Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.568


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.950


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.118


  4. eirini003

    eirini003

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      34


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.130 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    3 points
  2. δξ τι ακριβως συζητατε... και πώς πηγαμε απο τον 3843 στον 4014 και τους απογονους του. Το θεμα ειναι οτι, ο νομος [οχι ο 3843] λεει οτι η μεταβιβαση γινεται μετα απο βεβαιωση του μηχανικου κλπκλπ Ούτε τροποποιησεις συστασης ουτε τπτ αλλο ζητουσε. Για το θεμα αυτο, ειχε εκδοθει εγκυκλιος των συμβολαιογραφων, περι υποχρεωτικης τροποποιησης της συστασης, οταν εχουμε επεκταση σε κοινοχρηστα, αλλα δεν εξηγουσε τι ειδους τροποποιηση θα ηταν αυτη που θα ηταν "περιωρισμενης διαρκειας 30 ετων", αρα, μετα απο 30 χρονια θα καταργουσαμε την τροποποιηση... Ηρθαν στον 4495 και εβαλαν - χωρις κανεναν λογο και σαν να μην υπηρχε αλλη απλη λυση- το θεμα της "μονομερους τροποποιησης της συστασης" Το τί εννοει, το πώς θα γινεται, απο ποιους και ολες τις αλλες λεπτομερειες δεν τις αναλυει Ουτε και εχουμε καποια εγκυκλιο απο το Υπουργειο εδω και 8 μηνες. [ούτε και θα εχουμε ποτέ....απλα αφου δεν το κατεχουν το θεμα.] Οπότε, παλι θα εχουμε "εγκυκλιους" και ερμηνειες από συμβολαιογραφους/υποθηκοφυλακες και κτηματοφυλακες. Και στη μεση ολων αυτων, να αγωνιζονται οι μηχανικοι για την σωστη εφαρμογη των ασαφων διαταξεων και χρησμων και να φαινονται σαν αυτοι να φταινε.
    2 points
  3. 2.104 downloads

    Ίσως το πληρέστερο λογισμικό που έχω βρει για την ανάλυση τυχουσών διατομών. Υπολογίζει διαγράμματα ροπών-καμπυλοτήτων, βρίσκει διαγράμματα τάσεων και παραμορφώσεων σε διαξονική φόρτιση και σχεδιάζει οπλισμούς για ΟΚΑ και ΟΚΛ. Επίσης κάνει και ανάλυση διατομών οπουδήποτε υλικού επιλέγοντας από τη βιβλιοθήκη ή ορίζοντάς το μέσω διαγραμμάτων σ-ε. Στην pushover με έχει βοηθήσει πολύ ώστε να βρίσκω τα διαγράμματα πλαστικών αρθρώσεων και να τα δίνω στο etabs που χρησιμοποιώ. Επίσης η διαστασιολόγηση διατομών οποιουδήποτε σχήματος/υλικού έλειπε από το "οπλοστάσιό" μου, οπότε με αυτό το τουλάκι έγινα πιο πλήρης.
    1 point
  4. 24.466 downloads

    Υπ. Δήλωση Ιδιοκτητών και Εξουσιοδότηση Μηχανικού για τον Ν.4495/2017
    1 point
  5. Δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ (2216Β) Απόφαση με τίτλο : Καθορισμός του τρόπου, των όρων, των προϋποθέσεων, της διαδικασίας και των τεχνικών προδιαγραφών για την ηλεκτρονική υποβολή των τοπογραφικών διαγραμμάτων και των διαγραμμάτων γεωμετρικών μεταβολών στη βάση δεδομένων του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) με την επωνυμία «Ελληνικό Κτηματολόγιο» - Έναρξη ισχύος των υποχρεώσεων και των συνεπειών των παραγράφων 1 και 3 του άρθρου 40 του ν. 4409/2016 (Α΄ 136). Υποχρεωτική εφαρμογή σε ένα μήνα από σήμερα ... άρθρο 40 ν4409_2016.pdf ηλεκτρονική υποβολή Κτηματολόγιο.pdf
    1 point
  6. Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ 101Α/2018 που περιέχει το ν.4546/2018 : Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/89/ΕΕ «περί θεσπίσεως πλαισίου για το θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό» και άλλες διατάξεις και Στα άρθρα 34 και 45 τροποποιήσεις του ν.4495/2017. ν4546_2018.pdf
    1 point
  7. Δεν έχει σημασία που δεν μετράει στο σδ το υπόγειο, δεν βγάζεις αδεια. Υπόγεια εκτός αδείας ΥΔ με μειωτικό. - Επίσης, ποτέ κλειστοί χώροι δεν πηγαίνουν με αναλυτικό.
    1 point
  8. Η γνώμη μου είναι ότι πάει με υπέρβαση δόμησης και μειωτικό συντελεστή.
    1 point
  9. Η σωστή λύση είναι υπαγωγή στον Ν.4495 (προς κατεδάφιση). Δεν πληρώνεις πρόστιμο, πληρώνεις μόνο το παράβολο και μετά εκδίδεις την άδεια κατεδάφισης.
    1 point
  10. Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ 101Α/2018 που περιέχει το ν.4546/2018 περιλαμβάνει το 50% για ισόγειες αποθήκες για διαμερισμάτωση τι ψάχνεις ??? Τα καταστήματα είναι ήδη στην κατηγορία 1 όταν η επικρατούσα χρήση του κτηρίου είναι κατοικία, αλλά το σύστημα του ΤΕΕ δεν το δεχόταν ... δεν χρειάζεται εγκύκλιος !!! Το σύστημα του ΤΕΕ πρέπει να αλλάξει και να τα δέχεται !!!
    1 point
  11. Συμπληρωσα για την Σιθωνια, το βασικο ειναι το ΑΑΠ 406/2008, που εχει τροποποιησεις Αν υπαρχει κατι νεωτερο, ας το συμπληρωσει καποιος. Σιθωνια ΑΑΠ 406/2008 Επομενως, προσθετουμε και αυτο...με τις ευχαριστιες μας στον geokaloger προσθετω και Μουδανια ΑΑΠ 118/2008 Τριγλια ΑΑΠ 520/2010 Καλλικρατεια Δ 684/2002 ΖΟΕ Καλλικρατειας και Συλατα και Αγιου Παυλου Δ 700/88 Π.Δ. 16.8./29.9.88 Καθορισμός Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου κατωτάτου ορίου κατάτμησης και λοιπών όρων και περιορισμών δόμησης στην εκτός εγκεκριμένου σχεδίου και εκτός ορίων οικισμού προϋφισταμένου του έτους 1923 περιοχή των κοινοτήτων Αγίου Παύλου, Ν. Καλλικράτειας και Ν. Σιλάτων (ν. Χαλκιδικής). (ΦΕΚ 700 Δ της 29.9.88) Δημος Ζερβοχωριων Αριθμ. οικ. 6181 (ΦΕΚ ΑΑΠ 286/21.7.2010) Εγκριση του Σχεδίου Χωρικής Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης (ΣΧΟΟΑΠ) του Δήμου Ζερβοχωρίων του Νομού Χαλκιδικής.
    1 point
  12. μήπως βιάζεσαι λίγο? πρωτοετης ειπες
    1 point
  13. Συνάδελφοι καλησπέρα, προς ενημέρωση όλων σας ενημερώνω σχετικά: ο έλεγχος έγινε σήμερα το πρωί και ήτανε εξαντλητικός... όπως αναφέρθηκε, επρόκειτο για έλεγχο του πορίσματος του ελεγκτή δόμησης από κλιμάκιο επιθεώρησης από το Τ.Ε.Δ.Κ., επομένως στην δικιά μου περίπτωση, εφόσον δεν έχει γίνει ακόμα ο τελικός έλεγχος από ελεγκτή δόμησης αφορούσε στο πόρισμα του αρχικού ελέγχου (θεμελίωσης)... πρώτα ελέγχθησαν οι αποστάσεις από τα πλάγια όρια, στη συνέχεια τα μεγέθη των πλευρών και τέλος οι διαστάσεις υποστυλωμάτων κλπ. με βάση τον σχετικό ξυλότυπο... όλα πήγαν καλά καθώς όλες οι μετρήσεις που έγιναν ήτανε ακριβής με βάση τον έλεγχο... αυτό που αποκόμισα είναι ότι πλέον (και καλώς συμβαίνει) δεν μπορούμε να ρισκάρουμε ούτε εκατοστό ενώ τυχόν μη νόμιμες και ασαφής απαιτήσεις των πελατών με βάση παλαιότερες νοοτροπίες απορρίπτονται αυτομάτως... εφόσον σε εμένα σε λίγο καιρό που θα ολοκληρωθεί το έργο θα γίνει ο τελικός έλεγχος από ελεγκτή δόμησης ώστε να δοθεί το ΟΚ από ΔΕΗ, αν μετά από λίγο καιρό γίνει ξανά έλεγχος του ελεγκτή από κλιμάκιο επιθεώρησης θα μιλάμε για 4 ελέγχους από αρχή μέχρι τέλους (και σε έργα που προβλέπεται και ενδιάμεσος μέχρι και 6)! Επίσης, δεν γνωρίζω σε τελικό έλεγχο μέχρι και πόσον καιρό αργότερα μπορεί να διενεργηθεί έλεγχος του τελικού πορίσματός του από κλιμάκιο επιθεώρησης, όμως εδώ αφήνεται στην περίπτωση αυτή ένα ερωτηματικό όσον αφορά τις πιθανές τροποποιήσεις που κάνει ο ιδιοκτήτης στη συνέχεια (πχ. μετατροπή αποθήκης σε διαμέρισμα μετά τον τελικό έλεγχο του ελεγκτή δόμησης κλπ.) Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και αφού όλα πήγαν καλά, θα γίνει από αύριο ότι αναφέρει ο Largy παραπάνω, δηλαδή "κοινοποίηση εγγράφου στον ελεγκτή δόμησης από τους επιθεωρητές που θα αναφέρει ότι ελέγχθηκε ως προς την ορθότητα του πορίσματος και οτι ήταν όλα οκ." Ρώτησα επίσης τι συμβαίνει σε περίπτωση που απουσίαζα πχ. σε διακοπές ή αδυνατούσα εν γένει να παρίσταμαι καθότι με ενημέρωσαν για τον έλεγχο μόλις δυο ημέρες νωρίτερα και μου ανέφεραν ότι για διάφορους λόγους δεν μπορούν γενικά να ενημερώνουν νωρίτερα ωστόσο η παρουσία μου ήτανε προεραιτική και τους αρκεί να έχουν τα πρωτότυπα σχέδια οπότε αν σε κάποιο έργο απουσιάσετε οποιαδήποτε στιγμή καλό είναι να έχει κάποιος συνεργάτης ή μητέρα ή σύζυγος τα σχέδια εύκαιρα σε περίπτωση αντίστοιχου ελέγχου... Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία και είχα κάποια εικόνα σήμερα, ρωτήστε με...
    1 point
  14. Καλήσπερα, Μετα τις τελευταιες διευκρίνισεις για την στατικη επαρκεια νομιζω οτι καταφέραμε παλι να αποδείξουμε οτι στην Ελλάδα ενα λαθός σε νομο διορθώνεται με ενα ακομα λαθος. Σήμερα σύμβολαίογραφος για ακίντο που δήλωθηκε στο 4178/13(περαιωθηκε η διαδικασια) και προκείται να πωλήθει ζήτησε στην νεα βεβαίωση να γραφτει αν απαίτειται μέλετη στατικης επαρκείας. Διαβάζοντας τις διευκρίνησεις του υπουργειο αν το Δεδοτα που αναρτηθηκε δεν το κατατασε σε υψυλη επικυνδινοτητα τότε δν απαιτειται μελέτη. Εδώ ειναι παραλόγισμος. Αν αυτο το ακίνητο υπαγώταν τώρα θα ήθελε μελετή και ισώς ενυσχήσεις. Τελίκα τι ενδιαφέρει το κράτος? Αν εχούμε επίκυνδινα καταρευσής κτήρια ή σε πίο νομό αυθαιρετων τ εχούν τακτόποιησει οι ιδιοκτητες. Υ.Γ.Ρ Η σύμβολαιογραφος μου ειπέ εσείς ειστε οι μηχάνικοι εσεις ξέρετε? Τι να ξερούμε ομώς που γίνετε καταστρατηγίσει οποιάσδηποτε επίστημονικης ορθότητας. Δλδ εγώ να γράψω στην τεχνική εκθέση οτι δεν απαιτειται γτ οποιος προλάβε το κύριο είδε.
    1 point
  15. Πάντως με όσους συναδέλφους μίλησα και έχουν πληρώσει ειδοποιητήριο Α2013 με την παραπάνω ανάλυση, δεν έχουν βρει ειδοποιητήριο για το Α2013. Για την ώρα τουλάχιστον...
    1 point
  16. Όχι με βάση το ειδοποιητήριο Α'13 που πλήρωσα και το χω μπροστά μου έχω πληρώσει Κ.Σ. = 170,53*6 =.............1.023,18€ ΕΠΙΚ = 51,16*6 =................306,96€ ΕΙΔ.ΠΡΟΣΑΥΞ.= (αδιάφορο γιατί καταργήθηκε) ΕΦΑΠΑΞ = 34,11*6 =..........204,66€ ΚΥΤ = 54,99*6 =.................329,94€ ΥΠΕΡ ΟΑΕΔ =.................60,00€ Σύνολο =..........................1.924,74€ Και το ειδοποιητήριο γράφει 2η ασφαλιστική κατηγορία κ ότι η χρεώση έγινε σύμφωνα με το νόμο 3986/11
    1 point
  17. Το ειδοποιητήριο Α2013 είχε εκδοθεί με την αυξημένη εισφορά και ημερομηνία λήξης 30-04-2013. Στις 29-04-2013 δόθηκε παράταση και νέο ειδοποιητήριο με τις παλιές εισφορες. Επομένως όσοι το είχαν πληρώσει ως τις 29-04-2013 είχαν πληρώσει τις αυξημένες εισφορές και άρα δεν έχουν τώρα ειδοποιητήριο αναδρομικών για το Α2013 και όσοι είχαν πληρώσει τις παλιές εισφορές μετά την παράταση έχουν τώρα ειδοποιητήριο αναδρομικών,
    1 point
  18. Ελέγχεις τα εξής: α) αν έχουν μετρήσει στον συντελεστή δόμησης β) αν επιτρέπονται οι χρήσεις από τους σημερινούς όρους δόμησης, χρήσεις γης και ειδικές διατάξεις γ) αν με βάση την άδεια η κατοικία μπορούσε να έχει αυτόν τον συντελεστή δόμησης... (ο ΣΔ εξαρτάται από τη χρήση) Αν είναι όλα ναι, τότε βάλε 1 ΛΠ
    1 point
  19. Καμία γκάφα, νομίζω πως ξέρουν πολύ καλα τι κάνουν. Πήραν δάνειο 730 εκατ απο γερμανική τράπεζα, άλλα 300 εκατ απο την Ευρ. Τράπεζα επενδύσεων για να φτιάξουν μια μονάδα και καλά σύγχρονη. Στην ουσία απλά θέλαν να κρατήσουν θεσεις εργασίας στον λιγνίτη. Για τον ίδιο λόγο δεν έκαναν επενδύσεις στις ΑΠΕ τόσες δεκαετίες. Είναι σχεδόν εγκληματικό ότι ο μόνος πάροχος ηλ. ενέργειας για δεκαετίες έχει κάνει ελάχιστες επενδύσεις στον τομέα των ΑΠΕ. Και απο τις ΑΠΕ που έχει, η πλειοψηφία είναι μόνο φράγματα. Και έτσι κατέληξε η ΔΕΗ να κατέχει 3% της αγοράς στις ΑΠΕ (!!!!) ενώ θα μπορούσε να είχε το μεγαλύτερο μερίδιο απο όλους. Επίσης αποφεύγουν να αναφέρουν πως οι νέες "πράσινες" μονάδες λιγνίτη δεν μπορούν να λειτουργήσουν με τον ελληνικό λιγνίτη και χρειάζονται εισαγωγές απο άλλες χώρες. Για να μην παρεξηγηθώ, τέτοιες μονάδες είναι χρήσιμες, απλά θα πρέπει να συμμετέχουν στο ενεργειακό μείγμα το λιγότερο δυνατό. Αυτά για να δούμε τι στρατηγικός σχεδιασμός υπάρχει στη ΔΕΗ και γιατί τόσα χρόνια οι συνδικαλιστές της μάχονται κατά των ΑΠΕ.
    1 point
  20. Version 1.00

    3.438 downloads

    Μια συγκεντρωτική ματιά στις 3 περιπτώσεις του άρθρου 88 του νέου νόμου (ν.4495/2017)
    1 point
  21. καλημέρα, Α). καλώδια LiYCY χρησιμοποιούμε για μεταφορά σημάτων όταν απαιτείται ηλεκτρική θωράκιση του σήματος. Στην πράξη δεν τα έχω συναντήσει σε δίκτυα υπολογιστών, παρά μόνον (και μάλιστα σε διατομές 0,5/0,75/1/1,5/ τετρ. χιλιοστά χαλκού) σε βιομηχανικές επικοινωνίες οργάνων(π.χ. canBus/ Modbus) και αναλογικών σημάτων (π.χ. 4..20 mA , 0/2 .. 10 Vdc), και σε τάσεις μέχρι και 250 volts. Π.χ. είναι το περισσότερο διαδεδομένο καλώδιο για μεταφορά σήματος σε ρυθμιστή στροφών, για μετάδοση σήματος θερμοκρασίας Pt-100 κ.λ.π. Β) Τα καλώδια UTP χρησιμοποιούνται πολύ για δίκτυα Η/Υ ,ξέρω να υπάρχουν μόνον πολύ "ψιλά" σε διατομή, είναι τα συνηθισμένα καλώδια για δίκτυα ethernet εσωτερικού χώρου, π.χ. το καλώδιο που είναι συνδεδεμένο στην κάρτα δικτύου του Η/Υ σου είναι τέτοιο (με 8 σύρματα μέσα). Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τηλεφωνία (με 2/4 σύρματα μέσα). Γ) Τα καλώδια FTP μοιάζουν πολύ με τα UTP αλλά επιπλέον διαθέτουν ηλεκτρική θωράκιση (αλουμινοταινία κάτω ακριβώς από το εξωτερικό πλαστικό περιτύλιγμα) . Για επικοινωνίες τύπου Η/Υ σε χώρους με παρεμβολές.
    1 point
  22. Σωστά, αναλογίζονται τα αυθαίρετα που επιβαρύνουν ιδιοκτησιακά όλους τους συνιδιοκτήτες, ως κοινόκτητα, επί του συνολικού δικαιώματος οικοδόμησης τους (συνολική επιτρεπόμενη δόμηση οικοπέδου) ....
    1 point
  23. Νεότερα επί του ζητήματος...... Αθήνα, 19.7.2017 Αρ. Πρωτ. : 141063 (Σχετ. 141118) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΥΔΑΤΩΝ Δ/νση Προστασίας & Διαχείρισης Υδάτινου Περιβάλλοντος Τμήμα Επιφανειακών & Υπογείων Υδάτων Ταχ. Δ/νση : Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κώδ. : 11523, Αθήνα Πληρ. : Χρ. Μητσιάνη, Μ. Ποδηματά Τηλ. : 213 1515437, -440 ΘΕΜΑ: «Οδηγίες σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 9 της ΚΥΑ 145026/2014 (ΦΕΚ 31Β'/14-01-2014), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει (ΦΕΚ 1212Β΄/13-05-2014, ΦΕΚ 1435Β΄/10-7-2015), που αφορά στον κωδικό ή Πιστοποιητικό Ε.Μ.Σ.Υ. (Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας) στις συμβολαιογραφικές πράξεις.» ΣΧΕΤΙΚΑ: (α) Ο Ν.3199/2003 (Α' 280) «Προστασία και διαχείριση των υδάτων - Εναρμόνιση με την Οδηγία 2000/60/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2000» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. (β) Η με αρ. 146896 ΚΥΑ (Β' 2878/27-10-2014) «Κατηγορίες αδειών χρήσης και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης των υδάτων. Διαδικασία και όροι έκδοσης των αδειών, περιεχόμενο και διάρκεια ισχύος τους και άλλες συναφείς διατάξεις», όπως διορθώθηκε (Β' 3142/21-11-2014), τροποποιήθηκε (Β' 1435/10-07-2015, Β' 69/22-01-2016, Β' 814/14-03-2017) και ισχύει, (γ) Η με αρ. 145026 ΚΥΑ (Β' 31/14-01-2014) «Σύσταση, διαχείριση και λειτουργία Εθνικού Μητρώου Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.) από Επιφανειακά και Υπόγεια Υδατικά Συστήματα», όπως τροποποιήθηκε (Β' 1435/10-07-2015, Β' 814/14-03-2017) και ισχύει, (δ) Η με α.π. οικ. 100089/23-01-2015 Εγκύκλιος της Ειδικής Γραμματείας Υδάτων, με θέμα Διευκρινίσεις - επεξηγήσεις (οδηγίες) σχετικά με την ορθή εφαρμογή της ΚΥΑ 146896/2014 (B'2878) …» (ε) Η με α.π. οικ, 721/ 21-11-2016 Διαπιστωτική Πράξη Υπουργού Αναπληρωτή Περιβάλλοντος & Ενέργειας, με θέμα «Λειτουργία του Εθνικού Μητρώου Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.) σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 3 της υπ' αριθμ. 145026/2014 ΚΥΑ (Β΄ 31), όπως ισχύει», (στ) Το με α.π. 283/08-06-2017 έγγραφο Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων/ Συντονιστικής Επιτροπής Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδας (α.π. ΕΓΥ 141118/16-6-2017, 141063/9-6-2017) Σύμφωνα με το άρθρο 9 της (γ) σχετικής ΚΥΑ, παρ. 2., «Για τη σύνταξη κάθε μεταβίβασης, δωρεάς, γονικής παροχής, αποδοχής κληρονομιάς ή σύστασης εμπράγματου συμβολαίου δικαιώματος που αφορά στο ακίνητο που πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να προσκομίζεται από τον ενδιαφερόμενο το πιστοποιητικό εγγραφής του εν λόγω σημείου υδροληψίας στο Ε.Μ.Σ.Υ. ή να αποτυπώνεται στο τοπογραφικό διάγραμμα που συνοδεύει το συμβόλαιο ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ.» και την παρ.3 «Σε κάθε ιδιωτικό συμφωνητικό για μίσθωση ή κατά παραχώρηση χρήση του ακινήτου στο οποίο πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να αναγράφεται ρητά και ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ.» Επί των ανωτέρω, η Ειδική Γραμματεία Υδάτων, βάσει του άρθρου 4, παρ. 1 της Κ.Υ.Α. 145026/2014 (ΦΕΚ Β' 31) κα του άρθρου 24, παρ. 1 του Ν. 4315/2014 (ΦΕΚ Α' 269), παρέχει τις ακόλουθες οδηγίες : Α. Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.), αφορά το σημείο υδροληψίας, το οποίο βρίσκεται εντός οικοπέδου/ έκτασης/ ιδιοκτησίας, για την οποία καταρτίζεται το συμβόλαιο/συμφωνητικό και δεν αφορά τους ιδιοκτήτες ακινήτων, στα οποία γίνεται χρήση ύδατος από άλλο σημείο υδροληψίας, εκτός του οικοπέδου. Το σημείο μπορεί να έχει δηλωθεί στο Ε.Μ.Σ.Υ. είτε από τον ιδιοκτήτη του έργου υδροληψίας είτε από τον οποιονδήποτε χρήστη ύδατος από το σημείο υδροληψίας, ο οποίος μπορεί να είναι φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου.. Ο κωδικός / πιστοποιητικό ΕΜΣΥ που συνδέεται με το σημείο υδροληψίας εντός έκτασης για την οποία καταρτίζεται συμβόλαιο/συμφωνητικό, μπορεί να μνημονεύεται ακόμη και στην περίπτωση που έχει εκδοθεί σε όνομα τρίτου (π,χ. μισθωτής- χρήστης ύδατος). Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την τελευταία τροποποίηση των (β) και (γ) σχετικών Κ.Υ.Α. (Β' 14/14-03- 2017, άρθρο 3), από 14-03-2017 η εγγραφή του σημείου υδροληψίας γίνεται από τις Διευθύνσεις Υδάτων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, όταν υποβάλλεται φάκελος για έκδοση άδειας χρήσης ύδατος, ενώ πλέον η αίτηση για εγγραφή του σημείου υδροληψίας του Παραρτήματος I της ΚΥΑ 145026/2014 (ΦΕΚ Β' 31) υποβάλλεται μόνο στις περιπτώσεις των ανενεργών σημείων υδροληψίας. Σύμφωνα με το άρθρο 11, παρ. 3 (δ) της ΚΥΑ 146896/2014, η χορήγηση της άδειας χρήσης ύδατος δε συνιστά εμπράγματο ή ενοχικό δικαίωμα επί των ακινήτων, δεν θίγει εμπράγματα δικαιώματα του δημοσίου ή τρίτων και δεν αποτελεί στοιχείο απόδειξης ιδιωτικών εμπράγματων δικαιωμάτων. Β. Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ, απαιτείται κατά τη σύνταξη των πράξεων αποδοχής κληρονομιάς, εάν ο κληρονομούμενος / διαθέτης είχε ήδη αιτηθεί για άδεια χρήσης ύδατος από το σημείο υδροληψίας (εντός της κληρονομουμένης έκτασης), συνεπώς έχει καταγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας. Στις περιπτώσεις που δεν είχε γίνει αίτημα για άδεια χρήσης ύδατος ή/και εγγραφής στο ΕΜΣΥ από τον κληρονομούμενο/διαθέτη, εξυπακούεται ότι ο/οι κληρονόμος/οι του ακινήτου, στο οποίο υπάρχει σημείο υδροληψίας, είναι υπόχρεος/οι, αφού αποκτήσουν την κυριότητα αυτού (αναγκαστικά και λόγω κληρονομικής διαδοχής) και τότε οφείλει/ουν να προχωρήσει/ουν στην αδειοδότηση του σημείου υδροληψίας, σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται στην ΚΥΑ 146896/2014, όπως ισχύει. Γ. Για επίσπευση της έκδοσης του πιστοποιητικού Ε.Μ.Σ.Υ., οι ιδιώτες που επιθυμούν να συντάξουν κάποιο συμβόλαιο, όπως ορίζει το άρθρο 9 της (γ) σχετικής ΚΥΑ, μπορούν να υποβάλλουν αίτημα επίσπευσης προς την οικεία Διεύθυνση Υδάτων, με συνημμένο φωτοαντίγραφο μόνο της Αίτησης - Δήλωσης του παραρτήματος IV της ΚΥΑ 146896/2014, στην οποία αναγράφονται τα απαραίτητα στοιχεία για εγγραφή στο ΕΜΣΥ. Η αίτηση αυτή νοείται ότι έχει ήδη υποβληθεί, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για έκδοση της άδειας χρήσης ύδατος, στην Υπηρεσία Υποδοχής του ΟΤΑ Α' ή Β' βαθμού, σε εφαρμογή του άρθρου 4 της ΚΥΑ 146894/2014, όπως ισχύει. Σε περίπτωση υποβολής ψευδών ή παραπλανητικών στοιχείων, επιβάλλονται οι σχετικές κυρώσεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ενώ κάθε εγγραφή υπόκειται σε διόρθωση εφόσον είναι εσφαλμένη και σε μεταβολή στις περιπτώσεις που τα νομικά γεγονότα, τα έγγραφα και τα λοιπά στοιχεία που έχουν καταχωρισθεί μεταβλήθηκαν (ΚΥΑ 145026/2014, άρθρο 7). Δ. Σύμφωνα με το άρθρο 6, παρ. 6 της ΚΥΑ 145026/2014, η έκδοση του πιστοποιητικού εγγραφής δεν δεσμεύει την αδειοδοτούσα αρχή ως προς τη χορήγηση ή μη της άδειας χρήσης ύδατος Η προϊσταμένη της Διεύθυνσης ΜΑΡΙΑ ΓΚΙΝΗ
    1 point
  24. Όπως εχω ξαναγράψει φίλε Φαέθων, βλέπω γενικά να χάνουμε τη μπάλα απο τη στιγμή που ο τρόπος υπολογισμού διαφέρει ανάμεσα σε 4178 κ 4495....μετά απο λίγο το μόνο που θα επικρατεί θα είναι η σύγχυση για το τι ισχύει και σε ποιό Νόμο.... Θα αδυνατούμε σε 5 χρόνια απο σήμερα να εξηγήσουμε ακόμα και τις δικές μας υπαγωγές....Πρέπει να κρατάμε πολύ καλές σημειώσεις για κάθε περίπτωση...
    1 point
  25. Πλέον είναι πολύ εύκολο να βρει οποιοσδήποτε τον κωδικό ΕΜΣΥ: http://lmt.ypeka.gr/public_view.html
    1 point
  26. Μην ανησηχύτε κύριε σε λίγο θα ιδιωτικοποιηθεί και θα πληρώνετε και τον ιδιώτη που θα την πάρει. Λίγη υπομονή μόνο.
    1 point
  27. Πες τα βρε Vitruvios..... γιατί εγώ κουράστηκα πια να μιλάω σε τοίχο...... Ο δε τοίχος.... κουράστηκε να τα εξηγεί σε μένα.... αλλά δεν κουράζεται να τα λέει και στους υπόλοιπους..... είναι..... ο τοίχος που θέλει να έχει πάντα την τελευταία κουβέντα......
    -1 points
  28. 2.584 downloads

    ΕΝΤΥΠΟ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ Ν 4495 /2017 - Α3
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.