Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      18.024


  2. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      13.204


  3. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.950


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.568


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/05/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    15.878 downloads

    Περιλαμβάνει τα παρακάτω αρχεία: Ιδιωτικό συμφωνητικό - ειδική συγγραφή υποχρεώσεων Ιδιωτικό συμφωνητικό - επιχρίσματα Ιδιωτικό συμφωνητικό - σκυροδέματα, τοιχοποιίες Ιδιωτικό συμφωνητικό - υδραυλικός Ιδιωτικό Συμφωνητικό (εργοδότης-εργολάβος) Ιδιωτικό συμφωνητικό ανάθεση εκπόνησης πλήρους μελέτης για την ανέγερση κτηρίου Ιδιωτικό συμφωνητικό κατασκευής οικοδομής Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (1) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (2) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης υπεργολαβίας Συμφωνητικό για ανάληψη μελέτης-επίβλεψης Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    3 points
  2. Δηλαδή κατασκευάστηκε αυθαίρετα μεγαλύτερο κατά 100 τμ και η αυθαιρεσία αυτή έγινε εκ κατασκευής ή έστω προ 83; Αν ναι έχεις κατηγορία 2 και όντως απαλλάσσεται απο την ΜΣΕ. Άρθρο 1 Απαίτηση μελέτης στατικής επάρκειας Μελέτη στατικής επάρκειας απαιτείται για κάθε κατα- σκευή που ανήκει σε μία από τις κατωτέρω περιπτώσεις, εκτός των περιπτώσεων των κατηγοριών 1, 2 και 3 του άρθρου 96 και κτιρίων σπουδαιότητας Σ1 σύμφωνα με τον Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό (ΕΑΚ)::
    2 points
  3. Προσέξτε λίγο να δείτε το πραγματικό πρόβλημα: 1) Η Ελλάδα είναι 2η χώρα σε μήκος ακτογραμμής στην Ε.Ε (μετά τη Νορβηγία) και 9η παγκοσμίως, αμέσως μετά τις ΗΠΑ. Ταυτόχρονα η θαλάσσια έκταση είναι το 87% του συνολικού εμβαδού της. 2) Ένα σημαντικό μέρος της οικονομίας της προέρχεται από τη θάλασσα. 3) Η Μεσόγειος θάλασσα στην οποίαν ανήκουν εξ ολοκλήρου οι ελληνικές θάλασσες είναι μια "μεσόγεια θάλασσα" (ημίκλειστη θα μπορούσαμε να πούμε) που εύκολα ρυπαίνεται και δύσκολα απορρυπαίνεται. 4) Όλη η φυσική και πολιτισμική μας κληρονομιά είναι συνδεδεμένη με αυτή τη θάλασσα. 5) Αποτελεί το 80% των τουριστικών προορισμών της χώρας. 6) Δυστυχώς η περιβαλλοντική (άρα και εθνική) συνείδηση των πολιτών δεν είναι ενιαία και υπάρχουν κατηγορίες με διαφορετικό βαθμό κατανόησης και αφομοίωσης περιβαλλοντικών νόμων και συμπεριφορών. 7) Ξανά δυστυχώς, η κατάσταση με τη θαλάσσια ρύπανση από τα πλαστικά έχει φτάσει στο απροχώρητο. Επομένως δεν ωφελούν οι συζητήσεις και κάθε καθυστέρηση είναι μοιραία και μη αναστρέψιμη. Ακόμη λοιπόν και η περίπτωση της "σταδιακής μείωσης" των απορριμάτων, χωρίς σημαντικές αλλαγές στις συνήθειές μας δεν υφίσταται πλέον. Αν θέλουμε να παραδώσουμε κάτι στα παιδιά μας, πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι δεν μπορούμε να έχουμε και την πίτα σωστή και το σκύλο χορτάτο. Κανονικά έπρεπε να υπάρχει μνημόνιο μεταξύ όλων των μεσογειακών κρατών, ώστε να κηρυχθεί η Μεσόγειος Θάλασσα προστατευόμενη από τα πλαστικά καθημερινής χρήσης και να έχουν ήδη απαγορευτεί. Μάλιστα το ίδιο έπρεπε να γίνει ακόμη και μεταξύ των χωρών της Μαύρης Θάλασσας.
    2 points
  4. Η δική μου πρόταση είναι να μην το ακουμπήσεις καθόλου το ζήτημα αν πρόκειται μόνο για έναν λανθασμένο συντελεστή υπέρβασης.
    2 points
  5. Από πρωτοτυπία σε πρωτοτυπία . . . Για μια ακόμη φορά δίνεται παράταση πληρωμής σε μη αναρτημένα ειδοποιητήρια !
    2 points
  6. 449 downloads

    Η έκδοση επί δέκα έξι έτη αποτελεί πηγή ενημέρωσης των κρατικών υπηρεσιών αλλά και του επιχειρηματικού κόσμου για την ελληνική εργοληπτική εταιρεία. Περιλαμβάνει χρηστικές πληροφορίες τεχνικής εξειδίκευσης και στοιχείων επικοινωνίας των εγγεγραμμένων Τεχνικών Εταιρειών στο Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων του ΥΠΥΜΕΔΙ, δηλαδή, των κατά τεκμήριο τεχνικά ικανότερων και ανταγωνιστικότερων Τεχνικών Εταιρειών της Χώρας.
    1 point
  7. Version 2.0

    4.515 downloads

    Μελέτη Πισίνας
    1 point
  8. Δεν εντέλλεσαι δυνάμει κάποιας διάταξης του ν. 4495 να κάνεις κανένα έλεγχο στατικής επάρκειας στο κτίριο, ούτε καν μακροσκοπικό διότι κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται. Μιλάμε πάντοτε για κατηγορίες 1,2,3 και περιπτώσεις που σχετίζονται με απαλλαγές απο ΜΣΕ. Υπάρχει μόνο η αναφορά για τις περιπτώσεις απαλλαγών δεν απαιτείται υποβολή μελέτης στατικής επάρκει- ας αλλά τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού στις εξής περιπτώσεις: Η οποία τεχνική έκθεση κατά τηγ γνώμη μου θα αποδεικνύει τα κριτήρια βάσει των οποίων το κτίριο απαλλάσσεται από την υποχρέωση υποβολής ΜΣΕ. Από κει και μετά, αν μιλάμε εκτός διατάξεων του νόμου και σε καθαρά δεοντολογική βάση, θέλει σκέψη και πολλή συζήτηση το θέμα για το τι πρέπει να κάνει ένας μηχανικός τακτοποίησης όταν βλέπει ένα κτίριο έτοιμο για κατεδάφιση και μέσα μπαινοβγαίνει κόσμος. Βεβαίως η όλη συζήτηση θα μπορούσε να αναχθεί στο ερώτημα τι κάνει η ίδια η Πολιτεία για τα σχολεία που μπορεί να βρίσκονται σε μια τέτοια κατάσταση και πως λειτουργούν τόσα χρόνια.
    1 point
  9. 1 point
  10. και σκαλωσιές αν απαιτούνται ... γενικά είναι όπως ακριβώς τα λέει ο akis73... Βάζεις ότι λέει η τεχνική έκθεση και όσα δεν μπορούν να εξηγηθούν στα χαρτιά ελέγχονται με επιτόπια αυτοψία.
    1 point
  11. με εντολή LA βλέπεις όλες τις ιδιότητες των layer όπου πρέπει να δεις τα on, freeze, lock αλλά κυρίως το New VP Freeze το οποίο κάνει ακριβώς αυτό που λες... απενεργοποιεί τις γραμμές του επιλεγμένου layer σε όλα τα νέα layout
    1 point
  12. Τι είναι 748 κλήσεις .... Αποτυχία σκέτη. 1.500.000,00/ ημέρα, οδηγούν και μιλούν στο κινητό τους και η Αστυνομία έδωσε μόνο 748 κλήσεις....
    1 point
  13. TEA από τους Εφοπλιστές για να πιάνουν τόπο τα λεφτά των ασφαλισμένων αντε και στα δικά μας https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1355267/epaggelmatiko-tameio-asfalisis-idruei-o-omilos-tsakou
    1 point
  14. http://www.sate.gr/ ΠΡΟΣΟΧΗ – Ενημερώνουμε τα Μέλη ότι παρά την από 29.5.2018 ανακοίνωση του ΣΕΠΕ για λειτουργία ηλεκτρονικής υπηρεσίας περί του Πιστοποιητικού της παρ. 2γ του αρ. 73, Ν. 4412/2016, τελικώς ΔΕΝ χορηγείται ηλεκτρονικά το εν λόγω πιστοποιητικό αλλά ένα τυποποιημένο έγγραφο απάντησης στο τέλος της οποίας αναγράφεται ότι το ΣΕΠΕ αδυνατεί να χορηγήσει το αιτούμενο Πιστοποιητικό! Επομένως εξακολουθεί να υφίσταται η υποχρέωση έκδοσης σχετικής ένορκης βεβαίωσης για τη συμμετοχή στους διαγωνισμούς δημοσίων έργων.
    1 point
  15. Είναι μάλλον νωρίς για να ανακοινωθεί από τώρα η ύλη, αλλά λογικά δε θα έχει πολλές διάφορες με την περσινή. Περσινή ύλη: http://www.civil.upatras.gr/el/Tmima/Anouncements/entry/5e41650d-dcb0-47a4-b6ba-c77b3bd1d82c/?PageNo=0 Περσινό πρόγραμμα εξεταστικής: http://www.civil.upatras.gr/el/Tmima/Anouncements/entry/39b126f2-c844-453f-9cdc-d516bc93de9b/?PageNo=0 Καλό διάβασμα & καλή επιτυχία.
    1 point
  16. Οι εντατικοί έλεγχοι και η ανελαστική εφαρμογή του νόμου θα πρέπει να γίνεται παράλληλα με μία οργανωμένη εκστρατεία επιμόρφωση και ενημέρωσης. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο νεαρός που εν αγνοία του χαροπαλεύει χωρίς κανένα μέτρο προστασίας με τους καφέδες στο ένα χέρι και το κινητό στο άλλο, σε μεγάλο βαθμό στο μυαλό του έχει ανάγει αυτή την διαδικασία σε "κατόρθωμα".... σε μία "ηρωική" περίοδο που μπορεί να συζητά καμαρώνοντας με την παρέα του και αργότερα να διηγείται "υπερήφανα" στα παιδιά του... Το ίδιο πάνω - κάτω συμβαίνει και με πολλές άλλες ανεκδιήγητες τακτικές - πρακτικές - συμπεριφορές που ευδοκιμούν στους Ελληνικούς δρόμους και έχουν γίνει μέρος της νοοτροπίας μας. Η ταυτόχρονη εκστρατεία ενημέρωσης σε όλα τα επίπεδα (σχολείο, ΜΜΕ, επαγγελματικοί φορείς, τοπική αυτοδιοίκηση, κλπ.) θα έχει ως κύριο σκοπό να αποδομήσει αυτό ακριβώς το σύμπλεγμα των δικαιολογιών που έχουμε κατασκευάσει για να στηρίζουμε διαχρονικά αυτή μας την συμπεριφορά. Για παραβάσεις και τέτοιου είδους συμπεριφορές κατά την διάρκεια επαγγελματικής δραστηριότητας νομίζω ότι η ποινή πρέπει να απευθύνεται στον οδηγό ΚΑΙ στην εργοδότη.
    1 point
  17. Στη χώρα μας ο πολεοδομικός σχεδιασμός και οι χρήσεις γης σε κάθε περιοχή καθορίζονται από τα πολεοδομικά σχέδια. Ετσι ο πολίτης μπορεί να γνωρίζει τι επιτρέπεται να κτίσει σε κάθε περιοχή, σε ποιες υπάρχουν περιορισμοί, κλπ. Όμως πλην της δόμησης εντός των πολεοδομημένων περιοχών επιτρέπεται και η δόμηση στις εκτός σχεδίου περιοχές.Οι περιοχές αυτές διέπονται από τις γενικές ή ειδικές πολεοδομικές διατάξεις, με τις οποίες έχουνθεσπιστεί, μεταξύ άλλων, όροι και περιορισμοί δόμησης, ώστε να μπορούν να οικοδομηθούν και μικρά γήπεδα κάτω των 4 στρεμμάτων. Έτσι καταστρατηγώντας τη νομοθεσία σήμερα σε εκτός σχεδίου περιοχές, παρατηρούμε να δομούνται άναρχα, πληθώρα κτιρίων ακόμα και μέσα σε δάση και αιγιαλούς, να γίνονται παράνομες κατατμήσεις αγροτεμαχίων τα οποία στη συνέχεια πωλούνται ( Χαλκιδική, Κρήτη κλπ), να κατασκευάζονται μικρές τουριστικές μονάδες χωρίς βιολογικό καθαρισμό κ.λ.π. πολλά. Κάτω απο αυτές τις συνθήκες το Υπουργείο Περιβάλλοντος προσανατολίζεται άμεσα να περιορίσει την εκτός σχεδίου δόμησης σε όλη τη χώρα, ενεργοποιώντας τα Τοπικά Χωρικά Σχέδια. Τι είναι τα Τοπικά Χωρικά Σχέδια; Τα Τοπικά Χωρικά Σχέδια αποτελούν σύνολα κειμένων, χαρτών και διαγραμμάτων με τα οποία καθορίζεται το πρότυπο χωρικής οργάνωσης και ανάπτυξης, οι χρήσεις γης, οι όροι και περιορισμοί δόμησης, καθώς και κάθε άλλο μέτρο, όρος ή περιορισμός που απαιτείται για την ολοκληρωμένη χωρική ανάπτυξη ενός Δήμου. Τα σχέδια αυτά θα γίνουν ανά Δήμο και θα αντιμετωπίζουν συνολικά τα ζητήματα της δόμησης στο τρίπτυχο «αρτιότητα-όροι δόμησης-χρήση γης» με στόχο την δημιουργία τράπεζας γης, την επιτάχυνση των πολεοδομικών σχεδίων με την απόδοση πολεοδομημέμενης γης στους πολίτες, τον καθορισμό των παραγωγικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων ανά περιοχή και τον περιορισμό της εκτός σχεδίου δόμησης . Τι προβλέπεται για την εκτός σχεδίου δόμηση; Διατηρείται η εκτός σχεδίου δόμηση, τουλάχιστον έως την ολοκλήρωση των πολεοδομικών σχεδίων σε κάθε έναν από τους 325 δήμους της χώρας. Θα υπάρχουν περιορισμοί στην εκτός σχεδίου δόμηση, όσο αφορούν μόνον την ανέγερση κατοικιών, ενώ για τις υπόλοιπες κατηγορίες κτιρίων (ξενοδοχεία, βιομηχανίες, εμπορικές επιχειρήσεις κ.λπ.) θα διατηρηθεί το καθεστώς που προβλέπεται στο Προεδρικό Διάταγμα του 1985. Τι ισχύει σήμερα για την εκτός σχεδίου δόμησης; Ο γενικός όρος δόμησης των γηπέδων, που βρίσκονται εκτός των σχεδίων πόλεων ή εκτός των ορίων οικισμών, εφόσον δεν ορίζεται διαφορετικά για κάθε περιοχή από ειδικές διατάξειςείναι ο εξής: Α) Ελάχιστο εμβαδό γηπέδου τέσσερις χιλιάδες (4.000) τμ. Β) Πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο 25 μέτρα. Σε ποιες ακόμα περιπτώσεις επιτρέπεται η εκτός σχεδίου δόμηση; Επίσης για γήπεδα που υπάρχουν στις 31-12-2003 ισχύουν τα εξής: α. Γήπεδα με ελάχιστο εμβαδό τέσσερις χιλιάδες (4.000) τ.μ. β. Γήπεδα που έχουν πρόσωπο σε διεθνείς, εθνικές, επαρχιακές, δημοτικές και κοινοτικές οδούς καθώς και σε εγκαταλειμμένα τμήματά τους και σε σιδηροδρομικές γραμμές απαιτούνται: Ελάχιστο πρόσωπο: σαράντα πέντε (45) μ. Ελάχιστο βάθος: πενήντα (50) μ. ΙΙ. Κατά παρέκκλιση από την προηγούμενη παράγραφο θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα: α. Τα γήπεδα που βρίσκονται εντός της ζώνης των πόλεων, κωμών και οικισμών και είχαν την 24-4-77, ελάχιστο εμβαδό δύο χιλιάδες (2000) τ.μ. β. Τα γήπεδα που την 31-5-85, είχαν πρόσωπο σε διεθνείς, εθνικές, επαρχιακές, δημοτικές και κοινοτικές οδούς, καθώς και σε εγκαταλειμμένα τμήματα αυτών και σε σιδηροδρομικές γραμμές και εφόσον έχουν: αα. Τα γήπεδα που υπάρχουν την 12-11-62 και έχουν: Ελάχιστο πρόσωπο: δέκα (10) μ., Ελάχιστο βάθος: δέκα πέντε (15) μ.,Ελάχιστο εμβαδόν: επτακόσια πενήντα (750) τ.μ. ββ. Τα γήπεδα που υπάρχουν την 12-9-64 και έχουν : Ελάχιστο πρόσωπο: είκοσι (20) μ., Ελάχιστο βάθος: τριάντα πέντε (35) μ., Ελάχιστο εμβαδόν: χίλια διακόσια (1.200) τ.μ. γγ. Τα γήπεδα που υπάρχουν την 17-10-78, και έχουν: Ελάχιστο πρόσωπο: είκοσι πέντε (25) μ., Ελάχιστο βάθος: σαράντα (40) μ., Ελάχιστο εμβαδόν: δύο χιλιάδες (2000) τ.μ. δδ. Τα γήπεδα που δημιουργήθηκαν από την 17-10-78 μέχρι την 31-5-85:Ελάχιστο εμβαδόν: τέσσερις χιλιάδες (4000) τ.μ. γ. Άρτια και οικοδομήσιμα γήπεδα που ελλατώνονται μετά από απαλλοτρίωση ή διάνοιξη διεθνών, εθνικών ή επαρχιακών οδών, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα εφόσον μετά την ελάττωση αυτή έχουν τα όρια αρτιότητας και τις υπόλοιπες προϋποθέσεις των γηπέδων των προηγούμενων περιπτώσεων α και β. δ. Σε περιπτώσεις αναδασμών τα γήπεδα που δημιουργούνται και δίνονται σε δικαιούχους σε ανταλλαγή άρτιων και οικοδομήσιμων γηπέδων θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, εφόσον μετά τον αναδασμό αυτόν έχουν τα όρια αρτιότητας και τις προϋποθέσεις των γηπέδων των προηγούμενων περιπτώσεων α και β. Τι ισχύει στις περιοχές NATURA; Στις περιοχές NATURA για όσα γήπεδα δημιουργούνται μετά των Μάρτιο του 2011 πρέπει για να οικοδομήσει κανείς να είναι κύριος τουλάχιστον 10 στρεμμάτων.Επίσης κατά παρέκκλιση κτίζονται και τα αγροτεμάχια μέχρι των 4 στρεμμάτων, που προϋπάρχουν την παραπάνω ημερομηνίας. Εχω ένα οικόπεδο 2 στρεμμάτων από παλιά, δίπλα σε επαρχιακό δρόμο και η Πολεοδομία δεν μου δίνει άδεια για κατοικία . Γιατί; Τα τελευταία χρόνια θεσμοθετούνται με ευθύνη των Δήμων τα Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια (ΓΠΣ) και τα Σχέδια Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτών Πόλεων (ΣΧΟΟΑΠ). Σύμφωνα με αυτά τα σχέδια σε πολλές περιοχές καταργούνται οι παρεκκλίσεις για δόμηση κατοικίας . Επομένως δεν επιτρέπεται η δόμηση σε οικόπεδα κάτω των 4 στρεμμάτων. Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται για τη χορήγηση άδειας ανέγερσης κατά παρέκκλιση γεωργοκτηνοτροφικών κτιρίων, γεωργικών αποθηκών κλπ. σε εκτός σχεδίου περιοχές; Α) Αίτηση για την έκδοση άδειας ανέγερσης κατά παρέκκλιση γεωργοκτηνοτροφικών κτιρίων, γεωργικές αποθήκες κλπ. σε εκτός σχεδίου περιοχές. Β) Τεχνική Μελέτη του έργου με όλα τα επί μέρους δικαιολογητικά Γ) Μελέτη κυκλοφοριακής σύνδεσης (Όταν το γήπεδο έχει πρόσωπο σε Διεθνή, Εθνικό, επαρχιακό δρόμο, εγκεκριμένη αρμοδίως). Δ) Καθορισμός γραμμής αιγιαλού και παραλίας/ Σε περίπτωση που τα γήπεδα είναι παραθαλάσσια. Ε) Οδοιπορικό σκαρίφημα περιοχής, για τον ακριβή εντοπισμό του γηπέδου/ Επιπλέον, προσκομίζεται απόσπασμα διανομής του Υπουργείου Γεωργίας ή χάρτου ΕΠΑ (αν υπάρχουν) - χαρακτηρισμός δρόμων (κοινοτικός, επαρχιακός, εθνικός, διεθνής), αποστάσεις από εγκεκριμένο σχέδιο, θάλασσα κ.λπ. Μπορώ να νομιμοποήσω αυθαίρετο κτίσμα σε εκτός σχεδίου περιοχή; Επιτρέπεται η τακτοποίηση αυθαιρέτου σε εκτός σχεδίου περιοχή, αρκεί να έχει κτισθεί πριν απο τις 28-07-2011 και επίσης να μη βρίσκεται μέσα σε δάσος, αιγιαλό, σε αρχαιολογικούς χώρους κλπ. Τι γίνεται με τους δασικούς χάρτες; Με την κύρωση των δασικών χαρτών που γίνεται σταδικά στην χώρα και θα ολοκληρωθούν μέχρι το 2019, δεν χρειάζεται οι ιδιοκτήτες εκτός σχεδίου πόλεως να τρέχουν στα δασαρχεία για πάρουν βεβαιώσεις (πράξεις χαρακτηρισμού ) για το δασικό ή μη χαρακτήρα της περιουσίας τους.Άμεσα πλέον το απόσπασμα μπορούν να το πέρνουν ηλεκτρονικά οι τοπογράφοι από το Κτηματολόγιο . Το απόσπασμα για τις μη δασικές εκτάσεις αποτελεί αδιαμφισβήτητο πιστοποιητικό. Έτσι ξεμπλοκάρουν οι οικοδομικές άδειες που βρίσκονταν στα δασαρχεία ακόμα και για 2 ή 3 χρόνια και θα μπορούν να προχωρούν αμέσως .Προσοχή όμως, με την κύρωση των δασικών χαρτών δεν χτίζονται εκτάσεις που φαίνονται στο χάρτη ως δασικές. Της ΓΡΑΜΜΑΤΗΣ ΜΠΑΚΛΑΤΣΗ, Τοπογράφου - Πολεοδόμου Μηχανικού baklatsi@yahoo
    1 point
  18. Κατ' αρχάς ορθώς μαζεύεις απόψεις αλλά καταλαβαίνεις ότι η τελική απόφαση πρέπει να είναι δική σου. Για μένα είναι δεδομένο (βάσει οδηγού) ότι δεν μπορούν να γίνουν διορθώσεις οι οποίες θα έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο ποσό επιδότησης από αυτό που έχει ήδη δεσμευτεί. Η μόνη περίπτωση που θα διατηρούσα την αίτηση στην παρούσα της μορφή είναι αν ήμουν ικανοποιημένος με το μειωμένο ποσοστό επιδότησης, δεν νομίζω όμως ότι σε συμφέρει (ενώ πάντα υπάρχει κίνδυνος απένταξης λόγω εντοπισμού του λάθους σε επόμενη φάση, παρόλο που αντί για ευνοημένος βρίσκεσαι χαμένος οικονομικά με το συγκεκριμένο λάθος). Με δεδομένο ότι (α) η παρούσα επιδότηση είναι πολύ μικρότερη από αυτή που δικαιούσαι και (β) δεσμεύτηκαν ότι όσες αιτήσεις έχουν καταφέρει να μπουν στο σύστημα θα τις ικανοποιήσουν με σχετική αύξηση των κονδυλίων για το πρόγραμμα (αυτό αν το έχω καταλάβει σωστά), μάλλον στη θέση σου θα ακύρωνα και θα υπέβαλλα εκ νέου διορθωμένη την αίτηση. Επαναλαμβάνω όμως ότι είναι καθαρά δική σου απόφαση..
    1 point
  19. Ναι.Μεσα στην συνοπτική εικόνα γράφει και το ποσό και τον αριθμό δόσεων και ημερομηνία απόφασης προέγκρισης. Δεν έχει το iban μόνο αλλά παίζει να φταιει το ότι ο αιτών δεν έχει λογαριασμό στην συγκεκριμενη τράπεζα ακομα
    1 point
  20. Πράγματι Παύλο (+1), καλά αναφέρθηκες στην "ιερή αγελάδα" των δρόμων, τους πάντα επικίνδυνους σουβλακο-πιτσο-ντιλιβεράδες που δεν τους αγγίζει κανείς κι όταν ακόμη τρέχουν στα πεζοδρόμια !!!, θες γιατί παίζει ο λαικισμός του "μεροκάματου του τρόμου" που ανέφερες, θες για ότι άλλο. Η γνώση, οι αδιάβλητες εξετάσεις και γενικά η παιδεία είναι στόχοι και μέσα, που όμως τ αποτελέσματα τους μπορεί να φανούν μετά από πολλά χρόνια. Εδώ και τώρα, εκεί έξω όμως, (here and now out there κατά το βαρβαριστί) ) μόνο καταστολή με διοικητικές κυρώσεις και χρηματικές ποινές μπορείς να εφαρμόσεις για να δεις αποτελέσματα. Συγκεκριμένα δε, θα πρέπει οι χρηματικες ποινές των ντιλιβεράδων να χρεώνονται στην εταιρεία τους αφού αυτοί τους πουσάρουν και τους "τρέχουν" για τα περισσότερα δρομολόγια. Τότε θα αποφορτιστεί και το όργανο από το ενοχικό σύμπλεγμα χρέωσης του "παιδιού στο μεροκάματο". Εξ΄άλλου έτσι χρεώνονται και οι φορολογικές παραβάσεις για π.χ μεταφορά εμπορευμάτων χωρίς Δελτίο Αποστολής από εταιρικό αυτοκίνητο. Όσο για αυτούς που μπορούν να αγοράζουν για το γούστο τους μία παράβαση με 350Ε όπως ο πελάτης μου παραπάνω, θα τους έρθει πολύ στριμωχτό να γίνει αυτή 3500Ε ως αναλογούσα με τα εισοδήματα τους με τα νέα μέτρα που καλώς θα έμπαιναν...... .
    1 point
  21. εφόσον έχει γίνει μεταβίβαση η δήλωση ΔΕΝ αγγίζεται, έχεις και υπέρβαση ύψους που δεν έχει δηλωθεί (έχει υπογράψει ΥΔ ο ιδοκτήτης και προφανώς η αυθαιρεσία αυτή δεν έχει συμπεριληφθεί). Η μόνη λύση που σκέφτομαι για να διορθωθεί η δήλωση είναι να γίνει επανάληψη του συμβολαίου μεταβίβασης όπου θα διορθώσεις τη δήλωση 4178 (χωρίς μεταφορές κτλ- εξάλλου όταν μια δήλωση 4178 γυρνάει σε προηγούμενο στάδιο , ο μηχανικός βεβαιώνει ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί για πράξη). Συνεννοήσου με συμ/φο και συμβαλλόμενους για το πως μπορει να γίνει η επανάληψη συμβολαίου . Η παράλειψη αυθαιρεσίας (ύψος) κατα τη γνώμη μου είναι σοβαρή
    1 point
  22. Εμένα μου απάντησαν (ΕΘΝΙΚΗ) χτες το απόγευμα απ' ότι βλέπω για προέγκριση και είχα κάνει αίτηση Τετάρτη αν θυμάμαι καλά. Η ενημέρωση έγινε μέσω της εφαρμογής.Καποιο mail δεν έλαβα.Πλεον πήγα στη πίστα 5 "Επιλέξιμη αίτηση προς υπαγωγή" Στην συνοπτική εικόνα έχει πλέον και ένα PDF με την επιστολή προέγκρισης.
    1 point
  23. To να μετατρέπονται οι σοβαρές παραβάσεις του ΚΟΚ σε αυστηρές διοικητικές κυρώσεις (όπως αφαίρεση άδειας κλπ) και όχι σε χρηματικά πρόστιμα το θεωρώ προς τη σωστή κατεύθυνση διότι και η κοινωνία αντιλαμβάνεται ότι η τιμωρία δεν έχει εισπρακτικό χαρακτήρα και δεν προσβάλλεται το αίσθημα δικαίου από κάποιους που θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν στο δρόμο απλώς επειδή έχουν χρήματα να πληρώνουν. Μπορούμε να πούμε πολλά για την οδική ασφάλεια και τις πιο πολλές φορές δεν φταίει ο γιαλός (δηλαδή μόνο το οδικό δίκτυο). Σε αυτό που λέει ο Αντώνης παραπάνω με τις καλησπέρες μου, να προσθέσω ενδεικτικά, μηχανάκια από παιδιά (delivery) που βγάζουν το μεροκάματο του τρόμου πηγαίνοντας ανάποδα σε μονόδρομο με το κινητό στο αυτί για την επικοινωνία με πελάτη ή με το κατάστημα, για ανεύθυνες μανάδες και πατεράδες με κινητό στο αυτί σε μηχανάκι με παιδί ή και δυο παιδιά πάνω (έχω δει και τετρακάβαλο με 2 παιδάκια στο ενδιάμεσο, οδηγός ο πατέρας και πίσω η μάνα), έχουμε μάστιγα του ποδηλάτη τα τελευταία χρόνια οι οποίοι θεωρούν ότι ο ΚΟΚ δεν ισχύει γι αυτούς και περνούν φανάρια με κόκκινο, πάνε ανάποδα κλπ. Έχουμε ηλικιωμένους οδηγούς χωρίς καμία αίσθηση χώρου (ίσως και χρόνου) με πρόβλημα όρασης, ακοής κλπ να βγαίνουν νύχτα ακόμη και σε εθνικό δρόμο και όποιον πάρει ο χάρος Έχουμε άπειρα θέματα που πρέπει να λύσουμε για την οδική ασφάλεια και από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε. Παιδεία, γνώση, αδιάβλητες εξετάσεις,, αδιάβλητες επίσης εξετάσεις για αναθεωρήσεις διπλωμάτων μετά τα 60 κλπ. Ο καθένας μπορεί να προσθέσει ότι θέλει σε όλα αυτά.
    1 point
  24. Έχει καταντήσει μικρή μάστιγα στους δρόμους η χρήση του κινητού. Όταν οδηγώντας παρατηρώ από πίσω να παραπαίει κάποιος/οια μέσα στο πλάτος της λουρίδας, ή και ν αλλάζει λουρίδα στα ξαφνικά και απροειδοποίητα, να μη πηγαίνει με την ταχύτητα του ρεύματος, να στρίβει χωρίς προειδοποίηση, να κλείνει διαστάυρωση κ.λ.π, είμαι τότε σίγουρος ότι έχει κολλημένη την i-παντόφλα στο αυτί ενός απ΄τα πιό ηλίθια ξεροκέφαλα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Και πάντα δικαιώνομαι. Κάποιες φορές πλησιάζω από δίπλα, κορνάρω που να μη μπορεί να μιλήσει, να σαστίσει και το κλείνει. Το αναιδέστερο και πιό επικίνδυνο όλων είναι η χρήση κινητού να συνοδεύεται με τσιγάρο πάνω σε στροφή σε διασταύρωση. Γεμάτη η καθημερινότητα στους δρόμους απ΄αυτά τα ανεγκέφαλα και δεν καταλαβαίνω, όταν κάποιο style victim έχει δώσει και 1000++Ε για το κινητό που θα ξαναλλάξει του χρόνου, δεν δίνει 20Ε για ένα bluetooth να μιλά ανοικτά χωρίς εγώ να κινδυνεύω απ΄αυτό. Αλλά είναι θέμα παιδείας και πολιτισμού κι αυτό που "εντώ ντεν έκει". Είχα πελάτη πριν 15 χρόνια που ζήτησε από την M.B.Hellas να απενεργοποιήσει το εύλογο σύστημα μη λειτουργίας της TV που είχε το μοντέλο του όταν ήταν εν κινήσει. Του απάντησαν ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνον με Υ/Δ του προς το εργοστάσιο της DAIMLER BENZ. Πράγματι υπέβαλε την Υ/Δ και πήρε επάξια και καμαρωτός το caro με TV μπροστά να λειτουργεί όποτε ήθελε....!!!! Μακάρι να πληθήνουν οι έλεγχοι και να ακριβύνει και το πρόστιμο για την χρήση του κινητού αφού ... λεφτά δεν υπάρχουν και οι ηλίθιοι περισσεύουν .........!!!!!!
    1 point
  25. ας μην το συζητησουμε αλλο... μην το "ματιασουμε" Μακαρι να ειναι αυτη η σωστη και αποδεκτη απο όλους λυση... Δεν εχουμε καμμια ορεξη να βαζουμε τον κοσμο να κανει εξοδα και να τακτοποιει και μετα να ερχονται διαφοροι "ερμηνευτες" να ζητανε ....το μακρυ και το κοντο τους. Τα λεμε.... [η ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ, μας ειχε βοηθησει κατα πολύ με τις εγκυκλιους του στους προηγουμενους νομους... Πλην δεν εβγαλε ακομα καμμια εγκυκλιο...Μαλλον περιμενει την οριστικη μορφη του νομου]
    1 point
  26. Λογικά στην εκκαθάριση αλλά αυτούς τους εχω ικανούς να το βάζουν στην εκκαθάριση του 2020 και τα "βρισκετε μετα"
    1 point
  27. κατά τη γνώμη μου: 1. δεν απαιτείται καμιά παραίτηση από σένα ούτε και έχεις κάποια ευθύνη για τα όρια του γηπέδου που εννοείται ότι σου υποδείχθηκαν από την πελάτισσά σου και 2. η αποκατάσταση αυθαιρεσιών ( αφαίρεση οπλισμών και μπάζωμα ) δεν χρειάζεται καμιά ανάθεση σε επιβλέποντα μηχανικό γιατί αν χρειάζονταν ΤΟΤΕ η ΥΔΟΜ θα έπρεπε να την συμπεριλάβει στο έγγραφό της
    1 point
  28. αποσπασμα "Στόχοι μείωσης της κατανάλωσης: Τα κράτη μέλη θα πρέπει να περιορίσουν τη χρήση πλαστικών δοχείων τροφίμων και ποτηριών,καθορίζοντας εθνικούς στόχους μείωσης, προσφέροντας εναλλακτικά προϊόντα στα σημεία πώλησης, ή διασφαλίζοντας ότι τα πλαστικά προϊόντα μιας χρήσης θα επιβαρύνονται από κάποιο τέλος." τεληκά.......η μονη λυση που θα εφαρμοσθει αμεσα.......
    1 point
  29. Αποτέλεσμα του λάθος σου ήταν να δεσμευτεί ποσό αρκετά μικρότερο από αυτό που δικαιούσαι να δεσμευτεί. Ως εκ τούτου δεν μπορείς (σχεδόν σίγουρα) να κάνεις κάποια διόρθωση, καθώς υποτίθεται ότι το σύστημα δουλεύει αφαιρώντας το συγκεκριμένο ποσό που δεσμεύτηκε από τον διαθέσιμο για την Περιφέρεια σου προϋπολογισμό. Εκτιμώ ότι μόνος τρόπος να εκμεταλλευτείς την πλήρη επιδότηση είναι η ακύρωση και εκ νέου υποβολή της αίτησης (καλύτερα όμως να επικοινωνήσεις με το ΕΤΕΑΝ για σιγουριά). Μου κάνει κι εμένα εντύπωση το ότι δεν ελέγχεται αυτόματα από το TAXIS. Ίσως, όταν βάζεις στο σχετικό πεδίο κάποιο ποσό εισοδήματος για τα παιδιά να θεωρεί ότι μπορεί να προέρχεται από δική τους ανεξάρτητη δήλωση Ε1, την οποία να μην ελέγχει αυτόματα.
    1 point
  30. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Κι εμένα η αγωνία μου είναι ο διακανονισμός με το Τσμεδε που έχω.
    1 point
  31. μου κάνει εντύπωση πώς κατά τη διαδικασία της άδειας δεν φάνηκε το προβληματικό ιδιοκτησιακό ... του πότε είναι η άδεια?? βγήκε με απόσπασμα κτηματολογίου ή πρόσφατο πιστοποιητικό υποθηκοφυλακείου ??? εκεί δεν είχε τίποτα ύποπτο ??? (... απλή περιέργεια και γνώση για το μέλλον...) Η επιστολή της ΥΔΟΜ δεν αρκεί για να γίνουν εργασίες εφόσον υπάρχει ανάκληση. Πρέπει να ζητηθεί προθεσμία για συγκεκριμένες εργασίες από την ΥΔΟΜ με ανάθεση σε επιβλέποντα εκ νέου !!! Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου σε όλα !!! κουράγιο ... και μίλα με ΥΔΟΜ για το αν παύει η ευθύνη της επίβλεψης με την ανάκληση ή πρέπει να κάνεις και αίτηση εκεί !!! Δεν μας κουράζεις ... καλό είναι να ενημερωνόμαστε για να προσέχουμε !!!
    1 point
  32. Σε μερικές περιοχές (Βόρεια) ξεκίνησαν οι επιτροπές (ήδη έχουν κάνει τουλάχιστον μία συνεδρίαση). Ειδοποιούν κατά τεκμήριο αυτούς που έχουν υποβάλλει αντίρρηση. Δεν αναρτούν ειδοποίηση στο διαδίκτυο. Αναρτούν αναγγελία έναρξης εξέτασης αντιρρήσεων στις ανακοινώσεις των οικείων Δήμων.
    1 point
  33. Οι ενεργειες του ελεγκτη ειναι "δεδομενες" με βαση τις σχετικες διαταξεις. θα κανει "α"..."β"..."γ"... και τπτ αλλο, εντος των προθεσμιων που οριζει ο Νομος. Και αυτος ελεγχεται για την "τυπικοτητα" των ενεργειων του. Ουτε τηλεφωνα ουτε ειδοποιησεις ούτε συζητησεις με τον ιδιοκτητη. Η περίπτωση απαιτει "προσοχη"....
    1 point
  34. Μην παραλείψουμε να στηλιτεύσουμε την στάση του επιβλέποντα της οικοδομής ο οποίος όπως το αναφέρει ο συνάδελφος παραπάνω όχι μόνο γνώριζε ότι υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές και κάλεσε ελεγκτή δόμησης, αλλά ζήτησε από τον ελεγκτή να μην καταγράψει τις αυθαιρεσίες και να βρει ο τελευταίος τον μπελά του. Πραγματικά απαράδεκτη από συνάδελφο προς συνάδελφο μια τέτοια ανεύθυνη στάση.
    1 point
  35. Το ΣΑΥ / ΦΑΥ έχει πραγματικά νόημα αν έχεις αναλάβει επίβλεψη !!! και μάλιστα να φέρει υπογραφή του ιδιοκτήτη και του εργολάβου με γνήσιο υπογραφής ότι έλαβαν γνώση !!! Στο ΙΚΑ πάς κανονικά με τα "απαιτούμενα δικαιολογητικά για απογραφή έργου στο ΙΚΑ" με ΠΙΝΑΚΑ 3 και εξουσιοδότηση, χωρίς άδεια. (επισυνάπτω τα απαιτούμενα) (έντυπα ΙΚΑ για αίτηση απογραφής έχει στο www.ika.gr και ίσως και στα downloads)
    1 point
  36. Δημήτρη το "σωρευτικά" δεν είναι λάθος είναι άποψη. Τακτοποιείς με το "ή" αλλά μονομερή τροποποίηση της σύστασης κάνεις μόνο με το "και". Την άποψη τη λανσάρουν στην αιτιολογική ...
    1 point
  37. Για κάθε συγκεκριμένο αντικείμενο επίβλεψης απαιτείται πάντοτε ξεχωριστή σύμβαση ανάθεσης-ανάληψης μεταξύ του έχοντος την υποχρέωση και του μηχανικού. Αυτό κυρίως για να αναληφθεί η ευθύνη απέναντι στο νόμο για τα ποινικά και αστικά δικαστήρια και όχι για να κατοχυρωθεί ο υπάλληλος της ΥΔΟΜ στην πληρότητα της ΕΕΜΚ. Για τη διαδικασία, άρθρο 3 του ΠΔ305/96. ΠΔ_305_1996.pdf
    1 point
  38. Η ανάθεση και η ανάληψη της επίβλεψης των ικριωμάτων είναι μόνον για τα ικριώματα και όχι για τις εργασίες ΕΕΜΚ. Η υποχρέωση προκύπτει από τη νομοθεσία περί ασφαλείας των έργων και αναφέρεται αποκλειστικά στην ανάληψη της ευθύνης και την επίβλεψη της σκαλωσιάς. Χαρακτηριστικό η εργασία για τους ανελκυστήρες που αναφέρθηκε παραπάνω, όπου την ευθύνη μελετών και εργασιών αναλαμβάνουν άλλοι μηχανικοί με δηλώσεις και ο μηχανικός της σκαλωσιάς μόνος του και ξεχωριστά.
    1 point
  39. Αν μιλήσουμε για "εθνικά πάρκα" στην Ελλάδα, ο περισσότερος κόσμος σκέφτεται την Δαδιά, την Ροδόπη ή την Πίνδο. Όμως εθνικά πάρκα υπάρχουν πολλά, κι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα βρίσκεται δίπλα ακριβώς στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης. Το "εθνικό πάρκο δέλτα Αξιού" καλύπτει την περιοχή από το Καλοχώρι μέχρι το Κίτρος, και εκτείνεται βόρεια μέχρι την Ειδομένη. Πέρα από την μεγάλη του αξία ως οικοσύστημα, παρουσιάζει και τεχνικό ενδιαφέρον, αφού στην ουσία αποτελεί ένα τεράστιο τεχνικό έργο, που υλοποιήθηκε σε πολλές φάσεις και σε βάθος δεκαετιών, και το οποίο -όταν έγινε- δεν αποσκοπούσε στην προστασία της φύσης. Αν κάποιος θελήσει να το περιηγηθεί, θα χρειαστεί πάνω από μία ημέρα. Εδώ θα δούμε μόνο ένα μικρό τμήμα του, από την Θεσσαλονίκη μέχρι τον Αξιό: Η πρόσβαση στο πάρκο γίνεται μέσω Καλοχωρίου: Μετά τον οικισμό ξεκινάει ο χωματόδρομος που οδηγεί στην λιμνοθάλασσα του Καλοχωρίου. Η λιμνοθάλασσα υπάρχει εδώ και λίγες δεκαετίες, και είναι ανθρωπογενής. Δημιουργήθηκε λόγω της υπεράντλησης από τον ΟΥΘ: μία μεγάλη έκταση γης στις εκβολές του Γαλλικού υπέστη καθίζηση και κατέληξε χαμηλότερα από την στάθμη της θάλασσας, με αποτέλεσμα να κατακλυστεί από τα νερά. Σήμερα είναι καταφύγιο για εκατοντάδες είδη πουλιών, μεταξύ των οποίων πελώριοι πελεκάνοι, φλαμίνγκο κα. Στο τέλος της λιμνοθάλασσας εκβάλει η διευθετημένη κοίτη του Γαλλικού, κι αμέσως μετά ξεκινάει ένας μεγάλος κρηπιδότοιχος με μήκος ~2km. Ο κρηπιδότοιχος είναι η αρχή ενός αναχώματος που περιβάλει όλο το παλιό δέλτα του Αξιού. Ο ποταμός έχει εκτραπεί για να μην κλείσει το λιμάνι, και εκβάλει πλέον δυτικότερα. Μεγάλο μέρος του παλαιού δέλτα βρίσκεται χαμηλότερα από την στάθμη της θάλασσας, και μία σειρά από αντλιοστάσια -με την βοήθεια στραγγιστικών καναλιών- αδειάζουν συνεχώς τα νερά από την μικρή... Ολλανδία. Βεβαίως, το δέλτα δεν στραγγίζει ποτέ τελείως, και ένα μεγάλο μέρος του (περίπου 100.000 στρέμματα) είναι ορυζώνες. Τέσσερα χιλιόμετρα μετά τον κρηπιδότοιχο, αρχίζουν οι πρώτες εγκαταστάσεις μυδοκαλλιεργητών. Μικρές προβλήτες στα αβαθή, καλύβες, και κατασκευές μέσα στην θάλασσα. Για αρκετά χιλιόμετρα, πριν και μετά το δυτικό αντλιοστάσιο, βλέπει κανείς τις πιο απίθανες εικόνες: Πλάβες, καΐκια και ταχύπλοα, καλλιέργειες μυδιών, καλύβες, πελαργοί, πελεκάνοι και πάπιες, και η εκκλησία του Αγίου Νικολάου στην μέση του πουθενά... Τέλος, τρία περίπου χιλιόμετρα πριν την εκβολή του Αξιού, οι επίσημες (φτιαγμένες από το υπουργείο) διώροφες ξύλινες καλύβες των μυδοκαλλιεργητών. Ο ποταμός είναι πλέον διευθετημένος μέχρι την εκβολή του, και περιορίζεται από σειρά αναχωμάτων. Λόγω της αξιοποίησης του νερού του για άρδευση, και των πολλών φραγμάτων που έχουν κατασκευαστεί στον ρού του, δεν έχει πλέον αξιοσημείωτη στερεοπαροχή, και το δέλτα του δεν επεκτείνεται. Στην άκρη του δέλτα βρίσκεται "το νησί της Αφροδίτης" (δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια - για να φτάσεις χρειάζονταν 40 λεπτά άγριου χωματόδρομου) και ο ραδιοφάρος που οδηγεί τα βαπόρια στην είσοδο του λιμανιού. Όλη η παραπάνω διαδρομή γίνεται στην ουσία με κίνηση επί του αναχώματος. Κρατάει σχεδόν 1:30΄, και με λίγη καλή θέληση -όταν ο δρόμος είναι στεγνός- μπορεί να γίνει με απλή κούρσα. Διαφορετικά θέλει 4Χ4.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.