Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      36

    • Περιεχόμενα

      4.568


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      15

    • Περιεχόμενα

      26.119


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      13.204


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.130 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    20 points
  2. Και ειδικά τώρα που το draft έγινε full version ...
    12 points
  3. Κώστα, Δυστυχώς, δεν υπαρχει καμμια "τεθλασμενη"...ούτε σπουδασαμε 20 χρονια με -πολλους απο μας - με μεταπτυχιακα, για να ασχολουμαστε με το παρανομο WC ή καλυβακι ή μαντρί ή κοτέτσι του καθενος, που εχτιζε όπως ηθελε και όπως τον βόλευε, ανεξελεγκτα. Προκειται για εναν "λαβυρινθο" με πολλους Μινωταυρους, όπου εκει μεσα εριξαν τους μηχανικους για να "διορθωσουν" -μεσα απο μια πολυπλοκη, ακαταλαβιστικη, περίπλοκη, έως και "επικινδυνη" για τους μηχανικους νομοθεσια- όλα τα λαθη, ολες τις παραλειψεις και όλες τις διατρητες νομοθετησεις που εχει κανει η Πολιτεία και όλοι οι "ανωνυμοι" υπεύθυνοι τα τελευταια 60 χρόνια.
    7 points
  4. Για στατιστικά υπάρχει στο forum μια όμορφη διαδικασία κατά την δημιουργία νέου νήματος.
    4 points
  5. Το θέμα εχει κουράσει εδώ και καιρό. Ας όψεται όμως οτι ζουμε-κινούμαστε στην αγορά των αυθαιρέτων. Το χειρότερο δε είναι οτι διαβάζουμε ασκοπα τροπολογίες και ολα τα συναφή για περιπτώσεις αρκετες φορές που θα συναντήσουμε 1 φορά....Αυτο ειναι τραγικό και δε πληρώνεται. Προσωπικά, εχω περιπτώσεις παγωμένες γιατι με το γράμμα του νόμου η αντιμετωπιση τους ειναι διφορούμενη ή και "τριφορούμενη"....Δε ξερω αν υπάρχει πιο ασαφή και εν γένει άδικη νομοθεσία από αυτή σε αλλα θέματα καθώς δεν ειμαι δικηγόρος. Και εξηγούμαι όσον αφορά το άδικη. Με βάση τα χθεσινά, ο έχων κατ 3 ή κατασκευές που πάνε με ΕΕΜΚ μεταβιβάζει. Άρα θα δούμε περιπτώσεις όπου ο Μήτσος έκανε μπαρμπεκιου, κιοσκια,περγκολες, ,μεγάλωσε μπαλκόνια, έκανε αποθηκη, κλπ και θα μπορει να κανει μεταβίβαση...Ο δε Τακης που εφυγε 50πόντους σύνολο στα 9 μέτρα μήκος και τίποτε άλλο θα κάνει ρύθμιση..... Συμφωνώ με Ιάσονα. Απο αυτο το νόμο αξίζουν μόνο οι ευκολες περιπτώσεις. Οσο για τον απο πανω που γράφει για τις διαφορικές. Οι διαφορικές είναι επιστήμη είναι γνώση, είναι τρόπος σκέψης είναι βαση για πολλά άλλα. Τα αυθαίρετα είναι βάση για το Δρομοκαίτειο ή τον Κορυδαλλό...
    4 points
  6. "Ας πούμε στατιστική ανάλυση κάνω, να δω εάν είναι στραβός ο γυαλός ή στραβα αρμενίζω " δλδ αν "στατιστικα" οι 2 απο τους 4 σου ελεγαν "ναι" και οι γνωμες ηταν ισοπαλια 2-2 ...πού θα πηγαινες το "ματς" στα πεναλτυ? Την αλλη φορα να λες "κανω στατιστικη αναλυση" και δεν ειναι αυθαιρεσια. αυτα και απο μενα τελος
    3 points
  7. Ρε παιδιά ένα μεροκάματο να βγάλουμε και αντί αυτού βγάζουμε τα μάτια μας στο διάβασμα...ομολογώ πως οι διαφορικές ήταν πολύ πιο εύκολες.............
    3 points
  8. Θέλω να ευχαριστήσω και τους τρείς συναδέλφους που βοήθησαν με τα σχόλιά τους. Θέλω να κλείσω το θέμα για να βοηθήσω κι εγώ όσους τύχει να διαβάσουν αυτό το post. Τελικά μετά από αναμονή κάποιων ωρών στην ουρά του help desk χθες το πρωί πήρα και την απάντηση από το ΤΕΕ. Προχωρώ με αναλυτικό.
    2 points
  9. Αλλαγές με το Ν.4546/18 Αρθρο 96 ΚΑΤ3 ιβιβ) αποθήκη μέγιστης επιφάνειας 15 τ.μ. και μέσου ύψους έως 2,50 μέτρα.
    2 points
  10. Προστέθηκε και το αρχείο: Με όλες τις πρόσφατες αλλαγές στον Ν.4495/17
    2 points
  11. Αν μιλάς για προκήρυξη στο δημόσιο μόνο με πτυχίο δεν πας πουθενά. Εδώ οι πρώτοι που παίρνουν έχουν μόρια από διδακτορικά, μεταπτυχιακά, γλώσσες της Παναγίας τα μάτια. Πάντως άδεια άσκησης μιας και είσαι Τ.Ε δεν υπάρχει στην περίπτωση σου. Αν βρεις δουλειά δουλεύεις κανονικά. Αν θες να κανεις τον ελεύθερο επαγγελματία απλά κανεις έναρξη στην εφορία και ξεκινάς
    2 points
  12. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  13. 100.654 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ
    1 point
  14. Version 1.0.0

    1.055 downloads

    Μελέτη κολυμβητικής δεξαμενής (πισίνα) με Filterblock Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  15. Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ 101Α/2018 που περιέχει το ν.4546/2018 : Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/89/ΕΕ «περί θεσπίσεως πλαισίου για το θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό» και άλλες διατάξεις και Στα άρθρα 34 και 45 τροποποιήσεις του ν.4495/2017. ν4546_2018.pdf
    1 point
  16. Ναι συμφωνώ ο τρόπος που το έγραψα μάλλον δεν ήταν καλός. Οι γνωριμίες φυσικά και βοηθανε, άλλωστε παρά πολλές εταιρείες δεν βγάζουν καν αγγελίες και πάνε με αυτόν τον τροπο. Άλλος έχει κάποιο γνωστό, άλλος δημιουργεί κάποιον γνωστό μέσω LinkedIn πχ κτλ κτλ. Και εγώ έτσι έχω βρει δουλειά δεν το θεωρώ κακό. Από την άλλη πάλι κάποιος μπορεί να ψάχνει τις αγγελίες δεν μπορεί να είναι όλα στημένα. Έχω πάει σε συνεντεύξεις από αγγελίες είχα βρει και δουλειά από αγγελίες. Μπορεί να απευθυνθεί σε γραφεία εύρεσης εργασίας πχ adeco κτλ σου φτιάχνουν προφίλ και αν ταιριάζεις σε στέλνουν για συνέντευξη σε πελάτη.
    1 point
  17. Άρθρο 3 , παρ. 3.5 3.5. Μόνιμο υδροδοτικό πυροσβεστικό δίκτυο Η μελέτη, σχεδίαση και εγκατάσταση του μόνιμου υδροδοτικού πυροσβεστικού δικτύου καθορίζεται από την Τεχνική Οδηγία Τ.Ο.Τ.Ε.Ε. 2451/1986: «Εγκαταστάσεις σε κτήρια: Μόνιμα πυροσβεστικά συστήματα με νερό» ή/και συμπληρωματικά για τα εξαρτήματα του συστή− ματος αυτού, από το πρότυπο ΕΛΟΤ EN 671: «Μόνιμα συστήματα πυρόσβεσης − συστήματα με (εύκαμπτους) σωλήνες» όπως κάθε φορά ισχύει. Το ΕΝ 12845 αφορά αποκλειστικά σε δίκτυα sprinkler. Για μεικτό σύστημα πιθανότατα θα σου ζητήσει η Π.Υ. ΕΝ 12845 (τόσο για το δίκτυο, τη δεξαμενή, το πυροσβεστικό συγκρότημα κλπ), αν και μερικές φορές ίσως να συμφέρει να κάνεις 2 αντλιοστάσια όσο περίεργο και αν ακούγεται! Για μόνιμο δίκτυο με ΠΦ έχεις την επιλογή να βάλεις πυροσβεστικό συγκρότημα απλό... και αυτό προτείνω γιατί η τιμή στα κατά ΕΝ ξεφεύγει. Οι υπολογισμοί δικτύου και δεξαμενής γίνεται με τον κλασικό τρόπο.
    1 point
  18. Πάντως επικρατεί το απόλυτο μπάχαλο.. Μου έλεγε χτες η κουνιάδα μου που δουλεύει σε διαγνωστικό κέντρο. Έρχεται ένας ΠΜ που είχε γράψει κάτι μαγνητικές να κάνει. Χτυπάει την καρτέλα..ανασφάλιστος. Ο ίδιος όπως μου έλεγε έπαθε σοκ. Χτυπιοταν, τρελάθηκε έλεγε ότι έχει πληρώσει ότι έχει βγει.. Τελικά δεν έκανε δουλειά, έχασε τις εξετάσεις, είχε λέει και πρόβλημα με κόρη του για τον ίδιο λόγο. Τι να πεις σε αυτόν τον άνθρωπο τώρα; Να πάει στο τσμεδε να βρει τον Γιαννοπουλο; Δηλαδή 2018 να είναι ο άλλος σωστός και να πρέπει να τρέχει στα ταμεία σαν τα παπουδια λες και δεν έχει να κάνει κάτι άλλο; Η νομίζετε ότι όλοι είναι άνεργοι η έχουν τον χρόνο και διάθεση να τρέχουν; Ντροπή τους!!
    1 point
  19. Μπράβο Δημήτρη, εγώ κρατήθηκα, αν δεν το έκανα κι έγραφα ό,τι έπρεπε, οι λεβέντες που καιροφυλακτούν θα μου τα έσβηναν πάλι όλα.....
    1 point
  20. "στα βιβλία της [παγια/ γηπεδα/ κτιρια] και στον ΦΑΠ τι εγραφε η εταιρια? Ο σημερινός ιδιοκτήτης (από το 2004 έως σήμερα) τα 500 - Τι γραφει σημερα στο Ε9 Τα ίδια με πάνω -στους λογαριασμους της ΔΕΗ τι πληρωνει? Δεν υπάρχουν δημοτικά τέλη, αυτά που υπάρχουν (τέλη προς υπηρεσία διαχείρισης ΒΙΠΕ είναι σωστά) ή "βολευτηκε" με τα 500 τμ και τωρα "τρεχει"να τα σωσει Αυθαιρεσια δεν ειναι Αυτό με ενδιαφέρει μόνο" αρα, καταληγουμε οτι: Δεν εχει σωστη περιγραφη του κτιριου στο συμβολαιο.... Ειχε 1500 τμ. και εγραφε "500"...δξ τι εγραψε στο κτηματολογιο.... θα πληρωσει τωρα μερικα αναδρομικούλια μπορει και προσθετο ΦΜΑ κλπκλπ και θα την πληρωσει στο τελος ο ...λογιστης...διοτι "το αφεντικο δεν κανει λαθος, ποτέ..." εδιτ μετα την απαντηση σου -Δικηγοροι δεν υπαρχουν στην υποθεση? Εσυ τι να συμβουλευσεις για ενα προσύμφωνο που θελει να διατυπωθουν "ειδικοί όροι" και μαλιστα "δυσκολοι"? Εσυ δεν εχεις τιτλο σε νομιμο κτισμα... και δεν προκειται για "αναστροφη" οπως ειπωθηκε Προκειται για διορθωση τιτλου. [Ξεχασε για λιγο τον 4495... αν δεν ειχε ανακαλυφθει η φαμπρικα των αυθαιρετων...πώς θα πουλουσες 1500 αφου εχεις συμβολαιο για 500?] να αναλαβουν την ευθυνη οι δικηγοροι.Εσυ δεν εχεις καμμια δουλεια να εκτίθεσαι
    1 point
  21. δεν απαντησες - στα βιβλία της [παγια/ γηπεδα/ κτιρια] και στον ΦΑΠ τι εγραφε η εταιρια? - Τι γραφει σημερα στο Ε9 -στους λογαριασμους της ΔΕΗ τι πληρωνει? ή "βολευτηκε" με τα 500 τμ και τωρα "τρεχει"να τα σωσει Αυθαιρεσια δεν ειναι να δειτε τις δηλωσεις ΦΜΑ...τι πληρωσαν για φορο ..και να κανετε διορθωση -ανευ προστιμων εαν ειχατε πληρωσει στα 1500 -μετα προστιμων εαν ειχατε πληρωσει στα 500. Και, δεν ειναι θεμα δικο σου. Ειναι των δικηγορων της εταιριας. Αυτοι θα το λυσουν. και "αυθαιρεσια δεν ειναι..." [πλεον οσα ανεφερε ο ιασονας ενοσω εγραφα]
    1 point
  22. "αναγράφει 3όροφο 500μ2 . Προφανώς τόσο οι φόροι μεταβίβασης τότε όσο και οι επόμενες δηλώσεις έχουν γίνει για 500μ2. " Δεν υπαρχει "προφανως" Ολα βρισκονται με μια ερευνα. θα πρεπει να δειτε στο υποθηκοφυλακειο, τι γραφει η δηλωση φορου μεταβιβασης που επισυναπτεται. Μπορει ο υπολογισμος να εγινε για 1500 τμ. Μπορει να ξεχασθηκε να γραφτει στο κειμενο 500 τμ ανα οροφο... Απο το 1978 μεχρι το 2004 ή "σωστη" επιφανεια εχει αναγραφει σε ολες τις αδειες που θα ειχε χρειαστει να παρει το κτιριο αυτο. και στον ΦΑΠ κλπκλπ. και προφανως απο το 2004 μεχρι και σημερα, ολα τα χρονια -πρεπει να- αναφερονταν τα 1500 τμ. σαν επιφανεια του κτιριου. Εχεις και ΔΕΗ και δημοτικα τελη κλπκλπ. δξ τι εκαναν.... Θεωρω οτι ειναι λαθος διατυπωση του συμβολαιου...αυτο θα ψαξετε οχι, αντε με το πρωτο "δεν το γραφει...ειναι αυθαιρετο..." υγ το συμβολαιο ειναι της ιδίας?
    1 point
  23. μόνο με πτυχίο το θεωρώ αδύνατο στον Δημόσιο τομέα να μπεις.
    1 point
  24. Προσωπικά είχα υπολογίσει (από τότε που για πρώτη φορά ξεκίνησε αυτή η διαδικασία των αναδρομικών) μόνος μου τις διαφορές για τα αναδρομικά όλων των εξαμήνων και μέχρι στιγμής μου έχουν έρθει όπως ακριβώς τα είχα υπολογίσει με ακρίβεια λεπτού. Για το Α'13 δεν είχα βγάλει αναδρομικά διότι είχα πληρώσει τα σωστά με το πρώτο ειδοποιητήριο (Α'13) που τότε είχε εκδοθεί (και ήταν με βάση τον ν.3986/11) και όπως περίμενα δεν έχει εκδοθεί ειδοποιητήριο. Το ίδιο είχαμε κάνει τότε, και με δύο συναδέλφους για τα δικά τους. Ήρθαν ακριβώς όπως τα είχαμε υπολογίσει. Αλλά επειδή εκείνοι δεν είχαν πληρώσει το πρώτο ειδοποιητήριο που είχε εκδοθεί για το Α'13 αλλά το δεύτερο, είχαμε υπολογίσει με το τελευταίο τα αναδρομικά τους και τους ήρθαν ακριβώς όπως τα είχαμε βγάλει (χωρίς βεβαία την ειδ. προσαύξηση).
    1 point
  25. Ναι, τέσταρετο σε μια κενή δήλωση εάν δεν με πιστεύεις .
    1 point
  26. Είτε σε ένα φύλο, είτε σε δύο φύλλα με κατηγορία 3 πληρώνεις πάλι 250,00 ευρώ , όσες παραβάσεις κατηγορία 3 και να βάλεις το ποσό θα βγαίνει 250,00 ευρώ
    1 point
  27. Πάντως μία αστειότητα είναι το όλο θέμα...
    1 point
  28. Μην απογοητεύεσαι δεν είναι τόσο δυσκολο πλέον φίλε. Το πρόβλημα είναι ότι συνήθως η πρώτη (ή οι πρώτες) δουλειές κάποιου δεν έχουν καλές απολαβές ούτε καλές συνθήκες εργασίας. Αυτή είναι η αλήθεια. Μην το βάζεις όμως κάτω, όσο περνάει ο καιρός και αυξάνεται η εμπειρία σου θα μπορέσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα να βρεις κάτι καλύτερο και να διαπραγματευτείς κάτι καλύτερο. Υ.Γ. θα σου πρότεινα να αποφύγεις το γυφταριό των ΠΕΑ και των τακτοποιήσεων αυθαιρέτων..
    1 point
  29. Αυτη η" μονομερης τροποποιηση της συστασης", ειναι απο τις πιο ασαφεις διαταξεις στον 4495. Κακως ετεθη στον 4495 και κακως διατηρηθηκε στον καινουργιο νομο, αφου μονον προβληματα δημιουργει. Και τι τροποποιηση θα ειναι αυτη αφου θα εχει ισχυ για 30 χρονια? Και τι θα γινει μετα απο 30 χρονια? Θα ξανακανει τροποποιηση της τροποποιησης? Και θα αρχισουν -παλι- τα γνωστα: Δεν το κανει ο συμβολαιογραφος...δεν το μεταγραφει ο υποθηκοφυλακας...δεν το αναγνωριζει το Κτηματολογιο... 5. Ειδικώς στις περιπτώσεις οριζόντιας ιδιοκτησίας με παραβάσεις που αφορούν την επέκταση αυτής καθ’ ύψος ή κατά πλάτος (οριζόντιας) και την κατάληψη κοινοχρήστου ή κοινοκτήτου χώρου, είναι δυνατή η υπαγωγή αυτών στον παρόντα, χωρίς τη συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών, μόνο στις εξής περιπτώσεις : α) όταν η αυθαίρετη επέκταση υφίσταται από την ανέγερση - κατασκευή της οικοδομής ή β) όταν η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής. 6. Για την υπαγωγή των ανωτέρω περιπτώσεων στις ρυθμίσεις του παρόντος, απαιτείται, κατά περίπτωση, επιπλέον των υπόλοιπων δικαιολογητικών που ορίζονται στο άρθρο 99 : α) υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη της οριζόντιας ιδιοκτησίας ότι η οριζόντια ιδιοκτησία του έχει επεκταθεί καταλάβει κοινόχρηστο ή κοινόκτητο χώρο από τον χρόνο ανέγερσης κατασκευής της όλης οικοδομής, β) βεβαίωση μηχανικού ότι η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οριζόντιας ιδιοκτησίας. 7. Μετά την υπαγωγή στις ρυθμίσεις του παρόντος και εφόσον συντρέχουν σωρευτικά και οι δύο προϋποθέσεις με στοιχεία α και β της παραγράφου 5, ο ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα να προβαίνει μονομερώς σε συμβολαιογραφική πράξη τροποποίησης της πράξης σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας, προκειμένου να ενσωματώσει τον υπαγόμενο στις διατάξεις του παρόντος χώρο στην οριζόντια ιδιοκτησία του. Στην περίπτωση αυτή η σύμφωνη γνώμη του συνόλου των συνιδιοκτητών τεκμαίρεται. υγ αντε τωρα, να εξηγησει κανεις στα -ασχετα- μελη των διαφορων επιτροπων που συνέταξαν το νομο, οτι, ποτέ δεν μπορει να ειναι "ιδια" μια παραβαση επεκτασης σε κοινοχρηστα που γινεται στο υπογειο, σε σχεση με το ισογειο και σε σχεση με τους οροφους.
    1 point
  30. όπως τα λέει ο karanus οι αλαλαγές που αφορούν τον 4495 είναι στα άρθρα 34 & 35
    1 point
  31. Σωστά. Μου έχει γίνει τέτοιος έλεγχος ως ελεγκτής δόμησης. Τηλεφώνησαν στον επιβλέποντα, έκαναν τον έλεγχο (ακριβώς ότι αναφερόταν στο πόρισμα, που ήταν τελικός έλεγχος) και μου κοινοποίησαν έγγραφο που έλεγε ότι ελέγθηκα ως προς την ορθότητα του πορίσματος και οτι ήταν όλα οκ.
    1 point
  32. πρέπει επειγόντως να μας πουν τι πίνουν εκεί για να το αρχίσουμε και εμείς μπας και ολοκληρώσουμε τις δηλώσεις
    1 point
  33. μπα, δεν προκειται να ζησουμε εκεινες τις εποχες που καναμε Πρωτοχρονια στα συμβολαιογραφεια.. Εχουν τοσο δυσκολεψει τα συμβολαια, με τα δεκαδες πιστοποιητικα που πρεπει να βγουν... Ειναι σαν να μην θελουν να γινονται συμβολαια...
    1 point
  34. Όντως είναι το αρχικό χάλι επεξεργασμένο από άσχετους, ανίδεους, απρόσεκτους, αδιάφορους, κλπ. κλπ. Έχει αλλαγές ακόμη και μεταξύ καθαρογραμμένου ψηφισθέντος και ΦΕΚ ...
    1 point
  35. Δεν θα συμφωνήσω με την παραπάνω θέση για τις μεταφερόμενες δηλώσεις του 4014. Κι αυτό διότι η μεταφορά έγινε με την φράση "υπαγωγή στις διατάξεις του Ν.4178" . Κατά την γνώμη μου για όσες δηλώσεις μεταφέρθηκαν το ΔΕΔΟΤΑ του 4014 έπρεπε να αντικατασταθεί από αυτό του 4178.
    1 point
  36. Ναι σε αυτό ακριβώς βασίζεται. Δεν ζητάνε τη γνώμη σου, απλώς σε ενημερώνουν ότι θα γίνει ο έλεγχος. Υποθέτω σου έκλεισαν κάποιο ραντεβού για αυτοψία. Θα έρθουν να ελέγξουν την υλοποίηση της άδειας σε σχέση με το πόρισμα που εξέδωσε ο ελεγκτής. Εφόσον όλα έχουν γίνει σωστά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
    1 point
  37. Παλι διαβασμα... Δεν πανε στο δ!#λο.. 1.5 χρονο περιμεναμε το Νομο και ειναι οτι χειροτερο εχουμε δει. Μαρεσει που εκαναν αλλαγες και στην ηλ. εκδοση Αδειων.
    1 point
  38. Ναι μπορείς να διεκδικήσεις. Αλλο φυσικά διεκδικείς κι άλλο κερδίζεις. Αλλά αν έχεις προκύρηξη που προσδιορίζει ως ελάχιστα απαιτούμενα ότι έχεις και όχι απαιτητά και τις "παναγίας τα μάτια" τότε πας.... τι είχες τι έχασες και μαθαίνεις σιγά σιγά ....
    1 point
  39. Καλησπέρα, ως μελετητή και επιβλέποντα μηχανικό ενός έργου σε εξέλιξη, με κάλεσαν σήμερα από την επιθεώρηση Θεσσαλονίκης για την διενέργεια ελέγχου του ελεγκτή δόμησης με βάση το πόρισμά του κατά τον έλεγχο που έγινε μετά το πέρας της θεμελίωσης (αυτή την στιγμή και έπειτα από 4 μήνες ολοκληρώθηκε ο Φ.Ο. και - σχεδόν- οι τοιχοποιίες) ο οποίος και θα διενεργηθεί τις επόμενες ημέρες... γνωρίζετε τι προβλέπεται και ποια η διαδικασία;
    1 point
  40. ΆΡΘΡΟ 34, ΠΑΡΑΓΡ. 27 α) (σελ. 8356) «α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβί- βαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνη- το στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β΄, γ΄, δ΄ της παραγράφου 3 του άρ- θρου 81. Το έχω γράψει και αλλού: Έτσι όπως είναι γραμμένο κατά τη γνώμη μου εντάσσεται στην περίπτωση (α) η διαφορετική διαμερισμάτωση, η δημιουργία extra αποθήκης στο υπόγειο (εντός κάλυψης), καθώς και η κατάληψη κοινόχρηστου διαδρόμου και η ενσωμάτωσή του σε διαμέρισμα. Το κάθε ένα από τα παραπάνω αποτελεί κατασκευή που έχει «εκτελεστεί κατά παράβαση εκδοθείσας οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης, με την οποία δημιουργούνται χώροι κύριας η βοηθητικής χρήσης χωρίς να μεταβάλλονται τα στοιχεία της κάλυψης, της δόμησης, του ύψους και του όγκου του διαγράμματος κάλυψης/δόμησης , και δεν θίγονται στοιχεία του φέροντα οργανισμού». Αλλά αυτή είναι η δική μου γνώμη. Αν αλλάξει το κείμενο της βεβαίωσης από: "δεν έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές καθ’υπέρβαση της δόμησης, της κάλυψης και του ύψους της ιδιοκτησίας" σε: "δεν έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές καθ’υπέρβαση της δόμησης, της κάλυψης και του ύψους του διαγράμματος κάλυψης/δόμησης" θα ήταν καλό για όλους και θα διευκόλυνε πολλές κολλημένες περιπτώσεις.
    1 point
  41. Μιά φορά κι έναν καιρό...... είχε καταργηθεί η μόνη και τελική αυτοψία της πολεοδομίας για την ηλεκτροδότηση των κατασκευών με την υπ. δήλωση Μηχανικού/ιδιοκτήτη και φτάσαμε ...... τώρα να τακτοποιούνται τ αυθαίρετα των βεβαιωμένων ως "νομίμων" ....... Παράλληλα, ήδη σήμερα 1 χρόνο μετά την εφαρμογή του νέου νομοθετικού πλαισίου γνωστοποίησης, οι έλεγχοι των αρμοδίων υπηρεσιών δείχνουν ότι πάνω από το 80% των νέων καταστημάτων δεν τηρούν τις προδιαγραφές. https://www.b2green.gr/el/runmyproject/blog_post/57189/ti-prepei-na-gnorizete-gia-tin-idrysi-katastimatos-me-ti-diadikasia-tis-gnostopoiisis Στο ίδιο έργο θεατές... Εδώ ήρθαμε, άντε πάμε να φύγουμε........
    1 point
  42. Καλά κάνουν και αναδεικνύουν κάποιοι την δυσώδη οσμή της πολεοδομικής παραβατικότητας, όπως και της φοροδιαφυγής, του λαθρεμπορίου καυσίμων - καπνών κ.λ.π απ΄όπου και αν αυτή αναδύεται και όσο κι αν τα επιχειρηματικο-πολιτικά συμφέροντα διαιωνίζουν την ύπαρξη της..... Όποιος διαβάζει και δεν ξεχνά, θυμάται π.χ το όργιο παραβατικότητας μέσα στην χαρακτηρισμένη περιοχή "NATURA 2000" στον Σχοινιά Αττικής δίπλα στον συνεταιρισμό δικαστικών όπου εκκρεμούν από το 1999 οι κατεδαφίσεις (και με τελεσίδικες αποφάσεις) οκτώ ταβερνών δίπλα στο κύμα. Ακόμη κάποιες λειτουργούν και μία έκανε πέρισυ το καλοκαίρι και «full moon party» με... φωτιές στην παραλία, δίπλα στο προστατευόμενο δάσος.!!!! Ο συνεταιρισμός δικαστικών όμως παίρνει 50.000 - 60.000 € ετησίως από τις παράνομες ταβέρνες για τα ενοίκια. Ο Δήμος Μαραθώνα παρανόμως παρατείνει άδειες λειτουργίας, ενώ ο Δ/χος Ψινάκης ονειρεύεται αύξηση των εσόδων του Δήμου προτείνοντας να εγκαταστήσει μέσα στην περίμετρο του Δήμου εκατό μπουρδέλα !!! Όσο για την πολιτεία για άλλη μία φορά τραβά το χαλί από κάτω με το αρ. 63του ν.4280 παρατείνοντας την λειτουργία των τελεσίδικα κατεδαφιστέων ταβερνών αρχικά για ένα χρόνο.... Μήπως να θυμηθούμε και τα περί του αυθαίρετου οικισμού "τα αστυνομικά" που ευνόητη βεβαίως είναι η προέλευση του...... ή τις 7000 βίλες επωνύμων που ξεφύτρωσαν με τον μανδύα "αναψυκτήρια" και "πολιτιστικά κέντρα" στον προστατευόμενο Υμηττό ...!!!! Λοιπόν το τσουβάλι με τα σάπια έχει πολλά κι είναι βαρύ, όσο για την Μύκονο, αν εκεί για ένα μόνο καλοκαίρι λειτουργούσαν κανονικά όλοι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί (Δίωξη ναρκωτικών, ΣΔΟΕ, ΙΚΑ, Ακτοφυλακή, Πολεοδομία, κ.λ.π) θα είχε αποπληρωθεί από τα πρόστιμα και τις κατασχέσεις το δημόσιο χρέος. Κι ας μην βαυκαλίζεται κανείς ότι αφού μπαίνει το χρήμα καλό μας κάνει. Εκτός αν αρκείται στα μεγάλα μεροκάματα και τα φιλοδωρήματα που ανοίγονται στους ξαπλωστριέρηδες, τα γκαρσόνια και τους διάφορους εποχικούς barmen ή κατά το στιλάτο baristas...... Τα χοντρά λεφτά, που μπαίνουν εκεί, πολλοί αφελείς τα γιορτάζουν στην απ΄έξω, αλλά λίγοι τα χαίρονται στην τσέπη τους και φυσικά όχι το κράτος! ....... Όσο δε ακόμη για το ποιοί ονειρεύονται μία selfie σε ξαπλώστρα των 350+€ εκεί θα βρούμε ανεγκέφαλες νεόπλουτες βλαχίτσες και βλαχοκάγκουρες, αεριντζήδες και λαμόγια του easycoming-easygoing money, τα lifestyle victims, τηλεπερσόνες που προβάλουν τα στρογγυλά τους για κανένα ξεβράκωτο tv-πρωινάδικο της νέας σαιζόν και βεβαίως αυτούς με τ άσπρα λινά και την άσπρη σκόνη στη μύτη.....!!! Εμένα τον Αθηναίο (τρεις γεννιές ) δεν με "χαλάει" ν΄απλώσω μακρυά απ΄το κοπάδι την καθαρή μου πετσέτα, έστω και αν δεν έχει τα σκοτσέζικα τετραγωνάκια της "μπουρμπουρού" και να φάω το κεφτεδάκι μου έστω κι αν δεν είναι πλαστικό μέσα σε χαρτονάκι που να λέει "goodys" ή "Mc Donald's"......
    1 point
  43. Δυστυχώς επαληθευτήκαμε ΣΕ ΟΛΑ. Και στην ανάλυση του προβλήματος και στην αντιμετώπισή του...Και δυστυχώς - δυστυχώς θα επαληθευόμαστε συνέχεια από εδώ και πέρα! Να σχολιάσω λίγο και αυτό: ...πράγμα το οποίο φανερώνει μαζί με την χρεωκοπία του κράτους και την χρεοκοπία όλων των αρμόδιων ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Διότι στην Ελλάδα θα βρείτε ΜΚΟ για ότι θέλετε, ακόμη και για την προστασία του ψύλλου, εκτός από δραστήριους ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν την πατρίδα τους. Είμαστε η χώρα με την μεγαλύτερη αναλογία ΜΚΟ/κάτοικο αλλά πατώνουμε παντού σε όλους τους δείκτες. Παντού "φιρμάνια", "έρευνες", "βρίσιμο" των Ελλήνων πολιτών, "απόψεις", "ανακοινώσεις" και δουλειά μηδέν. Η πιο χαρακτηριστική χρεοκοπία τους ήταν η υποστήριξη του νομοσχεδίου της ψευτοκατάργησης της πλαστικής σακούλας. Αν ήταν ΜΚΟ που σέβονταν τον εαυτό τους έπρεπε να τους έχουν πάρει με τις πέτρες. Μερικές δε από αυτές, ενώ γνωρίζουν τη ρίζα του προβλήματος, καλλιεργούν ουτοπικές νοοτροπίες στο λαό, ότι μπορούμε δλδ να πάρουμε δήθεν δραστικά μέτρα για το περιβάλλον, χωρίς να θίξουμε τον κακομαθημένο εαυτούλη μας. Φυσικά όλα αυτά γίνονται όχι για την προστασία του περιβάλλοντος αλλά για την προστασία κάποιων συγκεκριμένων παραγωγικών και εμπορικών συμφερόντων.
    1 point
  44. Το εγχειρίδιο κατασκευής του FCU ή η ιστοσελίδα γράφει μερικές φορές τον αριθμό των διαδρομών του στοιχείου. Η συνήθης διατομή σε μονάδες μεγάλης και μεσαίας απόδοσης είναι 12,2 mm εξωτερική διάμετρος, (χαλκοσωλήνας 12,2 x1). Μετά την είσοδο του σωλήνα νερού (συνήθως 3/4") υπάρχει μοίρασμα του νερού στις διαδρομές του (3 ή 4 είναι ο κανόνας) ,με "χταπόδι". Στο τέλος κάθε σωλήνα υπάρχει καμπύλη 180ο που τον συνδέει με τον επόμενο από κάτω οριζόντιο σωλήνα. Ανάλογα με το ύψος του στοιχείου, υπάρχουν διπλές διαδρομές. Μέτρα σειρές και...καλή τύχη.
    1 point
  45. Επισυναπτω κατι πιο χρηστικο και συνοπτικο: Συμβουλιο Αρχιτεκτονικης. Εγκυκλιος 1.pdf
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.