Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.395


  2. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.698


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      10.194


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.568


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    4.663 downloads

    Επικαιροποιημένο έντυπο Έγκρισης Εργασιών Μικρής Κλίμακας με βάση τον ν.4546/18 Παραθέτω και τα άρθρα των τροποποιήσεων με *** (* Σ.Σ. Οι περιπτ.κδ και περιπτ.κε αντικαθίστανται και τίθενται ως αντικατεστάθησαν με την παρ.19.γ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ** Σ.Σ. Η περιπτ.κθ αντικαθίσταται και τίθεται ως αντικατεστάθη με την παρ.19.δ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. *** Σ.Σ. Η εντός "..." φράση προσετέθη στην περιπτ.λα με την παρ.19.ε Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. **** Σ.Σ. Οι εντός "..." περιπτ.λγ, περιπτ.λδ και περιπτ.λε προσετέθησαν με την παρ.19.στ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ***** Σ.Σ. Τα εντός "...." εδάφια προσετέθησαν με την παρ.19.ζ Αρθ-34 του Ν-4546/18 Δομική Πληροφορική http://webdb.domiki.gr/webdb/bin/dom_body.php?dprms=bWFpbF9r... 3 di 6 26/06/2018, 19:33 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. Σ.Σ. Όπως διευκρινίζεται το ζήτημα της έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας με την Εγκ-1/17 η ανωτέρω παρ.2, αφορά μόνο στο ουσιαστικό περιεχόμενο αυτών. Η διαδικασία της ΕΕΜΚ, μέχρι τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος (παρ.1 του Αρθ-33) θα γίνεται με βάση τα προβλεπόμενα στην Αποφ-55174/13. Σ.Σ. Προς επίρρωση της ερμηνείας της Εγκ-1/17 και για να εναρμονιστεί αυτή νομοθετικά, αντικατεστάθη, με την παρ.1 Αρθ-30 του Ν-4513/18 ΦΕΚ-9/Α/23-1-18, η μεταβατική διάταξη της παρ.1 Αρθ-50 του παρόντος και πλέον ορίζεται ότι οι διοικητικές πράξεις του παρόντος άρθρου, μέχρι την ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33, θα εκδίδονται με βάση τις διαδικασίες που ίσχυαν προ της δημοσίευσης του παρόντος, εξαιρουμένης της έκδοσης Ο.Α. όπου θα υποβάλλονται τα δικαιολογητικά του Αρθ-40. Επίσης, με το Αρθ-51 του παρόντος, όπως τροποποιήθηκε παρ.26 Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18, ορίζεται ότι η παρ.2 Αρθ-4 του Ν-4067/12 για την ΕΕΜΚ, θα καταργηθεί μετά την έναρξη λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33 του Ν-4495/18)__ Πηγή: τροποποιήσεων *** : domiki.gr
    4 points
  2. Μαλλον δεν ειναι και τόσο λιγοι, αν αναλογιστουμε ότι για όλα αυτά τα χιλιόμετρα ρεμάτων, υπάρχουν οι φυσικοι αυτουργοι (καταπατητες, μηχανικοι, εργολαβοι και κρατικοι λειτουργοι) αλλα και ολοι οι γυρω γυρω απο αυτους που απλα δεν αντεδρασαν. Αυτοι ειμαστε : Να κάνουμε ένα αυθαιρετο γιατι ειμαστε φτωχοι (σαν ιδιοκτήτες) Να "κλέψουμε" το τοπογραφικό (σαν μελετητες) Να κατασκευάσουμε το παραπανω αυθαίρετο (σαν εργολαβοι , μάστορες κλπ) Να κάνουμε τα στραβα μάτια (σαν πολιτεια και θεσμοι) Και μόλις γίνει οι στραβη φυσικά φταίνε όλες οι αλλες ομαδες εκτός απο αυτη που ανήκουμε...
    2 points
  3. Και ενω συμβαίνουν ολα αυτά, οι μηχανικοι είναι απασχολημενοι με το να εκδίδουν ΠΕΑ, να διαβαζουν νόμους, και να υπολογιζουν πρόστιμα μετρώντας αν το αυθαιρετο του κυρ Κώστα είναι 3,00μ ή 3,20μ έξω απο το νόμιμο περίγραμμα και βέβαια αν είναι στατικά επαρκες !!!!!! Κανείς δεν ενδιαφέρεται για την κοινωνική διάσταση του επαγγέλματος. Ουτε καν μια κουβέντρα έστω για τα μάτια του κόσμου. Εμεις έχουμε αλλοτριωθεί απο τον μικρόκοσμο του ελέυθερου επαγγελματια, στα όργανα παρατηρούνται γελοιότητες απο τους "κοματάρχες" εκπροσώπους που περιμένουν να γινουν υπουργοι και βουλευτές και η ζωή συνεχίζεται.... Με τις υγείες μας
    2 points
  4. Προσδιορισμός αντικειμενικής αξίας μεταβίβασης ακινήτων από την ιστοσελίδα του ΥΠΟΙΚ Φύλλα Προσδιορισμού της Αντικειμενικής Αξίας του/των ακινήτων σας (ΑΠΑΑ) - Εκτιμήσεις Τιμών Ζώνης - Πίνακες Τιμών Εκκίνησης - Χάρτες Αντικειμενικού Προσδιορισμού Αξιών
    2 points
  5. όταν κάνουμε οριστικές αποδεχόμαστε τα μεγέθη/πρόστιμα της χρονικής στιγμής που κάνουμε την οριστική, αν στο μέλλον αυτό αλλάξει δεν είμαστε υπεύθυνοι για μειώσεις/αυξήσεις...και εγω έχω κάνει δηλώσεις με 4014 που το πρόστιμο τους τώρα βγαίνει -70% , τι έπρεπε να γίνει; να άφηνα ανοιχτές τις δηλώσεις και να έδινα νέες βεβαιώσεις (αναφέροντας την ανοικτή αρχική δήλωση) μέχρι να δούμε που θα κάτσει η μπίλια; όσοι λοιπόν θέλουν να πάρουν βεβαίωση να γνωρίζουν οτι θα κλείσει η δήλωση και τέλος τα υποθετικά σενάρια (περιμένω εγκύκλιο-διευκρίνιση-τους 10 νόμους του Μωυσή...) , όσοι δεν θέλουν ας περιμένουν...
    2 points
  6. 2 points
  7. Τα παρακάτω αποτελούν προσωπική ερμηνεία/προβληματισμό (αντίθετα επιχειρήματα παραπάνω από θεμιτά) Με αφορμή την περίπτωσή σου θα ήθελα να αναφέρω την παρακάτω σκέψη που έχω από καιρό για να δω πως το βλέπετε και εσείς. Μεταξύ των εξαιρέσεων από ΜΣΕ υπάρχουν οι εξής 2 περιπτώσεις: η) στατικά ανεξάρτητοι βοηθητικοί χώροι κατηγορίας σπουδαιότητας Σ2 και εμβαδού κάτοψης μέχρι 25m2 ι) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο είναι μικρότερο σε επιφάνεια από 25 τ.μ., Κατά τη γνώμη μου, η περίπτωση η αναφέρεται σε εντελώς αυθαίρετο κτίριο, γι αυτό θέτει επιπλέον περιορισμούς ως προς την κατηγορία Σπουδαιότητας και τη χρήση, ενώ η περίπτωση ι αναφέρεται σε νόμιμο κτίριο (ανεξαρτήτως κατηγορίας και χρήσης) στο οποίο υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές έως 25τμ. Δηλάδη έτσι όπως το γράφει προϋπουθέτει να υπάρχει ήδη μια ιδιοκτησία/κτίριο στην οποία έχουν πραγματοποιηθεί αυθαιρεσίες. Διαφορετικά επίσης δεν θα είχε νόημα αφού η περίπτωση η θα συμπεριλαμβανόταν εξ' ολοκληρου στην ι. Δηλαδή όπως το αντιλαμβάνομαι με παραδείγματα: 1.Αυθαίρετη ανεξάρτητη αποθήκη 20τμ παίρνει εξαίρεση με το η 2.Ισόγεια κατοικία 100τμ με άδεια που έγινε 120τμ παίρνει εξαίρεση με το ι 3. Αυθαίρετο εξ' ολοκλήρου ανεξάρτητο κατάστημα 20τμ θέλει ΜΣΕ Επίσης όσον αφορά τα υπόγεια αντιλαμβάνομαι και πάλι ότι αναφέρεται στη δημιουργία υπογείου που δεν προβλεπόταν σε υφιστάμενο κτίριο και όχι σε εντελώς αυθαίρετο κτίριο. Η περίπτωσή σου κατά τη γνώμη μου δεν απαλλάσσεται.
    1 point
  8. Συμφωνώ με danaikaterina σ' αυτά που έχει γράψει. body125z Εάν είναι έτσι όπως τα περιγράφεις , έχεις και άλλες παραβάσεις , π.χ. παράθυρα που έγιναν μπαλκονόπορτες, πιθανόν νέα παράθυρα...
    1 point
  9. Σύμφωνα και με την τελευταία φωτογραφία που ανέβασες, ο κλειστός χώρος που φαίνεται στο κέντρο θα υπολογιστεί όπως πολύ σωστά είπες και εσύ με Υπέρβαση δόμησης και κάλυψης (ελέγχεις και αν υπάρχει παραβίαση Δ). Όλα τα υπόλοιπα: εξώστες στον όροφο και ημιυπαίθριοι που δημιουργήθηκαν στο ισόγειο θα υπολογιστούν με αναλυτικό προϋπολογισμό.
    1 point
  10. περαιωμένες βάσει ποιου άρθρου τις ζητάνε; Ο νόμος λέει ότι με οριστική υπαγωγή και πληρωμένο το 30% μπορεί να γίνει δικαιοπραξία. Έχουν φτιάξει δικό τους νόμο οι συμβολαιογράφοι;
    1 point
  11. laxanos , αν κατάλαβα καλά . ο πελάτης σου μεταφέρει στο λογαριασμό σου αμοιβή 1000Ε. Μετά πας εσύ και αυτά τα 1000 τα επανακαταθέτεις στο όνομά σου με το έντυπο του ΤΕΕ ? Αν εννοείς αυτό κάνεις τεράστιο λάθος. Διότι αν πάρεις ένα extrait του λογαρισμού σου θα φαίνεται ότι ο πελάτης σε πλήρωσε 2000Ε : 1000 με μεταφορά και 1000 με το έντυπο ΤΕΕ. Αν πέσεις στα δίχτυα ελέγχου , θα πρέπει να αποδείξεις ....ότι δεν είσαι ελέφαντας , αλλιώς την έκατσες ! Και πίστεψέ με , αυτό που για μας είναι προφανές δεν είναι και για την εφορία καθώς ο εφοριακός σε θεωρεί εκ προοιμίου απατεώνα. Οταν σου κάνουν μεταφορά χρημάτων μπορείς να τυπώσεις την μηνιαία κίνηση ( το extrait) όπου θα φανεί , η μπορείς να ζητήσεις από τον πελάτη να σου στείλει αντίγραφο του δικού του εντύπου συναλλαγής.
    1 point
  12. Εγώ απο την στιγμή που όλο έχει μετρήσει στην δόμηση και δεν υπάρχει ΣΟΙ , δεν βλέπω και παράβαση. Στην πραγματικότητα τοποθετήθηκε ένας τοίχος σε άλλο σημείο, πιό πολύ για διαρρύθμιση μου φαίνεται. Δεν ξέρω και κατά πόσο ισχύει η έννοια του κ/χ σ' αυτήν τη περίπτωση. Θα έλεγα ούτε διαμερισμάτωση , ούτε και ΥΔ. Για λόγους σωστής-νόμιμης κάτοψης και μόνο, αφού είναι και καταστήματα και κάπου θα χρειαστεί (άδεια λειτουργίας , εκμίσθωση, κ.α.), θα έβαζα 1ΛΠ.(λοιπή παράβαση)
    1 point
  13. Ε όχι και ανησυχία. Ευτυχία για όλους μας : αφενός για εσάς που έχετε καλή επαφή με την τεχνολογία (και με ό, τι αυτό συνεπάγεται) και αφετέρου για εμάς που μαθαίνουμε από τους παλαιότερους.
    1 point
  14. ΝΑ συμπληρώσω στα γραφόμενα του Ιασονα ότι τα 500€ (συμπ/μένου ΦΠΑ) αφορούν συναλλαγές προς ιδιώτες. Το δε πρόστιμο, είναι 100 ευρώ για κάθε παράβαση. Ενώ τα 500€ αφορούν στην καθαρή αξία (δηλ. ΜΗ συμπ/μένου ΦΠΑ) σε συναλλαγές μεταξύ επαγγελματιών/επιχειρήσεων. Για δε τον λήπτη, δεν εκπίπτει η δαπάνη.
    1 point
  15. Το κόκκινο που τόνισες παίρνει και το δικό μου δεν μαζί. Είπα να έχεις όλα τα αρνητικά της παραπάνω φράσης μου. Οπότε δεν μπορεί να είναι σοφίτα γιατί και είσαι πάνω από το ύψος και βγαίνεις σε εξώστη δημιουργώντας όροφο ...
    1 point
  16. Επειδή θυμήθηκα, να επισημάνω ότι δεν εννοούσα περιπτώσεις σαν αυτές του BAS. Μίλαγα για κοινόχρηστο δώμα χωρίς την κανονική κλίμακα πρόσβασης η οποία είτε δεν υπήρχε καθόλου προκειμένου να χρησιμοποιηθούν τα τετραγωνικά της είτε ήταν ενσωματωμένη στην τελευταία ιδιοκτησία. Το δώμα παρέμενε κοινόχρηστο για τοποθέτηση των εγκαταστάσεων και στο πλατύσκαλο της τελευταίας στάθμης του ασανσέρ ξεκινούσε ανεμόσκαλα (ή τίποτε) που οδηγούσε σε ανθρωποθυρίδα πρόσβασης στο δώμα για τον έλεγχο των εγκαταστάσεων. Το θέμα δημιουργήθηκε όταν, μετά από προσφυγές, θεωρήθηκε ότι η μέθοδος αυτή αντίκειται στο άρθρο 30 του Κτιριοδομικού "περί ασφαλούς πρόσβασης στις κοινόχρηστες εγκαταστάσεις". Τότε πολλοί κατασκευαστές επέλεξαν να μην το ξανακάνουν προκειμένου να αποφύγουν τα προβλήματα. Ήμουν μεταξύ αυτών ...
    1 point
  17. https://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/837640/plimmyres-apokalypsi-ayta-einai-ta-mpazomena-remata-tis-attikis-poy-tha-mas-pnixoyn-xartes "... Στα τέλη του 19ου αιώνα, διέσχιζαν το λεκανοπέδιο, 700 χείμαρροι, ποτάμια και ρυάκια. Το 1999, ο αριθμός τους ήταν μικρότερος των 70 (κάτω, δηλαδή και από το 10%) και σήμερα, δεν υπερβαίνουν τα 50. Που χάθηκαν; Μπαζώθηκαν και καταπατήθηκαν. Μόνο στο λεκανοπέδιο της Αττικής έχουν μπαζωθεί και τσιμεντοποιηθεί περίπου 550 χιλιόμετρα ρέματα και χείμαρροι. ..." Πως χάθηκαν οι χείμαρροι, τα ποτάμια και τα ρυάκια; Νομοθεσία να τα προστατεύει υπήρχε. Μήπως κάποιοι στον βωμό του χρήματος έκαναν τα στραβά μάτια; Συνυπεύθυνοι είναι όσοι συμμετείχαν σε αυτό όπως ιδιώτες μηχανικοί που παραποιούσαν τα όρια στα τοπογραφικά ή δεν έδειχναν καν τα όρια των εσωτερικών νερών, ιδιοκτήτες που εν γνώση τους έχτισαν σε τέτοια μέρη και αρχές που έκαναν τα στραβά μάτια. Τα λάθη λίγων τα πληρώνει τώρα ολόκληρη η Άττική.
    1 point
  18. Όταν λέω να μη μένεις στον ορισμό εννοώ το εξής : το σύνολο της κατασκευής σου δεν θα ληφθεί υπόψη (και ταυτόχρονα θα πάρει 0,30) αν είναι σοφίτα ή πατάρι. Αν για κάποιο λόγο δεν είναι ένα από τα δύο δεν ισχύουν τα παραπάνω. Όλοι οι πιθανοί λόγοι (και για τα δύο) είναι : ανεξαρτησία του χώρου, μη κάλυψη από στέγη και δημιουργία ορόφου. Τίποτε άλλο και κανένας άλλος έλεγχος διαστάσεων. Αυτό που πρέπει να ελέγχουμε πάντοτε, στους εξαρτώμενους αυτούς χώρους, είναι αν : η σοφίτα είναι εντός του χώρου της στέγης και το πατάρι εντός του υποκείμενου χώρου. Για να σου μεταφέρω αυτό που λέω, αναρωτήσου το εξής : μπορεί ο χώρος μου να είναι και πατάρι ; Αν ο χώρος δεν βγαίνει πάνω από το ύψος του κτηρίου και δεν δημιουργεί όροφο με μια έξοδο από μπαλκονόπορτα ή ένα πλήρη διαχωρισμό δαπέδου, τότε πες το πατάρι. Αν ο χώρος έχει όλα τα παραπάνω και είναι ολόκληρος κάτω από στέγη ακόμη και με διαχωρισμό δαπέδου, τότε πες το σοφίτα.
    1 point
  19. Διαπιστωνω με ανησυχια οτι πολλοι γεροντες πλακωσαμε στο φορουμ.
    1 point
  20. Αν η αυθαίρετη κατασκευή είναι αυτή με το κόκκινο και αυτό που δείχνω με το πράσινο βέλος υπήρχε στην άδεια , τότε: Μία ΛΠ (αναλυτικός) για τον η/χ του ισογείου.
    1 point
  21. Μιλάμε για ηρωϊκές εποχές. Η στατική μελέτη για ένα τριόροφο σου έβγαζε ένα τεύχος υπολογισμών περίπου 40 σελ. και βέβαια όλα στο χέρι, με τη βοήθεια μόνο ενός απλού calculator (για δε τους παλαιότερους τη δεκαετία 1970 οι πράξεις γίνονταν με λογαριθμικό κανόνα). Τι μου θυμίσατε τώρα ! Επίλυση Πλακών κατά Czerny με πίνακες, επίλυση Δοκών με Cross (μέθοδος διαδοχικών προσεγγίσεων), Αντισεισμικός έλεγχος με την ακριβή Ελληνική μέθοδο Ρουσόπουλου, Θεμελίωση με πέδιλα ως επί το πλείστον ή πεδιλοδοκούς. Για να τελειώσει το τεύχος με όλες τις αναποδιές - σύμπτωση Κ.Β. με Κ.Ε.Σ. , επανάληψη αντισεισμικού κλπ – ένας έμπειρος έκανε περίπου 3~4 ημέρες (μη ξεχνάτε βέβαια τη μόρφωση του φορέα πάνω σε ριζόχαρτο, υπολογισμό των συν/νων κ.β. των υποστυλωμάτων) με μαζεμένη δουλειά ίσως και ξενύχτι. Μετά βέβαια ακολουθούσε ο σχεδιασμός των ξυλοτύπων – αρκετός χρόνος βέβαια – αλλά ήταν η χαρά του μελετητή. Οσο για τις τιμές φατούρα απλά εξευτελιστικές, αλλά υπήρχε πάρα πολύ δουλειά που το αντιστάθμιζε.
    1 point
  22. Για το ποσοστό θα το συνεννοηθείς με τον ελεγκτή..... Τότε θα πρέπει να πάρεις έγκριση από το ΤΕΕ γιατί ο ΠΥ είναι μικρότερος από τον ελάχιστο. Δηλαδή θα δώσεις τις επιφάνειες κανονικά ώστε να υπολογιστεί ο συνολικός ΠΥ αλλά στον ΠΥ της κάθε μελέτης/επίβλεψης (εργασίες κατά το ΤΕΕ) που θα αναθεωρήσεις, θα βάλεις το ανάλογο ποσοστό (επί του ΠΥ της κάθε εργασίας) και επειδή δεν θα εγκριθεί αυτόματα θα πρέπει να πάρεις έγκριση από το ΤΕΕ Τώρα για τα υπόλοιπα δικαιολογητικά ... τι να σχολιάσω... αυτοί είναι ακόμα στο 2011!!!!!
    1 point
  23. Εννοείς κάτι τέτοιο σαν το συνημμένο; Τον χώρο που είναι στον πράσινο κύκλο;
    1 point
  24. Όχι danaikaterina, δεν έχεις καταλάβει λάθος. Έχει καταργηθεί εδώ και μία επταετία!!! Σε δικές μου δουλειές, ο πελάτης κάνει κατάθεση σε ΟΨΕΩΣ οποιασδήποτε τράπεζας ....
    1 point
  25. 1 point
  26. Ο νόμος επιβάλλει την υποβολή του Τοπογραφικού Διαγράμματος της ΟΑ, εφόσον υφίσταται τέτοια στο ακίνητο. Αυτό βεβαίως δεν σου απαγορεύει και την υποβολή οποιουδήποτε άλλου σχεδίου ή εγγράφου τεκμηριώνει ορθότερα τη θέση σου......
    1 point
  27. Ο εξώστης του α' ορόφου είναι νόμιμος ή αυθαίρετος;;; Στο ακίνητο υφίσταται σύσταση ΟΙ κι εξετάζεις μόνο το "ισόγειο";;;
    1 point
  28. Στο 99 % που συνέβαινε αυτό το δώμα ήταν ιδιόχρηστο . Ο λόγος που το έφτιαχναν ήταν ότι έτσι είχαν πρόσβαση στο νόμιμο κτίσμα του δώματος , χωρίς να χρειάζεται εσωτερική σκάλα .
    1 point
  29. Δεν καταργήθηκε ποτέ . Ηταν συνηθισμένη πρακτική στις πολυκατοικίες του 50 και του 60 , ακόμα και σε κάποιες του 70 , ιδιαίτερα σε αυτές που ο οικοπεδούχος ή ο κατασκευαστής έμενε στον τελευταίο όροφο και είχε αποκλειστική χρήση της ταράτσας . Συνήθως είναι περασμένα στα σχέδια και στην σύσταση . Ενίοτε συμβαίνει και σε νεώτερες οικοδομές , όταν πρόκειται για οροφοδιαμερίσματα . Τίποτα δεν είναι παράνομο αν εμφανίζεται στην άδεια και στην σύσταση .
    1 point
  30. Μην μένεις στον ορισμό σοφίτας του ΝΟΚ και σε μπερδεύει. Αυθαίρετο είναι και το αντίστοιχο για την κατηγορία άρθρο λέει ότι υπόγεια, πατάρια και σοφίτες δεν υπολογίζονται στην εξέταση. Άρα συμφέρει να μεταφερθεί. Αν δεν είναι ακριβώς στέγη και είναι πατάρι, ας πούμε, δεν αξίζει να μεταφερθεί ;
    1 point
  31. Επειδή δεν κατάλαβα την ερώτηση: Σκέφτεσαι να κάνεις μεταφορά στον ν4495 και ρωτάς αν θα μπορούσες στον ν4495 να το βάλεις Κ4; Αν σε βοηθάει , σήμερα εγώ αυτήν περίπτωση θα την έβαζα με μειωτικό , δηλ. θα την θεωρούσα σοφίτα και δεν θα υπολόγιζα τα τμ της για την εύρεση κατηγορίας. Στηριζόμενος στην αυτοτέλεια η μη του χώρου, όπως ακριβώς αναγράφεται στον ν4495.
    1 point
  32. Ορθον και παραδοτεον (σελ 250-251-252) !!!
    1 point
  33. Στον 4178 υπηρχε το 11/ε για τον νομεα και κατοχο χωρις τιτλους, εφοσον συντασονταν προσυμφωνο κλπκλπ Στη διαβουλευση του 4495 ειχε βελτιωθει και προέβλεπε το δικαιωμα για τον νομεα ή κατοχο χωρις τιτλους. Ηταν μια σωστη και απλη λυση, αλλά, σε "καποια" απο τις επομενες 4-5 επιτροπες που επεξεργασθηκαν τον 4495, δεν αρεσε. Οπως κατηργησαν στον 4495, για άγνωστους επίσης λόγους και το αρθρο 5 παρ. 2, για το δικαιωμα σε τακτοποίηση σε όσους ειχαν ποσοστό εξ αδιαιρετου σε ακινητα ανω των 4.000 τμ [και σε αυτο, η προταση στην διαβουλευση ηταν να ισχυει ανεξαρτητα εμβαδου δλδ και κατω απο 4 στρ.] Επομενως, μια αγωγη χρησικτησιας εναντιον του "διπλανου" μαζι με ενα πρακτικο συμβιβασμου οδηγει στην λύση του αρθρου 83 παρ.1
    1 point
  34. Σωστά , ένα τελευταίο γενικό θα πω. Προσπαθώ να είμαι πάντα έτοιμος. Από στοιχεία να έχω όσο το δυνατόν περισσότερα. Δίνω όμως όσο το δυνατόν τα λιγότερα... Ξέρεις γιατί; Γιατί παίζω με ανέντιμους και πονηρούς και με κακογραμμένους νόμους. Αυτά.
    1 point
  35. Και η στικτή γραμμή τι νομίζεις ότι είναι? Ρέμα είναι μάλλον, στα Ιλίσια έχουν μελέτες, και ότι έχει κλείσει με οχετό, αν δεν έχει οριοθετηθεί δεν θα υπάρχει. Περιφέρεια Δνση Υδάτων εάν θα ξέρουν, και κυρίως εάν το μεταβάλαν σε κλειστό (γιατί βλέπω κάτι κτίρια από πάνω ακριβώς). Αλλά με σχέδιο του 66 ζόρικο να έχει γίνει οριοθέτηση ή διευθέτηση. Αποχαρακτηρισμός δεν νομίζω ότι υπάρχει γενικά ως έννοια.
    1 point
  36. καλημέρα, Α). καλώδια LiYCY χρησιμοποιούμε για μεταφορά σημάτων όταν απαιτείται ηλεκτρική θωράκιση του σήματος. Στην πράξη δεν τα έχω συναντήσει σε δίκτυα υπολογιστών, παρά μόνον (και μάλιστα σε διατομές 0,5/0,75/1/1,5/ τετρ. χιλιοστά χαλκού) σε βιομηχανικές επικοινωνίες οργάνων(π.χ. canBus/ Modbus) και αναλογικών σημάτων (π.χ. 4..20 mA , 0/2 .. 10 Vdc), και σε τάσεις μέχρι και 250 volts. Π.χ. είναι το περισσότερο διαδεδομένο καλώδιο για μεταφορά σήματος σε ρυθμιστή στροφών, για μετάδοση σήματος θερμοκρασίας Pt-100 κ.λ.π. Β) Τα καλώδια UTP χρησιμοποιούνται πολύ για δίκτυα Η/Υ ,ξέρω να υπάρχουν μόνον πολύ "ψιλά" σε διατομή, είναι τα συνηθισμένα καλώδια για δίκτυα ethernet εσωτερικού χώρου, π.χ. το καλώδιο που είναι συνδεδεμένο στην κάρτα δικτύου του Η/Υ σου είναι τέτοιο (με 8 σύρματα μέσα). Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τηλεφωνία (με 2/4 σύρματα μέσα). Γ) Τα καλώδια FTP μοιάζουν πολύ με τα UTP αλλά επιπλέον διαθέτουν ηλεκτρική θωράκιση (αλουμινοταινία κάτω ακριβώς από το εξωτερικό πλαστικό περιτύλιγμα) . Για επικοινωνίες τύπου Η/Υ σε χώρους με παρεμβολές.
    1 point
  37. Ν4513/2018 ΦΕΚ 9/Α/ Αρθρο 30 Παράγρ 5 5.Η ισχύς των οικοδομικών αδειών και τυχόν αναθε- ωρήσεών τους, οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1.3.2011, καθώς και άδειες που εκδόθηκαν μετά την ανωτέ- ρω ημερομηνία και έως την 1.3.2012 σύμφωνα με τις δια- τάξεις του από 8.7.1993 προεδρικού διατάγματος (Δ΄795/13.7.1993), παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως τις 31.12.2020»
    1 point
  38. Οι ενεργειες του ελεγκτη ειναι "δεδομενες" με βαση τις σχετικες διαταξεις. θα κανει "α"..."β"..."γ"... και τπτ αλλο, εντος των προθεσμιων που οριζει ο Νομος. Και αυτος ελεγχεται για την "τυπικοτητα" των ενεργειων του. Ουτε τηλεφωνα ουτε ειδοποιησεις ούτε συζητησεις με τον ιδιοκτητη. Η περίπτωση απαιτει "προσοχη"....
    1 point
  39. Σχετικά με το 1 επειδή έτυχε και σε εμένα αυτή η περίπτωση, έχω στείλει ερώτηση και περιμένω απάντηση. Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση δεν έχω καταφέρει να πιάσω γραμμή.. Update.. Θέλουν μια υπεύθυνη δήλωση ότι δεν μετέχει σε εταιρεία και δεν έχει εισοδήματα από μερίσματα
    1 point
  40. Καλημέρα. Ο κλειστός η.χ. υπολογίζεται ως ΥΔ ΚΧ. Ο αυθαίρετος ανοιχτός η.χ. υπολογιζεται με αναλυτικό. Θα μετρήσεις τις εξωτερικές διαστάσεις του.
    1 point
  41. Πρώτον πρέπει να μάθεις σωστά ελληνικά Δεύτερον πρέπει να μάθεις να σέβεσαι τους συνομιλητές σου, κυρίως όταν αυτοί έχουν μιαν ευπρόσωπη παρουσία στο παρόν φόρουμ και τα λέμε
    1 point
  42. Πολύ καλημέρα σε όλους σας!!! Στον Ε.Ο.Τ. Βόλου συμπληρώνουμε το επισυναπτόμενο έντυπο. Αν κάποιος συνάδελφος θεωρεί ότι πρέπει να αναφερθούν επιπλέον στοιχεία είναι σε μορφή word για να το κάνει. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Καλή συνέχεια σε όλους!!!!!!! Τεχνική Έκθεση Βόθρου Για Τον ΕΟΤ.docx
    1 point
  43. Και εγώ τα ίδια βλέπω τώρα μετά που το διάβασα όλο. Το άρθρο 5 του νόμου 4276/2014, αναφέρεται στην κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων........οπότε έχουμε.... Αρθρο 50. Μεταβατικές διατάξεις 1. Έως τη δημοσίευση του προεδρικού διατάγματος που αναφέρεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 5 ισχύουν οι διατάξεις του π.δ. 43/2002 (Α' 43). 2. Έως τη δημοσίευση της υπουργικής απόφασης που αναφέρεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 5 ισχύουν οι διατάξεις του π.δ. 337/2000 (Α' 281). Αρθρο 51. Καταργούμενες διατάξεις ... 1. Από τη δημοσίευση του προεδρικού διατάγματος που αναφέρεται στο άρθρο 5 καταργείται το π.δ. 43/ 2002 (Α' 43). Από τη δημοσίευση της υπουργικής απόφασης που αναφέρεται στο άρθρο 5 καταργείται το π.δ. 337/2000 (Α' 281). Αρθρο 58. Έναρξη ισχύος Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Εξαιρετικά η ισχύς των άρθρων 1, 2, 3, 4, 6 και 7 αρχίζει την 1.1.2015 εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις. Μας δουλεύουνε μου φαίνεται........άλλη μια τρύπα στο νερό κάνανε....... Επίκαιρο και το παρακάτω σχόλιο του Πάσχου Μανδραβέλη στην Καθημερινή, ''Οταν είχαν πρωτοέλθει οι τροϊκανοί στην Ελλάδα νόμιζαν ότι οι μεταρρυθμίσεις προχωρούσαν επειδή ψηφίζονταν στη Βουλή. Δεν γνώριζαν οι δυστυχείς τα ρωμαίικα κόλπα των προεδρικών διαταγμάτων και των υπουργικών αποφάσεων, που μπαίνουν στους νόμους για να ευνουχίζουν κάθε μεταρρύθμιση με δύο τρόπους: είτε δεν εκδίδονται ποτέ, με αποτέλεσμα ο νόμος να μένει κενό γράμμα, είτε όταν εκδίδονται αντιστρέφουν πλήρως το μεταρρυθμιστικό του πνεύμα''.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.