Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.407


  2. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      849


  3. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.395


  4. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.661


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.0

    78.103 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Μια ενδιαφέρουσα διάταξη με πολλά ερωτηματικά "Γήπεδα ολόκληρα ή τμήμα αυτών που βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου πόλης και έχουν πρόσωπο σε δρόμους, όπου έχουν θεσπιστεί ειδικοί όροι δόμησης και χρήσεις, είτε για τις περιοχές αυτές είτε γραμμικά για τους δρόμους αυτούς και οι οποίοι σημειώνονται στο εγκεκριμένο διάγραμμα με ρυμοτομική γραμμή ή με δύο γραμμές, ρυμοτομική και οικοδομική, οικοδομούνται με τους πιο πάνω ειδικούς όρους, μόνο κατά το τμήμα τους που έχει επιφάνεια ίση με την ελάχιστη επιφάνεια άρτιου γηπέδου που προβλέπεται από τους ειδικούς αυτούς όρους. Υπόλοιπο τυχόν τμήμα των γηπέδων αυτών, πέρα από εκείνο που έχει την παραπάνω ελάχιστη επιφάνεια αρτιότητας, οικοδομείται σύμφωνα με τις διατάξεις για τη δόμηση εκτός σχεδίου, μόνον εφόσον το εμβαδόν του υπόλοιπου αυτού τμήματος καλύπτει το ελάχιστο απαιτούμενο εμβαδόν για τη δόμηση εκτός σχεδίου. Για την τοποθέτηση του κτιρίου ή των κτιρίων εντός του γηπέδου λαμβάνεται υπόψη το σύνολο του γηπέδου." Η μοναδική διαφορά από το παλαιό άρθρο 28 του ΓΟΚ'85 έγκειται στην αντικατάσταση της Οικοδομικής με Ρυμοτομική Γραμμή ! Αυτό όμως είναι πολύ σημαντικό. Έχετε περισσότερες πληροφόρίες ή εμπειρία από πιθανή έκδοση αδείας σε τέτοια περίπτωση ; Και τι εννοεί ο νομοθέτης με τον όρο "ειδικοί όροι δόμησης" ;
    1 point
  3. η εκδοση του πιστοποιητικου απο τον ερμη γινεται 1 φορα. Η εταιρια που θα σου φτιαξει το token δεν εχει δυνατοτητα κλωνοποιησης (θεωρητικα τουλαχιστον). Η ασφαλεια σου εγκειται στο γεγονος οτι τους δινεις κωδικους ταξις (οποτε μπαινουν ερμη αν δεν τον αλλαξεις) Επισης γνωριζουν τον κωδικο του token και της διαγραφης του πιστοποιητικου απο το ερμης. Επομενως μπορουν να υπογραψουν pdf μεχρι τη μερα που θα το παρεις αλλα δε μπορουν να μπουν στο ΤΕΕ επομενως δεν μπορουν να το ανεβασουν στο συστημα. Μπορουν βεβαια να ζητησουν οικογενειακης καταστασης απο τον ερμη οπως κ καποιες αλλες αιτησεις (πιστοποιητικο γεννησης κλπ). Επομενως αλλαζεις κωδικο ταξις αν φοβασαι (καλα κ ο λογιστης τους εχει τους κωδικους σου αλλωστε)
    1 point
  4. Αν είναι μόνο αυτά που περιγράφεις δεν βλέπω άλλη παράβαση ,εκτός του ξεμπαζώματος κατά 20εκ---->1ΛΠ.
    1 point
  5. Καλησπέρα, κάνε δεξί κλικ και τρέξτο ως διαχειριστής.
    1 point
  6. περισσοτερα, εδώ http://www.kostasbeys.gr/articles.php?s=5&mid=1479&mnu=3&id=18857
    1 point
  7. Σωστά το θυμάσαι, με τα κριτήρια όμως που είναι bold στο παρακάτω κείμενο. δ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 : Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, μετά την υπαγωγή, την καταβολή του σχετικού παραβόλου και την καταβολή του ενιαίου ειδικού προστίμου, με την επιφύλαξη εφαρμογής των οριζομένων στο άρθρο 97, οι εξής αυθαίρετες κατασκευές η αλλαγές χρήσης : αα) αυθαίρετες κατασκευές εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του είκοσι τοις εκατό (20%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης, δόμησης και ύψους που προβλέπονται από τους όρους δόμησης της περιοχής ή αυτούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής αδείας, ββ) αυθαίρετες κατασκευές εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του σαράντα τοις εκατό (40%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης, δόμησης και σε ποσοστό μεγαλύτερο του είκοσι τοις εκατό (20%) το πολεοδομικό μέγεθος του ύψους που προβλέπονται από τους όρους δόμησης της περιοχής ή αυτούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής άδειας και δεν υπερβαίνουν τα 250 τ.μ. για χρήση κατοικίας ανά ιδιοκτησία και μέχρι τα 1000 τ.μ. κτιρίου συνολικά, τα 1000 τ.μ. για τις λοιπές χρήσεις. Στα ανωτέρω ποσοστά συνυπολογίζονται όλα τα αυθαίρετα κτίσματα επί του ακινήτου, καθώς και τυχόν αυθαίρετες κατασκευές που έχουν υπαχθεί στους νόμους 3775/2009, 3843/2010, 4014/2011 και 4178/2013. Δεν συνυπολογίζονται επιφάνειες εντός του περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές που δεν δημιουργούν αυτοτελείς χώρους, όπως σοφίτες, εσωτερικοί εξώστες και υπόγεια. Ημιυπαίθριοι χώροι δε συνυπολογίζονται μέχρι του ποσοστού υπέρβασης 80% του πολεοδομικού μεγέθους κάλυψης και δόμησης, με την προϋπόθεση ότι έχουν ενταχθεί στους νόμους 3775/2009, 3843/2010, 4014/2011 και 4178/2013, γγ) αυθαίρετες αλλαγές χρήσης, εφόσον έχουν συντελεστεί σε περιοχές εντός σχεδίου και με την προϋπόθεση ότι η εν λόγω χρήση είναι σύμφωνη με τις επιτρεπόμενες χρήσεις της περιοχής, δδ) αυθαίρετες κατασκευές ημιυπαίθριων χώρων σε κτίσματα που βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου και με την προϋπόθεση ότι η χρήση τους είναι σύμφωνη με τις επιτρεπόμενες χρήσεις της περιοχής, εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του εξήντα τοις εκατό (60%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης και δόμησης. Δεν συμπεριλαμβάνονται στην παρούσα περίπτωση και δεν εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αυθαίρετες κατασκευές εφόσον βρίσκονται εντός προκηπίου.
    1 point
  8. Μία το γράφεις 60 τμ το υπόγειο μία 70τμ. Όπως και να έχει ,νομίζω στα εντός σχεδίου για την επιλογή κατηγορίας τα υπόγεια εξαιρούνται. Δεν τον έχω τον νόμο μπροστά μου ,αλλά έτσι το θυμάμαι.
    1 point
  9. όχι, πρέπει πρώτα να τακτοποιήσεις. Για μόνο ένα εξώστη είναι 1 λοιπη παραβαση με 250 ευρώ
    1 point
  10. [1] Το ειδοποιητήριο του Α'13 που εκδόθηκε το Α'13 ---δεν αναφέρομαι στο αντίστοιχο των αναδρομικων που εκδόθηκε προχθές--- είτε στην 1η του έκδοση ---που εφαρμόσθηκε ο ν.3986/11--- είτε στην 2η του έκδοση που εφαρμόσθηκαν τα προ του ν.3986/11 για όσους προβλέπονταν εισφορές του κλάδο ειδ. προσαυξησης (είτε με τον ν.3986/11 είτε προ αυτού) εμφανίσθηκαν κανονικά. Ο κλάδος της ειδικής προσαύξησης καταργήθηκε από 1/1/2016. Για αυτό όσοι πλήρωσαν το 1ο ειδοποιητήριο του Α'13 (που εκδόθηκε στο Α'13 και είχε και τον κλάδο της ειδ. προσαυξησης) τώρα δεν υπάρχουν αναδρομικά που οφείλονται από το Α'13. Κανονικά θα έπρεπε να τους επιστραφεί αυτό το ποσό όπως έγινε (πρακτικά δεν υπολογίσθηκε) στα αναδρομικά αυτών που πλήρωσαν το 2ο ειδοποιητήριο του Α'13 (που εκδόθηκε στο Α'13). [2] Το Α'13 γράφεις ήσουν στην 1η Ασφ.κατηγ. είχες πληρώσει 1.925,76€ ήτοι αν αφαιρέσουμε τα 6μήνες x 10 υπέρ ΟΑΕΔ = 1.865,76€ Αυτό το ποσό προκύπτει ως εξής (θυμίζω τότε δεν είχε καταργηθεί η ειδ. προσαύξηση): ΚΣ (άνω 5ετίας)= 138,67€ Ειδ. προσαύξ. (κάτω 5ετίας)=58,24€ επικ. (άνω 5ετίας)= 41,60€ εφάπαξ.= 27,73€ ΚΥΤ= 44,72€ ΣΥΝΟΛΟ στο εξάμηνο = 310,96x6 = 1.865,76€ Επρεπε να έχεις πληρώσει λόγω του ότι με βάση τον ν.3986/11 ήσουν στην 2η ασφ.κατηγορία (θυμίζω τότε δεν είχε καταργηθεί η ειδ. προσαύξηση): ΚΣ (άνω 5ετίας)= 170,53€ Ειδ. προσαύξ. (άνω 5ετίας)=102,32€ επικ. (άνω 5ετίας)= 51,16€ εφάπαξ.= 34,11€ ΚΥΤ= 54,99€ ΣΥΝΟΛΟ στο εξάμηνο =413.11x6 = 2.478.66€ Άρα αν δεν είχε καταργηθεί από 1/1/2016 η ειδ.θα είχες αναδρομικά για το Α'13 ίσο με 2.478,66 - 1865,76=612,90€ Άλλα επειδή από 1/1/2016 καταργήθηκε η ειδ. προσαύξηση από τα παραπάνω αναδρομικά σου αφαιρέθηκε η διαφορά των 6 μήνες της ειδ.προσαύξησης (που θα σου είχε χρεωθεί αν δεν είχε καταργηθεί από 1/1/2016) ήτοι: (102,32€ - 58,24€ )x6=264,48 και σου ήρθε το ειδοποιητήριο για τα αναδρομικά μειωμένο κατά αυτό το ποσό ήτοι 612,90-264,48 = 348,42€. Έτσι προκύπτουν τα αναδρομικά που "έρχονται" από το Α'13 και βλέπεις το ποσό των 348,42€ Αναδρομική ισχύ, έτσι όπως το γράφει η σχετική "απρωτοκόλλητη" εγκύκλιος, δεν βλέπω να έχει. Γράφει "...δεν συντρέχει πλέον λόγος είσπραξης..." άρα καταλαβαίνω ότι ... από την έκδοσή της απόφασης αυτής και μετά..άρα ότι εισπράχθηκε ...εισπράχθηκε. Αντίθετα για τους μισθωτούς έχει βγει στην αρχική σελίδα του ΤΣΜΕΔΕ μια σχετική "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΣΕ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ" που ορίζει την διαδικασία.
    1 point
  11. Κυκλοφόρησε σήμερα η νέα έκδοση 10.6. Διατίθεται για download στη σελίδα www.insoft.gr/downloads.htm Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την 6μηνη παράταση της έκπτωσης 20% στα αυθαίρετα, την κατάργηση του ΕΜΠ, προσαρμοσμένα έντυπα αδείας και αίτησης στον Ν.4495/17 κλπ
    1 point
  12. Συνάδελφε, πρόσεχε πάρα πολύ το τι θα κάνεις, γιατί αυτά που έγραψες περιέχουν παγίδες για σένα το ν πελάτη και τον συμβολαιογράφο-σφαγέα. Δες τις απαντήσεις και ΜΗΝ γίνεις συνένοχος σε πειστημονικα εγκλήματα. Έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις καταλάβει τί εστί τοπογραφική αποτύπωση. Έχεις χρόνο να αλλάξεις άποψη και να αναθεωρήσεις. Διάβασε συγγράμματα! Δες τις απαντήσεις: Καλημέρα συνάδελφοι, είναι η πρώτη φορά που αναρτώ στο forum συγχωρέστε με αν επαναλάμβανω το ίδιο θέμα που ίσως έχει αναλυθεί προηγούμένως. Είμαι νέος μηχανικός και θέλω να συντάξω νέο τοπογραφικό διάγραμμα (υπάρχει ένα παλιό του 89΄χωρίς εξάρτηση) και τώρα πλέον υπάρχει μια νέα αποθήκη στο οικόπεδο και η συμβολαιογράφος μου ζήτησε ένα "υποτυπωδες πρόχειρο" νέο τοπογραφικό με την αποθήκη μέσα εννοείται.Ήθελα να ρωτήσω, Απάντηση: Ενα υποτυπώδες τοπογραφικό, σημαίνει προχειροδουλεια και περιφρόνηση του πελάτη του. 5 χρόνια στο πολυτεχνείο και θα κάνεις τοπογραφικό σε κουτία Καρέλια. Ρώτησε την τί σημαίνει υποτυπώδες. Σημείωση: Από το 2011 χρειάζεται εξαρτημενο Τοπογραφικό σε ΕΓΣΑ87. Παρανομεί. α) εξαρτημένο ή ανεξάρτητο, αν και είμαι σχεδόν σίγουρος εξαρτημένο ότι απαιτείται και να προσθέσω ότι πρόκειται για οικόπεδο δομημένο σε οικισμό εντός οικισμού εντός σχεδίου Απάντηση: Δεν διαλέγεις φαγητό στο εστιατόριο. Υποχρεούσαι να κάνεις τοπογραφικό στο ΕΓΣΑ87, τηρώντας τους κανόνες σύνταξης τοπογραφικού. β) ορθοφωτοχάρτες με τριγωνομετρικά σημεία για την συγκεκριμένη περιοχή, εκεί όπου θα βάλω το περίγραμμα του οικοπέδου και στη συνέχεια εύρεση στη κτημανετ, που μπορώ να βρω? Απάντηση: Η χρήση ορθοφωτογραφιών για σύνταξη τοπογραφικών είναι εγκληματική-μπακαλίστικη: Κλίμακα 1. 2000 σημαίνει ακρίβεια 50 εκ.! τριγωνομετρικά θα πάρεις από την αρμόδια υπηρεσία (ΓΥΣ) ή από τις κατα τόπους υπηρεσίες της αντιπεριφέρειας. γ) θα συνιστούσατε τη χρήση μετροταινίας γιατί μηχανήματα δυστυχώς δεν υπάρχουν (είναι εύκολο το οικόπεδο λίγες διαστάσεις χωρίς εμπόδια) Συνάδελφε, δεν μπορεί να έδωσες τέτοια απάντηση μετά από 5 χρόνια Πολυτεχνείου. Έκανες Γεωδαισία; Χρησιμοποίησες ποτέ μετροταινία για αποτύπωση γεωτεμαχίου; Προσανατολισμό πως θα πάρεις; Από την μάνα του χάνεις 5-10 πόντους στο μηκος. Αν δεν έχεις μηχανήματα, δανείζεσαι-νοικιάζεις ή παρατάς τη δουλειά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Συμβουλή: Το τοπογραφικό δεν είναι αγγαρεία και χρειάζεται επιστημονικότητα. Μου φαίνεται ότι υποτιμάς τη δουλεια του Τοπογράφου, νομίζοντας ότι πάμε για φραπέ ή κάνουμε μπακαλοδουλεια. Άλλαξε τακτική, διάβασε, ρώτα γιατί αυτά που σου είπε η συμβολαιογράφος θα σε οδηγήσουν σε άσχημες ατραπούς... Με πολύ φιλική διάθεση στο λέω...
    1 point
  13. Φίλοι μου δυστυχώς θα διαφωνήσω! Είναι άλλο πράγμα το τι θα κάνεις όταν έχεις τον πελάτη κι άλλο πράγμα το πως θα προσελκύσεις ένα πελάτη! Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ζούμε και δεν εργαζόμαστε σε μια χώρα όπου "κυριαρχεί" ο επαγγελματισμός κι όλα κυλούν σαν ..."ρολόϊ". Αντιθέτως, κυριαρχεί ο κακός ανταγωνισμός, ο "ωχαδερφισμός", η "επιδερμικότητα, η έλλειψη γνώσεων και εμπειρίας, η "φτήνια κ.λπ. Δυστυχώς είμαστε πάρα μα πάρα πολλοί (αριθμητικά) για μια χώρα 10.000.000 κατοίκων κ.λπ. Για να επιβιώσουμε, (εμείς τουλάχιστον που δραστηριοποιούμαστε ως ελεύθεροι επαγγελματίες) ή μάλλον για να καταστήσουμε την "καριέρα" μας αποδοτική και αποτελεσματική (από κάθε άποψη) χρειάζονται ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ από αυτά που μαθαίνουμε στα εκπαιδευτικά προγράμματα των πολυτεχνείων κι έχουν σχέση με το επάγγελμα του μηχανικού. Πρέπει να κάνουμε κτήμα μας (όχι επιδερμικές γνώσεις απλώς) κυρίως θέματα management κατά πρώτον και στη συνέχεια project management, οικονομικών, δημοσίων σχέσεων, επικοινωνίας, λογιστικών, φοροτεχνικών, νομικών, συμπεριφοράς καταναλωτή, πωλήσεων, ψυχολογίας κ.λπ. Θα μπορούσα να αναφέρω περισσότερα, τα αφήνω για τη συνέχεια...... Προσθέτω μόνο τούτο: 1. Έψαχναν κάποτε να βρουν τον καταλληλότερο για επικεφαλή σε ένα νοσοκομείο. Δεν έβαλαν τον καλύτερο γιατρό, έβαλαν τον καλύτερο manager.... 2. Έψαχναν κάποτε να βρουν τον καταλληλότερο για επικεφαλή σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων. Δεν έβαλαν τον καλύτερο μηχανικό αυτοκινήτων, έβαλαν τον καλύτερο manager.... 3. Έψαχναν κάποτε να βρουν τον καταλληλότερο για επικεφαλή σε μια τεχνική εταιρία. Δεν έβαλαν τον καλύτερο μηχανικό, έβαλαν τον καλύτερο manager.... Και τούτο: 1. Δεν φτάνει απλώς να είσαι η καλύτερη (από κάθε άποψη) κομμώτρια για να πετύχεις στο δικό σου κομμωτήριο! Απλώς θα βάλεις τα χρήματα (τα δικά σου ή του μπαμπά σου για ενοίκια, εξοπλισμό, εφορία κ.λπ.), θα το "χρηματοδοτήσεις για κάποιο χρονικό διάστημα, θα χρεωθείς, θα το κλείσεις, θα χρωστάς.... 2. Δεν φτάνει απλώς να είσαι ο καλύτερος (από κάθε άποψη) οδοντίατρος για να πετύχεις στο δικό σου οδοντιατρείο! κ.ο.κ. 3. Δεν φτάνει απλώς να είσαι ο καλύτερος (από κάθε άποψη) μηχανικός για να πετύχεις στο δικό σου γραφείο! κ.ο.κ. Κοιτάξτε γύρω σας. Πόσα νέα παιδιά σπουδάζουν κάτι (οτιδήποτε), ανοίγουν το δικό τους "μαγαζί" (οτιδήποτε), με χρήματα που έχουν (ή του μπαμπά), το χρηματοδοτούν (όσο μπορούν ή όσο τους φτάνουν τα χρήματα που έχουν) και μέσα στην πρώτη 3ετία (ή έστω 5ετία) το κλείνουν και ....χρωστάνε....
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.