών εγγράφων, σας γνωρίζουµε οτι επιπλέον του δειγµατοληπτικού ελέγχου της παρ. 3 του άρθρου 27 του ν. 4014/11 και των αναφεροµένων στην παρ. Γ.4 της Εγκυκλίου 1/2012 και στην παρ. Β3 της Εγκυκλίου 7/2012, οι Υπηρεσίες ∆όµησης κατά την έκδοση διοικητικών πράξεων που περιλαµβάνουν αυθαιρεσίες που έχουν υπαχθεί στη ρύθµιση του ν. 4014/11 και αφορούν στη χορήγηση αδειών δόμησης για νομιμοποίηση αυθαιρέτου, συνέχιση οικοδομικών εργασιών και έγκριση εργασιών αποπεράτωσης αυθαιρέτου, οφείλουν να ελέγχουν την αλήθεια και ακρίβεια των στοιχείων/δικαιολογητικών των σχετικών δηλώσεων στο πλαίσιο των αρµοδιοτήτων τους. ……………………………………………….. ΔΟΚΚ/Α' - Έγγραφο 45133/16-11-2012 "Χορήγηση έγκρισης εργασιών αποπεράτωσης αυθαιρέτου ακινήτου, που έχει υπαχθεί στη ρύθμιση του ν.4014/2011 – Έλεγχος καταγγελιών από τις ΥΔΟΜ." ‎Τρίτη, ‎20-11- ‎2012, ‏‎2:00:00 μμ Έγγραφο 45133/16-11-2012 "Χορήγηση έγκρισης εργασιών αποπεράτωσης αυθαιρέτου ακινήτου, που έχει υπαχθεί στη ρύθμιση του ν.4014/2011 – Έλεγχος καταγγελιών από τις ΥΔΟΜ." Δείτε το σχετικό έγγραφο. ΘΕΜΑ : Χορήγηση έγκρισης εργασιών αποπεράτωσης αυθαιρέτου ακινήτου, που έχει υπαχθεί στη ρύθµιση του ν.4014/2011 – Έλεγχος καταγγελιών από τις Υ∆ΟΜ. Σχετ. : Το υπ΄ αριθµ. 8190/3-9-12 έγγραφο της ∆νσης ∆όµησης & Πολεοδοµικού Σχεδιασµού του ∆ήµου Καβάλας. Σε απάντηση του σχετικού εγγράφου σας επισηµαίνουµε τα εξής : 1. - Σύµφωνα µε τα οριζόµενα στην παρ. 3, του άρθρου 27, του ν. 4014/2011 και στην παρ. 2 τ[s1] ου άρθρου 4, της υπ’ αριθ. 41498/26-9-11 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 2167 Β’) οι αρμόδιες Υπηρεσίες ∆όµησης διενεργούν δειγματοληπτικό έλεγχο σε ποσοστό τουλάχιστον 5% των δηλώσεων που υποβλήθηκαν, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται στο ποσοστό αυτό περιπτώσεις για τις οποίες υποβάλλονται καταγγελίες από οποιονδήποτε σχετικά µε αυθαίρετες κατασκευές ή εγκατεστημένες αυθαίρετες χρήσεις. Οι Υπηρεσίες ∆όµησης ελέγχουν την αλήθεια και την ακρίβεια της περιγραφής της κατασκευής, του εµβαδού και της χρήσης της και επιπλέον τη δυνατότητα ή µη υπαγωγής της αυθαιρεσίας στις διατάξεις του ν. 4014/11, κατά τα οριζόµενα της παρ. 3, του άρθρου 23 του νόµου. Εφ’ όσον διαπιστωθούν ανακριβή ή ψευδή στοιχεία αποκλείεται η υπαγωγή στη διαδικασία αναστολής του ν. 4014/2011. (παρ. Α5, της Εγκυκλίου 17/12). Περαιτέρω έλεγχος ως προς την αλήθεια των υπολοίπων στοιχείων/δικαιολογητικών (παλαιότητα, συνιδιοκτησία κ.λ.π.) διενεργείται από το αρµόδιο ΣΥΠΟΘΑ µετά από ενέργεια των ενδιαφεροµένων (σ.σ εννοείται των συνιδιοκτητών και των εχόντων έννομο συμφέρον) 2. - Η χορήγηση έγκρισης εργασιών αποπεράτωσης σύµφωνα µε τα οριζόµενα στο άρθρο 17, του ν.4014/2011, όπως ισχύει ανακαλείται μόνον στις περιπτώσεις που έχει εκδοθεί κατά παράβαση των οριζομένων στην υπ’ αριθ. 2975/19-1-12 Υ.Α. (ΦΕΚ 43 Β’) ή στις περιπτώσεις που έχει ανακληθεί η ρύθμιση στο ν. 4014/11 λόγω ανακριβών ή ψευδών στοιχείων. Άλλως δεν τίθεται θέµα ανάκλησής της. 3.- Μέχρι την έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης της παρ. β του άρθρου 19 του ν. 4030/11, οι Υπηρεσίες ∆όμησης εξακολουθούν να διενεργούν ελέγχους µετά από έγγραφες καταγγελίες για πολεοδομικές παραβάσεις (αυθαίρετες κατασκευές ή εγκατεστημένες αυθαίρετες χρήσεις), σύμφωνα µε το υπ’ αριθµ. 621/9-3-2012 έγγραφο Γεν. Γραμματέα Χωροταξίας & Αστικού Περιβάλλοντος, το οποίο είναι αναρτηµένο στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΚΑ (Άμεση Πρόσβαση – Ενηµέρωση Υ∆ΟΜ). ……………… ΔΟΚΚ/A - Εγκ. 7/2012 "Διορθώσεις – τροποποιήσεις – προσθήκες στην Εγκύκλιο 1/2012 (αρ. πρωτ. 6638/7-2-2012)." 28 / 5 / 2012 3. Στην παρ. 4 της Ενότητας Γ της Εγκυκλίου 1/12. Στην παρ. 3[s2] του άρθρου 27 του ν. 4014/11 ορίζεται οτι ο έλεγχος από τις υπηρεσίες δόμησης των δηλώσεων που υποβλήθηκαν, δηλ. των δικαιολογητικών που προβλέπονται στο εδάφιο β’[s3] της παρ. 2 του άρθρου 24 του ν. 4014/11 περιορίζεται ρητά στην διαπίστωση αλήθειας και ακρίβειας της περιγραφής της αυθαίρετης κατασκευής, του εμβαδού και της χρήσης της. Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, σε κάθε περίπτωση ελέγχεται αν οι αυθαίρετες κατασκευές εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παραγράφου 3 του άρθρου 23 του ν. 4014/11. ……………………………….. [s1]2. Η αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία ελέγχει δειγματοληπτικά ποσοστό τουλάχιστον 5% των αιτήσεων και όλων των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν, προκειμένου να διαπιστωθεί αν τα στοιχεία τους, που αφορούν την περιγραφή της κατασκευής, το εμβαδόν και τη χρήση της είναι αληθή και ακριβή [s2]3. Η αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία ή άλλη αρμόδια αρχή, που ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, ελέγχει δειγματοληπτικά ποσοστό τουλάχιστον 5% των δηλώσεων που υποβλήθηκαν, προκειμένου να διαπιστωθεί αν τα στοιχεία των δηλώσεων που αφορούν την περιγραφή της κατασκευής, το εμβαδόν και τη χρήση της είναι αληθή και ακριβή. Σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης των στοιχείων αυτών, αποκλείεται η υπαγωγή στη διαδικασία αναστολής του παρόντος νόμου, τυχόν πράξη αναστολής ανακαλείται και εφαρμόζονται οι ισχύουσες περί αυθαιρέτων διατάξεις και επιβάλλονται τα πρόστιμα του παρόντος άρθρου. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας που προβλέπεται στο άρθρο 24, η Ειδική Υπηρεσία Επιθεώρησης και Κατεδάφισης (ΕΥΕΚΑ), όπως αυτή ορίζεται στο άρθρο 28, διενεργεί έλεγχο επίσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα παραπάνω. [s3]β. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 (εις διπλούν) στην οποία περιλαμβάνονται τα ατομικά στοιχεία, ο αριθμός φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.), η δημόσια οικο- νομική υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.) φορολογίας του, ο αριθμός και το έτος της οικοδομικής άδειας όπου υπάρχει, το εμβαδόν και η χρήση της κατασκευής που εμπίπτει στη ρύθμιση της παραγράφου 1, η ημερομηνία ολοκλήρωσης της κατασκευής ή εγκατάστασης της χρήσης σε αυτό, καθώς και εάν πρόκειται για ακίνητο κύριας και μοναδικής κατοικίας της παραγράφου 1Α, άλλης κατοικίας ή ακίνητο άλλης χρήσης, καθώς επίσης δηλώνεται ρητά ότι δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις της παρ. 3 του άρθρου 23. Η δήλωση συνοδεύεται από την τελευταία δήλωση του εντύπου Ε9, στην οποία αναφέρεται το ακίνητο, όπου βρίσκεται η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση στην αρμόδια δημόσια οικονομική υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.) και από τεχνική έκθεση που συμπληρώνεται από αρμόδιο μηχανικό. Στην έκθεση αυτή περιλαμβάνεται η περιγραφή της αυθαίρετης κατασκευής ή της αυθαίρετης χρήσης και το εμβαδόν της και η χρήση της, καθώς και δήλωση για το αν πρόκειται για κατασκευή πρόχειρα κατασκευα- σμένη (όπως στεγάσεις και επικαλύψεις από λαμαρίνα, σανίδες) από ευτελή υλικά (πρόχειρη κατασκευή). Στην τεχνική έκθεση επισυνάπτονται φωτογραφίες όλων των όψεων της κατασκευής, αντίγραφα του στελέχους, του τοπογραφικού διαγράμματος της αδείας, της κάτοψης του ορόφου, όπου εμφαίνεται η αυθαίρετη κατασκευή για την οποία ζητείται η υπαγωγή στις ρυθμίσεις του παρόντος και τα σχέδια τομής σε κλίμακα 1: 100. Στις περιπτώσεις που δεν έχει εκδοθεί οποιαδήποτε οικοδομική άδεια ή αυτή δεν είναι δυνατόν να ανευρεθεί επισυνάπτονται όλα τα παραπάνω στοιχεία πλην του στελέχους, που αποτυπώνουν την κατάσταση του ακινήτου. Επιπλέον στις προαναφερθείσες περιπτώσεις, καθώς και σε κάθε περίπτωση κτίσματος ή κατασκευής στις εκτός σχεδί- ου περιοχές και σε οικισμούς χωρίς σχέδιο, υποβάλλεται τοπογραφικό διάγραμμα εξαρτημένο από το κρατικό σύστημα συντεταγμένων (ΕΓΣΑ'87) που περιέχει απόσπασμα χάρτη με προσδιορισμό της θέσης του ακινήτου. Απόσπασμα ρυμοτομικού σχεδίου απαιτείται για τις περιοχές με εγκεκριμένα σχέδια, όπου υπάρχει οικοδομική άδεια. Διάγραμμα κάλυψης υποβάλλεται για κάθε οικοδο- μήσιμο οικόπεδο ή γήπεδο και σε κάθε περίπτωση «φύλλο καταγραφής αυθαίρετης κατασκευής» σύμφωνα με το παράρτημα του παρόντος και: αα) εφόσον η αυθαίρετη κατασκευή ή αλλαγή χρήσης έχει εκτελεστεί ή εγκατασταθεί σε κτίρια κατοικίας, τουριστικά καταλύματα ή κτίρια που δεν περιλαμβάνο- νται στην επόμενη περίπτωση ββ΄ συμπληρωμένο δελτίο ελέγχου δομικής τρωτότητας του φέροντα οργανισμού, συνοδευόμενο από αναλυτική τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού και φωτογραφίες. Η τεχνική έκθεση θα βασί- ζεται σε μακροσκοπικό οπτικό έλεγχο, που θα περιγρά- φει το σύστημα του φέροντος οργανισμού, καθώς και τυ- χόν εμφανείς βλάβες, ββ) εφόσον η αυθαίρετη κατασκευή ή αλλαγή χρήσης έχει εκτελεστεί ή εγκατασταθεί σε κτίρια κοινωφελούς χρήσης, όπως ενδεικτικά κτίρια συνάθροισης κοινού, πε- ρίθαλψης, κοινωνικής πρόνοιας, εκπαίδευσης, πολιτιστι- κών λειτουργιών, ξενοδοχεία και λοιπές τουριστικές ε- γκαταστάσεις, θρησκευτικούς χώρους, εμπορικά κατα- στήματα, τράπεζες, κοινωφελείς οργανισμούς, δημό- σιων υπηρεσιών και σε κτίρια βιομηχανικής ή βιοτεχνικής χρήσης, εξαιρουμένων των εγκαταστάσεων της ΔΕΗ Α.Ε. που υπάγονται στην παραπάνω περίπτωση αα΄ με- λέτη στατικής επάρκειας αρμόδιου μηχανικού, η οποία θα περιλαμβάνει: i) γεωμετρική τεκμηρίωση στοιχείων και διάταξης του φέροντα οργανισμού, ii) αποτίμηση της ποιότητας των υλικών του φέροντα οργανισμού, iii) με- λέτη επάρκειας του κτιρίου για δεδομένη στάθμη επιτε- λεστικότητας (σεισμικός συντελεστής), iv) πρόταση ενι- σχύσεων του υφισταμένου φορέα, εάν απαιτείται, v) α- ντισεισμικό έλεγχο με το σεισμικό συντελεστή που ί- σχυε στην περίοδο κατασκευής του αυθαιρέτου και τον δηλώνει ο ιδιοκτήτης. Στο σώμα της αίτησης και της υπεύθυνης δήλωσης πρέπει να βεβαιώνεται από δημόσια αρχή η γνησιότητα της υπογραφής του αιτούντος. Η υπεύθυνη δήλωση θα συνοδεύεται από δημόσια έγγραφα ή αεροφωτογρα- φίες, από τα οποία θα αποδεικνύεται ο χρόνος ολοκλή- ρωσης της κατασκευής ή εγκατάστασης της χρήσης. Στην περίπτωση κτιρίων που δεν έχουν χρήση κατοι- κίας απαιτείται και τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού για τον ηλεκτρομηχανολογικό έλεγχο του πίνακα των γειώσεων και των λοιπών ηλεκτρομηχανολογικών εγκα- ταστάσεων, εφόσον υπάρχουν.
    1 point
  43. Σε συνέχεια του Ν. 4254/ 2014 (Υποπαράγραφος ΣΤ.9, ΦΕΚ 85 Τ΄Α) εκδόθηκε η Υ.Α . 464/92592/ 2014 (ΦΕΚ 2111, Τ΄Β) (Ρύθμιση θεμάτων λειτουργίας παρασκευαστηρίου καταστημάτων λιανικής πώλησης κρεάτων). Σύμφωνα με αυτήν οι κάτοχοι αδειών λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (κρεοπωλεία) μπορούν εφόσον επιθυμούν να προβούν στην δημιουργία παρασκευαστηρίου εντός του καταστήματός τους και καταχώρησης αυτού από την Δ/νση Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας που ανήκουν. Έτσι πλέον μπορούν: Να παράγουν παρασκευάσματα κρέατος [όπως αυτά ορίζονται στην Ομάδα Β του Παραρτήματος 1 της ΥΑ 260/2013, ΦΕΚ 525 Τ΄Β, 28/02/2014 (δηλαδή όχι μόνο παραδοσιακά παρασκευάσματα που όριζε η προγενέστερη ΥΑ 306272/ 2008 όπως λουκάνικα, μπιφτέκια, σουτζουκάκια, σουβλάκια, σνίτσελ, κοκορέτσι, ρολά αλλά και γύρο, γαρδούμπα, μπριζολάκια, μπιφτέκι, κεφτεδάκι, κεμπάπ, ντονέρ, κοτομπουκιές, μορφοποιημένο στήθος κοτόπουλο, μορφοποιημένο στήθος σνίτσελ κλπ.)]. Για την λειτουργία αυτών των παρασκευαστηρίων πρέπει να υπάρχει σαφής διαχωρισμός των εργασιών αυτών από τις εργασίες προετοιμασίας ή συσκευασίας που πραγματοποιούνται στον χώρο της λιανικής διάθεσης. Ο διαχωρισμός αυτός μπορεί να είναι μόνιμος ή προσωρινός χωροταξικός ή να πραγματοποιείται και χρονικός διαχωρισμός υπό την επιφύλαξη των υγειονομικών διατάξεων και των διατάξεων για την υγιεινή και την ασφάλεια των τροφίμων και των καταναλωτών. Έτσι πλέον δεν υφίσταται η υποχρέωση ύπαρξης μόνιμου χωρίσματος ή επικοινωνίας των δύο χώρων μεταξύ τους με κάποια πόρτα που προβλεπόταν στην ΥΑ 306272/ 2008, ΦΕΚ 1483 Τ΄Β. Τα παρασκευάσματα κρέατος επιτρέπεται να πωλούνται πλέον εντός του Δήμου ή και ακόμα όμορου Δήμου στον οποίο βρίσκεται το παρασκευαστήριο κρεοπωλείου και όχι εντός του Νομού που προέβλεπε η ΥΑ 306272/ 2008 καθώς επίσης δεν αναφέρεται πουθενά η απαγόρευση σχετικά με την χονδρική πώληση όπως επίσης προβλεπόταν. Η ημερήσια παραγόμενη ποσότητα των προαναφερομένων παρασκευασμάτων δεν πρέπει να υπερβαίνει το 30% της ποσότητας του κρέατος που διακινεί ημερησίως το κρεοπωλείο και σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 100 κιλά. Κατ’ εξαίρεση, δέκα (10) ημέρες πριν και δέκα (10) ημέρες μετά την ημερομηνία των Χριστουγέννων και του Πάσχα, η ημερήσια παραγόμενη ποσότητα παρασκευασμάτων επιτρέπεται να ανέλθει στο 60% της ποσότητας του κρέατος που διακινεί ημερησίως το κρεοπωλείο και σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 200 κιλά. Η Υ.Α. αναφέρει ότι δεν επιτρέπεται η κατάψυξη των παραγόμενων στο παρασκευαστήριο κρεοπωλείου προϊόντων ( ενώ η προγενέστερη (ΥΑ 306272/ 2008) απαγόρευε τόσο την θερμική επεξεργασία όσο και την κατάψυξη των παραπάνω προϊόντων) . Η αδειοδότηση αυτών θα γίνεται από τις αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες. Επισημαίνουμε τα παραπάνω γιατί πλέον μπορεί να συνυπάρχει μια μικτή δραστηριότητα Επιχείρησης Λιανικής Διάθεσης τροφίμων (κρεοπωλείο) με επιχείρηση Μαζικής Εστίασης Πρόχειρου ή/ και Πλήρους Γεύματος. έτσι οι επιχειρηματίες που ασκούν την δραστηριότητα του κρεοπωλείου μπορούν να δραστηριοποιηθούν στην παρασκευή των παρασκευασμάτων κρέατος αλλά παράλληλα και στην θερμική επεξεργασία με σκοπό την άμεση διάθεση αυτών στο καταναλωτικό τους κοινό. Έτσι αφού λάβουν έγκριση από την αρμόδια Δ/νση Κτηνιατρικής σύμφωνα με τα παραπάνω, μπορούν να προβούν στην προσθήκη Δραστηριότητας στον Δήμο με την σύμφωνη γνώμη της Υγειονομικής Υπηρεσίας [βάσει της §3 της ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/31600, ΦΕΚ 3106/ 09-12-2013 και της Εγκυκλίου Υ1γ/ Γ.Π/ οικ. 32485/ 14-04-2014 (§ II) του Υπουργείου Υγείας] ώστε να κατέχουν μικτή άδεια για το σύνολο των δραστηριοτήτων που επιθυμούν να ασκήσουν σύμφωνα πάντα με τους όρους και προϋποθέσεις που αναφέρει και η Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/ 08-10-2012. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ Αίτηση Βεβαίωση άσκησης επαγγέλματος κρεοπώλη Άδεια λειτουργίας κρεοπωλείου Κάτοψη του όλου καταστήματος και του παρακειμένου χώρου, όπου γίνεται η επεξεργασία κρεάτων που πρέπει να έχει : Α. Δυο πάγκους επεξεργασίας κρέατος Β. 2 ερμάρια Γ. Ποδοκίνητο νιπτήρα Δ. Αποστείρωση Η κάτοψη πρέπει να υπογράφεται από τον μηχανικό και να δηλώνεται ότι ο χώρος είναι Κυρίας χρήσης ,προοριζόμενος για κατάστημα. Σε περίπτωση που ο χώρος είναι ενιαίος με το υπόλοιπο κρεοπωλείο , κατατίθεται υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ότι η παράγωγη στον χώρο επεξεργασίες κρεάτων , θα γίνεται σε χρόνο εκτός του ωραρίου λειτουργίας του κρεοπωλείου . Παντελής Παπακωνσταντίνου, Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π. 1971, Σύμβουλος μηχανικός Πηγή: http://www.advice4u.gr , Mail: [email protected]
    1 point
  44. φαντασου να εισαι σε χρηση αμιγους κατοικίας. να προσπαθεις μηνες να εξηγησεις στον πελατη σου οτι δεν γινετα να κανει μάντρα οικ.υλικων... να σου λεει η κατσίκα του γειτονα πως δουλεύει....(αν με καταλαβαίνετε) ... να μπερδευει εφορειες πολεοδομιες δεη ικα συκα κλπ... και στο τελος να μην σε πληρωνει γιατι φταις εσυ!!! ο μηχανικος που δεν του βγαζεις την αδεια...!!!! αντε γιατί εχω και νευρα....
    1 point
  45. Ρε παιδια ηρεμειστε λιγο , ορεξη που την εχετε καλοκαιριατικα... istagonis Με απλα λογια χωρις να μπαινουμε σε πολλες τεχνικες και νομικες λεπτομερειες ,τo ΓενικοΠολεοδομικοΣχεδιο ειναι το πρωτο βημα πριν ενταχθει σε σχεδιο πολης μια περιοχη. Καθοριζει ουσιαστικα τα γεωγραφικα πλαισια μεσα στα οποια μπορει να γινει μελλοντικα αν ποτε γινει μια ενταξη σε σχεδιο πολης. Πιθανον επισης να καθοριζει χρησεις γης και να μειωνει τους ανωτατους συντελεστες δομησης. Μεχρι λοιπον να ενταχθεις καποτε σε σχεδιο εισαι εντος ΓΠΣ , παραμενεις εκτος σχεδιου και εξακολουθουν να ισχυουν οι εκτος σχεδιου οροι δομησης της περιοχης στο βαθμο που αυτοι δεν αντικεινται σε αλλους που πιθανον να εχει καθορισει το ΓΠΣ. Αυτη ειναι η εννοια του "εντος ΓΠΣ εκτος σχεδιου , μη αρτιο και μη οικοδομησιμο".
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.