Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      849


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.491


  4. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. για άλλη μια φορά εμείς που προσπαθούμε να κάνουμε σωστα τη δουλειά μας είμαστε οι μ@@ες, για μενα επρεπε να βγει ακυρη η αδεια , οι αποστάσεις Δ,δ είναι στοιχείο σημαντικό και η μη αναγραφή τους επίσης βαρύτατη...Αλλά για να μην τα βρει σκουρα η ΥΔΟΜ (100% δικό της λάθος που σφράγισε ΔΔ με ελλειπή στοιχεία) επέλεξε τον εύκολο δρόμο του παραθυρακίου...Καληνύχτα Ελλάδα!
    2 points
  2. Επανέρχομαι με το θέμα. Τελικά στα σχόλια δεν έβαλα αδυναμία ελέγχου, γιατί μου είπαν (ΕΥΕΔ και ΥΔΟΜ) ότι αν αναφέρω ότι δεν αναγράφονται οι αποστάσεις σε τοπογραφικό και δ/μα δόμησης υπάρχει κίνδυνος να θεωρηθεί άκυρη η άδεια δόμησης λόγω μη συμμόρφωσης των σχεδίων στις απαιτούμενες προδιαγραφές βάσει ν. 4030. Έγραψα λοιπόν ότι δεν μπόρεσαν να επιβεβαιωθούν οι αποστάσεις και γι'αυτό τον λόγο ο έλεγχος θέσης του κτιρίου έγινε με τον έλεγχο των συντεταγμένων βάσει GPS -οι οποίες όμως αναγράφονται λάθος σε τοπογραφικό και δ/μα δόμησης. Έκανα ένα σκαρίφημα όπου δείχνω τις συντεταγμένες όπως αναγράφονται στα θεωρημένα σχέδια και όπως τις αποτύπωσα επιτόπου και συμπερασματικά αναγράφω πως απαιτείται ενημέρωση των σχεδίων για την ορθή αναγραφή ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στον τελικό έλεγχο. Πάντως, πιστέυω πως το αντιμετώπισα αρκετά επιεικώς το θέμα. Δεν λέω πως μελετητής και ιδιοκτήτης είχαν πρόθεση για αυθαιρεσία, αλλά κάποια στιγμή πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε πως πρέπει να σχεδιάζουμε τα κτίριά μας με σωστά δεδομένα. Όταν μάλιστα ρώτησα τον μελετητή γιατί δεν φρόντισε να αναγραφούν τα απαιτούμενα δεδομένα στα σχέδια, μου απάντησε πως δεν σχεδιάζουν βάσει του τι θέλει (!) ο ελεγκτής δόμησης, αλλά βάσει του τι ζητάει η Υ.ΔΟΜ. Λες και είναι δύο άσχετα μεταξύ τους πράγματα...
    2 points
  3. επιτρέψτε μου να συμβάλλω σε αυτό το διαδικτυακό ξέσπασμα Γνωριζουμε ολοι οτι οι Ο.Α. και τα σχεδια που ελεγχουμε, εφοσον τα ανακαλυψουμε μετα κοπων και βασανων σε αρχεια πολεοδομιων ,συμβολαιογραφων ,δεη κλπ πολλα απο αυτα γραφουν "το παρον υποκειται εις μελλοντικο ελεγχο".Ποιος φανταζοταν (το 1973 π.χ.) οτι αυτος ο μελλοντικος ελεγχος θα γινοταν απο ιδιωτες μηχανικους. Ολοι θεωρούσαν οτι το ελληνικό δημόσιο θα στείλει τους τίμιους υπαλλήλους του ,πληρωμένους με μηνιάτικο και με χρόνους οσο τραβάει καθε υπόθεση (μηνας,εξαμηνο και βλεπουμε....) να ασχοληθεί με επιστημονικό τρόπο για τα 1,5 τ.μ. ΥΔΚΧ για 0,20 εκ ΥΥ, για έλεγχο κατακορυφων φορτίων των 26 τ.μ. αυθαίρετου δώματος σε επταώροφη οικοδομη κλπ. Αυτό φυσικά δεν εγινε ποτε απο το ελληνικο δημοσιο.ΓΙΑΤΙ? Μήπως ειναι παραλογισμός να ασχολείται το επιστημονικό προσωπικό με αυτα ? Σπουδάσαμε και εργαστήκαμε τοσα χρονια για να μαζευουμε παραβολα 500ε και 250ε για το ελληνικό δημόσιο με την απειλή οτι αν δεν γινει στον ποντο θα μας παρουν και το πτυχιο ? Πρεπει να παραδίδουμε οριστικοποιημενες υποβολες (με ολα τα δικαιολογητικα) για μεταβιβασεις χιλιαδων ευρω με ελλιπή στοιχεια και σε περιορισμενους χρονους, απο ιδιοκτητες που δεν πιστευουν οτι μια πραξη μεταβιβασης απαιτει τουλαχιστον μηνα.....για να ελεγχθουμε στο μελλον απο νεοτερους συναδελφους που θα εχουν στη διαθεση τους νεα μεσα και στοιχεια και αν ειναι υπαλληλοι του παρατηρητηριου με απειρο χρονο και υπομονη? Ολα αυτα πρεπει να γινονται σε χρονους και αμοιβες της ελευθερης αγορας?Εδω δεν μιλαμε για τεχνογνωσια και τυποποιηση τροπου εργασιας αλλα για συνεπεια απεναντι σε κακογραμμενους νομους που αλλαζουν καθε 3 χρονια.Ενταξει και οι λογιστες αντιμετοπιζουν αλλαγες φορολογικων νομων χρονια τωρα αλλα τα κτηρια ειναι εκει... δεν κλεινουν στη δεκαετια...
    2 points
  4. Στη παρακάτω εφαρμογή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πολύγωνο στην περιοχή που σας ενδιαφέρει και επίσης να κάνετε edit τις κορυφές του ή να το μετακινήσετε. Κάτω από τον χάρτη εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο οι συντεταγμένες των κορυφών του σε WGS84 Φ,Λ όπως επίσης και το εμβαδό του πολυγώνου σε τ.μ. Πατώντας το κουμπί «Download DXF ΕΓΣΑ87» μπορείτε να κατεβάσετε το πολύγωνο σε DXF έκδοσης 12. Σύντομα θα περάσω και τις διορθώσεις καννάβου https://bit.ly/2KrdjWk
    2 points
  5. Με τη danaikaterina συμφωνώ πλήρως. laxanos, κανένα δε ρώτησαν και δεν τους απασχολεί κιόλας. Η ια προφανώς είναι η απόδειξη ότι εκθέσεις αποτίμησης θα γίνουν, αν γίνουν, μόνο στην προθεσμία του νόμου. Η απόφαση αποδεικνύει ότι κακώς δόθηκε η εξουσιοδότηση στον υπουργό γιατί η απόφαση δεν μπορεί να παράξει νόμιμα αποτελέσματα. Άποψή μου είναι ότι υπογράφουμε μόνο ότι θεωρούμε ότι δεν θα μας δημιουργήσει προβλήματα στο μέλλον. Τα προβληματικά ας πάνε στο νομοθέτη να τα βρει αυτός ... Αν παρακολουθήσετε το σεμινάριο που έκαναν πρόσφατα οι συμβολαιογράφοι θα καταλάβετε ότι τίποτε δε θα προχωρήσει πέραν των απλών υποθέσεων. Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό γενικά αλλά δυστυχώς το χαμηλότερο ήταν το επίπεδο των διευκρινίσεων των εκπροσώπων του ΤΕΕ. Οι 5 στις 10 ήταν λάθος, 3 απαράδεκτες και απαξιωτικές για μηχανικούς και οι άλλες 2 παραπλανητικές ... Και από την άλλη ο συμπαθής κλάδος των συμβολαιογράφων να μας χλευάζει ακόμη και για τη διαχείριση των δικών μας επαγγελματικών δικαιωμάτων ... κλωτσώντας το τενεκεδάκι του βιοπορισμού του παρακάτω - με επιτυχία.
    2 points
  6. Version 1.0.0

    4.636 downloads

    Επικαιροποιημένο έντυπο Έγκρισης Εργασιών Μικρής Κλίμακας με βάση τον ν.4546/18 Παραθέτω και τα άρθρα των τροποποιήσεων με *** (* Σ.Σ. Οι περιπτ.κδ και περιπτ.κε αντικαθίστανται και τίθενται ως αντικατεστάθησαν με την παρ.19.γ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ** Σ.Σ. Η περιπτ.κθ αντικαθίσταται και τίθεται ως αντικατεστάθη με την παρ.19.δ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. *** Σ.Σ. Η εντός "..." φράση προσετέθη στην περιπτ.λα με την παρ.19.ε Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. **** Σ.Σ. Οι εντός "..." περιπτ.λγ, περιπτ.λδ και περιπτ.λε προσετέθησαν με την παρ.19.στ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ***** Σ.Σ. Τα εντός "...." εδάφια προσετέθησαν με την παρ.19.ζ Αρθ-34 του Ν-4546/18 Δομική Πληροφορική http://webdb.domiki.gr/webdb/bin/dom_body.php?dprms=bWFpbF9r... 3 di 6 26/06/2018, 19:33 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. Σ.Σ. Όπως διευκρινίζεται το ζήτημα της έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας με την Εγκ-1/17 η ανωτέρω παρ.2, αφορά μόνο στο ουσιαστικό περιεχόμενο αυτών. Η διαδικασία της ΕΕΜΚ, μέχρι τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος (παρ.1 του Αρθ-33) θα γίνεται με βάση τα προβλεπόμενα στην Αποφ-55174/13. Σ.Σ. Προς επίρρωση της ερμηνείας της Εγκ-1/17 και για να εναρμονιστεί αυτή νομοθετικά, αντικατεστάθη, με την παρ.1 Αρθ-30 του Ν-4513/18 ΦΕΚ-9/Α/23-1-18, η μεταβατική διάταξη της παρ.1 Αρθ-50 του παρόντος και πλέον ορίζεται ότι οι διοικητικές πράξεις του παρόντος άρθρου, μέχρι την ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33, θα εκδίδονται με βάση τις διαδικασίες που ίσχυαν προ της δημοσίευσης του παρόντος, εξαιρουμένης της έκδοσης Ο.Α. όπου θα υποβάλλονται τα δικαιολογητικά του Αρθ-40. Επίσης, με το Αρθ-51 του παρόντος, όπως τροποποιήθηκε παρ.26 Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18, ορίζεται ότι η παρ.2 Αρθ-4 του Ν-4067/12 για την ΕΕΜΚ, θα καταργηθεί μετά την έναρξη λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33 του Ν-4495/18)__ Πηγή: τροποποιήσεων *** : domiki.gr
    1 point
  7. Καλησπέρα. Έχω φρέσκα νέα από συμβολαιογράφο που νομίζω μας αφορούν όλους.Παρέδωσα σήμερα βεβαίωση 4495,πεντάφυλλο, και κάτοψη για μεταβίβαση ακινήτου και με ενημέρωσαν πως υπάρχει νέα οδηγία από τον σύλλογό των συμβολαιογράφων : στην κάτοψη της υπαγωγής που τους παραδίδουμε ,στο πινακάκι που γράφουμε σύντομα τις αυθαιρεσίες, και γράφουμε "το ίδιο σχέδιο ΘΑ υποβληθεί στο ηλ. σύστημα του ΤΕΕ", το ΘΑ να γίνει ΕΧΕΙ. Δηλ. να λέμε "το ίδιο σχέδιο έχει υποβληθεί στο ηλ. σύστημα του ΤΕΕ". Αυτά...Και να υποβάλουμε κιόλας την κάτοψη πριν την σύνταξη του συμβολαίου. Δεν μου είπε τίποτα κουλό για "ολοκληρωμένη υπαγωγή" ,ευτυχώς αλλά επιφυλλάσομαι….
    1 point
  8. Χρήστο, είναι 100% σίγουρο ότι οι ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ περνούν στο Ε3. Έχω δει ο ίδιος να περνάει τον έλεγχο στο Ε3 δύο συναδέλφων μου.
    1 point
  9. Στα γενικά στοιχεία της δήλωσης κάτω από το κουτάκι παραδοσιακό- διατηρητέο.
    1 point
  10. Για να προχωρήσει σε κατάσταση υπαγωγής πρέπει να την ανεβάσεις. Τικάρεις στη φάση της αρχικής υποβολής το αντίστοιχο κουτάκι. Την έκπτωση την υπολογίζει τότε στη φάση αρχικής υποβολής.
    1 point
  11. Επομένως πριν το 2014 δεν μπορούσε να εξεταστεί η οικοδομησιμότητα του λόγω μη οριοθέτησης του αιγιαλού. Λογικά, εάν δεν επηρεάζεται το εμβαδό δεν χάνει οικοδομησιμότητα. Αυτό που μπορείς να κάνεις, εάν η ΥΔΟΜ δεν δέχεται αίτηση οικοδομησιμότητας (που πολλές δεν δέχονται), προχωρήστε σε ΟΑ ή ΕΕΔΜΚ για περίφραξη. Προτιμητεό η ΟΑ, δηλαδή περίφραξη με συμπαγές τμήμα, και περιοριστείτε στην προέγκριση, ώστε να εξεταστεί η αρτιότητα και οικοδομησιμότητα και από την ΥΔΟΜ. Θα μπορούσε για μεγαλύτερη εξασφάλιση η ΟΑ να περιλαμβάνει ανέγερση μικρού κτίσματος (πχ αποθήκη).
    1 point
  12. Διαγραφή αμφισβητούμενων οφειλών, ενιαία έναρξη και λήξη του δικαιώματος για σύνταξη, δυνατότητα μη διακοπής της επαγγελματικής δραστηριότητας σε ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολουμένους που επιθυμούν να συνταξιοδοτηθούν, καθώς και διαγραφή προστίμων και προσαυξήσεων σε δήμους και νομικά τους πρόσωπα προκειμένου να πληρωθούν εισφορές εργαζομένων που αντιμετωπίζονταν ως μαθητευόμενοι, προβλέπονται μεταξύ άλλων στο νομοσχέδιο–σκούπα του υπουργείου Εργασίας, που κατατέθηκε χθες στη Βουλή. Πρόκειται για το νομοσχέδιο που αναμένουν δεκάδες χιλιάδες ασφαλισμένοι, με παράλληλη απασχόληση, κυρίως νέοι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ με ενεργό δελτίο παροχής υπηρεσιών, που μπορούσαν να επιλέξουν ασφάλιση ζητώντας εξαίρεση από ΟΑΕΕ, ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ μικροεπιχειρηματίες και μικροξενοδόχοι, με απαλλακτικά από τον ΟΑΕΕ, μηχανικοί που βρίσκονταν ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ και ΟΑΕΕ, επειδή είχαν αναπτύξει και μια εμπορικού τύπου δραστηριότητα, αλλά και παλαιοί (πριν από το 1993) ασφαλισμένοι δημοσιογράφοι. Και αυτό, γιατί αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ακόμη και διαγραφής οφειλών προς τα ασφαλιστικά ταμεία εφόσον υπάρχει «εύλογη αμφιβολία» ως προς την υποχρέωση υπαγωγής του ασφαλισμένου σε καθεστώς παράλληλης ασφάλισης δύο ή περισσότερων ασφαλιστικών φορέων. Το δικαίωμα της διαγραφής αυτών των πρόσθετων επιβαρύνσεων ισχύει για οφειλές έως 31/12/2016. Τα ποσά που έχουν ήδη καταβάλει οι ασφαλισμένοι δεν επιστρέφονται ούτε αναζητούνται. Η εύλογη αμφιβολία συνίσταται στις εξής περιπτώσεις: Α) Υπαρξη δικαστικής απόφασης υπέρ του ασφαλισμένου οφειλέτη. Β) Υπαρξη αντίθετων δικαστικών αποφάσεων επί του ιδίου δυσχερώς ερμηνευόμενου νομικού θέματος. Γ) Προηγούμενη μακρόχρονη πρακτική της διοίκησης, συνεπεία της οποίας είχε δημιουργηθεί στα υπόχρεα πρόσωπα η πεποίθηση περί μη υπαγωγής στην ασφάλιση. Δ) Υπαρξη διαφορετικών οδηγιών επί του ιδίου θέματος από τη διοίκηση. Ε) Πλήρης ασφάλιση από μισθωτή ή μη μισθωτή απασχόληση κατά την ίδια περίοδο, για την οποία έχουν καταλογιστεί εισφορές από φορέα ασφάλισης μισθωτών ή μη μισθωτών. Προσοχή όμως, ακόμη κι αν ψηφιστεί έως την επόμενη εβδομάδα ο νόμος, για να ισχύσουν όλα τα παραπάνω θα πρέπει να εκδοθεί υπουργική απόφαση για κάθε εξεταζόμενη κατηγορία ασφαλισμένων ή χρεών, να υπάρξει γνωμοδότηση του Συμβουλίου Κοινωνικής Ασφάλισης και στη συνέχεια οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν σχετική αίτηση στον ΕΦΚΑ ή στο ΕΤΕΑΕΠ. Η σχετική ρύθμιση εφαρμόζεται και για ασφαλισμένους των οποίων οι περιπτώσεις βρίσκονται σε οποιοδήποτε στάδιο διοικητικής διαδικασίας, ακόμη και αν έχουν κριθεί σε πρώτο ή σε δεύτερο βαθμό. Με άλλη διάταξη, ρυθμίζεται ενιαία η έναρξη του δικαιώματος σύνταξης για όλους τους ασφαλισμένους, από τον επόμενο της υποβολής της αίτησης μήνα, υπό την προϋπόθεση ότι πληρούνται όλες οι νόμιμες προϋποθέσεις. Επίσης δεν απαιτείται η διακοπή της επαγγελματικής δραστηριότητας προκειμένου να αρχίσει η συνταξιοδότηση. Ελεύθεροι επαγγελματίες ή αυτοαπασχολούμενοι μπορούν να διατηρούν τις επιχειρήσεις ή τα βιβλία τους ανοικτά, παράλληλα με την κατάθεση της αίτησης, ώστε να εισπράττουν το 40% της σύνταξής τους για όσο εργάζονται. Οι αγρότες προβλέπεται πως από το 2019 θα συνταξιοδοτούνται με βάση την ημερομηνία γέννησής τους και όχι τον Ιούλιο κάθε χρονιάς. Ρυθμίζεται επίσης για τους αγρότες η διαδικασία έναρξης της ασφαλιστέας δραστηριότητας με απογραφικό δελτίο, εφόσον δεν απαιτείται έναρξη εργασιών στη ΔΟΥ. Διαγράφονται, επιπλέον, πρόστιμα και προσαυξήσεις από δήμους και νομικά τους πρόσωπα προκειμένου να πληρωθούν εισφορές εργαζομένων που αντιμετωπίζονταν ως μαθητευόμενοι. Με άλλες διατάξεις ρυθμίζονται θέματα που αφορούν ανέργους ή δικαιούχους κοινωνικού εισοδήματος αλληλεγγύης. Μείωση προστίμων αν προσληφθούν οι εργαζόμενοι Σημαντικές εκπτώσεις στα πρόστιμα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για την ανασφάλιστη εργασία, που σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζουν το 71% αλλά και βαρύτατες προσαυξήσεις έως και κατά 200% για όσους δεν συμμορφώνονται προβλέπει το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας. Ειδικότερα, διατηρεί στις 10.500 ευρώ το πρόστιμο για κάθε αδήλωτο που μπορεί να επιβάλει «Ειδικός Επιθεωρητής Εργασιακών Σχέσεων ή Επιθεωρητής Εργασιακών Σχέσεων ή ελεγκτής των Περιφερειακών Ελεγκτικών Κέντρων Ασφάλισης ή αρμόδιος υπάλληλος του ΕΦΚΑ». Σε περίπτωση, μάλιστα, υποτροπής του εργοδότη, η οποία διαπιστώνεται εντός 3 ετών από τον πρώτο έλεγχο, το πρόστιμο επιβάλλεται με προσαύξηση 100% –δηλαδή φθάνει τις 21.000 ευρώ– για την πρώτη μετά την αρχική παράβαση και με προσαύξηση 200% –δηλαδή 31.500 ευρώ– για κάθε μεταγενέστερη παράβαση που διαπιστώνεται σε διαφορετική ημερομηνία. Σύμφωνα με τη διάταξη, για κάθε παράβαση που διαπιστώνεται, ο εργοδότης θα χρεώνεται αναδρομικά από την ημερομηνία ελέγχου το κατώτατο πλαφόν των προβλεπόμενων ασφαλιστικών εισφορών για 3 μήνες, καθώς θα τεκμαίρεται ότι η σχέση εργασίας διήρκεσε τουλάχιστον τόσο. Ταυτόχρονα, προβλέπεται δυνατότητα έκπτωσης του προστίμου, εφόσον προσληφθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών ο αδήλωτος εργαζόμενος με σύμβαση πλήρους απασχόλησης. Με άλλες διατάξεις, θεσπίζεται η αλληλέγγυα και εις ολόκληρον ευθύνη του αναθέτοντος, του εργολάβου και του υπεργολάβου, έναντι των εργαζομένων κατά την εκτέλεση ενός ανατεθειμένου έργου και προβλέπεται η υποχρέωση του εργοδότη να καταχωρεί στην «Εργάνη» τους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που απασχολούν για πρακτική άσκηση ή μαθητεία (αφορά κυρίως τον τουρισμό).
    1 point
  13. Μα αυτό λέω ακριβώς από πάνω. Αυτοί κάνουν αυτό που πρέπει. Εμείς (ο κλάδος εννοώ) δίνουμε τις αφορμές και δεχόμαστε να γίνουμε το αντικείμενο του χλευασμού ... Ακόμη και για το θέμα, δίκιο είχαν στις περισσότερες τοποθετήσεις τους ...
    1 point
  14. Συμφωνώ!!! Και ενώ μας δίνεται η ευκαιρία , παρά τους κακογραμμένους νόμους και την γενικότερη άσχημη κατάσταση της κοινωνίας , να επαναφέρουμε το κύρος μας σαν μηχανικοί , εμείς εξακολουθούμε να έχουμε μια "φοβικη" (ας μου επιτραπει η έκφραση) συμπεριφορά απέναντι τους.
    1 point
  15. Όχι, δεν χρειάζεται να έχουν θεώρηση γνησίου υπογραφής από δημόσια αρχή.
    1 point
  16. Το κυκλικό κλείνεται με χάρτινο καλούπι, αλλά το συγκεκριμένο είναι 60-αρι, άρα η τρύπα που βλέπεις ανάμεσα στις κάμψεις είναι μεγάλη για να χωρέσουν τουλάχιστον τα 5 cm του δονητή, όπως και από τα πλαϊνά πριν το κλείσιμο δοκαριών - πλάκας. Θέλει υπομονή όμως και να είσαι από πάνω. Καμία από αυτές πάντως δεν είχε ούτε υποψία φωλιάς. Αν είναι μικρότερο βγάλε καμία κάμψη προς τα έξω για να έχεις τρύπα και περνάς και από το πλάι ψηλά της κολώνας που δεν είναι κλειστό.
    1 point
  17. Eίσαι βέβαιος ότι, έχουν άδικο; Mήπως εμείς (ή έστω πολλοί εξ ημών) ευθυνόμαστε για την κατάντια μας;
    1 point
  18. Κατά τη γνώμη μου είναι άδικο να χάσει την οικοδομησιμότητα, δεν ξέρω μήπως μας σώζει το "σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις", δηλαδή αφού σύμφωνα με τις πολεοδομικές διατάξεις είναι άρτιο και οικοδομήσιμο, απλά η άρση της οικοδομησιμότητας ήταν για λόγους μη ολοκλήρωσης κάποιων συνοδευτικών μελετών, τελικά είναι οικοδομήσιμο κατά παρέκκλιση. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να ζητήσεις οικοδομησιμότητα από την Υπηρεσία Δόμησης για να είσαι σίγουρος και φυσικά να μην αναφέρεις καθόλου αυτή την τραβηγμένη - κατά τη γνώμη μου - άποψη που έχεις. Αν και η Πολεοδομία έχει την ίδια τραβηγμένη άποψη, τότε είσαι καλυμμένος απέναντι στους ιδιοκτήτες. Αλλά να τους στερήσεις εσύ την οικοδομησιμότητα δε το βρίσκω σωστό.
    1 point
  19. Βασικά γράφεις στην ενότητα "Τοπογραφικά". (....βλέπεις.... οι Πολ. μηχ. τα κάνουν όλα~!! Άρα .. ...?). Τον μεσίτη λοιπόν να τον προτείνεις και σε άλλους φίλους σου για να χαίρονται οι δικηγόροι με τις πολλές μηνύσεις που θα γίνουν στην περιοχή. .......Ο μεσίτης τόσα ξέρει τόσα λέει. Δηλ. ..τίποτα. Ο Δημήτρης παραπάνω σου είπε μερικά πράματα που είναι όλα σωστά. Εσύ έχεις λοιπόν ένα χωράφι (είναι θέλω να πιστεύω δικός σου και αν έχει και σπίτι ....ήταν αυθαίρετο?) που εντάχθηκε σε κάποια επέκταση σχεδίου (ΠΕ). Μία επέκταση μπορεί να διαρκέσει και δύο και πέντε αλλά ίσως και δέκα χρόνια έως την κύρωσή της ή και να μη φτάσει ποτέ (για διάφορους λόγους) στην κύρωση. Οι ιδιοκτήτες όμως των γεωτεμαχίων που συμμετέχουν, όπως γράφει ο Δημήτρης, πρέπει πάντα να ξέρουν σε ποια φάση βρίσκεται η πορεία της Π.Ε. Μεσίτη λοιπόν φρόντισες να βρεις, αλλά μηχανικό όχι. Εγώ πιστεύω, απ' όσα γράφεις, πως η πράξη δεν κυρώθηκε ακόμη. Αρα ΔΕΝ πήγε για μεταγραφή στο υποθηκοφυλακείο. Μακάρι να μπορούσε ο δικηγόρος του δήμου να πιέσει, ώστε να γίνει αυτή η μεταγραφή. Η Μεταγραφή είναι το Τελευταίο στάδιο της μελέτης, μετά φυσικά και την υπογραφή του "αντινομάρχη" , και αφού όλοι πουν φυσικά πως η μελέτη είναι τελειωμένη. Αυτά όλα νομίζω, πως μπορείς και με ένα τηλέφωνο στη τεχνική υπηρεσία του δήμου άνετα να το μάθεις. Πάντως εσύ το χωράφι με το σπίτι μπορείς να το πουλήσεις άνετα, νομίζω, με το συμβόλαιο που κρατάς στα χέρια σου. Απλά όμως μεταβιβάζονται και όλες οι υποχρεώσεις (π.χ. εισφορές σε γη και χρήμα) που κουβαλάει το "οικόπεδο" σου και θα είναι όμως οικοδομήσιμο μετά την κύρωση της Π.Ε. εκτός αν αυτό πληρεί κάποιες άλλες προϋποθέσεις οικοδομησιμότητας (εγγ. 109 για πυκνοδομημένα). Αν μας ξαναγράψεις γράψε μας και κάποια άλλα στοιχεία, όπως π.χ. εμβαδόν κλπ.
    1 point
  20. Δημήτρη καλησπέρα. Νομίζω εδώ ακριβώς έγκειται η διαφορά. Όταν έχουμε μια πολυκατοικία με σύσταση, υπάρχουν ορισμένες ιδιοκτησίες με συγκεκριμένη δόμηση που τους αναλογεί και σαφώς ορισμένοι κοινόχρηστοι χώροι. Όταν λοιπόν υπάρχει κατάληψη κοινόχρηστου χώρου τότε καταρχάς υπάρχει αυθαιρεσία, δευτερευόντος κι εγώ τάσσομαι με την άποψη ότι υπολογίζεται ως υπέρβαση δόμησης και όχι διαμερισμάτωση η αναλυτικός διότι πραγματοποιείται υπέρβαση της δόμησης σε σχέση με τη νόμιμη που αντιστοιχούσε στην εν λόγω ιδιοκτησία. Όταν όμως υπάρχει ένα κτίριο χωρίς σύσταση τότε δεν υπάρχουν κοινόχρηστοι χώροι και η διαφορετική διάταξη των τοίχων αποτελεί ουσιαστικά διαφορετική εσωτερική διαρρύθμιση μιας ενιαίας ιδιοκτησίας, εξ΄ου και ο αναλυτικός προϋπολογισμός οπότε συμφωνώ με τους προαλήσαντες στη συγκεκριμένη περίπτωση.
    1 point
  21. Σύμφωνα και με την τελευταία φωτογραφία που ανέβασες, ο κλειστός χώρος που φαίνεται στο κέντρο θα υπολογιστεί όπως πολύ σωστά είπες και εσύ με Υπέρβαση δόμησης και κάλυψης (ελέγχεις και αν υπάρχει παραβίαση Δ). Όλα τα υπόλοιπα: εξώστες στον όροφο και ημιυπαίθριοι που δημιουργήθηκαν στο ισόγειο θα υπολογιστούν με αναλυτικό προϋπολογισμό.
    1 point
  22. Συνάδελφε κοίτα λίγο τo site της εταιρείας, μήπως βρεις στοιχεία.(Μέτρησε εξωτερικές διαστάσεις). http://www.ecospar.com.mk/
    1 point
  23. Το ότι υπήρχε πρόβλεψη ορόφου δεν αλλάζει κάτι. Από την στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη επίβλεψη είναι 100% αυθαίρετο ασχέτως πρόβλεψης. Σε τυχόν πρόβλημα δεν υπάρχει υπεύθυνη δήλωση μηχανικού ότι υλοποιήθηκαν μελέτες και κατασκευή σύμφωνα με το τότε κανονιστικό πλαίσιο. Το γεγονός ότι η επιφάνεια του αυθαιρέτου είναι μικρότερη από αυτήν της πρόβλεψης μπορεί να έχει επιφέρει και δυσμένειες... Απαιτείται ΜΣΕ.
    1 point
  24. όπως ειχα πει, "Και θα σε πληρωσει καθε ενας ξεχωριστα." [αντε τωρα να παρακαλάνε τον.."εξωτικο", να σου δωσει εντολη.] Αρα ..και πολυ καλα πραττει... πολυ χαιρομαι ... Και θα πληρωθεις ξεχωριστα απο τον καθε εναν... Μετααα θα σου ερθει και ο 4ος. Σπεσιαλ...
    1 point
  25. 1 point
  26. [1] Το ειδοποιητήριο του Α'13 που εκδόθηκε το Α'13 ---δεν αναφέρομαι στο αντίστοιχο των αναδρομικων που εκδόθηκε προχθές--- είτε στην 1η του έκδοση ---που εφαρμόσθηκε ο ν.3986/11--- είτε στην 2η του έκδοση που εφαρμόσθηκαν τα προ του ν.3986/11 για όσους προβλέπονταν εισφορές του κλάδο ειδ. προσαυξησης (είτε με τον ν.3986/11 είτε προ αυτού) εμφανίσθηκαν κανονικά. Ο κλάδος της ειδικής προσαύξησης καταργήθηκε από 1/1/2016. Για αυτό όσοι πλήρωσαν το 1ο ειδοποιητήριο του Α'13 (που εκδόθηκε στο Α'13 και είχε και τον κλάδο της ειδ. προσαυξησης) τώρα δεν υπάρχουν αναδρομικά που οφείλονται από το Α'13. Κανονικά θα έπρεπε να τους επιστραφεί αυτό το ποσό όπως έγινε (πρακτικά δεν υπολογίσθηκε) στα αναδρομικά αυτών που πλήρωσαν το 2ο ειδοποιητήριο του Α'13 (που εκδόθηκε στο Α'13). [2] Το Α'13 γράφεις ήσουν στην 1η Ασφ.κατηγ. είχες πληρώσει 1.925,76€ ήτοι αν αφαιρέσουμε τα 6μήνες x 10 υπέρ ΟΑΕΔ = 1.865,76€ Αυτό το ποσό προκύπτει ως εξής (θυμίζω τότε δεν είχε καταργηθεί η ειδ. προσαύξηση): ΚΣ (άνω 5ετίας)= 138,67€ Ειδ. προσαύξ. (κάτω 5ετίας)=58,24€ επικ. (άνω 5ετίας)= 41,60€ εφάπαξ.= 27,73€ ΚΥΤ= 44,72€ ΣΥΝΟΛΟ στο εξάμηνο = 310,96x6 = 1.865,76€ Επρεπε να έχεις πληρώσει λόγω του ότι με βάση τον ν.3986/11 ήσουν στην 2η ασφ.κατηγορία (θυμίζω τότε δεν είχε καταργηθεί η ειδ. προσαύξηση): ΚΣ (άνω 5ετίας)= 170,53€ Ειδ. προσαύξ. (άνω 5ετίας)=102,32€ επικ. (άνω 5ετίας)= 51,16€ εφάπαξ.= 34,11€ ΚΥΤ= 54,99€ ΣΥΝΟΛΟ στο εξάμηνο =413.11x6 = 2.478.66€ Άρα αν δεν είχε καταργηθεί από 1/1/2016 η ειδ.θα είχες αναδρομικά για το Α'13 ίσο με 2.478,66 - 1865,76=612,90€ Άλλα επειδή από 1/1/2016 καταργήθηκε η ειδ. προσαύξηση από τα παραπάνω αναδρομικά σου αφαιρέθηκε η διαφορά των 6 μήνες της ειδ.προσαύξησης (που θα σου είχε χρεωθεί αν δεν είχε καταργηθεί από 1/1/2016) ήτοι: (102,32€ - 58,24€ )x6=264,48 και σου ήρθε το ειδοποιητήριο για τα αναδρομικά μειωμένο κατά αυτό το ποσό ήτοι 612,90-264,48 = 348,42€. Έτσι προκύπτουν τα αναδρομικά που "έρχονται" από το Α'13 και βλέπεις το ποσό των 348,42€ Αναδρομική ισχύ, έτσι όπως το γράφει η σχετική "απρωτοκόλλητη" εγκύκλιος, δεν βλέπω να έχει. Γράφει "...δεν συντρέχει πλέον λόγος είσπραξης..." άρα καταλαβαίνω ότι ... από την έκδοσή της απόφασης αυτής και μετά..άρα ότι εισπράχθηκε ...εισπράχθηκε. Αντίθετα για τους μισθωτούς έχει βγει στην αρχική σελίδα του ΤΣΜΕΔΕ μια σχετική "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΣΕ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ" που ορίζει την διαδικασία.
    1 point
  27. Το ειδοποιητήριο Α2013 είχε εκδοθεί με την αυξημένη εισφορά και ημερομηνία λήξης 30-04-2013. Στις 29-04-2013 δόθηκε παράταση και νέο ειδοποιητήριο με τις παλιές εισφορες. Επομένως όσοι το είχαν πληρώσει ως τις 29-04-2013 είχαν πληρώσει τις αυξημένες εισφορές και άρα δεν έχουν τώρα ειδοποιητήριο αναδρομικών για το Α2013 και όσοι είχαν πληρώσει τις παλιές εισφορές μετά την παράταση έχουν τώρα ειδοποιητήριο αναδρομικών,
    1 point
  28. Αυτό κάνω. Δεν είπα ποτέ ότι αντί για εξάρτηση στην ύπαιθρο, θα πρέπει να κάνουμε εξάρτηση (πόσο μάλλον τοπογραφικό) από το κάθε υπόβαθρο. Απλά σημείωσα ότι συχνά μας ζητάνε επιπλέον, εκτός της εξάρτησης, και όλα τα παραπάνω στα διάφορα υπόβαθρα (δεν ήξερα ότι έχουν βγει τόσα πολλά dsworks). Το παραθέτω, δίπλα, σε μιαν άκρη. Ούτε το δηλώνω σαν εξάρτηση, ούτε τίποτα παρόμοιο.
    1 point
  29. Επειδή το μεγαλύτερο ποσοστό τακτοποιήσεων γίνεται με σκοπό την πώληση (τουλάχιστον στα μεγάλα αστικά κέντρα), και εσύ με μία μελέτη που αποτιμά κάτι ανεπαρκές στην καλύτερη απλά θα μειώνεις τραγικά την τιμή του, στην χειρότερη θα φέρεις έναν ιδιοκτήτη αντιμέτωπο με αγωγές από άλλους ιδιοκτήτες, στην αντίθετη περίπτωση (αποτίμησης επάρκειας) ο νέος ιδιοκτήτης μπορεί να θεωρήσει ότι παραπλανήθηκε, δεν υπάρχει χώρος για προφανή αλλά μόνο για τα ρητώς γραφόμενα. Άλλωτσε το θέμα έχει ξεφύγει του επιστημονικού, το οποίο δεν τους ενδιαφέρει από ότι φαίνεται. Εάν το θέμα ήταν στη σωστή του βάση, δεν θα υπήρχε χώρος για δικηγόρους και ερμηνίες σε μία κουβέντα για στατικά. Επειδή όμως δεν είναι, και επειδή κατά ΚΑΝΕΠΕ κάθε μελέτη αποτίμησης είναι ξέπλυμα των παλιών και ανάληψη ευθύνης από νέους (κατά την άποψή μου για να τις αποφύγει η πολιτεία, και οι τράπεζες), δυστυχώς μετράει ότι γράφει.
    1 point
  30. Ενεργειακά αυτόνομες κατοικίες... τιμές λογικές.
    1 point
  31. Για αυτό όταν αγοράζεις σπίτι πρέπει να βάζεις σαν σύμβουλο έναν πολιτικό μηχανικό για να δει τα χαρτιά του σπιτιού.
    1 point
  32. ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΌΡΕΙΣτο έγγραφο αυτό δεν έχει καμία ΙΣΧΎ Πρίν το Αναρτήσεις καλα θα ήταν να έχεις ίδια γνώμη τι ισχύει αυτήν την στιγμή
    1 point
  33. Το εχουμε ξαναπει ΔΕΝ υπαρχει κανενας νομος που να απογερευει σε αρχιτεκτονες να υπογραφουν τοπογραφικα, τα ΕΔ ειναι ακομα του 1930.....απο εγγραφα σου παραθετω οσα θες!!!! Ο ΣΑΔΑΣ πχ με εγγραφο του μας λεει να υπογραφουμε κανονικα χωρις κανενα προβλημα... δεν βγαινει ακρη το μονο σιγουρο ειναι οτι σε ενα κανονικο κρατος υπακουμε ΜΟΝΟ σε νομους ολα τα αλλα εκ διαφορων υπηρεσιων ειναι παραβαση καθηκοντος....
    1 point
  34. Kαλημέρα, Έχω κάνει μία δήλωση στον 4495 είμαι στη φάση που ανεβάζω τα αρχεία. Έχω κάνει δήλωση αμοιβής στο ΤΕΕ και έχω βάλει τον Α/Α. Στα αρχεία όμως μου ζητάει να ανεβάσω και την "αμοιβή μηχανικού". Ξέρει κανείς τί πρέπει αν βάλω εκεί ως αρχείο? Επίσης συμφωνώ με τον Thodoris4 στο ότι δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει αυτό εφόσον έχουν καταργηθεί οι ελάχιστες...και δεν έχουν ούτε την στοιχειώδη υπευθυνότητα να το αλλάξουν σε 4495. Ευχαριστώ
    1 point
  35. Εγώ προσωπικά δεν ασχολούμαι με τα τοπογραφικά . Αλλά υπάρχουν αρκετοί που ασχολούνται επί δεκαετίες και έχουν επενδύσει σε εξοπλισμό , βασιζόμενοι στο νομικό πλαίσιο εκείνης της εποχής . Προφανώς δεν μπορεί αυτά να αλλάζουν κατά περίπτωση και αποσπασματικά . Είναι εκτός των άλλων θέμα χρηστής διοίκησης και προφανώς θα πρέπει αυτά τα θέματα που επηρεάζουν τις ζωές κάποιων , να τα βλέπουμε με την δέουσα σοβαρότητα . Τουλάχιστον οι απλοί πολίτες , αφού από τους ηγετίσκους , δεν αναμένουμε κάτι τέτοιο .
    1 point
  36. Να σημειώσω ότι σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν είχα σκοπό να προβώ σε παραπλάνηση κανενός συναδέλφου. Εξάλλου οι θέσεις μου και η συμμετοχή μου στο forum πιστεύω ότι δείχνουν το αντίθετο. Κάθε παρατήρηση δεκτή και έγινε η ανάλογη σημείωση-παρατήρηση που κάνατε στο αρχείο. Ευχαριστώ.
    1 point
  37. Η γνωμοδότηση Ν.Σ.Κ. (Τμήμα Β) 451/2010, ΔΕΝ έγινε ποτε αποδεκτή απο κανενα υπουργο και το υπ’ αριθ. ΔΤΕ/β/34285/375/24-09-2010 εγγραφο του ΥΠΕΚΑ δεν ειναι αποφαση αλλα απλο πληροφοριακο εγγραφο. Μην παραπλανειτε τους συναδελφους και μην γραφετε πραγματα που δεν ισχυουν....
    1 point
  38. Γεμιση απο πρεσαριστο φελιζολ εχει καποιος εμπειρια; Aν ναι ζα εκτιμησω τη γνωμη σας....... για πανελ σκεπης μιλαω Μη βάζεις το ιδιο ερώτημα πολλές φορές (έως τώρα μέτρησα 4) Αν το συνεχίσεις θα διαγραφούν όλα. Didonis
    -1 points
  39. Φελιζον αντη για πολυουρεθανη εχει το πανελ μειονεκτιματα; επειδη προκειται για σκεπη μηπως δεν εχει τοσο καλη θερμοηχομονωση; εχει καποιος γνωμη γνωση; ευχαριστω Μη βάζεις το ιδιο ερώτημα πολλές φορές (έως τώρα μέτρησα 4) Αν το συνεχίσεις θα διαγραφούν όλα. Didonis
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.