Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.484


  2. Alex99

    Alex99

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      188


  3. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.661


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.597


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.0

    78.103 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Version v14

    11.120 downloads

    Το παρακάτω αρχείο επλήγη στα τέλη του 2020 από τον τυφώνα 4759, οπότε στο μεγαλύτερο τμήμα του δεν έχει κάποια νομική εφαρμογή. Παραμένει εδώ μόνο για ιστορικούς λόγους αναφοράς και δεν είναι ακόμη βέβαιο αν θα υπάρξει σαφές νομικό υπόβαθρο για τη δημιουργία νέας έκδοσης. Βοήθημα : 1. επαγγελματικό για μεγαλοκατασκευαστές, 2. εξοικονόμησης χρόνου για τους υπόλοιπους ... Στην έκδοση 07 έγιναν προσθήκες και διόρθωση στον έλεγχο όγκου ... Στην έκδοση 08 έγιναν αισθητικές βελτιώσεις ... Στην έκδοση 09 έγιναν προσθήκες και αναφορές στο νόμο ... Στην έκδοση 10 έγιναν διορθώσεις ... Στην έκδοση 11 έγιναν βελτιώσεις ... Στην έκδοση 12 έγιναν διορθώσεις και προσθήκες (κύρια χρήση υπογείου, έλεγχος ΑΗΧ) ... Στην έκδοση 13 έγιναν προσθήκες όγκου στέγης και ενδείξεων διευκόλυνσης εισαγωγής ... έκδοση σύμφωνη και με το χρόνο που έρχεται ... Στην έκδοση 13.1 έγινε ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ : Όλα τα ελεγχόμενα μεγέθη βασίζονται στον προσαυξημένο ΣΔ (ή δόμηση) λόγω κινήτρων (άρθρων 10 και 25) ... Στην έκδοση 13.2 έγινε διόρθωση συμβατότητας για Office2003-2007 (στο μέγεθος text των σχολίων αρίθμησης) ... Στην έκδοση 13.3 έγινε διόρθωση αριθμητικού λάθους στη συνολική δόμηση ιδιοκτησιών ... Στην έκδοση 14.0 έγιναν προσθήκες μερικών οικονομικών στοιχείων ... Θα παρακαλούσα τους συναδέλφους που το δούλεψαν (πειραματικά εννοώ...) για υποδείξεις διόρθωσης ή βελτίωσης ...
    1 point
  3. Το 1ο ερώτημά σου στο απάντησε ήδη ο λογιστής σου ..."να φορολογηθώ και φέτος ως μισθωτός" Το θέμα συζητιέται εδώ. Δες και τις επόμενες σελίδες από την παραπομπή μου και αν έχεις ακόμη απορίες ρώτα εκεί.
    1 point
  4. Αυτό μας έλλειπε τώρα, να γυρίσουμε πίσω και να πληρώνουμε 3.000 Ε το εξάμηνο για να θρέφουμε αργόσχολους κηφήνες.
    1 point
  5. 1. Νομίζω πρέπει να διευκρυνιστεί η θέση των 15τμ της ΥΔ σε σχέση με το νόμιμο περίγραμμα της ΟΑ, ώστε να είναι πληρέστερη η απάντηση. 2.Έγινε κουβέντα για τέτοιο θέμα εδώ: http://www.michanikos.gr/topic/50356-αρθρο-100-ν-449517-διατάξεις-υπολογισμού-ενιαίου-ειδικ/?p=954354 και στην συνέχεια εδώ: (κλίκ στο διαγώνιο βελάκι) Νομίζω είναι σαν την περίπτωσή σου. Και υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.
    1 point
  6. Δηλαδή, λες ότι ενώ η Πολεοδομία δέχεται βάσει του γνωστού ηλεκτρονικού αρχείου της ότι ο οικισμός της Αγ. Σωτήρας Πανιπερίου είναι στάσιμος, ενώ εσύ δεν το δέχεσαι; Η Πολεοδομία λοιπόν έχει απόλυτο δίκιο να τον θεωρεί στάσιμο καθώς αυτός υπάρχει στο ΦΕΚ 292/Δ/12-7-83 με Α/Α 215. Προσωπικά δεν έχω κατάλάβει το ερώτημά σου και το λόγο που άνοιξες αυτό το θέμα. Μπορείς να μας το εξηγήσεις με περισσότερες λεπτομέρειες για να καταλάβουμε τι ακριβώς σε απασχολεί; Και γιατί μας ρωτάς αν ένα τοπογραφικό διάγραμμα που δεν το έχουμε καν δει είναι έγκυρο; Με ποια λογική και με ποια αρμοδιότητα θα κρίνουμε εξ αποστάσεως χωρίς κανένα στοιχείο τη δουλειά ενός συναδέλφου;
    1 point
  7. Δεν πας καθόλου καλά μου φαίνεται! Και ελπίζω οι υπόλοιποι με τις αρνητικές να επηρεάστηκαν απλώς από το σχόλιό σου.. Που την είδες την μαγκιά??? Αντί να κόψω 5 αποδείξεις από 1000€ η καθεμία έκοψα μία των 5000€ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ γράφω. Που το βλέπεις το πρόβλημα; Το ανέφερα ως λύση και πάντα με σκοπό να βοηθήσω όποιον διαβάζει. Άκου εκεί μαγκιά!
    1 point
  8. Εγώ βάζω όλα τα ίδια, δεν ελέγχονται με κανέναν τρόπο από το σύστημα, άλλωστε. Έχω βάλει και τον ίδιο α/α/ αμοιβών σε διαφορετικές δηλώσεις και προχώρησε κανονικά, π.χ. σε πολυκατοικία με 5 διαμερίσματα ίδιου ιδιοκτήτη όπου έκοψα μια απόδειξη αντί για 5.
    1 point
  9. +1 αλλα και η περιμετρικη ταινία δεν θα την παλέψει αν το κονιάμα ήταν νωπό. Ο κόσμος δυστυχώς χρόνια τώρα δεν ακούει. Η τσιμεντοκονία χρειάζεται πολλές ημέρες για να στεγνώσει και να πέσεις κάτω απο 1% υγρασία. Αν δεν το κάνεις και βάλεις υλικό που λειτουργεί σαν φράγμα υδρατμών θα το πάρεις στα χέρια. Ποιος φταίει α) ο μηχανικός που είτε δεν γνωρίζει να δώσει το ιδιοκτήτης μια μελέτη σύνθεσης που να στεγνώνει γρήγορα ή να αναγκάσει τα μαστόρια να μετράνε υγρασία πριν συνεχίζουν β) ο ιδιοκτήτης που τον πιάνει κορόιδο το μαστόρι που και αυτό δεν γνωρίζει αλλα και να γνωρίζει θέλει να τελειώνει γρήγορα. Υπάρχουν πρόσμικτα κύριοι ιδιώτες που μπαίνουν στο χαρμάνι και μειώνουν τον χρόνο από 40 ημέρες το καλοκαίρι σε 7 ημέρες. Σε κάθε περίπτωση θα κάνετε μια ερώτηση στους εργολάβους που τοποθετούν ενδοδαπέδια. Έχετε κύριοι υγρασιόμετρο και πίνακα καταγραφής? αν πούνε ότι δεν έχουν τους ξεκινάτε με τις κλωτσιές. Μια άλλη ερώτηση "πότε θα περάσετε τα πλακάκια?" αν σας πουν σε 3-4 ημέρες πάλι κλωτσιές. Ας δώσω και μια συμβουλή σε συναδέλφους. Δεν βάζουμε ποτέ την θέρμανση σε λειτουργία για να στεγνώσει πιο γρήγορα. Το λέω διότι το έχω ακούσει και αυτό. Όταν το μίγμα είναι νωπό (νωπό ονομάζεται οποιαδήποτε υγρασία >1%) η αύξηση της θερμοκρασίας θα αυξήσει την πίεση υδρατμών. Ο συντελεστής υγροθερμικής διαστολής είναι 3-4 φορές μεγαλύτερος απο τον συντελεστή θερμικής διαστολής. Με την εισαγωγή θερμότητας το νωπο μίγμα θα πιάσει μέγιστη ακτινική παραμόρφωση. με το στέγνωμα θα προσπαθήσει να επαναφέρει στα όρια παραμόρφωσης του θερμικού συντελεστή (αρνητική παραμόρφωση). Το κονίαμα θα κάνει μικρορωγμές. Τα φορτία κίνησης μαζί με τα θερμικά θα αυξήσουν τις ρωγμές. Το γέμισμα θα γίνει μπακλαβάς. Το μέτρο ελαστικότητα και η ακαμψία θα πέσει στο μηδέν και η έννοια "πλωτό" θα βρει πλήρη λογική. Ας δώσω και μια συμβουλή σε ιδιώτες. Μην κοιτάτε μόνο την τιμή και οτι σας αρέσει να ακούτε. Τα μαστόρια ξέρουν να σας πάνε όπου θέλουν. Είναι μετρ ψυχολογίας και έχουν επενδύσει περισσότερα στην ψυχολογία παρά στην ανάπτυξη της τεχνικής τους γνώσης.
    1 point
  10. Τώρα αυτό τι είναι??? Μαγκιά? (μιλάω μόνο για τις 5 αποδείξεις αντί της μίας) Και μετά λέμε πως δίνει προσφορά ο άλλος 800€....500€....300€ και παρακάτω... όσο χαμηλά τόσο πιο καλά.... Μνημόνια μέχρι να βγει ο ήλιος από την δύση....
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.