Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.568


  2. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      934


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      621


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Version 2.0.0

    2.116 downloads

    Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (80Α_2018) ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΤΗΡΙΩΝ (ΠΔ 41) που αντικαθιστά σχεδόν ολόκληρο το ΠΔ 71.
    1 point
  3. Τεχνική Υπηρεσία του φορέα που συντηρεί την οδό. Εντός σχεδίου Δήμος, εκτός συνήθως Περιφερειακή Ενότητα, πλην κάποιων δρόμων που ίσως είναι αποκεντρωμένη. Για απότμηση, που αφορά πεζοδρόμιου, οπότε συνήθως εντός σχεδίου, Τεχνική Υπηρεσία Δήμου
    1 point
  4. δεν υπάρχει σκέτη υπέρβαση κάλυψης στους νόμους των αυθαιρέτων. Ή έχεις κλειστό χώρο με υπέρβαση δόμησης και υπέρβαση κάλυψης ή έχεις ανοικτό χώρο (πχ ημιυπαίθριο, στέγαστρο) που υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό. Μην μπερδεύεσαι με τον υπολογισμό συντελεστών κατά την έκδοση μιας άδειας και το τι προσμετράται ή όχι σε δόμηση και κάλυψη. Δεν ταυτίζονται πάντα με τον τρόπο και τους συντελεστές που οδηγούν αποκλειστικά σε υπολογισμό ειδικού προστίμου για την τακτοποίηση.
    1 point
  5. Για υπαγωγή στον 4495 θα υπολογιστεί με αναλυτικό προϋπολογισμό
    1 point
  6. Μα είπαμε όταν πάσχουν και τα τρία ... όσο καλοί και να είναι οι κανόνες, αν δεν έχεις την κατάλληλη εποπτεία πάλι επιταχύνεις την καταστροφή του προστατευόμενου. Ειδικά όταν το κράτος δικαίου είναι ακόμη ζητούμενο και σε παρόμοια θέματα χρειάζεσαι πάντα ένα ΣτΕ ως μπαμπούλα ακόμη και για απλή εφαρμογή του νόμου ...
    1 point
  7. Καταλαβα.Γεροντας και εσυ!!!
    1 point
  8. Δεν είναι θέμα γραφειοκρατίας. Είναι θέμα στελέχωσης υπηρεσιών (αριθμητικής και ποιοτικής) και ανυπαρξία σύγχρονων τρόπων διοίκησης των φορέων προστασίας (γενικά, όχι μόνο για πολιτιστικά αγαθά αλλά και για φυσικούς πόρους ή ακόμη και ορφανά). Όσο για την κακή οικονομική κατάσταση των πολιτών υπάρχουν και κίνητρα σε βάσεις αειφορίας που τα προβλέπει ακόμη και ο αρχαιολογικός νόμος. Ζω σε μια πόλη που έχει όλους τους βαθμούς προστασίας και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αν στα τρία : φορέας προστασίας, οικονομικά κίνητρα και επαρκής παιδεία πάσχουν και τα τρία τότε πρέπει να αναστέλλεται η προστασία. Θα είναι μικρότερη η καταστροφή ...
    1 point
  9. Νομίζω αυτό λένε, ο τρόπος που βρίσκουν είναι η μη δόμηση των αδόμητων χώρων. Οι Υδραίοι διαφωνούν ... Και δεν είναι Υδραίοι εναντίον Υδραίων, είναι οι Υδραίοι με τα άκτιστα εναντίον όλων (ακόμα και μη Υδραίων). Στα μνημεία υπάρχει δουλεία εγκατεστημένη από δημόσιο συμφέρον (ή και παγκόσμιο) ... και εδώ μιλάμε για την ακραία μορφή της την απαγόρευση δόμησης, όχι την κοινή προστασία.
    1 point
  10. Ο έλεγχος για την απαλλαγή του 20% δεν απαιτεί τμήμα σκελετού που πρέπει να συμφωνεί με τη μελέτη. Γίνεται ανά στάθμη ή ανά ΟΙ ή κλπ. με μιά πράξη (ήταν δίκαιο και ...). Ο έλεγχος της τέμνουσας δεν είναι απαλλαγή είναι "μικρή έκδοση" ΜΣΕ όπου η αποτίμηση απαλλάσσει από τον κανονικό έλεγχο αντισεισμικού σύμφωνα με το πνεύμα του ΦΕΚ 350Β.
    1 point
  11. Ακριβώς και +1 . Στα εύκολα κι ανώδυνα γι αυτούς όμως είναι αυστηροί, απαγορευτικοί και έως παράλογοι. Ουσιαστικά αν ένας οικισμός χαρακτηριστεί ως "ΜΝΗΜΕΙΟ" δεν θα πρέπει να αφήνεται σε τίποτα να διαφοροποιηθεί από την στιγμή που διαπιστώθηκε ότι "έτσι πρέπει να μείνει" για να μπορεί ν αποτελεί αδιασάλευτο στοιχείο μνήμης. Όμως δεν μπορεί να βιωθεί ένας χώρος χωρίς αυτός μοιραίως να αλλάζει (να φθείρεται, να βάφεται, να επισκευάζεται, να επεκτείνεται κ.λ.π) εκτός κι αν αποτελεί πλέον έναν νεκρό οικισμό όπως η Spinaloga !! Η Ύδρα όμως έχει και πρέπει να έχει ζωή, ας αφήσουν λοιπόν τις αγκυλώσεις τους. Οι αποκλεισμοί και οι απόλυτες απαγορεύσεις είναι στοιχεία που υποδηλώνουν ανικανότητα συνδυαστικής σκέψης, σοφίας, έμμετρης προσαρμογής και τελικά δημοκρατίας. Προ παντός δε, ας μην είναι υποκριτές.... Αν θέλουν μνημεία (κι αν έχουν το ανάστημα και τ αρ@#ια) ας προχωρήσουν στην ανασκαφή των δύο υπολοιπομένων χώρων του ταφικού της Αμφίπολης που θα ταράξει όλα τα σκυφτά ανθρωπάκια, ...... και προ παντός ας βγουν έστω τρέμοντας να μιλήσουν δημόσια για ανασκαφή του Δημοσίου Σήματος στον Κεραμεικό..... Η Ύδρα δεν είναι Spinaloga, κι αν έχουν την επιστημοσύνη του αντικειμένου τους, να βρουν τρόπο να μπορεί να βιώνεται και να αναπτύσσεται χωρίς να μεταμορφώνεται!
    1 point
  12. Αυτό το γράφει σε μόνιμη βάση στην καρτέλα "Οφειλές", κάτω-κάτω.
    1 point
  13. με το ενα απο τα 2 υπογραφεις 1 στον ερμη ειναι τα public cert (ειναι αυτα που βλεπει το κοινο) και ειναι αυτα που χρειαζονται για να γινει η συγκριση της ψηφιακης υπογραφης. (να μην το αναλυσω αλλο) 2 Στο ΤΕΕ πρεπει να ανεβασεις αυτο που υπογραφεις, αν δεν εισαι σιγουρος ανεβασε και τα 2 (Το ΤΕΕ παλι δεχεται το public cert για να το συγκρινει με του δικου σου hash οταν υπογραφεις) 3. ουδεν σχολιο 4 με το στικακι υπογραφεις παντου, αρκει να το βλεπει ο πισι 5 μολις μπηκα και οπως θα δεις εχω ανεβασει ηδη αρχεια απο περσι https://www.dropbox.com/s/q12jkdy4oo95lxi/Screenshot 2018-06-26 10.56.06.png?dl=0
    1 point
  14. Ιάσονα νομίζω ότι το πρόβλημα είναι του chrome. Σε μένα τουλάχιστον. Σε mozzila μου τα κατεβάζει κανονικά...
    1 point
  15. Aυτό σκέφτηκα εξαρχής. Να γράψω στην νέα δήλωση ότι με βάση το Υ σε δήλωση 4178 απαιτείται ΜΣΕ, ωστόσο να προσθέσω το σχόλιο για τις εξαιρέσεις και τα 25μ2 Σωστά τα όσα λες όμως δε θα τον έβαζα μόνο για την ΜΣΕ, διότι θεωρώ ότι αργά η γρήγορα η ¨αδικία¨θα αποκατασταθεί με επέκταση των εξαιρέσεων και σε δηλώσεις 4178. Επίσης είναι τραγικό ότι με το πάντρεμα του ακινήτου μέσω της δήλωσης παντρεύεσαι και την οποιαδήποτε εξέλιξη (πχ αλλαγή νομου επι το ευμενέστερο) για λόγους κυρίως επαγγελματισμού. Όμως, θα τον επειθα πιο εύκολα για μεταφορά αν γίνονταν να πάει από κατ.5 σε κατ.4 με βάσει τα όσα γράφω εδώ αλλά δεν έχω ακούσει σχετικές απόψεις: Το υστερόγραφο περιττό. Δεν είμαι τόσο εύθικτος. Κατά τα λοιπά συμφωνώ για το θέμα της αμοιβής. Ποιο εύκολα θα έβαζα ταμπέλα "χομπίστας". Διότι σήμερα αλλωστε χομπίστες ήμαστε οι περισσότεροι.
    1 point
  16. Στη διαφορετική διαμερισμάτωση όχι, δεν χρειάζεται να "βάλεις" κάτι (ο νόμος προβλέπει την αυθαιρεσία αυτή ως "αυτόνομη - ανεξάρτητη" και δεν ζητάει κάτι επιπρόσθετα). Όταν όμως έχεις "λοιπή παράβαση" κατά τη γνώμη μου απαιτείται. Εγώ συνήθως ανεβάζω έναν αναλυτικό προϋπολογισμό, ο οποίος προκύπτει από τη διαφορά του αναλυτικού προϋπολογισμού "αυτού που τελικώς έγινε - υφίσταται" μείον του αναλυτικού προϋπολογισμού "αυτού που προβλέπονταν να γίνει βάσει της ΟΑ".
    1 point
  17. Η αλήθεια είναι ότι κανενός το μυαλό δεν πάει. Και εμένα όταν μου το είπαν, μου φάνηκε λίγο κουλό.
    1 point
  18. Μόνο στο Ελλάντα κάτι τέτοια ξεφτιλίκια. Ας επιτρέψουν την ανέγερση κτισμάτων με αρχιτεκτονικά κριτήρια και περιορισμούς που να είναι όμοια με τα υφιστάμενα και να μην αλλοιώνουν την αρχιτεκτονική των υφιστάμενων παραδοσιακών κτιρίων.
    1 point
  19. Πρακτικά, για να γραφεί επί της βεβαίωσης μεταβίβασης του άρθρου 83 παρ. 3 η καταβολή του 30% του ενιαίου ειδικού προστίμου πρέπει να αναγράφει η πληροφορία αυτή στο πεδίο «περιγραφή του ακινήτου».
    1 point
  20. Με copy paste τους κάνεις, από το email του ΤΕΕ ; Αν ναι, πρέπει να τους πληκτρολογήσεις. Εμένα αυτό μου έκανε πάντως σε win 10.
    1 point
  21. Δηλαδή με λίγα λόγια όπως περιγράφω παραπάνω να κάνει ένα μίνι διδακτορικό για να μλετήσει ένα κτιριάκι για μερικές εκατοντάδες ευρώ.... Αξίζει τόσος κόπος και τι κερδίζεις στην τελική ? Νομίζω τίποτα. Μπορεί να μην έχεις συντελεστές ασφαλείας στους ελέγχους αλλά υπάρχουν στις τάσεις οι οποίες νομίζω είναι συντηρητικές. Αν κάνεις ΣΑΔ υψηλή στον ΚΑΝΕΠΕ πλησιάζεις την μονάδα στους συντελεστές έτσι και αλλιώς. Επίσης αν λάβεις υψηλό q και βάλεις και επιτελεστηκότητα Γ1 π.χ. το σεισμικό φορτίο είναι αρκετά χαμηλό και κάνει και τριγωνική φόρτιση και όχι γραμμική καθ'ύψος όπως λέει ο Alexios ή ακόμη καλύτερα κάνεις και δυναμική ανάλυση που είναι ευμενέστερη από την ισοδύναμη στατική. Κοινώς δεν αξίζει να κάνεις τέτοια ανάλυση κατ' εμέ.
    1 point
  22. Με την πρόσφατα εκδοθείσα υπ’ Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΝΕΠ/27623/1752 Υπουργική Απόφαση ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Γ. Σταθάκης, επιχειρεί να αποκλείσει με έμμεσο τρόπο τους συναδέλφους Πτυχιούχους Μηχανικούς που δραστηριοποιούνται στη σύνταξη τοπογραφικών διαγραμμάτων αφού η σχετική διαδικασία θα περνάει μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα του Τ.Ε.Ε. Πρόκειται για μια απαράδεκτη απόφαση, της οποίας η νομιμότητα ελέγχεται και η οποία παραβιάζει σωρεία αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού. Ως βασικό της γνώμονα έχει, από τη μία την αύξηση των εσόδων του Τ.Ε.Ε, και από την άλλη τον οικονομικό στραγγαλισμό των Μηχανικών Τ.Ε.Ι προς όφελος των άμεσων ανταγωνιστών τους Διπλωματούχων Μηχανικών – μελών Τ.Ε.Ε. Μέσω της διαχείρισης του συστήματος αυθαιρέτων, το Τ.Ε.Ε έχει αποδείξει, και στους πλέον δύσπιστους, ότι χρησιμοποιεί τέτοιου είδους συστήματα προς όφελος των μελών του. Τη στιγμή που εκκρεμεί η έκδοση του Π.Δ για τα επαγγελματικά δικαιώματα των Διπλωματούχων Μηχανικών, και οι επιτροπές Γαβρόγλου για τον “καθορισμό των επαγγελματικών προσόντων” των Μηχανικών Τ.Ε.Ι, σύμφωνα με πληροφορίες μας, έχουν “παγώσει”, το Τ.Ε.Ε καθίσταται, δια της πλαγίας οδού και με τη συνδρομή του αρμόδιου Υπουργού, ως “άτυπος” ρυθμιστής του επαγγέλματος του Μηχανικού. Εκτός όλων των άλλων οι συντάκτες της απόφασης, δεν έλαβαν υπόψη τους ότι το χρονικό διάστημα του ενός μηνός για την ισχύ των υποχρεώσεων και των συνεπειών της απόφασης δεν είναι αρκετό ώστε να προβεί το σύνολο των ενδιαφερομένων στις απαραίτητες ενέργειες, πράγμα που θα προκαλέσει ακόμα περισσότερα προβλήματα. Η Ε.Ε.Τ.Ε.Μ ενημερώνει τους συναδέλφους ότι έχει ήδη παρέμβει στον Υπουργό Π.ΕΝ για την τροποποίηση της απόφασης και θα προβεί, εφόσον κάτι τέτοιο απαιτηθεί, σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες προκείμενου να διασφαλίσει τα συμφέροντα τους. ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Ε.Ε.Τ.Ε.Μ
    1 point
  23. [BARTHÉLÉMY, Jean-Jacques (1716-1795)]. Voyage du Jeune Anacharsis en Grece. Paris: Chez De Bure, 1788
    1 point
  24. @nbr : Πληρώνουμε τα...ωραία χρόνια από το 1995-96 και μετά που η έννοια συναδελφικότητα έπαψε... @jojo: Για να σε τσιτώσω: Ξέρεις ότι η περιοχή των Θερμοπυλών, ήταν πολύ διαφορετική το 480 π.Χ. από ότι σήμερα; https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%80%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%82
    1 point
  25. Τους 12 πιθηκους με τον Μπρους Γουίλις που ειχε σφαιρα 1ου παγκοσμιου θα το θυμασαι! Βεβαια τα αρχεια ειναι κ πολυ παλιοτερα. Αεροφωτογραφιες του 17 απο το group fb/agnosti.thessaloniki μετρανε? Ενας χαρτης του 1877 απο την γερμανικη αραχνη ? Μη ξεχνας βεβαια κ τα αρχεια (κροκι) τοπογραφικης που, αν υπηρχαν ψηφιακα, θα ειχαμε δεδομενα απο το 28. Τωρα αναγκαστικα πρεπει να πας στην υπηρεσια κ να βρεις τον θησαυρο. Αλλωστε nbr εσυ θα το εχεις σκαλιξει πολλες φορες αυτο για να βγαλεις ακρη. Ο Συλλογος Βορειου πανως το 80 και 90 εκανε τρομερα συνεδρια κ τα αναπολω χαρτης 600πχ 1 «βουνό» 2 «πόλη» 3 Urartu 4 Ασσυρία 5 Der 6 Άγνωστο 7 Βάλτος 8 Έλαμ 9 Κανάλι 10 Bit Yakin 11 «πόλη « 12 Habban 13 Βαβυλώνα διαχωρισμένη από τον Ευφράτη 14-17 Νεκρά θάλασσα 18-22 Πλάσματα της μυθολογίας ...
    1 point
  26. Αυτό που λες είναι μια αλήθεια . Μέχρι και πριν 15 -20 χρόνια γινόταν τουλάχιστον 1-2 σεμινάρια - ημερίδες ή διημερίδες το χρόνια για επιστημονικά θέματα. Έπαιξε ρόλο και το γεγονός πως στο Δ.Σ. του συλλόγου της Β.Ε. ήταν πάντα τουλάχιστον ένας από τους καθηγητές της σχολής μας. Εγώ μόνο έχω πετύχει, στο ΔΣ ,τρεις από τους αξιόλογους αυτούς ανθρώπους. Αυτή η άμεση σύνδεση συλλόγου με το πολυτεχνείο ήταν θετική. Τώρα είναι εντελώς απρόσωπο το σκηνικό. Αυτό ίσως πρέπει, οι διοικούντες των συλλόγων, να το σκεφτούν καλά.!!
    1 point
  27. Έχεις μια αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Εξετάζεις αν βρίσκεται σε περιοχή (πχ εκτός σχεδίου) που η αλλαγή αυτή μπορεί να συντελεί σε αύξηση του εγκεκριμένου από την άδεια Σ.Δ. Μια άλλη παράβαση (λοιπή παράβαση) είναι η επιχωμάτωση. Το μικρότερο ύψος γενικά δεν θεωρείται αυθαιρεσία.
    1 point
  28. Ο συνάδελφος jhros το έθεσε πολύ σωστά Συνάδελφε ink21 έκανες μία ερώτηση σε ένα φόρουμ. Σου δίνουμε μία πλειάδα απαντήσεων. Το μόνο που ρωτήσαμε -με σκοπό να διευκολύνουμε- είναι την ακρίβεια για να εξετάζαμε λύσεις. Αν π.χ. θέλεις αποτύπωση στρατοπέδου σε 1:500 όλα αυτά που συζητάμε είναι άχρηστα. Μας λες ο ίδιος ότι δεν σου τρέχει ένα εξελάκι. O jojo σου λέει το πρόβλημα. Εγώ σου δίνω την φιλοσοφία της λύσης μέσα από επίσημα πρακτικά. Οι τύποι του Βέη εφαρμόζονται σε ένα excel sheet. Ο nbr σου ζητάει λεπτομέρειες και -όντως- έριξε μια σπόντα για να σε βοηθήσει κάποιος που έχει τα προγράμματα. Μετά μπαίνει ο alexios και ρίχνει μομφή ότι ο nbr το κάνει για να κονομήσει. Πιστεύεις ότι αν εξαρχής μας έλεγες ότι συνάδελφοι, τα θέλω για έναν μετασχηματισμό χαρτογραφικού υποβάθρου 1:50000 θα ήταν κακό; Έχετε δει σε πόσα μηνύματα απαντάει ο nbr ή ο jojo? Πιστεύετε ότι δεν μπορούν να αράξουν και να μην ασχολούνται; Πιστεύετε ότι είμαστε στο φόρουμ να ψαρεύουμε άτομα να τους τρώμε τις δουλειές; Για αυτά, υπάρχουν άλλοι ειδικοί. ΥΓ1 Δεν σε αδικώ ink21, καταλαβαίνω ότι φυλάγεσαι/όμαστε όλοι από παντού. Απλά κάνε μία διύλιση των γραφόντων στο φόρουμ. ΥΓ2 Προσωπικά, μέσα από το φόρουμ έχω συζητήσει με συναδέλφους από Κέρκυρα μέχρι Ρόδο και από Κρήτη μέχρι Έβρο και έχουμε λύσει προβλήματα. Εγώ χάρηκα να δίνω λύσεις. Τώρα αν αυτοί νομίζουν ότι με δουλεύουν...πολύ καλά κάνουν...
    1 point
  29. Φαντάζομαι σκηνικό... Μάστορας: Μηχανικέ θέλει άδεια? Μηχανικός: Όχι, καμμία Μάστορας: Ωραία... Γκαπα γκούπα... έρχεται το όργανο Όργανο : Έχετε άδεια? Μάστορας: Όχι, δεν χρειάζεται... Όργανο: Εγώ δεν ξέρω, για ελάτε όλοι μέσα να το ξεκαθαρίσουμε... Μάστορας #$%^&*( τον μηχανικό σου μέσα....
    1 point
  30. "...Στον υπολογισμό της συνολικής επιφάνειας δώματος, επί της οποίας κατ΄εφαρμογή της παρ. 2 α του άρθρου 19 του ν.4067/12 υπολογίζεται το 80% ως απαίτηση φυτεμένης επιφάνειας, δεν συμπεριλαμβάνονται η επιφάνεια που καταλαμβάνει η απόληξη του κλιμακοστασίου και του φρεατίου ανελκυστήρα, δεδομένου ότι πρόκειται για κλειστούς χώρους άνωθεν της επιφάνειας του δώματος, οι οροφές των οποίων άλλωστε δεν επιτρέπεται να φυτεύονται" 20170915 ΑΡΘΡΟ 19 ΝΟΚ ΔΩΜΑ.pdf
    1 point
  31. Έτσι όπως το υπολογίζεις είναι το δυσμενές για σένα σενάριο, οπότε σίγουρα 4τμ κύριων χώρων βγάζεις (αν αγνοήσουμε τυχόν ηλιακούς). Το ευμενές θα ήταν να μην συμπεριλάβουμε την απόληξη στην ολική επιφάνεια δώματος (τι πιο λογικό; ), οπότε θα έχουμε 80%x93,75 = 75τμ min φύτευσης --> 15τμ max προσθήκης (μένουν και 3,75τμ χωρίς φύτευση για ηλιακούς) Το δε περιμετρικό στηθαίο θα μετατραπεί σε στηθαίο εγκυβωτισμού, το οποίο (θα έπρεπε να) συμπεριλαμβάνεται στα 75τμ μαζί με τις άλλες μικροκατασκευές που είναι απαραίτητες στη λειτουργία ενός φυτεμένου δώματος και οι οποίες δεν είναι 'πρασινάδα'. Εκτός αν κάτσουμε να τις μετράμε εκατοστό - εκατοστό που δεν νομίζω ότι ήταν στο πνεύμα του νομοθέτη. Αν μπει και κάγκελο 1μ πιο μέσα απ' την περίμετρο, αιωρούμενο πάνω από τη φύτευση, ενισχύεται η θεώρηση αυτή.
    1 point
  32. Γελάσαμε βρε! Ειστε στ' αλήθεια πολύ αστείοι, μα μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο. Απαράδεκτα προσβλητικός σε συναδέρφους και καθ’ έξιν και κατ’ εξακολούθηση. Άνευ της ελαφρυντικής περίστασης του πρότερου έντιμου βίου. Λαμβάνεις ποινή. Didonis
    -1 points
  33. Αστήρικτα όλα όσα αναφέρονται στο άρθρο. Μάλλον μας προετοιμάζουν για άλλα πράγματα, πχ κανένα εργοτάξιο που θα φτιάξει πόλεις με παράνομους μετανάστες (κλίματος). Όσοι πιστοί προσέλθετε.
    -1 points
  34. Αυτό το πρόβλημα που περιγράφεις προκύπτει από την παραδοξότητα του νόμου, που εισήγαγε έλεγχο φορέα (που πάντα αφορούσε και αφορά ένα δόμημα), σε τακτοποίηση αυθαιρεσιών σε επίπεδο ιδιοκτησίας. Από κει και πέρα, εάν δεν γίνει επιβεβαίωση του υφιστάμενου φορέα, πως ακριβώς θα ελέγξεις την υπέρβαση ή μη του 20%? Έστω ότι υπολογίζεις τα φορτία της αυθαιρεσίας (μόνιμα+κινητά), με ποια θα συγκρίνεις? Αναγκαστικά με αυτά της μελέτης. Εάν η μελέτη δεν ισχύει? Πως ακριβώς σκέφτεσαι να υπολογίσεις το 20%? Σε αυτό το πνεύμα είναι και ο έλεγχος τέμνουσας του άρθρου 3 της ΥΑ. Το αν είναι εφικτό πρακτικά και εάν θα συνεναίσουν οι υπόλοιποι να μπεις στα σπίτια τους, είναι πρόβλημα που επισημάνθηκε από πολλούς από την δημόσια διαβούλευση για την ΜΣΕ. Η απάντηση νομίζω δόθηκε από τον υπουργό κάποια στιγμή "είναι μια καλή ευκαιρία οι γείτονες να συνεννοηθούν για το κοινό τους καλό και την περιουσία τους". Εγώ τι θες να πω παραπάνω? Υπουργός είναι αυτός, ξέρει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.