Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      16

    • Περιεχόμενα

      4.484


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.233


  4. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ 101Α/2018 που περιέχει το ν.4546/2018 : Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/89/ΕΕ «περί θεσπίσεως πλαισίου για το θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό» και άλλες διατάξεις και Στα άρθρα 34 και 45 τροποποιήσεις του ν.4495/2017. ν4546_2018.pdf
    8 points
  2. Συμπληρώνοντας ...λίγο πάνω την σελίδα του Αρκά, βάζοντας τα λεκτικά "ΤΣΜΕΔΕ" και "Μηχανικοί" ... αυτό μου θύμισε ...
    4 points
  3. Και ειδικά τώρα που το draft έγινε full version ...
    3 points
  4. Version X6.0

    78.103 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  5. Οδηγίες προς ναυτιλομένους Πέρασα σημερα το πρωι από το ΤΣΜΕΔΕ, επειδή με έδειχνε ανασφάλιστο. 4 βήματα (παρακάτω αριθμημένα) και χρόνος 10-15λεπτα (δεν χρειαζονται νούμερα και ουρές) 1) Ισόγειο η διπλή πόρτα δίπλα από τα ασανσερ (Κος Γιαννόπουλος). Του δίνεις αριθμό ΤΣΜΕΔΕ, για να μπει στην καρτέλα σου και να σε δει. εν συνεχεία........> 2) Ημιόροφος, Πρωτόκολλο. Συμπληρώνεις 2 αιτήσεις α) οτι θες να συνεχίσει η ασφάλιστική - ιατρική σου καλυψη στον ΕΦΚΑ - Τομέας Μηχανικών και β) υπεύθυνη δηλωση , οτι δεν εχεις ανοίξει βιβλία στην εφορία ή οτι τα έχεις κλείσει ή εαν εχεις ανοιχτά βιβλία, πρεπει να εχεις μαζί και το χαρτι από την εφορία. Σου δινουν αριθμο πρωτοκόλλου και μια υπεύθυνη η δηλωση οτι έκανες αίτηση συνεχισης ιατρικής - ασφαλιστικής καλυψης. εν συνεχεία........> 3) Ισόγειο μπαίνεις (χωρις νούμερο) μεσα στους κισσεδες. Κισσές Νο2 Κος Χάρης. Του δίνεις την υπεύθυνη δήλωση που σου εδωσαν απο τον ημιοροφο οτι κατεθεσες τα χαρτια και σου δίνει κιαλλο αρ πρωτοκόλλου. εν συνεχεία........> 4) Πας στον Κο Γιαννόπουλο με τους αριθμούς πρωτοκόλλου και τα χαρτιά που σου εχουν δώσει και κανοντας ενα κλικ στον υπολογιστή, σε δείχνει ασφαλισμένο. Υγ. μου εξήγησαν οτι οοοολοο αυτο γινεται, γιατι υπαρχει ο νομος του ν.4488/2017 (ΦΕΚ Α΄ 137/13-9-2017) που απο 1/1/17 αποσυνδέει την ασφάλιση από την ιδιότητα, και οτι ΤΩΡΑ αρχισαν να εντάσσουν τους μηχανικους σε αυτη τη νομοθεσία. Όποιος δεν περασει από ΤΣΜΕΔΕ για να κανει την πιο πανω διαδικασια, ειναι ανασφαλιστος και βαση της πιο πανω νομοθεσιας, θα του επιστραφουν οι εισφορες (το γραφει και ο νόμος). Ολο το αρθρο 20 https://www.b2green.gr/el/post/49805/ Βγαίνοντας απο το γραφειο, είχε 3 ατομα που περιμεναν και πιάσαμε κουβεντα. Ενας σε δημοσιο και ο αλλος σε ιδιωτικό τομεα και τους εδειχνε ανασφαλιστους. Μια κυρία πήγε νοσοκομιο και τα πληρωσε απο την τσεπη της γιατι το συστημα την εδειχνε ανασφαλιστη. Αλήθεια, τετοια περιστατικά θα τα αποζημιωσουν? Ο λογος ειναι οτι δεν μας ηρθε καμια ενημερωση για την ποιο πανω διαδικασια.
    2 points
  6. @ppanag Έλεγξε αν οι αυθαιρεσίες σου επιβαρύνουν περισσότερο από 20% την τέμνουσα βάσης (έτσι όπως το καταλαβαίνω από την περιγραφή σου μάλλον δεν το ξεπερνά). Προτείνω να ακολουθήσεις την λογική "αν χρειάζεται βάση νόμου το κάνω" αν όχι "δεν χρεώνω στον πελάτη αχρείαστα πράγματα". @ΙΑΣΟΝΑΣ Μπράβο παιχταρά μου!!! Η έξυπνη "λογική σου" είναι "όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω". Με τέτοιες λογικές σίγουρα "ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ"!!!
    2 points
  7. Διάβασε και το πληρεξούσιο να δεις όντως αν εξουσιοδοτεί ο ιδιοκτήτης για την υπαγωγή του ακινήτου του στον 4495 ή είναι πληρεξούσιο για "...άλλα πράγματα"! Προφανώς το πληρεξούσιο πρέπει ν' ανέβει στο σύστημα μαζί με την εξουσιοδότηση.
    2 points
  8. Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ 101Α/2018 που περιέχει το ν.4546/2018 : Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/89/ΕΕ «περί θεσπίσεως πλαισίου για το θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό» και άλλες διατάξεις και Στα άρθρα 34 και 45 τροποποιήσεις του ν.4495/2017. ν4546_2018.pdf View full είδηση
    1 point
  9. Όντως είναι το αρχικό χάλι επεξεργασμένο από άσχετους, ανίδεους, απρόσεκτους, αδιάφορους, κλπ. κλπ. Έχει αλλαγές ακόμη και μεταξύ καθαρογραμμένου ψηφισθέντος και ΦΕΚ ...
    1 point
  10. απο το ΦΕΚ Β 2192/2018 "Η ισχύς της παρούσας απόφασης ξεκινά από την 1η Ιανουαρίου 2019. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Αθήνα, 12 Ιουνίου 2018 Η Υφυπουργός ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΝΑΤΣΙΟΥ"
    1 point
  11. Άρθρο 100 "Ο υπολογισμός του ενιαίου ειδικού προστίμου γίνεται με βάση το εμβαδόν της επί την τιμή ζώνης στην περιοχή του ακινήτου, ανεξαρτήτως της χρήσης αυτού, σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών της 20.1.2016,..."
    1 point
  12. Το πιο λογικό κριτήριο είναι το (ια) (μεταβολή φορτίου), που ουσιαστικά παραπέμπει στην μεταβολή τέμνουσας. Βέβαια και αυτό έχει κάποια δουλειά, και κόστος λίγο παραπάνω από επιλογή απλής κατηγορίας από απαλαγή, δηλαδή με έλεγχο κριτηρίων που δεν απαιτούν σχετικό ψάξιμο του τευχους της μελέτης. Δυστυχώς το θέμα με την συγκεκριμένη κατάσταση είναι ότι από τεχνική έκθεση απαλλαγής (με μικρό κόστος), πας σε έλεγχο φορτίων (με επίσης μικρό κόστος) ή τέμνουσας βάσης(με μεγαλύτερο αλλά λογικό κόστος και έλεγχο νέων μελών). Εάν όμως ξεφύγεις από αυτά, η μελέτη γίνεται και αρκετά ακριβή (ως προς τα ποσά που είδα πριν έχω κάποιες ενστάσεις, εκτός και αν δεν περιλαμβάνουν τις διερευνήσεις), καθώς και η ευθύνη είναι μεγάλη, αλλά και το αποτέλεσμα μπορεί να προκαλέσει μεγάλο κόστος. Και τις περισσότερες φορές δεν είμαι σίγουρος ότι οι αυθαιρεσίες είναι αυτές που θα έχουν πρκαλέσει την ανεπάρκεια, καθώς πλέον μπαίνουν όλα στο παιχνίδι (υλικά, κανονισμοί, μελέτη, κατασκευή), και εκεί το πράγμα γίνεται λίγο θολό
    1 point
  13. θεωρω οτι ειναι πιο χρησιμο για όλους, εφόσον υπαρχει κατι προς επισήμανση/παρατηρηση, να παρατιθεται το σχετικο εδαφιο [πχ. αποσπασμα απο την αναρτηση του καν62] στο αρθρο 29 κθ) εργασίες τοποθέτησης εξωτερικής θερμομόνωσης ή θερμομόνωση στεγών στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον», κθ) τοποθέτηση κεραιών, πλην κεραιών λήψης ραδιοτηλεοπτικού σήματος, καθώς και κεραιών ραδιοεπικοινωνίας και κινητής τηλεφωνίας, λ) εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης, λα) στέγαστρα και προστεγάσματα των παραγράφων 72 και 79 του άρθρου 2 του ν.4067/2012, στέγαστρα και προστεγάσματα των παραγράφων 72 και 79 του άρθρου 2 του ν.4067/2012, υπό την προϋπόθεση της παρ.6.ιστ του άρθρου 11 του ν.4067/2012, λβ) επεμβάσεις στις όψεις κτιρίων για την τροποποίηση ή τη διάνοιξη νέων ανοιγμάτων, εφόσον δεν θίγεται ο φέρων οργανισμός και οι επεμβάσεις δεν αντίκεινται σε ειδικότερες διατάξεις, λγ) πρόχειρες ξύλινες κατασκευές βοηθητικής χρήσης έως 8 τ.μ. και μεγίστου ύψους 2,50 μέτρων, που τοποθετούνται στον ακάλυπτο χώρο, λδ) εργασίες εγκατάστασης φ/β συστημάτων, για τις περιπτώσεις που απαιτείται σύμφωνα με ειδικότερες διατάξεις, λε) εργασίες εγκατάστασης ανεμογεννητριών, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Για εργασίες που εμπίπτουν στις περιπτώσεις α), β), γ), δ), ε), στ), ζ), η), ιθ) & λ), της παρούσης παραγράφου, δεν ισχύει το όριο του προϋπολογισμού των 25.000 ευρώ και για την εκτέλεσή τους απαιτείται έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας ανεξαρτήτως προϋπολογισμού. Για τις εργασίες των υπόλοιπων περιπτώσεων οι οποίες εκτελούνται είτε συνδυαστικά είτε μεμονωμένα και εφόσον ο συνολικός προϋπολογισμός τους υπερβαίνει τις είκοσι πέντε χιλιάδες ευρώ (25.000,00) υπολογιζόμενος σύμφωνα με το Παράρτημα Β του νόμου 4495/2017, ανά οριζόντια η κάθετη ιδιοκτησία απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας σύμφωνα με την περίπτωση θ) της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου. Έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας απαιτείται και για την εκτέλεση εργασιών, αν τούτο προβλέπεται σε ειδικότερες διατάξεις, καθώς και για τη νομιμοποίηση οποιασδήποτε εργασίας που προϋποθέτει την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης.
    1 point
  14. Από 1gr/l και κάτω είστε εντάξει. Καλό θα είναι βέβαια να μεσολαβήσει διάστημα τουλάχιστον 1 βδομάδας μέχρι να μπει το παιδί μέσα.
    1 point
  15. δεν μπορώ να το δω θετικά σόρυ Τζορτζ, όταν για τον Α ή Β λόγο έχεις πάει ως ταμείο την πληρωμή των εισφορών αυτών κάπου στο 2018 δεν μπορείς να πετάς ένα ειδοποιήτηριο κάθε 2 μήνες μέσα σε όσα άλλα μύρια πληρώνουμε για να καλύψεις το έδαφος και μάλιστα όταν έχουμε σκούξει από την κρίση, κάπως αλλιώς το λένε όλο αυτό
    1 point
  16. Δεν έχει καμία σχέση με βεβαίωση ή τακτοποίηση αυτή η διάταξη έτσι όπως το έχω καταλάβει. Η διάταξη γράφει ότι γενικά όταν γίνεται μία τροποποίηση σύστασης σε κτίριο προ 83 όπου έχει χαθεί ο φάκελος και κανονικά θα έπρεπε να επισυνάψεις σχέδια κατόψεων της πολεοδομίας, μπορείς να επισυνάψεις τα σχέδια της υπάρχουσας σύστασης. Είναι δηλαδή μία διευκρίνηση προς συμβολαιογράφους και όχι εμάς. Κατά τα άλλα δεν έχει αλλάξει κάτι για αυτό που ρωτάς. Πρέπει να κάνεις τη γνωστή διαδικασία ανασύστασης κτλ που κανείς δεν κάνει φυσικά στην πράξη και κάνεις μία τακτοποίηση νόμιμου περιγράμματος και τελειώνεις.
    1 point
  17. όπως κρινονταν με τον 4178 η "επικρατουσα", ετσι κρινεται και στον 4495 Απλα, στον 4495, προστεθηκε οτι υπαγονται πλεον στην κατηγορια και χωροι του κτιρίου έστω και με χρηση "μη κατοικιας" αν η επικρατουσα ειναι κατοικια. Σαν βαση παιρνεις τα τμ. υγ εγινε η τροποποιηση στο παράρτημα ή ακομα γραφει "250 ευρω για κατοικία"
    1 point
  18. Κατά τη γνώμη μου όχι. Για να βεβαιωθείς ρώτησε καλύτερα και το δικηγόρο σου.....
    1 point
  19. Εφόσον δεν υπάρχει σαφής απαγόρευση αποτελεί μια πρόταση στην οποία συμφωνώ. Δεν υπάρχει κανένα νομικό παράπτωμα όταν αιτιολογείς βάσει αυτών των κριτηρίων που έδωσαν. Αν κάποιος είναι τόσο εξειδικευμένος στις μελέτες στατικής επάρκειας και ενίσχυσης και μπορεί να καρπωθεί την υπεραξία της εργασίας αυτής βεβαίως και ορθώς θα κάνει τις μελέτες του. Ένα επιπλέον κόστος της τάξης των 3.000-5000 Ευρώ για μια τακτοποίηση κάνει τους πελάτες να υπαναχωρούν και δεν πρόκειται να αναθέσουν τέτοια εργασία σε συνήθεις κατοικίες που ασχολούμαστε εδώ στην επαρχία. Φαντάσου να πεις σε ένα σπίτι στο χωριό ότι θα πληρώσει ο άλλος 5000 Ε +το πρόστιμο για να τακτοποιήσει. Δεν έχει σημασία που δεν φταίμε εμείς και ότι εμείς δεν βγάλαμε τους νόμους. Οικονομικά δεν τους συμφέρει (και πολλές φορές δεν μπορούν να υποστηρίξουν τέτοια ποσά) και προτιμούν να τα αφήσουν χωρίς τακτοποίηση. Επομένως, αντί να χαθούν και τα 1500-2000 Ε της ρύθμισης, εννοείται ότι θα πρέπει να βρεθούν με κάθε τρόπο κριτήρια απαλλαγής στα σημεία βεβαίως που δεν υπάρχει παρανομία. Τα κριτήρια τα έχουν θέσει και είναι στο χέρι μας να τα χρησιμοποιήσουμε.
    1 point
  20. Τάσσομαι υπέρ αυτής της "στρατηγικής" με στόχο την απαλλαγή. Ότι δεν απαγορεύεται ρητά, επιτρέπεται. Είναι κάτι παραπάνω από εμφανές ότι έχουν αφεθεί επίτηδες ασάφειες στα κριτήρια απαλλαγής. Κανένα εδάφιο του νόμου και της σχετικής απόφασης δεν αναγράφει υποχρέωση μόνο ενός από τα κριτήρια για την απαλλαγή, όπως επίσης καμία διάταξη δεν απαγορεύει ακόμη και τη χρήση του συνόλου κριτηρίων.
    1 point
  21. Χαμός!Ο Δημήτρης θα σου πεί τι να κάνεις...εγώ θα έλεγα ο Β να τους μηνύσει όλους και να τους πάρει τα πάντα....!!!!(:-")
    1 point
  22. Αυτό σημαίνει ότι, μάλλον έχει ολοκληρωθεί η β' φάση του 1337/1983. Αν ο ιδιοκτήτης δεν έχει τα υπόλοιπα σχέδια, έγγραφα κ.λπ., τότε απευθύνσου στην οικεία του ακινήτου πολεοδομία για να τα βρεις στον αντίστοιχο φάκελλο. Χρειάζεσαι, τη Βεβαίωση του ιδιοκτήτη, τη Βεβαίωση του μηχανικού, τα σχέδια (κάτοψη, τομή, τοπογραφικό), την τεχνική έκθεση, τη δήλωση στατικής επάρκειας και το παραστατικό πληρωμής υπέρ ΕΤΕΡΠΣ. Αν τ' αποκτήσεις το δηλωθέν τμήμα με τον 1337 έχει εξαιρεθεί της κατεδάφισης και δεν χρειάζεται να υπαχθεί στον 4495. Καλή τύχη.....
    1 point
  23. Εγω σε δήλωση αντίστοιχη εβαλα τον ιδιοκτήτη με το ποσοστό του (100%) και απο κατω τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο χωρίς ποσοστό αλλά τον τίκαρα ώς ο αιτών!
    1 point
  24. καλημέρα, Α). καλώδια LiYCY χρησιμοποιούμε για μεταφορά σημάτων όταν απαιτείται ηλεκτρική θωράκιση του σήματος. Στην πράξη δεν τα έχω συναντήσει σε δίκτυα υπολογιστών, παρά μόνον (και μάλιστα σε διατομές 0,5/0,75/1/1,5/ τετρ. χιλιοστά χαλκού) σε βιομηχανικές επικοινωνίες οργάνων(π.χ. canBus/ Modbus) και αναλογικών σημάτων (π.χ. 4..20 mA , 0/2 .. 10 Vdc), και σε τάσεις μέχρι και 250 volts. Π.χ. είναι το περισσότερο διαδεδομένο καλώδιο για μεταφορά σήματος σε ρυθμιστή στροφών, για μετάδοση σήματος θερμοκρασίας Pt-100 κ.λ.π. Β) Τα καλώδια UTP χρησιμοποιούνται πολύ για δίκτυα Η/Υ ,ξέρω να υπάρχουν μόνον πολύ "ψιλά" σε διατομή, είναι τα συνηθισμένα καλώδια για δίκτυα ethernet εσωτερικού χώρου, π.χ. το καλώδιο που είναι συνδεδεμένο στην κάρτα δικτύου του Η/Υ σου είναι τέτοιο (με 8 σύρματα μέσα). Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τηλεφωνία (με 2/4 σύρματα μέσα). Γ) Τα καλώδια FTP μοιάζουν πολύ με τα UTP αλλά επιπλέον διαθέτουν ηλεκτρική θωράκιση (αλουμινοταινία κάτω ακριβώς από το εξωτερικό πλαστικό περιτύλιγμα) . Για επικοινωνίες τύπου Η/Υ σε χώρους με παρεμβολές.
    1 point
  25. όχι άλλο καρβουνο με τα ανοητα δημοσιεύματα που αφορουν το 0.3 % του ελληνικου πληθυσμου και το υπολοιπο 99.7 στα αζητητα .
    1 point
  26. Το έγγραφο του 2014 είναι λάθος ερμηνεία υπαλλήλων. Όταν πετάνε έγγραφο τους πετάς εγκύκλιο. Πάντα υπερισχύουν. Ειδικά άμα είναι πολλές. Πες τους να διαβάζουν ... Εγκύκλιοι Ζώνης οικισμών.pdf
    1 point
  27. Ξυπνήστε λεβέντες….. Η Μύκονος δεν είναι τα αυθαίρετα κοντέϊνερ…. Φανφάρες, μεγάλα λόγια και μηδέν αποτέλεσμα…. Ασχολείστε με τον πονόδοντο του ασθενή στο τελεταίο στάδιο καρκίνου…. Φωνάζουν τα παπαγαλάκια σας για να μάθει ο κόσμος ότι κάνατε τη δουλειά σας…. Ξυπνήστε, ούτε στη Ζιμπάμπουε να είσασταν….. Ξυπνήστε, δεν τρώμε άλλο κουτόχορτο….. Αν θέλατε να κάνετε τη δουλειά σας, θα την κάνατε… Τώρα βαυκαλίζεστε…. Καλή εκλογή Δήμαρχε…. .
    1 point
  28. Καταρχάς επί της διαδικάσίας, ναι πάνω κάτω έτσι είναι. Εσύ θα καταθέσεις κανονικά για άδεια νομιμοποίησης κατασκευής μετά το 2011 με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά αυτοκαταγγέλεσαι. Σε δική μου περίπτωση πριν τον 4495 αλλά με την αντίστοιχη διαδικασία προστίμων ανέγερσης/διατήρησης αφού ήταν κατασκευή μετά το 2011 δεν έγινε αυτοψία. Υπολόγισα τα πρόστιμα με αναλυτικό με βάση τα μεγέθη που εγώ παρουσίασα, εγκρίθηκαν τα πρόστιμα από την ΥΔΟΜ και απο κει μου είπαν ότι τα στέλνουν στην εφορία και βεβαιώνονται απευθείας στον ιδιοκτήτη. Η άδεια βγήκε (ήταν Μικρή κλίμακα γιατί οι αυθαιρεσίες ενέπιπταν εκεί). Τωρα διαδικαστικά δεν ξέρω αν αλλάζει από υπηρεσία σε υπηρεσία οπότε απευθύνσου στη ΥΔΟΜ της περιοχής σου. * κατασκευή στέγης εμπίπτει θεωρώ στις νέες πολεοδομικές παραβάσεις του 4495 οπότε α)δεν έχεις ποινικές κυρώσεις και β)τη γλιτώνουν με πρόστιμο ανέγερσης 200 ευρώ. **προϋπόθεση για τη νομιμοποίηση είναι η κατασκευή να είναι σύννομη. Δεν γνωρίζω με σιγουριά αν επιτρέπεται η προέκταση της στέγης πάνω από εξώστες εντός Δ. Ας απαντήσει κάποιος συνάδελφος που το γνωρίζει.
    1 point
  29. Συνάδελφοι, αν ήταν αρχικός ή μεσαίος έλεγχος θα είχε λογική η διακοπή εργασιών. Σε τελικό όμως έλεγχο δεν έχει λογική για αυτό ακολουθείται αυτή η διαδικασία... Έτσι κι αλλιώς, αφού το πόρισμα είναι αρνητικό πάλι θα εκδοθεί διακοπή εργασιών μέχρι να γίνει η αναθεώρηση (αν μπορεί να γίνει) Δεν γνωρίζω την διαδικασία όταν υπάρχουν κατασκευές που δεν μπορούν να περάσουν σε αναθεώρηση...... γίνεται κατεδάφιση? κρίνονται πρώτα αυθαίρετα και μετά ζητάν την κατεδάφιση? Δεν με έχει τύχει...
    1 point
  30. Καλή ερώτηση, πολλοί θέλουν και ονειρεύονται το ίδιο. Δεν λες πόση είναι η συνολική ισχύς και τι budget έχεις. Αν είναι για μόνον 2 λάπτοπ και φώτα και για έως 8 ώρες τότε με 1 - 1.5kWh είσαι ok και την βγάζεις φτηνά με 1 ups (ή inverter) και 1 (ή 2) σετ συσσωρευτών. Θα χρειαστεί να κουβαλάς τις άδειες μπαταρίες από τον χώρο στο γραφείο της πόλης για φόρτιση, αυτό μπορεί να είναι μπελάς, είναι βαριές. Ενδεικτικό κόστος 100-500€ ανάλογα με το τι ήδη έχεις. Τα πράγματα περιπλέκονται και το κόστος εκτοξεύεται αν συμπεριληφθεί κλιματιστικό (κόστος σε αποθήκευση kWh) και PV panel για φόρτιση. Ενδεικτικά http://www.eshop-energy.gr/standalone_solutions.php Αν έχεις κάποιο γνωστό μπορεί να σου δώσει τζάμπα 2-3 φθαρμένα πάνελ αλλά μετά θέλει δουλειά και πιθανόν πατέντες για να λειτουργήσουν όλα μαζί, panels, chargers, inverters κλπ, ο εξοπλισμός κοστίζει. Για όλη την εγκατάσταση χρειάζεται μελέτη και ηλεκτρολόγος. edit: ο βαθμός απόδοσης στην φόρτιση-εκφόρτιση δεν είναι πάντοτε 95%, από ένα σημείο και πέρα και σε βάθος χρόνου δεν συμφέρει η φόρτιση από την πρίζα ακόμα και αν γίνεται με το νυκτερινό. Πόσο διαρκεί το μεσημεριανό διάλειμμα? αν είναι μικρό τότε μπορεί οι μπαταρίες να μην εχουν προλάβει να φορτίσουν στο (πχ) 50% οπότε χρειάζεσαι και 2ο σετ.
    1 point
  31. Δες την καινουρια νομοθεσία περι γνωστοποίησης ΦΕΚ 1061Β/2017 Καταθέτεις το εντυπο του παραρτηματος στη Δ/νση Ανάπτυξης Για τον χώρο ρωτας τη δ/νση αγροτικής οικονομιας. Η αναπτυξης δεν εχει προδιαγραφες για το χωρο. Πιθανότατα ουτε και η αγροτικής οικονομιας όσον αφορα τα τετραγωνικά Η διαδικασία είναι οτι μαζευεις τα δικαιολογητικα και τα κρατας στο χωρο του εργαστηρίου. Τα δικαιολογητικά είναι αυτα του Ν.3982/2011 και της υπουργικής αποφασης Αριθμ. οικ. 483/35/Φ.15 (ΦΕΚ158Β/2012) Καποια πραγματα επιπλέον που θα σε βοηθήσουν Κατάταξη ΚΑΔ: 11.02 Παραγωγή οίνου από σταφύλια Βαθμός όχλησης: χαμηλός Α.Α. 32 Παραγωγή οίνου από σταφύλια (≤5.000 MT/έτος) Οι ποσότητες αναφέρονται στην δυναμικότητα της εγκατάστασης ως προς το παραγόμενο προϊόν (ΚΑΔ: 11.02) Α.Α. 275 (52.10.19) για αποθηκευτικό όγκο συσκευαστηρίου ≤50000m3 περιβαλλοντική κατηγοριοποίηση Ομάδα 9η, Α/Α 33 Ομάδα Β Μη υπαγόμενες στο Παράρτημα I της ΚΥΑ 36060/1155/Ε.103 (ΦΕΚ 1450/Β/2013) (περ. 6.4β) μόνο φυτική πρώτη ύλη, με δυναμικότητα παραγωγής τελικών προϊόντων άνω των 300 τόνων ημερησίως ή 600 τόνων ημερησίως, όταν η εγκατάσταση λειτουργεί για περίοδο όχι μεγαλύτερη των 90 συνεχόμενων ημερών εντός ενός έτους. ΠΠΔ ΣΤΑΚΟΔ 2008: 11 Α.Α 40 «Συσκευασία και τυποποίηση ειδών διατροφής μ.α.κ.» απαλλάσσεται από Π.Π.Δ. ως επαγγελματικό εργαστήριο Πυροπροστασία Αα Κ.Α. 21 ΠΟΤΩΝ Οινοποιία και ζυθοποιία
    1 point
  32. Αν οι αποθήκες είναι στο ίδιο ακίνητο για τις ανάγκες υπολογισμού προστίμου, θα τις λάβεις και τις δυο ως να ήταν εντός οικισμού. Υπάρχει και η σχετική προσέγγιση από ΗD Άρθρο 18 18. Τι εφαρμόζεται στην περίπτωση αυθαιρέτων κατασκευών σε γήπεδο που τέμνεται από το όριο οικισμού και οικοδομείται ως εντός οικισμού, όταν υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές και στο εντός οικισμού τμήμα του γηπέδου και στο εκτός οικισμού ; Στην περίπτωση αυτή σημειώνεται ότι το γήπεδο βρίσκεται εντός σχεδίου/οικισμού και για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου οι αυθαιρεσίες ελέγχονται με τους όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν εντός του οικισμού, ανεξάρτητα από τη θέση των αυθαιρέτων κατασκευών.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.