Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.024


  2. Polytexnitis

    Polytexnitis

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      262


  3. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      934


  4. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. 1. υπόγεια αυτοτελείς χώροι λαμβάνουν μειωτικό 0,50 2. υπόγεια που δεν είναι αυτοτελείς χώροι, αλλά συνδέονται λειτουργικά με το ισόγειο, λαμβάνουν μειωτικό 0.30 3. πατάρια και σοφίτες (εξ ορισμού δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο) λαμβάνουν μειωτικό 0,30 4. Σοφίτες που δεν πληρούν τον ορισμό τους δεν λαμβάνουν μειωτικό (συντελεστής 1,0)
    4 points
  2. Για τον ιδιοκτήτη, στην πράξη του λέει πέρνα και από το ν.4495 για να πάρεις απαλλαγή ... Για το μηχανικό, στην πράξη του λέει πέρνα από τον οφθαλμίατρο να δεις τα μάτια σου γιατί ο κύριος παίρνει απαλλαγή ...
    2 points
  3. αν θελουν να κανουν "μια δηλωση", να αφησουν τα "δεν σε θελω" και να τακτοποιησουν μαζι με τον "εξωτικο".. - τα κοινοχρηστα θα τακτοποιηθουν στο όνομα "ολων" με το 98 παρ. 4...ο 4ος δεν αρνειται, απλα δεν τον θελουν... σιγα το "κακο" που θα του κανουν... Αλλά, για τα δικα τους, θα κανει καθε ενας ξεχωριστη δηλωση.. Κι' αυτο επειδη ειναι μαγκες και αναποδοι, και δεν θελουν τον 4ο, και βαζουν και σενα στη μεση... αλλά ο νομος οριζει, με το 99α, οτι μπορεις να κανεις "μια δηλωση για το συνολο των ΟΙ" Αρα δεν μπορουν, γιατι "δεν θελουν" τον 4ο... Και θα σε πληρωσει καθε ενας ξεχωριστα. [αντε τωρα να παρακαλάνε τον.."εξωτικο", να σου δωσει εντολη.] υγ ηθελα να ημουνα απο μια μερια να σε ακουω να τους τα λες "χυμα και τσουβαλατα" και να τους βλεπω να αλλαζουν χρωματα κι αλλο τιποτα... εδιτ ξεχασα να σου πώ οτι, εάν οι υπερβασεις των "τριων" ειναι σε κοινοχρηστα, ετσι και παρει τπτ αναποδες ο 4ος και αξιωσει δικαστικώς την κατεδαφιση [οπως εχει καθε δικαιωμα...] θα φευγουν απο τα παραθυρα...
    2 points
  4. Version v.1b

    31.218 downloads

    Οδηγίες για να συντάξετε πίνακα κατανομής χιλιοστών μαζί με πίνακα σε excel ως σημείο αναφοράς για να στήσετε τον δικό σας
    1 point
  5. Η αλήθεια είναι ότι κανενός το μυαλό δεν πάει. Και εμένα όταν μου το είπαν, μου φάνηκε λίγο κουλό.
    1 point
  6. Αν έχεις μετατόπιση της κατ.3 ιδιδ, τότε όσες παραβάσεις κατ.3 βάλεις το πρόστιμο παραμένει 250. δλδ βάλε σε 1 φκ τη μετατόπιση κατ.3 και σε άλλο φκ τί άλλο έχεις κλπ
    1 point
  7. Το έχουμε γράψει και αλλού. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να επέμβεις στο κειμενο της βεβαίωσης! Στο μόνο σημείο που μπορείς να γράψεις ότι θέλεις είναι η τεχνική έκθεση της δήλωσης. Το πρόβλημα είναι ότι οι συμβολαιογράφοι προφανώς δεν το γνωρίζουν αυτό και διαβάζουν ένα νόμο που λέει " αυτό κι αυτό κι αυτό αναγράφονται στη βεβαίωση του μηχανικού (?!)" Που μας λέει ότι και αυτοί που έγραψαν το νόμο έχουν την ίδια γνώση με τους συμβολαιογράφους ως προς τις λειτουργίες του συστήματος, ομοίως και ο εκπρόσωπος του ΤΕΕ που δίνει αυτές τις ωραίες απαντήσεις.
    1 point
  8. Τι μερες, με το που παιρνουν την αιτηση στα ΚΕΠ, φαινεται σε δεπτερολεπτα στον ερμη. thomas, οπως ειπα και πιο πανω, για λογους ασφαλειας μπορεις ΜΟΝΟ μια φορα να κανεις τη διαδικασια. Επομενως ξαναπας ΚΕΠ (αφου ξανακανεις αιτηση στον ερμη) και αν εχεις laptop εκτελεις επιτοπου τη διαδικασια. Αν ξαναδιακοπει, πας στον γκισε κ κανεις νεα αιτηση
    1 point
  9. Αν η μούχλα έχει ως αιτία διαρροή νερού από κάπου πρέπει να το βρεις με την μέγιστη προσοχή Αν δεν είναι από διαρροή αλλα υδρατμοί, μη διαπνοές, θερμογέφυρες κλπ. κλπ. (βλέπε Ροδοπουλο ανω θέμα και πολλά άλλα) οι λύσεις είναι αρκετές μεν απαιτούν κάποιο μπατζετ δε…. (πάλι βλέπε Ροδόπουλο) Μπακάλικα και στο σχεδόν τσαμπέ, σκοτώνεις την μούχλα χωρίς να λύσεις την αιτία. Υπαρχει ένα σπρέι (ονόματα δεν λέμε διαφήμιση δεν κάνουμε) στα 5 και κάτι € το μπουκαλάκι, το ρίχνεις και υπαρχει μεγάλη πιθανότητα να την σκοτώσει, να το ασπρίσει άμεσα το σημείο και άλλη μια πιθανότητα εκεί να μη παρουσιάσει μούχλα για μερικά εκεί (δεν ξέρω πόσα χρονάκια) Όπως είπα μπακαλική και όχι λύση στο προβλήμα απλα έκτακτη αντιμετώπιση ανάγκης και δεν λύνει την αιτία. Σκοτώνει τον μπαγάσα εισβολέα που όπου βρει λίγο υγρασία φυτρώνει. Το σπρέι το είχα βρει πιο παλιά στο λιρόη μέρλην (δεν ξέρω αν το έχουν ακόμα) αλλα και στον Σκλαβενίτη… Υ.Γ. Χρήστο μη βαράς ε….
    1 point
  10. 1 point
  11. Καλή δουλειά συνάδελφε. Εγκ-27433_7753_124_82 Οικοδομικές άδειες σε οικισμούς προϋφιστάμενους του 1923 Εγκ-124_82.pdf
    1 point
  12. Είτε 1. Πηγαίνεις στην ΔΟΥ και ζητάς να γίνει αναδρομκή διαγραφή ΚΑΔ. Στην περίπτωση αυτή ζητούν να δουν τα βιβλία του έτους και τα τιμολόγια που έχουν εκδοθεί καθώς και τις συμβάσεις. Κατόπιν γίνεται η διαγραφή ΚΑΔ και εφόσον οι ΚΑΔ που έχουν παραμείνει το επιτρέπουξ φορολογείσαι ως μισθωτός. 2 Υποβάλεις δήλωση ως επχειρηματίας και τσεκάρεις την επιλογή 'με επιφύλαξη΄. Πρέπει πάλι να πας (ο λογιστής σου) στην ΔΟΥ με τα ίδια δικαιολογητικά και εντός λίγων ημερών ώστε να γίνει νέα εκκαθάριση. 3 Υποβάλεις δήλωση ως επιχερηματίας και πριν την προθεσμία λήξης υποβολής δηλώσεων, υποβάλεις (ο λογιστής σου) στην ΔΟΥ τροποποιητική δήλωση με τα ίδια πάλι δικαιολογητικά ώστε να γίνει νέα εκκαθάριση. 4. Δεν υποβάλλεις τίποτε και φεύγεις για εξωτερικό. Όλα αυτά επειδή κάποιος καμένος εγκέφαλος, δεν επιτρέπει υποβολή δήλωσης με μηδενικά εισοδήματα ενός ή περισσοτέρων ΚΑΔ . . .
    1 point
  13. Αύριο όμως ίσως ενταχθούν στο σχέδιο πόλης.... Κι αυτό το αύριο δεν θ' αργήσει για πάρα πολλές περιοχές, που σήμερα είναι εκτός σχεδίου κ.λπ. ....
    1 point
  14. Πρώτα να λύνεις τα όποια προβλήματα και μετά να εκδίδεις Βεβαίωση..... Η λογική λέει ότι, "για να φας ομελέτα πρέπει να σπάσεις τ' αυγά".....
    1 point
  15. 1 point
  16. Με copy paste τους κάνεις, από το email του ΤΕΕ ; Αν ναι, πρέπει να τους πληκτρολογήσεις. Εμένα αυτό μου έκανε πάντως σε win 10.
    1 point
  17. η εκδοση του πιστοποιητικου απο τον ερμη γινεται 1 φορα. Η εταιρια που θα σου φτιαξει το token δεν εχει δυνατοτητα κλωνοποιησης (θεωρητικα τουλαχιστον). Η ασφαλεια σου εγκειται στο γεγονος οτι τους δινεις κωδικους ταξις (οποτε μπαινουν ερμη αν δεν τον αλλαξεις) Επισης γνωριζουν τον κωδικο του token και της διαγραφης του πιστοποιητικου απο το ερμης. Επομενως μπορουν να υπογραψουν pdf μεχρι τη μερα που θα το παρεις αλλα δε μπορουν να μπουν στο ΤΕΕ επομενως δεν μπορουν να το ανεβασουν στο συστημα. Μπορουν βεβαια να ζητησουν οικογενειακης καταστασης απο τον ερμη οπως κ καποιες αλλες αιτησεις (πιστοποιητικο γεννησης κλπ). Επομενως αλλαζεις κωδικο ταξις αν φοβασαι (καλα κ ο λογιστης τους εχει τους κωδικους σου αλλωστε)
    1 point
  18. Πριν να αναλύσω το λόγο που θεωρώ ότι κάτι τέτοιο είναι λάθος και επικίνδυνο, γιατί δεν μας λες πρώτα το λόγο που εσύ θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο και δεν προχωράς κανονικά στην οριστικοποίηση της δήλωσης και την έκδοση της βεβαίωσης σύμφωνα με το νόμο. Ίσως εκεί να βρεις την απάντηση.
    1 point
  19. Γεια σας και απο εμένα, σε συνέχεια της πρώτης ανάρτησης από τον hektor αντιμετωπίζω και εγώ τον παρακάτω περιορισμό στην συμπλήρωση της φορολογικής δήλωσης. Προφανώς κάποιος από τους ΚΑΔ που έχω δηλώσει στην εφορία αναφέρεται σε εμπορική δραστηριότητα. Το θέμα όμως είναι ότι η ΠΟΛ 1047/2015 που επικαλείται η εφαρμογή του gsis, δεν αναφέρει πουθενά ότι δεν μπορείς να δηλώσεις όσους ΚΑΔ επιθυμείς. Η ΠΟΛ αναφέρει ότι δεν μπορείς να έχεις ΕΣΟΔΑ απο εμπορική δραστηριότητα. Οπότε, χωρίς να έχω έσοδα με τον συγκεκριμένο ΚΑΔ(που αντιστοιχεί σε εμπορική δραστηριότητα) το σύστημά τους, μου απαγορεύει να καταθέσω την φορολογική μου δήλωση με το κωδικό 007(κλίμακα μισθωτού), μόνο και μόνο επειδή έχω δηλώσει των συγκεκριμένο ΚΑΔ ως εν δυνάμει δραστηριότητα. Στην περυσινή δήλωση που είχα πάλι τον συγκεκριμένο ΚΑΔ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα (Την ΠΟΛ την εφαρμόζουν όπως τους καπνίσει κάθε χρόνο;) Το ερώτημά μου είναι: Αυτός ο νέος περιορισμός έχει μπει στην εφαρμογή βασισμένος σε κάποιο νόμο (γιατί δεν διάβασα κάπου κάτι τέτοιο), έχει γίνει από λάθος ή είναι κάποιο νέο ύπουλο τέχνασμα για να μας "πετάει" στην κλίμακα των ελεύθερων επαγγελματιών (και να μάς γδέρνει στον φόρο) ; Εάν δεν βασίζεται σε κάποιο νόμο θεωρώ ότι υπάρχει αυθαιρεσία στο συγκεκριμένο σημείο. Επίσης, επειδή οι τοπικές εφορίες δηλώνουν άγνοια επί του θέματος και αδυνατούν να κάνουν κάτι, μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορώ να αποτανθώ για να πάρω μια απάντηση; Ευχαριστώ
    1 point
  20. Πολύ πράμα !!!!! Λοιπόν θα προσπαθήσω να απαντήσω με ότι γνωρίζω (δεν είμαι λογιστής .... το θυμόμαστε). 1) Από το βιβλιαράκι οδηγιών της ΑΑΔΕ Κωδικοί 045 (Στοιχεία Συνεργαζόμενων Ηλεκτρονικών Πλατφορμών) Συμπληρώνεται από το χρήστη Στον κωδικό 045 και στον υποπίνακα «Στοιχεία Συνεργαζόμενων Ηλεκτρονικών Πλατφορμών» καταχωρούνται οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες που χρησιμοποίησαν οι επιχειρήσεις το φορολογικό έτος που αφορά η δήλωση, προκειμένου να διενεργήσουν πωλήσεις αγαθών, ή παροχή υπηρεσιών, να τους παρέχονται διαφημιστικές ή λοιπές υπηρεσίες βάσει σύμβασης καθώς επίσης και αυτές που τυχόν χρησιμοποιήθηκαν δωρεάν, αποκλειστικά όμως για την εξυπηρέτηση άσκησης της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας (Σχετ. ΠΟΛ 1072/2018). 2) Από το βιβλιαράκι οδηγιών της ΑΑΔΕ "Κωδικοί 042 (Ενεργές Ηλεκτρονικές Διευθ. Αλληλογραφίας Επιχ.) Συμπληρώνεται από το χρήστη. Στον κωδικό 042 και στον υποπίνακα «Ενεργές Ηλεκτρονικές Διευθύνσεις Αλληλογραφίας Επιχείρησης» καταχωρείται τουλάχιστον μία από τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις αλληλογραφίας που είναι ενεργές κατά το χρόνο υποβολής της δήλωσης και οι οποίες αφορούν την επικοινωνία της επιχείρησης με την Α.Α.Δ.Ε. Επισημαίνεται ότι τόσο στις ατομικές επιχειρήσεις όσο και στα νομικά πρόσωπα / νομικές οντότητες, η ηλεκτρονική διεύθυνση αναφέρεται αποκλειστικά διακριτά και απευθείας στην επιχείρηση και όχι σε τρίτα πρόσωπα ή στα πρόσωπα που νομίμως την εκπροσωπούν (Σχετ. ΠΟΛ 1072/2018). Παρέχεται η δυνατότητα υποβολής αυτών με αρχείο." 3) Απογραφή θα είχες αν υπήρχαν παραλαμβανόμενα και αποστελλόμενα αγαθά, δηλαδή πρακτικά αν είχες πωλήσεις αγαθών. Επίσης, ακόμα και αν είχες, υπό προϋποθέσεις (κύκλος εργασιών από πωλήσεις αγαθών ≤ 150.000) δύνανται να μην διενεργείς απογραφή. 4) Οι εργοδοτικές εισφορές (σύμφωνα με το βιβλιαράκι οδηγιών της ΑΑΔΕ), στον Ζ2(480.2). Μεταφέρονται ανάλογα στους Δ5(401) ή Δ9(423) κατά την κρίση σου αν αφορούν εισφορές εργαζομένου που επηρεάζουν το κόστος της δραστηριότητας σου ή αν αφορούν σε εργοδοτικές εισφορές εργαζομένου που δεν επηρεάζουν άμεσα το κόστος της δραστηριότητας σου. Οι δικές σου στον Ζ2(485.7) και ανάλογα με την παραπάνω λογική μεταφέρονται στους Δ5(401) ή Δ9(423). 5) Από το βιβλιαράκι οδηγιών της ΑΑΔΕ. "Κωδικοί 039 (Ενεργές Ιστοσελίδες Επιχείρησης) Συμπληρώνονται από τον χρήστη όλες οι ιστοσελίδες της επιχείρησης που είναι ενεργές κατά το χρόνο υποβολής της δήλωσης." Άρα, θεωρώ πως ναι, διότι δεν είναι κριτήριο της δήλωσης της ιστοσελίδας της επιχείρησης το τι παρέχεις μέσω αυτής αλλά το αν είναι ενεργή ή όχι. 6) Από το βιβλιαράκι οδηγιών της ΑΑΔΕ, πιστεύω ότι θα καταλάβεις (αρκετά καλά) τι μπαίνει σε αυτούς του κωδικούς. Επισης μπορεί να αναζητήσεις στο internet τις αντιστοιχίες των κωδικών των ΕΛΠ με αυτές των ΕΓΛΣ και να δεις στα ΕΓΛΣ πιο αναλυτικές περιγραφές. "Κωδικοί 462. Λοιπά συνήθη έσοδα. Συμπληρώνονται από το χρήστη ανά κατηγορία δραστηριότητας Σύμφωνα με το Παράρτημα Γ του ν. 4308/2014 στον λογαριασμό Λοιπά συνήθη έσοδα (71) περιλαμβάνονται οι παρακάτω λογαριασμοί 71.01 Αποσβέσεις επιχορηγήσεων παγίων στοιχείων 71.02 Επιχορηγήσεις τόκων 71.03 Επιχορηγήσεις λοιπών εξόδων 71.04 Άλλα λειτουργικά έσοδα 71.05 Άλλα λειτουργικά έσοδα από συνδεδεμένες οντότητες" "Κωδικοί 463. Πιστωτικοί τόκοι και συναφή έσοδα. Συμπληρώνονται από το χρήστη ανά κατηγορία δραστηριότητας Σύμφωνα με το Παράρτημα Γ του ν. 4308/2014 στον λογαριασμό Πιστωτικοί τόκοι και συναφή έσοδα (72) περιλαμβάνονται οι παρακάτω λογαριασμοί 72.01 Πιστωτικοί τόκοι πωλήσεων 72.02 Πιστωτικοί τόκοι δανείων και απαιτήσεων 72.03 Πιστωτικοί τόκοι από συνδεδεμένες οντότητες 72.04 Πιστωτικοί τόκοι άλλων επενδύσεων" "Κωδικοί 464. Πιστωτικές συναλλαγματικές διαφορές. Συμπληρώνονται από το χρήστη ανά κατηγορία δραστηριότητας Σύμφωνα με το Παράρτημα Γ του ν. 4308/2014 στον λογαριασμό Πιστωτικές συναλλαγματικές διαφορές (73) περιλαμβάνονται οι παρακάτω λογαριασμοί 73.01 Πιστωτικές συναλλαγματικές διαφορές από διακανονισμό 73.01.01 Πιστωτικές συν/τικές διαφορές διακανονισμού εμπορικών απαιτήσεων και υποχρ/σεων 73.01.02 Πιστωτικές συν/τικές διαφορές διακανονισμού δανείων 73.01.03 Πιστωτικές συν/τικές διαφορές διακανονισμού λοιπών στοιχείων ισολογισμού 73.02 Πιστωτικές συναλλαγματικές διαφορές επιμέτρησης 73.02.01 Πιστωτικές συν/τικές διαφορές επιμέτρησης εμπορικών απαιτήσεων και υποχρεώσεων 73.02.02 Πιστωτικές συν/τικές διαφορές επιμέτρησης δανείων 73.02.03 Πιστωτικές συν/τικές διαφορές επιμέτρησης λοιπών στοιχείων ισολογισμού" 7) Μεταφέρω από την ΠΟΛ.1072/2018 «Β. Κατάσταση Φορολογικής Αναμόρφωσης «[…] Στην κατάσταση αυτή που συνυποβάλλεται με το έντυπο Ε3, κατά περίπτωση, ο πίνακας της «ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟΔΟΘΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΩΝ ΦΟΡΩΝ (ΦΠΑ κ.τ.λ)» δεν υπάρχει πλέον και έχει αντικατασταθεί από υπεύθυνη δήλωση του λογιστή φοροτεχνικού της επιχείρησης, ο οποίος βεβαιώνει την ορθή υποβολή των ως άνω δηλώσεων παρακρατούμενων φόρων εισοδήματος και απόδοσης έμμεσων φόρων, στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων της παρ.3 του άρθρου 38 του ν. 2873/2000.» 8.) Ο κωδικός 401 συμπληρώνεται από τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και περιέχει το κόστος των δαπανών το οποίο επιβαρύνει την παροχή υπηρεσιών καθώς και το κόστος των αναλωσίμων υλικών που τυχόν έχει η επιχείρηση παροχής υπηρεσιών. Για τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών, τυχόν δαπάνες που αφορούν ανάλωση προϊόντων ή λειτουργικές δαπάνες που επηρεάζουν το κόστος αυτής της δραστηριότητας καταχωρούνται αρχικά στους αντίστοιχους κωδικούς του πίνακα Ζ2 . και στη συνέχεια μεταφέρονται στον κωδικό 401 , ενώ οι υπόλοιπες δαπάνες του υποπίνακα Z2 οι οποίες δεν προσαυξάνουν το κόστος της παροχής υπηρεσιών μεταφέρονται στον κωδικό 423. Ανάλογα με την κάθε οντότητα, παραδοχές που θα κάνει, αλλά και την υπηρεσία οι δαπάνες οι οποίες προσαυξάνουν το κόστος της παροχής των υπηρεσιών, είναι δυνατόν να διαφέρουν. Η επιλογή των δαπανών που θα μπουν σε αυτόν τον κωδικό αυτό, ανήκει στην διοίκηση της κάθε οντότητας η οποία θα πρέπει να συγκεντρώσει επιλέξει από το σύνολο των δαπανών ποιες είναι αυτές που αποτελούν κόστος για την παροχή της υπηρεσίας. Κόστος για την παροχή υπηρεσίας θεωρούνται όλες οι δαπάνες (άμεσες ή έμμεσες) που γίνονται για τα μπορέσει να παρασχεθεί η υπηρεσία αυτή. 9) Τα ποσά αυτά (εννοείς προφανώς τον ΦΠΑ) που έχουν πληρωθεί κατά παράβαση του 4484/2017 άρθρο 39α, για αγορά παγίων, δεν δηλώνονται πουθενά, διότι όπως λες έγιναν κατά παράβαση του 4484/2017 άρθρο 39α. Οι αγορές αυτές δεν επιβαρύνονται με ΦΠΑ, δεν έπρεπε να εκπέσει ο ΦΠΑ τους με τις περιοδικές, και άρα δεν έχει νόημα η ύπαρξη του ποσού του ΦΠΑ, δεν ενσωματώνεται κάπου. Δηλαδή δεν λειτουργεί όπως ο Φ.Π.Α. εισροών που δεν εκπίπτει από τον λήπτη του φορολογικού στοιχείου, και μπορεί να καταχωρηθεί ως αξία, η συνολική αξία του φορολογικού στοιχείου με ενσωματωμένο το Φ.Π.Α. Μετά από αυτό .... πάω για μπύρες ....
    1 point
  21. Οι συνάδελφοι συμβολαιογράφοι είναι εξοικειωμένοι εδώ και χρόνια με την ψηφιακή υπογραφή, όπως επίσης και οι δημόσιοι υπάλληλοι. Κατά την γνώμη μου, πας αγοράζεις το στικ και τους ζητάς να σου περάσουν τα πιστοποιητικά με μια έξτρα χρέωση. Η διαδικασία υπογραφής είναι εύκολη, τόσες ανθρωποώρες που τρώμε να συντάξουμε ένα τοπογραφικό δεν συγκρίνονται με τα δευτερόλεπτα που θέλουμε να το υπογράψουμε. Εκτός αν κάνουμε σχέδια χωρίς να σηκωθούμε από την καρέκλα μας κ αυτό μας κακοφαίνεται προφανώς!!
    1 point
  22. Στο ν. 4178 μετά την τότε εγκύκλιο δόθηκε η δυνατότητα υπολογισμού με αναλυτικό. Προς το παρόν, δεν έχουμε ανάλογη εγκύκλιο, οπότε το πλέον ασφαλές είναι να υπολογιστεί με Υ.Δ.
    1 point
  23. Θα συμφωνήσω με την αναγκαιότητα αιτιολόγησης και τεκμηρίωσης της περίπτωσης απαλλαγής στην ΤΕ που ανεβάζουμε, με τους αναγκαίους υπολογισμούς (ενδεχομένως). Διαπίστωσή μου είναι ότι η απόφαση υπερκαλύπτει όλες τις περιπτώσεις απαλλαγής του νόμου και ειδικά με την τελευταία περίπτωση του 20% που τα "σκουπίζει" όλα. Εκείνο που δεν είμαι σίγουρος είναι αν η εξουσιοδότηση που παίρνει ο υπουργός από το νόμο είναι κατάλληλη για τέτοια "διεύρυνση" των απαλλαγών : Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας δύνανται να καθορίζεται κάθε σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας, όπως το περιεχόμενο για την μελέτη στατικής επάρκειας, τις προϋποθέσεις εκπόνησης αυτής και ... Υπάρχει ένα θέμα στη χρήση της γλώσσας, έτσι και αλλιώς ...
    1 point
  24. #Η εγκύκλιος ορίζει επιπλέον εξαιρέσεις από ΜΣΕ. Οι εξαιρέσεις που αναφέρονται στο νόμο δεν έχουν καταργηθεί και εννοείται ότι ισχύουν #Κατά τη γνώμη μου όταν επικαλούμαστε κάποια από τις εξαιρέσεις (πχ φορτία<20%) θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουμε την αιτιολόγηση αυτού στην τεχνική έκθεση που ανεβάζουμε αντί για ΜΣΕ
    1 point
  25. Δυστυχώς δεν έχω προλάβει να ανεβάσω δοκιμαστικά κάποιο αρχείο. Από ότι θυμάμαι από την ημερίδα, ανεβάζουμε το σχέδιο σε pdf υπογεγραμμένο, το dxf και ένα pdf με το hash code του dxf υπογεγραμμένο
    1 point
  26. Με την πρόσφατα εκδοθείσα υπ’ Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΝΕΠ/27623/1752 Υπουργική Απόφαση ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Γ. Σταθάκης, επιχειρεί να αποκλείσει με έμμεσο τρόπο τους συναδέλφους Πτυχιούχους Μηχανικούς που δραστηριοποιούνται στη σύνταξη τοπογραφικών διαγραμμάτων αφού η σχετική διαδικασία θα περνάει μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα του Τ.Ε.Ε. Πρόκειται για μια απαράδεκτη απόφαση, της οποίας η νομιμότητα ελέγχεται και η οποία παραβιάζει σωρεία αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού. Ως βασικό της γνώμονα έχει, από τη μία την αύξηση των εσόδων του Τ.Ε.Ε, και από την άλλη τον οικονομικό στραγγαλισμό των Μηχανικών Τ.Ε.Ι προς όφελος των άμεσων ανταγωνιστών τους Διπλωματούχων Μηχανικών – μελών Τ.Ε.Ε. Μέσω της διαχείρισης του συστήματος αυθαιρέτων, το Τ.Ε.Ε έχει αποδείξει, και στους πλέον δύσπιστους, ότι χρησιμοποιεί τέτοιου είδους συστήματα προς όφελος των μελών του. Τη στιγμή που εκκρεμεί η έκδοση του Π.Δ για τα επαγγελματικά δικαιώματα των Διπλωματούχων Μηχανικών, και οι επιτροπές Γαβρόγλου για τον “καθορισμό των επαγγελματικών προσόντων” των Μηχανικών Τ.Ε.Ι, σύμφωνα με πληροφορίες μας, έχουν “παγώσει”, το Τ.Ε.Ε καθίσταται, δια της πλαγίας οδού και με τη συνδρομή του αρμόδιου Υπουργού, ως “άτυπος” ρυθμιστής του επαγγέλματος του Μηχανικού. Εκτός όλων των άλλων οι συντάκτες της απόφασης, δεν έλαβαν υπόψη τους ότι το χρονικό διάστημα του ενός μηνός για την ισχύ των υποχρεώσεων και των συνεπειών της απόφασης δεν είναι αρκετό ώστε να προβεί το σύνολο των ενδιαφερομένων στις απαραίτητες ενέργειες, πράγμα που θα προκαλέσει ακόμα περισσότερα προβλήματα. Η Ε.Ε.Τ.Ε.Μ ενημερώνει τους συναδέλφους ότι έχει ήδη παρέμβει στον Υπουργό Π.ΕΝ για την τροποποίηση της απόφασης και θα προβεί, εφόσον κάτι τέτοιο απαιτηθεί, σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες προκείμενου να διασφαλίσει τα συμφέροντα τους. ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Ε.Ε.Τ.Ε.Μ
    1 point
  27. Κατά 99% όχι. Μπαίνοντας στην εφαρμογή του Κτηματολογίου σε περνάει από ΤΕΕ, βάζεις τα στοιχεία σου (login) και σε εξουσιοδοτεί να συνεχίσεις στην εφαρμογή του Κτηματολογίου. Από ότι είχαν πει στην ημερίδα, δεν χρειάζεται να είσαι απλά μέλος ΤΕΕ, αλλά και η ειδικότητα σου να είναι τέτοια που να επιτρέπει υπογραφή Τοπογραφικού, αρά Πολιτικοί Μηχανικοί και Τοπογράφοι μόνο!
    1 point
  28. Καλησπέρα συνάδελφοι, δυστυχώς η ηλεκτρονική υποβολή θα ξεκινήσει στο τέλος της σεζόν που όλοι τρέχουμε να κλείσουμε υποθέσεις. Το προτιμότερο θα ήταν να αναβληθεί για αρχές Σεπτέμβρη να έχουμε και τον νεκρό χρόνο του Αυγούστου να προετοιμαστούμε. Η απόκτηση και χρήση της ψηφιακής υπογραφής είναι λίγο μπελαλίδικη. Εγώ προσωπικά την έχω ολοκληρώσει, οπότε αν μπορώ να βοηθήσω ρωτήστε. Το usb token το είχα πάρει από μια εταιρεία novartis νομίζω (συνωνυμία!!) με κόστος 30-40€. Όλα τα υπόλοιπα είναι δωρεάν. Πέρα από το Τοπογραφικό σε pdf μορφή θα πρέπει να υπογραφει και το dxf. Το πρόβλημα είναι πως τα αρχεία dxf δεν μπορούν να υπογραφούν ηλεκτρονικά οπότε θέλει μια άλλη επιπλέον διαδικασία (extract το hash code του dxf και αντιγραφή του σε ένα notepad, μετατροπή σε pdf και μετά υπογραφή). Υπάρχουν όλα σε οδηγίες στο site του συλλόγου. Για τα πρακτικά, μιας που το ανέφερε κάποιος συνάδελφος παραπάνω, για να υποβάλλει κάποιος ένα Τοπογραφικό στο σύστημα του Κτηματολογίου, τον ανακατευθύνει μέσα από το ΤΕΕ, το οποίο εξουσιοδοτεί ΜΟΝΟ τους έχοντες δικαιώμα υπογραφή εξαρτημένου Τοπογραφικού. Επειδή η ηλεκτρονική υποβολή του Τοπογραφικού θα προσαρτάται στις συμβολαιογραφικές πράξεις και τα ΔΓΜ του Κτηματολογίου, αυτόματα εξαιρούνται της υπογραφής οποιουδήποτε Τοπογραφικού (πέραν από ενός Τοπογραφικού για προσωπική χρήση του πελάτη) οι αναρμόδιοι (Αρχιτέκτονες, Τ.Ε.Ι. κλπ) Μην παρεξηγηθώ, θεωρώ πως ειδικά για τους συναδέλφους από τα Τ.Ε.Ι. είναι αρκετά άδικο αυτό, αφού στην ουσία τους καταργεί. Το δυσκολότερο κομμάτι να συνηθίσουμε όλοι πιστεύω είναι η σχεδίαση του Τοπογραφικού σύμφωνα με τις προδιαγραφές, δηλαδή συγκεκριμένα στοιχεία σε συγκεκριμένα layers με συγκεκριμένα ονόματα....Όλοι είχαμε τον δικό μας τρόπο να σχεδιάζουμε και τώρα μέχρι να συνηθίσουμε τον καινούριο προβλέπω καθυστερήσεις στις παραδόσεις..
    1 point
  29. Πάρε το σχέδιο κάτοψης που αναφέρεται στην τακτοποίηση και μαζί με το πεντασέλιδο της , υπέβαλέ το στην ΥΔΟΜ ως ενημέρωση. Στο σχέδιο που θα πάρεις πίσω απο την ΥΔΟΜ γράψε την δήλωση χώρου κυρίας χρήσης και τέλος. Ο 4495 δεν εκδίδει βεβαιώσεις χώρου κύριας χρήσης. Εκδίδει βεβαιώσεις νομιμότητας.
    1 point
  30. ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ εργατοώρες για κάθε δήλωση...ειδικά αν έχει και εγγυήτη...Αυτά δεν τα ξέραμε...
    1 point
  31. Το βίντεο είναι 2 σε 1, και magnetic levitation και induction heating. Ο κύβος μέσα στο πηνίο πρέπει να είναι μαγνήτης. Δες τα comments, έχει λινκς. Αν θυμάμαι καλά υπάρχουν κάμποσα φαινόμενα που μπορούν να ζεστάνουν μέταλλο, πχ. I2*R losses, δινορεύματα (Eddie currents) και υστέρηση (hysteresis loss). Μπορεί να υπάρχουν και άλλα. Πρόσεξε την 1 σπείρα, είναι σε αντίθετη φορά με τις υπόλοιπες. Εδώ για θεωρία, φόρμουλες και design (Ch. 12). Θα υπάρχει και σε άλλα παρόμοια βιβλία. Το νήμα καλύτερα να μεταφερθεί στο 'Ηλεκτρολογικά'.
    1 point
  32. Αυτό όμως ισχύει για νέα κτίρια ή ριζικά ανακαινιζόμενα κτίρια μετά την εφαρμογή του Κ.Εν.Α.Κ για τα οποία έχει εκπονηθεί ΜΕΑ. Αν το κτίριο στο οποία αναφέρεται η alexia_ch είναι με οικοδομική άδεια πριν την έναρξη ισχύος του ΚΕΝΑΚ και η οποία άδεια δεν έχει λήξει ακόμα, τότε δεν έχει εφαρμογή το τμήμα του παραπάνω άρθρου που αναφέρεται στη γνωστοποίηση της εκτιμώμενης μελλοντικής ενεργειακής απόδοσης. Έτσι δεν είναι; Σ' αυτή τη περίπτωση, εφόσον δεν έχουν μπει είδη υγιεινής, κλιματιστικά κλπ, θεωρείται ημιτελές (παρ. 4α της διευκρινιστικής με Αριθμ. πρωτ. 22/ 26-01-2011 του ΥΠΕΚΑ), εφόσον <<ακόμη δε διαθέτει την οικεία βεβαίωση της πολεοδομικής αρχής περί ολοκλήρωσης των εργασιών>>. Το ότι δεν έχει πάρει ακόμα ρεύμα κανονικά, αλλά παίρνει από εργοταξιακό, δεν ξέρω αν είναι λόγος ώστε να θεωρηθεί ημιτελές. Εάν πρόκειται για κτίριο που εκπονήθηκε ΜΕΑ, τότε ναι καθώς <<γ) Ως αποπερατωμένο κτίσμα για την ενεργειακή απόδοση και επάρκεια αυτού, σύμφωνα και με τις διατάξεις του ΚΕΝΑΚ, θεωρείται το κτίσμα μετά την κατασκευή του κελύφους του κτιρίου (τοποθέτηση κουφωμάτων, υαλοπινάκων, χρωματισμοί), την τοποθέτηση όλων των υδραυλικών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και τη ρευματοδότησή του (εγκύκλιος αρ. πρωτ. οικ. 1603/4-10-2010 ΥΠΕΚΑ)>>, σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.