Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.024


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.119


  4. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.713


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλά κάνουν και αναδεικνύουν κάποιοι την δυσώδη οσμή της πολεοδομικής παραβατικότητας, όπως και της φοροδιαφυγής, του λαθρεμπορίου καυσίμων - καπνών κ.λ.π απ΄όπου και αν αυτή αναδύεται και όσο κι αν τα επιχειρηματικο-πολιτικά συμφέροντα διαιωνίζουν την ύπαρξη της..... Όποιος διαβάζει και δεν ξεχνά, θυμάται π.χ το όργιο παραβατικότητας μέσα στην χαρακτηρισμένη περιοχή "NATURA 2000" στον Σχοινιά Αττικής δίπλα στον συνεταιρισμό δικαστικών όπου εκκρεμούν από το 1999 οι κατεδαφίσεις (και με τελεσίδικες αποφάσεις) οκτώ ταβερνών δίπλα στο κύμα. Ακόμη κάποιες λειτουργούν και μία έκανε πέρισυ το καλοκαίρι και «full moon party» με... φωτιές στην παραλία, δίπλα στο προστατευόμενο δάσος.!!!! Ο συνεταιρισμός δικαστικών όμως παίρνει 50.000 - 60.000 € ετησίως από τις παράνομες ταβέρνες για τα ενοίκια. Ο Δήμος Μαραθώνα παρανόμως παρατείνει άδειες λειτουργίας, ενώ ο Δ/χος Ψινάκης ονειρεύεται αύξηση των εσόδων του Δήμου προτείνοντας να εγκαταστήσει μέσα στην περίμετρο του Δήμου εκατό μπουρδέλα !!! Όσο για την πολιτεία για άλλη μία φορά τραβά το χαλί από κάτω με το αρ. 63του ν.4280 παρατείνοντας την λειτουργία των τελεσίδικα κατεδαφιστέων ταβερνών αρχικά για ένα χρόνο.... Μήπως να θυμηθούμε και τα περί του αυθαίρετου οικισμού "τα αστυνομικά" που ευνόητη βεβαίως είναι η προέλευση του...... ή τις 7000 βίλες επωνύμων που ξεφύτρωσαν με τον μανδύα "αναψυκτήρια" και "πολιτιστικά κέντρα" στον προστατευόμενο Υμηττό ...!!!! Λοιπόν το τσουβάλι με τα σάπια έχει πολλά κι είναι βαρύ, όσο για την Μύκονο, αν εκεί για ένα μόνο καλοκαίρι λειτουργούσαν κανονικά όλοι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί (Δίωξη ναρκωτικών, ΣΔΟΕ, ΙΚΑ, Ακτοφυλακή, Πολεοδομία, κ.λ.π) θα είχε αποπληρωθεί από τα πρόστιμα και τις κατασχέσεις το δημόσιο χρέος. Κι ας μην βαυκαλίζεται κανείς ότι αφού μπαίνει το χρήμα καλό μας κάνει. Εκτός αν αρκείται στα μεγάλα μεροκάματα και τα φιλοδωρήματα που ανοίγονται στους ξαπλωστριέρηδες, τα γκαρσόνια και τους διάφορους εποχικούς barmen ή κατά το στιλάτο baristas...... Τα χοντρά λεφτά, που μπαίνουν εκεί, πολλοί αφελείς τα γιορτάζουν στην απ΄έξω, αλλά λίγοι τα χαίρονται στην τσέπη τους και φυσικά όχι το κράτος! ....... Όσο δε ακόμη για το ποιοί ονειρεύονται μία selfie σε ξαπλώστρα των 350+€ εκεί θα βρούμε ανεγκέφαλες νεόπλουτες βλαχίτσες και βλαχοκάγκουρες, αεριντζήδες και λαμόγια του easycoming-easygoing money, τα lifestyle victims, τηλεπερσόνες που προβάλουν τα στρογγυλά τους για κανένα ξεβράκωτο tv-πρωινάδικο της νέας σαιζόν και βεβαίως αυτούς με τ άσπρα λινά και την άσπρη σκόνη στη μύτη.....!!! Εμένα τον Αθηναίο (τρεις γεννιές ) δεν με "χαλάει" ν΄απλώσω μακρυά απ΄το κοπάδι την καθαρή μου πετσέτα, έστω και αν δεν έχει τα σκοτσέζικα τετραγωνάκια της "μπουρμπουρού" και να φάω το κεφτεδάκι μου έστω κι αν δεν είναι πλαστικό μέσα σε χαρτονάκι που να λέει "goodys" ή "Mc Donald's"......
    2 points
  2. Version 1.0.0

    1.055 downloads

    Μελέτη κολυμβητικής δεξαμενής (πισίνα) με Filterblock Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  3. 3.893 downloads

    Είναι ένα Συμφωνητικό για έκδοση βεβαίωσης νομιμότητας που χρησιμοποιώ εγώ όταν πρόκειται να εκδόσω μόνο βεβαίωση. Δείτε τον Οδηγό Αναζήτησης για αυθαίρετα: Ν. 4178/13 (Αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης) - Οδηγός Αναζήτησης
    1 point
  4. Εγω σε δήλωση αντίστοιχη εβαλα τον ιδιοκτήτη με το ποσοστό του (100%) και απο κατω τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο χωρίς ποσοστό αλλά τον τίκαρα ώς ο αιτών!
    1 point
  5. Αν η αποθήκη είχε μετρήσει στη δόμηση, τότε η αλλαγή χρήσης υπολογίζεται με αναλυτικό. Η επέκταση σωστά ΥΔ+ΥΚ (ελέγχεις και αν υπάρχει παραβίαση Δ) Για να υπολογίσεις τα ποσοστά υπέρβασης θα διαιρέσεις αυθαίρετα τμ/ (επιτρεπόμενη δόμηση σήμερα x ποσοστό ιδιοκτησίας)
    1 point
  6. Παναγιώτη καλησπέρα, εεε!!! και εσύ γιατί βρε δεν κάνεις αυτό που σου λεει!!!!! απλά κάνουν ενημερώσεις συχνά-πυκνά ... όταν τελειώσουν θα φύγει ... και εκτός απροόπτου ότι είχες θα εμφανισθεί πάλι...ή αν είχες λάθος πιθανόν να διορθωθεί ... Edit: Για δες τώρα, εμφανίζει αυτό παρακάτω ...
    1 point
  7. Έχεις θεμελίωση ολόκληρου του κτιρίου σε ψηλότερη στάθμη. Κατά τη γνώμη μου ο χώρος που περιγράφεις δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σαν υπόγειο οπότε θα το έβαζα χωρίς μειωτικό συντελεστή και επιπλέον λογικά έχεις και υπέρβαση ύψους.
    1 point
  8. Αυτό δεν αλλάζει το ποιες εισφορές πρέπει να δηλωθούν (εκπέσουν από τα καθαρά έσοδα) στο Ε3. (χωρίς ερωτηματικό) Το ποιες εισφορές πρέπει να δηλωθούν (εκπέσουν από τα καθαρά έσοδα) στο Ε3 καθορίζεται από την σχετική νομοθεσία και όχι από τα αναγραφόμενα στην βεβαίωση.
    1 point
  9. Δείτε την ΠΟΛ.1047/2017, την ΔΕΑΦ Α 1107028 ΕΞ 2015/8.8.2015 Διευκρινίσεις επί της ΠΟΛ.1047/12.2.2015 και την ερωτοαπάντηση με α/α 14 από τις Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις Ε1 στην σελίδα της ΑΑΔΕ. Εστω ότι α) μέχρι τις 9/5/2017 θα πρέπει να είχε την ιδιότητα του πρώην ελεύθεριων επαγγελμάτων (όπως ορίζονταιν στην ΠΟΛ.1120/2014), και να έκοβε Τ.Π.Υ. με έγγραφες συμβάσεις και να διατηρούσε ως επαγγελματική έδρα την κατοικία της καθώς και να πληρούσε και τις λοιπές προϋποθέσεις που πρέπει να συντέχουν βάση της νομοθεσίας. β) μετά τις 10/5/2017 να ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις αλλά αποδεδειγμένα να μην έχει εκδώσει κανένα παραστατικό. Αν όλα τα παραπάνω συμβαίνουν (οι ημερ/νίες είναι ενδεικτικές), τότε: Θα πρέπει πρώτα να δείτε πως έστειλε η εταιρεία τις βεβαιώσεις με βάση τις οποίες η Φορολογική Διοίκηση έχει προσυμπληρώσει τα ποσά στο Ε1 της δήλωσής του. Ποιό είναι το πρόβλημα: Επειδή η εφαρμογή της ΑΑΔΕ βλέπει ότι στο 2017 είχε εισόδημα και από μισθωτές υπηρεσίες, πρακτικά δεν επιτρέπει να καταχωρηθεί το εισόδημα από μπλοκάκι στον πίνακα στο Ε1. Ποια είναι η λύση: για τα ποσά από μπλοκάκι συμπληρώνετε το Ε3 χωρίς να αφαιρέσετε έξοδα και το ποσό θα το μεταφέρετε στο Ε1 κανονικά στον πίνακα για τα εισοδήματα από επιχειρηματική δραστηριότητα. Αν είχε παρακραηθεί φόρος προφανώς θα υπάρχει προσυμπληρωμένος. Στη συνέχεια υποβάλετε την δήλωση με επιφύλαξη. Αυτό σας εξασφαλίζει: --από την μία την υποβολή τροποποιητική δήλωση στην Εφορία (έχοντας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπου και θα αλλαχθεί η καταχώρηση του εισοδήματος που είχε καταχωρήθει στον παραπάνω πίνακα για τα εισοδήματα από επιχειρηματική δραστηριότητα και θα το καταχωρήσετε στον σωστό πίνακα του Ε1. --από την άλλη να αποδείξετε ότι δεν υπήρχαν παράλληλα και οι δύο ιδιότητες με την έννοια ότι στο διάστημα από 10/5/2017 έως 31/12/2017 δεν είχε εκδώθει κανένα τιμολόγιο στην επιχείρηση. --επίσης σας εξασφαλίζει ότι τις καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές, δικαιούται πλέον να τις καταχωρήσει στην τροποποιητική δήλωση Με τα δεδομένα αυτά η εφορία θα εκκαθαρίσει τη δήλωση με βάση την τροποποιητική, και έτσι το εισόδημα από το μπλοκάκι θα φορολογηθεί ως εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες, προστιθέμενο με το ήδη δηλωθέν κανονικά από μισθωτή εργασία της περιόδου από 10/5/2017 έως 31/12/2017.
    1 point
  10. καλημέρα, Α). καλώδια LiYCY χρησιμοποιούμε για μεταφορά σημάτων όταν απαιτείται ηλεκτρική θωράκιση του σήματος. Στην πράξη δεν τα έχω συναντήσει σε δίκτυα υπολογιστών, παρά μόνον (και μάλιστα σε διατομές 0,5/0,75/1/1,5/ τετρ. χιλιοστά χαλκού) σε βιομηχανικές επικοινωνίες οργάνων(π.χ. canBus/ Modbus) και αναλογικών σημάτων (π.χ. 4..20 mA , 0/2 .. 10 Vdc), και σε τάσεις μέχρι και 250 volts. Π.χ. είναι το περισσότερο διαδεδομένο καλώδιο για μεταφορά σήματος σε ρυθμιστή στροφών, για μετάδοση σήματος θερμοκρασίας Pt-100 κ.λ.π. Β) Τα καλώδια UTP χρησιμοποιούνται πολύ για δίκτυα Η/Υ ,ξέρω να υπάρχουν μόνον πολύ "ψιλά" σε διατομή, είναι τα συνηθισμένα καλώδια για δίκτυα ethernet εσωτερικού χώρου, π.χ. το καλώδιο που είναι συνδεδεμένο στην κάρτα δικτύου του Η/Υ σου είναι τέτοιο (με 8 σύρματα μέσα). Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τηλεφωνία (με 2/4 σύρματα μέσα). Γ) Τα καλώδια FTP μοιάζουν πολύ με τα UTP αλλά επιπλέον διαθέτουν ηλεκτρική θωράκιση (αλουμινοταινία κάτω ακριβώς από το εξωτερικό πλαστικό περιτύλιγμα) . Για επικοινωνίες τύπου Η/Υ σε χώρους με παρεμβολές.
    1 point
  11. Ακριβώς. Θα υπολογιστεί το πρόστιμο χωρίς μειωτικό συντελεστή. Από την έναρξη ισχύος του Ν. 4495 οι περιπτώσεις που λαμβάνουν μειωτικό είναι συγκεκριμένες (υπόγειο, πατάρι, σοφίτα) υπό τις προϋποθέσεις που τίθενται. Στο προς έκδοση ΦΕΚ αναμένουμε και την παλιά διάταξη της άλλοτε τροποποίησης ν. 4178 για μειωτικό σε ισόγειους ΄χώρους βοηθητικής χρήσης επιφάνειας έως 50 τμ.
    1 point
  12. όχι άλλο καρβουνο με τα ανοητα δημοσιεύματα που αφορουν το 0.3 % του ελληνικου πληθυσμου και το υπολοιπο 99.7 στα αζητητα .
    1 point
  13. Καλό ταξίδι Πρόεδρε......
    1 point
  14. Ανενεργή στάση λεωφορείου από δεκαετίες (έχει αλλάξει η διαδρομή) στη Γλυφάδα (Ερμού και Αρτέμιδος) και τους τελευταίους μήνες ο Δήμος (Τεχνική Υπηρεσία, με αυτεπιστασία) εκτελεί έργα πεζοδρόμησης στους δρόμους που δεν έχουν κατασκευαστεί για διάφορους λόγους (αδόμητα οικόπεδα, εγκαταλελειμμένα σπίτια κλπ). Οι αρμόδιοι του Δήμου σκέφτηκαν να σταματήσουν την πλακόστρωση της άσπρης πλάκας μερικά μέτρα πριν από τη στάση, λόγω της ύπαρξής της, αλλά να συνεχίσουν την πλακόστρωση της κόκκινης (για ΑΜΕΑ) μέχρι τη διαφημιστική πινακίδα και μετά απ' αυτήν, αντί να ζητήσουν από τον ΟΑΣΑ να αφαιρέσει την ανενεργή στάση, ή να την αφαιρέσουν οι ίδιοι, ΠΡΙΝ από την κατασκευή της συγκεκριμένης πεζοδρόμησης.
    1 point
  15. Καλό ταξίδι πρόεδρε θα μας λείψεις... http://m.contra.gr/Columns/Photostop/paulos-giannakopoylos.3684830.html
    1 point
  16. και από το Εγγρ-12778_928_88 . [..........] 2. Η ζώνη των 30 μέτρων από την γραμμή αιγιαλού θεωρείται πρασιά [............] δες τα μηνυματα σου.
    1 point
  17. πρεπει να ειναι στο αρθρο 1 του ΝΟΚ "πεδιο εφαρμογης"
    1 point
  18. Δεν νομιζω οτι τα αλλαξαν -μόνο - για να δειξουν εργο. Για ανικανοτητα προκειται. Το θεμα ειναι οτι: Ο νομος εχει ορισει εξ αρχης οτι η 28-8-2011 ειναι η κοκκινη γραμμη. Δεν υπηρχε καμμια αμφισβητηση για την ημερομηνια αυτη, ούτε καμμια αναγκη να την επαναλαμβανει σε καθε αρθρο. Αυτο που ήθελε ο νομοθετης με την αρχικη τροποποιηση στον 4014 και μετα με τον 4178 ηταν να λυθει το προβλημα με τις καθετες, και εθεσε χρονικο οριο την δημιουργια τους μεχρι 28-7-2011. Μαλιστα, κατα την διαβουλευση, στο τοτε αρθρο 91, ειχε αναρτηθει το κανονικο - και σωστο- αρθρο "Άρθρο 91 Ενέργειες αρμόδιων υπηρεσιών 2. Στην περίπτωση που το ακίνητο ανήκει σε περισσότερους συνιδιοκτήτες και έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, μέχρι την 28.07.2011, για τον υπολογισμό των πολεοδομικών μεγεθών, την έκδοση οικοδομικής άδειας, που αναλογούν στα ιδανικά μερίδια κάθε συνιδιοκτήτη δεν λαμβάνονται υπόψη οι αυθαίρετες κατασκευές που έχουν εκτελεστεί σε άλλη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία." Το τραγικο ειναι οτι οι μετεπειτα επιτροπες που ανελαβαν την διορθωση/τροποποιηση/συνταξη του νομου, δεν ειχαν καν καταλαβει τον νομο που υπηρχε και νομιζαν οτι αυτο που έγραφε ηταν "λαθος" και "διορθωσαν" το σωστο σε λαθος... για να το διορθωσουν στο σωστο μετα απο 8 μήνες προ ημερων. [καπως ετσι συνταχθηκε ο νεος νομος...]
    1 point
  19. Συν αναφορά εάν απαιτείται ΜΣΕ με την ταυτότητα. Αφορά περιπτώσεις με Υ ΔΕ.ΔΟ.ΤΑ στον 4178.
    1 point
  20. Στα σχόλια της βεβαίωσης του ν.4495 θα αναγράψεις ότι έχει γίνεται ήδη τακτοποίηση βάσει της δήλωσης του ν.4178/13 με α/α .... Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο.
    1 point
  21. Η διαδικασία αναζήτησης φακέλων αδειών και των σχεδίων τους, στην Αθήνα, είναι πολύπλοκη και περιπετειώδης, λόγω του συστήματος αναζήτησης που έχει δομηθεί, βασικά, στη λογική της Access, δηλαδή της αναζήτησης σε πεδία όπως επώνυμο, δήμος, οδός, έτος (μετά το 1956) κλπ. Αυτό μπορεί να γίνει στο ισόγειο της Πολεοδομίας Αθηνών (Σωκράτους 57, κτίριο Καθημερινής στην Ομόνοια), αλλά, πρακτικά, δεν μπορείς να απασχολήσεις τον υπάλληλο για περισσότερες από μια άδειες, αφού η ουρά των ενδιαφερομένων περιμένει. Εκεί, θα πάρεις ένα αριθμό αδείας και στη συνέχεια πρέπει να πας στη Συγγρού (ισόγειο) για να αναζητηθεί ο φάκελος της άδειας και τα σχέδια που (τυχόν) έχουν μικροφωτογραφηθεί. Στη Συγγρού υπάρχουν και τα στελέχη των αδειών δεμένα σε τόμους ανά αύξοντα αριθμό, αλλά, πρακτικά, είναι αδύνατο να βρεις άδειες με τον τρόπο αυτό, εάν δεν γνωρίζεις τον αριθμό.
    1 point
  22. Το έγγραφο του 2014 είναι λάθος ερμηνεία υπαλλήλων. Όταν πετάνε έγγραφο τους πετάς εγκύκλιο. Πάντα υπερισχύουν. Ειδικά άμα είναι πολλές. Πες τους να διαβάζουν ... Εγκύκλιοι Ζώνης οικισμών.pdf
    1 point
  23. 1 point
  24. Δυστυχώς επαληθευτήκαμε ΣΕ ΟΛΑ. Και στην ανάλυση του προβλήματος και στην αντιμετώπισή του...Και δυστυχώς - δυστυχώς θα επαληθευόμαστε συνέχεια από εδώ και πέρα! Να σχολιάσω λίγο και αυτό: ...πράγμα το οποίο φανερώνει μαζί με την χρεωκοπία του κράτους και την χρεοκοπία όλων των αρμόδιων ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Διότι στην Ελλάδα θα βρείτε ΜΚΟ για ότι θέλετε, ακόμη και για την προστασία του ψύλλου, εκτός από δραστήριους ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν την πατρίδα τους. Είμαστε η χώρα με την μεγαλύτερη αναλογία ΜΚΟ/κάτοικο αλλά πατώνουμε παντού σε όλους τους δείκτες. Παντού "φιρμάνια", "έρευνες", "βρίσιμο" των Ελλήνων πολιτών, "απόψεις", "ανακοινώσεις" και δουλειά μηδέν. Η πιο χαρακτηριστική χρεοκοπία τους ήταν η υποστήριξη του νομοσχεδίου της ψευτοκατάργησης της πλαστικής σακούλας. Αν ήταν ΜΚΟ που σέβονταν τον εαυτό τους έπρεπε να τους έχουν πάρει με τις πέτρες. Μερικές δε από αυτές, ενώ γνωρίζουν τη ρίζα του προβλήματος, καλλιεργούν ουτοπικές νοοτροπίες στο λαό, ότι μπορούμε δλδ να πάρουμε δήθεν δραστικά μέτρα για το περιβάλλον, χωρίς να θίξουμε τον κακομαθημένο εαυτούλη μας. Φυσικά όλα αυτά γίνονται όχι για την προστασία του περιβάλλοντος αλλά για την προστασία κάποιων συγκεκριμένων παραγωγικών και εμπορικών συμφερόντων.
    1 point
  25. Καλά μου φαίνονται τα προς υποβολή!!! Επίσης να σου πω ότι δεν βλέπω το λόγο για αναθεώρηση... δεν αλλάζεις τίποτα στα στοιχεία του διαγράμματος δόμησης ... Οι όψεις στο διάγραμμα είναι "ενδεικτικές", άρα η τροποποίηση ανοιγμάτων ή η πέργκολα και το προστέγασμα δεν μεταβάλλει τα στοιχεία του ΔΔ καλή επιτυχία !!!
    1 point
  26. Νομίζω ότι πρέπει να περάσεις από το τοπικό γραφείο του τσμεδε και να δουνε την καρτέλα σου. Τα e-mail είναι για άλλες χώρες περισσότερο προηγμένες από εμάς οπως πχ η Νιγηρία.
    1 point
  27. Συνάδελφοι το ανέβασα ξανά στο http://www.filedropper.com/file_69
    1 point
  28. Αν μπορείς να το περάσεις σε ΟΑΕΕ (π.χ. Πληροφορικάριος) είναι καλύτερα για να γλυτώσεις το 11% (το κάνουν πολλοί Ηλεκτρολόγοι εκεί που είμαι τώρα). Και ξεχνα τελείως το ΤΕΕ μην μπλέκεις. Απαλλαγή εχεις επείδη ειναι δημοσιο το Πανεπιστήμιο αν ειναι Horizon. Νομίζω ισχύει και στα interreg αλλα πρεπει να ρωτήσεις τον ΕΛΚΕ σου. Απαλλάσσεσαι βάση ΠΟΛ 1128/97 κι ότι αλλο σου πουν (έχω δει τετοια φαινόμενα) είναι λάθος (γιατί είναι γκρίζα ζώνη είναι η αλήθεια). Αλλά και πάλι το διευκρινίζεις με τον ΕΛΚΕ σου. Προσοχή ΔΕΝ ισχύει για ολες τις κατηγορίες προγραμμάτων.
    1 point
  29. Για απαλλαγή ΦΠΑ η σχετική διάταξη βρίσκεται στο Άρθρο 3 Ν. 2859/2000.
    1 point
  30. και δω στο 4:30 https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/40695 αφού έχω μοναδική δραστηριότητα παροχή υπηρεσιών μηχανικού και όλα μου τα έξοδα αφορούν αυτήν, γιατί να μην τα βάλω όλα στο 401;
    1 point
  31. Δες στο "Επί της Ουσίας - Ε3" από το taxheaven. Για τον Δ5(401) χρονικά στο 45:30 Για τον Δ9(423) χρονικά στο 52:25
    1 point
  32. Ορθότατα! Το Ε9 "αποδεικνύει" την "ιδιοκτησία" του δηλούντος, ανεξαρτήτως αν σε αυτή αναφέρονται οι αυθαιρεσίες. Ορθότατα! Αν "εμείς" αποφασίσουμε ότι, χρειαζόμαστε το Ε9 και ως αποδεικτικό παλαιότητας, τότε πρέπει να έχουμε το "σωστό" Ε9, που θ' ανεβάσουμε σε δύο πεδία, δηλαδή, το ίδιο, δύο φορές!
    1 point
  33. Δες πρώτα τις επιτρεπόμενες καλλιέργειες: ΠΔ-236/84 (ΦΕΚ-95/Α/22-6-84) 'Εχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις του Ν-1337/83 "Επέκταση των πολεοδομικών σχεδίων, οικιστική ανάπτυξη και σχετικές ρυθμίσεις" (ΦΕΚ-33/Α/83) και ειδικότερα του Αρθ-23 (παρ.1). 2. Τις Γνωμ-558/84 και Γνωμ-723/83 του ΣτΕ με πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Γεωργίας και ΧΟΠ, αποφασίζουμε: ΑΡΘΡΟΝ-1 1. Κατ' εξαίρεση από τις διατάξεις της παρ.1 εδαφ.α του Αρθ-23 του Ν-1337/83 επιτρέπονται οι περιφράξεις σε ζώνη πλάτους 500 μ. από την ακτή ή την όχθη δημόσιας λίμνης για την προστασία των εξής καλλιεργειών ή ειδικών χρήσεων: Ειδικών καλλιεργειών, που η περίφραξή τους είναι αναγκαία για την προστασία τους και την προστασία του κοινού από φυτοφάρμακα. Οι καλλιέργειες αυτές είναι: Κηπευτικά, οπωροφόρα, εσπεριδοειδή, ανθοκομικές καλλιέργειες, καλλιέργειες υπό κάλυψη, νέες φυτείες, φυτώρια. Κτηριακών και λοιπών εγκαταστάσεων γεωργικών, κτηνοτροφικών, αλιευτικών και λοιπών αγροτικών δραστηριοτήτων. Τουριστικών - Ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων. Βιομηχανικών εγκαταστάσεων. Χώρων και εγκαταστάσεων τεχνικής εξυπηρέτησης οικισμών: α) Βιολογικού καθαρισμού. β) Εγκαταστάσεων και δεξαμενών ύδρευσης. γ) Εγκαταστάσεων ΔΕΗ, ΟΤΕ. Στρατιωτικών εγκαταστάσεων. Μεγάλων συγκοινωνιακών εγκαταστάσεων (λιμάνια, αεροδρόμια κλπ). Αρχαιολογικών χώρων. Μνημείων της φύσης, υγροτόπων, υδροβιοτόπων, σημαντικών πηγών γλυκού νερού. Εκτροφείων θηραμάτων. Κτιρίων εκπαίδευσης-σχολεία κλπ. Κτιρίων κοινωνικής πρόνοιας (παιδικοί σταθμοί, παιδικές κατασκηνώσεις, άσυλα, κλπ.). Κτιρίων περίθαλψης (νοσοκομεία, κλινικές κλπ.). Αθλητικών εγκαταστάσεων (πχ. πισίνες, τέννις, κλπ.). Οργανωμένων πλαζ. Παιδικών Χαρών - Παιδοτόπων. Φυλακών - Σωφρονιστικών ιδρυμάτων. Νεκροταφείων. Μονών. Κτιρίων δημοσίων ή κοινωφελών σκοπών. Χώρων συνάθροισης κοινού (υπαίθρια θέατρα, κινηματογράφοι). Χώρων εκθέσεων και αγοράς. Λατομικών χώρων μόνο στα ανώτερα κάθε φορά όρια των μετώπων εκμετάλλευσης. 2. Οι περιφράξεις πρέπει να τοποθετούνται σε απόσταση 50 μέτρων από τη γραμμή αιγιαλού ή την όχθη δημόσιας λίμνης. Υ.Γ Συμπλήρωσε ειδικότητα στο προφίλ σου.
    1 point
  34. Όντως πολύ χρήσιμο και συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά σου. Πρέπει όμως ή να τροποποιήσεις τα % του ΦΠΑ ή να το ξεκλειδώσεις για να μπορούμε να εισάγουμε το 24%.
    1 point
  35. Επειδή διαβλέπω κάποια δόση άγνοιας πρέπει να σημειώσουμε κάποια πράγματα: Συμμετείχα σε πανελλαδικές εξετάσεις τις οποίες διοργάνωσε κι αξιολόγησε το ελληνικό κράτος. Είναι οι ίδιες πανελλαδικές εξετάσεις στις οποίες μετέχουν οι γιατροί, οι γυμναστές, οι υπόλοιποι μηχανικοί, μηχανολόγοι, δικηγόροι, δικαστές, αρχαιολόγοι, ιστορικοί, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί κ.ο.κ. Πέτυχα σε μία σχολή την οποία ίδρυσε, οργανώνει και επιβλέπει η ελληνική Πολιτεία, και η οποία εντάσσεται στα ΑΤΕΙ, δηλαδή στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της πολιτείας μας. Αξιολογήθηκα ως ικανός Τεχνολόγος Πολιτικός Μηχανικός (εφαρμογή της μηχανικής σε ιδιωτικές και δημόσιες κατασκευές και έργα) από 30 διαφορετικούς καθηγητές επιστημονικής και τεχνολογικής κατάρτισης, σε περισσότερα απο 100 πεδία (θεωρητικά κι εργαστηριακά, επιστημονικά και τεχνολογικά), τους οποίους αξιολογεί ως επαρκείς, διορίζει κι επιβλέπει το ελληνικό κράτος. Αυτή η σχολή στερείται σαφούς νομικού πλαισίου επαγγελματικών δικαιωμάτων για λόγους τους οποίους δεν γνωρίζει κανείς ως τώρα, και μήτε μπορεί να στοιχειοθετήσει έστω και επιδερμικά. Κι αντί να πέσει όλος ο εκπαιδευτικός κι επαγγελματικός κόσμος, σύσσωμος, επάνω στο θέμα και να μελετήσει γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο (ως και ανομία) προσπαθώντας να εξυγιάνει την πολιτεία στην οποία ζει, κάποιος έχει το "θράσος" να ρωτά αν θέλω να μπω με κατατακτήριες σε άλλη σχολή, ώστε να εφαρμόσω τα αυτονόητα για τα οποία έχω ήδη κριθεί κι αξιολογηθεί... Επιτέλους, πρέπει να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τα αυτονόητα, μπας κι ασχοληθούμε με την επιστήμη ή την τεχνολογία στην οποία έχουμε ειδικευτεί. Αρκεί να μας δοθεί η δυνατότητα την οποία δικαιούμαστε σε μία ευνομούμενη και ελεύθερη πολιτεία. Να μένουμε ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής akius
    1 point
  36. Δεν έχω λογιστή και έχω γλιτώσει προφανώς κάποια λεφτά αλλά έχω και κάνει και λαθάκια εδώ κι εκεί στις δηλώσεις (χωρίς κόστος έως τώρα πέρα ενός πενηντάρικου παλιά για μια καθυστερημένη ΦΠΑ). Όμως, από φίλους που έχουν λογιστές διαπίστωσα πως η ύπαρξη λογιστή δε διασφαλίζει τη μη ύπαρξη λαθών στις δηλώσεις. Τα περιστατικά με λάθη λογιστών είναι αρκετά... ΥΓ: τυχαίνει να έχω φίλο λογιστή που μπορώ να απασχολήσω 5 λεπτά για 1-2 ερωτησούλες το χρόνο.
    1 point
  37. Καλό.... αλλά υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που δουλεύουν με τζίρο 500€ το μήνα.... καλύτερα να μην το κατεβάσουν....
    1 point
  38. Επανέρχομαι στο θέμα μετά την εύρεση των ακόλουθων αποφάσεων του ΣτΕ : ΣτΕ 162/00 Τμήμα Εʼ Αιγιαλός προστασία, περίφραξη ιδιοκτησίας Η κατ' άρθρο 23 παρ.1 του Ν.1337/83 απαγόρευσις δεν αφορά εις περίπτωσιν κατά την οποίαν, η αιτηθείσα άδεια περιφράξεως αφορά εις τμήμα μόνον ιδιοκτησίας καθέτου προς την ακτήν η περίφραξις του οποίου ως εκ της θέσεως της ουδεμίαν επίδρασιν έχει επί της δυνατότητος ελευθέρας προσβάσεως προς την ακτήν. ΣτΕ 3111/90 Αυθαίρετες κατασκευές - Περιφράξεις Κατά την κρατήσασα γνώμη το άρθρο 23 παρ.1 εδαφ.α του Ν.1337/83 το οποίο απαγορεύει συλλήβδην από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, κάθε μορφή περίφραξης αδιακρίτως σε όλα τα ακίνητα, τα οποία βρίσκονται εκτός σχεδίου πόλεως και εντός ζώνης πλάτους 500μ. από οποιαδήποτε ακτή ή την όχθη δημοσίων λιμνών και τα οποία μπορούν κατά προορισμό να χρησιμοποιούνται για την ανέγερση κατοικιών, παραβιάζει το συνταγματικό δικαίωμα της ιδιοκτησίας, εφόσον αποστερεί χωρίς την παράθεση κριτηρίων για το γενικό αυτό περιορισμό, από τους ιδιοκτήτες των ακινήτων αυτών την δυνατότητα της αποκλειστικής χρήσεως του πέριξ της κατοικίας τους υπολοίπου χώρου της ιδιοκτησίας τους. 'Ετσι μεταβάλλεται το μέρος αυτό της ιδιοκτησίας τους σε χώρο κοινόχρηστο, ενώ συγχρόνως τα μέτρα αυτά παραβιάζουν και την συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, διότι, κατά κοινή πείρα, η έκταση των μέτρων αυτών δεν είναι η αναγκαία για την εξασφάλιση της πρόσβασης προς τη θάλασσα ή την όχθη δημόσιας λίμνης, αφού αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί εξ ίσου αποτελεσματικά, με την πρόβλεψη της κατά διαστήματα διανοίξεως, εκεί όπου πράγματι χρειάζεται, διόδου προσβάσεως, με τη θέσπιση υποχρεώσεως να αφεθούν αντίστοιχα ανοίγματα στην περίφραξη ορισμένων ακινήτων. Φαίνεται ότι κάποιοι ιδιοκτήτες προσέφυγαν κατά διοικητικών αποφάσεων άρνησης χορήγησης άδειας περίφραξης σε γήπεδα εντός των 500μ. από ακτή και δικαιώθηκαν, αλλά το ερώτημα είναι αν τελικά κατάφεραν να περιφράξουν τα ακίνητά τους. Παρακαλείται όποιος συνάδελφος έχει ασχοληθεί με το θέμα και κατάφερε τελικά να εκδώσει τέτοιου είδους άδεια να συνδράμει με την κατάθεση βοηθητικών στοιχείων. Θεωρώ ότι είναι παράλογο όταν έχει καθορισθεί ο Αιγιαλός και η Παραλία και υφίσταται ακόμα και παραλιακή οδός με απρόσκωπτη πρόσβαση στην ακτή, να εμποδίζεται η λήψη μέτρων προστασίας της ιδιοκτησίας από κάθε επίδοξο καταπατητή ή οτιδήποτε άλλο.
    1 point
  39. Παραλιγο να μπω στο πειρασμο να απαντησω στο απαραδεκτο post σας. Ευχαριστω και παλι. (αρ. ΤΕΕ 131273)
    -1 points
  40. Έχουν λυσσάξει κάθε χρόνο με την Μύκονο όταν φτάνει καλοκαίρι. Από τη μια κάθονται και γράφουν τα ΜΜΕ για την ακρίβεια και το ποσό κοστίζει το σετ ομπρέλες.. Τι να κάνουμε δεν είναι για τον κάθε βλάχο έλληνα, αυτός μπορεί να πάει στη λούτσα να βάλει κάτω πετσέτα και να φάει κεφτεδάκια. Από την άλλη λένε για τις αυθαιρεσίες. Λες και δεν υπάρχουν πουθενά αλλου. Εγώ ξέρω ολόκληρα χωριά της Κρήτης αυθαίρετα.. αλλα δεν πουλάει το θέμα. Αφήστε λοιπόν τη Μύκονο να φέρει κανα χρήμα και μάθετε από τους επιχειρηματίας και τις υπηρεσίες που προσφέρουν εκεί.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.