Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      854


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.568


  3. desptsouk

    desptsouk

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      560


  4. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.505


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. για άλλη μια φορά εμείς που προσπαθούμε να κάνουμε σωστα τη δουλειά μας είμαστε οι μ@@ες, για μενα επρεπε να βγει ακυρη η αδεια , οι αποστάσεις Δ,δ είναι στοιχείο σημαντικό και η μη αναγραφή τους επίσης βαρύτατη...Αλλά για να μην τα βρει σκουρα η ΥΔΟΜ (100% δικό της λάθος που σφράγισε ΔΔ με ελλειπή στοιχεία) επέλεξε τον εύκολο δρόμο του παραθυρακίου...Καληνύχτα Ελλάδα!
    2 points
  2. Επανέρχομαι με το θέμα. Τελικά στα σχόλια δεν έβαλα αδυναμία ελέγχου, γιατί μου είπαν (ΕΥΕΔ και ΥΔΟΜ) ότι αν αναφέρω ότι δεν αναγράφονται οι αποστάσεις σε τοπογραφικό και δ/μα δόμησης υπάρχει κίνδυνος να θεωρηθεί άκυρη η άδεια δόμησης λόγω μη συμμόρφωσης των σχεδίων στις απαιτούμενες προδιαγραφές βάσει ν. 4030. Έγραψα λοιπόν ότι δεν μπόρεσαν να επιβεβαιωθούν οι αποστάσεις και γι'αυτό τον λόγο ο έλεγχος θέσης του κτιρίου έγινε με τον έλεγχο των συντεταγμένων βάσει GPS -οι οποίες όμως αναγράφονται λάθος σε τοπογραφικό και δ/μα δόμησης. Έκανα ένα σκαρίφημα όπου δείχνω τις συντεταγμένες όπως αναγράφονται στα θεωρημένα σχέδια και όπως τις αποτύπωσα επιτόπου και συμπερασματικά αναγράφω πως απαιτείται ενημέρωση των σχεδίων για την ορθή αναγραφή ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στον τελικό έλεγχο. Πάντως, πιστέυω πως το αντιμετώπισα αρκετά επιεικώς το θέμα. Δεν λέω πως μελετητής και ιδιοκτήτης είχαν πρόθεση για αυθαιρεσία, αλλά κάποια στιγμή πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε πως πρέπει να σχεδιάζουμε τα κτίριά μας με σωστά δεδομένα. Όταν μάλιστα ρώτησα τον μελετητή γιατί δεν φρόντισε να αναγραφούν τα απαιτούμενα δεδομένα στα σχέδια, μου απάντησε πως δεν σχεδιάζουν βάσει του τι θέλει (!) ο ελεγκτής δόμησης, αλλά βάσει του τι ζητάει η Υ.ΔΟΜ. Λες και είναι δύο άσχετα μεταξύ τους πράγματα...
    2 points
  3. επιτρέψτε μου να συμβάλλω σε αυτό το διαδικτυακό ξέσπασμα Γνωριζουμε ολοι οτι οι Ο.Α. και τα σχεδια που ελεγχουμε, εφοσον τα ανακαλυψουμε μετα κοπων και βασανων σε αρχεια πολεοδομιων ,συμβολαιογραφων ,δεη κλπ πολλα απο αυτα γραφουν "το παρον υποκειται εις μελλοντικο ελεγχο".Ποιος φανταζοταν (το 1973 π.χ.) οτι αυτος ο μελλοντικος ελεγχος θα γινοταν απο ιδιωτες μηχανικους. Ολοι θεωρούσαν οτι το ελληνικό δημόσιο θα στείλει τους τίμιους υπαλλήλους του ,πληρωμένους με μηνιάτικο και με χρόνους οσο τραβάει καθε υπόθεση (μηνας,εξαμηνο και βλεπουμε....) να ασχοληθεί με επιστημονικό τρόπο για τα 1,5 τ.μ. ΥΔΚΧ για 0,20 εκ ΥΥ, για έλεγχο κατακορυφων φορτίων των 26 τ.μ. αυθαίρετου δώματος σε επταώροφη οικοδομη κλπ. Αυτό φυσικά δεν εγινε ποτε απο το ελληνικο δημοσιο.ΓΙΑΤΙ? Μήπως ειναι παραλογισμός να ασχολείται το επιστημονικό προσωπικό με αυτα ? Σπουδάσαμε και εργαστήκαμε τοσα χρονια για να μαζευουμε παραβολα 500ε και 250ε για το ελληνικό δημόσιο με την απειλή οτι αν δεν γινει στον ποντο θα μας παρουν και το πτυχιο ? Πρεπει να παραδίδουμε οριστικοποιημενες υποβολες (με ολα τα δικαιολογητικα) για μεταβιβασεις χιλιαδων ευρω με ελλιπή στοιχεια και σε περιορισμενους χρονους, απο ιδιοκτητες που δεν πιστευουν οτι μια πραξη μεταβιβασης απαιτει τουλαχιστον μηνα.....για να ελεγχθουμε στο μελλον απο νεοτερους συναδελφους που θα εχουν στη διαθεση τους νεα μεσα και στοιχεια και αν ειναι υπαλληλοι του παρατηρητηριου με απειρο χρονο και υπομονη? Ολα αυτα πρεπει να γινονται σε χρονους και αμοιβες της ελευθερης αγορας?Εδω δεν μιλαμε για τεχνογνωσια και τυποποιηση τροπου εργασιας αλλα για συνεπεια απεναντι σε κακογραμμενους νομους που αλλαζουν καθε 3 χρονια.Ενταξει και οι λογιστες αντιμετοπιζουν αλλαγες φορολογικων νομων χρονια τωρα αλλα τα κτηρια ειναι εκει... δεν κλεινουν στη δεκαετια...
    2 points
  4. Στη παρακάτω εφαρμογή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πολύγωνο στην περιοχή που σας ενδιαφέρει και επίσης να κάνετε edit τις κορυφές του ή να το μετακινήσετε. Κάτω από τον χάρτη εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο οι συντεταγμένες των κορυφών του σε WGS84 Φ,Λ όπως επίσης και το εμβαδό του πολυγώνου σε τ.μ. Πατώντας το κουμπί «Download DXF ΕΓΣΑ87» μπορείτε να κατεβάσετε το πολύγωνο σε DXF έκδοσης 12. Σύντομα θα περάσω και τις διορθώσεις καννάβου https://bit.ly/2KrdjWk
    2 points
  5. Με τη danaikaterina συμφωνώ πλήρως. laxanos, κανένα δε ρώτησαν και δεν τους απασχολεί κιόλας. Η ια προφανώς είναι η απόδειξη ότι εκθέσεις αποτίμησης θα γίνουν, αν γίνουν, μόνο στην προθεσμία του νόμου. Η απόφαση αποδεικνύει ότι κακώς δόθηκε η εξουσιοδότηση στον υπουργό γιατί η απόφαση δεν μπορεί να παράξει νόμιμα αποτελέσματα. Άποψή μου είναι ότι υπογράφουμε μόνο ότι θεωρούμε ότι δεν θα μας δημιουργήσει προβλήματα στο μέλλον. Τα προβληματικά ας πάνε στο νομοθέτη να τα βρει αυτός ... Αν παρακολουθήσετε το σεμινάριο που έκαναν πρόσφατα οι συμβολαιογράφοι θα καταλάβετε ότι τίποτε δε θα προχωρήσει πέραν των απλών υποθέσεων. Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό γενικά αλλά δυστυχώς το χαμηλότερο ήταν το επίπεδο των διευκρινίσεων των εκπροσώπων του ΤΕΕ. Οι 5 στις 10 ήταν λάθος, 3 απαράδεκτες και απαξιωτικές για μηχανικούς και οι άλλες 2 παραπλανητικές ... Και από την άλλη ο συμπαθής κλάδος των συμβολαιογράφων να μας χλευάζει ακόμη και για τη διαχείριση των δικών μας επαγγελματικών δικαιωμάτων ... κλωτσώντας το τενεκεδάκι του βιοπορισμού του παρακάτω - με επιτυχία.
    2 points
  6. Version 1.0.0

    4.663 downloads

    Επικαιροποιημένο έντυπο Έγκρισης Εργασιών Μικρής Κλίμακας με βάση τον ν.4546/18 Παραθέτω και τα άρθρα των τροποποιήσεων με *** (* Σ.Σ. Οι περιπτ.κδ και περιπτ.κε αντικαθίστανται και τίθενται ως αντικατεστάθησαν με την παρ.19.γ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ** Σ.Σ. Η περιπτ.κθ αντικαθίσταται και τίθεται ως αντικατεστάθη με την παρ.19.δ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. *** Σ.Σ. Η εντός "..." φράση προσετέθη στην περιπτ.λα με την παρ.19.ε Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. **** Σ.Σ. Οι εντός "..." περιπτ.λγ, περιπτ.λδ και περιπτ.λε προσετέθησαν με την παρ.19.στ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ***** Σ.Σ. Τα εντός "...." εδάφια προσετέθησαν με την παρ.19.ζ Αρθ-34 του Ν-4546/18 Δομική Πληροφορική http://webdb.domiki.gr/webdb/bin/dom_body.php?dprms=bWFpbF9r... 3 di 6 26/06/2018, 19:33 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. Σ.Σ. Όπως διευκρινίζεται το ζήτημα της έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας με την Εγκ-1/17 η ανωτέρω παρ.2, αφορά μόνο στο ουσιαστικό περιεχόμενο αυτών. Η διαδικασία της ΕΕΜΚ, μέχρι τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος (παρ.1 του Αρθ-33) θα γίνεται με βάση τα προβλεπόμενα στην Αποφ-55174/13. Σ.Σ. Προς επίρρωση της ερμηνείας της Εγκ-1/17 και για να εναρμονιστεί αυτή νομοθετικά, αντικατεστάθη, με την παρ.1 Αρθ-30 του Ν-4513/18 ΦΕΚ-9/Α/23-1-18, η μεταβατική διάταξη της παρ.1 Αρθ-50 του παρόντος και πλέον ορίζεται ότι οι διοικητικές πράξεις του παρόντος άρθρου, μέχρι την ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33, θα εκδίδονται με βάση τις διαδικασίες που ίσχυαν προ της δημοσίευσης του παρόντος, εξαιρουμένης της έκδοσης Ο.Α. όπου θα υποβάλλονται τα δικαιολογητικά του Αρθ-40. Επίσης, με το Αρθ-51 του παρόντος, όπως τροποποιήθηκε παρ.26 Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18, ορίζεται ότι η παρ.2 Αρθ-4 του Ν-4067/12 για την ΕΕΜΚ, θα καταργηθεί μετά την έναρξη λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33 του Ν-4495/18)__ Πηγή: τροποποιήσεων *** : domiki.gr
    1 point
  7. Καλησπέρα. Έχω φρέσκα νέα από συμβολαιογράφο που νομίζω μας αφορούν όλους.Παρέδωσα σήμερα βεβαίωση 4495,πεντάφυλλο, και κάτοψη για μεταβίβαση ακινήτου και με ενημέρωσαν πως υπάρχει νέα οδηγία από τον σύλλογό των συμβολαιογράφων : στην κάτοψη της υπαγωγής που τους παραδίδουμε ,στο πινακάκι που γράφουμε σύντομα τις αυθαιρεσίες, και γράφουμε "το ίδιο σχέδιο ΘΑ υποβληθεί στο ηλ. σύστημα του ΤΕΕ", το ΘΑ να γίνει ΕΧΕΙ. Δηλ. να λέμε "το ίδιο σχέδιο έχει υποβληθεί στο ηλ. σύστημα του ΤΕΕ". Αυτά...Και να υποβάλουμε κιόλας την κάτοψη πριν την σύνταξη του συμβολαίου. Δεν μου είπε τίποτα κουλό για "ολοκληρωμένη υπαγωγή" ,ευτυχώς αλλά επιφυλλάσομαι….
    1 point
  8. Χρήστο, είναι 100% σίγουρο ότι οι ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ περνούν στο Ε3. Έχω δει ο ίδιος να περνάει τον έλεγχο στο Ε3 δύο συναδέλφων μου.
    1 point
  9. Στα γενικά στοιχεία της δήλωσης κάτω από το κουτάκι παραδοσιακό- διατηρητέο.
    1 point
  10. Για να προχωρήσει σε κατάσταση υπαγωγής πρέπει να την ανεβάσεις. Τικάρεις στη φάση της αρχικής υποβολής το αντίστοιχο κουτάκι. Την έκπτωση την υπολογίζει τότε στη φάση αρχικής υποβολής.
    1 point
  11. Επομένως πριν το 2014 δεν μπορούσε να εξεταστεί η οικοδομησιμότητα του λόγω μη οριοθέτησης του αιγιαλού. Λογικά, εάν δεν επηρεάζεται το εμβαδό δεν χάνει οικοδομησιμότητα. Αυτό που μπορείς να κάνεις, εάν η ΥΔΟΜ δεν δέχεται αίτηση οικοδομησιμότητας (που πολλές δεν δέχονται), προχωρήστε σε ΟΑ ή ΕΕΔΜΚ για περίφραξη. Προτιμητεό η ΟΑ, δηλαδή περίφραξη με συμπαγές τμήμα, και περιοριστείτε στην προέγκριση, ώστε να εξεταστεί η αρτιότητα και οικοδομησιμότητα και από την ΥΔΟΜ. Θα μπορούσε για μεγαλύτερη εξασφάλιση η ΟΑ να περιλαμβάνει ανέγερση μικρού κτίσματος (πχ αποθήκη).
    1 point
  12. Διαγραφή αμφισβητούμενων οφειλών, ενιαία έναρξη και λήξη του δικαιώματος για σύνταξη, δυνατότητα μη διακοπής της επαγγελματικής δραστηριότητας σε ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολουμένους που επιθυμούν να συνταξιοδοτηθούν, καθώς και διαγραφή προστίμων και προσαυξήσεων σε δήμους και νομικά τους πρόσωπα προκειμένου να πληρωθούν εισφορές εργαζομένων που αντιμετωπίζονταν ως μαθητευόμενοι, προβλέπονται μεταξύ άλλων στο νομοσχέδιο–σκούπα του υπουργείου Εργασίας, που κατατέθηκε χθες στη Βουλή. Πρόκειται για το νομοσχέδιο που αναμένουν δεκάδες χιλιάδες ασφαλισμένοι, με παράλληλη απασχόληση, κυρίως νέοι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ με ενεργό δελτίο παροχής υπηρεσιών, που μπορούσαν να επιλέξουν ασφάλιση ζητώντας εξαίρεση από ΟΑΕΕ, ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ μικροεπιχειρηματίες και μικροξενοδόχοι, με απαλλακτικά από τον ΟΑΕΕ, μηχανικοί που βρίσκονταν ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ και ΟΑΕΕ, επειδή είχαν αναπτύξει και μια εμπορικού τύπου δραστηριότητα, αλλά και παλαιοί (πριν από το 1993) ασφαλισμένοι δημοσιογράφοι. Και αυτό, γιατί αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ακόμη και διαγραφής οφειλών προς τα ασφαλιστικά ταμεία εφόσον υπάρχει «εύλογη αμφιβολία» ως προς την υποχρέωση υπαγωγής του ασφαλισμένου σε καθεστώς παράλληλης ασφάλισης δύο ή περισσότερων ασφαλιστικών φορέων. Το δικαίωμα της διαγραφής αυτών των πρόσθετων επιβαρύνσεων ισχύει για οφειλές έως 31/12/2016. Τα ποσά που έχουν ήδη καταβάλει οι ασφαλισμένοι δεν επιστρέφονται ούτε αναζητούνται. Η εύλογη αμφιβολία συνίσταται στις εξής περιπτώσεις: Α) Υπαρξη δικαστικής απόφασης υπέρ του ασφαλισμένου οφειλέτη. Β) Υπαρξη αντίθετων δικαστικών αποφάσεων επί του ιδίου δυσχερώς ερμηνευόμενου νομικού θέματος. Γ) Προηγούμενη μακρόχρονη πρακτική της διοίκησης, συνεπεία της οποίας είχε δημιουργηθεί στα υπόχρεα πρόσωπα η πεποίθηση περί μη υπαγωγής στην ασφάλιση. Δ) Υπαρξη διαφορετικών οδηγιών επί του ιδίου θέματος από τη διοίκηση. Ε) Πλήρης ασφάλιση από μισθωτή ή μη μισθωτή απασχόληση κατά την ίδια περίοδο, για την οποία έχουν καταλογιστεί εισφορές από φορέα ασφάλισης μισθωτών ή μη μισθωτών. Προσοχή όμως, ακόμη κι αν ψηφιστεί έως την επόμενη εβδομάδα ο νόμος, για να ισχύσουν όλα τα παραπάνω θα πρέπει να εκδοθεί υπουργική απόφαση για κάθε εξεταζόμενη κατηγορία ασφαλισμένων ή χρεών, να υπάρξει γνωμοδότηση του Συμβουλίου Κοινωνικής Ασφάλισης και στη συνέχεια οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν σχετική αίτηση στον ΕΦΚΑ ή στο ΕΤΕΑΕΠ. Η σχετική ρύθμιση εφαρμόζεται και για ασφαλισμένους των οποίων οι περιπτώσεις βρίσκονται σε οποιοδήποτε στάδιο διοικητικής διαδικασίας, ακόμη και αν έχουν κριθεί σε πρώτο ή σε δεύτερο βαθμό. Με άλλη διάταξη, ρυθμίζεται ενιαία η έναρξη του δικαιώματος σύνταξης για όλους τους ασφαλισμένους, από τον επόμενο της υποβολής της αίτησης μήνα, υπό την προϋπόθεση ότι πληρούνται όλες οι νόμιμες προϋποθέσεις. Επίσης δεν απαιτείται η διακοπή της επαγγελματικής δραστηριότητας προκειμένου να αρχίσει η συνταξιοδότηση. Ελεύθεροι επαγγελματίες ή αυτοαπασχολούμενοι μπορούν να διατηρούν τις επιχειρήσεις ή τα βιβλία τους ανοικτά, παράλληλα με την κατάθεση της αίτησης, ώστε να εισπράττουν το 40% της σύνταξής τους για όσο εργάζονται. Οι αγρότες προβλέπεται πως από το 2019 θα συνταξιοδοτούνται με βάση την ημερομηνία γέννησής τους και όχι τον Ιούλιο κάθε χρονιάς. Ρυθμίζεται επίσης για τους αγρότες η διαδικασία έναρξης της ασφαλιστέας δραστηριότητας με απογραφικό δελτίο, εφόσον δεν απαιτείται έναρξη εργασιών στη ΔΟΥ. Διαγράφονται, επιπλέον, πρόστιμα και προσαυξήσεις από δήμους και νομικά τους πρόσωπα προκειμένου να πληρωθούν εισφορές εργαζομένων που αντιμετωπίζονταν ως μαθητευόμενοι. Με άλλες διατάξεις ρυθμίζονται θέματα που αφορούν ανέργους ή δικαιούχους κοινωνικού εισοδήματος αλληλεγγύης. Μείωση προστίμων αν προσληφθούν οι εργαζόμενοι Σημαντικές εκπτώσεις στα πρόστιμα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για την ανασφάλιστη εργασία, που σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζουν το 71% αλλά και βαρύτατες προσαυξήσεις έως και κατά 200% για όσους δεν συμμορφώνονται προβλέπει το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας. Ειδικότερα, διατηρεί στις 10.500 ευρώ το πρόστιμο για κάθε αδήλωτο που μπορεί να επιβάλει «Ειδικός Επιθεωρητής Εργασιακών Σχέσεων ή Επιθεωρητής Εργασιακών Σχέσεων ή ελεγκτής των Περιφερειακών Ελεγκτικών Κέντρων Ασφάλισης ή αρμόδιος υπάλληλος του ΕΦΚΑ». Σε περίπτωση, μάλιστα, υποτροπής του εργοδότη, η οποία διαπιστώνεται εντός 3 ετών από τον πρώτο έλεγχο, το πρόστιμο επιβάλλεται με προσαύξηση 100% –δηλαδή φθάνει τις 21.000 ευρώ– για την πρώτη μετά την αρχική παράβαση και με προσαύξηση 200% –δηλαδή 31.500 ευρώ– για κάθε μεταγενέστερη παράβαση που διαπιστώνεται σε διαφορετική ημερομηνία. Σύμφωνα με τη διάταξη, για κάθε παράβαση που διαπιστώνεται, ο εργοδότης θα χρεώνεται αναδρομικά από την ημερομηνία ελέγχου το κατώτατο πλαφόν των προβλεπόμενων ασφαλιστικών εισφορών για 3 μήνες, καθώς θα τεκμαίρεται ότι η σχέση εργασίας διήρκεσε τουλάχιστον τόσο. Ταυτόχρονα, προβλέπεται δυνατότητα έκπτωσης του προστίμου, εφόσον προσληφθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών ο αδήλωτος εργαζόμενος με σύμβαση πλήρους απασχόλησης. Με άλλες διατάξεις, θεσπίζεται η αλληλέγγυα και εις ολόκληρον ευθύνη του αναθέτοντος, του εργολάβου και του υπεργολάβου, έναντι των εργαζομένων κατά την εκτέλεση ενός ανατεθειμένου έργου και προβλέπεται η υποχρέωση του εργοδότη να καταχωρεί στην «Εργάνη» τους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που απασχολούν για πρακτική άσκηση ή μαθητεία (αφορά κυρίως τον τουρισμό).
    1 point
  13. Μα αυτό λέω ακριβώς από πάνω. Αυτοί κάνουν αυτό που πρέπει. Εμείς (ο κλάδος εννοώ) δίνουμε τις αφορμές και δεχόμαστε να γίνουμε το αντικείμενο του χλευασμού ... Ακόμη και για το θέμα, δίκιο είχαν στις περισσότερες τοποθετήσεις τους ...
    1 point
  14. Συμφωνώ!!! Και ενώ μας δίνεται η ευκαιρία , παρά τους κακογραμμένους νόμους και την γενικότερη άσχημη κατάσταση της κοινωνίας , να επαναφέρουμε το κύρος μας σαν μηχανικοί , εμείς εξακολουθούμε να έχουμε μια "φοβικη" (ας μου επιτραπει η έκφραση) συμπεριφορά απέναντι τους.
    1 point
  15. Όχι, δεν χρειάζεται να έχουν θεώρηση γνησίου υπογραφής από δημόσια αρχή.
    1 point
  16. Το κυκλικό κλείνεται με χάρτινο καλούπι, αλλά το συγκεκριμένο είναι 60-αρι, άρα η τρύπα που βλέπεις ανάμεσα στις κάμψεις είναι μεγάλη για να χωρέσουν τουλάχιστον τα 5 cm του δονητή, όπως και από τα πλαϊνά πριν το κλείσιμο δοκαριών - πλάκας. Θέλει υπομονή όμως και να είσαι από πάνω. Καμία από αυτές πάντως δεν είχε ούτε υποψία φωλιάς. Αν είναι μικρότερο βγάλε καμία κάμψη προς τα έξω για να έχεις τρύπα και περνάς και από το πλάι ψηλά της κολώνας που δεν είναι κλειστό.
    1 point
  17. Eίσαι βέβαιος ότι, έχουν άδικο; Mήπως εμείς (ή έστω πολλοί εξ ημών) ευθυνόμαστε για την κατάντια μας;
    1 point
  18. Κατά τη γνώμη μου είναι άδικο να χάσει την οικοδομησιμότητα, δεν ξέρω μήπως μας σώζει το "σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις", δηλαδή αφού σύμφωνα με τις πολεοδομικές διατάξεις είναι άρτιο και οικοδομήσιμο, απλά η άρση της οικοδομησιμότητας ήταν για λόγους μη ολοκλήρωσης κάποιων συνοδευτικών μελετών, τελικά είναι οικοδομήσιμο κατά παρέκκλιση. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να ζητήσεις οικοδομησιμότητα από την Υπηρεσία Δόμησης για να είσαι σίγουρος και φυσικά να μην αναφέρεις καθόλου αυτή την τραβηγμένη - κατά τη γνώμη μου - άποψη που έχεις. Αν και η Πολεοδομία έχει την ίδια τραβηγμένη άποψη, τότε είσαι καλυμμένος απέναντι στους ιδιοκτήτες. Αλλά να τους στερήσεις εσύ την οικοδομησιμότητα δε το βρίσκω σωστό.
    1 point
  19. Βασικά γράφεις στην ενότητα "Τοπογραφικά". (....βλέπεις.... οι Πολ. μηχ. τα κάνουν όλα~!! Άρα .. ...?). Τον μεσίτη λοιπόν να τον προτείνεις και σε άλλους φίλους σου για να χαίρονται οι δικηγόροι με τις πολλές μηνύσεις που θα γίνουν στην περιοχή. .......Ο μεσίτης τόσα ξέρει τόσα λέει. Δηλ. ..τίποτα. Ο Δημήτρης παραπάνω σου είπε μερικά πράματα που είναι όλα σωστά. Εσύ έχεις λοιπόν ένα χωράφι (είναι θέλω να πιστεύω δικός σου και αν έχει και σπίτι ....ήταν αυθαίρετο?) που εντάχθηκε σε κάποια επέκταση σχεδίου (ΠΕ). Μία επέκταση μπορεί να διαρκέσει και δύο και πέντε αλλά ίσως και δέκα χρόνια έως την κύρωσή της ή και να μη φτάσει ποτέ (για διάφορους λόγους) στην κύρωση. Οι ιδιοκτήτες όμως των γεωτεμαχίων που συμμετέχουν, όπως γράφει ο Δημήτρης, πρέπει πάντα να ξέρουν σε ποια φάση βρίσκεται η πορεία της Π.Ε. Μεσίτη λοιπόν φρόντισες να βρεις, αλλά μηχανικό όχι. Εγώ πιστεύω, απ' όσα γράφεις, πως η πράξη δεν κυρώθηκε ακόμη. Αρα ΔΕΝ πήγε για μεταγραφή στο υποθηκοφυλακείο. Μακάρι να μπορούσε ο δικηγόρος του δήμου να πιέσει, ώστε να γίνει αυτή η μεταγραφή. Η Μεταγραφή είναι το Τελευταίο στάδιο της μελέτης, μετά φυσικά και την υπογραφή του "αντινομάρχη" , και αφού όλοι πουν φυσικά πως η μελέτη είναι τελειωμένη. Αυτά όλα νομίζω, πως μπορείς και με ένα τηλέφωνο στη τεχνική υπηρεσία του δήμου άνετα να το μάθεις. Πάντως εσύ το χωράφι με το σπίτι μπορείς να το πουλήσεις άνετα, νομίζω, με το συμβόλαιο που κρατάς στα χέρια σου. Απλά όμως μεταβιβάζονται και όλες οι υποχρεώσεις (π.χ. εισφορές σε γη και χρήμα) που κουβαλάει το "οικόπεδο" σου και θα είναι όμως οικοδομήσιμο μετά την κύρωση της Π.Ε. εκτός αν αυτό πληρεί κάποιες άλλες προϋποθέσεις οικοδομησιμότητας (εγγ. 109 για πυκνοδομημένα). Αν μας ξαναγράψεις γράψε μας και κάποια άλλα στοιχεία, όπως π.χ. εμβαδόν κλπ.
    1 point
  20. Δημήτρη καλησπέρα. Νομίζω εδώ ακριβώς έγκειται η διαφορά. Όταν έχουμε μια πολυκατοικία με σύσταση, υπάρχουν ορισμένες ιδιοκτησίες με συγκεκριμένη δόμηση που τους αναλογεί και σαφώς ορισμένοι κοινόχρηστοι χώροι. Όταν λοιπόν υπάρχει κατάληψη κοινόχρηστου χώρου τότε καταρχάς υπάρχει αυθαιρεσία, δευτερευόντος κι εγώ τάσσομαι με την άποψη ότι υπολογίζεται ως υπέρβαση δόμησης και όχι διαμερισμάτωση η αναλυτικός διότι πραγματοποιείται υπέρβαση της δόμησης σε σχέση με τη νόμιμη που αντιστοιχούσε στην εν λόγω ιδιοκτησία. Όταν όμως υπάρχει ένα κτίριο χωρίς σύσταση τότε δεν υπάρχουν κοινόχρηστοι χώροι και η διαφορετική διάταξη των τοίχων αποτελεί ουσιαστικά διαφορετική εσωτερική διαρρύθμιση μιας ενιαίας ιδιοκτησίας, εξ΄ου και ο αναλυτικός προϋπολογισμός οπότε συμφωνώ με τους προαλήσαντες στη συγκεκριμένη περίπτωση.
    1 point
  21. Σύμφωνα και με την τελευταία φωτογραφία που ανέβασες, ο κλειστός χώρος που φαίνεται στο κέντρο θα υπολογιστεί όπως πολύ σωστά είπες και εσύ με Υπέρβαση δόμησης και κάλυψης (ελέγχεις και αν υπάρχει παραβίαση Δ). Όλα τα υπόλοιπα: εξώστες στον όροφο και ημιυπαίθριοι που δημιουργήθηκαν στο ισόγειο θα υπολογιστούν με αναλυτικό προϋπολογισμό.
    1 point
  22. Συνάδελφε κοίτα λίγο τo site της εταιρείας, μήπως βρεις στοιχεία.(Μέτρησε εξωτερικές διαστάσεις). http://www.ecospar.com.mk/
    1 point
  23. Το ότι υπήρχε πρόβλεψη ορόφου δεν αλλάζει κάτι. Από την στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη επίβλεψη είναι 100% αυθαίρετο ασχέτως πρόβλεψης. Σε τυχόν πρόβλημα δεν υπάρχει υπεύθυνη δήλωση μηχανικού ότι υλοποιήθηκαν μελέτες και κατασκευή σύμφωνα με το τότε κανονιστικό πλαίσιο. Το γεγονός ότι η επιφάνεια του αυθαιρέτου είναι μικρότερη από αυτήν της πρόβλεψης μπορεί να έχει επιφέρει και δυσμένειες... Απαιτείται ΜΣΕ.
    1 point
  24. όπως ειχα πει, "Και θα σε πληρωσει καθε ενας ξεχωριστα." [αντε τωρα να παρακαλάνε τον.."εξωτικο", να σου δωσει εντολη.] Αρα ..και πολυ καλα πραττει... πολυ χαιρομαι ... Και θα πληρωθεις ξεχωριστα απο τον καθε εναν... Μετααα θα σου ερθει και ο 4ος. Σπεσιαλ...
    1 point
  25. 1 point
  26. [1] Το ειδοποιητήριο του Α'13 που εκδόθηκε το Α'13 ---δεν αναφέρομαι στο αντίστοιχο των αναδρομικων που εκδόθηκε προχθές--- είτε στην 1η του έκδοση ---που εφαρμόσθηκε ο ν.3986/11--- είτε στην 2η του έκδοση που εφαρμόσθηκαν τα προ του ν.3986/11 για όσους προβλέπονταν εισφορές του κλάδο ειδ. προσαυξησης (είτε με τον ν.3986/11 είτε προ αυτού) εμφανίσθηκαν κανονικά. Ο κλάδος της ειδικής προσαύξησης καταργήθηκε από 1/1/2016. Για αυτό όσοι πλήρωσαν το 1ο ειδοποιητήριο του Α'13 (που εκδόθηκε στο Α'13 και είχε και τον κλάδο της ειδ. προσαυξησης) τώρα δεν υπάρχουν αναδρομικά που οφείλονται από το Α'13. Κανονικά θα έπρεπε να τους επιστραφεί αυτό το ποσό όπως έγινε (πρακτικά δεν υπολογίσθηκε) στα αναδρομικά αυτών που πλήρωσαν το 2ο ειδοποιητήριο του Α'13 (που εκδόθηκε στο Α'13). [2] Το Α'13 γράφεις ήσουν στην 1η Ασφ.κατηγ. είχες πληρώσει 1.925,76€ ήτοι αν αφαιρέσουμε τα 6μήνες x 10 υπέρ ΟΑΕΔ = 1.865,76€ Αυτό το ποσό προκύπτει ως εξής (θυμίζω τότε δεν είχε καταργηθεί η ειδ. προσαύξηση): ΚΣ (άνω 5ετίας)= 138,67€ Ειδ. προσαύξ. (κάτω 5ετίας)=58,24€ επικ. (άνω 5ετίας)= 41,60€ εφάπαξ.= 27,73€ ΚΥΤ= 44,72€ ΣΥΝΟΛΟ στο εξάμηνο = 310,96x6 = 1.865,76€ Επρεπε να έχεις πληρώσει λόγω του ότι με βάση τον ν.3986/11 ήσουν στην 2η ασφ.κατηγορία (θυμίζω τότε δεν είχε καταργηθεί η ειδ. προσαύξηση): ΚΣ (άνω 5ετίας)= 170,53€ Ειδ. προσαύξ. (άνω 5ετίας)=102,32€ επικ. (άνω 5ετίας)= 51,16€ εφάπαξ.= 34,11€ ΚΥΤ= 54,99€ ΣΥΝΟΛΟ στο εξάμηνο =413.11x6 = 2.478.66€ Άρα αν δεν είχε καταργηθεί από 1/1/2016 η ειδ.θα είχες αναδρομικά για το Α'13 ίσο με 2.478,66 - 1865,76=612,90€ Άλλα επειδή από 1/1/2016 καταργήθηκε η ειδ. προσαύξηση από τα παραπάνω αναδρομικά σου αφαιρέθηκε η διαφορά των 6 μήνες της ειδ.προσαύξησης (που θα σου είχε χρεωθεί αν δεν είχε καταργηθεί από 1/1/2016) ήτοι: (102,32€ - 58,24€ )x6=264,48 και σου ήρθε το ειδοποιητήριο για τα αναδρομικά μειωμένο κατά αυτό το ποσό ήτοι 612,90-264,48 = 348,42€. Έτσι προκύπτουν τα αναδρομικά που "έρχονται" από το Α'13 και βλέπεις το ποσό των 348,42€ Αναδρομική ισχύ, έτσι όπως το γράφει η σχετική "απρωτοκόλλητη" εγκύκλιος, δεν βλέπω να έχει. Γράφει "...δεν συντρέχει πλέον λόγος είσπραξης..." άρα καταλαβαίνω ότι ... από την έκδοσή της απόφασης αυτής και μετά..άρα ότι εισπράχθηκε ...εισπράχθηκε. Αντίθετα για τους μισθωτούς έχει βγει στην αρχική σελίδα του ΤΣΜΕΔΕ μια σχετική "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΣΕ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ" που ορίζει την διαδικασία.
    1 point
  27. Το ειδοποιητήριο Α2013 είχε εκδοθεί με την αυξημένη εισφορά και ημερομηνία λήξης 30-04-2013. Στις 29-04-2013 δόθηκε παράταση και νέο ειδοποιητήριο με τις παλιές εισφορες. Επομένως όσοι το είχαν πληρώσει ως τις 29-04-2013 είχαν πληρώσει τις αυξημένες εισφορές και άρα δεν έχουν τώρα ειδοποιητήριο αναδρομικών για το Α2013 και όσοι είχαν πληρώσει τις παλιές εισφορές μετά την παράταση έχουν τώρα ειδοποιητήριο αναδρομικών,
    1 point
  28. Αυτό κάνω. Δεν είπα ποτέ ότι αντί για εξάρτηση στην ύπαιθρο, θα πρέπει να κάνουμε εξάρτηση (πόσο μάλλον τοπογραφικό) από το κάθε υπόβαθρο. Απλά σημείωσα ότι συχνά μας ζητάνε επιπλέον, εκτός της εξάρτησης, και όλα τα παραπάνω στα διάφορα υπόβαθρα (δεν ήξερα ότι έχουν βγει τόσα πολλά dsworks). Το παραθέτω, δίπλα, σε μιαν άκρη. Ούτε το δηλώνω σαν εξάρτηση, ούτε τίποτα παρόμοιο.
    1 point
  29. Επειδή το μεγαλύτερο ποσοστό τακτοποιήσεων γίνεται με σκοπό την πώληση (τουλάχιστον στα μεγάλα αστικά κέντρα), και εσύ με μία μελέτη που αποτιμά κάτι ανεπαρκές στην καλύτερη απλά θα μειώνεις τραγικά την τιμή του, στην χειρότερη θα φέρεις έναν ιδιοκτήτη αντιμέτωπο με αγωγές από άλλους ιδιοκτήτες, στην αντίθετη περίπτωση (αποτίμησης επάρκειας) ο νέος ιδιοκτήτης μπορεί να θεωρήσει ότι παραπλανήθηκε, δεν υπάρχει χώρος για προφανή αλλά μόνο για τα ρητώς γραφόμενα. Άλλωτσε το θέμα έχει ξεφύγει του επιστημονικού, το οποίο δεν τους ενδιαφέρει από ότι φαίνεται. Εάν το θέμα ήταν στη σωστή του βάση, δεν θα υπήρχε χώρος για δικηγόρους και ερμηνίες σε μία κουβέντα για στατικά. Επειδή όμως δεν είναι, και επειδή κατά ΚΑΝΕΠΕ κάθε μελέτη αποτίμησης είναι ξέπλυμα των παλιών και ανάληψη ευθύνης από νέους (κατά την άποψή μου για να τις αποφύγει η πολιτεία, και οι τράπεζες), δυστυχώς μετράει ότι γράφει.
    1 point
  30. Ενεργειακά αυτόνομες κατοικίες... τιμές λογικές.
    1 point
  31. Για αυτό όταν αγοράζεις σπίτι πρέπει να βάζεις σαν σύμβουλο έναν πολιτικό μηχανικό για να δει τα χαρτιά του σπιτιού.
    1 point
  32. ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΌΡΕΙΣτο έγγραφο αυτό δεν έχει καμία ΙΣΧΎ Πρίν το Αναρτήσεις καλα θα ήταν να έχεις ίδια γνώμη τι ισχύει αυτήν την στιγμή
    1 point
  33. Το εχουμε ξαναπει ΔΕΝ υπαρχει κανενας νομος που να απογερευει σε αρχιτεκτονες να υπογραφουν τοπογραφικα, τα ΕΔ ειναι ακομα του 1930.....απο εγγραφα σου παραθετω οσα θες!!!! Ο ΣΑΔΑΣ πχ με εγγραφο του μας λεει να υπογραφουμε κανονικα χωρις κανενα προβλημα... δεν βγαινει ακρη το μονο σιγουρο ειναι οτι σε ενα κανονικο κρατος υπακουμε ΜΟΝΟ σε νομους ολα τα αλλα εκ διαφορων υπηρεσιων ειναι παραβαση καθηκοντος....
    1 point
  34. Kαλημέρα, Έχω κάνει μία δήλωση στον 4495 είμαι στη φάση που ανεβάζω τα αρχεία. Έχω κάνει δήλωση αμοιβής στο ΤΕΕ και έχω βάλει τον Α/Α. Στα αρχεία όμως μου ζητάει να ανεβάσω και την "αμοιβή μηχανικού". Ξέρει κανείς τί πρέπει αν βάλω εκεί ως αρχείο? Επίσης συμφωνώ με τον Thodoris4 στο ότι δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει αυτό εφόσον έχουν καταργηθεί οι ελάχιστες...και δεν έχουν ούτε την στοιχειώδη υπευθυνότητα να το αλλάξουν σε 4495. Ευχαριστώ
    1 point
  35. Εγώ προσωπικά δεν ασχολούμαι με τα τοπογραφικά . Αλλά υπάρχουν αρκετοί που ασχολούνται επί δεκαετίες και έχουν επενδύσει σε εξοπλισμό , βασιζόμενοι στο νομικό πλαίσιο εκείνης της εποχής . Προφανώς δεν μπορεί αυτά να αλλάζουν κατά περίπτωση και αποσπασματικά . Είναι εκτός των άλλων θέμα χρηστής διοίκησης και προφανώς θα πρέπει αυτά τα θέματα που επηρεάζουν τις ζωές κάποιων , να τα βλέπουμε με την δέουσα σοβαρότητα . Τουλάχιστον οι απλοί πολίτες , αφού από τους ηγετίσκους , δεν αναμένουμε κάτι τέτοιο .
    1 point
  36. Να σημειώσω ότι σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν είχα σκοπό να προβώ σε παραπλάνηση κανενός συναδέλφου. Εξάλλου οι θέσεις μου και η συμμετοχή μου στο forum πιστεύω ότι δείχνουν το αντίθετο. Κάθε παρατήρηση δεκτή και έγινε η ανάλογη σημείωση-παρατήρηση που κάνατε στο αρχείο. Ευχαριστώ.
    1 point
  37. Η γνωμοδότηση Ν.Σ.Κ. (Τμήμα Β) 451/2010, ΔΕΝ έγινε ποτε αποδεκτή απο κανενα υπουργο και το υπ’ αριθ. ΔΤΕ/β/34285/375/24-09-2010 εγγραφο του ΥΠΕΚΑ δεν ειναι αποφαση αλλα απλο πληροφοριακο εγγραφο. Μην παραπλανειτε τους συναδελφους και μην γραφετε πραγματα που δεν ισχυουν....
    1 point
  38. Γεμιση απο πρεσαριστο φελιζολ εχει καποιος εμπειρια; Aν ναι ζα εκτιμησω τη γνωμη σας....... για πανελ σκεπης μιλαω Μη βάζεις το ιδιο ερώτημα πολλές φορές (έως τώρα μέτρησα 4) Αν το συνεχίσεις θα διαγραφούν όλα. Didonis
    -1 points
  39. Φελιζον αντη για πολυουρεθανη εχει το πανελ μειονεκτιματα; επειδη προκειται για σκεπη μηπως δεν εχει τοσο καλη θερμοηχομονωση; εχει καποιος γνωμη γνωση; ευχαριστω Μη βάζεις το ιδιο ερώτημα πολλές φορές (έως τώρα μέτρησα 4) Αν το συνεχίσεις θα διαγραφούν όλα. Didonis
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.