Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      12

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.869


  3. Alex99

    Alex99

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      188


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.330


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    1.055 downloads

    Μελέτη κολυμβητικής δεξαμενής (πισίνα) με Filterblock Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    2 points
  2. Καλημέρα αγαπητέ. Είμαι βέβαιος ότι κάνεις λάθος, πιθανόν επειδή το βλέπεις με την οπτική του νομικού. Κάλλιστα μπορείς να έχεις τρεις ημερομηνίες για διαφορετικά τμήματα της ίδιας κατοικίας στα αυθαίρετα. Στο Ε9 δηλώνεις την τελευταία, όπως τα έγραψες.
    2 points
  3. Από το site του ΕΦΚΑ: Έναρξη Κατασκηνωτικής Περιόδου 2018 Αθήνα, 7 Ιουνίου 2018 Ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης ενημερώνει ότι ξεκινάει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την κατασκηνωτική περίοδο έτους 2018 όλων των εντασσομένων φορέων του ΕΦΚΑ: π.ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, π.ΤΑΞΥ, π.ΤΥΔΚΥ, π.ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, π.ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, π.ΕΤΑΑ-ΤΣΑΥ, π.ΕΤΤΑ-ΤΥΔΑ, π.ΕΤΤΑ-ΤΥΔΠ, π.ΕΤΤΑ-ΤΥΔΘ, π.ΕΤΤΑ-ΤΑΝ, π.ΕΤΤΑ-ΤΑΣ, π.ΟΑΕΕ (υπαλλήλων), π.ΤΑΝΤΠ, π.ΟΓΑ, π.ΤΥΔΕ, π.ΤΑΠΙΤ-ΤΑΠΕΜ και π.ΤΑΥΤΕΚΩ (ΤΑΠ-ΟΤΕ,ΤΑΑΠΤΠΓΑΕ, ΚΑΠ-ΔΕΗ ΣΥΝΤ/ΧΟΙ. Η περίοδος υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 08/06/2018 έως 14/06/2018 για την 1η κατασκηνωτική περίοδο και από 18/06/2018 έως 29/06/2018 για την 2η και 3η κατασκηνωτική περίοδο. Από τις διαχειριστικές επιτροπές θα εκδοθούν ενημερωτικά έγγραφα και οδηγίες, σχετικά με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, σύμφωνα με τις καταστατικές διατάξεις εκάστου εντασσόμενου φορέα. Επισημαίνουμε ότι παρατείνεται η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων για παιδιά ασφαλισμένων - συνταξιούχων π. Ο.Α.Ε.Ε., καθώς και η εξυπηρέτηση αυτών στα Περιφερειακά Τμήματα του π. Ο.Α.Ε.Ε. τις εργάσιμες ημέρες και ώρες έως και Δευτέρα 11-6-2018 και ώρα 15:00. και από το site του ΤΣΜΕΔΕ: Έναρξη Κατασκηνωτικής Περιόδου 2018 Για ενημέρωση σχετικά με το κατασκηνωτικό πρόγραμμα 2018, παρακαλούμε να απευθύνεστε στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/_news/files/20180607.cfm Ή αλλιώς, από τον Άννα στον Καϊάφα
    2 points
  4. Τι λε ρε λεβεντόπαιδα, αυτό καταφέρατε να πετύχετε εδώ και 10 μήνες;;;;
    2 points
  5. Version 2

    3.641 downloads

    Σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2 της ΚΥΑ 36259/2010, οι διαχειριστές ΑΕΚΚ υποχρεούνται, πριν από την έναρξη των οικοδομικών εργασιών ή των έργων τεχνικών υποδομών, να υποβάλλουν στην αρμόδια αρχή Στοιχεία για τη Διαχείριση των Αποβλήτων (ΣΔΑ) που θα παραχθούν από τη δραστηριότητά τους. Ο ΕΟΑΝ ανέπτυξε το παρόν ειδικό εργαλείο σε μορφή excel για την καταχώρηση των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι υπόχρεοι διαχειριστές ΑΕΚΚ κατά την υποβολή των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων στις αρμόδιες υπηρεσίες.
    1 point
  6. Καλησπέρα, πέρυσι που είχα προβεί σε ανάλογη διαδικασία την είχα ολοκληρώσει αυθημερόν στη Δ.Ο.Υ. χωρίς να χρειαστεί κάποιο έγγραφο από τον Ε.Φ.Κ.Α.
    1 point
  7. Ευχαριστώ Παύλο... maneni, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες.. Δεν είναι το όχημα αλλά θέμα συμπεριφοράς του οδηγού. Όμως είναι γεγονός πως delivery και ποδήλατα δεν έχουν την αίσθηση του κινδύνου και επίσης δεν δείχνουν πως γνωρίζουν ότι σε κάθε περίπτωση θα είναι αυτοί που θα πάθουν την μεγαλύτερη ζημιά. Αυτό βέβαια δεν απαλλάσσει τους οδηγούς ΙΧ από το ότι πρέπει να έχουν την προσοχή τους στον δρόμο και όσο μπορούν να προβλέπουν τις κινήσεις των συγκεκριμένων. Αλλά δεν είναι πάντα εφικτό να προβλέψεις....
    1 point
  8. [BARTHÉLÉMY, Jean-Jacques (1716-1795)]. Voyage du Jeune Anacharsis en Grece. Paris: Chez De Bure, 1788
    1 point
  9. .........Είπαμε παλιός αλλά δεν πολέμησα και στην ..αντίσταση! Όχι για τον "τριγωνισμό Αναστασιάδη" ακούω πρώτη φορά. Ίσως κάποιοι, που κάποτε ΕΙΧΑΝ καλές σχέσεις με παράγοντες της Τοπ. Υπηρεσίες, να γνωρίζουν κάτι για το θέμα αυτό.
    1 point
  10. Μετα χαρας ανεβαζω τα πρακτικα του συνεδριου ετους 1986: "Μετασχηματισμοι Συντεταγμενων μεταξυ των προβολων ΗΑΤΤ και εγκαρσιας Μερκατορικης 3 μοιρων" του Συλλογου Διπλωματουχων Αγρονομων & Τοπογραφων Μηχανικων Βορειας Ελλαδας (ΣΔΑΤΜΒΕ). Κ.Κατσαμπαλος Α.Φωτιου http://bit.ly/tm3hatt1986 οπως επισης και compiled το προγραμμα σε BASIC http://bit.do/hatt2tm3exe
    1 point
  11. Απλώς προσπάθησαν να πουν τα ίδια πράγματα με άλλα λόγια, για να μην χαρακτηριστούν "αντιγραφείς"!!! Και δεν τα κατάφεραν.... Έφτιαξαν μια "ωραιότατη σαλάτα", που όμως μπάζει από παντού... Κι αυτός θα είναι ένας ακόμα λόγος της παταγώδους αποτυχίας τους!!! Οψόμεθα λοιπόν, μέχρι νεωτέρας......
    1 point
  12. Αρετή, επειδή είμαι σίγουρος ότι σε μπέρδεψε ο Δημήτρης όπως τον διαβάζω: Αυτά που γράφει αφορούν αποκλειστικά τις δηλώσεις Ε9. Ως προς την τακτοποίηση αυθαιρέτων, εννοείται ότι ΔΕΝ το πας όλο με την ίδια χρονολογία. Βρίσκεις αποδεικτικά (κατά προτίμηση αεροφωτογραφίες) για το κάθε κτίσμα και δηλώνεις τις αντίστοιχες κατηγορίες σε διαφορετικά φύλλα καταγραφής. Αυτό που σε κάθε περίπτωση προκύπτει από τα γραφόμενα του Δημήτρη είναι ότι το Ε9 εδώ, μπορεί να αποτελέσει αποδεικτικό μόνο για την πιο πρόσφατη αυθαιρεσία. Ως προς την αρχική ερώτηση που έθεσες, οι αλλαγές χρήσεις γενικώς, δύσκολα αποδεικνύεται πότε πραγματικά έγιναν. Μπορείς να βάλεις τον ιδιοκτήτη να κάνει διόρθωση στο Ε9 και να δηλώσει 90τμ κατοικίας με χρονολογία που έκανε την αλλαγή χρήσης, αρκεί να είναι οποτεδήποτε πριν το 2011. Όσο πιο παλιά, τόσο πιο λίγο ΕΝΦΙΑ θα πληρώνει. Πιθανόν να μπορεί να δηλώσει ακόμη και το 1993, ας αναφέρονται τα 20τμ ως αποθήκη στο συμβόλαιο του 1997. Σίγουρα αν δηλώσει 1997 και μετά είναι ΟΚ. Μια πιθανή προσέγγιση για τις χρονολογίες είναι : 1) για τα 50+20τμ μια ΑΦ προ '75 2) για τα 10τμ είτε ΑΦ ως και '03, είτε (και) το συμβόλαιο του '97 3) διόρθωση Ε9 με τα συνολικά 90τμ με οποιαδήποτε χρονολογία μεταξύ '93-'11
    1 point
  13. Δεν υπάρχει κάτι στάνταρ. Άλλες απαντήθηκαν την επόμενη μέρα και άλλες μετά από 3 βδομάδες ακόμη εκκρεμούν.
    1 point
  14. Καταρχάς θα κάνεις 2 δηλώσεις εφόσον έχεις 2 διαφορετικούς ιδιοκτήτες (μάνα και κόρη) Η κατηγορία 1 μπορεί να συνδυαστεί με οποιαδήποτε άλλη κατηγορία. Οπότε σε κάθε δήλωση θα βάλεις ένα φύλο κατηγορίας 1 στο οποίο θα συμπεριλάβεις όλες τις αυθαιρεσίες που έγιναν εκ κατασκευής. Για τις μεταγενέστερες αυθαιρεσίες (που απ' ότι κατάλαβα είναι όλες αναλυτικού) θα βάλεις από 1 λοιπή παράβαση (κατηγορία 4) Το κουτάκι της διαμερισμάτωσης τσεκάρεται όταν αυτή είναι η μοναδική αυθαιρεσία. Διαφορετικά δηλώνεται ως μια επιπλέον λοιπή παράβαση. Αυτή μπορείς να τη βάλεις σε όποια από τις 2 δηλώσεις θέλεις αφούχρειάζεται μια φορά ανα όροφο εφόσον συναινέσουν και οι 2 (στην άλλη δήλωση θα κάνεις αναφορά ότι υπάρχει και διαμερισμάτση που τακτοποιήθηκε με την άλλη)
    1 point
  15. Άσχετο αλλά σχετικό, το μαργαριτάρι που μας έδειξε ο φίλος Δημήτρης, θέλει και ΜΠΕ και σήμερα και ΣΑ.
    1 point
  16. Οχι Μιχάλη, δεν διορθώθηκε. Βάζεις ένα κούφωμα με επιφάνεια 0,00001 τμ.
    1 point
  17. Όταν δεν έχει εκδοθεί άδεια απαιτείται να υποβάλλεις τοπογραφικο σε ΕΓΣΑ (άρθρο 99 ->στ->ββ->ααα μας έχουν ζαλίσει με τις τριπλουποαριθμήσεις)
    1 point
  18. Το παραπάνω είναι απλή εικασία του υπαλλήλου και δεν εξετάζουμε το αν οι νόμοι είναι λογικοί η όχι απλώς τους εφαρμόζουμε. Κι εγώ μπορώ να σκεφτώ ένα σορό πράγματα που μου φαίνονται παράλογα αλλά είναι νόμιμα και άλλα τόσα που είναι λογικά αλλά είναι παράνομα. Όπου ο νόμος θέλει να διαχωρίσει τα εντός από τα εκτός το κάνει ρητά (βλέπε πχ εκεί που λέει για την περίφραξη) *Απλώς έχε υπ' όψιν ότι ο ακάλυπτος χώρος είναι αυτός που μένει αν αφαιρέσεις την επιτρεπόμενη κάλυψη. Δηλαδή αν έχω πχ ένα οικόπεδο 1000τμ και επιτρεπόμενη κάλυψη 60%, το 1/3 του ακαλύπτου είναι 133,33 και όχι 333,33.
    1 point
  19. 20160701 ΑΕΚΚ.pdf 20100824 ΦΕΚ1312Β ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.pdf
    1 point
  20. Σε σημερινή μου επικοινωνία με ΤΣΜΕΔΕ (μιας και δεν είχα λάβει καμία ενημέρωση), μίλησα πάλι με τον ίδιο υπάλληλο ο οποίος είχε ξεχάσει εντελώς τη χθεσινή μας τηλεφωνική επικοινωνία και επίσης είχε χαθεί και το χαρτί στο οποίο έγραψε την υπόθεσή μου προκειμένου να ψάξει και να με ενημερώσει... Σαν να μην υπήρξε το χθες. Φαντάζομαι ότι εάν δεν καλούσα ξανά σήμερα και έμενα με την ψευδαίσθηση ότι το ψάχνουν, θα περίμενα αδίκως...
    1 point
  21. Saleptsis Συμφωνώ με τα παραπάνω που απαντά ο Vasili και τονίζω ότι πρέπει δεις τα σχέδια της ΣΟΙ ... έχει ??? και τι χρονολογίας είναι η ΣΟΙ ???? Είσαι σε στάσιμο οικισμό ???
    1 point
  22. Αγαπητέ συνάδελφε, έλεγξε τα εξής: α) το κτίριο είναι του 1966. επομένως θα μπορούσε να πάει όλο ως κατηγορία 1 ?. Το μόνο που φαίνεται πως έγινε αργότερα είναι η διαφορετική διαμερισμάτωση που σου λένε ότι έγινε το 1990. Που όμως φαίνεται αυτό ? Εννοώ πως αν έγινε νωρίτερα τότε το πας σε κατηγορία 1 (προ 75) όπου ΟΛΑ οσα περιγράφεις εχουν πρόστιμο το παράβολο. Δη΄λαδή και τα έξτρα τετραγωνικά, και η διαμερισμάτωση (αν έγινε προ 75) και οι παραβάσεις που πάνε με αναλυτικό, δεν επηρεάζουν το πρόστιμο. Θα πρέπει ωστόσο αναλυτικά να περιγράψεις στην τεχνική έκθεση. β) Αν δεν μπορεί να πάει όλο ως κατ 1 τότε, εφόσον υπάρχουν μεταγενέστερες του 1975 προσθήκες / αυθαιρεσίες, εκείνες θα πρέπει να πάνε με την αντίστοιχη κατηγορία (2,3,4,5). Ειδικότερα το (1) θυα πρέπει να πάει ως διαφορετική διαμερισμάτωση κατ 4. 93-03. Οι λοιπές παραβάσεις που αναφέρεις θα πάνε όλες ως Κατηγορία 2 (προ 1982) γιατί έγιναν πριν το 1982 από όσο καταλαβαίνω γ) θα πρέπει να δείς αν υπάρχει σύσταση Ο.Ι. έτσι ώστε να ασχοληθείς μόνο με τα διαμερίσματα αυτά. Αν είναι όλο το κτίριο εξαδιαιρέτου θα πρέπει να ελεχθεί συνολικά. Αν υπάρχει σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας και τα διαμερίσματα του ισογείου ορόφου είναι ανεξάρτητες συστάσεις τότε ασχολείσαι μόνο με αυτά. δ) ως προ 1966, αν είσαι σε στάσιμο οικισμό τότε οτιδήποτε έχει κατασκευαστεί προ 1983 υπάγεται στις εξαιρέσεις του 4495 και δεν χρειάζεται πληρωμή προστίμου κλπ.
    1 point
  23. Αρα, ταιριαζουν η αδεια με τα συμβολαια, αλλα οχι με την πραγματικοτητα. μια λυση ειναι η διαμερισματωση αλλά στη συνεχεια θα πρεπει να γινει τροποποιηση της συστασης για να αποκτησεις τιτλο για τα τμ που εχεις. [εχεις και το κτηματολογιο, και το Ε9, όπου δηλωναν τα "κανονικα", αρα και εδω θελεις τροποποιηση.. Μπλεξ]
    1 point
  24. Το είχα δει αυτό είναι όπως αυτή η άμμος που πλάθεται εύκολα. Σ' ευχαριστώ πολύ όπως και να 'χει.
    1 point
  25. Οδηγάνε (όχι οδηγούν) και το κινητό πάνω στην κόρνα να στέλνει μνμ και να κάνουν likes στο fb ή όπου αλλού. Γελοία ανθρωπάκια στα όρια της πρέζας.
    1 point
  26. Αρθρο 30 1. Δεν απαιτείται οικοδομική άδεια ούτε έγκριση εργασιών μικρής κλίμακαςγια τις εξής εργασίες: στ) συντήρηση και επισκευή στεγών ή δωμάτων χωρίς χρήση ικριωμάτων served and scored
    1 point
  27. Μα, Ikaros13... Όποιος πάει δηλαδή περίπτερο, s. market και στον φούρνο της γειτονιάς έχει πιεί τ αθάνατο νερό και δεν χρειαζεται την ζώνη ασφαλείας?.... Όμως, ...η πλειονότητα των ατυχήμάτων γίνεται στις πόλεις και μέσα στα στενά. Στην διασταύρωση π.χ που και οι δύο οδηγοί νομίζουν ότι ΄ο άλλος είναι που έχει το STOP, ή εκεί που αναγκάζεσαι να βγεις στα τυφλά να ελέγξεις την διασταύρωση που στις γωνίες εμποδίζουν οι κάδοι των σκουπιδιών κ.λ.π. Η κουνιάδα μου προ 30ετών από διασταύρωση σε στενά κατέληξε με πνευμοθώρακα στο νοσοκομείο. Καλά κάνουν λοιπόν και ελέγχουν ΚΑΙ στα στενά για ζώνη. Η μόνη διαφορά, που ίσως γι αυτό δεν σχολιάστηκε η ζώνη, είναι ότι αυτός που δεν την φορά γυρεύει κινδύνους για τον εαυτό του (+επιβαίνοντες), ενώ αυτός που μιλά στο κινητό είναι ο ίδιος δημόσιος κίνδυνος για όλους γύρω του ......
    1 point
  28. Άρθρο 29 ν. 4530/18 (...) α. Οι οδηγοί οχημάτων που χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επι- κοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης, από το βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες, οπότε με bluetooth (ασύρματη επικοινωνία) επιτρέπεται. Με hands free (ενσύρματη επικοινωνία) όχι. Ν._4530_ΦΕΚ_59_Α_30.3.2018.pdf
    1 point
  29. Να σου πω ... πηγαίνοντας λίγο πιο πέρα το παράδειγμα με τον υπάλληλο που έθεσες... αν είχα έναν υπάλληλο και τον απασχολούσα στην παροχή υπηρεσιών: α) για υπόθεση της εταιρείας (π.χ. στην έκδοση κάποιας αδείας για τον χώρο των γραφείων μου) αυτό νομίζω ότι αποτελεί έξοδο της επιχείρησης που δεν επιβαρύνει το κόστος της παροχής υπηρεσιών. β) για υπόθεση πελάτη τον οποίο στην συνέχεια θα τιμολογήσω, αυτό νομίζω επιβαρύνει το κόστος της παροχής υπηρεσιών. Είναι γενικά (νομίζω) στρυφνό θέμα και πρέπει να ακολουθείς (απ’ ότι κατάλαβα μια πάγια πρακτική). Πιθανόν να χρειαστεί και κάποιος διαχωρισμός σε ένα excelόφυλλο ανάλογα με την φύση της κάθε δαπάνης ώστε αυτή μπορεί να επιμερισθεί είτε στο κόστος για την παροχή υπηρεσιών Δ5(401), είτε στα λοιπά έξοδα Δ9(423). Κρατώντας όμως μια πάγια τακτική για τον επιμερισμό. Να πω μερικά παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό. i) Σε έναν μπλοκάκια (όχι μισθωτό μπλοκάκι) που εργάζεται σε μία μόνο εταιρεία και αμείβεται π.χ. Α€/μήνα, οι ασφαλιστικές εισφορές που πληρώνει ο ίδιος από την αμοιβή του θεωρώ ότι δεν επιβαρύνουν το κόστος της παροχής υπηρεσιών του (προς την εταιρεία). Αντίθετα αν π.χ. χρησιμοποιεί τα δικά του μέσα ... δηλ. παίρνει δουλειά και στο σπίτι που αφορά την εταιρεία τότε ίσως κάποιες δαπάνες επιβαρύνουν άμεσα το κόστος των υπηρεσιών του. ii) Σε έναν μπλοκάκια (όχι μισθωτό μπλοκάκι) που εργάζεται σε μία μόνο εταιρεία αλλά έχει και κάποιους πελάτες εξωτερικούς (πληροί όμως τις προϋποθέσεις του μπλοκάκια) οι ασφαλιστικές εισφορές που πληρώνει ο ίδιος θεωρώ ότι ένα μέρος μπορεί να επιβαρύνει το κόστος της παροχής υπηρεσιών προς την εταιρεία. iii) Σε έναν κλασσικό ελεύθερο επαγγελματία μηχανικό οι ασφαλιστικές εισφορές που πληρώνει ο ίδιος θεωρώ ότι μπορούν να επιβαρύνουν το κόστος της παροχής των υπηρεσιών προς τους πελάτες του. Νομίζω είναι θέμα κρίσης. Ίσως βέβαια είναι υπερβολική η αντιμετώπιση που γράφω ... αλλά αυτό οφείλεται στην άγνοια με το αντικείμενο...και προσπαθώ να διαβάζω και να ερμηνεύω κάποια πράγματα. Είναι καθαρά προσωπικές απόψεις .. που μπορεί να είναι λανθασμένες. Σε κάθε περίπτωση περιμένω κάποια σχόλια (κράξιμο!! ίσως) από τους λογιστές του forum μας.
    1 point
  30. λογικη προσεγγιση αλλα μηπως η ασαφεια που εντοπισες (respect!) του 423 με το Δ5 ειναι σφαλμα της ααδε ως προς το 423 και ειναι σωστο το Δ5; αν ειχα εναν υπαλληλο και τον αποσχολουσα στην παροχη υπ. τοτε τη μισθοδοσια και τις εισφορες του θα τα εβαζα στο 401 οταν ο μοναδικος υπαλληλος ειναι ο επιτηδευματιας (οχι μπλοκακιας) δεν πρεπει να αλλαζει το κριτηριο ολα στο 401
    1 point
  31. Θα σου πω την γνώμη μου με τα όσα γνωρίζω και που έχω καταλήξει. Στον Δ5(401) μπαίνει το κόστος των δαπανών το οποίο επιβαρύνει ΆΜΕΣΑ την παροχή υπηρεσιών και συμβάλουν στην παραγωγική λειτουργία, καθώς και το κόστος των αναλωσίμων υλικών που τυχόν έχεις. Η επιλογή των δαπανών που θα βάλεις στον Δ5(401), είναι δική σου, και μπορεί να διαφέρει από κάποιου άλλου. Οπότε σου λέει η ΠΟΛ.1072/18 ότι θα βάλεις --πρέπει να επιλέξεις-- από το σύνολο των δαπανών ποιες είναι αυτές που αποτελούν για εσένα ΆΜΕΣΟ κόστος για την παροχή της υπηρεσίας σου και συμβάλουν στην παραγωγική λειτουργία. Αν εσύ κρίνεις ότι είναι το σύνολο των δαπανών σου (χαρτικά, μολύβια, μελάνια, ΔΕΗ, τηλεφωνία, προμήθειες τραπεζών, ασφαλιστικές εισφορές, κλπ κλπ) επιβαρύνουν άμεσα την παροχή υπηρεσιών σου βάλ' τα. Καλό είναι να κρατάς μια πάγια τακτική για αν μην υπάρχουν διαχρονικά διακυμάνσεις στο ποσοστό μεικτού κέρδους ... που δεν ξέρουμε (από όσα έχω διαβάσει και ακούσει) πως θα το χρησιμοποιήσει η διοίκηση. Ιδιαίτερη προσοχή στης ασφαλιστικές εισφορές για τα φορολογικά μπλοκάκια όπου σύμφωνα και με την ΠΟΛ.1072/18 μπαίνουν στον Δ9(423). Γνώμη μου είναι ότι και για τα μη φορολογικά μπλοκάκια πρέπει να μουν εκεί, διότι δεν επηρεάζουν άμεσα την λειτουργία της επιχείρησης. Στην ΠΟΛ.1072/18 αναφέρει: "...Για τα πρόσωπα αυτά η μοναδική δαπάνη που εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδά τους είναι οι ασφαλιστικές εισφορές που καταβλήθηκαν και εκπίπτουν με βάση τα αναφερόμενα στην ΠΟΛ.1113/2015 εγκύκλιο. Η δαπάνη αυτή που περιλαμβάνεται στον κωδικό 423 του πίνακα Δ'(Δ5) [1] έχει μεταφερθεί από τον κωδικό 485 «Διάφορα λειτουργικά έξοδα» του πίνακα Ζ' (υποπίνακας Ζ'2 - Σύνολο Εξόδων - Ασφαλιστικές Εισφορές Αυτοαπασχολουμένων επιλογή 7). ..." [1] Υπάρχει βέβαια κάποια ασάφεια γιατί ο κωδ.423 δεν είναι στον Δ5 (που γράφει η ΠΟΛ) αλλά στον Δ9. Πάντως γνώμη μου είναι ότι οι ασφαλιστικές εισφορές δεν επηρεάζουν την λειτουργία της επιχείρησης και πρέπει να μείνουν στον Δ9(423)
    1 point
  32. Το ότι κάνουμε τη δουλειά της τράπεζας και γίναμε και λογιστές παραμένει ασχολίαστο απο όλους... Πληρώνεται αυτή η δουλειά;
    1 point
  33. Για όποιον ενδιαφέρεται, αναφορικά στην λογιστική και την φορολογική βάση των ασφαλιστικών εισφορών & εκκαθαρίσεις μπορεί να δει το άρθρο του κ. Βαγγέλη Μιχελινάκη (Οικονομολόγος - Φοροτεχνικός) στο taxheaven καθώς και για όποιους έχουν συνδρομή στο taxheaven το ακόμη πιο αναλυτικό άρθρου του κ. Κωνσταντίνου Κουλογιάννη (Λογιστής - Φοροτεχνικός)
    1 point
  34. Λοιπόν για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει όσο πιο έγκυρα (θεωρώ) την φορολογική και λογιστική αντιμετώπιση γενικότερα των δόσεων ή και των εγγραφών στα βιβλία από την εκκαθάριση των εισφορών ας δει εδώ χρονικά από το 25:30 έως και το 31:00. Εμεσα θεωρώ απαντάει και στο ερώτημά μου αναφορικά στις παραπάνω εισφορές στο προηγούμενο Post, όπου για να καταχωρηθεί κάτι σχετικά με αυτές στην λογιστική βάση αλλά και το τι θα εκπέσει φορολογικά πρέπει να υπάρχει το τιμολόγιο. Αν δείτε χρονικά στο 29:48 και για λίγα δευτερόλεπτα θα καταλάβετε τι εννοώ.
    1 point
  35. Από τηλεφωνική επικοινωνία στο ΕΤΕΑΠ αναφορικά στο πότε θα εκδοθούν εισφορές για το επικουρικο & εφαπαξ η απάντηση που έλαβα ήταν ότι είναι ακόμη σε φάση επεξεργασίας από την ΗΔΙΚΑ, και θα εκδοθούν σίγουρα μετά το πέρας τον φορολογικών δηλώσεων πιθανόν Αύγουστο-Σεπτέμβριο και ότι θα είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από αυτή του ΕΦΚΑ διότι αυτές οι εισφορές δεν αφορούν τον ΕΦΚΑ αλλά το ΕΤΕΑΠ και ότι η πλατφόρμα αυτή δεν έχει ακόμη φτιαχτεί. Τα στοιχεία που επεξεργάζεται ακόμη η ΗΔΙΚΑ θα σταλούν κάποια στιγμή στο ΕΤΕΑΠ προκειμένου να πιστωθούν οι αντίστοιχες μερίδες μας με τα ποσά και μετά θα γίνει η βεβαίωσή τους με μεγάλη πιθανότητα σε δόσεις. Οπότε επαναφέρω την παράκληση μου στο προηγούμενο, για κάποια πιο έγκυρη γνώμη. Ευχαριστώ.
    1 point
  36. 1) Δες εδώ. το ερώτημα του Dejandroga που έκανε quote σε δική μου ανάρτηση. 2) και ως απάντηση σε αυτό που ρωτά ο συνάδελφος στην παραπάνω παραπομπή, να πω ότι από την μια οι εισφορές του εργαζόμενου που γίνονται από τον εργοδότη (νομίζω ότι) εμφανίζονται στην καρτέλα σου στον ΕΦΚΑ και από την άλλη ο εργοδότης οφείλει να σου δώσει την ετήσια βεβαίωση αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα όπου φαίνονται αυτές οι καταβολές ως κρατήσεις.
    1 point
  37. Δες εδώ χρονικά στο 50:48 καθώς και στο 1:01:08.
    1 point
  38. Ο νόμος δεν θέτει περιορισμούς ή αντικειμενικά κριτήρια αναφορικά με το ετήσιο ύψος των συγκεκριμένων εξόδων κίνησης ή την ποσοστιαία έκπτωσή τους. Γενικότερα ο κανόνας που εισάγεται με τον ν.4172/2013, είναι ότι όποια δαπάνη πληροί τα κριτήρια του άρθρου 22 και συγχρόνως δεν εμπίπτει στον περιοριστικό κατάλογο των μη εκπιπτόμενων δαπανών του άρθρου 23, εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης (Πολ. 1113/2015). Επειδή όμως υπάρχει πιθανότητα αυτές οι δαπάνες να χαρακτηρισθούν από τον φορολογικό έλεγχο ως προσωπικές, είναι σκόπιμο να βρεις έναν τρόπο να συσχετίζεις τα έξοδα αυτά, αν είναι δυνατόν, με τα έσοδά σου ή κάπως να μπορείς να τεκμηριώσεις στον έλεγχο ότι όντως πληρούν τα κριτήρια του άρθρου 22 (εδώ δηλαδή "παίζουν" τα πραγματικά-αντικειμενικά γεγονότα και πως μπορείς να τα αποδείξεις). Από την άλλη πλευρά είναι ο έλεγχος, δηλαδή η υποκειμενική γνώμη (εδώ "παίζει" το τι μπορεί να γίνει πιστευτό από τον ελεγκτή, ή, να το πω διαφορετικά, να καταλάβει ο ελεγκτής.) Επομένως είναι στην δική σου κρίση να μειώσεις αυτό το έξοδα κατά κάποιο μέρος (το πόσο είναι δική σου επιλογή) θεωρώντας ένα μέρος αυτού ως μόνιμη διαφορά λογιστικής και φορολογικής βάσης, αν θεωρείς ότι αφορά προσωπικές μετακινήσεις.
    1 point
  39. Νομίζω ότι εννοεί, ότι αφού είσαι στο άρθρο 39β τηρείς βιβλία, δηλαδή έχεις βιβλία, αλλά δεν τα ενημερώνεις-απαλλάσσεσαι διότι σύμφωνα με την ΠΟΛ.1214/30.9.2014, μεταξύ άλλων αναφέρει ότι προβλέπεται υποχρέωση τήρησης ειδικών λογιστικών αρχείων (αρχείο εισπράξεων/πληρωμών).
    1 point
  40. Μόλις δημοσιεύτηκε νέος οδηγός για ε3 από ΑΑΔΕ odigies_E3.pdf
    1 point
  41. Καλησπέρες ... 1) Θα σου πω τι καταλαβαίνω εγώ, Σύμφωνα με την ΠΟΛ 1072/18, πίνακας δ', τελευταία παράγραφος καταλαβαίνω ότι: Οι κωδικοί του Ζ2 μοιράζονται σε δύο κωδικούς του Δ και έχει να κάνει με την "Λογιστική του κόστους" Δ5(401) δαπάνες που επηρεάζουν άμεσα το κόστος λειτουργίας, δηλ. οι άμεσες δαπάνες, δηλαδή θα πρέπει να δούμε ποια έξοδα αφορούν μια συγκεκριμένη υπηρεσία, και πρακτικά μπορεί να "ανιχνευτούν" εύκολα π.χ. το κόστος της βενζίνης που καταναλώσαμε για αν πάμε να κάνουμε μια αποτύπωση, Δ9(423): έμμεσες δαπάνες, δηλ, τα έξοδα που γίνονται για να υπηρετήσουν την επιχείρηση γενικά, π.χ. ενοίκια, ΔΕΚΟ, ασφαλιστικές εισφορές, κλπ. [Σε κάθε περίπτωση για τα φορολογικά μπλοκάκια οι ασφαλιστικές εισφορές πάνε στον 423. (ΠΟΛ 1072/18, πίνακας στ', τελευταία παράγραφος)] Σε κάθε περίπτωση ο διαχωρισμός γίνεται με βάση τους κανόνες που έχει θέσει η κάθε οντότητα. Δεν υπάρχει κάποιος κυριολεκτικά συγκεκριμένος κανόνας. Όπως και να κάνεις την μοιρασιά, δεν αλλάζει το φορολογητέο, αλλάζει όμως ο δείκτης του μικτού κέρδους που είναι σημαντικό θεωρώ στοιχείο σε μια οντότητα και χρήσιμο στοιχείο στην ΑΑΔΕ !!! 2) Σχετικά με αυτό --αν και το έχω ήδη γράψει-- ως σειριακό αριθμό pos βάζω παύλα, ως ημερομηνία, αυτή του ανοίγματος λογαριασμού και κάνω σχετική αναφορά για αυτό στις σημειώσεις του φορολογούμενου στην τελευταία σελίδα.
    1 point
  42. Να απαντήσω και στο αρχικό μου ερώτημα στο #1. Στον κωδ.401 δεν ενσωματώνονται και οι αποσβέσεις του κωδ.487. Οι αποσβέσεις μπαίνουν επίσης στον κωδ. 425. Σχετικό το παρακάτω που χτυπάει αν δεν εμφανισθουν έτσι στον πινακα Δ
    1 point
  43. Συμφωνώ με την τοποθέτηση. Αυτό θεωρούσα και εγώ σαν πιο λογικό. Το θέμα είναι και να ρωτήσεις τους υπαλλήλους της υδομ της περιοχής του έργου αν δεν λάβεις έγγραφη απάντηση αύριο κάλλιστα μπορούν να λένε άλλα..
    1 point
  44. Ακραίοι! καταρχάς στο διάγραμμα δόμησης λέει ότι περιλαμβάνονται ενδεικτικές όψεις. Σίγουρα ας ρωτήσει στην αρμόδια ΥΔΟΜ αλλά έλεος για ένα παράθυρο...
    1 point
  45. O terry έχει δίκιο, για το ΚΗ' θα πρέπει να ρωτήσεις στον έλεγχο των φορολογικών της αρμόδιας πολεοδομίας. Αν ο Δήμος εισπράττει ποσοστό επί του ΚΗ' θα πρέπει αυτό αν το πληρώσεις στο ταμείο του Δήμου και το υπόλοιπο μαζί με τις άλλες εισφορές στη ΔΟΥ. Αν πας με το σημείωμα εισφορών στην ΔΟΥ στο τμήμα οίκοθεν και τους πεις ότι είναι για έκδοση οικ. αδείας, τότε αυτοί ξέρουν...
    1 point
  46. Συναδελφε διορθωσε τα κεφαλαια. Ρωτα στην ΥΔΟΜ, ισως ενα ποσοστο του ΚΗ πληρωνεται στο Δημο. Η ΔΟΥ ξερει σε ποιο ΚΑΕ θα τα βαλλει, ποτε δεν ειχα προβλημα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.