Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      934


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.568


  4. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.505


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Νέα εγκύκλιος με ερμηνείες για τα φυτεμένα δώματα. ΕΓΚΛΥΚΛΙΟΣ ΦΥΤΕΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΑ.pdf
    3 points
  2. [1] Το ειδοποιητήριο του Α'13 που εκδόθηκε το Α'13 ---δεν αναφέρομαι στο αντίστοιχο των αναδρομικων που εκδόθηκε προχθές--- είτε στην 1η του έκδοση ---που εφαρμόσθηκε ο ν.3986/11--- είτε στην 2η του έκδοση που εφαρμόσθηκαν τα προ του ν.3986/11 για όσους προβλέπονταν εισφορές του κλάδο ειδ. προσαυξησης (είτε με τον ν.3986/11 είτε προ αυτού) εμφανίσθηκαν κανονικά. Ο κλάδος της ειδικής προσαύξησης καταργήθηκε από 1/1/2016. Για αυτό όσοι πλήρωσαν το 1ο ειδοποιητήριο του Α'13 (που εκδόθηκε στο Α'13 και είχε και τον κλάδο της ειδ. προσαυξησης) τώρα δεν υπάρχουν αναδρομικά που οφείλονται από το Α'13. Κανονικά θα έπρεπε να τους επιστραφεί αυτό το ποσό όπως έγινε (πρακτικά δεν υπολογίσθηκε) στα αναδρομικά αυτών που πλήρωσαν το 2ο ειδοποιητήριο του Α'13 (που εκδόθηκε στο Α'13). [2] Το Α'13 γράφεις ήσουν στην 1η Ασφ.κατηγ. είχες πληρώσει 1.925,76€ ήτοι αν αφαιρέσουμε τα 6μήνες x 10 υπέρ ΟΑΕΔ = 1.865,76€ Αυτό το ποσό προκύπτει ως εξής (θυμίζω τότε δεν είχε καταργηθεί η ειδ. προσαύξηση): ΚΣ (άνω 5ετίας)= 138,67€ Ειδ. προσαύξ. (κάτω 5ετίας)=58,24€ επικ. (άνω 5ετίας)= 41,60€ εφάπαξ.= 27,73€ ΚΥΤ= 44,72€ ΣΥΝΟΛΟ στο εξάμηνο = 310,96x6 = 1.865,76€ Επρεπε να έχεις πληρώσει λόγω του ότι με βάση τον ν.3986/11 ήσουν στην 2η ασφ.κατηγορία (θυμίζω τότε δεν είχε καταργηθεί η ειδ. προσαύξηση): ΚΣ (άνω 5ετίας)= 170,53€ Ειδ. προσαύξ. (άνω 5ετίας)=102,32€ επικ. (άνω 5ετίας)= 51,16€ εφάπαξ.= 34,11€ ΚΥΤ= 54,99€ ΣΥΝΟΛΟ στο εξάμηνο =413.11x6 = 2.478.66€ Άρα αν δεν είχε καταργηθεί από 1/1/2016 η ειδ.θα είχες αναδρομικά για το Α'13 ίσο με 2.478,66 - 1865,76=612,90€ Άλλα επειδή από 1/1/2016 καταργήθηκε η ειδ. προσαύξηση από τα παραπάνω αναδρομικά σου αφαιρέθηκε η διαφορά των 6 μήνες της ειδ.προσαύξησης (που θα σου είχε χρεωθεί αν δεν είχε καταργηθεί από 1/1/2016) ήτοι: (102,32€ - 58,24€ )x6=264,48 και σου ήρθε το ειδοποιητήριο για τα αναδρομικά μειωμένο κατά αυτό το ποσό ήτοι 612,90-264,48 = 348,42€. Έτσι προκύπτουν τα αναδρομικά που "έρχονται" από το Α'13 και βλέπεις το ποσό των 348,42€ Αναδρομική ισχύ, έτσι όπως το γράφει η σχετική "απρωτοκόλλητη" εγκύκλιος, δεν βλέπω να έχει. Γράφει "...δεν συντρέχει πλέον λόγος είσπραξης..." άρα καταλαβαίνω ότι ... από την έκδοσή της απόφασης αυτής και μετά..άρα ότι εισπράχθηκε ...εισπράχθηκε. Αντίθετα για τους μισθωτούς έχει βγει στην αρχική σελίδα του ΤΣΜΕΔΕ μια σχετική "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΣΕ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ" που ορίζει την διαδικασία.
    2 points
  3. όταν έβαζες τον μηχανολόγο σου άνοιγε το εικονίδιο για τεχνική ΗΜ που ήταν ήδη απαιτούμενο. Τώρα δεν το έχει καν απαιτούμενο
    2 points
  4. 1. Αν μιλαμε για την περιοχη αναμεσα σε Εφεδρουπολη-Παπαγεωργιου, προφανως ειναι το 695 (η εκει διπλα τελως παντων), τα ορια του εχουν οριστει εν μερει απο την απαλλοτριωση της εξ.περιφερειακης(Δυτικα), εν μερει απο το Παπαγεωργιου (Νοτια, αγροκτημα Πολιχνης) και Βορεια με την "Εφεδρουπολη"; 2. Το σχεδιο που εχεις στα χερια σου ειναι απο την απαλλοτριωση της εξ.περιφ? 3. ανατολικο οριο;
    2 points
  5. Ο χαρτης της διανομης μαζι με την συγκεκριμενη διανομη του αγροτεμαχιου την παιρνεις μαζι με την βεβαιωση που σου δινει η ΤΥΥΓ. Θα σου τα δωσει υπογεγραμμενα, γιατι οποιοδηποτε σκαναρισμενο που κυκλοφορει ενδεχεται να εχει τροποποιηθει απο μεταβολη (εχει αρκετες η Ευκαρπια). Το οριο της Ευκαρπιας ειναι πολυ ανατολικοτερα απο το σημειο που ειπες (αναμεσα δηλαδη απο εφεδρουπολη κ παπαγεωργιου)
    2 points
  6. Για την Ευκαρπια υπαρχουν 43 τουλαχιστον φυλλα χαρτη, εκ των οποιων τουλαχιστον τα 14 ειναι του 1931. Οι χαρτες δεν ειναι αναρτημενοι καθως χρεωνονται 19 περιπου ευρω για τον καθε εναν. Οι χαρτες ειναι εξαρτημενοι (επομενως ειναι ενταγμενοι σε συστημα συντεταγμενων), με L=40o39',M=-0o45'(ΠΑΛΑΙΟ ΜΠΕΣΕΛ). Εχουν χρησιμοποιηθει 5 τριγωνομετρικα (για να ενταξεις τη διανομη απο το παλαιο Μπεσελ στο ΕΓΣΑ), καθως και 60 οροσημα(εκ των οποιων τα 12 δεν εχουν τιμες) για να εφαρμοσεις τα ορια των αγροτεμαχιων. Επομενως καλο θα ηταν να εισαι λιγο πιο συγκεκριμενος, οπως επισης μια βολτα απο την ΤΥΥΓ θα σε βοηθουσε αρκετα σε σχεση με οσα μπορουν να ειπωθουν εδω
    2 points
  7. ok 63%, μετά από υπερβολική δόση δημιουργικής ασάφειας τόσο θα είναι, μπορεί και παραπάνω. btw κανένας CIO δεν αφήνει σε εταιρικά μηχανάκια σπαστήρια, warez και κόπιες. Μην αφήσετε την ΕΕ να καταστρέψει το Διαδίκτυο – πείτε μέχρι τις 20 Ιουνίου στους ευρωβουλευτές σας να το σώσουν. https://openstandards.ellak.gr/2018/06/07/min-afisete-tin-ee-na-katastrepsi-to-diadiktio-pite-mechri-tis-20-iouniou-stous-evrovouleftes-sas-na-to-sosoun/ https://saveyourinternet.eu/home#newmode-embed-4348-4465
    2 points
  8. Version 1.0.0

    385 downloads

    Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ (2216B’/14-06-2018) ο “καθορισμός του τρόπου, των όρων, των προϋποθέσεων, της διαδικασίας και των τεχνικών προδιαγραφών για την ηλεκτρονική υποβολή των τοπογραφικών διαγραμμάτων και των διαγραμμάτων γεωμετρικών μεταβολών στη βάση δεδομένων του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) με την επωνυμία «Ελληνικό Κτηματολόγιο» – Έναρξη ισχύος των υποχρεώσεων και των συνεπειών των παραγράφων 1 και 3 του άρθρου 40 του ν. 4409/2016 (Α΄ 136)”.
    1 point
  9. Γιώργο με τα watt που αναφέρεις, μόνο αν τα "ποδαράκια" - ακροδέκτες κάποιου φις είναι χαλαρά και δεν σφηνώνουν, (με αποτέλεσμα διακοπές τροφοδοσίας), μπορεί να υπάρξει πρόβλημα λόγω σπινθηρισμών.
    1 point
  10. Οι αποθήκες είναι κατηγορία Σ1 και απαλλάσσονται από ΜΣΕ επίσης τα αυθαίρετα κατηγορία 1,2,3
    1 point
  11. υποθετω οτι με τα συμβολαια, το ενα εγινε 150 τμ και το άλλο 50 τμ. αρα εχεις διαμερισματωση. Για τα 15 τμ. δεν λες ποιος τα κατελαβε, δεν ειδες την συσταση, πιθανον να περιλαμβανεται εκει πιθανον οχι Ειναι εκ κατασκευης αρα τακτοποιειται χωρις συναινεση απο "όποιον" τα κατεχει [και μαλλον δεν τα εχει γραψει στο Ε9...]
    1 point
  12. Οπως σου απαντησα και προηγουμενως, εχω αρκετους χαρτες, οπως κ αυτον της ΤΥΥΓ, οποιος ανεπισημα δεν εχει ισχυ, γιατι να στο ΞΑΝΑθυμισω, υπαρχουν αρκετες μεταβολες στο αγροκτημα Ευκαρπιας, επομενως λειπουν αρκετα. Ο nbr ανεφερε οτι θα χρειαστει φυσικη παρουσια, εκτος αν οπως σου ανεφερα κ γω, καταφερεις μεσω της ΤΥΥΓ να ζητησεις την βεβαιωση περι κληροτεμαχιου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ την οποια χρειαζεσαι για να αποδειξεις οτι ειναι κληροτεμαχιο κ δεν εχεια ανακληθει ο τιτλος του. Η απαντηση της αιτησης θα εχει και τον χαρτη που θες. Ειναι αρκετα εξυπηρετικοι και ευχομαι να βγαλεις ακρη με την βεβαιωση που σου ειπα. Τμήμα Τοπογραφίας Υπάγεται σε Διεύθυνση Πολιτικής Γης (ΠΚΜ) Προϊστάμενος Τριανταφυλλίδης Μιχαήλ - Διεύθυνση Πολιτικής Γης (ΠΚΜ) \ Τμήμα Τοπογραφίας Διεύθυνση 26ης Οκτωβρίου 64, 1oς όροφος Περιοχή Φιξ TK 546 27 Πόλη Θεσσαλονίκη Επώνυμο Όνομα Τίτλος Τηλέφωνο Email Γεωργιάδου Ιωάννα Εισηγήτρια 2313 330356 [email protected] Λιναρά Αναστασία Εισηγήτρια 2313 330396 A.Linara στο pkm.gov.gr Μπαλτή Ηλέκτρα Εισηγήτρια 2313 330384 I.Mpalti στο pkm.gov.gr Νάκας Γεώργιος Εισηγητής 2313 330370 G.Nakas στο pkm.gov.gr Νικολαϊδου Δήμητρα - Αναστασία Εισηγήτρια 2313 330369 D.Nikolaidou στο pkm.gov.gr Παπά Αικατερίνη Εισηγήτρια 2313 330396 Ka.Papa στο pkm.gov.gr Σφάμπα Αικατερίνη Εισηγήτρια 2313 330371 E.Sfampa στο pkm.gov.gr Τιάλιου Αφροδίτη Εισηγήτρια 2313 330375 A.Tialiou στο pkm.gov.gr Τριανταφυλλίδης Μιχαήλ Αναπληρωτής Προϊστάμενος Τμήματος 2313 330359 M.Triantafillidis στο pkm.gov.gr
    1 point
  13. Ανατολικα του 695 εχεις χερσολιβαδο με ΑΤ 699. Το οριο του χορτιατη οριζεται απο το ΑΤ699 και ειναι κανα χιλιομετρο πιο περα. Ο Χορτιατης ειναι γυρω στα 15 χιλιομετρα νοτιοανατολικα
    1 point
  14. Ένας άλλος τρόπος να αποφύγεις την Έκθεση Η/Μ είναι να "κλικάρεις" κατοικία εφόσον το κτίριο συνολικά έχει επικρατούσα χρήση κατοικία. Όμως και πάλι δεν είναι σίγουρο αν είναι "ορθό" και "νόμιμο"!!!
    1 point
  15. Δες αν θες και το ΦΕΚ 1429 Β 5-12-1973 που ισως σε αφορα
    1 point
  16. Στο ΓΠΣ Πολιχνης παντως που βλεπω ---> κλικ εδω το ΦΕΚ Αναδασωτέας έκτασης (ΦΕΚ 1126/Δ/29.10.92) αφορα τους Μαντζαριδες. Καταρχας σουν την εχει πεσει κ απο νοτια το Παπαγεωργιου. Ο nbr οπως κ εγω δεν καταλαβαμε την αναφορα σου περι Χορτιατη κ Πανοραματος, γιατι αναφερθηκες περι αυτων?
    1 point
  17. Αν έχεις τικαρισμένη μόνη τη διαμερισμάτωση στο ΦΚ το σύστημα δεν ζητάει τεχνική ΗΜ στα δικαιολογητικά και ας έχει χρήση υπηρεσίες
    1 point
  18. Φιλε jbosdas Αν το κληροτεμάχιο (που δεν κατάλαβα ακόμη αν είναι στο Πανόραμα ή στην Ευκαρπία. Απέχουν πολύ μεταξύ τους. ) είναι δικό σου πεστο και ίσως κάποιος συνάδελφος, με προσωπικά μηνύματα και αφού φυσικά του δώσεις ¨ΟΛΑ¨ τα στοιχεία του χωραφιού, θα μπορέσει να σε εξυπηρετήσει! Διαφορετικά αν είναι δουλειά (δηλαδή δουλειά - δουλειά) πες στον πελάτη σου να βρει ένα συνάδελφο, εδώ στην Θεσσαλονίκη, για να την κάνει. Χωρίς την φυσική παρουσία στην Τοπογρ. Υπ. αυτή η δουλειά δεν γίνεται!!. Ο κάτοχος του χωραφιού έχει το παραχωρητήριο της διανομής ? Η αναφορά σου παραπάνω σε... "αναγκαστική απαλλοτρίωση" γιατί έγινε ?
    1 point
  19. Συνάδελφε jbosdas 1. Δεν νομίζω ότι καμία υπηρεσία θα σου δώσει σαφή απάντηση. 2. Επίσης, δεν νομίζω ότι θα γλιτώσεις την αποτύπωση. 3. Δεν θα σου δοθεί κάτι ψηφιακά από την υπηρεσία. Θέλει αυτοπροσώπως. 4. Επειδή έτυχε να ασχοληθώ με δασικά, θέλεις οπωσδήποτε ιστορική τεκμηρίωση μέσω αεροφωτογραφιών της ΓΥΣ και φωτοερμηνεία για να έχεις ισχυρό πλεονέκτημα 5. Επιπλέον, πρέπει να έχεις όλατα νομικά και διοικητικά έγγραφα
    1 point
  20. έχουν γελοιοποιηθεί τόσο που και να τους κοροϊδέψεις χάσιμο χρόνου είναι
    1 point
  21. 5. Ειδικώς στις περιπτώσεις οριζόντιας ιδιοκτησίας με παραβάσεις που αφορούν την επέκταση αυτής καθ’ ύψος ή κατά πλάτος (οριζόντιας) και την κατάληψη κοινοχρήστου ή κοινοκτήτου χώρου, είναι δυνατή η υπαγωγή αυτών στον παρόντα, χωρίς τη συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών, μόνο στις εξής περιπτώσεις : α) όταν η αυθαίρετη επέκταση υφίσταται από την ανέγερση - κατασκευή της οικοδομής ή β) όταν η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής. 6. Για την υπαγωγή των ανωτέρω περιπτώσεων στις ρυθμίσεις του παρόντος, απαιτείται, κατά περίπτωση, επιπλέον των υπόλοιπων δικαιολογητικών που ορίζονται στο άρθρο 99 : α) υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη της οριζόντιας ιδιοκτησίας ότι η οριζόντια ιδιοκτησία του έχει επεκταθεί καταλάβει κοινόχρηστο ή κοινόκτητο χώρο από τον χρόνο ανέγερσης κατασκευής της όλης οικοδομής, β) βεβαίωση μηχανικού ότι η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οριζόντιας ιδιοκτησίας. 7. Μετά την υπαγωγή στις ρυθμίσεις του παρόντος και εφόσον συντρέχουν σωρευτικά και οι δύο προϋποθέσεις με στοιχεία α και β της παραγράφου 5, ο ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα να προβαίνει μονομερώς σε συμβολαιογραφική πράξη τροποποίησης της πράξης σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας, προκειμένου να ενσωματώσει τον υπαγόμενο στις διατάξεις του παρόντος χώρο στην οριζόντια ιδιοκτησία του. Στην περίπτωση αυτή η σύμφωνη γνώμη του συνόλου των συνιδιοκτητών τεκμαίρεται. Δλδ., ναι μεν ο νομος ορίζει οτι η "ιδια" αυθαίρετη επέκταση να υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής" αλλά ο ίδιος ο νομος ορίζει οτι ο μηχανικος θα δοσει βεβαιωση οτι "υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οριζόντιας ιδιοκτησίας." δλδ παλι ο μηχανικος θα πρέπει να αναλαβει την ευθύνη και να ερμηνευσει τι "ακριβώς" εννοει ο νομος και τι να γράψει. Οσο για την μονομερή τροποποίηση, αυτη την είχαν και στον 4495, πλην δεν ειχαν την γνώση να εκδοσουν ούτε μια εγκύκλιο ή μια οδηγια για τον τρόπο εφαρμογης της και, εδω και 9 μήνες, κανένας δεν ειναι βέβαιος τι να κάνει. Από 10 επιτροπές ειχε περασει το νομοσχεδιο για τον 4495 Πλήν όμως, επειδη δεν το ήξεραν το θέμα, το άφησαν "αιωρούμενο", και στον 4546 περιμενοντας να εκδοθούν κάποιες εγκύκλιοι απο "αλλους"
    1 point
  22. Nα πούμε όλοι μαζί στους "αγαπητούς" συμβολαιογράφους "...να πάνε να πνιγούν"!!!! Οι μαγκιές τους στο δικό τους ..."βιλαέτι" και μόνο για την παρεούλα τους!!! Δεν είναι η δουλειά τους να νομοθετούν!!! Να γνωρίζετε αγαπητοί φίλοι ότι, "υπάρχουν πολλοί συμβολαιογράφοι" και μπορείτε να επιλέξετε τον "λογικότερο" από αυτούς για να συνεργάζεστε!!!! Μπορείτε και μόνοι σας και με τη συνεργασία αυτού του "λογικότερου" να πετύχετε καλύτερες τιμές και διαδικασίες για τους πελάτες σας. Βάλτε λοιπόν στην ομάδα των συνεργατών σας (αν δεν έχετε μέχρι τώρα) έναν συμβολαιογράφο της επιλογής σας κι όταν ο πελάτης σας έχει τον δικό του, τότε κάντε του μια καλύτερη τιμή και συμβάλετε κι εσείς στην καθιέρωση της γνωστής λαϊκής ρήσης "....υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια"!!!
    1 point
  23. Το Υπουργείο Γεωργίας με την εγκύκλιο 159641/18-11-1986 είχε καθορίσει τις απολύτως απαραίτητες διαστάσεις των κτισμάτων αυτών (για τα οποία δεν απαιτείτο οικοδομική άδεια) σε 9μ2 και με ύψος έως 2.50μ. Τώρα επειδή δεν είσαι στα όρια των 9,00τμ, η με 1Κ3, η ΥΔ (0,5)
    1 point
  24. Off topic Η Αττικής ... αχ αυτή η Αττικής ... είναι "μπροστά με την πλάτη" από τις εξελίξεις ... μόλις πέρσι κατάργησε την εκτυπωμένη λίστα που σου έδιναν με τους κωδικούς για το ebanking ..όταν οι άλλες τράπεζες χρόνια είχαν τα στικάκια και τα sms ... και ακόμη το ebanking είναι τόσο μπροστά .... δεν μπορείς να πληρώσεις με αυτό χρεώνοντας την πιστωτική ... Αιτιολογία που μου είπαν τότε που ρώτησα τον Δντή σε κατάστημα (γιατί ακόμη έδιναν τυπωμένους τους κωδικούς και γιατί δεν μπορώ μέσω ebanking να πληρώσω ΔΕΗ, τηλ, κλπ χρεώνοντας την πιστωτική) ... "για ασφάλεια" η απάντηση ... έχει μια λογική αν τους έδιναν και σε λίθινη πλάκα ακόμη περισσότερη ασφάλεια ... END και καλημέρες ....
    1 point
  25. Φυσικά και πληρώνεται αυτή η δουλειά !!! Όλες οι δουλειές πληρώνονται, αρκεί να το ζητήσουμε !!! Επίσης δεν είναι δουλειά μας να κάνουμε αίτηση στην τράπεζα αντί του ιδιοκτήτη !!! Αν χρειαστεί βοήθεια ο ιδιοκτήτης, θα την έχει απεριόριστη, αρκεί να είναι μέσα στα πλαίσια του σύμβουλου έργου ... Η δουλειά του λογιστή και του τραπεζικού υπαλλήλου είναι ευδιάκριτα διαφορετική από αυτή του σύμβουλου έργου...
    1 point
  26. Το ότι κάνουμε τη δουλειά της τράπεζας και γίναμε και λογιστές παραμένει ασχολίαστο απο όλους... Πληρώνεται αυτή η δουλειά;
    1 point
  27. Την άποψή μου για την παράγραφο 4 την έχω αναφέρει και αλλού. Στην εκδήλωση του ΤΕΕ ΤΚΜ οι εισηγήτριες επίσης ανέφεραν την ίδια άποψη. Δεν λύνει το πρόβλημα των τεράστιων εξ αδιαιρέτου με 10 ανεξάρτητα σπίτια (πχ Χαλκιδική) που ο καθένας νομίζει ότι έχει μόνο το δικό του και θέλει να τακτοποιήσει μόνο το δικό του. Σου λέει όμως κάτι που κανονικά θα έπρεπε να είναι αυτονόητο: ότι οποιοσδήποτε συνιδιοκτήτης οποιουδήποτε είδους ιδιοκτησίας (ολόκληρο οικόπεδο, οριζόντια, κάθετη) ανεξαρτήτως ποσοστού μπορεί αν θέλει να τακτοποιήσει από μόνος του το σύνολο της ιδιοκτησίας προστατεύοντας έτσι την περιουσία ολονών. Δηλαδή αν 4 άνθρωποι έχουμε ποσοστό 25% από ένα διαμέρισμα, οποιοσδήποτε από τους 4 μπορεί από μόνος του να αναλάβει το κόστος και τη διαδικασία υπαγωγής του ημιυπαίθριου που κλείσαμε χωρίς να ρωτήσει κανέναν. Αντίστοιχα μπορεί ένας συνιδιοκτήτης σε εξ' αδιαιρέτου να αναλάβει να τακτοποιήσει όλα τα κτίσματα που υπάρχουν στο ακίνητο χωρίς να ζητήσει συναίνεση. Φυσικά αυτό δεν αλλάζει με κανέναν τρόπο τα δικαιώματα ιδιοκτησίας των συνιδιοκτητών. Δεν μπορεί όμως κανένας να σου απαγορεύσει να πράξεις τα δέοντα για την ιδιοκτησία σου σύμφωνα με τη νομοθεσία ανεξαρτήτως του ποσοστού που έχεις σε αυτήν. Και μετά φυσικά αν θέλεις να μεταβιβάσεις το ποσοστό σου. Το πρόβλημα με τα εξ'αδιαιρέτου είναι ότι συνήθως ο καθένας θέλει να ρυθμίσει μόνο αυτό που θεωρεί ότι είναι δικό του και να το μεταβιβάσει αυτοτελώς. Αυτό δε λύνεται.
    1 point
  28. Το Ε9 δεν περιεχει "ολα" τα στοχεια που χρειαζεται ο μηχανικος. Υπαρχουν περιπτωσεις οπου, πραγματι, "γραφουν ό,τι ναναι" -οπως σωστα ειπε η κατερινα [γι' αυτο και καλουνται συνεχως σε διορθωσεις...επι διορθωσεων....] Παρτε ενα παραδειγμα το θεμα του γνωστου παταριου με εισοδο απο το κεφαλοσκαλο... ..που δεν περιγραφεται σε συμβολαιο αλλα εχει γινει προσθηκη "καποτε" και ο πελατης το βαζει σαν "εξ αρχης", και επι πλεον, επειδη ετσι του το ζηταει το Ε9, το βαζει σαν Α' οροφος.... Ενα αλλο παραδειγμα ειναι στα εξ αδιαρετου Το συμβολαιο γραφει "ποσοστο 10% εξ αδιαιρετου σε εναν αγρο 4000τμ, που αντιστοιχει σε 400 τμ. εξ αδιαιρετου" Ο πελατης γραφει στο Ε9, οτι εχει 400 τμ. κατα 100% με κτισμα 60 τμ. και ετος κατασκευης...αυτο που δηλωνει. Στην πραγματικοτητα, εξακολουθει να ειναι συνιδιοκτητης κατα ποσοστο 10% στα 4000 τμ. εξ αδιαιρετου με αλλους. Αλλα ο μηχανικος, αν κινηθει με βαση μονον το Ε9, θα εχει κανει υπαγωγη σε εξ αδιαιρετου χωρις την συναινεση των υπολοιπων.. [προφανως υπαρχουν και αλλες περιπτωσεις, οπου, με μονον τον Ε9, αυτο "οδηγει" σε λαθος υπαγωγες..]
    1 point
  29. Βασίλη καλησπέρα. Η λέξη "εφόσον" στην πρόταση δημιουργεί τις εύλογες αμφιβολίες μας για το νόημα της εν λόγω παραγράφου. Πιθανόν εννοεί ότι αν τηρούνται οι συγκεκριμένες διαστάσεις (οι οποίες μόνο συγκεκριμένες δεν είναι αφού στο σχετικό άρθρο 2 του ΦΕΚ 270/Δ/85 μόνο το ύψος είναι καθορισμένο) τότε η αυθαιρεσία υπάγεται στην κατηγορία 3. Αν δεν τηρούνται τότε πάμε στην τελευταία παράγραφο και εφαρμόζεται η παρ. 5 του Α 100. Αυτό που αναφέρει σχετικά με την μη καταβολή παράβολου δεν το αντιλαμβάνομαι. Εκτός και αν είναι το "δώρο¨" του νομοθέτη και μπορούμε να υπάγουμε την αυθαιρεσία με τα κριτήρια που θέτει χωρίς παράβολο. Δεν ξέρω αν θα ρυθμιστεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα να προχωρήσει δήλωση χωρίς πληρωμή με τη συγκεκριμένη μόνο αυθαιρεσία. (όλα τα παραπάνω είναι σκέψεις. Μην το λάβει κάποιος συνάδελφος ως βεβαιότητα) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3 (απόσπασμα) Αυθαίρετες μικρές παραβάσεις: Υπάγονται στις δι- ατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, με την καταβολή παραβόλου ποσού διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και χωρίς την καταβολή ειδικού προστίμου, οι εξής παραβάσεις, ανεξαρτήτως του αριθμού αυτών και υπό την προϋπόθεση ότι αυτές δεν περιλαμβάνονται στις διατάξεις του άρθρου 30 του παρόντος νόμου: (...) ηη) οικίσκοι που καλύπτουν αντλητικές εγκαταστάσεις, εφόσον έχουν τις συγκεκριμένες διαστάσεις που ορίζει το π.δ. της 24ης.5.1985 (Δ΄270). Για την εν λόγω περίπτω- ση δεν απαιτείται καταβολή παραβόλου, και η τελευταία παράγραφος έχει ως εξής: Σε περίπτωση παραβάσεων που δεν πληρούν τις προ- ϋποθέσεις των διαστάσεων που τίθενται με την παρούσα κατηγορία, εφαρμόζεται η παράγραφος 5 του άρθρου 100, με την επιφύλαξη της περίπτωσης ιστ΄, για την οποία εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις υπολογισμού του προστίμου του ίδιου άρθρου.
    1 point
  30. θα μπορούσαν να έχουν γράψει και το αντίστοιχο άρθρο. Το θεώρησαν αυτονόητο ότι θα το βρούμε. ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/31-5-85) ΑΡΘΡΟΝ-3 Αντλητικές εγκαταστάσεις - υδατοδεξαμενές - φρέατα. 1. H ανόρυξη φρεάτων, κατασκευή αντλητικών εγκαταστάσεων και υδατοδεξαμενών επιτρέπονται ανεξαρτήτως αρτιότητας γηπέδου, με τους κάτωθι όρους και περιορισμούς δομήσεως. α) Τα κτίσματα για στέγαση των αντλητικών εγκαταστάσεων πρέπει να έχουν τις απολύτως απαραίτητες για το σκοπό αυτό διαστάσεις και μέγιστο ύψος δύο και μισό (2,50) μέτρα. Στα ανωτέρω κτίρια δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 1 παράγραφος 5 εδάφιον α του παρόντος. Το θέμα είναι με τι κριτήριο ορίζονται οι "απολύτως απαραίτητες διαστάσεις" αφού δεν θα ελεγχθούν από κάποια υπηρεσία. Αν πχ κάποιος θεωρεί αναγκαίες διαστάσεις 3Χ5=15 τμ δηλώνει την τακτοποίηση ως κατηγορία 3;
    1 point
  31. Αν σε καλύπτει, εφόσον υπάρχει πρόστιμο από πολεοδομία, την τακτοποίηση μπορεί να την αναλάβει (χωρίς την συνέναιση) "ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης επί του οποίου έχουν καταλογιστεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης'', (βλέπε παράγραφο αα του άρθρου 99). Όντως η διάταξη για τα άνω των 4 στρεμμάτων, καταργήθηκε: (παράγραφος 6, άρθρο 125, μεταβατικές διατάξεις): «Καταργούνται η παρ. 2 του άρθρου 34 του ν. 4315/ 2014 (Α΄ 269) και τα άρθρα 1 έως και 30, εκτός από την παράγραφο 9 του άρθρου 30, καθώς και 38 και 39 του ν. 4178/2013.» (Τα άρθρα 38 και 39 του Ν.4178 αφορούν την Ειδική Υπηρεσία κατεδαφίσεων και την απόδοση του ειδικού προστίμου). Το θέμα που θα ήθελα να ρωτήσω εγώ είναι αν μετά την τακτοποίηση των αυθαιρέτων κατασκευών, (από τον αυθαιρετούχο), έχει χαθεί το αναλογικό δικαίωμα δόμησης από τον άλλο που δεν έχει δομήσει, οπότε μία ενδεχόμενη σύσταση καθέτου δεν θα τον σύμφερε, ακόμη και αν ερχόταν δικαστική απόφαση διανομής από τους υπολοίπους που έχουν χτίσει (και αν έχουν πάνω από το 65%). (Αναφέρομαι αρχικά για τα εξ αδιαιρέτου, και ενδεχομένως αυτό να αφορά ανάλογες περιπτώσεις και για κάθετες ιδιοκτησίες όπου κάποιος έχει κάνει αυθαιρεσίες στο δικό του τμήμα).
    1 point
  32. παίδες μου είπαν για περίπτωση συναδέλφου που τον τρέχουν σε δικαστήρια... υπήρχε κάθετη 50% ο καθένας σε οικόπεδο εντός.... βγήκε άδεια ''νόμιμη'' με κάποια διάταξη που ισχυε ενα διάστημα και αντί για κάλυψη 60% πήρε 70% (μετά καταργήθηκε από σουφλια μουπαν) ο αρχικός ιδιοκτήτης έκανε και επέκταση σε κάλυψη και τα τακτοποίησε με 4178 έρχεται ο άλλος 50% να χτίσει.......και χωρίς παρανομίες....το οικόπεδο 500τ.μ κάλυψη 350 τ.μ με 70% 175τ.μ ο 1ος.......τώρα ο 2ος αναγκαστικά 300τ.μ (με 60% -175τ.μ) παει στα 125 τ.μ τουκανε και υπερβαση καλυψης και δόμησης ο άλλος και είναι στα δικαστήρια ΚΑΙ ο μηχανικός....γιατί ήταν ο αρχικός της αδείας...υπογραφή για ρευμα ότι όλα έγιναν σωστά ΚΑΙ έκανε και την τακτοποίηση με 4178/13 το σκηνικό μου τοπε συνάδελφος ενώ περίμενα σε ΥΔΟΜ Ν.Ιωνία
    1 point
  33. Έγγραφο 159641/18-11-1986 σχετικά με την έγκριση - βεβαίωση της αναγκαιότητας κατασκευής κτισμάτων αντλητικών εγκαταστάσεων και υδατοδεξαμενών από τις Δ/νσεις Εγγείων Βελτιώσεων (το βρήκα σε κακή κατάσταση). Ορίζει ότι το εμβαδόν των οικίσκων δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 9 τμ (εκτός εάν καθορίζεται μεγαλύτερο από σχετική μελέτη θεωρημένη από αρμόδια υπηρεσία) και το μέγιστο ύψος τα 2,5 μ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.