Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      17.600


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.175


  4. GRTOPO

    GRTOPO

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.099


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. "Πιο.. χαμηλά δεν μπορεί να πάει," Εγώ δεν θα ήμουν και τόσο βέβαιη. Έχουμε΄την δυνατότητα να ανακαλύψουμε νέα επίπεδα απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας, και το σημαντικότερο, διαθέτουμε στην σωστή θέση το ανθρώπινο δυναμικό με την ανάλογη τεχνογνωσία για την πλήρη καταστροφή της. Το έχουμε αποδείξει ποικιλοτρόπως. Χαίρομαι που επιτέλους θα (στο ΘΑ είμαστε ακόμα) γίνει το αυτονόητο, να συνδεθεί δηλαδή ο σιδηρόδρομος με τα λιμάνια και τις μεγάλες βιομηχανικές ζώνες. Ίσως με την ασφυκτική πίεση των φτου κακά ξένων αναδόχων, σταματήσει η κατρακύλα του ΟΣΕ.
    3 points
  2. 3 points
  3. Διαφωνώ με το σχέδιο που ανέβασες επειδή δεν δείχνεις κοιλοδοκό αλλά μία δοκό διατομής Ι συνδεδεμένη με μία λεπτομέρεια που επίσης διαφωνώ σε ένα υποστύλωμα Ι ή Η. Κοιλοδοκός σε στύλο μπορεί να συνδεθεί με: α) endplate συγκολλημένοo στην άκρη της κοιλοδοκού και έπειτα συνδεδεμένο με κοχλίες στο στύλο. β) Μπορεί όμως να μην έχεις κοχλίες αλλά συγκόλληση του endplate. γ) Μπορεί επίσης, να μην έχεις endplate αλλά απευθείας συγκόλληση της δοκού στο στύλο. Αφού αποφασίσεις τι θα συνδέσεις και πως θα το συνδέσεις, έπειτα θα πρέπει να κάνεις κατασκευαστική λεπτομέρεια σε φάση προμελέτης - δηλαδή με γεωμετρία που εν συνεχεία θα ενδεχομένως θα επαναδιαμορφώσεις. Η αρχή του σχεδιασμού είναι keep things as simple as possible. Έπειτα πρέπει να υπολογίσεις τα επιβαλλόμενα φορτία στη δοκό βάση των πινάκων του Ευρωκώδικα 1991 και έπειτα να παράξεις τους συνδιασμούς φόρτισης σου βάση του Ευρωκώδικα 1990. Εν συνεχεία βάση απλής στατικής επιβάλεις τα φορτία σου που θα είναι επαυξημένα με τους συντελεστές ασφαλείας στο μέλος, και υπολογίζεις (αφού έχεις αποφασίσει τι είδους στήριξη θα έχεις), τη καμπτική ροπή και τις τέμνουσες δυνάμεις στα άκρα. Έπειτα από αυτό, ξεκινάς το design σου. Υπολογίζεις την αντοχή της δοκού σε κάμψη, διάτμηση, ή στρεπτοκαμπτικό λυγισμό σε μία απλή περίπτωση. Έπειτα υπολογίζεις την αντοχή του στύλου σου σε λυγισμό, αξονική φόρτιση, κάμψη (μονοαξονική ή διαξονική ή ό,τι άλλο), διάτμηση. Αφού υπολογίσεις αυτά, τότε μόνο μπορείς να κάνεις το design της σύνδεσής σου. Εν συνεχεία υπολογίζεις τη σύνδεσή σου ελέγχοντας τη γεωμετρία της διατομής, της σύνδεσης, την αντοχή του endplate αν έχεις, ή την αντοχή της συγκόλλησής σου, την αντοχή των κοχλιών σου, ελέγχεις τις οπές σου, ελέγχεις την αντοχή του στύλου λαμβάνοντας υπ'όψιν την net διατομή λόγω οπών (αν έχεις). Όλα αυτά γίνονται βάση του Ευρωκώδικα 1993-1-1, 1993-1-8, ή 1999. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ελέγχεις και για κόπωση βάση του Ευρωκώδικα 1993-1-9. Αφού γίνουν όλα αυτά κάνεις τα τελικά κατασκευαστικά σου σχέδια. Όπου Ευρωκώδικας => αντίστοιχοι έλεγχοι (πιθανόν περισσότεροι από αυτούς που ανέφερα) κατά τη περίπτωση. Δεν είναι 1 εξίσωση αλλά αρκετές σελίδες με εξισώσεις (κατά περίπτωση). Οι άνθρωποι παραπάνω προσπαθούν να σου εξηγήσουν αυτό το πράγμα.. Παραπάνω δεν μπορώ να σε βοηθήσω πέρα από να παραθέσω ΑΥΤΟ το λίνκ.
    2 points
  4. Βασικά ένα γήπεδο σε περιοχή δικτύου νατούρα 2000 είναι άρτιο κατά παρέκκλιση αν προϋπάρχει της 31/3/2011, έχει ελάχιστη επιφάνεια 4.000 τμ και κατά την ημερομηνία αυτή ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο. Αν το γήπεδο προκύπτει μετά την ανωτέρω ημερομηνία, τότε θα είναι άρτιο εφόσον έχει ελάχιστη επιφάνεια 10.000 τμ και πρόσωπο τουλάχιστον 25 μ σε αναγνωρισμένο προ 23 δρόμο. Τα παραπάνω ισχύουν υπό την προυπόθεση μη ύπαρξης άλλων αυστηρότερων ορίων αρτιότητας λόγω ΣΧΟΟΑΠ, ΓΠΣ κλπ, τα οποία πρέπει να ελέγξεις. Το δικό σου γήπεδο υποθέτω ότι προϋπάρχει της 31/3/2011 είναι τουλάχιστον 4.000 τμ και είναι άρτιο κατά παρέκκλιση; Αναφορικά με την οικοδομησιμότητα των γηπέδων εντός δικτύου νατούρα 2000 υπάρχουν κάποιες χρήσεις που απαγορεύονται, άλλες που εμπίπτουν σε εγκρίσεις ΠΠΔ και άλλες που ελέγχονται μέσω οικολογικής αξιολόγησης (ανάλογα με τον βαθμό επιβάρυνσης στο περιβάλλον) με βασική νομοθεσία ν. 4014 και μετέπειτα συμπληρώσεις στο θέμα αυτό.
    2 points
  5. Μην ανησυχείς Ιάσονα... Κι εμείς έχουμε δικούς μας που νομοθετούν.... Είναι οι εταιρείες λογισμικού.... Και είναι πολύ... min. 2000 το κεφάλι για κομπλέ πρόγραμμα ΜΣΕ, Ενισχύσεις, Pushover... συν συντηρήσεις, αναβαθμίσεις και δε συμμαζεύεται
    2 points
  6. Καλημέρα Με βάση αυτό (Πρωτ 395/31-5-18 ) του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Θεσ/νίκης " Σύμφωνα με το άρθρο 99 του Ν.4495/2017 και την άνω Υπουργική Απόφαση, θεωρούμε ότι είναι ασφαλές να ζητάτε από τον μηχανικό που εκδίδει τη βεβαίωση του Ν.4495/2017, όταν αφορά κτίσμα, να αναφέρει στην τεχνική έκθεση εάν απαιτείται ή όχι μελέτη στατικής επάρκειας." της Oι Συμβολαιογράφοι ζητούν σε κάθε υπαγωγή και σε κάθε 5σέλιδο να αναγράφεται αν απαιτείται ή δεν απαιτείται μελέτη στατικής επάρκειας, άσχετα αν στο 5σέλιδο αναφέρεται η αναγκαιότητα Τεχνικής Έκθεσης ή αν λόγω της κατηγορίας υπαγωγής, αυτό απαλλάσεται
    2 points
  7. "Δόσεις δώδεκα φορές τον χρόνο για την Εφορία, σχεδιάζει το υπουργείο Οικονομικών, με μισθωτούς, συνταξιούχους και ελεύθερους επαγγελματίες να καλούνται να πληρώνουν κάθε μήνα τον φόρο εισοδήματος αλλά και τον ΕΝΦΙΑ. Ο φόρος που θα προπληρώνουν κάθε μήνα οι φορολογούμενοι θα υπολογίζεται με βάση τα εισοδήματα του προηγούμενου έτους και το συνολικό ποσό που θα έχουν καταβάλει. Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Τα Νέα», το νέο σχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών, θα κάνει αρχή με τον ΕΝΦΙΑ καθώς τα ακίνητα που έχει κάποιος στην κατοχή του συνήθως δεν μεταβάλλονται, αν δεν γίνει κάποια αγοραπωλησία ή μεταβίβαση με γονική παροχή, δωρεά ή κληρονομία. Αρα τα ποσά που πληρώνει κάθε χρόνο ο φορολογούμενος είναι τα ίδια, εκτός κι αν αλλάξουν οι αντικειμενικές αξίες. Το νέο σύστημα φαίνεται ότι έχει πάρει το «πράσινο φως» από τους θεσμούς καθώς δεν απέχει από την πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων. Αυτό που παραμένει ανοιχτό είναι ο πως θα εισπράττεται ο φόρος από τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αγρότες, δηλαδή αν οι ίδιοι θα πληρώνουν το ποσό που τους αναλογεί κάθε μήνα ή θα γίνεται αυτόματη ανάληψη από τον τραπεζικό τους λογαριασμό." Πηγή: http://www.forologikanea.gr Δεν μπορώ να μην το σχολιάσω ... Η πονηράδα για έσοδα δεν έχει όρια ... διαδικασία τύπου ΕΦΚΑ θα έλεγα .. προβλέπω μπάχαλο ... φέρε μας ζεστό χρήμα τώρα ...και θα τα βρούμε στο μέλλον....με συμψηφισμούς ...
    1 point
  8. Earl η ανάλυσή σου είναι μια εκπληκτική ραχοκοκαλιά για επίλυση ραβδωτών μεταλλικών φορέων (+1) Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω/τονίσω/συνοψίσω είναι ότι για να κάνουμε μια αρχή απαιτούνται δύο βασικά βήματα α) να αποφασίσουμε ποια "τεχνική" κατασκευής θα ακολουθήσουμε (είναι το α,β,γ που γράφεις) με σκοπό να διαλέξουμε βασικά υλικά π.χ. διατομές και τρόπο στήριξης (βιδωτά, συγκολλητά κλπ.) και β) να καθορίσουμε τις φορτίσεις ... στο αρχικό σκαρίφημα βλέπω μόνο διατομές πλαισίου και τίποτα άλλο.... μου λείπει ο ανελκυστήρας, ο οποίος και προκαλεί τη φόρτιση... λείπουν και οι επενδύσεις επίσης που μπορεί και αυτές να προκαλέσουν μεγάλη φόρτιση ανάλογα το είδος. Συνάδελφε EnergyMan χωρίς καν τα απαραίτητα στοιχεία/προδιαγραφές νομίζω ότι η παραπάνω απάντηση (του Earl) κάλυψε και με το παραπάνω όλες τις απαιτήσεις σου.
    1 point
  9. Εκτός περιβαλλοντικά προστατευόμενων περιοχών, παραλίας και ζώνης διέλευσης οδών, δεν περνάει.
    1 point
  10. πολυ σωστα και, ένα ακομα θεμα που απαιτει διερευνηση ειναι ο τροπος δημιουργιας αυτου του γηπεδου Επισης, ειναι υπο ερευνα τι σημαινει αυτο το " δρομος που εχει τεθει σε κοινη χρηση, ". δες σε αυτα τα αρχεια. Πλην αυτων, σε προσφατες αναρτησεις ειχαμε το θεμα οτι για την εκδοση αδειας απαιτουσε η ΥΔΟΜ δουλεια διελευσης μεταγεγραμμενη.
    1 point
  11. Κάποιοι παράγοντες ανακαλύπτουν ξανά τον τροχό. Οι συνδυασμένες μεταφορές υπήρχαν στον συγκοινωνιακό σχεδιασμό σε άλλες χώρες (ανεπτυγμένες) πριν από τα μέσα του πρηγούμενου αιώνα. Αφού απαξιώθηκε ο δημόσιος οργανισμός με κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος και σταμάτησαν τα δρομολόγια από τη Νότια Πελοπόννησο (Αναβάθμισαν τις γραμμές και τα τραίνα καταργήθηκαν) όταν άλλαξαν χέρια ξαφνικά ο σιδηρόδρομος έγινε ξανά επιχειρηματικά δελεαστικός, το αυτονόητο δηλαδή, όπως θα έπρεπε να είναι. Κάποτε έλεγαν οι στατιστικές (επί εποχών δραχμής) ότι για κάθε 1 εκ έσοδα ο οργανισμός είχε 2 πλάσια ή και τριπλάσια έξοδα. Αναβάθμισαν το δίκτυο (επιδομή) και τα τραίνα καταργήθηκαν. Η περιουσία του οργανισμού είτε μισθώνεται είτε δωρίζεται είτε σαπίζει ανεκμετάλλευτη. Υπό αυτή την έννοια και εδώ που φτάσαμε ας κινηθούν ιδιωτικές εταιρίες σε έτοιμες εγκαταστάσεις, έτοιμες υποδομές και επιδομές, αν είναι να έχουμε οργανισμούς για να απορροφηθούν υπεράριθμοι και υπερπληρωμένοι από τα δημόσια ταμεία (δηλαδή όλους εμάς) ή τροχαίο υλικό που αποκτήθηκε υπερκοστολογημένο και ενδεχομένως ακατάλληλο. Πάντοτε στην οικονομία είτε μικρής είτε μεγάλης κλίμακας υπάρχει η ίδια αρχή. Για να αποκτήσεις κάτι που αξίζει και να καρπωθείς την υπεραξία του, πρώτα βρίσκεις τρόπο να το απαξιώσεις και να το πάρεις κοψοχρονιά.
    1 point
  12. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το γεγονός είναι ότι η προσθήκη ορόφου στην συγκεκριμένη οικοδομή είναι μια αρκετά δύσκολη και ακριβή διαδικασία (ενισχύσεις κλπ) που εκτιμώ ότι δεν πρόκειται να προχωρήσει ποτέ (πιο εύκολα και οικονομικά αγοράζει νεόδμητο). Τώρα ο ιδιοκτήτης λόγω κάποιων προβλημάτων που αντιμετωπίζει επιθυμεί να πραγματοποιηθεί άμεσα η μεταβίβαση στον υιό του ώστε να μην διαθέτει οποιαδήποτε περιουσιακό στο όνομά του. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι σύμφωνα με το παρακάτω λογικά δεν επιτρέπεται ούτε η ρύθμιση δίχως συναίνεση. Οπότε μονόδρομος η συναίνεση για την ρύθμιση και ώς εκ τούτου λόγω του κοινοχρήστου χαρακτήρα της αυθαίρετης κατασκευής είναι και απαραίτητη η τροποποίηση της σύστασης Ο.Ι. πρίν την μεταβίβαση..... η υπ’ αρ. 141/2014 απόφαση του Εφετείου Πειραιώς σχετικά με τη νομική φύση της ταράτσας (δώματος) πριν την υλοποίηση του «δικαιώματος υψούν» και πριν από την επέκταση καθ’ ύψος της οικοδομής, καθώς και σχετικά με τις αυθαίρετες τυχόν επεκτάσεις ότι : «μέχρι της υλοποιήσεως του δικαιώματος υψούν επί του υφισταμένου δώματος οικοδομής, τούτο παραμένει κοινόχρηστος χώρος παρέχων δικαίωμα συγχρήσεως εις όλους τους οροφοκτήτες και εις ουδεμίαν περίπτωσιν το δικαίωμα υψούν παρέχει εις τον δικαιούχον την εξουσίαν αποκλειστικής χρήσεως του ακαλύπτου δώματος προ της σκεπάσεως του ακαλύπτου χώρου διά της υλοποιήσεως του μελλοντικού ορόφου (βλ. ΑΠ 175/1988, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 17870 και ΕφΑθ 1441/2001, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 337138). Η βεράντα, η οποία είναι ανοικτό μέρος και επέκταση του δαπέδου ενός ορόφου μέχρι του κατακορύφου επιπέδου των όψεων του κτιρίου και αποτελεί δώμα (πλάκα οροφής) διά τον κάτωθι ταύτης όροφον ή διαμέρισμα, είναι δυνατόν να καταστεί αντικείμενον χωριστής ιδιοκτησίας, διαφορετικώς εφαρμόζεται ως προς αυτήν ό,τι εφαρμόζεται, κατ’ άρθρον 7§1 Ν. 3741 /1929 διά την στέγη, ήτοι ανήκει εις τα κοινόκτητα και κοινόχρηστα, κατ’ άρθρον 2§1 Ν. 2741 /1929, μέρη της οικοδομής (βλ. ΑΠ 1123/2012, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 586894, ΑΠ 406/1996, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 177943 και ΕφΛαρ 94/2012, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 590034). Περαιτέρω, διά της υλοποιήσεως του δικαιώματος υψούν (προσθήκης καθ’ ύψος ορόφου) ο νέος όροφος περιέρχεται εις τον δικαιούχον της επεκτάσεως κατ’ αποκλειστικήν κυριότητα, νομήν και κατοχήν μετά του αναλόγου ποσοστού αναγκαστικής συγκυριότητος επί του εδάφους και των λοιπών κοινοχρήστων και κοινοκτήτων μερών της οικοδομής. H άσκηση, όμως, του δικαιώματος επεκτάσεως της οικοδομής καθ’ ύψος προϋποθέτει την τήρηση των αντιστοίχων διατάξεων της πολεοδομικής νομοθεσίας. Επομένως, διά να είναι νόμιμη η άσκηση του δικαιώματος αυτού από τον συνιδιοκτήτη του ενιαίου οικοπέδου, στον οποίον εχορηγήθη τούτο βάσει κοινής συμφωνίας όλων των συνιδιοκτητών εμπεριεχομένης στην μεταγραφείσα συστατική πράξη, και διά να καταστεί αυτός αποκλειστικός κύριος του νέου κτίσματος άνωθεν του δώματος, πρέπει η κατασκευή αυτού να γίνει κατόπιν τηρήσεως των οικείων πολεοδομικών διατάξεων, διότι εν αντιθέτω περιπτώσει, δηλαδή εάν η προσθήκη του νέου κτίσματος γίνει αυθαιρέτως, ο φορεύς του δικαιώματος δεν αποκτά αποκλειστική επ’ αυτού κυριότητα και οι λοιποί συνιδιοκτήτες εξακολουθούν να έχουν το δικαίωμα τη αναγκαστικής συγκυριότητος, συγκατοχής και συγχρήσεως ολοκλήρου του κοινοχρήστου χώρου του δώματος. Εάν, ωστόσο, διά νεωτέρας νομοθετικής ρυθμίσεως παρασχεθεί η δυνατότης νομιμοποιήσεως του αυθαιρέτου κτίσματος και ο ανεγείρας τούτο τηρήσει τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις νομιμοποιήσεως, τότε η άσκηση του δικαιώματος επεκτάσεως καθ’ ύψος της οικοδομής από τον δικαιούχον είναι επιτρεπτή, αφού διά της νομιμοποιήσεως το κτίσμα αποβάλλει τον χαρακτήρα του αυθαιρέτου και καθίσταται νόμιμο. Ούτως, μόνον μετά την νομιμοποίηση του αυθαιρέτου κτίσματος ο δικαιούχος του τοιούτου δικαιώματος αποκτά αποκλειστική κυριότητα επί του κτίσματος και επί του υπό τον όγκο του καταλαμβανομένου χώρου του μέχρι τότε υφισταμένου δώματος (βλ. ΑΠ 220/2013, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 604055, AΠ 1553/2009, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 508263, ΑΠ 1658 /2007, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 458149 ή ΤΝΠΔΣΑ και ΑΠ 615/2006, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 410142). Τούτο, ανεξαρτήτως του ότι το κύρος της συστατικής των οριζοντίων ιδιοκτησιών πράξεως δεν εξαρτάται από την συμφωνία αυτής προς τις κείμενες πολεοδομικές διατάξεις αλλά επισύρει μόνον τις εκ των οικείων πολεοδομικών διατάξεων προβλεπόμενες συνέπειες (βλ. ΑΠ 1288 /2011, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 571479 και ΑΠ 121 /2003, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 325197)». Τέλος, η ίδια ως άνω απόφαση καταλήγει σχετικά με την τύχη της εναπομείνουσας ακάλυπτης ταράτσας έπειτα από την πλήρωση της αίρεσης (201 ΑΚ) που τάχθηκε με τη σύσταση του «δικαιώματος υψούν» (υλοποίηση δικαιώματος υψούν) ότι «η μερική κάλυψη του δώματος της οικοδομής κατά την ενάσκηση του δικαιώματος υψούν από κάποιον οροφοκτήτην, ο οποίος λόγω εξαντλήσεως του ανωτάτου επιτρεπομένου συντελεστού δομήσεως δύναται να ανεγείρει την εκ της συστατικής πράξεως προβλεπομένην καθ’ ύψος προσθήκην (όροφον) μόνον επί μέρους και ουχί εφ’ ολοκλήρου της επιφανείας του δώματος, δεν αίρει αφ’ εαυτής τον κοινόκτητον και κοινόχρηστον χαρακτήρα του εναπομένοντος ακαλύπτου (ακτίστου) μέρους του μέχρι τότε υφισταμένου δώματος, το οποίον εξακολουθεί να αποτελεί στέγην της οικοδομής ομού μετά της εις υψηλότερον επίπεδον αντίστοιχης στέγης του νέου διαμερίσματος, το οποίον κατά υλοποίησιν του δικαιώματος υψούν ανηγέρθη επί συγκεκριμένου μόνον μέρους της όλης επιφανείας του μέχρι τότε υφισταμένου δώματος (πρβλ. έμμεση συναγωγή από: ΑΠ 478/2011, ΤΝΠΝΟΜΟΣ: 551220 και ΑΠ 1658/2007)
    1 point
  13. Κατασχέσεις – ρεσιτάλ ασυδοσίας, αυθαιρεσίας και τρομοκρατίας Η πρόσφατη σφοδρή φοροεπιδρομή του Απριλίου επικαιροποίησε το θέμα των Κατασχέσεων χρημάτων από τραπεζικούς λογαριασμούς, αναδεικνύοντας τις τεράστιες διαστάσεις του προβλήματος. Το ζήτημα ωστόσο, παραμένει σταθερά στο περιθώριο της δημόσιας συζήτησης – ένα ζήτημα ταμπού, για το οποίο κανείς δεν θέλει να μιλάει – παρά το γεγονός ότι αποτελεί ανοιχτή πληγή, καθώς εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενοι, μεταξύ των οποίων και πολλοί συνάδελφοι μας, έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι μ’ αυτή την απίστευτη πρακτική οικονομικής εξόντωσης. … Υπενθυμίζεται ότι στα πλαίσια της εφαρμοζόμενης μνημονιακής πολίτικης, οι Κατασχέσεις χρημάτων συγκαταλέγονται στα ‘μέτρα αναγκαστικής είσπραξης’ που έχουν επιβληθεί με βάση τον ιδρυτικό νόμο της ΑΑΔΕ. Ο νόμος 4389/2016, υπεύθυνος για τη σύσταση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, έχει τεθεί σε εφαρμογή από 1/1/2017. (Σημειωτέον ότι η εν λόγω Αρχή που ουσιαστικά καταργεί τις αρμοδιότητες του υπουργείου Οικονομικών, αντίκειται στις επιταγές του Συντάγματος, καθώς αφενός αναλαμβάνει αρμοδιότητες του στενού πυρήνα του κράτους και αφετέρου δεν υπόκειται σε κανενός είδους πολιτικό και κοινοβουλευτικό έλεγχο. Και ενώ χαρακτηρίζεται από πολίτικη ανευθυνότητα, η ΑΑΔΕ έχει επιφορτιστεί με κρίσιμα καθήκοντα, όπως η είσπραξη των εσόδων του κράτους και η οργάνωση των φορολογικών ελέγχων…) Νόμιμα λοιπόν, στο βωμό των ‘εισπράξεων’ και του πρωτογενούς πλεονάσματος, η παραμικρή οφειλή γίνεται αφορμή ακαριαίας ενεργοποίησης ενός τερατώδους μηχανισμού που έχει στηθεί για να αποσπά δια της βίας τα χρήματα των εργαζομένων (συμπεριλαμβανομένων, των ανέργων, των συνταξιούχων, των αδύναμων, κτλ) και να τα μεταφέρει στα χεριά λίγων και εκλεκτών… Παράλληλα τρομοκρατεί τους φορολογουμένους που πλήττονται, συνδυάζοντας την υφαρπαγή των χρημάτων τους με τον ευτελισμό της αξιοπρέπειας τους και την παραβίαση στοιχειωδών δικαιωμάτων τους… Η διαδικασία της κατάσχεσης είναι ταχύτατη και δεν περιλαμβάνει προειδοποίηση και ενημέρωση του οφειλέτη ενώ συνδυάζεται με πλήρη αδιαφορία για την τρέχουσα οικονομική και επαγγελματική του κατάσταση. Συνίσταται στην εκ μέρους της ΑΑΔΕ, ταυτόχρονη εντολή δέσμευσης προς όλες τις τράπεζες στις οποίες ο οφειλέτης διαθέτει λογαριασμούς, προκειμένου να γίνει η αναγκαία ‘αφαίρεση χρημάτων’. Οι τράπεζες, ενεργούν επίσης ταυτόχρονα, και το οφειλόμενο ποσόν είναι δυνατόν να κατασχεθεί εις διπλούν, τριπλούν ή και τετραπλούν – ανάλογα με τον αριθμό τραπεζικών λογαριασμών που ενδεχομένως διαθέτει ο οφειλέτης. Διότι, άπαξ και έχει δεχτεί εντολή της ΑΑΔΕ, η τράπεζα προχωρεί αυθαίρετα, χωρίς καμία διενέργεια ελέγχου και διασταύρωσης στοιχείων, σε δέσμευση και κατάσχεση τραπεζικών υπολοίπων, ακόμη κι αν το οφειλόμενο ποσό έχει ήδη καταβληθεί. Στους άθλιους όρους αυτής της μαζικότατης επίθεσης – που υφίστανται όλοι όσοι λόγω οικονομικής στενότητας άφησαν απλήρωτες οφειλές προς τη φορολογική διοίκηση – έρχεται να προστεθεί ο εμπαιγμός του δήθεν ακατάσχετου λογαριασμού – που ισχύει μόνο για το ποσό 1250 € ενώ αν υπάρχει συνδικαιούχος οφειλέτης, ο λογαριασμός αντιμετωπίζεται γι’ αυτόν ως καταθετικός και ποσοστιαία κατάσχεται (3 συνδικαιούχοι, ο ένας οφειλέτης, κατάσχεται το 1/3 κι ας είναι κάτω από 1250€). Ούτε το ‘επίδομα κοινωνικού εισοδήματος αλληλεγγύης’ ούτε το ‘επίδομα ανεργίας του ΟΑΕΔ’ ή το ‘επίδομα θέρμανσης’, κτλ., έχουν γλυτώσει από την συνδυασμένη βαρβαρότητα ΑΑΔΕ και Τραπεζών. Επιπλέον, τα αδίκως κατασχεθέντα χρήματα ουδέποτε επιστρέφονται άμεσα. Κρατούνται, με πρόσχημα ακόμη και οφειλές μη βεβαιωμένες, μέχρι νεωτέρας εντολής από την εφορία (που πλέον ταυτίζεται με την ΑΑΔΕ) … Αλλά, εξ όσων γνωρίζουμε, η παρακράτηση αχρεωστήτως καταβληθέντων χρημάτων συνιστά Έγκλημα. Το έγκλημα έχει όνομα: καλείται Υπεξαίρεση. Συντελείται δε, εν κρυπτώ, με την ανοχή της κοινωνίας και την (ένοχη;) σιωπή των ίδιων των θυμάτων του… Απέναντι στο πρόβλημα που θέτει η νομιμοποιημένη Αδικία και ο θεσμοποιημένος Παραλογισμός, η αναζήτηση ατομικών λύσεων αποτελεί αυταπάτη. Μόνο η συλλογική προσπάθεια και οργάνωση μπορεί να ανακόψει την ορμή των συστηματικών επιθέσεων και να μετατρέψει το εφιαλτικό σενάριο της απώλειας σε παρελθόν. … http://synelefsimixanikon.espivblogs.net/κατασχέσεις-ρεσιτάλ-ασυδοσίας-αυθαι/
    1 point
  14. Σου διαφεύγει αυτό : Περίμενε να βγει ΦΕΚ η τροποποίηση που ψηφίζεται σήμερα ...
    1 point
  15. Off topic Η Αττικής ... αχ αυτή η Αττικής ... είναι "μπροστά με την πλάτη" από τις εξελίξεις ... μόλις πέρσι κατάργησε την εκτυπωμένη λίστα που σου έδιναν με τους κωδικούς για το ebanking ..όταν οι άλλες τράπεζες χρόνια είχαν τα στικάκια και τα sms ... και ακόμη το ebanking είναι τόσο μπροστά .... δεν μπορείς να πληρώσεις με αυτό χρεώνοντας την πιστωτική ... Αιτιολογία που μου είπαν τότε που ρώτησα τον Δντή σε κατάστημα (γιατί ακόμη έδιναν τυπωμένους τους κωδικούς και γιατί δεν μπορώ μέσω ebanking να πληρώσω ΔΕΗ, τηλ, κλπ χρεώνοντας την πιστωτική) ... "για ασφάλεια" η απάντηση ... έχει μια λογική αν τους έδιναν και σε λίθινη πλάκα ακόμη περισσότερη ασφάλεια ... END και καλημέρες ....
    1 point
  16. Δεν ανησυχώ….. Αυτοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δικοί μας, ούτε ήταν, ούτε θα γίνουν ποτέ….. Ψιλικατζίδες γεννήθηκαν και ψιλικατζήδες αργοπεθαίνουν…..
    1 point
  17. ακριβως το πρωτο σταδιο ειναι να το δει ο Μηχανικος
    1 point
  18. Έχει συζητηθεί και φυσικά ελλείψει κάποιας επίσημης ερμηνευτικής διάταξης λέμε γνώμες. Διπλωματικά απαντώντας θα σου πω το γνωστό "οτι δεν απαγορεύεται ρητά, επιτρέπεται". Στόχος η απαλλαγή με κάθε τρόπο, διότι σε μικρά κτίρια αν ακούσει ο άλλος για ΜΣΕ και μετά τη στατική ανεπάρκεια για μελέτη ενισχύσεων, με το κόστος που προκύπτει θα πάει να αγοράσει σπίτι, όχι θα τακτοποιήσει.
    1 point
  19. Ας ρωτήσουμε και την Morgan Freeman για την λίστα "κατά κεφαλήν εισόδημα" να δούμε πού είμαστε και εκεί.
    1 point
  20. Και επειδή την συζήτηση την πήγατε γύρο από το αεροδρόμιο, δεν ξέρω γιατί, θέλω να δώσω μερικές τιμές ορισμένων Τρ.Σημ. της ΓΥΣ στο φύλλο χάρτου της θέρμης 40 33, -0 39 όπως ακριβώς χρησιμοποιήθηκαν για την αποτύπωση που έγινε πριν χρόνια για λογαριασμό του δήμου Πυλαίας για τη χάραξη αιγιαλού και παραλίας στο θαλάσσιο μέτωπο από το πατριαρχικό έως την περιφερειακή τάφρο. Το 006 στο 118 δηλ. τούμπα γεωργικής σχολής: χ=-6685,07 / Υ= -2250,13. Κράνη ΓΥΣ (τιμές τ.υ. ) Χ=-1682.18, /Υ=-1127,07. Σεδες ,--Σερβικο (116075) Χ=-2990,41, /Υ=+1753,92. ΛΕΑ ΓΥΣ(118009. Καντά στον ΠΑΟΚ): χ=-7154,37,/ Υ=+1756,22.. Μιναρές θέρμης: Χ=-4063,32,/ Υ=-625,06. Κοσκινά :Χ=-3796,34, / Υ=+2303,00. Ήταν και άλλα δύο που δεν υπάρχουν τώρα. Πιθανότατα κάποιοι συνάδελφοι να έχουν αυτά τα Τρ. σημεία με άλλες τιμές. Για την δουλειά πάντως αυτή , που ήταν αρκετά χιλιόμετρα, κάθισαν καλά . Αν βρω τις τιμές συντεταγμένων των οροσήμων όπως τα όρισε η κτηματικά υπηρεσία θα τις δώσω.
    1 point
  21. e_alexand & Vasili Ίσως δεν προσέξατε ότι το άρθρο 148 του Ν 4495/17 τροποποιεί μόνο το πρώτο εδάφιο της παρ 6 του άρθ 29 του Ν 4067/12 οπότε παραμένει το επόμενο εδάφιο που επί λέξει αναφέρει: Για τις εργασίες αυτές δεν απαιτείται έκδοση αναθεώρησης οικοδομικής άδειας, παρά μόνον έγγραφη ενημέρωση της αρμόδιας Υπηρεσίας Δόμησης, η οποία συνοδεύεται από δήλωση ανάληψης επίβλεψης από αρμόδιο μηχανικό και γνωστοποιείται στο οικείο αστυνομικό τμήμα.» Επομένως 1. είναι σαφές ότι η παράταση δίνεται μόνο για αυτές τις εργασίες (ολοκλήρωσης όψεων και στέγης) και 2. γεννάται το ερώτημα πως θα γίνει έγγραφη ενημέρωση (δηλαδή 48η) αφού αυτή καταργήθηκε με το άρθρο 51 του Ν 4495/17 (άμεσα από την ισχύ του ήτοι από 3-11-17) Φαίνεται λοιπόν καθαρά ότι για ακόμη μια φορά οι του ΥΠΕΚΑ έμπλεξαν τα μπο%τια τους!
    1 point
  22. εκει ειναι αγερωχο --> φωτο Ιανουαριος 2017 © Marita Kaloglou
    1 point
  23. Δεν εχω κάποια διάταξη πρόχειρη αυτή τη στιγμή πέραν της εμπειρίας από άδειες αλλά φυσικά αν το βρω θα το αναρτήσω και αυτό. Η λογική το ορίζει αυτό διότι η πλευρά με την όμορη ιδιοκτησία είναι τυφλή έτσι και αλλιώς. Μπορείς να την κλείσεις ή μπορεί να την κλείσει και ο δίπλα ή και οι δυο. Φαντάσου λοιπόν ότι σε επαφή με το όριο υπάρχει τοίχος κτιρίου. Εσύ πας και φτιάχνεις πυλωτή. Έτσι και αλλιώς η πλευρά σου θα είναι κρυμμένη από τον τοίχο του διπλανού. Οπότε είτε βάλεις και εσύ τούβλα να χτίσεις τα φατνώματα είτε όχι το ίδιο είναι.
    1 point
  24. Η πυλωτή απαγορεύεται να κλειστεί. Όπως είπες η κοινή πλευρά με το όμορο μπορεί να κλείσει. Οι υπόλοιπες όχι. Αν θες ανέβασε την αρχιτεκτονική σου ιδέα να το σχολιάσουμε περαιτέρω.
    1 point
  25. Θα πάρω και μια υπεύθυνη δήλωση από τον ιδιοκτήτη ότι δεν κάνει την ανάγκη του εκεί και είμαι εντάξει. Πλάκα πλάκα, αν θυμάμαι καλά (εκτός από πρόβλημα στα μάτια, 'έχω και στη μνήμη) σε παλαιότερη συζήτηση είχε ειπωθεί ότι στον 4178 δηλώναμε στην κατηγορία 3 και τα λεβητοστάσια του ακαλύπτου, όταν πληρούσαν τις υπόλοιπες προδιαγραφές. Διασταλτικά, γιατί να μην το κάνουμε και στον 4495 συμπεριλαμβάνοντας και τα wc ? Προφανώς η ευθύνη για την ερμηνεία εξακολουθεί να μας βαρύνει, όπως άλλωστε και σε τόσες άλλες περιπτώσεις...
    1 point
  26. κι αν ειναι σε αχρησια εδω και καποια χρονια... και εχουν βαλει τπτ κουτες, εργαλεια, κλπ τετοια.. πού να δεις εσυ μια λεκανη..."ηταν και μαυρο σκοταδι"...δεν ειχες και φακό στο κινητο... και δεν εχει καμμια πλακα απο πανω του εχει τα σκαλοπατια απο το "0" εως το 1,90..
    1 point
  27. Αν δεν "περνάει" ως κατηγορία 3, τότε είναι υπέρβαση δόμησης. Σκέφτομαι μήπως λόγω σκοταδιού δεν είδα καλά και ίσως να μην έχει λεκάνη και άρα είναι αποθήκη...
    1 point
  28. Σε ευχαριστώ συνάδελφε για τις απαντήσεις σου ... θα αναφέρω στην τεχνική έκθεση ότι απαιτείται περαιτέρω έλεγχος και θα το αφήσω στην κρίση των μηχανικών του δήμου..
    1 point
  29. Το ερώτημα είναι πολύ ασαφές. (σε ποιόν ανήκει το υπόγειο? πόσες Ο.Ι. έχει? τι είδους? ποιά Ο.Ι. επεκτάθηκε? υπάρχει Σ.Ο.Ι. ? έχετε κανονισμό? τι γράφουν ? στα σχέδια της άδειας τι φαίνεται ? στα σχέδια της ΣΟΙ τι φαίνεται ?) Η υπαγωγή στον ν. 4495/2017 έχει 2 προϋποθέσεις: α) για κατάληψη κοινοχρήστου χώρου συναίνεση 51% β) η κατασκευή έγινε προ της 28/7/2011 Στο ιδιοκτησιακό ισχύει ότι λέει η σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών και δεν μπορεί κανείς να απαντήσει στο παραπάνω ερώτημα με ναι ή όχι.... (χρειάζονται επιπλέον στοιχεία) Αν θέλετε απάντηση θα πρέπει να απευθυνθείτε σε συμβολαιογράφο, ο οποίος θα σας πει τι στοιχεία απαιτούνται για να απαντήσει !!! Δείτε και αυτό που λέει ο Δημήτρης παραπάνω... τον αν απαιτείται ή όχι τροποποίηση ΣΟΙ είναι ακόμα θολό... περιμένουμε διευκρινήσεις !!!
    1 point
  30. εννοεις οτι " εχει κάνει ηδη επεκταση" και θελει να τακτοποιησει με τον 4495 Τακτοποιει με το 51% ή με το εκ κατασκευής ή με το "σε ολους τους οροφους" Ο νομος ελεγε οτι για να γινει μεταβιβαση χρειαζεται βεβαιωση...ούτε για τροποποιηση της συστασης ελεγε ουτε τπτ αλλο. Μετα αρχισαν τα "μπερδεματα" για τροποποιηση της συστασης... Σημερα, υπαρχει εκεινο το "μονομερως" υπο ακαταληπτους όρους. Να συννενοηθεις με τον συμβολαιογραφο σου, περιμενοντας την τελικη διατυπωση του αρθρου 98
    1 point
  31. όταν έχουν περάσει καμήλες (στις υπαγωγές), ψάχνουμε το κουνούπι? δεν θα τρελαθούμε κιόλας...
    1 point
  32. Δεν πληρώνεται αυτή η εργασία, οπότε οφείλει να ξεχαστεί, ακόμα και ως σενάριο....
    1 point
  33. ο σκελετός ειναι με μεταλλικούς σωλήνες, Είναι αποθήκη διαστάσεων 2*2 και ύψους 2,75μ, και έτσι δε μπορώ να το βάλω στο ιβιβ (ύψος >2,50 μ) Επειδή είναι κ άλλα κατ 3 έλεγα να τα βάλω όλα μαζί, και αφού δεν εχει διευκρινιστεί αν συμψηφίζονται κατ3 και αναλυτικός.
    1 point
  34. για την αποδειξη του χρονου δημιουργιας δες τε αυτο αποτον παυλο http://www.michanikos.gr/topic/29012-Χρόνος-δημιουργίας-γηπέδου-εκτός-σχεδίου-για-ε/?p=443709 και αυτο απο τον κρισβεν http://www.michanikos.gr/topic/4403-Απόδειξη-αρτιότητας/?p=50828 και αυτο για τις βεβαιωσεις Δημαρχων http://www.michanikos.gr/topic/2508-Όροι-δόμησης-σε-εκτός-σχεδίου/?p=573633 και αυτο, για τις ευθυνες του μηχανικου, επίσης απο τον παυλο που υπογραφουν ο Καρατσολης και ο Σχινάς http://www.michanikos.gr/files/file/698-225781-2-2010-%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF-%CE%A4%CE%95%CE%95-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%A0%CE%A3%CE%94%CE%91%CE%A4%CE%9C-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%9D-65177/
    1 point
  35. αυτο που δεν θελει ο νομος ειναι να εμφανισθουν 3 αδελφια σε εναν αγρο 6 στρ. και ο καθενας να ισχυρισθει οτι εχει απο ατυπη δωρεα και χρησικτησια απο το ετος 1960, απο τον πατερα του, εναν αγρο 2 στρ... και να "δημιουργησει" παρεκκλιση. Απο εκει και περα καθε περιπτωση εχει τον δικο της χαρακτηρα. λχ. αν ο πατερας ειχε αγορασει το 1950 εναν αγρο 2 στρεματα, αυτος που επικαλειται σημερα "ατυπη δωρεα και χρησικτησια" πολεοδομικα ειναι "καλυμενος" διοτι ο αγρος εχει "ταυτοτητα" σαν 2 στρ. του ετους 1950...Η κτηση κυριοτητας σε αυτον δια χρησικτησιας αφορά την εμπραγματη πλευρα της κτησης κυριοτητας...στην οποια δεν υπεισερχεται η πολεοδομία. για την περιπτωση του ζερμαν αυτη η "μεταβιβαση με αυτοσύμβαση" που ειπες...σε τι ακριβως συνισταται??? Αυτοσυμβαση κανουμε οταν εχουμε προσυμφωνο....οπότε εξεταζεις πότε εγινε το προσυμφωνο, αν ηταν το λεγόμενο "ισχυρό", δλδ. αν εχιε εξοφληθει το τιμημα και ειχε παραδοθει η νομη στον αγοραστη, αν ο αγοραστης το δηλωνε σε καποια μισθωματα ή για καποιες καλλιεργειες ή επιδοτησεις κλπκλπ. Πιθανον να εχει καταγραφει και να φερει και καποιον κτηματολογικο αριθμο σε "αρχεια " της κοινοτητας.. Πιθανον να εχεις και περιπτωση επικυρωσης ανωμαλης δικαιοπραξιας... Αρα, τα ψαχνεις και τα λέμε υγ εχει δικαιο ο μανολης μπορεις να χρησιμοποιησεις τα εγγραφα που αναγραφει η εγκυκλιος.... Βεβαια, προ ετους περιπου, αναρτηθηκε μια "εγκυκλιος"?? ""αποφαση"??? η οποια ελεγε οτι οι δημαρχοι ειναι για να "βεβαιωνουν" θεματα προσωπικης και οικογενειακης καταστασης των δημοτων... Αρα δεν δικαιουνται να εκδιδουν βεβαιωσεις περι της ιδιοκτησίας ενος αγρου. Πλην ομως, εάν απο εγγραφα του Δημου ή καποιον χαρτη ή αλλη πραξη, επισημη, αυτος ο αγρος φαινεται οτι υφισταται σε αυτην την έκταση απο πριν ...50 χρονια.... ο δημαρχος με την βεβαιωση που δινει, δεν βεβαιωνει "ιδιοκτησία" αλλα την "υπαρξη" του αγρου, οπως προκυπτει απο καποιο "επισημο" εγγραφο, "της εποχης εκεινης" καλημερα http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.karagilanis.gr%2Fimages%2Fnodes%2F103%2F8991_53125_egk.39_08.doc&ei=FeW7UbrZOsjmPPqYgWA&usg=AFQjCNFOL4RnIGCdKcFq5EDsoJXrUH3jRQ&bvm=bv.47883778,d.ZWU .
    1 point
  36. Υπάρχουν διάφορα έγγραφα σχετικά με χρόνο δημιουργίας γηπέδων-οικοπέδων από έκτακτη χρησικτησία. Παραθέτω ένα από αυτά. Εγγρ-27740/7-10-05 (Δ/νση Νομ. Εργου) Αναφορικά με το εν θέματι σχετικό και το συνημμένο μ' αυτό έγγραφο της πολεοδομίας Γιαννιτσών σας γνωρίζουμε τα εξής: Η έκτακτη χρησικτησία (Αρθ 1045 ΑΚ) αποτελεί πρωτότυπο τρόπο κτήσης κυριότητας σύμφωνα με το εμπάγματο δίκαιο πολεοδομικώς δε - στις περιπτώσεις όπου τίτλος ιδιοκτησίας ακινήτου είναι η έκτακτη χρησικτησία αναγνωρισμένη τελεσίδικα με δικαστική απόφαση - ως χρόνος δημιουργίας του οικοπέδου λαμβάνεται η ημερομηνία κατά την οποία υπεισήλθε στην νομή και κατοχή του ακινήτου ο μετέπειτα αναγνωρισθείς κύριος αυτού. Η εν λόγω ημερομηνία πρέπει να προκύπτει σαφώς από το ιστορικό και αιτιολογικό της σχετικής απόφασης του δικαστηρίου που αναγνωρίζει την έκτακτη χρησικτησία. Κατά συνέπεια πολεοδομικώς ως χρόνος δημιουργίας του οικοπέδου, λαμβάνεται η έναρξη της εικοσαετίας και όχι η συμπλήρωση αυτής, δηλ. ο χρόνος έναρξης του φυσικού εξουσιασμού και της αποδεδειγμένης πλέον οριοθέτησης του οικοπέδου, ο οποίος στις περιπτώσεις χρησικτησίας προηγείται και δεν συμπίπτει με το χρόνο οριστικής κτήσης κυριότητας όπως σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΟ - ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
    1 point
  37. Σωστός.... και λάθος μου
    1 point
  38. Η αρτιότητα για τα εκτός σχεδίου γήπεδα αναφέρει : 4000 και πρόσωπο 25μ σε "κοινόχρηστη οδό". Η απαίτηση αυτή του προσώπου των 25μ, αφορά σε γήπεδα που προέρχονται από κατάτμηση μετά την 31-12-2003 και όχι σε γήπεδα προϋφιστάμενα της 31-12-2003 για τα οποία μόνο το εμβαδό των 4000τμ τα καθιστά άρτια.
    1 point
  39. Στο άρθρο 1 παρ. 2γ του ΠΔ 24-5-1985 : "'Αρτια και οικοδομήσιμα γήπεδα που απομειούνται συνεπεία απαλλοτριώσεων ή διανοίξεων διεθνών, εθνικών ή επαρχιακών οδών, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα εφόσον μετά την απομείωση αυτή έχουν όρια αρτιότητας και τις λοιπές προϋποθέσεις των γηπέδων των προηγουμένων περιπτώσεων α και β." Η περίπτωση που εξετάζεις εμπίπτει εν μέρει στην α και εν μέρει στη β, χωρίς να καλύπτει πλήρως καμία από τις δύο. Κατά την άποψή μου είναι μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο. Απαιτούμενη διευκρίνηση για παραπάνω διερεύνηση: τι εννοείς "απαλλοτριωθέν από ρέμα"; Αν έχει γίνει οριοθέτηση ρέματος δεν πρόκειται για απαλλοτρίωση αλλά για διαπίστωση του κοινόχρηστου χαρακτήρα, κατ' αντιστοιχία με τον καθορισμό αιγιαλού. Για τους αιγιαλούς πριν λίγο καιρό είχε βγεί μια Γνωμ. ΝΣΚ που έδινε συντελεστή δόμησης στο (ήδη) κοινόχρηστο, νομίζω και δυνατότητα προσμέτρησης στην αρτιότητα (σκανδαλώδη την είχαν πει κάποιοι - δεν πρόσεξα να έγινε συζήτηση εδώ). Μήπως λοιπόν ισχύει και για τα ρέματα το ίδιο; Επίσης αν έχει γίνει κανονική απαλλοτρίωση τότε επειδή χάνεται η αρτιότητα, είναι υποχρεωμένη η Διοίκηση να αποζημιώσει και το υπόλοιπο τμήμα, λόγω "ιδιαίτερης απομείωσης της αξίας του". Βέβαια όλα τα παραπάνω ισχύουν σήμερα και μάλλον πρέπει να ερευνηθεί και το τι ίσχυε το 1950...
    1 point
  40. Ν-3212/03 (ΦΕΚ-308/Α/31-12-03) ... ΑΡΘΡΟΝ-23 ... 3. Η περιπτ.α της παρ.1 του Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 , όπως αντικαθίσταται με την παρ.1 του Αρθ-10 του νόμου αυτού, δεν ισχύει για γήπεδα που υφίστανται κατά την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού. ΟΜΩΣ: Σύμφωνα με την Απόφαση του ΣτΕ-551/08 , τίθεται θέμα απαίτησης προσώπου και για τις προ του 2003 κατατμήσεις, το θέμα έχει παραπεμφθεί για συζήτηση στην ολομέλεια του ΣτΕ ΑΡΑ: Αποδεικνύεις την παλαιότητά του με τον τίτλο ιδιοκτησίας (δεν μπορεί κάτι θα υπάρχει, αλλιώς τι εννοείς με το "έχω αγροτεμάχιο...") και φροντίζεις να εκδοθεί η άδεια οικοδομής πριν καταργηθεί η παράγραφος 3 του άρθρου 23. Επίσης πρέπει να φροντίσεις και για κάποια δουλεία για την εξασφάλιση της πρόσβασης...
    1 point
  41. Εγκ-9622/1473/7/4-3-92 Εγκ-7/92 Ε-7/92 Χρόνος δημιουργίας οικοπέδου, για την εφαρμογή των διατάξεων της κατά παρέκκλιση αρτιότητας και παραστατικά στοιχεία απόδειξής του. Κατά καιρούς έχουν εκδοθεί εγκύκλιοι, αλλά και άλλα έγγραφα για μεμονωμένες περιπτώσεις, που αναφέρονται, στον χρόνο δημιουργίας οικοπέδων, προκειμένου να εξεταστεί εάν αυτά υπάγονται σε διατάξεις "κατά παρέκκλιση αρτιότητας κλπ." που ισχύουν στην περιοχή και στα στοιχεία απόδειξης του χρόνου δημιουργίας. Παρά ταύτα οι υπηρεσίες δεν αντιμετωπίζουν κατά τον ίδιο τρόπο τα θέματα, με αποτέλεσμα να υπάρχει σύγχυση και ανασφάλεια ως προς το εφαρμοστέο δίκαιο. Για να επιλυθούν τα προβλήματα αυτά, επιχειρείται κατωτέρω συστηματική κατάταξη των διαφόρων περιπτώσεων, σύμφωνα με την αρ.Γνωμ-113/9/26-2-92 του Κεντρικού Συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος στο οποίο είχε παραπεμφθεί το θέμα για γνωμοδότηση, ως εξής: 1. Σε περίπτωση κατάτμησης, ως χρόνος δημιουργίας του οικοπέδου, θεωρείται ο χρόνος μεταγραφής του οριστικού συμβολαίου. 2. Σε περίπτωση κληρονομιάς ή κληροδοσίας, ο χρόνος θανάτου του κληρονομουμένου. Στις περιπτώσεις εξ αδιαθέτου κληρονομιάς όταν η δήλωση αποδοχής κληρονομιάς έχει γίνει μετά το χρόνο της κατά παρέκκλιση αρτιότητας και δεν υπάρχει προγενέστερος τίτλος που αποδεικνύει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα, για τον χρόνο δημιουργίας του οικοπέδου θα λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος θανάτου του κληρονομουμένου. 3. Σε περίπτωση ύπαρξης συμβολαιογραφικού προσυμφώνου, δυνάμει του οποίου έχει εκδοθεί τελεσίδικη δικαστική απόφαση περί μεταβιβάσεως της κυριότητας οικοπέδου, ο χρόνος μεταγραφής της δικαστικής απόφασης. 4. Στις περιπτώσεις επικύρωσης ανωμάλων δικαιοπραξιών, ως χρόνος δημιουργίας του οικοπέδου, θεωρείται ο χρόνος σύνταξης του ιδιωτικού συμφωνητικού (προσυμφώνου κλπ.) μεταβίβασης της κυριότητάς τους, αφού αυτός αναφέρεται στην δικαστική απόφαση η οποία επικυρώνει την δικαιοπραξία μεταβίβασης του ακινήτου κατά παρέκκλιση των διατάξεων του Αστ. Κώδικα παρ.2 του Αρθ-15 του ΝΔ-3958/59 "Περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως των περί κυρώσεων πράξεων τινών του Υπουργικού Συμβουλίου και άλλων τινών διατάξεων" (ΦΕΚ-133/Α), παρ.2 του Αρθ-2 του Ν-666/77 "Περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως διατάξεων της Εποικιστικής Νομοθεσίας και άλλων τινών διατάξεων". 5. Στις περιπτώσεις υπολογισμού των εισφορών γης του Αρθ-8 του Ν-1337/83 θεωρείται αυτοτελής ιδιοκτησία του υποχρέου εκείνη, που ανήκει κατά κυριότητα σ' αυτόν, με οριστικό συμβόλαιο ή δικαστική απόφαση κλπ. που έχει μεταγραφεί στο αρμόδιο υποθηκοφυλάκειο και όχι εκείνη που απόκτησε με προσύμφωνο με το οποίο απλά δίνεται υπόσχεση για μελλοντική μεταβίβαση. 6. Στις περιπτώσεις που ζητείται η κατά παρέκκλιση αρτιότητα γηπέδου για το οποίο δεν υφίσταται τίτλος κυριότητας ή ο υπάρχων τίτλος δεν αποδεικνύει τον χρόνο δημιουργίας του, τότε η πολεοδομική υπηρεσία, αντί της μέχρι τώρα δικαστικής απόφασης θα απαιτεί να προσκομίσει αθροιστικά ο ενδιαφερόμενος: α) Πιστοποιητικό από το αρμόδιο υποθηκοφυλάκειο, περί μη διεκδικήσεως του υπόψη γηπέδου. β) Βεβαίωση του Προέδρου της Κοινότητας ή του Δημάρχου για τον χρόνο δημιουργίας του οικοπέδου συνοδευόμενη από τοπογραφικό διάγραμμα του οικοπέδου θεωρημένο από τον Πρόεδρο της Κοινότητας ή το Δήμαρχο. γ) Υπεύθυνη δήλωση του Ν-1599/85 στην οποία να δηλώνεται από τον ιδιοκτήτη ή τους συνιδιοκτήτες του, ότι είναι κύριοι του υπόψη γηπέδου, ο χρόνος και ο τρόπος απόκτησής του, καθώς και ο χρόνος δημιουργίας του, τον οποίο επικαλούνται για την παρέκκλιση. Προηγούμενες εγκύκλιοι που έχουν εκδοθεί για το ίδιο θέμα παύουν να ισχύουν.
    1 point
  42. Φίλε μου, Εφόσον είσαι > 4000τμ και δημιουργημένος προ της 31-12-2003 έχεις ένα ΑΡΤΙΟ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ γήπεδο στο οποίο δεν ενδιαφέρει το μήκος του προσώπου. Η απαίτηση προσώπου μπήκε με τον Ν. 3212/2003 (ημερ δημοσ ΦΕΚ 31-12) και αφορά τόσο στα κατατμηθέντα όσο και στα συννενούμενα γήπεδα μετά αυτή την ημερομηνία.
    1 point
  43. Απο ότι βλέπω κανείς δεν έχει ή δεν θέλει να δώσει απάντηση. Ευχαριστώ πολύ, μπορεί να κλειδώσει και να το διαγράψετε, δεν είχε καμία ουσία να ζητήσω βοηθεια απο την στιγμή που η μόνη απάντηση ήταν πλήρωσε έναν ΠΜ. Ευχαριστώ πολύ και πάλι τους διαχειριστές.
    -3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.