Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.484


  2. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


  3. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      621


  4. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      934


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.359 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Version 2.0.0

    2.110 downloads

    Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (80Α_2018) ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΤΗΡΙΩΝ (ΠΔ 41) που αντικαθιστά σχεδόν ολόκληρο το ΠΔ 71.
    1 point
  3. Τεχνική Υπηρεσία του φορέα που συντηρεί την οδό. Εντός σχεδίου Δήμος, εκτός συνήθως Περιφερειακή Ενότητα, πλην κάποιων δρόμων που ίσως είναι αποκεντρωμένη. Για απότμηση, που αφορά πεζοδρόμιου, οπότε συνήθως εντός σχεδίου, Τεχνική Υπηρεσία Δήμου
    1 point
  4. δεν υπάρχει σκέτη υπέρβαση κάλυψης στους νόμους των αυθαιρέτων. Ή έχεις κλειστό χώρο με υπέρβαση δόμησης και υπέρβαση κάλυψης ή έχεις ανοικτό χώρο (πχ ημιυπαίθριο, στέγαστρο) που υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό. Μην μπερδεύεσαι με τον υπολογισμό συντελεστών κατά την έκδοση μιας άδειας και το τι προσμετράται ή όχι σε δόμηση και κάλυψη. Δεν ταυτίζονται πάντα με τον τρόπο και τους συντελεστές που οδηγούν αποκλειστικά σε υπολογισμό ειδικού προστίμου για την τακτοποίηση.
    1 point
  5. Για υπαγωγή στον 4495 θα υπολογιστεί με αναλυτικό προϋπολογισμό
    1 point
  6. Μα είπαμε όταν πάσχουν και τα τρία ... όσο καλοί και να είναι οι κανόνες, αν δεν έχεις την κατάλληλη εποπτεία πάλι επιταχύνεις την καταστροφή του προστατευόμενου. Ειδικά όταν το κράτος δικαίου είναι ακόμη ζητούμενο και σε παρόμοια θέματα χρειάζεσαι πάντα ένα ΣτΕ ως μπαμπούλα ακόμη και για απλή εφαρμογή του νόμου ...
    1 point
  7. Καταλαβα.Γεροντας και εσυ!!!
    1 point
  8. Δεν είναι θέμα γραφειοκρατίας. Είναι θέμα στελέχωσης υπηρεσιών (αριθμητικής και ποιοτικής) και ανυπαρξία σύγχρονων τρόπων διοίκησης των φορέων προστασίας (γενικά, όχι μόνο για πολιτιστικά αγαθά αλλά και για φυσικούς πόρους ή ακόμη και ορφανά). Όσο για την κακή οικονομική κατάσταση των πολιτών υπάρχουν και κίνητρα σε βάσεις αειφορίας που τα προβλέπει ακόμη και ο αρχαιολογικός νόμος. Ζω σε μια πόλη που έχει όλους τους βαθμούς προστασίας και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αν στα τρία : φορέας προστασίας, οικονομικά κίνητρα και επαρκής παιδεία πάσχουν και τα τρία τότε πρέπει να αναστέλλεται η προστασία. Θα είναι μικρότερη η καταστροφή ...
    1 point
  9. Νομίζω αυτό λένε, ο τρόπος που βρίσκουν είναι η μη δόμηση των αδόμητων χώρων. Οι Υδραίοι διαφωνούν ... Και δεν είναι Υδραίοι εναντίον Υδραίων, είναι οι Υδραίοι με τα άκτιστα εναντίον όλων (ακόμα και μη Υδραίων). Στα μνημεία υπάρχει δουλεία εγκατεστημένη από δημόσιο συμφέρον (ή και παγκόσμιο) ... και εδώ μιλάμε για την ακραία μορφή της την απαγόρευση δόμησης, όχι την κοινή προστασία.
    1 point
  10. Ο έλεγχος για την απαλλαγή του 20% δεν απαιτεί τμήμα σκελετού που πρέπει να συμφωνεί με τη μελέτη. Γίνεται ανά στάθμη ή ανά ΟΙ ή κλπ. με μιά πράξη (ήταν δίκαιο και ...). Ο έλεγχος της τέμνουσας δεν είναι απαλλαγή είναι "μικρή έκδοση" ΜΣΕ όπου η αποτίμηση απαλλάσσει από τον κανονικό έλεγχο αντισεισμικού σύμφωνα με το πνεύμα του ΦΕΚ 350Β.
    1 point
  11. Ακριβώς και +1 . Στα εύκολα κι ανώδυνα γι αυτούς όμως είναι αυστηροί, απαγορευτικοί και έως παράλογοι. Ουσιαστικά αν ένας οικισμός χαρακτηριστεί ως "ΜΝΗΜΕΙΟ" δεν θα πρέπει να αφήνεται σε τίποτα να διαφοροποιηθεί από την στιγμή που διαπιστώθηκε ότι "έτσι πρέπει να μείνει" για να μπορεί ν αποτελεί αδιασάλευτο στοιχείο μνήμης. Όμως δεν μπορεί να βιωθεί ένας χώρος χωρίς αυτός μοιραίως να αλλάζει (να φθείρεται, να βάφεται, να επισκευάζεται, να επεκτείνεται κ.λ.π) εκτός κι αν αποτελεί πλέον έναν νεκρό οικισμό όπως η Spinaloga !! Η Ύδρα όμως έχει και πρέπει να έχει ζωή, ας αφήσουν λοιπόν τις αγκυλώσεις τους. Οι αποκλεισμοί και οι απόλυτες απαγορεύσεις είναι στοιχεία που υποδηλώνουν ανικανότητα συνδυαστικής σκέψης, σοφίας, έμμετρης προσαρμογής και τελικά δημοκρατίας. Προ παντός δε, ας μην είναι υποκριτές.... Αν θέλουν μνημεία (κι αν έχουν το ανάστημα και τ αρ@#ια) ας προχωρήσουν στην ανασκαφή των δύο υπολοιπομένων χώρων του ταφικού της Αμφίπολης που θα ταράξει όλα τα σκυφτά ανθρωπάκια, ...... και προ παντός ας βγουν έστω τρέμοντας να μιλήσουν δημόσια για ανασκαφή του Δημοσίου Σήματος στον Κεραμεικό..... Η Ύδρα δεν είναι Spinaloga, κι αν έχουν την επιστημοσύνη του αντικειμένου τους, να βρουν τρόπο να μπορεί να βιώνεται και να αναπτύσσεται χωρίς να μεταμορφώνεται!
    1 point
  12. Αυτό το γράφει σε μόνιμη βάση στην καρτέλα "Οφειλές", κάτω-κάτω.
    1 point
  13. με το ενα απο τα 2 υπογραφεις 1 στον ερμη ειναι τα public cert (ειναι αυτα που βλεπει το κοινο) και ειναι αυτα που χρειαζονται για να γινει η συγκριση της ψηφιακης υπογραφης. (να μην το αναλυσω αλλο) 2 Στο ΤΕΕ πρεπει να ανεβασεις αυτο που υπογραφεις, αν δεν εισαι σιγουρος ανεβασε και τα 2 (Το ΤΕΕ παλι δεχεται το public cert για να το συγκρινει με του δικου σου hash οταν υπογραφεις) 3. ουδεν σχολιο 4 με το στικακι υπογραφεις παντου, αρκει να το βλεπει ο πισι 5 μολις μπηκα και οπως θα δεις εχω ανεβασει ηδη αρχεια απο περσι https://www.dropbox.com/s/q12jkdy4oo95lxi/Screenshot 2018-06-26 10.56.06.png?dl=0
    1 point
  14. Ιάσονα νομίζω ότι το πρόβλημα είναι του chrome. Σε μένα τουλάχιστον. Σε mozzila μου τα κατεβάζει κανονικά...
    1 point
  15. Aυτό σκέφτηκα εξαρχής. Να γράψω στην νέα δήλωση ότι με βάση το Υ σε δήλωση 4178 απαιτείται ΜΣΕ, ωστόσο να προσθέσω το σχόλιο για τις εξαιρέσεις και τα 25μ2 Σωστά τα όσα λες όμως δε θα τον έβαζα μόνο για την ΜΣΕ, διότι θεωρώ ότι αργά η γρήγορα η ¨αδικία¨θα αποκατασταθεί με επέκταση των εξαιρέσεων και σε δηλώσεις 4178. Επίσης είναι τραγικό ότι με το πάντρεμα του ακινήτου μέσω της δήλωσης παντρεύεσαι και την οποιαδήποτε εξέλιξη (πχ αλλαγή νομου επι το ευμενέστερο) για λόγους κυρίως επαγγελματισμού. Όμως, θα τον επειθα πιο εύκολα για μεταφορά αν γίνονταν να πάει από κατ.5 σε κατ.4 με βάσει τα όσα γράφω εδώ αλλά δεν έχω ακούσει σχετικές απόψεις: Το υστερόγραφο περιττό. Δεν είμαι τόσο εύθικτος. Κατά τα λοιπά συμφωνώ για το θέμα της αμοιβής. Ποιο εύκολα θα έβαζα ταμπέλα "χομπίστας". Διότι σήμερα αλλωστε χομπίστες ήμαστε οι περισσότεροι.
    1 point
  16. Στη διαφορετική διαμερισμάτωση όχι, δεν χρειάζεται να "βάλεις" κάτι (ο νόμος προβλέπει την αυθαιρεσία αυτή ως "αυτόνομη - ανεξάρτητη" και δεν ζητάει κάτι επιπρόσθετα). Όταν όμως έχεις "λοιπή παράβαση" κατά τη γνώμη μου απαιτείται. Εγώ συνήθως ανεβάζω έναν αναλυτικό προϋπολογισμό, ο οποίος προκύπτει από τη διαφορά του αναλυτικού προϋπολογισμού "αυτού που τελικώς έγινε - υφίσταται" μείον του αναλυτικού προϋπολογισμού "αυτού που προβλέπονταν να γίνει βάσει της ΟΑ".
    1 point
  17. Η αλήθεια είναι ότι κανενός το μυαλό δεν πάει. Και εμένα όταν μου το είπαν, μου φάνηκε λίγο κουλό.
    1 point
  18. Μόνο στο Ελλάντα κάτι τέτοια ξεφτιλίκια. Ας επιτρέψουν την ανέγερση κτισμάτων με αρχιτεκτονικά κριτήρια και περιορισμούς που να είναι όμοια με τα υφιστάμενα και να μην αλλοιώνουν την αρχιτεκτονική των υφιστάμενων παραδοσιακών κτιρίων.
    1 point
  19. Πρακτικά, για να γραφεί επί της βεβαίωσης μεταβίβασης του άρθρου 83 παρ. 3 η καταβολή του 30% του ενιαίου ειδικού προστίμου πρέπει να αναγράφει η πληροφορία αυτή στο πεδίο «περιγραφή του ακινήτου».
    1 point
  20. Με copy paste τους κάνεις, από το email του ΤΕΕ ; Αν ναι, πρέπει να τους πληκτρολογήσεις. Εμένα αυτό μου έκανε πάντως σε win 10.
    1 point
  21. Δηλαδή με λίγα λόγια όπως περιγράφω παραπάνω να κάνει ένα μίνι διδακτορικό για να μλετήσει ένα κτιριάκι για μερικές εκατοντάδες ευρώ.... Αξίζει τόσος κόπος και τι κερδίζεις στην τελική ? Νομίζω τίποτα. Μπορεί να μην έχεις συντελεστές ασφαλείας στους ελέγχους αλλά υπάρχουν στις τάσεις οι οποίες νομίζω είναι συντηρητικές. Αν κάνεις ΣΑΔ υψηλή στον ΚΑΝΕΠΕ πλησιάζεις την μονάδα στους συντελεστές έτσι και αλλιώς. Επίσης αν λάβεις υψηλό q και βάλεις και επιτελεστηκότητα Γ1 π.χ. το σεισμικό φορτίο είναι αρκετά χαμηλό και κάνει και τριγωνική φόρτιση και όχι γραμμική καθ'ύψος όπως λέει ο Alexios ή ακόμη καλύτερα κάνεις και δυναμική ανάλυση που είναι ευμενέστερη από την ισοδύναμη στατική. Κοινώς δεν αξίζει να κάνεις τέτοια ανάλυση κατ' εμέ.
    1 point
  22. Με την πρόσφατα εκδοθείσα υπ’ Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΝΕΠ/27623/1752 Υπουργική Απόφαση ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Γ. Σταθάκης, επιχειρεί να αποκλείσει με έμμεσο τρόπο τους συναδέλφους Πτυχιούχους Μηχανικούς που δραστηριοποιούνται στη σύνταξη τοπογραφικών διαγραμμάτων αφού η σχετική διαδικασία θα περνάει μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα του Τ.Ε.Ε. Πρόκειται για μια απαράδεκτη απόφαση, της οποίας η νομιμότητα ελέγχεται και η οποία παραβιάζει σωρεία αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού. Ως βασικό της γνώμονα έχει, από τη μία την αύξηση των εσόδων του Τ.Ε.Ε, και από την άλλη τον οικονομικό στραγγαλισμό των Μηχανικών Τ.Ε.Ι προς όφελος των άμεσων ανταγωνιστών τους Διπλωματούχων Μηχανικών – μελών Τ.Ε.Ε. Μέσω της διαχείρισης του συστήματος αυθαιρέτων, το Τ.Ε.Ε έχει αποδείξει, και στους πλέον δύσπιστους, ότι χρησιμοποιεί τέτοιου είδους συστήματα προς όφελος των μελών του. Τη στιγμή που εκκρεμεί η έκδοση του Π.Δ για τα επαγγελματικά δικαιώματα των Διπλωματούχων Μηχανικών, και οι επιτροπές Γαβρόγλου για τον “καθορισμό των επαγγελματικών προσόντων” των Μηχανικών Τ.Ε.Ι, σύμφωνα με πληροφορίες μας, έχουν “παγώσει”, το Τ.Ε.Ε καθίσταται, δια της πλαγίας οδού και με τη συνδρομή του αρμόδιου Υπουργού, ως “άτυπος” ρυθμιστής του επαγγέλματος του Μηχανικού. Εκτός όλων των άλλων οι συντάκτες της απόφασης, δεν έλαβαν υπόψη τους ότι το χρονικό διάστημα του ενός μηνός για την ισχύ των υποχρεώσεων και των συνεπειών της απόφασης δεν είναι αρκετό ώστε να προβεί το σύνολο των ενδιαφερομένων στις απαραίτητες ενέργειες, πράγμα που θα προκαλέσει ακόμα περισσότερα προβλήματα. Η Ε.Ε.Τ.Ε.Μ ενημερώνει τους συναδέλφους ότι έχει ήδη παρέμβει στον Υπουργό Π.ΕΝ για την τροποποίηση της απόφασης και θα προβεί, εφόσον κάτι τέτοιο απαιτηθεί, σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες προκείμενου να διασφαλίσει τα συμφέροντα τους. ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Ε.Ε.Τ.Ε.Μ
    1 point
  23. [BARTHÉLÉMY, Jean-Jacques (1716-1795)]. Voyage du Jeune Anacharsis en Grece. Paris: Chez De Bure, 1788
    1 point
  24. @nbr : Πληρώνουμε τα...ωραία χρόνια από το 1995-96 και μετά που η έννοια συναδελφικότητα έπαψε... @jojo: Για να σε τσιτώσω: Ξέρεις ότι η περιοχή των Θερμοπυλών, ήταν πολύ διαφορετική το 480 π.Χ. από ότι σήμερα; https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%80%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%82
    1 point
  25. Τους 12 πιθηκους με τον Μπρους Γουίλις που ειχε σφαιρα 1ου παγκοσμιου θα το θυμασαι! Βεβαια τα αρχεια ειναι κ πολυ παλιοτερα. Αεροφωτογραφιες του 17 απο το group fb/agnosti.thessaloniki μετρανε? Ενας χαρτης του 1877 απο την γερμανικη αραχνη ? Μη ξεχνας βεβαια κ τα αρχεια (κροκι) τοπογραφικης που, αν υπηρχαν ψηφιακα, θα ειχαμε δεδομενα απο το 28. Τωρα αναγκαστικα πρεπει να πας στην υπηρεσια κ να βρεις τον θησαυρο. Αλλωστε nbr εσυ θα το εχεις σκαλιξει πολλες φορες αυτο για να βγαλεις ακρη. Ο Συλλογος Βορειου πανως το 80 και 90 εκανε τρομερα συνεδρια κ τα αναπολω χαρτης 600πχ 1 «βουνό» 2 «πόλη» 3 Urartu 4 Ασσυρία 5 Der 6 Άγνωστο 7 Βάλτος 8 Έλαμ 9 Κανάλι 10 Bit Yakin 11 «πόλη « 12 Habban 13 Βαβυλώνα διαχωρισμένη από τον Ευφράτη 14-17 Νεκρά θάλασσα 18-22 Πλάσματα της μυθολογίας ...
    1 point
  26. Αυτό που λες είναι μια αλήθεια . Μέχρι και πριν 15 -20 χρόνια γινόταν τουλάχιστον 1-2 σεμινάρια - ημερίδες ή διημερίδες το χρόνια για επιστημονικά θέματα. Έπαιξε ρόλο και το γεγονός πως στο Δ.Σ. του συλλόγου της Β.Ε. ήταν πάντα τουλάχιστον ένας από τους καθηγητές της σχολής μας. Εγώ μόνο έχω πετύχει, στο ΔΣ ,τρεις από τους αξιόλογους αυτούς ανθρώπους. Αυτή η άμεση σύνδεση συλλόγου με το πολυτεχνείο ήταν θετική. Τώρα είναι εντελώς απρόσωπο το σκηνικό. Αυτό ίσως πρέπει, οι διοικούντες των συλλόγων, να το σκεφτούν καλά.!!
    1 point
  27. Έχεις μια αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Εξετάζεις αν βρίσκεται σε περιοχή (πχ εκτός σχεδίου) που η αλλαγή αυτή μπορεί να συντελεί σε αύξηση του εγκεκριμένου από την άδεια Σ.Δ. Μια άλλη παράβαση (λοιπή παράβαση) είναι η επιχωμάτωση. Το μικρότερο ύψος γενικά δεν θεωρείται αυθαιρεσία.
    1 point
  28. Ο συνάδελφος jhros το έθεσε πολύ σωστά Συνάδελφε ink21 έκανες μία ερώτηση σε ένα φόρουμ. Σου δίνουμε μία πλειάδα απαντήσεων. Το μόνο που ρωτήσαμε -με σκοπό να διευκολύνουμε- είναι την ακρίβεια για να εξετάζαμε λύσεις. Αν π.χ. θέλεις αποτύπωση στρατοπέδου σε 1:500 όλα αυτά που συζητάμε είναι άχρηστα. Μας λες ο ίδιος ότι δεν σου τρέχει ένα εξελάκι. O jojo σου λέει το πρόβλημα. Εγώ σου δίνω την φιλοσοφία της λύσης μέσα από επίσημα πρακτικά. Οι τύποι του Βέη εφαρμόζονται σε ένα excel sheet. Ο nbr σου ζητάει λεπτομέρειες και -όντως- έριξε μια σπόντα για να σε βοηθήσει κάποιος που έχει τα προγράμματα. Μετά μπαίνει ο alexios και ρίχνει μομφή ότι ο nbr το κάνει για να κονομήσει. Πιστεύεις ότι αν εξαρχής μας έλεγες ότι συνάδελφοι, τα θέλω για έναν μετασχηματισμό χαρτογραφικού υποβάθρου 1:50000 θα ήταν κακό; Έχετε δει σε πόσα μηνύματα απαντάει ο nbr ή ο jojo? Πιστεύετε ότι δεν μπορούν να αράξουν και να μην ασχολούνται; Πιστεύετε ότι είμαστε στο φόρουμ να ψαρεύουμε άτομα να τους τρώμε τις δουλειές; Για αυτά, υπάρχουν άλλοι ειδικοί. ΥΓ1 Δεν σε αδικώ ink21, καταλαβαίνω ότι φυλάγεσαι/όμαστε όλοι από παντού. Απλά κάνε μία διύλιση των γραφόντων στο φόρουμ. ΥΓ2 Προσωπικά, μέσα από το φόρουμ έχω συζητήσει με συναδέλφους από Κέρκυρα μέχρι Ρόδο και από Κρήτη μέχρι Έβρο και έχουμε λύσει προβλήματα. Εγώ χάρηκα να δίνω λύσεις. Τώρα αν αυτοί νομίζουν ότι με δουλεύουν...πολύ καλά κάνουν...
    1 point
  29. Φαντάζομαι σκηνικό... Μάστορας: Μηχανικέ θέλει άδεια? Μηχανικός: Όχι, καμμία Μάστορας: Ωραία... Γκαπα γκούπα... έρχεται το όργανο Όργανο : Έχετε άδεια? Μάστορας: Όχι, δεν χρειάζεται... Όργανο: Εγώ δεν ξέρω, για ελάτε όλοι μέσα να το ξεκαθαρίσουμε... Μάστορας #$%^&*( τον μηχανικό σου μέσα....
    1 point
  30. "...Στον υπολογισμό της συνολικής επιφάνειας δώματος, επί της οποίας κατ΄εφαρμογή της παρ. 2 α του άρθρου 19 του ν.4067/12 υπολογίζεται το 80% ως απαίτηση φυτεμένης επιφάνειας, δεν συμπεριλαμβάνονται η επιφάνεια που καταλαμβάνει η απόληξη του κλιμακοστασίου και του φρεατίου ανελκυστήρα, δεδομένου ότι πρόκειται για κλειστούς χώρους άνωθεν της επιφάνειας του δώματος, οι οροφές των οποίων άλλωστε δεν επιτρέπεται να φυτεύονται" 20170915 ΑΡΘΡΟ 19 ΝΟΚ ΔΩΜΑ.pdf
    1 point
  31. Έτσι όπως το υπολογίζεις είναι το δυσμενές για σένα σενάριο, οπότε σίγουρα 4τμ κύριων χώρων βγάζεις (αν αγνοήσουμε τυχόν ηλιακούς). Το ευμενές θα ήταν να μην συμπεριλάβουμε την απόληξη στην ολική επιφάνεια δώματος (τι πιο λογικό; ), οπότε θα έχουμε 80%x93,75 = 75τμ min φύτευσης --> 15τμ max προσθήκης (μένουν και 3,75τμ χωρίς φύτευση για ηλιακούς) Το δε περιμετρικό στηθαίο θα μετατραπεί σε στηθαίο εγκυβωτισμού, το οποίο (θα έπρεπε να) συμπεριλαμβάνεται στα 75τμ μαζί με τις άλλες μικροκατασκευές που είναι απαραίτητες στη λειτουργία ενός φυτεμένου δώματος και οι οποίες δεν είναι 'πρασινάδα'. Εκτός αν κάτσουμε να τις μετράμε εκατοστό - εκατοστό που δεν νομίζω ότι ήταν στο πνεύμα του νομοθέτη. Αν μπει και κάγκελο 1μ πιο μέσα απ' την περίμετρο, αιωρούμενο πάνω από τη φύτευση, ενισχύεται η θεώρηση αυτή.
    1 point
  32. Γελάσαμε βρε! Ειστε στ' αλήθεια πολύ αστείοι, μα μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο. Απαράδεκτα προσβλητικός σε συναδέρφους και καθ’ έξιν και κατ’ εξακολούθηση. Άνευ της ελαφρυντικής περίστασης του πρότερου έντιμου βίου. Λαμβάνεις ποινή. Didonis
    -1 points
  33. Αστήρικτα όλα όσα αναφέρονται στο άρθρο. Μάλλον μας προετοιμάζουν για άλλα πράγματα, πχ κανένα εργοτάξιο που θα φτιάξει πόλεις με παράνομους μετανάστες (κλίματος). Όσοι πιστοί προσέλθετε.
    -1 points
  34. Αυτό το πρόβλημα που περιγράφεις προκύπτει από την παραδοξότητα του νόμου, που εισήγαγε έλεγχο φορέα (που πάντα αφορούσε και αφορά ένα δόμημα), σε τακτοποίηση αυθαιρεσιών σε επίπεδο ιδιοκτησίας. Από κει και πέρα, εάν δεν γίνει επιβεβαίωση του υφιστάμενου φορέα, πως ακριβώς θα ελέγξεις την υπέρβαση ή μη του 20%? Έστω ότι υπολογίζεις τα φορτία της αυθαιρεσίας (μόνιμα+κινητά), με ποια θα συγκρίνεις? Αναγκαστικά με αυτά της μελέτης. Εάν η μελέτη δεν ισχύει? Πως ακριβώς σκέφτεσαι να υπολογίσεις το 20%? Σε αυτό το πνεύμα είναι και ο έλεγχος τέμνουσας του άρθρου 3 της ΥΑ. Το αν είναι εφικτό πρακτικά και εάν θα συνεναίσουν οι υπόλοιποι να μπεις στα σπίτια τους, είναι πρόβλημα που επισημάνθηκε από πολλούς από την δημόσια διαβούλευση για την ΜΣΕ. Η απάντηση νομίζω δόθηκε από τον υπουργό κάποια στιγμή "είναι μια καλή ευκαιρία οι γείτονες να συνεννοηθούν για το κοινό τους καλό και την περιουσία τους". Εγώ τι θες να πω παραπάνω? Υπουργός είναι αυτός, ξέρει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.