Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      4.484


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      17.597


  3. armenopoulos

    armenopoulos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.040


  4. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.926


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ νέο ΠΔ με τίτλο "Κατηγορίες και περιεχόμενο χρήσεων γής" με άμεση εφαρμογή του (με τη δημοσίευση). Χρήσεις_Γης_2018.pdf
    3 points
  2. Τα νηπιαγωγεία υπάγονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (=νηπιαγωγείο + δημοτικό σχολείο). Το λάθος είναι στο άρθρο 1 όπου χωρίς λόγο ξεχωρίζουν τα νηπιαγωγεία από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση (στην οποία αναφέρουν μόνο τα δημοτικά). Εσφαλμένος διαχωρισμός που πράγματι συνεπάγεται την αδικαιολόγητη απαγόρευση των νηπιαγωγείων στην αμιγή κατοικία. Στην γενική κατοικία πάντως δεν τα ξέχασαν. Επιτρέπεται γενικά η εκπαίδευση και τίθενται περιορισμοί μόνο στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια και τα κτίρια τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
    3 points
  3. Δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ νέο ΠΔ με τίτλο "Κατηγορίες και περιεχόμενο χρήσεων γής" με άμεση εφαρμογή του (με τη δημοσίευση). Χρήσεις_Γης_2018.pdf View full είδηση
    2 points
  4. @Pavlos33 Δυστυχώς οι συμβολαιογράφοι έχουν δίκιο (εν μέρει) για το σχέδιο γιατί στην Αριθ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631 παρ. 3 γράφει: "3. Για την εφαρμογή της παρ.9 του άρθρου 83 του ν.4495/2017, ως αντίγραφα των σχεδίων από το πληροφοριακό σύστημα προσκομίζονται και επισυνάπτονται αντίγραφα των σχεδίων που φέρουν υπογραφή και σφραγίδα Μηχανικού, στα οποία αναγράφεται ο αύξων αριθμός της δήλωσης υπαγωγής στις διατάξεις του ν.4495/2017 καθώς και ο μοναδικός ηλεκτρονικός κωδικός ελέγχου της δήλωσης, συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του Μηχανικού ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα." Για τα λοιπά δικαιολογητικά ισχύει αυτό που γράφεις παραπάνω (πάλι καλά !!!). Οι έξι μήνες προθεσμίας για τα δικαιολογητικά του ν. 4495/2017 δεν πρέπει να συγχέονται με τις δικαιοπραξίες και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν, όταν ζητηθεί έκδοση βεβαίωσης του ν. 4495/2017. Με το ίδιο σκεπτικό θα αφήναμε και την δήλωση σε κατάσταση υπαγωγής αντί για οριστική ... αφού έχουμε έξι μήνες καιρό να την ολοκληρώσουμε .... Ούτε αυτό γίνεται αν ζητηθεί έκδοση βεβαίωσης... *** Στην πραγματικότητα ακόμα και αυτά είναι μέρος ελεύθερης διαπραγμάτευσης με τον πελάτη και άρρηκτα συνδεδεμένα με την αμοιβή μας.... Άλλο πράγμα είναι η ρύθμιση αυθαιρεσιών και άλλο πράγμα η ρύθμιση με σκοπό την μεταβίβαση ή ΣΟΙ με τη μορφή κατεπείγοντως !!!
    2 points
  5. Tι πρότυπο να υπάρχει και από που; Αυτοί αδυνατούν να δώσουν μια εγκύκλιο της προκοπής, υπόδειγμα θα έδιναν; Κατά τη γνώμη μου η τεχνική έκθεση θα τεκμηριώνει βάσει των κριτηρίων που έχουν τεθεί από το νόμο και τη σχετική απόφαση, την απαλλαγή από τη μελέτη στατικής επάρκειας. Στο Α 99 ββ αναφέρει ότι ββ) δεν απαιτείται υποβολή μελέτης στατικής επάρκειας αλλά τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού στις εξής περιπτώσεις:.... "τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου" όπως το γράφεις παραπάνω αναφέρεται στην με Αριθ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631 στο άρθρο 5 παρ 4 υποπ. δ: δ) Αντίγραφο της τεχνικής έκθεσης στατικού ελέγχου ή μελέτης στατικής επάρκειας, εάν αυτή είναι υποχρεωτική. Ο νόμος κερδίζει την απόφαση
    2 points
  6. Άρθρο 16 (24) Αγροτικές εκμεταλλεύσεις - εγκαταστάσεις. Επιτρέπονται μόνο Γεωργικές, δασικές, κτηνοτροφικές, αλιευτικές και λοιπές αγροτικές εκμεταλλεύσεις (24.1) και γεωργικές αποθήκες και λοιπές εγκαταστάσεις αγροτικού τομέα (24.2). Άρθρο 1 ΙΙ. ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΡΗΣΕΩΝ 24.2. Γεωργικές αποθήκες και λοιπές εγκαταστάσεις αγροτικού τομέα (άρθρο 2 του από 31.5.1985 π.δ. ΦΕΚ Δ’ 270). Άρθρο 2 εκτός σχεδίου δόμησης 1. Κτίρια που προορίζονται για γεωργοκτηνοτροφικές, γεωργοπτηνοτροφικές ή υδατοκαλλιεργητικές εγκαταστάσεις (ιχθυοκαλλιεργειών, οστρακοκαλλιεργειών και καλλιεργειών λοιπών υδρόβιων οργανισμών), καθώς και εγκαταστάσεις αποθήκευσης λιπασμάτων, φαρμάκων, ιχθυοτροφών, γεωργικών και αλιευτικών εφοδίων γεωργικών και αλιευτικών προϊόντων, στέγαστρα σφαγής ζώων, δεξαμενές από οποιοδήποτε υλικό, ενδιαιτήματα και ιατρεία μικρών ζώων ...... Άρα επιτρέπεται χωρίς περιορισμό σε εμβαδόν
    2 points
  7. Version v14

    11.120 downloads

    Το παρακάτω αρχείο επλήγη στα τέλη του 2020 από τον τυφώνα 4759, οπότε στο μεγαλύτερο τμήμα του δεν έχει κάποια νομική εφαρμογή. Παραμένει εδώ μόνο για ιστορικούς λόγους αναφοράς και δεν είναι ακόμη βέβαιο αν θα υπάρξει σαφές νομικό υπόβαθρο για τη δημιουργία νέας έκδοσης. Βοήθημα : 1. επαγγελματικό για μεγαλοκατασκευαστές, 2. εξοικονόμησης χρόνου για τους υπόλοιπους ... Στην έκδοση 07 έγιναν προσθήκες και διόρθωση στον έλεγχο όγκου ... Στην έκδοση 08 έγιναν αισθητικές βελτιώσεις ... Στην έκδοση 09 έγιναν προσθήκες και αναφορές στο νόμο ... Στην έκδοση 10 έγιναν διορθώσεις ... Στην έκδοση 11 έγιναν βελτιώσεις ... Στην έκδοση 12 έγιναν διορθώσεις και προσθήκες (κύρια χρήση υπογείου, έλεγχος ΑΗΧ) ... Στην έκδοση 13 έγιναν προσθήκες όγκου στέγης και ενδείξεων διευκόλυνσης εισαγωγής ... έκδοση σύμφωνη και με το χρόνο που έρχεται ... Στην έκδοση 13.1 έγινε ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ : Όλα τα ελεγχόμενα μεγέθη βασίζονται στον προσαυξημένο ΣΔ (ή δόμηση) λόγω κινήτρων (άρθρων 10 και 25) ... Στην έκδοση 13.2 έγινε διόρθωση συμβατότητας για Office2003-2007 (στο μέγεθος text των σχολίων αρίθμησης) ... Στην έκδοση 13.3 έγινε διόρθωση αριθμητικού λάθους στη συνολική δόμηση ιδιοκτησιών ... Στην έκδοση 14.0 έγιναν προσθήκες μερικών οικονομικών στοιχείων ... Θα παρακαλούσα τους συναδέλφους που το δούλεψαν (πειραματικά εννοώ...) για υποδείξεις διόρθωσης ή βελτίωσης ...
    1 point
  8. Το σημείο που εξάπτει τη φαντασία και τις απαιτήσεις των συμβολαιογράφων (και έλεγα νωρίτερα) είναι αυτό : 3. Η βεβαίωση μηχανικού για τις αυθαίρετες κατασκευές της περίπτωσης ζ της παραγράφου 2 του άρθρου 82, για τις οποίες δεν έχει περαιωθεί η διαδικασία εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου του ν.4014/2011 ή του ν.4178/2013 ή του παρόντος, περιέχει ρητή αναφορά για την εξόφληση ποσοστού τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου καθώς και για την ανάρτηση στο πληροφοριακό σύστημα όλων των κατά περίπτωση απαιτούμενων δικαιολογητικών κατά τις διατάξεις των ν.4014/2011, ν.4178/2013 και του παρόντος, για τις οποίες γίνεται ειδική μνεία σε κάθε δικαιοπραξία. Από τα ανωτέρω δικαιολογητικά εξαιρούνται αυτά που αφορούν στο στατικό έλεγχο των παραβάσεων, τα οποία υποβάλλονται στην προθεσμία του άρθρου 99.
    1 point
  9. https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/27435 3. Για την εφαρμογή της παρ. 9 του άρθρου 83 του ν. 4495/2017, ως αντίγραφα των σχεδίων από το πληροφοριακό σύστημα προσκομίζονται και επισυνάπτονται αντίγραφα των σχεδίων που φέρουν υπογραφή και σφραγίδα Μηχανικού, στα οποία αναγράφεται ο αύξων αριθμός της δήλωσης υπαγωγής στις διατάξεις του ν. 4495/2017 καθώς και ο μοναδικός ηλεκτρονικός κωδικός ελέγχου της δήλωσης, συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του Μηχανικού ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα. 4. Στα δικαιολογητικά στοιχεία και σχέδια που παραδίδει ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός στον ιδιοκτήτη, προσαρτώνται στα συμβόλαια ή υποβάλλονται για την έκδοση διοικητικών πράξεων, αναγράφεται ο αύξων αριθμός της δήλωσης υπαγωγής στις διατάξεις του ν. 4495/2017 καθώς και ο μοναδικός ηλεκτρονικός κωδικός ελέγχου της δήλωσης, συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του Μηχανικού ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα. Τα δικαιολογητικά στοιχεία κατά το χρόνο ισχύος τους καθώς και τα σχέδια κατά το παρόν άρθρο, εφόσον προσαρτηθούν σε δικαιοπραξίες, δύναται να επικυρώνονται από συμβολαιογράφο κατά τις κείμενες διατάξεις προκειμένου να προσαρτηθούν σε μεταγενέστερες πράξεις. 5. Για την κατάρτιση συμβολαιογραφικών εγγράφων με αντικείμενο τη μεταβίβαση ή τη σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε κάθε ακίνητο, συμπεριλαμβανομένων των αδόμητων οικοπέδων, γηπέδων και αγροτεμαχίων καθώς και των συμβολαίων σύστασης οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, προσαρτάται στα συμβολαιογραφικά έγγραφα βεβαίωση του άρθρου 83 του ν. 4495/2017 η οποία εκδίδεται, σε κάθε περίπτωση, μέσω του πληροφοριακού συστήματος της παρ. 1 του άρθρου 1 της παρούσας και φέρει μοναδικό ηλεκτρονικό κωδικό ελέγχου.
    1 point
  10. Αυτό ακριβώς. Αφού θέλουν να παίξουν βρώμικα κάνοντας διατριβή στην ασάφεια, ξέρουμε και εμείς να παίξουμε έτσι.
    1 point
  11. Απάντησες μόνος σου !!! Στον ν. 4495/17 αυτή είναι και η πλέον ενδεδειγμένη επιστημονική μέθοδος αντιμετώπισης των προβλημάτων.... Ούτε εγώ έχω δει κάτι τέτοιο (στη νομοθεσία...) Συμφωνώ με τον Παύλο ... δυστυχώς η ΤΕ στατικών είναι μια τεκμηρίωση του γιατί δεν απαιτείται ΜΣΕ .... Μου είναι παντελώς αδιάφορο αν ο νομοθέτης είχε κάτι άλλο στο μυαλό του !!! Ας το έλεγε ...
    1 point
  12. Μισό λεπτό γιατί με τους συμβολαιογράφους θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε. Ο μηχανικός είναι αυτός που βεβαιώνει για να μεταβιβαστεί το ακίνητο και επιπλέον δηλώνει υπεύθυνα ότι τα σχέδια θα είναι ταυτόσημα με αυτά που θα αναρτηθούν. Αυτοί δηλαδή τι ακριβώς λένε; Ότι αμφισβητούν τη δήλωση του μηχανικού και προσπαθούν να καλύψουν ενδεχόμενα ψευδούς δήλωσης; Συμβόλαιο θα γίνει με βεβαίωση νομιμότητας και σχέδια με δήλωση μηχανικού τα οποία ο συντάκτης τους δηλώνει ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που θα ανέβουν εντός της προθεσμίας που ορίζει ο νόμος. Υπάρχει παρανομία εκ μέρους του μηχανικού σε κάτι τέτοιο; Ο νόμος δεν δίνει 6 μήνες περιθώριο να ανέβουν τα δικαιολογητικά;
    1 point
  13. Δηλαδή το ανεξάρτητο κρατίδιο των συμβολαιογράφων νομοθέτησε και εμείς θα πρέπει να χορεύουμε στο ρυθμό τους; Μας ζητάνε δηλαδή να αναγράψουμε ψευδή δήλωση, διότι εμείς δεν θέλουμε ή δεν έχουμε αναρτήσει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο σύστημα, ενώ έχουμε κανει οριστική υπαγωγή (με 30% εξόφληση ή πλήρη εξόφληση) και έχουμε κάθε δικαίωμα να τα αναρτήσουμε εντός της προθεσμίας που ορίζει ο νόμος (δηλαδή 6 μήνες από την ημερομηνία υπαγωγής). Άρα η σωστή διατύπωση είναι "το παρόν σχέδιο συνοδεύει την με α/α δήλωση υπαγωγή ν. 4495 με ηλεκτρονικό κωδικό.....και είναι ταυτόσημο με αυτό που θα αναρτηθεί στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, εντός της προθεσμίας που ορίζει ο νόμος".
    1 point
  14. @Inzaghi Οι τιμές είναι ίδιες !!! Οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το παλιό με αλλαγή στον τίτλο...
    1 point
  15. Αυτό που ρωτάς είναι απόφαση ζωής. Δεν θα σε βοηθήσει ένας άγνωστος στο ιντερνετ. Ψάξε και βρες τι είναι το καλύτερο για σένα. Όσο για διακρίσεις είμαι σε τελείως διαφορετικό τομέα από σένα. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
    1 point
  16. ΟΚ βρήκες την εξαίρεση που αποδεικνύει τον κανόνα. Good Job. Υπάρχει μήπως ακόμα ένα; Πιθανών. Βάλε 3 μη σου πω. Ε δεν νομίζω ότι 3 πανεπιστήμια από όλη την ΕΕ είναι περιορισμός για μεταπτυχιακό. Επίσης το ΕΜΠ δε δέχεται απόφοιτους ΤΕΙ για μεταπτυχιακό αλλά δέχονται όλα τα άλλα πολυτεχνία. Τι θα πει αυτό για τα ΤΕΙ; Τι θα πει αυτό για το ΕΜΠ; Τούφες... Και δυστυχώς πάλι κάνεις το ίδιο λάθος να ξεχωρίζεις τα ΤΕΙ από τα ΑΕΙ. Πρέπει σιγά σιγά να έρθεις σε επαφή με την πραγματικότητα. Αν θα πας για μεταπτυχιακό πχ στην Αγγλία που σε δέχονται παντού, τι θα πεις; Το πτυχίο μου είναι BSc αλλά δεν ξέρω αν είναι; Τι είναι τo πτυχίο του Schroendiger; Θα πας με το BSc στα χέρια και θα σε δεχτούν ή όχι ανάλογα με τα άλλα κριτήρια.
    1 point
  17. Φώναξε έναν ηλεκτρολόγο. Το κόκκινο και το μαύρο είναι lout και lin. Πίσω στο κουτί το μπλε είναι ουδέτερος και το κίτρινο γειώση. Αλλά όλα θελουν μέτρημα για να σιγουρεψεις ότι ισχύουν γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Στον sonoff βάζεις από την μία μεριά μαύρο και μπλε και από την άλλη μόνο το κόκκινο . Το μπλε προφανώς δεν το διακόπτεις απλά το δίνεις στην είσοδο του sonoff για να δουλέψει αφού θέλει τάση. Σε μερικούς διακόπτες υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να μην έχεις πέρασμα του ουδέτερου μέσα από το κουτί (μπλε καλώδιο) εκεί δεν υπάρχει λύση για να δουλέψει o sonoff.
    1 point
  18. Πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσουμε ότι από το 2001 και μετά τα ΤΕΙ είναι και αυτά ΑΕΙ όπως τα πανεπιστήμια. Το πτυχίο σου είναι επιπέδου BSc δηλαδή. Επομένως εσύ θες τις διαφορές μεταξύ πανεπιστημίου και ΤΕΙ πληροφορικής. Οι ακαδημαϊκές διαφορές φαίνονται στα προγράμματα σπουδών πχ αυτό που παρατήρησες για τα μαθηματικά. Δεν είμαι της ειδικότητας να σου απαντήσω σε βάθος. Πάντως από το ΤΕΙ έχεις το πλεονέκτημα της πρακτικής άσκησης άρα και την πρώτη επαφή με το επαγγελματικό πεδίο. Το επάγγελμα σου δεν έχει προκαθορισμένα επαγγελματικά δικαιώματα άρα δεν σε σταματάει κανείς από το να πάρεις μία δουλειά. Είναι καθαρά θέμα εργοδότη ποιον θα προτιμήσει και γιατί. Όσο για τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού μάλλον δεν ψάχνεις κάτι καλά. Δεν έχω ακούσει κάποιον να μην μπορεί να κάνει λόγω πτυχίου. Λόγω βαθμολογίας ναι. Έχω φίλο από ΤΕΙ που αυτή τη στιγμή διδάσκει σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού.
    1 point
  19. Βασίλη, αν είσαι σε προ '23 ή παραδοσιακό δεν ασχολείσαι καθόλου με το τι λέει το άρθρο 16 των (μεταβατικών διατάξεων) οικισμών. Έχεις ήδη καθορισμούς χρήσεων από άλλες (ειδικότερες) διατάξεις ... υγ. Εμένα μπορείς να μου πεις γιατί απαγορεύονται τα νηπιαγωγεία από την αμιγή κατοικία ; Μήπως σκοπεύουν να τα βάλουν σε καθεστώς υψηλής όχλησης ;
    1 point
  20. Επεξεργασία (συμπλήρωση της δεύτερης σειράς) στο post σου.... Καλό Σαββατοκύριακο, με δροσερά μπάνια!!!
    1 point
  21. οσο μεγαλωνω ,με κυριευει ανασφαλεια Ιασονα ..τι εννοεις ειδες οτι εκανα επεξεργασια
    1 point
  22. μετά από 2 ολόκληρα χρόνια το ΥΠΕΚΑ και ο υπουργός αδυνατούν να γράψουν μια απλή υπουργική απόφαση για να συσταθεί το μητρώο ελεγκτών δόμησης, όπως ορίζεται στο νόμο του 2016. το μητρώο είναι κλειστό από το 2012, έτος που έγιναν τελευταία φορά εξετάσεις. κανένας δεν ενδιαφέρεται ούτε ΤΕΕ, ούτε σύλλογοι ελευθέρων επαγγελματιών μηχανικών...φαίνεται αυτό και από το συγκεκριμένο θέμα εδώ.... εμείς οι μετρημένοι στα δάχτυλα που ενδιαφερόμαστε για να εγγραφούμε μήπως πρέπει να κινητοποιηθούμε?
    1 point
  23. σωστα εδω οι παρατηρησεις απο το ΣτΕ....προς συγκριση με όσα αναφέρει τελικά το ΠΔ. https://nomosphysis.org.gr/17665/pe-ste-37-2019-katigories-kai-periexomeno-xriseon-gis/ Μαλιστα στην τελευταία ακριβως παράγραφο υπαρχει σαφης αναφορα απο το ΣτΕ για την νομιμοτητα της εξαιρεσης για τις φαρμακαποθηκες. καλημερα σε ολους
    1 point
  24. τέτοια είχε και ο Κερκ στο enterprise και ο Αντάμα στο galactica
    1 point
  25. ο εφευρέτης είναι αυτός, οι πατέντες που βασίζεται η συσκευή είναι αυτή και αυτή όποιος έχει χρόνο και όρεξη μπορεί να τις διαβάσει εγώ θα περιμένω την ταινία
    1 point
  26. Έχει έρθει ενα μαιλ (σε πελάτη που είναι σε ειδική περίπτωση) που λέει οτι λήγει σήμερα η προθεσμία. Έτσι είναι για όσες περιπτώσεις δεν έχουν προχώρήσει στο στάδιο της δανειοδότησης. Το θέμα είναι οτι μέσα στο μαιλ δεν λέει τπτ για τις ειδικές περιπτώσεις και ουσιαστικά τις συμπεριλαμβάνει με τα υπόλοιπα.
    1 point
  27. Δεν είπαμε, αυτές τις συσκευές από economizer έπρεπε να τις λένε "κονομάιζερ" γιατί θέλουν κάποιοι να 'κονομάνε σε βάρος κάποιων εύπιστων συνανθρώπων μας; Δεν δουλεύει αυτό το πράμα με κανέναν τρόπο.
    1 point
  28. Άρθρο 82 Απαγόρευση δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις 1. α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβί- βαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνη- το στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 81 παράγραφος 1 περιπτώσεις α΄ και β΄. Στην ανωτέρω απαγόρευση εμπίπτουν και τα ακίνητα τα οποία εισφέρονται σε εταιρεία. β) Δεν επιτρέπεται η μίσθωση και παραχώρηση ακινή- των στα οποία έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 81 παράγραφος 1 περιπτώ- σεις α΄ και β΄. 2. Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατα- σκευές ή έχουν εγκατασταθεί αυθαίρετες χρήσεις που: α) υφίστανται πριν από τις 30.11.1955, ημερομηνία έναρξης ισχύος του από 9.8.1955 β.δ., β) έχουν απαλλαγεί από την κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 720/1977 (Α΄ 297), γ) έχουν εξαιρεθεί από την κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 16 του ν. 1337/1983 ή των παρ. 8 και 10 του άρθρου 9 του ν. 1512/1985 (Α΄4), δ) έχει ανασταλεί η κατεδάφιση, σύμφωνα με τις δι- ατάξεις των άρθρων 15, 16, 20 και 21 του ν. 1337/1983 Ν-1337/83. (ΦΕΚ-33/Α/14-3-83). "Επέκταση του πολεοδομικού σχεδίου Οικιστικής ανάπτυξης και σχετικές ρυθμίσεις". ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β': ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. ΑΡΘΡΟΝ-21:ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΣΤΑΣΙΜΩΝ ΟΙΚΙΣΜΩΝ. Μπορεί να εξαιρεθούν από την υποβολή δηλώσεων κατά το Αρθ-15 του νόμου αυτού οι ιδιοκτήτες αυθαιρέτων που έχουν κατασκευαστεί πριν από την 31-1-83 και βρίσκονται σε οικισμούς που παρουσιάζουν στασιμότητα ανάπτυξης και οι οποίοι προσδιορίζονται με απόφαση του Υπουργού Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου δεν εφαρμόζονται σε παραδοσιακούς οικισμούς.
    1 point
  29. Καί, ισως, μια"αλλη" λυση ειναι οτι Αν ολα τα συμβολαια εχουν γραφεί με την ιδια διατυπωση, αυτο πιθανον να δημιουργει -κατα μετατροπη- συσταση καθετων, άκυρων μεν τότε, αλλά που θεωρουνται ηδη ισχυρες με βαση το αρθρο 98 παρ. 1
    1 point
  30. Παντως αυτό που λέγαμε με μερικούς εδώ για την μη επικοινωνία ΕΦΚΑ-ΤΣΜΕΔΕ να πω ότι, εδώ και 1.5 μηνα δεν πληρώνω ΕΦΚΑ μεχρι νεοτερας (δεν εχω μανα μ') και τραβάει το ΤΣΜΕΔΕ κανονικά την ρυθμισουλα των 100 δώσεων. Οποτε μόνο τα αναδρομικά (μεχρι νεοτερας) με ενδιαφέρουν και τπτ αλλο...
    1 point
  31. Η αλλαγή μόνο του καυστήρα, ενώ ίσως με λογική σκέψη μοιάζει οικονομικότερη λύση, μάλλον δεν ισχύει καθώς οι σύγχρονοι επίτοιχοι λέβητες αερίου είναι σχετικά οικονομικοί λόγω και του εμπορικού ανταγωνισμού. Επιπλέον, ο συντελεστής απόδοσης των λεβήτων συμπύκνωσης, που είναι μεγαλύτερος της μονάδας σε κάποιες συνθήκες, δεν μπορεί ποτέ να επιτευχθεί με ένα παληό λέβητα, που δεν είναι κατασκευασμένος να δουλεύει σαν λέβητας συμπύκνωσης.
    1 point
  32. 10. Σε περιπτώσεις υπέρβασης ύψους νομίμως υφισταμένων κτιρίων ή υπέρβασης κάλυψης νομίμως υφισταμένων βιομηχανικών, βιοτεχνικών κτιρίων, αποθηκευτικών και επαγγελματικών χώρων ή τμημάτων τους, στις οποίες δεν συντρέχει υπέρβαση του επιτρεπόμενου συντελεστή δόμησης του ακινήτου, (Με το κλείσιμο των Η.Χ μήπως υπάρχει πλέον υπέρβαση του Σ.Δ;) το ενιαίο ειδικό πρόστιμο υπολογίζεται χωρίς να πολλαπλασιάζεται ο συντελεστής του Παραρτήματος Α αλλά ο συντελεστής 0,20 για υπερβάσεις αυτών έως είκοσι τοις εκατό (20%) του επιτρεπόμενου ύψους και επιτρεπόμενης κάλυψης και συντελεστής 0,40 για υπερβάσεις μεγαλύτερες του είκοσι τοις εκατό (20%) του επιτρεπόμενου ύψους και επιτρεπόμενης κάλυψης. Ως επιτρεπόμενο ύψος θεωρείται το επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής όπου βρίσκεται το ακίνητο και όχι το ύψος που αναφέρεται στην οικοδομική άδεια. Στην περίπτωση υπέρβασης ύψους οικοδομικής άδειας (μήπως εννοεί :στις οποίες δεν συντρέχει υπέρβαση του επιτρεπόμενου συντελεστή δόμησης του ακινήτου όπως ξεκινάει η διατύπωση της παραγράφου στην αρχή, ) χωρίς την υπέρβαση του ύψους της περιοχής, το ειδικό πρόστιμο για την υπέρβαση ύψους υπολογίζεται σύμφωνα με την παράγραφο 5.
    1 point
  33. επιτρέψτε μου να συμβάλλω σε αυτό το διαδικτυακό ξέσπασμα Γνωριζουμε ολοι οτι οι Ο.Α. και τα σχεδια που ελεγχουμε, εφοσον τα ανακαλυψουμε μετα κοπων και βασανων σε αρχεια πολεοδομιων ,συμβολαιογραφων ,δεη κλπ πολλα απο αυτα γραφουν "το παρον υποκειται εις μελλοντικο ελεγχο".Ποιος φανταζοταν (το 1973 π.χ.) οτι αυτος ο μελλοντικος ελεγχος θα γινοταν απο ιδιωτες μηχανικους. Ολοι θεωρούσαν οτι το ελληνικό δημόσιο θα στείλει τους τίμιους υπαλλήλους του ,πληρωμένους με μηνιάτικο και με χρόνους οσο τραβάει καθε υπόθεση (μηνας,εξαμηνο και βλεπουμε....) να ασχοληθεί με επιστημονικό τρόπο για τα 1,5 τ.μ. ΥΔΚΧ για 0,20 εκ ΥΥ, για έλεγχο κατακορυφων φορτίων των 26 τ.μ. αυθαίρετου δώματος σε επταώροφη οικοδομη κλπ. Αυτό φυσικά δεν εγινε ποτε απο το ελληνικο δημοσιο.ΓΙΑΤΙ? Μήπως ειναι παραλογισμός να ασχολείται το επιστημονικό προσωπικό με αυτα ? Σπουδάσαμε και εργαστήκαμε τοσα χρονια για να μαζευουμε παραβολα 500ε και 250ε για το ελληνικό δημόσιο με την απειλή οτι αν δεν γινει στον ποντο θα μας παρουν και το πτυχιο ? Πρεπει να παραδίδουμε οριστικοποιημενες υποβολες (με ολα τα δικαιολογητικα) για μεταβιβασεις χιλιαδων ευρω με ελλιπή στοιχεια και σε περιορισμενους χρονους, απο ιδιοκτητες που δεν πιστευουν οτι μια πραξη μεταβιβασης απαιτει τουλαχιστον μηνα.....για να ελεγχθουμε στο μελλον απο νεοτερους συναδελφους που θα εχουν στη διαθεση τους νεα μεσα και στοιχεια και αν ειναι υπαλληλοι του παρατηρητηριου με απειρο χρονο και υπομονη? Ολα αυτα πρεπει να γινονται σε χρονους και αμοιβες της ελευθερης αγορας?Εδω δεν μιλαμε για τεχνογνωσια και τυποποιηση τροπου εργασιας αλλα για συνεπεια απεναντι σε κακογραμμενους νομους που αλλαζουν καθε 3 χρονια.Ενταξει και οι λογιστες αντιμετοπιζουν αλλαγες φορολογικων νομων χρονια τωρα αλλα τα κτηρια ειναι εκει... δεν κλεινουν στη δεκαετια...
    1 point
  34. Φοβερή διατύπωση!! Όχι απαιτείται/ προβλέπεται από το νόμο/ επιβάλλεται... αλλά: "θεωρούμε ότι είναι ασφαλές να ζητάτε από τον μηχανικό που εκδίδει τη βεβαίωση του Ν.4495/2017, όταν αφορά κτίσμα, να αναφέρει στην τεχνική έκθεση εάν απαιτείται ή όχι μελέτη στατικής επάρκειας." Θα κάνω κι εγώ μου φαίνεται μια λίστα με τα πράγματα που "θεωρώ ασφαλές" να ζητάω από ιδιοκτήτες, λογιστές, συμβολαιογράφους και όποιον άλλο θέλω εγώ και μετά θα απαιτώ να τροποποιούν τα συμβόλαια για να τα γράφουν!
    1 point
  35. Κατάρχήν θα πρέπει να μην είναι αυθαίρετα. Η αν είναι να μπορούν να ενταχθούν στον Ν.4495 . Υστερα , πρέπει να κατηγοριοποιηθούν όπως προβλέπει ο νόμος. Απαιτείται απόφαση ΔΣ. Από τις διαστάσεις του αγωνιστικού χωρου μήκος , πλάτος και διαθέσιμο ελεύθερο ύψος θα δεις τι αθλήματα μπορούν να φιλοξενηθούν , συγκρίνοντας με τις προδιαγραφές που έχει θέσει η ΓΓΑ για κάθε άθλημα. Στην συνέχεια πρέπει να ικανοποιούνται μια σειρά από προδιαγραφές που έχουν να κάνουν με πυρασφάλεια , ιατρείο και ιατρικό εξοπλισμό , μέχρι και διαχωρισμό με κιγκλίδωμα της εξέδρας σε τμήματα γηπεδούχων - φιλοξενουμένων. Νομοθεσία : Ν.2725/1999 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει , με τελευταία την σημαντική τροποποίηση από τον Ν.4479/2017 , και κυρίως η εφαρμοστική ΚΥΑ 408113/21902/2725/603/4-10-17 . Και μια ερμηνευτική εγκύκλιος εδώ https://www.myota.gr/index.php/k2-tags/2013-02-13-13-23-56/37-2010-07-19-11-11-22/11391-2017-12-31-09-25-00
    1 point
  36. ένας Πολ. Μηχ. δεν με χωνευει και μου έβαλε αρνητική φήμη, δεν πειράζει όμως, εγώ πιστευω ο Αρχιτεκτονας τα Αρχιτεκτονικα, ο Πολ Μηχ τα στατικα και ο Τοπογραφος τα τοπγραφικα. Και ο καθενας αναλογα με την ειδικοτητα του, οτι του επιτρεπει η ειδικοτητα του να ξερει.
    1 point
  37. Για να πάρει βεβαίωση για το ρεύμα ως αυθαίρετο θα πρέπει να είναι εξ ολοκλήρου αυθαίρετο https://www.deddie.gr/el/upiresies/sundesi-me-to-diktuo/arxiki-sundesi/eks-oloklirou-authaireto-ktisma-i-authaireto-autot Δεν ξέρω εάν θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί ως εξ ολοκλήρου αυθαίρετο δεδομένου ότι η άδεια δεν έχει κλείσει.
    1 point
  38. Καλησπέρα σας, θα ηθελα να ακούσω γνώμες από αποφοίτους είτε ΕΜΠ είτε άλλων σχολών σχετικά με την επιλογή κατεύθυνσης που καλούμαι να επιλέξω από το επόμενο εξάμηνο...Θα ηθελα τα υπερ και τα κατά τις καθεμιάς και τις συμβουλές σας! Επίσης τι διπλωματικές μου ανοίγονται με την καθεμία ! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων !
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.