Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jkar

    jkar

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      246


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.950


  3. melissa

    melissa

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      582


  4. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.350


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Από όσα εγώ έχω διαβάσει οι εγκαταστάσεις του πύργου ήταν σύμφωνες με τους τρέχοντες κανονισμούς. Οι κανονισμοί έπρεπε να αλλάξουν και αλλάζουν. Ο Ελληνικός για εξωτερικό κέλυφος ζητάει "....Α2-s1d0 ανεξαρτήτως χρήσης και απόστασης από τα όρια...". Μπορεί και να είναι υπερβολικό για μιά χώρα που δεν έχει ψηλά κτήρια, μην και εμποδίσουμε την θέα στην Ακρόπολη. Οι διαμαρτυρόμενοι λένε ότι, ".... τα προϊόντα κατηγορίας Α2 (πετροβάμβακας) και Β είναι ισοδύναμα ....., συνεπώς ο αποκλεισμός των προϊόντων κατηγορίας Β (αφρώδη) σε Ευρωπαϊκό επίπεδο ΜΟΝΟ από τον Ελληνικό Κανονισμό Πυροπροστασίας, είναι τεχνικά αβάσιμος...". Μπορεί και να είναι έτσι, δεν είχα την ευκαιρία να ψάξω όλους τους κανονισμούς, αλλά, τα υλικά δεν είναι τα ίδια. Εγώ λέω ότι η αλλαγή των υλικών-μεθόδων, όπως και κάθε αλλαγή, σημαίνει ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι στον χώρο, παραγωγοί υλικών κλπ, πρέπει να αλλάξουν. Θα δημιουργηθούν νέες ευκαιρίες και θα κλείσουν-μειωθούν υπάρχουσες. Δεν είναι και καμιά τρελή τεχνολογία αυτή της παραγωγής φθηνού πετροβάμβακα, που ενώ είναι διεθνώς αποδεκτός και ευρύτατα διαδομένος, στην Ελλάδα είναι σχεδόν άγνωστος. Και οι τώρα κατέχοντες μιά καλή θέση στην αγορά, πρέπει να προσαρμοστούν, αντί να ζητάνε την προστασία του "κράτους", δλδ τα δικά μας λεφτά, για να μην αλλάξουν.
    3 points
  2. Όλη η ιστορία της διατήρησης των αυθαίρετων κατασκευών μέσω προστίμων είναι ένα τεράστιο άλμα στην λογική. Δεν ψάχνω λογική απάντηση στα ασαφή τμήματα των νόμων. Έχω καταλήξει ότι όταν οι ερμηνείες είναι πολλές, να υιοθετώ αυτήν που μπορώ να τεκμηριώσω καλύτερα στην τεχνική έκθεση και στα σχόλια και φυσικά, το συμφέρον του πελάτη.
    2 points
  3. Καλημέρα, με δεδομένο ότι άλλαξαν πάρα πολλά ως προς την αδειοδότηση των ΚΥΕ, ξεκινάω νέο θέμα ώστε να συγκεντρώσουμε απορίες-απαντήσεις και για την ηλεκτρονική πλέον γνωστοποίηση και για τη νέα Υγειονομική Διάταξη. Εγώ έκανα πριν κανά μήνα γνωστοποίηση ηλεκτρονικά για ένα οβελιστήριο που έχει ισόγειο και Α΄όροφο, με συνολική ωφέλιμη επιφάνεια 63,40 τμ Επίσης είχε άδεια για κοινόχρηστο χώρο 8,60τμ. Τώρα ο ιδιοκτήτης θέλει να κάνει προσθήκη εξωτερικού παρακείμενου χώρου 24,00τμ ,κάτι που σύμφωνα και με τη νέα Υγειον. Διάταξη απαιτεί μεταβολή της γνωστοποίησης (σελ.21757, ΦΕΚ2161Β/2017) Οι αλλαγές που θα κάνω λοιπόν είναι: 1) τα εξυπηρετούμενα άτομα είναι: για την αίθουσα πελατών-->δια 1,30τμ (άρα 63,40/1,30=48,76 δηλ. 48 εξυπηρετούμενα άτομα) ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕ 1,20 ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ για τον υπαίθριο χώρο--->διά 0,70τμ (άρα 8,60+24,00=32,60τμ , οπότε 32,60/0,70=46,57 δηλ 46 άτομα)ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕ 1,20 ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ οπότε συνολικά εξυπηρετούμενα άτομα 48+46=94.... Σωστά???? 2) Επομένως αλλάζει και ο Συντελεστής Μεγέθους (ΦΕΚ 1723Β/2017) και πλεόν από Κατηγορία 3 που ήταν πάει Κατηγορία 5 3) Ο Θεωρητικός πληθυσμός δεν αλλάζει, σωστά? Είχα πάει με τη ΠΔ.71/1988 όπου διαιρούσα δια ωφέλιμη επιφάνεια δια 1,10. Το απέναντι κοινόχρηστο χώρο πεχζοδρομίου καθώς και την πρασιά του διπλανού οικοπέδου (το οποίο έχει στέγαστρο), αν έχω καταλάβει σωστά δεν τα λαμβάνω υπόψη για τον υπολογισμό του θεωρητικού πληθυσμού, σωστά?
    1 point
  4. Version 1.0.0

    542 downloads

    Στις 25/5 η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ανέβασε τα πρότυπα αρχεία xlsx, τα οποία πρέπει να συμπληρώνουμε. Το πρώτο αρχείο πρέπει να συμπληρώνεται από όλους (ΑΡΧΕΊΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΉΤΩΝ-ΕΚΤΕΛΟΎΝΤΕΣ-TEMPLATE), δηλαδή όλες τις επιχειρήσεις ενώ το δεύτερο μόνο από όσες επιχειρήσεις απαιτείται να έχουν υπεύθυνο ασφαλείας δεδομένων (ΑΡΧΕΊΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΉΤΩΝ-ΥΠΕΎΘΥΝΟΙ-TEMPLATE), δηλαδή μεγάλες επιχειρήσεις. Το software με το οποίο γίνεται η επεξεργασία των δεδομένων πρέπει να είναι νόμιμο όχι σπασμένο.
    1 point
  5. Ok. Το κατάλαβα το σκεπτικό σου. Θα διαφωνήσω όμως , στηριζόμενος εδώ: Εγκύκλιος 3 του ν.4178 23. Όταν δεν έχει κατασκευαστεί τµήµα κτιρίου, παρόλο που το προβλέπει η οικοδοµική άδεια σε τι κατηγορια δηλώνεται στο ν. 4178/13; Σε περίπτωση που η µη πραγµατοποίηση τµήµατος κτιρίου δεν επηρεάζει τη νοµιµότητα του υπάρχοντος, δεν υφίσταται αυθαιρεσία. Σε αντίθετη περίπτωση ρυθµίζεται η επιφάνεια που προκύπτει οτι αντίκειται στις ισχύουσες γενικές και ειδικές πολεοδοµικές διατάξεις και δηλώνεται στη σχετική κατηγορία κατά περίπτωση.
    1 point
  6. Και εμένα με εμφανίζει σήμερα ανασφάλιστο ενώ δεν χρωστάω τίποτα, έχω πληρωμένα όλα τα αναδρομικά του ΤΣΜΕΔΕ και πλέον είμαι στο άρθρο 39/παρ.9...
    1 point
  7. Εγκρίνω.... και επαυξάνω ..... Ισχύουν όλα τα παραπάνω !!! Τώρα που το σκέφτομαι ... και πολύ καλή θέση έχουμε στην κατάταξη .... Για άλλες χώρες είναι ντροπή και μόνο το γεγονός ότι είμαστε στον ίδιο συγκριτικό πίνακα....
    1 point
  8. https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4495-2017/arthro-40-nomos-4495-2017-dikaiologitika-gia-ti-horigisi http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teetkm/n 4495_2017.pdf
    1 point
  9. Version Οδηγίες συμπλήρωσης εντύπου Ε3

    395 downloads

    Το πλήρες έντυπο Ε3 του φορολογικού έτους 2017 1) Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα - Έντυπο Ε3 2) Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα - Έντυπο Ε3 - Υποπίνακες 3) Κατάσταση φορολογικής αναμόρφωσης & δήλωση αποδοθέντων-παρακρατηθέντων φόρων 4) Οδηγίες συμπλήρωσης εντύπου Ε3 και Κατάστασης Φορολογικής Αναμόρφωσης φορολογικού έτους 2017. (ΠΟΛ 1072/2017) 5) Παραδείγματα Ε3 - ΔΗΛΕΔ (από το βιβλιαράκι της Φορολογικής Επιθεώρησης 5ου/2018)
    1 point
  10. Νεα υδε βεβαίωση απο ΤΑΠ (εκει θα ζητήσουν αλλαγη χρηση απο οικια σε επαγγελματικο χωρο) Εφόσον θες και επαύξηση ισχύος, δες στο επόμενο λινκ τα έγγραφα που χρειάζονται. https://www.deddie.gr/el/upiresies/sundesi-me-to-diktuo
    1 point
  11. Καλορίζικη !!! Άνοιξέ τη με photoshop ή άλλο photo editor και μετά save as σε άλλη μορφή π.χ. jpeg ... ακόμα και με μικρή συμπίεση θα έχεις θαυματουργά αποτελέσματα.
    1 point
  12. Όχι της πλάκας. Της οροφής του υπογείου. Μπορεί να είναι η πλάκα, μπορεί το φελιζόλ, μπορεί η ψευδοροφή.
    1 point
  13. 1)Τα ανεστραμμένα δοκάρια είναι εύκολο να τα λες, δυσκολότερο να τα υλοποιήσεις για πολλούς λόγους κατασκευαστικούς, αρχιτεκτονικούς και πρακτικούς όπως: Λόγω οπλισμού ανάρτησης, δεν ξέρω πόσα προγράμματα δίνουν αποτέλεσμα σε αυτό και πόσα είναι ικανά να τα ξεχωρίσουν στον ικανοτικό. Λόγω ελλειπών γνώσεων των συνεργείων κατασκευής και αν βρεις κάποιον να ξέρει θα πληρώσεις το κάτι παραπάνω. Επίσης είναι δύσκολο να τα εμπιστευτείς σε πατώματα χρήσης όπου συχνά φορτώνονται με πράγματα που δεν περιμένεις. Επίσης σκέψου πως σε όποιες πλευρές θα έχεις εξώστες ή πόρτες εισόδου τα δοκάρια δεν θα είναι ανεστραμμένα ενώ αλλού θα είναι, στους κόμβους λοιπόν που θα συγκλίνουν ανεστραμμένα και μη δεν θα είναι ότι καλύτερο και από αγκυρώσεις και από πλευράς έντασης. Μην ξεχνάς πως στο μπετό μια καλή – απλή μόρφωση του φορέα μπορεί να σε βγάλει από πολλούς μπελάδες, οι υπολογισμοί είναι βασισμένοι σε ιδεατές καταστάσεις και οι οπλισμοί σε μεγάλο βαθμό από ελάχιστα και κατασκευαστικοί, οπότε προέχει να έχεις ένα καλά μορφωμένο φορέα. Πραγματικά δεν ξέρω πόσοι έχουν φτιάξει ανεστραμμένα δοκάρια για να δημιουργήσουν σωστά παράθυρα στο υπόγειο. 2) Δεν ξέρω σε ποια πόλη ζεις - δουλεύεις, αλλά όσοι ζουν σε ορεινές περιοχές με μεγάλες κλίσεις τα υπόγεια είτε με το 1.5m είτε με το 0.80m σε όλες τις όψεις είναι πραγματικό πρόβλημα. Είναι καθημερινό το φαινόμενο να ανοικοδομείς σε οικόπεδα με κλίσεις ακόμα και πάνω από 100% και να σου βγαίνουν δυο στάθμες απ' την μια μπαζωμένες και απ' την άλλη να έχουν θέα χιλιόμετρα. Για αυτό λέω ότι τα ύψη έπρεπε να μετρούνται σε τομή..... του στυλ φίλε δικαιούσαι 4 στάθμες των 3 μέτρων με την μια ως υπόγειο εκτός συντελεστή δόμησης και όπου σου βγει. Από εκεί και πέρα θα ήταν στο χέρι του καθενός μέχρι που θα σκάψει για να θεμελιώσει ανάλογα το πόσο ριψοκίνδυνος νιώθει, ή τέλος πάντων να δίνεται ένα ποσοστό πχ 50% στο σύνολο του εμβαδού των όψεων του "υπογείου" που θα πρέπει να είναι μπαζωμένες. 3) Δεν είναι θέμα θεσμοθέτησης της αθλιότητας αλλά προσωπική επιλογή του καθενός που θα κατοικεί. Σε πληροφορώ πως υπάρχουν αρκετά διαμερίσματα τα οποία είναι και νόμιμα με παλιότερους κανονισμούς όπου μετρούσαν ύψος από τον δρόμο - οικοδομική γραμμή τα οποία έχουν ανώτερη θέα, φως και συνθήκες αερισμού από διαμερίσματα τρίτου ορόφου της Αθήνας. Που θέλω να καταλήξω? Οποιαδήποτε προσπάθεια καθορισμού της οικοδομικής γραμμής υψομετρικά και αν γίνει ή έχει γίνει πάντα θα υπάρχουν περιπτώσεις που δεν θα τις καλύπτει, οπότε η λύση είναι να μετράμε το συνολικό ύψος και τις στάθμες σε τομή και αν θέλουν να συνεχίσουν να έχουμε την τρισμεγίστη βλακεία που λέγεται σ.δ. και τι προσμετρά και τι δεν προσμετρά ας δίνουν συν μια στάθμη εκτός συντελεστή για βοηθητικές χρήσεις. Ξέρεις τι ωραίο είναι να προσπαθείς να χωρίσεις σε τρία ίσια μέρη με οριζόντιες ιδιοκτησίες κτίρια που έχουν διαφορά κάλυψης & δόμησης λόγω ύπαρξης τοίχων πάχους > 0.50m και με διαφορετικά περιγράμματα, ενώ έχουν την ίδια δόμηση που πρέπει να μοιραστούν οι τρεις ιδιοκτήτες και να πρέπει να το εξηγήσεις και στο συμβολαιογράφο πως αυτό που μοιράζονται είναι την επιτρεπόμενη δόμηση. Ο συντελεστής δόμησης μόνο προβλήματα δημιουργεί που μάλλον τα θέλουν και οι ίδιοι για να τα παίρνουν που και που όπως τώρα με τον 3843/10. Προσωπικά, αν και θα μου ήταν εύκολο να χτυπάω 300αρια για 2 ωρίστες χαλαρής και ανεύθυνης δουλειάς, αποτρέπω τους πελάτες να κάνουν ρυθμίσεις. Τους λέω έχεις ημιυπαίθριο και του έβαλες παράθυρο? Όταν και αν σου κάνουν καταγγελία σπάσε το τζάμι φθηνότερο θα σου βγει!
    1 point
  14. Το έκαναν για να μην γίνονται υπόγεια με "άτυπη" κύρια χρήση. Δοθέντος ότι οι φεγγίτες 80cm εξασφαλίζουν καλό φωτισμό και ότι με λίγη επιμονή στον σχεδιασμό μπορείς (κάνοντας χρήση της τοπικής εκσκαφής) να βγάλεις ισόγεια είσοδο και κανονικά παράθυρα, έχω δει υπόγεια σύννομα με εξαιρετικές προϋποθέσεις κύριας χρήσης... Τελικά η επιλογή της μείωσης στα 80cm ήταν άλλη μια ανοησία. Ο ασυδότως παρανομών δεν κολλάει σε τέτοια, ξεμπαζώνει (δηλ... αλλάζει στάθμη) και καθαρίζει...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.